Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. دروس
  3. زبان انگلیسی
  4. برنامه ی ما برای زبان انگلیسی انجمن
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

برنامه ی ما برای زبان انگلیسی انجمن

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده زبان انگلیسی
36 دیدگاه‌ها 11 کاربران 1.2k بازدیدها 15 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • SEPEHR ALIZADEHS آفلاین
    SEPEHR ALIZADEHS آفلاین
    SEPEHR ALIZADEH
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط SEPEHR ALIZADEH انجام شده
    #1

    سلام رفقا
    خوبید؟ خوشید؟ چطورید؟
    امسال انجمن آلا تصمیماتی برای پیشبرد زبان انگلیسی بچه ها داره، که این برنامه ها به دو قسمه:

    ۱) تاپیک های کنکوری و فراکنکوری
    ۲)رفع اشکال

    🔷🔸🔷🔸🔷

    بحث تاپیک به این شرحه که ما سعی میکنیم ابتدا لغات کتاب رو با هم پیش ببریم، تمام لغات به صورت سطر به سطر بررسی میشن و لغات تکراری هم دوباره عنوان میشن که این کار ها اهدافی رو دنبال میکنه، یک اینکه معانی نقش مهمی در کنکور شما دارن و در ثانی ما میخوایم این امکان برای بچه ها فراهم شه که اگر کسی از ابتدا با ما همراه نبود نگرانی ای از بابت لغات جدید نداشته باشه.
    در همین راستا بنده کتاب واژگان سطر به سطر مهر و ماه پیشنهاد میکنم.
    دوستانی که از کتاب لغت دیگری استفاده میکنید نگرانی نداشته باشن، چون زیاد تفاوت خاصی نداره فقط پیشنهاد من اینه که اگر در بحث وکب مشکل دارید بهتره از یکی از این کتب لقمه بازاری استفاده کنید چون کتاب یه مقداری متفرقه به دروس پرداخته و شما نیاز دارید که واژگان کتاب رو یک جا داشته باشید، و در هر مرور لغاتی رو که هنوز حفظ نشدید رو یه علامت بزنید، در آخر متوجه میشید که چه لغاتی براتون بدیهی هستن و چه لغاتی رو به تعداد زیاد علامت زدید و باید به اونها بیشتر بپردازید.
    در کنار لغت ما گرامر رو به صورت موضوعی سعی میکنیم پیش ببریم (به طور مثال شرطی ها با هم عنوان میشه) و از طرفی سعی بر اینه که برای کنکور منحصرا زبان هم سطح گرامر کمی بالاتر عنوان شه در نتیجه ما همون عناوین گرامری کتاب رو کار میکنیم اما با یه مقداری توضیحات بیشتر که دیگه نیازی به گرامر فراکنکور مضاعفی نباشه.
    در مورد متن باید بگم که متن باید بعد وکب کار بشه چون برای متن نیاز به تسلط دارید به طوری که بتونید در اون مدت زمان کنکور به سوالات متن پاسخ بدید. گرچه اگر میخواید متن زبان کنکور به نقطه قوتتون تبدیل شه باید در قسمت فراکنکور هم فعالیت کنید.
    و اما بحث فرا کنکور چیست دگر...
    رفقا فکر کنم بدونید درس زبان کمی ناعادلانه در کنکور ارزیابی میشه، به طوری که کسانی که برای زبان آموزشگاه رفتن خیلی سریعتر (حالا نه لزوما بهتر) میتونن به سوالات پاسخ بدن، دلیلش هم بیشتر برای قسمت واژگان و متنیه که کار کردن. ما هم میخوایم رو این دوبخش به شکل خارج از کنکور مانور بدیم، سورس های من برای این قسمت..
    کتب ۱۲۰۱ واژه تکمیلی زبان کنکور، آکسفورد ورد اسکیلز در دو سطح intermediate و Advanced، و کتاب inside reading یک یا دو خواهد بود، که این بخش ها مربوط به الان نیست و در آینده در موردش توضیح میدم.
    در آخر هم اگر حوصله و عمری باشه اصطلاحات انگلیسی رو برای کنکور منحصرا زبان بررسی میکنیم...

    🔶🔹🔶🔹🔶

    بحث دوم که رفع اشکال مباحث خودتون باشه به این شکله که شما مثل باقی درس ها، تاپیک بزنید از اشکالتون و بنده رو تگ کنید، بنده مباحث مهم در سوالات رو اضافه بر تاپیک خودتون در تاپیک جداگانه ای مطرح میکنم.

    🔷🔸🔷🔸🔷

    در آخر خدمتتون بگم که تمام این کارها فقط با مشارکت شما عملیه، یعنی زحمت داره و تنها با نگاه کردن به تاپیک ها امکان قدرتمند شدن در انگلیسی کمه، شما باید اولا بسیار مرور کنید مباحثتون رو چون زبان ها چه فارسی چه زبان انگلیسی همه فرار هستن و نیاز به مرور مستمر و متوالی دارن، در مرحله بعد اگر بتونید تست بزنید نور علی نور میشه. من و بقیه دوستان و همیاران انجمن که ازشون تمنا دارم در این کار مشارکت دلشته باشن هم در این راه تلاشمون رو میکنیم که کمکتون کنیم، اگر ما هم اشتباهی کردیم شما به بزرگی خودتون ببخشید، بذارید به پای بی تجربگی

    Sahar.tuoS FaMiF farzaneh sadeghiF 3 پاسخ آخرین پاسخ
    21
    • SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

      سلام رفقا
      خوبید؟ خوشید؟ چطورید؟
      امسال انجمن آلا تصمیماتی برای پیشبرد زبان انگلیسی بچه ها داره، که این برنامه ها به دو قسمه:

      ۱) تاپیک های کنکوری و فراکنکوری
      ۲)رفع اشکال

      🔷🔸🔷🔸🔷

      بحث تاپیک به این شرحه که ما سعی میکنیم ابتدا لغات کتاب رو با هم پیش ببریم، تمام لغات به صورت سطر به سطر بررسی میشن و لغات تکراری هم دوباره عنوان میشن که این کار ها اهدافی رو دنبال میکنه، یک اینکه معانی نقش مهمی در کنکور شما دارن و در ثانی ما میخوایم این امکان برای بچه ها فراهم شه که اگر کسی از ابتدا با ما همراه نبود نگرانی ای از بابت لغات جدید نداشته باشه.
      در همین راستا بنده کتاب واژگان سطر به سطر مهر و ماه پیشنهاد میکنم.
      دوستانی که از کتاب لغت دیگری استفاده میکنید نگرانی نداشته باشن، چون زیاد تفاوت خاصی نداره فقط پیشنهاد من اینه که اگر در بحث وکب مشکل دارید بهتره از یکی از این کتب لقمه بازاری استفاده کنید چون کتاب یه مقداری متفرقه به دروس پرداخته و شما نیاز دارید که واژگان کتاب رو یک جا داشته باشید، و در هر مرور لغاتی رو که هنوز حفظ نشدید رو یه علامت بزنید، در آخر متوجه میشید که چه لغاتی براتون بدیهی هستن و چه لغاتی رو به تعداد زیاد علامت زدید و باید به اونها بیشتر بپردازید.
      در کنار لغت ما گرامر رو به صورت موضوعی سعی میکنیم پیش ببریم (به طور مثال شرطی ها با هم عنوان میشه) و از طرفی سعی بر اینه که برای کنکور منحصرا زبان هم سطح گرامر کمی بالاتر عنوان شه در نتیجه ما همون عناوین گرامری کتاب رو کار میکنیم اما با یه مقداری توضیحات بیشتر که دیگه نیازی به گرامر فراکنکور مضاعفی نباشه.
      در مورد متن باید بگم که متن باید بعد وکب کار بشه چون برای متن نیاز به تسلط دارید به طوری که بتونید در اون مدت زمان کنکور به سوالات متن پاسخ بدید. گرچه اگر میخواید متن زبان کنکور به نقطه قوتتون تبدیل شه باید در قسمت فراکنکور هم فعالیت کنید.
      و اما بحث فرا کنکور چیست دگر...
      رفقا فکر کنم بدونید درس زبان کمی ناعادلانه در کنکور ارزیابی میشه، به طوری که کسانی که برای زبان آموزشگاه رفتن خیلی سریعتر (حالا نه لزوما بهتر) میتونن به سوالات پاسخ بدن، دلیلش هم بیشتر برای قسمت واژگان و متنیه که کار کردن. ما هم میخوایم رو این دوبخش به شکل خارج از کنکور مانور بدیم، سورس های من برای این قسمت..
      کتب ۱۲۰۱ واژه تکمیلی زبان کنکور، آکسفورد ورد اسکیلز در دو سطح intermediate و Advanced، و کتاب inside reading یک یا دو خواهد بود، که این بخش ها مربوط به الان نیست و در آینده در موردش توضیح میدم.
      در آخر هم اگر حوصله و عمری باشه اصطلاحات انگلیسی رو برای کنکور منحصرا زبان بررسی میکنیم...

      🔶🔹🔶🔹🔶

      بحث دوم که رفع اشکال مباحث خودتون باشه به این شکله که شما مثل باقی درس ها، تاپیک بزنید از اشکالتون و بنده رو تگ کنید، بنده مباحث مهم در سوالات رو اضافه بر تاپیک خودتون در تاپیک جداگانه ای مطرح میکنم.

      🔷🔸🔷🔸🔷

      در آخر خدمتتون بگم که تمام این کارها فقط با مشارکت شما عملیه، یعنی زحمت داره و تنها با نگاه کردن به تاپیک ها امکان قدرتمند شدن در انگلیسی کمه، شما باید اولا بسیار مرور کنید مباحثتون رو چون زبان ها چه فارسی چه زبان انگلیسی همه فرار هستن و نیاز به مرور مستمر و متوالی دارن، در مرحله بعد اگر بتونید تست بزنید نور علی نور میشه. من و بقیه دوستان و همیاران انجمن که ازشون تمنا دارم در این کار مشارکت دلشته باشن هم در این راه تلاشمون رو میکنیم که کمکتون کنیم، اگر ما هم اشتباهی کردیم شما به بزرگی خودتون ببخشید، بذارید به پای بی تجربگی

      Sahar.tuoS آفلاین
      Sahar.tuoS آفلاین
      Sahar.tuo
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #2

      s:ok_hand_medium-light_skin_tone: :ok_hand_medium-light_skin_tone: :ok_hand_medium-light_skin_tone: EPEHR-ALIZADEH

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      2
      • SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

        سلام رفقا
        خوبید؟ خوشید؟ چطورید؟
        امسال انجمن آلا تصمیماتی برای پیشبرد زبان انگلیسی بچه ها داره، که این برنامه ها به دو قسمه:

        ۱) تاپیک های کنکوری و فراکنکوری
        ۲)رفع اشکال

        🔷🔸🔷🔸🔷

        بحث تاپیک به این شرحه که ما سعی میکنیم ابتدا لغات کتاب رو با هم پیش ببریم، تمام لغات به صورت سطر به سطر بررسی میشن و لغات تکراری هم دوباره عنوان میشن که این کار ها اهدافی رو دنبال میکنه، یک اینکه معانی نقش مهمی در کنکور شما دارن و در ثانی ما میخوایم این امکان برای بچه ها فراهم شه که اگر کسی از ابتدا با ما همراه نبود نگرانی ای از بابت لغات جدید نداشته باشه.
        در همین راستا بنده کتاب واژگان سطر به سطر مهر و ماه پیشنهاد میکنم.
        دوستانی که از کتاب لغت دیگری استفاده میکنید نگرانی نداشته باشن، چون زیاد تفاوت خاصی نداره فقط پیشنهاد من اینه که اگر در بحث وکب مشکل دارید بهتره از یکی از این کتب لقمه بازاری استفاده کنید چون کتاب یه مقداری متفرقه به دروس پرداخته و شما نیاز دارید که واژگان کتاب رو یک جا داشته باشید، و در هر مرور لغاتی رو که هنوز حفظ نشدید رو یه علامت بزنید، در آخر متوجه میشید که چه لغاتی براتون بدیهی هستن و چه لغاتی رو به تعداد زیاد علامت زدید و باید به اونها بیشتر بپردازید.
        در کنار لغت ما گرامر رو به صورت موضوعی سعی میکنیم پیش ببریم (به طور مثال شرطی ها با هم عنوان میشه) و از طرفی سعی بر اینه که برای کنکور منحصرا زبان هم سطح گرامر کمی بالاتر عنوان شه در نتیجه ما همون عناوین گرامری کتاب رو کار میکنیم اما با یه مقداری توضیحات بیشتر که دیگه نیازی به گرامر فراکنکور مضاعفی نباشه.
        در مورد متن باید بگم که متن باید بعد وکب کار بشه چون برای متن نیاز به تسلط دارید به طوری که بتونید در اون مدت زمان کنکور به سوالات متن پاسخ بدید. گرچه اگر میخواید متن زبان کنکور به نقطه قوتتون تبدیل شه باید در قسمت فراکنکور هم فعالیت کنید.
        و اما بحث فرا کنکور چیست دگر...
        رفقا فکر کنم بدونید درس زبان کمی ناعادلانه در کنکور ارزیابی میشه، به طوری که کسانی که برای زبان آموزشگاه رفتن خیلی سریعتر (حالا نه لزوما بهتر) میتونن به سوالات پاسخ بدن، دلیلش هم بیشتر برای قسمت واژگان و متنیه که کار کردن. ما هم میخوایم رو این دوبخش به شکل خارج از کنکور مانور بدیم، سورس های من برای این قسمت..
        کتب ۱۲۰۱ واژه تکمیلی زبان کنکور، آکسفورد ورد اسکیلز در دو سطح intermediate و Advanced، و کتاب inside reading یک یا دو خواهد بود، که این بخش ها مربوط به الان نیست و در آینده در موردش توضیح میدم.
        در آخر هم اگر حوصله و عمری باشه اصطلاحات انگلیسی رو برای کنکور منحصرا زبان بررسی میکنیم...

        🔶🔹🔶🔹🔶

        بحث دوم که رفع اشکال مباحث خودتون باشه به این شکله که شما مثل باقی درس ها، تاپیک بزنید از اشکالتون و بنده رو تگ کنید، بنده مباحث مهم در سوالات رو اضافه بر تاپیک خودتون در تاپیک جداگانه ای مطرح میکنم.

        🔷🔸🔷🔸🔷

        در آخر خدمتتون بگم که تمام این کارها فقط با مشارکت شما عملیه، یعنی زحمت داره و تنها با نگاه کردن به تاپیک ها امکان قدرتمند شدن در انگلیسی کمه، شما باید اولا بسیار مرور کنید مباحثتون رو چون زبان ها چه فارسی چه زبان انگلیسی همه فرار هستن و نیاز به مرور مستمر و متوالی دارن، در مرحله بعد اگر بتونید تست بزنید نور علی نور میشه. من و بقیه دوستان و همیاران انجمن که ازشون تمنا دارم در این کار مشارکت دلشته باشن هم در این راه تلاشمون رو میکنیم که کمکتون کنیم، اگر ما هم اشتباهی کردیم شما به بزرگی خودتون ببخشید، بذارید به پای بی تجربگی

        FaMiF آفلاین
        FaMiF آفلاین
        FaMi
        تجربی
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #3

        SEPEHR ALIZADEH سلام.ممنون خیلی برنامه عالی ای هست.😃💪امیدوارم همه بچه ها همکاری کنن.فقط دو تا سوال دارم:1.این بحث رفع اشکال در تایم های خاصی هست ?منظورم مثلا اخر هفته ها یا در یک ساعت خاص در روز?2.اگر سوال داشتیم خودمون تاپیک بزنیم شما رو منشن کنیم یا اینکه شما یک تاپیک مخصوص سوالات بچه ها میزنید ما همونجا بپرسیم سوالاتمون رو?

        SEPEHR ALIZADEHS 1 پاسخ آخرین پاسخ
        2
        • FaMiF FaMi

          SEPEHR ALIZADEH سلام.ممنون خیلی برنامه عالی ای هست.😃💪امیدوارم همه بچه ها همکاری کنن.فقط دو تا سوال دارم:1.این بحث رفع اشکال در تایم های خاصی هست ?منظورم مثلا اخر هفته ها یا در یک ساعت خاص در روز?2.اگر سوال داشتیم خودمون تاپیک بزنیم شما رو منشن کنیم یا اینکه شما یک تاپیک مخصوص سوالات بچه ها میزنید ما همونجا بپرسیم سوالاتمون رو?

          SEPEHR ALIZADEHS آفلاین
          SEPEHR ALIZADEHS آفلاین
          SEPEHR ALIZADEH
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #4

          FaMi روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر و ۶تا ۹ شب من هستم هم برای تاپیک هم برای رفع اشکال، بقیه همیارها رو اطلاعی ندارم.
          شما سوالاتتون رو به من مستقیما بفرستید، بنده سوالاتی که از نظرم مهم هستن رو میپرسم که آیا مشکلی با مطرح شدنش در تاپیک سوالات زبان انجمنی ها ندارین؟ در صورت رضایت اونجا قرار میگیره.

          FaMiF 1 پاسخ آخرین پاسخ
          5
          • SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

            FaMi روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر و ۶تا ۹ شب من هستم هم برای تاپیک هم برای رفع اشکال، بقیه همیارها رو اطلاعی ندارم.
            شما سوالاتتون رو به من مستقیما بفرستید، بنده سوالاتی که از نظرم مهم هستن رو میپرسم که آیا مشکلی با مطرح شدنش در تاپیک سوالات زبان انجمنی ها ندارین؟ در صورت رضایت اونجا قرار میگیره.

            FaMiF آفلاین
            FaMiF آفلاین
            FaMi
            تجربی
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #5

            SEPEHR ALIZADEH از 15 شهریور که مدارس شروع میشن.صبح ها فکر نمیکنم کسی باشه

            SEPEHR ALIZADEHS 1 پاسخ آخرین پاسخ
            2
            • SEPEHR ALIZADEHS آفلاین
              SEPEHR ALIZADEHS آفلاین
              SEPEHR ALIZADEH
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط SEPEHR ALIZADEH انجام شده
              #6

              دوستان کمی تغییر در برنامه انجام شد، لطفا یبار دیگه مطالعه کنید
              ممنون
              دانش-آموزان-آلاء

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              2
              • FaMiF FaMi

                SEPEHR ALIZADEH از 15 شهریور که مدارس شروع میشن.صبح ها فکر نمیکنم کسی باشه

                SEPEHR ALIZADEHS آفلاین
                SEPEHR ALIZADEHS آفلاین
                SEPEHR ALIZADEH
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #7

                FaMi تغییر تایم میدیم

                FaMiF 1 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

                  FaMi تغییر تایم میدیم

                  FaMiF آفلاین
                  FaMiF آفلاین
                  FaMi
                  تجربی
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #8

                  SEPEHR ALIZADEH بله ممنون.راستی لطفا این رو هم در نظر بگیرید که بعضی های دو هفته یک بار جمعه ها از صبح تا ظهر ازمون دارن و نمیتونن مشارکت کنن

                  SEPEHR ALIZADEHS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  0
                  • FaMiF FaMi

                    SEPEHR ALIZADEH بله ممنون.راستی لطفا این رو هم در نظر بگیرید که بعضی های دو هفته یک بار جمعه ها از صبح تا ظهر ازمون دارن و نمیتونن مشارکت کنن

                    SEPEHR ALIZADEHS آفلاین
                    SEPEHR ALIZADEHS آفلاین
                    SEPEHR ALIZADEH
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #9

                    FaMi اینکه دو تیکه شده بخاطر همونه عزیز، وقتایی که تایم اول جور نشه، تایم دوم هست واس استمرار

                    FaMiF H_RH 2 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

                      FaMi اینکه دو تیکه شده بخاطر همونه عزیز، وقتایی که تایم اول جور نشه، تایم دوم هست واس استمرار

                      FaMiF آفلاین
                      FaMiF آفلاین
                      FaMi
                      تجربی
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #10

                      SEPEHR ALIZADEH اهان بله متشکر🙏🙂

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

                        FaMi اینکه دو تیکه شده بخاطر همونه عزیز، وقتایی که تایم اول جور نشه، تایم دوم هست واس استمرار

                        H_RH آفلاین
                        H_RH آفلاین
                        H_R
                        فارغ التحصیلان آلاء
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #11

                        SEPEHR ALIZADEH نظرتون درباره لغات سطر به سطر گاج چیه؟

                        از خود عالمی بخوا و از عالمی هیچ مخواه.. 💫

                        SEPEHR ALIZADEHS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • H_RH H_R

                          SEPEHR ALIZADEH نظرتون درباره لغات سطر به سطر گاج چیه؟

                          SEPEHR ALIZADEHS آفلاین
                          SEPEHR ALIZADEHS آفلاین
                          SEPEHR ALIZADEH
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #12

                          H_R عالیه

                          H_RH Dr.agonD 2 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

                            H_R عالیه

                            H_RH آفلاین
                            H_RH آفلاین
                            H_R
                            فارغ التحصیلان آلاء
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #13

                            SEPEHR ALIZADEH 🌼

                            از خود عالمی بخوا و از عالمی هیچ مخواه.. 💫

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

                              H_R عالیه

                              Dr.agonD آفلاین
                              Dr.agonD آفلاین
                              Dr.agon
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #14

                              SEPEHR ALIZADEH در برنامه ی ما برای زبان انگلیسی انجمن گفته است:

                              H_R عالیه

                              تیک ایت گاج چی؟

                              ن ب قشنگی حرفا خودم،ن ب زشتی قضاوت شما،معمولی تر از معمولی=)

                              SEPEHR ALIZADEHS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              2
                              • Dr.agonD Dr.agon

                                SEPEHR ALIZADEH در برنامه ی ما برای زبان انگلیسی انجمن گفته است:

                                H_R عالیه

                                تیک ایت گاج چی؟

                                SEPEHR ALIZADEHS آفلاین
                                SEPEHR ALIZADEHS آفلاین
                                SEPEHR ALIZADEH
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #15

                                @Dr-agon عالی
                                شما هر کتاب لغتی داشته باشی، عالیه
                                فقط به شرطی که مرور فراموشتون نشه

                                Dr.agonD 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                3
                                • SEPEHR ALIZADEHS SEPEHR ALIZADEH

                                  @Dr-agon عالی
                                  شما هر کتاب لغتی داشته باشی، عالیه
                                  فقط به شرطی که مرور فراموشتون نشه

                                  Dr.agonD آفلاین
                                  Dr.agonD آفلاین
                                  Dr.agon
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #16

                                  SEPEHR ALIZADEH در برنامه ی ما برای زبان انگلیسی انجمن گفته است:

                                  @Dr-agon عالی
                                  شما هر کتاب لغتی داشته باشی، عالیه
                                  فقط به شرطی که مرور فراموشتون نشه

                                  تشکر :) درسته . روش تیک ایت برا مرور فوق العادس
                                  برای گرامر هم برنامه دارین؟

                                  ن ب قشنگی حرفا خودم،ن ب زشتی قضاوت شما،معمولی تر از معمولی=)

                                  SEPEHR ALIZADEHS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  2
                                  • Dr.agonD Dr.agon

                                    SEPEHR ALIZADEH در برنامه ی ما برای زبان انگلیسی انجمن گفته است:

                                    @Dr-agon عالی
                                    شما هر کتاب لغتی داشته باشی، عالیه
                                    فقط به شرطی که مرور فراموشتون نشه

                                    تشکر :) درسته . روش تیک ایت برا مرور فوق العادس
                                    برای گرامر هم برنامه دارین؟

                                    SEPEHR ALIZADEHS آفلاین
                                    SEPEHR ALIZADEHS آفلاین
                                    SEPEHR ALIZADEH
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #17

                                    @Dr-agon
                                    در کنار لغت ما گرامر رو به صورت موضوعی سعی میکنیم پیش ببریم (به طور مثال شرطی ها با هم عنوان میشه) و از طرفی سعی بر اینه که برای کنکور منحصرا زبان هم سطح گرامر کمی بالاتر عنوان شه در نتیجه ما همون عناوین گرامری کتاب رو کار میکنیم اما با یه مقداری توضیحات بیشتر که دیگه نیازی به گرامر فراکنکور مضاعفی نباشه.

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    4
                                    • S آفلاین
                                      S آفلاین
                                      sheyda.fkh
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #18

                                      SEPEHR ALIZADEH در برنامه ی ما برای زبان انگلیسی انجمن گفته است:

                                      گرامر رو به صورت موضوعی

                                      سلام
                                      خسته نباشی نو همیار :winking_face:
                                      امیدوارم برنامه ای جامع و کاملی بشه و مفید باشه
                                      https://forum.alaatv.com/post/985523
                                      توی این تاپیک همه گرامر های کنکور دهم/یازدهم/دوازدهم آموزش دادم
                                      شاید به دردتون بخوره :).:rose:

                                      SEPEHR ALIZADEHS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      7
                                      • S sheyda.fkh

                                        SEPEHR ALIZADEH در برنامه ی ما برای زبان انگلیسی انجمن گفته است:

                                        گرامر رو به صورت موضوعی

                                        سلام
                                        خسته نباشی نو همیار :winking_face:
                                        امیدوارم برنامه ای جامع و کاملی بشه و مفید باشه
                                        https://forum.alaatv.com/post/985523
                                        توی این تاپیک همه گرامر های کنکور دهم/یازدهم/دوازدهم آموزش دادم
                                        شاید به دردتون بخوره :).:rose:

                                        SEPEHR ALIZADEHS آفلاین
                                        SEPEHR ALIZADEHS آفلاین
                                        SEPEHR ALIZADEH
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #19

                                        @sheyda-fkh خیلی ممنووووون
                                        دمتونم گرم

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        2
                                        • SEPEHR ALIZADEHS آفلاین
                                          SEPEHR ALIZADEHS آفلاین
                                          SEPEHR ALIZADEH
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #20

                                          دوستان
                                          بحث گرامر در این تاپیک کامل عنوان شده، بسیار هم روش زحمت کشیده شده
                                          بنده اطلاع نداشتم عذر میخوام از @sheyda-fkh عزیز
                                          https://forum.alaatv.com/post/985523
                                          بحث وکب هم
                                          https://forum.alaatv.com/post/980632
                                          در این تاپیک مطرح شده، میتونید استفاده کنید و لذتش رو ببرید
                                          اگر نیاز به اطلاعات تکمیلی بود اضافه میکنم

                                          Sahar.tuoS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          4
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع