Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. برنامه ریزی درسی کنکوری
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

برنامه ریزی درسی کنکوری

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سوال مشاوره ای
برنامه ریزی
28 دیدگاه‌ها 14 کاربران 1.2k بازدیدها 13 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • دانشجو شریفد دانشجو شریف

    maziyar alipour در برنامه ریزی درسی کنکوری گفته است:

    سلام واقعا نمیدونم وبلد نیستم چجوری برنامه ریزی کنم یا یک درس رو خیلی زیاد میخونم یکی رو کم معلوم نیس دارم چیکار میکنم هر دفعه هم یه جوری میشه هزینه ی برنامه ریزی خو سربه فلک کشیده اگه کسی میتونه بهم کمک کنه یا پیج یا گروه مشاور رو معرفی کنه که منصف باشه تشکر از همه ی دوستان و ممنون از همه ی های الایی

    سلام
    اگر سوال به صورت ریز مشاوره ای هم دارید همینجا بپرسید من جواب میدم

    maziyar alipourM آفلاین
    maziyar alipourM آفلاین
    maziyar alipour
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #11

    دانشجو شریف سلام میتونم مثلا نمونه بزنامه هفتگی تون رو ببینم ؟ همه در ها هر روز خونده بشن ساعت کمتر یا دو گروه بشه بجز زیست که خر روز هست تایم بیشتر مشکلم بیشتر اینه و بعد مرور کردن

    دانشجو شریفد 1 پاسخ آخرین پاسخ
    0
    • F Fatemeh Babazadeh

      maziyar alipour
      سلام وقت بخیر
      اقای افشار مطالب رایگان خوبی رو در اختیار میزارن توی کانال تلگرام هم نحوه برنامه ریزی رو گذاشتن(ادرس سایتشون:alireza afshar original)t)فکر کنم همین باشه
      هر جمعه هم ساعت 5 اینستا لایو میزارن و مجددا نکات خوبی رو میگن..

      maziyar alipourM آفلاین
      maziyar alipourM آفلاین
      maziyar alipour
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #12

      Fatemeh Babazadeh سلام ادرس کانالش اسمه خودش هست علیرضا افشار ؟

      F 1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • maziyar alipourM maziyar alipour

        Fatemeh Babazadeh سلام ادرس کانالش اسمه خودش هست علیرضا افشار ؟

        F آفلاین
        F آفلاین
        Fatemeh Babazadeh
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #13

        maziyar alipour
        بله

        این شور که در سر است ما را / وقتی برود که سر نباشد

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • maziyar alipourM maziyar alipour

          سلام واقعا نمیدونم وبلد نیستم چجوری برنامه ریزی کنم یا یک درس رو خیلی زیاد میخونم یکی رو کم معلوم نیس دارم چیکار میکنم هر دفعه هم یه جوری میشه هزینه ی برنامه ریزی خو سربه فلک کشیده اگه کسی میتونه بهم کمک کنه یا پیج یا گروه مشاور رو معرفی کنه که منصف باشه تشکر از همه ی دوستان و ممنون از همه ی های الایی

          Fereshteh JahangiriF آفلاین
          Fereshteh JahangiriF آفلاین
          Fereshteh Jahangiri
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #14

          maziyar alipour دقیقا مشکل منم هست
          به نظرتون خوبه که با برنامه قامچی درس بخونم؟ ولی خب خیلیا برنامشو نقد میکنن و میگن مرور خوبی نداره و واسه تموم کردن بعضی از درسا عجله کرده

          Amin MojarradiA 1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • maziyar alipourM maziyar alipour

            سلام واقعا نمیدونم وبلد نیستم چجوری برنامه ریزی کنم یا یک درس رو خیلی زیاد میخونم یکی رو کم معلوم نیس دارم چیکار میکنم هر دفعه هم یه جوری میشه هزینه ی برنامه ریزی خو سربه فلک کشیده اگه کسی میتونه بهم کمک کنه یا پیج یا گروه مشاور رو معرفی کنه که منصف باشه تشکر از همه ی دوستان و ممنون از همه ی های الایی

            امیر دقتیا آفلاین
            امیر دقتیا آفلاین
            امیر دقتی
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #15

            maziyar alipour برنامه ریزیت بر مبنای ازمون های آزمایشی و بودجه بندی هاش باشه و سعی کن برسی بهشون

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • maziyar alipourM maziyar alipour

              دانشجو شریف سلام میتونم مثلا نمونه بزنامه هفتگی تون رو ببینم ؟ همه در ها هر روز خونده بشن ساعت کمتر یا دو گروه بشه بجز زیست که خر روز هست تایم بیشتر مشکلم بیشتر اینه و بعد مرور کردن

              دانشجو شریفد آفلاین
              دانشجو شریفد آفلاین
              دانشجو شریف
              رتبه های آلاخونه
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #16

              maziyar alipour در برنامه ریزی درسی کنکوری گفته است:

              دانشجو شریف سلام میتونم مثلا نمونه بزنامه هفتگی تون رو ببینم ؟ همه در ها هر روز خونده بشن ساعت کمتر یا دو گروه بشه بجز زیست که خر روز هست تایم بیشتر مشکلم بیشتر اینه و بعد مرور کردن

              چشم من پیدا می کنم و همینجاا میفرستم

              اگر یادم رفت بی زحمت یاد آوری کنید

              maziyar alipourM 1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • Nafiseh SN Nafiseh S

                دانشجو شریف
                خب اگه بخوام اینقدر بخونم مرور هام رو کی انجام بدم؟
                یا مرور هامم جزو همین ساعت ها باشه؟
                یا مثلا دو ساعت اخر شب رو به مرور اختصاص بدم؟

                دانشجو شریفد آفلاین
                دانشجو شریفد آفلاین
                دانشجو شریف
                رتبه های آلاخونه
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #17

                Nafiseh S در برنامه ریزی درسی کنکوری گفته است:

                دانشجو شریف
                خب اگه بخوام اینقدر بخونم مرور هام رو کی انجام بدم؟
                یا مرور هامم جزو همین ساعت ها باشه؟
                یا مثلا دو ساعت اخر شب رو به مرور اختصاص بدم؟

                خودتون جواب خودتون رو دادین
                بستگی به شرایط و زمان برنامه ریزی

                گاهی مرور ها رو در اخر شب و یه برنامه جدا براش در نطر میگیریم
                گاهی هم توی همین برنامه هست و یا توی یه سری تایم ها شما فقط 12 ام رو می خونید

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • Danial AhmadiD آفلاین
                  Danial AhmadiD آفلاین
                  Danial Ahmadi
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #18

                  سلام
                  من‌میخوام برا درس خوندن برنامه ریزی کنم ولی نمیتونم اگه میشه کمکم کنین ممنون

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • دانشجو شریفد دانشجو شریف

                    maziyar alipour در برنامه ریزی درسی کنکوری گفته است:

                    دانشجو شریف سلام میتونم مثلا نمونه بزنامه هفتگی تون رو ببینم ؟ همه در ها هر روز خونده بشن ساعت کمتر یا دو گروه بشه بجز زیست که خر روز هست تایم بیشتر مشکلم بیشتر اینه و بعد مرور کردن

                    چشم من پیدا می کنم و همینجاا میفرستم

                    اگر یادم رفت بی زحمت یاد آوری کنید

                    maziyar alipourM آفلاین
                    maziyar alipourM آفلاین
                    maziyar alipour
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #19

                    دانشجو شریف ممنونم ازتون💚❤❤❤

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    0
                    • Fereshteh JahangiriF Fereshteh Jahangiri

                      maziyar alipour دقیقا مشکل منم هست
                      به نظرتون خوبه که با برنامه قامچی درس بخونم؟ ولی خب خیلیا برنامشو نقد میکنن و میگن مرور خوبی نداره و واسه تموم کردن بعضی از درسا عجله کرده

                      Amin MojarradiA آفلاین
                      Amin MojarradiA آفلاین
                      Amin Mojarradi
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #20

                      Fereshteh Jahangiri بنظرم نه .....اصلا با اون پیش نرو اون فقط برای ازمون خوبه ...خودت ی برنامه جدا داشتع باشی خیلی بهترع ......

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • Z آفلاین
                        Z آفلاین
                        zahra_yp
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #21

                        سلام دوست عزیزم :beaming_face_with_smiling_eyes:
                        وقتی تو میتونی به هدفت برسی که به برنامه ات عمل کنی:sheaf_of_rice:
                        هر چقدر ضعیف باشه اول از همه باید این پتانسیل رو توی وجودت داشته باشی که به 90 درصد برنامه ات توی روز برسی و اون رو انجام بدی:sun_with_face:
                        برای برنامه ریزی یه رنج کلی وجود داره :speak-no-evil_monkey:
                        مثلا شما دانش آموز داوزدهم تجربی هستی به طور معمول شما باید 2 ساعت یا 3 بازه 40 دقیقه زیست شناسی و 2 ساعت شیمی (من به صورت رندوم میگم و ممکنه بسته به سختی مبحث مجبور باشی 3 ساعت شیمی بخونی ولی هرچقدر که سعی کنی از این اعدادپایین نیای و به طور مستمر ادامه بدی پیشرفتت بعد از 40 روز معلوم میشه):sparkles: :sparkles: :shamrock:

                        برای دروس تخصصی ریاضی و فیزیک شما باید یک روز در میون حداقل 4بازه 40 دقیقه برای فیزیک یا ریاضی سرمایه گذاری کنی :blossom:
                        مثلا شنبه فیزیک:baby_chick:
                        یکشنبه ریاضی:butterfly:

                        برای دروس عمومی احتیاجی به وقت 2 ساعت کامل نیست بلکه شما باید بازه های کوتاه ولی عمیق از دروس عمومی رو داشته باشی :cat_face:
                        مثلا درس زبان هرشب 45 دقیقه لغت ویک کلوز و یک متن کار کنی
                        برای درس عربی هر شب 30دقیقه لغت و یک شب درمیون متن عربی و قواعد عربی(درست مثل ریاضی و فیزیک):blowfish: :cherry_blossom:

                        برای دین وزندگی شبی 2 تا آیه با مفهوم (در اوقات مرده بیش تر سعی کن دینی بخونی و خودتو با همه درسا گیج نکنی):collision:

                        برای ادبیات هم حتما شبی 5 تا تست قرابت:comet:
                        یک شب در میون 10تا تست آرایه:dizzy:
                        و در طول هفته 3 بازه(از 30دقیقه تا 45 دقیقه) در نظر بگیر 1بازه برای لغت و املا :droplet:
                        1بازه برای دستور زبان :crescent_moon:
                        و 1 الی 3 بازه برای مرور نکات کتاب
                        :deer:
                        رمز موفقیت پیوستگیه :herb: :high_voltage: :glowing_star:
                        شاید اگه من پیوستگی طولانی داشتم الان با خیال راحت انتخاب رشته می کردم ولی اگر خودتون رو به کارهای کوچیک و طولانی عادت بدین خودبه خود شکوفا میشین :hibiscus: :globe_showing_europe-africa:

                        zeinabmaghsoudiZ S 2 پاسخ آخرین پاسخ
                        8
                        • Z آفلاین
                          Z آفلاین
                          zahra_yp
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #22

                          این مطلبی که گذاشتم یه چهارچوبه
                          برای مباحث و برنامه ریزی شخصی میتونی از بودجه بندی های آزمون های آزمایشی استفاده کنی:ghost: :grinning_face:

                          :genie: دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                          دوازدهم

                          Amin MojarradiA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          3
                          • Z zahra_yp

                            این مطلبی که گذاشتم یه چهارچوبه
                            برای مباحث و برنامه ریزی شخصی میتونی از بودجه بندی های آزمون های آزمایشی استفاده کنی:ghost: :grinning_face:

                            :genie: دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                            دوازدهم

                            Amin MojarradiA آفلاین
                            Amin MojarradiA آفلاین
                            Amin Mojarradi
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #23

                            zahra_yp مرسی.....نایس بود

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • Z zahra_yp

                              سلام دوست عزیزم :beaming_face_with_smiling_eyes:
                              وقتی تو میتونی به هدفت برسی که به برنامه ات عمل کنی:sheaf_of_rice:
                              هر چقدر ضعیف باشه اول از همه باید این پتانسیل رو توی وجودت داشته باشی که به 90 درصد برنامه ات توی روز برسی و اون رو انجام بدی:sun_with_face:
                              برای برنامه ریزی یه رنج کلی وجود داره :speak-no-evil_monkey:
                              مثلا شما دانش آموز داوزدهم تجربی هستی به طور معمول شما باید 2 ساعت یا 3 بازه 40 دقیقه زیست شناسی و 2 ساعت شیمی (من به صورت رندوم میگم و ممکنه بسته به سختی مبحث مجبور باشی 3 ساعت شیمی بخونی ولی هرچقدر که سعی کنی از این اعدادپایین نیای و به طور مستمر ادامه بدی پیشرفتت بعد از 40 روز معلوم میشه):sparkles: :sparkles: :shamrock:

                              برای دروس تخصصی ریاضی و فیزیک شما باید یک روز در میون حداقل 4بازه 40 دقیقه برای فیزیک یا ریاضی سرمایه گذاری کنی :blossom:
                              مثلا شنبه فیزیک:baby_chick:
                              یکشنبه ریاضی:butterfly:

                              برای دروس عمومی احتیاجی به وقت 2 ساعت کامل نیست بلکه شما باید بازه های کوتاه ولی عمیق از دروس عمومی رو داشته باشی :cat_face:
                              مثلا درس زبان هرشب 45 دقیقه لغت ویک کلوز و یک متن کار کنی
                              برای درس عربی هر شب 30دقیقه لغت و یک شب درمیون متن عربی و قواعد عربی(درست مثل ریاضی و فیزیک):blowfish: :cherry_blossom:

                              برای دین وزندگی شبی 2 تا آیه با مفهوم (در اوقات مرده بیش تر سعی کن دینی بخونی و خودتو با همه درسا گیج نکنی):collision:

                              برای ادبیات هم حتما شبی 5 تا تست قرابت:comet:
                              یک شب در میون 10تا تست آرایه:dizzy:
                              و در طول هفته 3 بازه(از 30دقیقه تا 45 دقیقه) در نظر بگیر 1بازه برای لغت و املا :droplet:
                              1بازه برای دستور زبان :crescent_moon:
                              و 1 الی 3 بازه برای مرور نکات کتاب
                              :deer:
                              رمز موفقیت پیوستگیه :herb: :high_voltage: :glowing_star:
                              شاید اگه من پیوستگی طولانی داشتم الان با خیال راحت انتخاب رشته می کردم ولی اگر خودتون رو به کارهای کوچیک و طولانی عادت بدین خودبه خود شکوفا میشین :hibiscus: :globe_showing_europe-africa:

                              zeinabmaghsoudiZ آفلاین
                              zeinabmaghsoudiZ آفلاین
                              zeinabmaghsoudi
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #24

                              zahra_yp در برنامه ریزی درسی کنکوری گفته است:

                              سلام دوست عزیزم :beaming_face_with_smiling_eyes:
                              وقتی تو میتونی به هدفت برسی که به برنامه ات عمل کنی:sheaf_of_rice:
                              هر چقدر ضعیف باشه اول از همه باید این پتانسیل رو توی وجودت داشته باشی که به 90 درصد برنامه ات توی روز برسی و اون رو انجام بدی:sun_with_face:
                              برای برنامه ریزی یه رنج کلی وجود داره :speak-no-evil_monkey:
                              مثلا شما دانش آموز داوزدهم تجربی هستی به طور معمول شما باید 2 ساعت یا 3 بازه 40 دقیقه زیست شناسی و 2 ساعت شیمی (من به صورت رندوم میگم و ممکنه بسته به سختی مبحث مجبور باشی 3 ساعت شیمی بخونی ولی هرچقدر که سعی کنی از این اعدادپایین نیای و به طور مستمر ادامه بدی پیشرفتت بعد از 40 روز معلوم میشه):sparkles: :sparkles: :shamrock:

                              برای دروس تخصصی ریاضی و فیزیک شما باید یک روز در میون حداقل 4بازه 40 دقیقه برای فیزیک یا ریاضی سرمایه گذاری کنی :blossom:
                              مثلا شنبه فیزیک:baby_chick:
                              یکشنبه ریاضی:butterfly:

                              برای دروس عمومی احتیاجی به وقت 2 ساعت کامل نیست بلکه شما باید بازه های کوتاه ولی عمیق از دروس عمومی رو داشته باشی :cat_face:
                              مثلا درس زبان هرشب 45 دقیقه لغت ویک کلوز و یک متن کار کنی
                              برای درس عربی هر شب 30دقیقه لغت و یک شب درمیون متن عربی و قواعد عربی(درست مثل ریاضی و فیزیک):blowfish: :cherry_blossom:

                              برای دین وزندگی شبی 2 تا آیه با مفهوم (در اوقات مرده بیش تر سعی کن دینی بخونی و خودتو با همه درسا گیج نکنی):collision:

                              برای ادبیات هم حتما شبی 5 تا تست قرابت:comet:
                              یک شب در میون 10تا تست آرایه:dizzy:
                              و در طول هفته 3 بازه(از 30دقیقه تا 45 دقیقه) در نظر بگیر 1بازه برای لغت و املا :droplet:
                              1بازه برای دستور زبان :crescent_moon:
                              و 1 الی 3 بازه برای مرور نکات کتاب
                              :deer:
                              رمز موفقیت پیوستگیه :herb: :high_voltage: :glowing_star:
                              شاید اگه من پیوستگی طولانی داشتم الان با خیال راحت انتخاب رشته می کردم ولی اگر خودتون رو به کارهای کوچیک و طولانی عادت بدین خودبه خود شکوفا میشین :hibiscus: :globe_showing_europe-africa:

                              عالی بود عزیزم ممنونم ازت💕❤️
                              تجربیا ریاضیا انسانیا دانش-آموزان-آلاء
                              دوستان ازین مطلب استفاده کنید👆🏼👆🏼🙈🙊

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              5
                              • Z zahra_yp

                                سلام دوست عزیزم :beaming_face_with_smiling_eyes:
                                وقتی تو میتونی به هدفت برسی که به برنامه ات عمل کنی:sheaf_of_rice:
                                هر چقدر ضعیف باشه اول از همه باید این پتانسیل رو توی وجودت داشته باشی که به 90 درصد برنامه ات توی روز برسی و اون رو انجام بدی:sun_with_face:
                                برای برنامه ریزی یه رنج کلی وجود داره :speak-no-evil_monkey:
                                مثلا شما دانش آموز داوزدهم تجربی هستی به طور معمول شما باید 2 ساعت یا 3 بازه 40 دقیقه زیست شناسی و 2 ساعت شیمی (من به صورت رندوم میگم و ممکنه بسته به سختی مبحث مجبور باشی 3 ساعت شیمی بخونی ولی هرچقدر که سعی کنی از این اعدادپایین نیای و به طور مستمر ادامه بدی پیشرفتت بعد از 40 روز معلوم میشه):sparkles: :sparkles: :shamrock:

                                برای دروس تخصصی ریاضی و فیزیک شما باید یک روز در میون حداقل 4بازه 40 دقیقه برای فیزیک یا ریاضی سرمایه گذاری کنی :blossom:
                                مثلا شنبه فیزیک:baby_chick:
                                یکشنبه ریاضی:butterfly:

                                برای دروس عمومی احتیاجی به وقت 2 ساعت کامل نیست بلکه شما باید بازه های کوتاه ولی عمیق از دروس عمومی رو داشته باشی :cat_face:
                                مثلا درس زبان هرشب 45 دقیقه لغت ویک کلوز و یک متن کار کنی
                                برای درس عربی هر شب 30دقیقه لغت و یک شب درمیون متن عربی و قواعد عربی(درست مثل ریاضی و فیزیک):blowfish: :cherry_blossom:

                                برای دین وزندگی شبی 2 تا آیه با مفهوم (در اوقات مرده بیش تر سعی کن دینی بخونی و خودتو با همه درسا گیج نکنی):collision:

                                برای ادبیات هم حتما شبی 5 تا تست قرابت:comet:
                                یک شب در میون 10تا تست آرایه:dizzy:
                                و در طول هفته 3 بازه(از 30دقیقه تا 45 دقیقه) در نظر بگیر 1بازه برای لغت و املا :droplet:
                                1بازه برای دستور زبان :crescent_moon:
                                و 1 الی 3 بازه برای مرور نکات کتاب
                                :deer:
                                رمز موفقیت پیوستگیه :herb: :high_voltage: :glowing_star:
                                شاید اگه من پیوستگی طولانی داشتم الان با خیال راحت انتخاب رشته می کردم ولی اگر خودتون رو به کارهای کوچیک و طولانی عادت بدین خودبه خود شکوفا میشین :hibiscus: :globe_showing_europe-africa:

                                S آفلاین
                                S آفلاین
                                shakoreh
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #25

                                zahra_yp در برنامه ریزی درسی کنکوری گفته است:

                                سلام دوست عزیزم :beaming_face_with_smiling_eyes:
                                وقتی تو میتونی به هدفت برسی که به برنامه ات عمل کنی:sheaf_of_rice:
                                هر چقدر ضعیف باشه اول از همه باید این پتانسیل رو توی وجودت داشته باشی که به 90 درصد برنامه ات توی روز برسی و اون رو انجام بدی:sun_with_face:
                                برای برنامه ریزی یه رنج کلی وجود داره :speak-no-evil_monkey:
                                مثلا شما دانش آموز داوزدهم تجربی هستی به طور معمول شما باید 2 ساعت یا 3 بازه 40 دقیقه زیست شناسی و 2 ساعت شیمی (من به صورت رندوم میگم و ممکنه بسته به سختی مبحث مجبور باشی 3 ساعت شیمی بخونی ولی هرچقدر که سعی کنی از این اعدادپایین نیای و به طور مستمر ادامه بدی پیشرفتت بعد از 40 روز معلوم میشه):sparkles: :sparkles: :shamrock:

                                برای دروس تخصصی ریاضی و فیزیک شما باید یک روز در میون حداقل 4بازه 40 دقیقه برای فیزیک یا ریاضی سرمایه گذاری کنی :blossom:
                                مثلا شنبه فیزیک:baby_chick:
                                یکشنبه ریاضی:butterfly:

                                برای دروس عمومی احتیاجی به وقت 2 ساعت کامل نیست بلکه شما باید بازه های کوتاه ولی عمیق از دروس عمومی رو داشته باشی :cat_face:
                                مثلا درس زبان هرشب 45 دقیقه لغت ویک کلوز و یک متن کار کنی
                                برای درس عربی هر شب 30دقیقه لغت و یک شب درمیون متن عربی و قواعد عربی(درست مثل ریاضی و فیزیک):blowfish: :cherry_blossom:

                                برای دین وزندگی شبی 2 تا آیه با مفهوم (در اوقات مرده بیش تر سعی کن دینی بخونی و خودتو با همه درسا گیج نکنی):collision:

                                برای ادبیات هم حتما شبی 5 تا تست قرابت:comet:
                                یک شب در میون 10تا تست آرایه:dizzy:
                                و در طول هفته 3 بازه(از 30دقیقه تا 45 دقیقه) در نظر بگیر 1بازه برای لغت و املا :droplet:
                                1بازه برای دستور زبان :crescent_moon:
                                و 1 الی 3 بازه برای مرور نکات کتاب
                                :deer:
                                رمز موفقیت پیوستگیه :herb: :high_voltage: :glowing_star:
                                شاید اگه من پیوستگی طولانی داشتم الان با خیال راحت انتخاب رشته می کردم ولی اگر خودتون رو به کارهای کوچیک و طولانی عادت بدین خودبه خود شکوفا میشین :hibiscus: :globe_showing_europe-africa:

                                واقعا عالیع مرسی ازت گلم💋❤🥰😘
                                بچه ها خیلی توصیه میکنم توجه کنین خیلی ب دردتون میخوره✌🏻❤
                                دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                2
                                • دانشجو شریفد دانشجو شریف

                                  maziyar alipour در برنامه ریزی درسی کنکوری گفته است:

                                  سلام واقعا نمیدونم وبلد نیستم چجوری برنامه ریزی کنم یا یک درس رو خیلی زیاد میخونم یکی رو کم معلوم نیس دارم چیکار میکنم هر دفعه هم یه جوری میشه هزینه ی برنامه ریزی خو سربه فلک کشیده اگه کسی میتونه بهم کمک کنه یا پیج یا گروه مشاور رو معرفی کنه که منصف باشه تشکر از همه ی دوستان و ممنون از همه ی های الایی

                                  کلا پک آموزشی راه ابریشم رو توصیه میکنم
                                  هم توش برنامه ریز داره
                                  هم تعداد تست هاش مشخص هست
                                  هم توسط استاد مشکلاتتون رفع می شود
                                  و کلا یه پک کامل هست

                                  .1381sahar. آفلاین
                                  .1381sahar. آفلاین
                                  .1381sahar
                                  ریاضی
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #26

                                  دانشجو شریف یه سوال من پک رو خریدم ولی برنامش کجاست رو نمیدونم /: هرچند ربطی به موضوع نداره ولی اگر میدونین بگین مام آگاه شیم

                                  Fatemeh H 0F دانشجو شریفد 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                  0
                                  • .1381sahar. .1381sahar

                                    دانشجو شریف یه سوال من پک رو خریدم ولی برنامش کجاست رو نمیدونم /: هرچند ربطی به موضوع نداره ولی اگر میدونین بگین مام آگاه شیم

                                    Fatemeh H 0F آفلاین
                                    Fatemeh H 0F آفلاین
                                    Fatemeh H 0
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #27

                                    @1381sahar سلام اگه راه ابریشمو میگی گقتن ساعت ۵عصری میذارن دیگه نمی دونم

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    • .1381sahar. .1381sahar

                                      دانشجو شریف یه سوال من پک رو خریدم ولی برنامش کجاست رو نمیدونم /: هرچند ربطی به موضوع نداره ولی اگر میدونین بگین مام آگاه شیم

                                      دانشجو شریفد آفلاین
                                      دانشجو شریفد آفلاین
                                      دانشجو شریف
                                      رتبه های آلاخونه
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #28

                                      @1381sahar در برنامه ریزی درسی کنکوری گفته است:

                                      دانشجو شریف یه سوال من پک رو خریدم ولی برنامش کجاست رو نمیدونم /: هرچند ربطی به موضوع نداره ولی اگر میدونین بگین مام آگاه شیم

                                      منم دقیق نمی دونم از پشتیبانی تلگرام بپرسید

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      0
                                      پاسخ
                                      • پاسخ به عنوان موضوع
                                      وارد شوید تا پست بفرستید
                                      • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                      • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                      • بیشترین رای ها


                                      • 1
                                      • 2
                                      • درون آمدن

                                      • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                      • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                      • اولین پست
                                        آخرین پست
                                      0
                                      • دسته‌بندی‌ها
                                      • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                      • جدیدترین پست ها
                                      • برچسب‌ها
                                      • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                      • دوره‌های آلاء
                                      • گروه‌ها
                                      • راهنمای آلاخونه
                                        • معرفی آلاخونه
                                        • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                        • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                        • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                        • معرفی گروه‌ها
                                        • لینک‌های دسترسی سریع