Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. برنامه های آلاء
  3. راه ابریشم آلاء
  4. لطفا تموم راه ابریشمی ها مخصوصا تجربی های قلم چی بیان
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

لطفا تموم راه ابریشمی ها مخصوصا تجربی های قلم چی بیان

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده راه ابریشم آلاء
10 دیدگاه‌ها 5 کاربران 481 بازدیدها 6 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • ali kalantariA آفلاین
    ali kalantariA آفلاین
    ali kalantari
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #1

    سلام خدمت تمام دوستان الایی ها و اساتید و افراد پشت صحنه
    واقعا خدا قوت،خسته نباشید،با این حجم از کار و استودیو های کمی که قبل بود و فشار دانش اموزان و …
    من به عنوان یه الایی پیشنهادایی داشتم در رابطه با راه ابریشم و دلیل اینکه تاپیک زدم براش اینه که هم خیلی جامعه هم بیشتر دیده بشه

    ۱-پیش و پس ازمونا
    لطفا انتشار این دو تا منظم تر باشه
    ما میدونیم که حجم کار شما خیلی بالاست و دوره های رایگان+یه عالمه ویدیوهای راه ابریشم+…
    ولی لطفا پیش ازمونا و پس ازمونارو یه برنامه ریزی بکنید که ما بدونیم دقیق کی میان.
    اخه به نظرم خیلی این دو اپشن خوبه و واقعا یکی از ارکان مهم قبل و بعد ازمونه
    مثلا پیش ازمونا۴شنبه یا نهایتا تا ۵شنبه صبح بیاد عالی میشه
    ۲-پاسخ نامه کلیدی
    بعضی دوستان خیلی اصرار دارن که پاسخ نامه کلیدی منتشر بشه تا فقط در صورت غلط زدن به پاسخ نامه مراجعه کنن که به نظر من منطقی هست و چه خوب که الا اینکارو بکنه،البته دوستان من نظر خودم اینه که تستای زیست رو همرو با ویدیو تحلیل کنید چون تو زیست بر خلاف درسای محاسباتی و … دلیل نادرستی ۳ گزینه دیگه از دلیل درستی گزینه صحیح خیلی مهم تر و قدرت تحلیلتونو میبره بالا
    بعضی بچه ها هم دیدم ۱پیشنهاد دادن که پاسخ نامه تشریحی نوشته بشه که به نظرم چرته،اخه کل کشور ارزو دارن پاسخ نامه تصویری و واضح داشته باشن شما تقاضای تشریحی میکنید،درضمن با وجود اینکه اساتیدمون یه عالمه دیگه دانش اموز دارن و مدرسه و اموزشگاه های دیگه ممکنه برن خیلی وقت گیر هستش برای اساتید اگه بخوان این کارو بکنن
    ۳-گزینه دو-قلم چی
    این قسمت بیشتر درمورد زیسته،چون من فقط زیست راه ابریشمو دارم و درمورد دروس دیگه اطلاعی ندارم
    ما قلم چی ها خیلی داریم استرس و سختی میکشیم
    در حدی که گزینه دویی ها هم بعد فرسنگ یک گفتن ما اذیت شدیم،خدا به داد شما برسه
    من پیشنهادی داشتم که امیدوارم به گوش معلمای الا برسه و انگار دو سر برده،هم برای ما قلمچیا هم گزینه۲یی ها
    گزینه۲ به طور ۱۰۰درصد مطابقت داره
    قلم چی هم تا حدی مطابقت داره
    من با اینکه گزینه تطابقش ۱۰۰درصده مشکلی ندارم،گزینه هم ازمون خیلی توپیه،هر دو تا ازمون بهترین ایرانن
    اصلا اگه تطابقش با قلم چی صفر هم بود کسی حق اعتراض نداشت چون قبلش باید خودمون چک میکردیم
    من با قسمت پایه قلم چی هیچ کاری ندارم،چون قلم و گزینه یه دنیا فرق داره قسمت۱۰،۱۱شون و باید طبق روال قبل پیش بره
    تنها یه حرفی داشتم و اونم اینه که سرعت پیش روی ۱۲ یه مقدار بیشتر باشه تا قلما حداقل تو۱۲ تطابق ۱۰۰درصد داشته باشن
    ما قلم چیا تو همه ازمونا زیست در حد ۱،۲گفتار عقب تریم و واقعا حیفه
    اگه در حد یه گفتار سرعت پیشروی دوازدهم بیشتر بشه عالیه،هم ما قلم چیا میرسیم و برنامه ریزی بهتری میتونیم بکنیم،هم گزینه۲یی ها زودتر رو بعضی مطالب مسلط میشن و بیشتر میخونن،هم در نهایت زودتر تموم میشه که اینجوری به نفع همش
    چون فرسنگ اخر تو اردیبشهت تموم میشه و ما خیلیامون امتحانات مدرسرو داریم و یکم دیره
    ۴-کی تموم میکنیم؟
    من داشتم زیست راه ابریشمو چک میکردم
    دیدم که اخرای اردیبهشت تموم میکنیم که واقعا دیره،همه میرن اموزشگاه،کلاس خصوصی،مدرسه خصوصی و … که مقداری زود تر تموم کنن حداکثر تا فروردین
    دیدم تقریبا کل دی فقط یه گفتار پیش میریم(اما مثل اینهکه اون زمان همایش رایگان جمع بندی نیم سال اوله که اروم پیش میریم)
    و کل فروردین خالیه و فیلمی منتشر نمیشه
    و اینکه تو کل اردیبهشت فقط درس اخر زیست۱۲ میمونه و کار میشه که مثل اینهکه حفظی و کم حجم هم محسوب میشه و میشه تو فرسنگ های قبلش جاش داد
    البته باز هرچی صلاحه و استاد موقاری صلاح میدونن
    خلاصه،لطفا در مورد این هم یه فکری بشه

    در اخر هم خواستم دوباره یه عالمه تشکر کنم از مجموعه الا که اگه حتی دیگه هیچ فرسنگی منتشر نشه و راه ابریشم کنسل بشه و پولمونو پس ندن
    من راضی راضیم چون دهم و یازدهم خیلیییییییی استفاده کردم

    پ.ن:عزیزانی که با نظر من موافق بودن لطفا هر احدالناسی که مسیوله و صدای مارو به مجموعه میرسونه رو تگ کنید و هر هشتگی بلدی بزنید و رای مثبت بدید تا دیده بشه و بتونیم تو راه دراز ۸ ماه ایندمون با ارامش بیشتری حرکت کنیم.اخه خیلی وقت گذاشتم اینو تایپ کنم خدایی خخخخخ

    Chekav ChekavC D aylar moA امیر دقتیا 4 پاسخ آخرین پاسخ
    11
    • ali kalantariA ali kalantari

      سلام خدمت تمام دوستان الایی ها و اساتید و افراد پشت صحنه
      واقعا خدا قوت،خسته نباشید،با این حجم از کار و استودیو های کمی که قبل بود و فشار دانش اموزان و …
      من به عنوان یه الایی پیشنهادایی داشتم در رابطه با راه ابریشم و دلیل اینکه تاپیک زدم براش اینه که هم خیلی جامعه هم بیشتر دیده بشه

      ۱-پیش و پس ازمونا
      لطفا انتشار این دو تا منظم تر باشه
      ما میدونیم که حجم کار شما خیلی بالاست و دوره های رایگان+یه عالمه ویدیوهای راه ابریشم+…
      ولی لطفا پیش ازمونا و پس ازمونارو یه برنامه ریزی بکنید که ما بدونیم دقیق کی میان.
      اخه به نظرم خیلی این دو اپشن خوبه و واقعا یکی از ارکان مهم قبل و بعد ازمونه
      مثلا پیش ازمونا۴شنبه یا نهایتا تا ۵شنبه صبح بیاد عالی میشه
      ۲-پاسخ نامه کلیدی
      بعضی دوستان خیلی اصرار دارن که پاسخ نامه کلیدی منتشر بشه تا فقط در صورت غلط زدن به پاسخ نامه مراجعه کنن که به نظر من منطقی هست و چه خوب که الا اینکارو بکنه،البته دوستان من نظر خودم اینه که تستای زیست رو همرو با ویدیو تحلیل کنید چون تو زیست بر خلاف درسای محاسباتی و … دلیل نادرستی ۳ گزینه دیگه از دلیل درستی گزینه صحیح خیلی مهم تر و قدرت تحلیلتونو میبره بالا
      بعضی بچه ها هم دیدم ۱پیشنهاد دادن که پاسخ نامه تشریحی نوشته بشه که به نظرم چرته،اخه کل کشور ارزو دارن پاسخ نامه تصویری و واضح داشته باشن شما تقاضای تشریحی میکنید،درضمن با وجود اینکه اساتیدمون یه عالمه دیگه دانش اموز دارن و مدرسه و اموزشگاه های دیگه ممکنه برن خیلی وقت گیر هستش برای اساتید اگه بخوان این کارو بکنن
      ۳-گزینه دو-قلم چی
      این قسمت بیشتر درمورد زیسته،چون من فقط زیست راه ابریشمو دارم و درمورد دروس دیگه اطلاعی ندارم
      ما قلم چی ها خیلی داریم استرس و سختی میکشیم
      در حدی که گزینه دویی ها هم بعد فرسنگ یک گفتن ما اذیت شدیم،خدا به داد شما برسه
      من پیشنهادی داشتم که امیدوارم به گوش معلمای الا برسه و انگار دو سر برده،هم برای ما قلمچیا هم گزینه۲یی ها
      گزینه۲ به طور ۱۰۰درصد مطابقت داره
      قلم چی هم تا حدی مطابقت داره
      من با اینکه گزینه تطابقش ۱۰۰درصده مشکلی ندارم،گزینه هم ازمون خیلی توپیه،هر دو تا ازمون بهترین ایرانن
      اصلا اگه تطابقش با قلم چی صفر هم بود کسی حق اعتراض نداشت چون قبلش باید خودمون چک میکردیم
      من با قسمت پایه قلم چی هیچ کاری ندارم،چون قلم و گزینه یه دنیا فرق داره قسمت۱۰،۱۱شون و باید طبق روال قبل پیش بره
      تنها یه حرفی داشتم و اونم اینه که سرعت پیش روی ۱۲ یه مقدار بیشتر باشه تا قلما حداقل تو۱۲ تطابق ۱۰۰درصد داشته باشن
      ما قلم چیا تو همه ازمونا زیست در حد ۱،۲گفتار عقب تریم و واقعا حیفه
      اگه در حد یه گفتار سرعت پیشروی دوازدهم بیشتر بشه عالیه،هم ما قلم چیا میرسیم و برنامه ریزی بهتری میتونیم بکنیم،هم گزینه۲یی ها زودتر رو بعضی مطالب مسلط میشن و بیشتر میخونن،هم در نهایت زودتر تموم میشه که اینجوری به نفع همش
      چون فرسنگ اخر تو اردیبشهت تموم میشه و ما خیلیامون امتحانات مدرسرو داریم و یکم دیره
      ۴-کی تموم میکنیم؟
      من داشتم زیست راه ابریشمو چک میکردم
      دیدم که اخرای اردیبهشت تموم میکنیم که واقعا دیره،همه میرن اموزشگاه،کلاس خصوصی،مدرسه خصوصی و … که مقداری زود تر تموم کنن حداکثر تا فروردین
      دیدم تقریبا کل دی فقط یه گفتار پیش میریم(اما مثل اینهکه اون زمان همایش رایگان جمع بندی نیم سال اوله که اروم پیش میریم)
      و کل فروردین خالیه و فیلمی منتشر نمیشه
      و اینکه تو کل اردیبهشت فقط درس اخر زیست۱۲ میمونه و کار میشه که مثل اینهکه حفظی و کم حجم هم محسوب میشه و میشه تو فرسنگ های قبلش جاش داد
      البته باز هرچی صلاحه و استاد موقاری صلاح میدونن
      خلاصه،لطفا در مورد این هم یه فکری بشه

      در اخر هم خواستم دوباره یه عالمه تشکر کنم از مجموعه الا که اگه حتی دیگه هیچ فرسنگی منتشر نشه و راه ابریشم کنسل بشه و پولمونو پس ندن
      من راضی راضیم چون دهم و یازدهم خیلیییییییی استفاده کردم

      پ.ن:عزیزانی که با نظر من موافق بودن لطفا هر احدالناسی که مسیوله و صدای مارو به مجموعه میرسونه رو تگ کنید و هر هشتگی بلدی بزنید و رای مثبت بدید تا دیده بشه و بتونیم تو راه دراز ۸ ماه ایندمون با ارامش بیشتری حرکت کنیم.اخه خیلی وقت گذاشتم اینو تایپ کنم خدایی خخخخخ

      Chekav ChekavC آفلاین
      Chekav ChekavC آفلاین
      Chekav Chekav
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #2

      ali kalantari
      سلام
      تا تگ نکنی که نمیتونن ببینن

      تجربیا
      @M-an

      ali kalantariA 1 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • Chekav ChekavC Chekav Chekav

        ali kalantari
        سلام
        تا تگ نکنی که نمیتونن ببینن

        تجربیا
        @M-an

        ali kalantariA آفلاین
        ali kalantariA آفلاین
        ali kalantari
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #3

        Chekav Chekav

        مرسی
        بلد نبودم

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • ali kalantariA ali kalantari

          سلام خدمت تمام دوستان الایی ها و اساتید و افراد پشت صحنه
          واقعا خدا قوت،خسته نباشید،با این حجم از کار و استودیو های کمی که قبل بود و فشار دانش اموزان و …
          من به عنوان یه الایی پیشنهادایی داشتم در رابطه با راه ابریشم و دلیل اینکه تاپیک زدم براش اینه که هم خیلی جامعه هم بیشتر دیده بشه

          ۱-پیش و پس ازمونا
          لطفا انتشار این دو تا منظم تر باشه
          ما میدونیم که حجم کار شما خیلی بالاست و دوره های رایگان+یه عالمه ویدیوهای راه ابریشم+…
          ولی لطفا پیش ازمونا و پس ازمونارو یه برنامه ریزی بکنید که ما بدونیم دقیق کی میان.
          اخه به نظرم خیلی این دو اپشن خوبه و واقعا یکی از ارکان مهم قبل و بعد ازمونه
          مثلا پیش ازمونا۴شنبه یا نهایتا تا ۵شنبه صبح بیاد عالی میشه
          ۲-پاسخ نامه کلیدی
          بعضی دوستان خیلی اصرار دارن که پاسخ نامه کلیدی منتشر بشه تا فقط در صورت غلط زدن به پاسخ نامه مراجعه کنن که به نظر من منطقی هست و چه خوب که الا اینکارو بکنه،البته دوستان من نظر خودم اینه که تستای زیست رو همرو با ویدیو تحلیل کنید چون تو زیست بر خلاف درسای محاسباتی و … دلیل نادرستی ۳ گزینه دیگه از دلیل درستی گزینه صحیح خیلی مهم تر و قدرت تحلیلتونو میبره بالا
          بعضی بچه ها هم دیدم ۱پیشنهاد دادن که پاسخ نامه تشریحی نوشته بشه که به نظرم چرته،اخه کل کشور ارزو دارن پاسخ نامه تصویری و واضح داشته باشن شما تقاضای تشریحی میکنید،درضمن با وجود اینکه اساتیدمون یه عالمه دیگه دانش اموز دارن و مدرسه و اموزشگاه های دیگه ممکنه برن خیلی وقت گیر هستش برای اساتید اگه بخوان این کارو بکنن
          ۳-گزینه دو-قلم چی
          این قسمت بیشتر درمورد زیسته،چون من فقط زیست راه ابریشمو دارم و درمورد دروس دیگه اطلاعی ندارم
          ما قلم چی ها خیلی داریم استرس و سختی میکشیم
          در حدی که گزینه دویی ها هم بعد فرسنگ یک گفتن ما اذیت شدیم،خدا به داد شما برسه
          من پیشنهادی داشتم که امیدوارم به گوش معلمای الا برسه و انگار دو سر برده،هم برای ما قلمچیا هم گزینه۲یی ها
          گزینه۲ به طور ۱۰۰درصد مطابقت داره
          قلم چی هم تا حدی مطابقت داره
          من با اینکه گزینه تطابقش ۱۰۰درصده مشکلی ندارم،گزینه هم ازمون خیلی توپیه،هر دو تا ازمون بهترین ایرانن
          اصلا اگه تطابقش با قلم چی صفر هم بود کسی حق اعتراض نداشت چون قبلش باید خودمون چک میکردیم
          من با قسمت پایه قلم چی هیچ کاری ندارم،چون قلم و گزینه یه دنیا فرق داره قسمت۱۰،۱۱شون و باید طبق روال قبل پیش بره
          تنها یه حرفی داشتم و اونم اینه که سرعت پیش روی ۱۲ یه مقدار بیشتر باشه تا قلما حداقل تو۱۲ تطابق ۱۰۰درصد داشته باشن
          ما قلم چیا تو همه ازمونا زیست در حد ۱،۲گفتار عقب تریم و واقعا حیفه
          اگه در حد یه گفتار سرعت پیشروی دوازدهم بیشتر بشه عالیه،هم ما قلم چیا میرسیم و برنامه ریزی بهتری میتونیم بکنیم،هم گزینه۲یی ها زودتر رو بعضی مطالب مسلط میشن و بیشتر میخونن،هم در نهایت زودتر تموم میشه که اینجوری به نفع همش
          چون فرسنگ اخر تو اردیبشهت تموم میشه و ما خیلیامون امتحانات مدرسرو داریم و یکم دیره
          ۴-کی تموم میکنیم؟
          من داشتم زیست راه ابریشمو چک میکردم
          دیدم که اخرای اردیبهشت تموم میکنیم که واقعا دیره،همه میرن اموزشگاه،کلاس خصوصی،مدرسه خصوصی و … که مقداری زود تر تموم کنن حداکثر تا فروردین
          دیدم تقریبا کل دی فقط یه گفتار پیش میریم(اما مثل اینهکه اون زمان همایش رایگان جمع بندی نیم سال اوله که اروم پیش میریم)
          و کل فروردین خالیه و فیلمی منتشر نمیشه
          و اینکه تو کل اردیبهشت فقط درس اخر زیست۱۲ میمونه و کار میشه که مثل اینهکه حفظی و کم حجم هم محسوب میشه و میشه تو فرسنگ های قبلش جاش داد
          البته باز هرچی صلاحه و استاد موقاری صلاح میدونن
          خلاصه،لطفا در مورد این هم یه فکری بشه

          در اخر هم خواستم دوباره یه عالمه تشکر کنم از مجموعه الا که اگه حتی دیگه هیچ فرسنگی منتشر نشه و راه ابریشم کنسل بشه و پولمونو پس ندن
          من راضی راضیم چون دهم و یازدهم خیلیییییییی استفاده کردم

          پ.ن:عزیزانی که با نظر من موافق بودن لطفا هر احدالناسی که مسیوله و صدای مارو به مجموعه میرسونه رو تگ کنید و هر هشتگی بلدی بزنید و رای مثبت بدید تا دیده بشه و بتونیم تو راه دراز ۸ ماه ایندمون با ارامش بیشتری حرکت کنیم.اخه خیلی وقت گذاشتم اینو تایپ کنم خدایی خخخخخ

          D آفلاین
          D آفلاین
          Dr.Aryan
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #4

          ali kalantari مدیر سلام راس میگه اگ زودتر تموم شه خیلی بهتره. @M-an

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • ali kalantariA ali kalantari

            سلام خدمت تمام دوستان الایی ها و اساتید و افراد پشت صحنه
            واقعا خدا قوت،خسته نباشید،با این حجم از کار و استودیو های کمی که قبل بود و فشار دانش اموزان و …
            من به عنوان یه الایی پیشنهادایی داشتم در رابطه با راه ابریشم و دلیل اینکه تاپیک زدم براش اینه که هم خیلی جامعه هم بیشتر دیده بشه

            ۱-پیش و پس ازمونا
            لطفا انتشار این دو تا منظم تر باشه
            ما میدونیم که حجم کار شما خیلی بالاست و دوره های رایگان+یه عالمه ویدیوهای راه ابریشم+…
            ولی لطفا پیش ازمونا و پس ازمونارو یه برنامه ریزی بکنید که ما بدونیم دقیق کی میان.
            اخه به نظرم خیلی این دو اپشن خوبه و واقعا یکی از ارکان مهم قبل و بعد ازمونه
            مثلا پیش ازمونا۴شنبه یا نهایتا تا ۵شنبه صبح بیاد عالی میشه
            ۲-پاسخ نامه کلیدی
            بعضی دوستان خیلی اصرار دارن که پاسخ نامه کلیدی منتشر بشه تا فقط در صورت غلط زدن به پاسخ نامه مراجعه کنن که به نظر من منطقی هست و چه خوب که الا اینکارو بکنه،البته دوستان من نظر خودم اینه که تستای زیست رو همرو با ویدیو تحلیل کنید چون تو زیست بر خلاف درسای محاسباتی و … دلیل نادرستی ۳ گزینه دیگه از دلیل درستی گزینه صحیح خیلی مهم تر و قدرت تحلیلتونو میبره بالا
            بعضی بچه ها هم دیدم ۱پیشنهاد دادن که پاسخ نامه تشریحی نوشته بشه که به نظرم چرته،اخه کل کشور ارزو دارن پاسخ نامه تصویری و واضح داشته باشن شما تقاضای تشریحی میکنید،درضمن با وجود اینکه اساتیدمون یه عالمه دیگه دانش اموز دارن و مدرسه و اموزشگاه های دیگه ممکنه برن خیلی وقت گیر هستش برای اساتید اگه بخوان این کارو بکنن
            ۳-گزینه دو-قلم چی
            این قسمت بیشتر درمورد زیسته،چون من فقط زیست راه ابریشمو دارم و درمورد دروس دیگه اطلاعی ندارم
            ما قلم چی ها خیلی داریم استرس و سختی میکشیم
            در حدی که گزینه دویی ها هم بعد فرسنگ یک گفتن ما اذیت شدیم،خدا به داد شما برسه
            من پیشنهادی داشتم که امیدوارم به گوش معلمای الا برسه و انگار دو سر برده،هم برای ما قلمچیا هم گزینه۲یی ها
            گزینه۲ به طور ۱۰۰درصد مطابقت داره
            قلم چی هم تا حدی مطابقت داره
            من با اینکه گزینه تطابقش ۱۰۰درصده مشکلی ندارم،گزینه هم ازمون خیلی توپیه،هر دو تا ازمون بهترین ایرانن
            اصلا اگه تطابقش با قلم چی صفر هم بود کسی حق اعتراض نداشت چون قبلش باید خودمون چک میکردیم
            من با قسمت پایه قلم چی هیچ کاری ندارم،چون قلم و گزینه یه دنیا فرق داره قسمت۱۰،۱۱شون و باید طبق روال قبل پیش بره
            تنها یه حرفی داشتم و اونم اینه که سرعت پیش روی ۱۲ یه مقدار بیشتر باشه تا قلما حداقل تو۱۲ تطابق ۱۰۰درصد داشته باشن
            ما قلم چیا تو همه ازمونا زیست در حد ۱،۲گفتار عقب تریم و واقعا حیفه
            اگه در حد یه گفتار سرعت پیشروی دوازدهم بیشتر بشه عالیه،هم ما قلم چیا میرسیم و برنامه ریزی بهتری میتونیم بکنیم،هم گزینه۲یی ها زودتر رو بعضی مطالب مسلط میشن و بیشتر میخونن،هم در نهایت زودتر تموم میشه که اینجوری به نفع همش
            چون فرسنگ اخر تو اردیبشهت تموم میشه و ما خیلیامون امتحانات مدرسرو داریم و یکم دیره
            ۴-کی تموم میکنیم؟
            من داشتم زیست راه ابریشمو چک میکردم
            دیدم که اخرای اردیبهشت تموم میکنیم که واقعا دیره،همه میرن اموزشگاه،کلاس خصوصی،مدرسه خصوصی و … که مقداری زود تر تموم کنن حداکثر تا فروردین
            دیدم تقریبا کل دی فقط یه گفتار پیش میریم(اما مثل اینهکه اون زمان همایش رایگان جمع بندی نیم سال اوله که اروم پیش میریم)
            و کل فروردین خالیه و فیلمی منتشر نمیشه
            و اینکه تو کل اردیبهشت فقط درس اخر زیست۱۲ میمونه و کار میشه که مثل اینهکه حفظی و کم حجم هم محسوب میشه و میشه تو فرسنگ های قبلش جاش داد
            البته باز هرچی صلاحه و استاد موقاری صلاح میدونن
            خلاصه،لطفا در مورد این هم یه فکری بشه

            در اخر هم خواستم دوباره یه عالمه تشکر کنم از مجموعه الا که اگه حتی دیگه هیچ فرسنگی منتشر نشه و راه ابریشم کنسل بشه و پولمونو پس ندن
            من راضی راضیم چون دهم و یازدهم خیلیییییییی استفاده کردم

            پ.ن:عزیزانی که با نظر من موافق بودن لطفا هر احدالناسی که مسیوله و صدای مارو به مجموعه میرسونه رو تگ کنید و هر هشتگی بلدی بزنید و رای مثبت بدید تا دیده بشه و بتونیم تو راه دراز ۸ ماه ایندمون با ارامش بیشتری حرکت کنیم.اخه خیلی وقت گذاشتم اینو تایپ کنم خدایی خخخخخ

            aylar moA آفلاین
            aylar moA آفلاین
            aylar mo
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #5

            ali kalantari سلام تو قسمت توضیحات لحظله ای نوشته که چه مباحثی رو کی تدریس میکنن؟

            ali kalantariA 1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • ali kalantariA آفلاین
              ali kalantariA آفلاین
              ali kalantari
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #6

              دانش-آموزان-آلاء
              دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
              تجربیا

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • ali kalantariA ali kalantari

                سلام خدمت تمام دوستان الایی ها و اساتید و افراد پشت صحنه
                واقعا خدا قوت،خسته نباشید،با این حجم از کار و استودیو های کمی که قبل بود و فشار دانش اموزان و …
                من به عنوان یه الایی پیشنهادایی داشتم در رابطه با راه ابریشم و دلیل اینکه تاپیک زدم براش اینه که هم خیلی جامعه هم بیشتر دیده بشه

                ۱-پیش و پس ازمونا
                لطفا انتشار این دو تا منظم تر باشه
                ما میدونیم که حجم کار شما خیلی بالاست و دوره های رایگان+یه عالمه ویدیوهای راه ابریشم+…
                ولی لطفا پیش ازمونا و پس ازمونارو یه برنامه ریزی بکنید که ما بدونیم دقیق کی میان.
                اخه به نظرم خیلی این دو اپشن خوبه و واقعا یکی از ارکان مهم قبل و بعد ازمونه
                مثلا پیش ازمونا۴شنبه یا نهایتا تا ۵شنبه صبح بیاد عالی میشه
                ۲-پاسخ نامه کلیدی
                بعضی دوستان خیلی اصرار دارن که پاسخ نامه کلیدی منتشر بشه تا فقط در صورت غلط زدن به پاسخ نامه مراجعه کنن که به نظر من منطقی هست و چه خوب که الا اینکارو بکنه،البته دوستان من نظر خودم اینه که تستای زیست رو همرو با ویدیو تحلیل کنید چون تو زیست بر خلاف درسای محاسباتی و … دلیل نادرستی ۳ گزینه دیگه از دلیل درستی گزینه صحیح خیلی مهم تر و قدرت تحلیلتونو میبره بالا
                بعضی بچه ها هم دیدم ۱پیشنهاد دادن که پاسخ نامه تشریحی نوشته بشه که به نظرم چرته،اخه کل کشور ارزو دارن پاسخ نامه تصویری و واضح داشته باشن شما تقاضای تشریحی میکنید،درضمن با وجود اینکه اساتیدمون یه عالمه دیگه دانش اموز دارن و مدرسه و اموزشگاه های دیگه ممکنه برن خیلی وقت گیر هستش برای اساتید اگه بخوان این کارو بکنن
                ۳-گزینه دو-قلم چی
                این قسمت بیشتر درمورد زیسته،چون من فقط زیست راه ابریشمو دارم و درمورد دروس دیگه اطلاعی ندارم
                ما قلم چی ها خیلی داریم استرس و سختی میکشیم
                در حدی که گزینه دویی ها هم بعد فرسنگ یک گفتن ما اذیت شدیم،خدا به داد شما برسه
                من پیشنهادی داشتم که امیدوارم به گوش معلمای الا برسه و انگار دو سر برده،هم برای ما قلمچیا هم گزینه۲یی ها
                گزینه۲ به طور ۱۰۰درصد مطابقت داره
                قلم چی هم تا حدی مطابقت داره
                من با اینکه گزینه تطابقش ۱۰۰درصده مشکلی ندارم،گزینه هم ازمون خیلی توپیه،هر دو تا ازمون بهترین ایرانن
                اصلا اگه تطابقش با قلم چی صفر هم بود کسی حق اعتراض نداشت چون قبلش باید خودمون چک میکردیم
                من با قسمت پایه قلم چی هیچ کاری ندارم،چون قلم و گزینه یه دنیا فرق داره قسمت۱۰،۱۱شون و باید طبق روال قبل پیش بره
                تنها یه حرفی داشتم و اونم اینه که سرعت پیش روی ۱۲ یه مقدار بیشتر باشه تا قلما حداقل تو۱۲ تطابق ۱۰۰درصد داشته باشن
                ما قلم چیا تو همه ازمونا زیست در حد ۱،۲گفتار عقب تریم و واقعا حیفه
                اگه در حد یه گفتار سرعت پیشروی دوازدهم بیشتر بشه عالیه،هم ما قلم چیا میرسیم و برنامه ریزی بهتری میتونیم بکنیم،هم گزینه۲یی ها زودتر رو بعضی مطالب مسلط میشن و بیشتر میخونن،هم در نهایت زودتر تموم میشه که اینجوری به نفع همش
                چون فرسنگ اخر تو اردیبشهت تموم میشه و ما خیلیامون امتحانات مدرسرو داریم و یکم دیره
                ۴-کی تموم میکنیم؟
                من داشتم زیست راه ابریشمو چک میکردم
                دیدم که اخرای اردیبهشت تموم میکنیم که واقعا دیره،همه میرن اموزشگاه،کلاس خصوصی،مدرسه خصوصی و … که مقداری زود تر تموم کنن حداکثر تا فروردین
                دیدم تقریبا کل دی فقط یه گفتار پیش میریم(اما مثل اینهکه اون زمان همایش رایگان جمع بندی نیم سال اوله که اروم پیش میریم)
                و کل فروردین خالیه و فیلمی منتشر نمیشه
                و اینکه تو کل اردیبهشت فقط درس اخر زیست۱۲ میمونه و کار میشه که مثل اینهکه حفظی و کم حجم هم محسوب میشه و میشه تو فرسنگ های قبلش جاش داد
                البته باز هرچی صلاحه و استاد موقاری صلاح میدونن
                خلاصه،لطفا در مورد این هم یه فکری بشه

                در اخر هم خواستم دوباره یه عالمه تشکر کنم از مجموعه الا که اگه حتی دیگه هیچ فرسنگی منتشر نشه و راه ابریشم کنسل بشه و پولمونو پس ندن
                من راضی راضیم چون دهم و یازدهم خیلیییییییی استفاده کردم

                پ.ن:عزیزانی که با نظر من موافق بودن لطفا هر احدالناسی که مسیوله و صدای مارو به مجموعه میرسونه رو تگ کنید و هر هشتگی بلدی بزنید و رای مثبت بدید تا دیده بشه و بتونیم تو راه دراز ۸ ماه ایندمون با ارامش بیشتری حرکت کنیم.اخه خیلی وقت گذاشتم اینو تایپ کنم خدایی خخخخخ

                امیر دقتیا آفلاین
                امیر دقتیا آفلاین
                امیر دقتی
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #7

                ali kalantari عالی، فقط اینو بدون برنامه رو که عمرا تغییر بدن ولی ناسگاری ها رو خودمون یک کاریش میکنیم گلی خداییش خیلی اذیت میشیم ما قلمچی ها از اون طرف هم پیش ازمون و پس ازمون اصلا نظم نداره

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • ali kalantariA آفلاین
                  ali kalantariA آفلاین
                  ali kalantari
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #8

                  ریاضیا

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  0
                  • aylar moA aylar mo

                    ali kalantari سلام تو قسمت توضیحات لحظله ای نوشته که چه مباحثی رو کی تدریس میکنن؟

                    ali kalantariA آفلاین
                    ali kalantariA آفلاین
                    ali kalantari
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #9

                    aylar mo

                    توی قسمت توضیحات پکیج زیست راه ابریشم نوشته که هر فرسنگ کی تا کی هستش و چه چیزایی توش تدریس میشه

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • ali kalantariA آفلاین
                      ali kalantariA آفلاین
                      ali kalantari
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #10

                      لظفا وقت بزارید بخونید

                      تجربیا
                      ریاضیا
                      @M-an
                      دانش-آموزان-آلاء
                      دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • M.anM M.an این موضوع را از راه ابریشم آلاء جا‌به‌جا کرد
                      • M.ba78M M.ba78 این موضوع را از Deleted topics جا‌به‌جا کرد
                      پاسخ
                      • پاسخ به عنوان موضوع
                      وارد شوید تا پست بفرستید
                      • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                      • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                      • بیشترین رای ها


                      • درون آمدن

                      • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                      • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                      • اولین پست
                        آخرین پست
                      0
                      • دسته‌بندی‌ها
                      • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                      • جدیدترین پست ها
                      • برچسب‌ها
                      • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                      • دوره‌های آلاء
                      • گروه‌ها
                      • راهنمای آلاخونه
                        • معرفی آلاخونه
                        • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                        • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                        • استفاده از ابزارهای ادیتور
                        • معرفی گروه‌ها
                        • لینک‌های دسترسی سریع