Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. دردسری به نام کلاس آنلاین
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

دردسری به نام کلاس آنلاین

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سوال مشاوره ای
33 دیدگاه‌ها 13 کاربران 1.0k بازدیدها 12 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

    سلام به تمام آلایی ها🤗
    خب دوستان بریم سر اصل مطلب
    همتون الان دارید با کلاس آنلاین دست و پنجه نرم میکنید و میدونید که واقعا %(#ff0000)[هیچ] سودی نداره و باعث اتلاف وقت میشه چون نه دبیرا کلیپ خوب در حد آلا میفرستن و نه هم من دوست دارم با کسی غیر از آلا درس بخونم بارها هم به دبیرا و معاون مدرسمون گفتم که من خودم کلیپ آموزشی با بالاترین کیفیت آموزش از آلا دانلود میکنم ولی لج کردن و سر حرفشون وایسادن که هیچ آموزشی آموزش ما نیست 😕😔
    حالا ازتون درخواست دارم که روشهاتون رو در این مورد بیان کنید
    چون من راه ابریشمی هستم و با این اوضاع کلاس آنلاین که وقتم رو تا ساعت ۱۱:۴۵هدر میده مطمئنا به برنامه راه ابریشم نمیرسم😑
    ممنون میشم کمکم کنید
    تجربیا
    ریاضیا
    انسانیا
    بچه-های-کنکور-تجربی-1400

    aaa bbbA آفلاین
    aaa bbbA آفلاین
    aaa bbb
    یازدهم تجربی دانش آموزان آلاء
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #10

    ابوالفضل ریسی
    سلام منم مشکلم همین بود و هرچی بهشون میگفتم میخوام غیرحضوری بخونم با این ک مدرسه ی غیرانتفاعی بود لج میکردن و حرف خودشونو میگفتن و هی میگفتن نمره مستمر باید بگیری و اگر هم بخوای اینکارو بکنی باید گواهی بیاری ولی بنظرم واقعا گواهی واسه کلاس مجازی لازم نیست گواهی واسه وقتی هست ک مدارس حضوریه و کسی مثلا بخاطر مشکل راه رفتن نمیره مدرسه😕
    خلاصه من ک به حرفشون گوش ندادم و دیگه هیچ کدوم از کلاسارو شرکت نمیکنم و خودم دارم با آلا میخونم ک فقط برم امتحانا رو بدم.ولی دیگه اخرش معلوم نیست ک چ نمره ای بهم میدن😅واسه امتحان دادن ک نمیتونن مانعم بشن😕
    فقط مامان بابام باید برن مدرسه یه چیزی رو امضا کنن ک دیگه من هر نمره ای بگیرم همونو بزارن و بعدا مثلا اگه نمرم توی امتحانا کم شد مدرسه مسئولیتی نداشته باشه و همون نمره رو واسم بزارن توی کارنامه😒
    واسه شما چون سال اخری هستین معدل مهمه توی کنکور ولی من چون یازدهمم زیاد به معدل اهمیت ندادم😶
    و شما چون سال دوازدهم هستین غیرحضوری کردن سال دوازدهم ممنوعه مگه اینکه یجوری بتونین مدرسه رو راضی کنین یا برین توی یه مدرسه ی غیرانتفاعی ثبت نام کنین و شرایط رو بهشون بگین شاید راضی شدن🤔
    موفق باشین🙂

    ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
    2
    • aaa bbbA aaa bbb

      ابوالفضل ریسی
      سلام منم مشکلم همین بود و هرچی بهشون میگفتم میخوام غیرحضوری بخونم با این ک مدرسه ی غیرانتفاعی بود لج میکردن و حرف خودشونو میگفتن و هی میگفتن نمره مستمر باید بگیری و اگر هم بخوای اینکارو بکنی باید گواهی بیاری ولی بنظرم واقعا گواهی واسه کلاس مجازی لازم نیست گواهی واسه وقتی هست ک مدارس حضوریه و کسی مثلا بخاطر مشکل راه رفتن نمیره مدرسه😕
      خلاصه من ک به حرفشون گوش ندادم و دیگه هیچ کدوم از کلاسارو شرکت نمیکنم و خودم دارم با آلا میخونم ک فقط برم امتحانا رو بدم.ولی دیگه اخرش معلوم نیست ک چ نمره ای بهم میدن😅واسه امتحان دادن ک نمیتونن مانعم بشن😕
      فقط مامان بابام باید برن مدرسه یه چیزی رو امضا کنن ک دیگه من هر نمره ای بگیرم همونو بزارن و بعدا مثلا اگه نمرم توی امتحانا کم شد مدرسه مسئولیتی نداشته باشه و همون نمره رو واسم بزارن توی کارنامه😒
      واسه شما چون سال اخری هستین معدل مهمه توی کنکور ولی من چون یازدهمم زیاد به معدل اهمیت ندادم😶
      و شما چون سال دوازدهم هستین غیرحضوری کردن سال دوازدهم ممنوعه مگه اینکه یجوری بتونین مدرسه رو راضی کنین یا برین توی یه مدرسه ی غیرانتفاعی ثبت نام کنین و شرایط رو بهشون بگین شاید راضی شدن🤔
      موفق باشین🙂

      ابوالفضل ریسیا آفلاین
      ابوالفضل ریسیا آفلاین
      ابوالفضل ریسی
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #11

      aaa bbb در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

      ابوالفضل ریسی
      سلام منم مشکلم همین بود و هرچی بهشون میگفتم میخوام غیرحضوری بخونم با این ک مدرسه ی غیرانتفاعی بود لج میکردن و حرف خودشونو میگفتن و هی میگفتن نمره مستمر باید بگیری و اگر هم بخوای اینکارو بکنی باید گواهی بیاری ولی بنظرم واقعا گواهی واسه کلاس مجازی لازم نیست گواهی واسه وقتی هست ک مدارس حضوریه و کسی مثلا بخاطر مشکل راه رفتن نمیره مدرسه😕
      خلاصه من ک به حرفشون گوش ندادم و دیگه هیچ کدوم از کلاسارو شرکت نمیکنم و خودم دارم با آلا میخونم ک فقط برم امتحانا رو بدم.ولی دیگه اخرش معلوم نیست ک چ نمره ای بهم میدن😅واسه امتحان دادن ک نمیتونن مانعم بشن😕
      فقط مامان بابام باید برن مدرسه یه چیزی رو امضا کنن ک دیگه من هر نمره ای بگیرم همونو بزارن و بعدا مثلا اگه نمرم توی امتحانا کم شد مدرسه مسئولیتی نداشته باشه و همون نمره رو واسم بزارن توی کارنامه😒
      واسه شما چون سال اخری هستین معدل مهمه توی کنکور ولی من چون یازدهمم زیاد به معدل اهمیت ندادم😶
      و شما چون سال دوازدهم هستین غیرحضوری کردن سال دوازدهم ممنوعه مگه اینکه یجوری بتونین مدرسه رو راضی کنین یا برین توی یه مدرسه ی غیرانتفاعی ثبت نام کنین و شرایط رو بهشون بگین شاید راضی شدن🤔
      موفق باشین🙂

      aaa bbb ممنون از توضیحاتتون
      شما هم موفق باشید

      aaa bbbA 1 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

        aaa bbb در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

        ابوالفضل ریسی
        سلام منم مشکلم همین بود و هرچی بهشون میگفتم میخوام غیرحضوری بخونم با این ک مدرسه ی غیرانتفاعی بود لج میکردن و حرف خودشونو میگفتن و هی میگفتن نمره مستمر باید بگیری و اگر هم بخوای اینکارو بکنی باید گواهی بیاری ولی بنظرم واقعا گواهی واسه کلاس مجازی لازم نیست گواهی واسه وقتی هست ک مدارس حضوریه و کسی مثلا بخاطر مشکل راه رفتن نمیره مدرسه😕
        خلاصه من ک به حرفشون گوش ندادم و دیگه هیچ کدوم از کلاسارو شرکت نمیکنم و خودم دارم با آلا میخونم ک فقط برم امتحانا رو بدم.ولی دیگه اخرش معلوم نیست ک چ نمره ای بهم میدن😅واسه امتحان دادن ک نمیتونن مانعم بشن😕
        فقط مامان بابام باید برن مدرسه یه چیزی رو امضا کنن ک دیگه من هر نمره ای بگیرم همونو بزارن و بعدا مثلا اگه نمرم توی امتحانا کم شد مدرسه مسئولیتی نداشته باشه و همون نمره رو واسم بزارن توی کارنامه😒
        واسه شما چون سال اخری هستین معدل مهمه توی کنکور ولی من چون یازدهمم زیاد به معدل اهمیت ندادم😶
        و شما چون سال دوازدهم هستین غیرحضوری کردن سال دوازدهم ممنوعه مگه اینکه یجوری بتونین مدرسه رو راضی کنین یا برین توی یه مدرسه ی غیرانتفاعی ثبت نام کنین و شرایط رو بهشون بگین شاید راضی شدن🤔
        موفق باشین🙂

        aaa bbb ممنون از توضیحاتتون
        شما هم موفق باشید

        aaa bbbA آفلاین
        aaa bbbA آفلاین
        aaa bbb
        یازدهم تجربی دانش آموزان آلاء
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #12

        ابوالفضل ریسی خواهش میکنم🌹

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

          سلام به تمام آلایی ها🤗
          خب دوستان بریم سر اصل مطلب
          همتون الان دارید با کلاس آنلاین دست و پنجه نرم میکنید و میدونید که واقعا %(#ff0000)[هیچ] سودی نداره و باعث اتلاف وقت میشه چون نه دبیرا کلیپ خوب در حد آلا میفرستن و نه هم من دوست دارم با کسی غیر از آلا درس بخونم بارها هم به دبیرا و معاون مدرسمون گفتم که من خودم کلیپ آموزشی با بالاترین کیفیت آموزش از آلا دانلود میکنم ولی لج کردن و سر حرفشون وایسادن که هیچ آموزشی آموزش ما نیست 😕😔
          حالا ازتون درخواست دارم که روشهاتون رو در این مورد بیان کنید
          چون من راه ابریشمی هستم و با این اوضاع کلاس آنلاین که وقتم رو تا ساعت ۱۱:۴۵هدر میده مطمئنا به برنامه راه ابریشم نمیرسم😑
          ممنون میشم کمکم کنید
          تجربیا
          ریاضیا
          انسانیا
          بچه-های-کنکور-تجربی-1400

          علی مکی آبادیع آفلاین
          علی مکی آبادیع آفلاین
          علی مکی آبادی
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #13

          ابوالفضل ریسی ب نظر من ک آموزش مدرسه رو در کنار آلا نگه دار ینی ی کاری کن ن سیخ بسوزه و ن کباب رضایت اونا بدلیل نمره اجباریه
          من که صبح تا ۱۱ کلاس های مدرسه میرم
          عصر ها هم تا ساعت ۵ فیلم هارو نگا میکنم و بعدش تا ۱۲ خودم میخونم و تست میزنم و خدایی نتیجه گرفتم

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          2
          • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

            سلام به تمام آلایی ها🤗
            خب دوستان بریم سر اصل مطلب
            همتون الان دارید با کلاس آنلاین دست و پنجه نرم میکنید و میدونید که واقعا %(#ff0000)[هیچ] سودی نداره و باعث اتلاف وقت میشه چون نه دبیرا کلیپ خوب در حد آلا میفرستن و نه هم من دوست دارم با کسی غیر از آلا درس بخونم بارها هم به دبیرا و معاون مدرسمون گفتم که من خودم کلیپ آموزشی با بالاترین کیفیت آموزش از آلا دانلود میکنم ولی لج کردن و سر حرفشون وایسادن که هیچ آموزشی آموزش ما نیست 😕😔
            حالا ازتون درخواست دارم که روشهاتون رو در این مورد بیان کنید
            چون من راه ابریشمی هستم و با این اوضاع کلاس آنلاین که وقتم رو تا ساعت ۱۱:۴۵هدر میده مطمئنا به برنامه راه ابریشم نمیرسم😑
            ممنون میشم کمکم کنید
            تجربیا
            ریاضیا
            انسانیا
            بچه-های-کنکور-تجربی-1400

            ALI_ASHA آفلاین
            ALI_ASHA آفلاین
            ALI_ASH
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #14

            ابوالفضل ریسی به مدرسه زیاد اهمیتی نده تنها نمره ای که دست معلمه مستمره اگه معلمی بخواد نمره نوبت اول روی برگه رو کمتر بده به راحتی میتونی شکایت کنی و حق هم با توعه نوبت دوم هم که نهاییه و مدرسه دخالتی توشی نداره پس زیاد مدرسه رو تحویل نگیر:beaming_face_with_smiling_eyes:

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            3
            • ابوالفضل ریسیا آفلاین
              ابوالفضل ریسیا آفلاین
              ابوالفضل ریسی
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #15

              علی مکی آبادی
              ALI_ASH
              ممنون ازتون

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                امیررضا فلاح نژاد در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                با مدرسه پیش نرو
                معلمتم غلط کرده گفته هیچ آموزشی آموزش اون نمیشه
                شما فقط با آلا پیش برو
                بیخیال مدرسه........

                امیررضا فلاح نژاد من ترسم از نمره هست چون معدل سال آخر تاثیر مستقیم داره توی کنکور
                آلا که تنها اولویت من هست
                ولی این معلمای............اعصاب آدم رو خراب میکنن

                ا آفلاین
                ا آفلاین
                امیررضا فلاح نژاد
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #16

                ابوالفضل ریسی در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                امیررضا فلاح نژاد در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                با مدرسه پیش نرو
                معلمتم غلط کرده گفته هیچ آموزشی آموزش اون نمیشه
                شما فقط با آلا پیش برو
                بیخیال مدرسه........

                امیررضا فلاح نژاد من ترسم از نمره هست چون معدل سال آخر تاثیر مستقیم داره توی کنکور
                آلا که تنها اولویت من هست
                ولی این معلمای............اعصاب آدم رو خراب میکنن

                نترس
                بزار نمره کم کنن
                بزار مستمر کم کنن
                اصلا بزار کم شدن نمره تو رتبه کنکورتم کم کنه
                بهتر از اینه که برنامه ریزی و تمرکزت واسه کنکور بهم بریزه

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                3
                • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                  سلام به تمام آلایی ها🤗
                  خب دوستان بریم سر اصل مطلب
                  همتون الان دارید با کلاس آنلاین دست و پنجه نرم میکنید و میدونید که واقعا %(#ff0000)[هیچ] سودی نداره و باعث اتلاف وقت میشه چون نه دبیرا کلیپ خوب در حد آلا میفرستن و نه هم من دوست دارم با کسی غیر از آلا درس بخونم بارها هم به دبیرا و معاون مدرسمون گفتم که من خودم کلیپ آموزشی با بالاترین کیفیت آموزش از آلا دانلود میکنم ولی لج کردن و سر حرفشون وایسادن که هیچ آموزشی آموزش ما نیست 😕😔
                  حالا ازتون درخواست دارم که روشهاتون رو در این مورد بیان کنید
                  چون من راه ابریشمی هستم و با این اوضاع کلاس آنلاین که وقتم رو تا ساعت ۱۱:۴۵هدر میده مطمئنا به برنامه راه ابریشم نمیرسم😑
                  ممنون میشم کمکم کنید
                  تجربیا
                  ریاضیا
                  انسانیا
                  بچه-های-کنکور-تجربی-1400

                  SuccinateS آفلاین
                  SuccinateS آفلاین
                  Succinate
                  ⭐
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #17

                  ابوالفضل ریسی من چون به کارام بتونم برسم از کله سحر تا 1 بیدارم خیلی دلم خواب ظهر میخواد😂😂😂😂ولی خب دیگه مجبوریم دیگه بخاطر رسیدن ولی حتما برنامه ریزی دقیق دقیق بکن

                  !Ich versuche, besser zu werden als gestern

                  ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • SuccinateS Succinate

                    ابوالفضل ریسی من چون به کارام بتونم برسم از کله سحر تا 1 بیدارم خیلی دلم خواب ظهر میخواد😂😂😂😂ولی خب دیگه مجبوریم دیگه بخاطر رسیدن ولی حتما برنامه ریزی دقیق دقیق بکن

                    ابوالفضل ریسیا آفلاین
                    ابوالفضل ریسیا آفلاین
                    ابوالفضل ریسی
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #18

                    @sani-painting در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                    ابوالفضل ریسی من چون به کارام بتونم برسم از کله سحر تا 1 بیدارم خیلی دلم خواب ظهر میخواد😂😂😂😂ولی خب دیگه مجبوریم دیگه بخاطر رسیدن ولی حتما برنامه ریزی دقیق دقیق بکن

                    @sani-Painting ممنون
                    من یکم شبیه کوالا هستم و زیاد میخوابم ولی داره همه روشها رو امتحان میکنم یکم سحرخیز بشم😂
                    شما روش خوب واسه سحرخیزی نمیدونید؟

                    SuccinateS Nazila AaliN 2 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                      @sani-painting در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                      ابوالفضل ریسی من چون به کارام بتونم برسم از کله سحر تا 1 بیدارم خیلی دلم خواب ظهر میخواد😂😂😂😂ولی خب دیگه مجبوریم دیگه بخاطر رسیدن ولی حتما برنامه ریزی دقیق دقیق بکن

                      @sani-Painting ممنون
                      من یکم شبیه کوالا هستم و زیاد میخوابم ولی داره همه روشها رو امتحان میکنم یکم سحرخیز بشم😂
                      شما روش خوب واسه سحرخیزی نمیدونید؟

                      SuccinateS آفلاین
                      SuccinateS آفلاین
                      Succinate
                      ⭐
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #19

                      ابوالفضل ریسی والا من خودمم عاشق خوابم مخصوصا بعد ناهار واس صبح من شنیدم که بیدار میشین بگین باید این کار رو بکنم اون کار رو بکنم چون من خودم 6 بیدار میشم بعد میگم کاری نداری در صورتی که دارم بعد میخوابم بیشتر اوقات ولی حتما تو ذهنت بیار این کار ها رو دارم

                      !Ich versuche, besser zu werden als gestern

                      ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • SuccinateS Succinate

                        ابوالفضل ریسی والا من خودمم عاشق خوابم مخصوصا بعد ناهار واس صبح من شنیدم که بیدار میشین بگین باید این کار رو بکنم اون کار رو بکنم چون من خودم 6 بیدار میشم بعد میگم کاری نداری در صورتی که دارم بعد میخوابم بیشتر اوقات ولی حتما تو ذهنت بیار این کار ها رو دارم

                        ابوالفضل ریسیا آفلاین
                        ابوالفضل ریسیا آفلاین
                        ابوالفضل ریسی
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #20

                        @sani-painting در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                        ابوالفضل ریسی والا من خودمم عاشق خوابم مخصوصا بعد ناهار واس صبح من شنیدم که بیدار میشین بگین باید این کار رو بکنم اون کار رو بکنم چون من خودم 6 بیدار میشم بعد میگم کاری نداری در صورتی که دارم بعد میخوابم بیشتر اوقات ولی حتما تو ذهنت بیار این کار ها رو دارم

                        @sani-Painting ممنون که وقت گذاشتید
                        حتما عمل میکنم

                        SuccinateS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                          سلام به تمام آلایی ها🤗
                          خب دوستان بریم سر اصل مطلب
                          همتون الان دارید با کلاس آنلاین دست و پنجه نرم میکنید و میدونید که واقعا %(#ff0000)[هیچ] سودی نداره و باعث اتلاف وقت میشه چون نه دبیرا کلیپ خوب در حد آلا میفرستن و نه هم من دوست دارم با کسی غیر از آلا درس بخونم بارها هم به دبیرا و معاون مدرسمون گفتم که من خودم کلیپ آموزشی با بالاترین کیفیت آموزش از آلا دانلود میکنم ولی لج کردن و سر حرفشون وایسادن که هیچ آموزشی آموزش ما نیست 😕😔
                          حالا ازتون درخواست دارم که روشهاتون رو در این مورد بیان کنید
                          چون من راه ابریشمی هستم و با این اوضاع کلاس آنلاین که وقتم رو تا ساعت ۱۱:۴۵هدر میده مطمئنا به برنامه راه ابریشم نمیرسم😑
                          ممنون میشم کمکم کنید
                          تجربیا
                          ریاضیا
                          انسانیا
                          بچه-های-کنکور-تجربی-1400

                          یسنای آفلاین
                          یسنای آفلاین
                          یسنا
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #21

                          ابوالفضل ریسی شاید بهتر باشه مدرسه ات رو عوض بکنی بری یه مدرسه مثلا تو حاشیه شهر که اگر بهشون گفتی نمیخوام بیام کلاس انلاین یا یکی در میون میام قبول کنند

                          ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          2
                          • یسنای یسنا

                            ابوالفضل ریسی شاید بهتر باشه مدرسه ات رو عوض بکنی بری یه مدرسه مثلا تو حاشیه شهر که اگر بهشون گفتی نمیخوام بیام کلاس انلاین یا یکی در میون میام قبول کنند

                            ابوالفضل ریسیا آفلاین
                            ابوالفضل ریسیا آفلاین
                            ابوالفضل ریسی
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #22

                            یسنا در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                            ابوالفضل ریسی شاید بهتر باشه مدرسه ات رو عوض بکنی بری یه مدرسه مثلا تو حاشیه شهر که اگر بهشون گفتی نمیخوام بیام کلاس انلاین یا یکی در میون میام قبول کنند

                            یسنا متاسفانه شهرمون کوچیک هست و تنها یه دبیرستان داره😐😑🙁

                            یسنای 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            0
                            • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                              سلام به تمام آلایی ها🤗
                              خب دوستان بریم سر اصل مطلب
                              همتون الان دارید با کلاس آنلاین دست و پنجه نرم میکنید و میدونید که واقعا %(#ff0000)[هیچ] سودی نداره و باعث اتلاف وقت میشه چون نه دبیرا کلیپ خوب در حد آلا میفرستن و نه هم من دوست دارم با کسی غیر از آلا درس بخونم بارها هم به دبیرا و معاون مدرسمون گفتم که من خودم کلیپ آموزشی با بالاترین کیفیت آموزش از آلا دانلود میکنم ولی لج کردن و سر حرفشون وایسادن که هیچ آموزشی آموزش ما نیست 😕😔
                              حالا ازتون درخواست دارم که روشهاتون رو در این مورد بیان کنید
                              چون من راه ابریشمی هستم و با این اوضاع کلاس آنلاین که وقتم رو تا ساعت ۱۱:۴۵هدر میده مطمئنا به برنامه راه ابریشم نمیرسم😑
                              ممنون میشم کمکم کنید
                              تجربیا
                              ریاضیا
                              انسانیا
                              بچه-های-کنکور-تجربی-1400

                              Mahdi Asadpoor28M آفلاین
                              Mahdi Asadpoor28M آفلاین
                              Mahdi Asadpoor28
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #23

                              ابوالفضل ریسی سلام دوست عزیز آلایی.
                              نمره ی مستمر که هیچ تاثبری در کنکورت ندارع(اگر هدفت رشته های شرط معدلی نیست یعنی بدون آزمون ها)
                              تنها نمره ای که مهم هست نمره نهایی هست که اونهم بصورت تک درس اعمال میشه
                              هرچند تو این دو سال معدل برای رتبه های تاپ هیچ تاثبری نداره
                              در ضمن تاثیر معدل فقط و فقط مثبت هست و این تاثیر مثبت برای رتبه های خوب اعمال نمیشه حداقل تا ۵۰۰۰ منطقه
                              یعنی شما حتی اگر معدلت خراب بشع بازم هیچ دخلی به کنکورت نداره
                              موفق باشی

                              ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              2
                              • Mahdi Asadpoor28M Mahdi Asadpoor28

                                ابوالفضل ریسی سلام دوست عزیز آلایی.
                                نمره ی مستمر که هیچ تاثبری در کنکورت ندارع(اگر هدفت رشته های شرط معدلی نیست یعنی بدون آزمون ها)
                                تنها نمره ای که مهم هست نمره نهایی هست که اونهم بصورت تک درس اعمال میشه
                                هرچند تو این دو سال معدل برای رتبه های تاپ هیچ تاثبری نداره
                                در ضمن تاثیر معدل فقط و فقط مثبت هست و این تاثیر مثبت برای رتبه های خوب اعمال نمیشه حداقل تا ۵۰۰۰ منطقه
                                یعنی شما حتی اگر معدلت خراب بشع بازم هیچ دخلی به کنکورت نداره
                                موفق باشی

                                ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                ابوالفضل ریسی
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #24

                                Mahdi Asadpoor28 در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                                ابوالفضل ریسی سلام دوست عزیز آلایی.
                                نمره ی مستمر که هیچ تاثبری در کنکورت ندارع(اگر هدفت رشته های شرط معدلی نیست یعنی بدون آزمون ها)
                                تنها نمره ای که مهم هست نمره نهایی هست که اونهم بصورت تک درس اعمال میشه
                                هرچند تو این دو سال معدل برای رتبه های تاپ هیچ تاثبری نداره
                                در ضمن تاثیر معدل فقط و فقط مثبت هست و این تاثیر مثبت برای رتبه های خوب اعمال نمیشه حداقل تا ۵۰۰۰ منطقه
                                یعنی شما حتی اگر معدلت خراب بشع بازم هیچ دخلی به کنکورت نداره
                                موفق باشی

                                Mahdi Asadpoor28 ممنون از راهنماییتون
                                شما هم موفق باشید انشاالله🌷

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                                  @sani-painting در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                                  ابوالفضل ریسی من چون به کارام بتونم برسم از کله سحر تا 1 بیدارم خیلی دلم خواب ظهر میخواد😂😂😂😂ولی خب دیگه مجبوریم دیگه بخاطر رسیدن ولی حتما برنامه ریزی دقیق دقیق بکن

                                  @sani-Painting ممنون
                                  من یکم شبیه کوالا هستم و زیاد میخوابم ولی داره همه روشها رو امتحان میکنم یکم سحرخیز بشم😂
                                  شما روش خوب واسه سحرخیزی نمیدونید؟

                                  Nazila AaliN آفلاین
                                  Nazila AaliN آفلاین
                                  Nazila Aali
                                  تجربی یازدهم
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #25

                                  ابوالفضل ریسی در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                                  @sani-painting در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                                  ابوالفضل ریسی من چون به کارام بتونم برسم از کله سحر تا 1 بیدارم خیلی دلم خواب ظهر میخواد😂😂😂😂ولی خب دیگه مجبوریم دیگه بخاطر رسیدن ولی حتما برنامه ریزی دقیق دقیق بکن

                                  @sani-Painting ممنون
                                  من یکم شبیه کوالا هستم و زیاد میخوابم ولی داره همه روشها رو امتحان میکنم یکم سحرخیز بشم😂
                                  شما روش خوب واسه سحرخیزی نمیدونید؟

                                  چرا میدونم😂کتک🤺

                                  ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  0
                                  • Nazila AaliN Nazila Aali

                                    ابوالفضل ریسی در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                                    @sani-painting در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                                    ابوالفضل ریسی من چون به کارام بتونم برسم از کله سحر تا 1 بیدارم خیلی دلم خواب ظهر میخواد😂😂😂😂ولی خب دیگه مجبوریم دیگه بخاطر رسیدن ولی حتما برنامه ریزی دقیق دقیق بکن

                                    @sani-Painting ممنون
                                    من یکم شبیه کوالا هستم و زیاد میخوابم ولی داره همه روشها رو امتحان میکنم یکم سحرخیز بشم😂
                                    شما روش خوب واسه سحرخیزی نمیدونید؟

                                    چرا میدونم😂کتک🤺

                                    ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                    ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                    ابوالفضل ریسی
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #26

                                    Nazila Aali در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                                    ابوالفضل ریسی در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                                    @sani-painting در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                                    ابوالفضل ریسی من چون به کارام بتونم برسم از کله سحر تا 1 بیدارم خیلی دلم خواب ظهر میخواد😂😂😂😂ولی خب دیگه مجبوریم دیگه بخاطر رسیدن ولی حتما برنامه ریزی دقیق دقیق بکن

                                    @sani-Painting ممنون
                                    من یکم شبیه کوالا هستم و زیاد میخوابم ولی داره همه روشها رو امتحان میکنم یکم سحرخیز بشم😂
                                    شما روش خوب واسه سحرخیزی نمیدونید؟

                                    چرا میدونم😂کتک🤺

                                    Nazila Aali سعی میکنم امتحانش کنم ولی قول نمیدم😂😅😆

                                    Nazila AaliN 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                                      @sani-painting در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                                      ابوالفضل ریسی والا من خودمم عاشق خوابم مخصوصا بعد ناهار واس صبح من شنیدم که بیدار میشین بگین باید این کار رو بکنم اون کار رو بکنم چون من خودم 6 بیدار میشم بعد میگم کاری نداری در صورتی که دارم بعد میخوابم بیشتر اوقات ولی حتما تو ذهنت بیار این کار ها رو دارم

                                      @sani-Painting ممنون که وقت گذاشتید
                                      حتما عمل میکنم

                                      SuccinateS آفلاین
                                      SuccinateS آفلاین
                                      Succinate
                                      ⭐
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #27

                                      ابوالفضل ریسی خواهش میکنم خوشحالم که تونستم کمک تون کنم

                                      !Ich versuche, besser zu werden als gestern

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      2
                                      • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                                        Nazila Aali در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                                        ابوالفضل ریسی در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                                        @sani-painting در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                                        ابوالفضل ریسی من چون به کارام بتونم برسم از کله سحر تا 1 بیدارم خیلی دلم خواب ظهر میخواد😂😂😂😂ولی خب دیگه مجبوریم دیگه بخاطر رسیدن ولی حتما برنامه ریزی دقیق دقیق بکن

                                        @sani-Painting ممنون
                                        من یکم شبیه کوالا هستم و زیاد میخوابم ولی داره همه روشها رو امتحان میکنم یکم سحرخیز بشم😂
                                        شما روش خوب واسه سحرخیزی نمیدونید؟

                                        چرا میدونم😂کتک🤺

                                        Nazila Aali سعی میکنم امتحانش کنم ولی قول نمیدم😂😅😆

                                        Nazila AaliN آفلاین
                                        Nazila AaliN آفلاین
                                        Nazila Aali
                                        تجربی یازدهم
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #28

                                        ابوالفضل ریسی در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                                        Nazila Aali در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                                        ابوالفضل ریسی در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                                        @sani-painting در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                                        ابوالفضل ریسی من چون به کارام بتونم برسم از کله سحر تا 1 بیدارم خیلی دلم خواب ظهر میخواد😂😂😂😂ولی خب دیگه مجبوریم دیگه بخاطر رسیدن ولی حتما برنامه ریزی دقیق دقیق بکن

                                        @sani-Painting ممنون
                                        من یکم شبیه کوالا هستم و زیاد میخوابم ولی داره همه روشها رو امتحان میکنم یکم سحرخیز بشم😂
                                        شما روش خوب واسه سحرخیزی نمیدونید؟

                                        چرا میدونم😂کتک🤺

                                        Nazila Aali سعی میکنم امتحانش کنم ولی قول نمیدم😂😅😆

                                        🤣🤣🤣😂😂آفرین
                                        من یه دست بزنمت که دیگه اصلا نخوابی 😐😂چشماتو ببندی باز کنی

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                                          یسنا در دردسری به نام کلاس آنلاین گفته است:

                                          ابوالفضل ریسی شاید بهتر باشه مدرسه ات رو عوض بکنی بری یه مدرسه مثلا تو حاشیه شهر که اگر بهشون گفتی نمیخوام بیام کلاس انلاین یا یکی در میون میام قبول کنند

                                          یسنا متاسفانه شهرمون کوچیک هست و تنها یه دبیرستان داره😐😑🙁

                                          یسنای آفلاین
                                          یسنای آفلاین
                                          یسنا
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #29

                                          ابوالفضل ریسی نزدیکتون روستایی چیزی نیست؟برید یه مدرسه که بهتون سخت نگیرن و از اول باهاشون شرط کن با شرایط ات کنار بیان و قبول کنن که فقط فیلم اموزشی الا نگاه بکنی و خودشون برای کلاسهای انلاینت حاضری بزنند

                                          ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          2
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع