Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. مشاوره رسمی آلاء
  4. 💠 مشاوره 1 دانش آموزانی که تازه شروع کرده اند و دانش آموزان سن بالا
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

💠 مشاوره 1 دانش آموزانی که تازه شروع کرده اند و دانش آموزان سن بالا

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده مشاوره رسمی آلاء
مشاورهفایل صوتیامینی راد
11 دیدگاه‌ها 7 کاربران 4.3k بازدیدها 9 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • sohrabS آفلاین
    sohrabS آفلاین
    sohrab
    مدیر
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط sohrab انجام شده
    #1

    موضوع ها:
    1⃣ دانش آموزانی که تازه شروع کرده اند
    2⃣ دانش آموزان سن بالا
    3⃣ دانش آموزانی که مدرسه می روند
    4⃣ آیا فیلم های پارسال بدرد می خوره ؟

    ❤️ به لطف خدا آلاء رایگان هست و همیشه رایگان خواهد ماند.
    🎁 با نشر این پیام ها سفیر موفقیت ایرانیان باشید.
    👤 آقای محمدعلی امینی راد،مشاور آلاء

    :headphones: دانلود یا پخش فایل مشاوره ای

    :id: کانال تلگرام آلاء

    :globe_with_meridians: سایت آلاء

    هیچ پدر سوخته بازیی بالاتر از صداقت و راستگویی نیست.

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    0
    • sohrabS آفلاین
      sohrabS آفلاین
      sohrab
      مدیر
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #2

      بسم الله الرحمن الرحیم

      در اینجا ما متن فایل صوتی که در پست قبلی قرارا داده بودیم را نوشتیم تا بتوانید از این متن برای مراجعات بعدی و همینطور خلاصه برداری استفاده بفرمایید.
      

      نحوه استفاده از فیلم های آموزشی دبیرستان یک و دو، معرفی گروه های مختلف دانش آموزی و نحوه مطالعه درس های تخصصی و پایه

      سلام من امین راد هستم مشاوره تحصیلی در خدمت دوستان هستیم با گروه و کانال آلاء،
      تویه چهارتا مقوله امروز می خوایم وقتتتونو بگیریم .

      اول: دانش آموزهایی که از الان شروع کردن باید چی کار کنند?

      خوب این دانش آموزان طبیعتا یه مباحثی رو عقب موندن، اولین قدمش اینه که اگه می تونند، با یکی از برنامه های این آزمون هایه آموزشی که متداوله، حالا نام بردن یا نبردنش زیاد توفیری نداره (قلم چی، گزینه دو، گاج، سنجش) و چیزایی که در کشور داره برگزاز می شهبا برنامه اونا پیبش برن. یه سری مباحثی رو که عقب موندن ول کنن تا ایام جمع بندی و اگر این امکان رو هم ندارند بیان با برنامۀ فیلمایه کلاس برن جلو، حالا چرا میگم با برنامه فیلمایه کلاس اگه امکانش نیست ؟؟؟ چون برنامۀ آزمون ها الان یه مقدارجلوتر تو بعضی از مباحث و وقتی هم که تو اون شرکت می کنی یه انگیزه پیدا می کنی..

      دومین گروهی از بچه هایی هستن که (بچه که نمی شه گفت!!! اونایی هستن که سنشون بالاست)،

      برای کنکور چند سال در نظر بگیرم ؟

      خیلیا تو این مدت به من زنگ زدن هم لطف کردن یه مقدار از ما تعریف کردن هم یه مقدار کسایی بودن که سوال داشتن، حالا تو این گروه یه آدمایی بودن که سن و سالشون یه مقدار بالا بود مثلا کسایی بودن که حداقل یه دورۀ داشگاهی رو تجربه کرده بودن. حالا اینا می خواستن مجدد کنکور بدن،
      این افراد که از الان یا حتی یکی دو ماه زودتر شروع کردن باید این مد نظرشون داشته باشن چون شاغل هستن چون یه مقدار فاصله افتاده بین اون دبیرستان خودشون و اینایی که الان باید بخونن باید حداقل یه بازۀ بالایه یک سال رو در نظر بگیرن تا بتونن برنامه هاشونو جمع و جور کند و اگر بخوان احساسی تصمیم گیری بکنند و بخوان که زیره یک سال کنکور رو جمع بکنند مطمئن باشن هر هزینه ای بکنند جز پشیمونی سودی نخواهد داشت
      چون کنکور رقیباشون کسایی هستن که تازه نفس هستن مثل این ها شاغل نیستن مثل این بزرگواران درگیر زندگی متاهل نیستند و حتی بعضی ها بچه دارن عزیزانی که با من تماس گرفتن درگیره بچشه هستن یعنی خودشون ولی دانش آموز هستند رسما.
      خوب اینو باید مد نظر داشته باشند که حتما بازۀ بیش از یک سال، دوسال و سه سال حال متناسب با توانمندی که دارند،

      اهمیت برنامه ریزی

      دوم این که حتما این عزیزان باید برنامۀ منظم داشته باشن، مثلا بدونند این دوستان قراره رو کدوم درس ها زوم کنند نیان همه درس ها رو باهم شروع کنند به خوندن چون قطعا نمی رسند،
      بعد یه تقسیم بندی بکنند، مثلا من میخوام عمومی بخونم فلش کارتاشو تهیه کنم با خودم ببرم سره کار مشکلی پیش نمیاد، ولی وقتی میخوام اختصاصی بخونم تو محیط کار هی پنج دقیقه؛ پنج دقیقه نشنینم فیلمای آلاء رو نگاه کنم فیلمو حروم نکنم و نسوزونم، قشنگ بیام خونه تو یه محیط آروم مثل کلاس برایه خودم درست بکنم بشینم فیلمو نگاه بکنم و استفاده بکنم و نوشته بر دارم .

      اما دسته سوم دانش آموزانی هستند که اصلا دانش آموزن، اینا مدرسه میرن اینا باید چیکار کنند؟

      ببینید اینایی که دارن مدرسه میرن حتما یک برنامه درسی دارند، حالا چه برایه امتحان نهایی، چه برایه سال دوم، چه برایه سال کنکور.
      نیان برنامه درسیشونو بچرخونن به سمته آلاء، اینم ضرره !!!
      آقا شما از آلاء باید به عنوان یک مکمل استفاده کنید؛ که بتونه کمک کننده و تکمیل کننده کار مدرسه تو باشه، اینجوری می تونی حداکثر استفاده از آلاء ببری.

      استفاده از فیلم های آلاء

      انواع فیلم های آلاء

      حالا ما تو آلاء دو دسته فیلم داریم، دبیرستان (یک) و دبیرستان (2)، دقتم کنید من دیدم تو آلاء یه سری توضیحاتم نوشتن، یکیش برایه دانش آموزانی هست که یک مقدار بنیه علمی قوی تری دارند که اگه اشتباه نکنم یکه و دو برایه اونهایی هست که یه مقدار تویه پایه علمی ضعیف ترند. این اصلا به این معنی نیست که تو یک بیشتر از دو میگنا!!!!!!!! گول نخوری!!!!!
      معنیش اینه تویه دو میان یه مقدار با زبان ساده تر توضیح مفاهیم بیشتر ویه مقدار خلاصه مطلب رو پخته تر میکنند برات. حالا بیس بر این است که دانش آموز یه سری از چیزا رو میدونه از گفتن اونا خود داری میشه، اتفاقا منی که یه مقدار پایم ضعیفه نرم سراغه یکدبیر داره تو کلاس مثال حل می کنه هر چی مانگاه میکنیم میبینیم یه قسمتشو متوجه نمیشیم چی کار کنم؟؟؟؟؟؟
      خوب برو دو رو پیگیری کن ، نگی دبیرایه یک قوی ترن و دبیرایه دو ضعبف ترن، حالا تو یه سری از درس من نمی خوام نام ببرم به نظره من اتفاقا دو قویترن؛ خیلیم قوی ترن مطمئن باشید.

      سوالی که خیلی مطرح می شه میگن آقا فیلمایه سال قبل اصلا به درد می خوره یا نه؟؟؟؟!!!!!!!

      ¬¬چرا به درد نمیخوره؟؟؟؟ خوب اگه به درد نمی خورد مسئولین آلاء قطعا دستور کار میذاشتن، ببنید تا زمانی که کتاب درسی یکیه (حالا گول اینو نخورید که مثلا میان جلد کتاب رو عوض می کنند) توش یکیه خیالت تخته تخت ، یکی دو تا پاراگراف من دیدم نقطه رو کردن ویرگول دست هیئت تعلیف درد نکنه!!!!!
      در همین حداست دیگه خیلی خودتونو درگیر نکنید، از همون فیلم ها استفاده کنید و حالا اینا چیزایی هستن که آلاء بهتون میده،

      حالا وظیفه شما به عنوان کسی که داره از یه طرح رایگان استفاده می کنه چیه؟

      1. دعا برایه سلامتی کسایی که دارن تو این طرح دارن زحمت می کشن، حلا یه سریاشونو من از نزدیک میشناسم، زندگی ندارند، خواب و خوراک ندارند اینارو کلا خدا خلق کرده که به شما خدمت بدن و دستشو درد نکنه. یه سریام هستن که اتفاقا خواب و خوراک دارن، زندگی دارن آدمم و مثل من و شما شبا میرن می خوابن و صبحا بلند می شن صبحونه می خورند ولی به خاطره آلائ این روز و شبشون یکی شده مثلا ساعت چهار صبح
        میبینی که از بغل آلائ رد می شی می بینی لامپ اون اتاقه روشنه، مشخصه که یکی توش داره کار می کنه حالا کیه ؟؟؟؟ مثلا شبه تاسوعا یا شب عاشوراست ، من نمی دونم اینا زندگی انگاری ندارند.
      2. دو اینکه برید تبلیغ کنید،
        ببنید طرح وقتی که رایگانه چهار نفر تو شهرستانایه دیگه ، شهر خودتون تو تهران و از جایه دیگه؛ ببینید پشت کنکورین
        نذارید بیوفته دسته این آدمایی که به قولی دبیر ویترینی هستن و دنباله پولن معرفیشون کن به سایت آلاء یا آلاء رو به اونا معرفی کن تا بتونن استفاده کنن و تویه این طرح خیر با معرفی کردن تو صوابش شریک باشیم تشکر می کنم از همۀ شما از طرف خودم و از طرف گروه آلاء انشا الله که روز و شبه خوبی داشته باشید.

      هیچ پدر سوخته بازیی بالاتر از صداقت و راستگویی نیست.

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      2
      • S آفلاین
        S آفلاین
        seyed97
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #3

        سلام رفقا
        ممنون ازین محیط فوق العاده ای که ساختید.
        من 30 سالمه. هفت هشت سالی ازفارغ التحصیلیم داخل رشته برق میگذره. حالا برگشتم دوباره اما اینبار میخوام تجربی شرکت کنم، برا پزشکی. راهنماییم کنید لطفا، پاک پاکم! هیچی نمیدونم.
        از کجا شروع کنم و چیکار بید کنم.
        کنکور 97

        alireza_ysf75A مهی جونم 2 پاسخ آخرین پاسخ
        3
        • S seyed97

          سلام رفقا
          ممنون ازین محیط فوق العاده ای که ساختید.
          من 30 سالمه. هفت هشت سالی ازفارغ التحصیلیم داخل رشته برق میگذره. حالا برگشتم دوباره اما اینبار میخوام تجربی شرکت کنم، برا پزشکی. راهنماییم کنید لطفا، پاک پاکم! هیچی نمیدونم.
          از کجا شروع کنم و چیکار بید کنم.
          کنکور 97

          alireza_ysf75A آفلاین
          alireza_ysf75A آفلاین
          alireza_ysf75
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #4

          seyed97 در 💠 مشاوره 1 دانش آموزانی که تازه شروع کرده اند و دانش آموزان سن بالا گفته است:

          سلام رفقا
          ممنون ازین محیط فوق العاده ای که ساختید.
          من 30 سالمه. هفت هشت سالی ازفارغ التحصیلیم داخل رشته برق میگذره. حالا برگشتم دوباره اما اینبار میخوام تجربی شرکت کنم، برا پزشکی. راهنماییم کنید لطفا، پاک پاکم! هیچی نمیدونم.
          از کجا شروع کنم و چیکار بید کنم.
          کنکور 97

          سلام فکر میکنم میتونید از فایل بالا استفاده کنید !

          M 1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • S seyed97

            سلام رفقا
            ممنون ازین محیط فوق العاده ای که ساختید.
            من 30 سالمه. هفت هشت سالی ازفارغ التحصیلیم داخل رشته برق میگذره. حالا برگشتم دوباره اما اینبار میخوام تجربی شرکت کنم، برا پزشکی. راهنماییم کنید لطفا، پاک پاکم! هیچی نمیدونم.
            از کجا شروع کنم و چیکار بید کنم.
            کنکور 97

            مهی جونم آفلاین
            مهی جونم آفلاین
            مهی جون
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #5

            seyed97 در 💠 مشاوره 1 دانش آموزانی که تازه شروع کرده اند و دانش آموزان سن بالا گفته است:

            سلام رفقا
            ممنون ازین محیط فوق العاده ای که ساختید.
            من 30 سالمه. هفت هشت سالی ازفارغ التحصیلیم داخل رشته برق میگذره. حالا برگشتم دوباره اما اینبار میخوام تجربی شرکت کنم، برا پزشکی. راهنماییم کنید لطفا، پاک پاکم! هیچی نمیدونم.
            از کجا شروع کنم و چیکار بید کنم.
            کنکور 97

            ببخشید یه سوال بپرسم اگه دوس ندارین ج ندین
            این که میخواین باز کنکور بدین از سر اجبار برا بیکاریه؟

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • cuttlasC آفلاین
              cuttlasC آفلاین
              cuttlas
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #6

              سلام
              من 35 سالمه و سالهای زیااادی از کنکور دور بودم.
              میخواستم بدونم آیا میتونم درس ریاضی رشته ریاضی فیزیک رو تا کنکور 97 برسونم؟

              بهارهب 1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • cuttlasC cuttlas

                سلام
                من 35 سالمه و سالهای زیااادی از کنکور دور بودم.
                میخواستم بدونم آیا میتونم درس ریاضی رشته ریاضی فیزیک رو تا کنکور 97 برسونم؟

                بهارهب آفلاین
                بهارهب آفلاین
                بهاره
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #7

                cuttlas در 💠 مشاوره 1 دانش آموزانی که تازه شروع کرده اند و دانش آموزان سن بالا گفته است:

                سلام
                من 35 سالمه و سالهای زیااادی از کنکور دور بودم.
                میخواستم بدونم آیا میتونم درس ریاضی رشته ریاضی فیزیک رو تا کنکور 97 برسونم؟

                سلام...درسته سال های زیادی از کنکور دور بودین و کنکور هم دیگه اون کنکور سال های دور نیست
                سخت تر شده رقابت هم سنگین تره اما یه نکته امیدوار کننده لابلای صحبت های شما هست اونم اینکه میخواین واسه کنکور ریاضی آماده بشین
                خبر خوب برای شما اینکه اکثرا دارن فرار میکنن به سمت پزشکی و تعداد داوطلبین این رشته (ریاضی و فیزیک) به شدت کم شده پس شانس موفقیت شما حتی با درصد های پایین, بالاست !
                قطعا هر کاری که بخوای و شرایطش رو هم داشته باشی میتونی انجام بدی , فیلمای آموزشی زیادی توسط مجموعه آلاء آماده شده که میتونید استفاده کنید

                موفق باشید

                Nothing really matters :)

                cuttlasC M 2 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • بهارهب بهاره

                  cuttlas در 💠 مشاوره 1 دانش آموزانی که تازه شروع کرده اند و دانش آموزان سن بالا گفته است:

                  سلام
                  من 35 سالمه و سالهای زیااادی از کنکور دور بودم.
                  میخواستم بدونم آیا میتونم درس ریاضی رشته ریاضی فیزیک رو تا کنکور 97 برسونم؟

                  سلام...درسته سال های زیادی از کنکور دور بودین و کنکور هم دیگه اون کنکور سال های دور نیست
                  سخت تر شده رقابت هم سنگین تره اما یه نکته امیدوار کننده لابلای صحبت های شما هست اونم اینکه میخواین واسه کنکور ریاضی آماده بشین
                  خبر خوب برای شما اینکه اکثرا دارن فرار میکنن به سمت پزشکی و تعداد داوطلبین این رشته (ریاضی و فیزیک) به شدت کم شده پس شانس موفقیت شما حتی با درصد های پایین, بالاست !
                  قطعا هر کاری که بخوای و شرایطش رو هم داشته باشی میتونی انجام بدی , فیلمای آموزشی زیادی توسط مجموعه آلاء آماده شده که میتونید استفاده کنید

                  موفق باشید

                  cuttlasC آفلاین
                  cuttlasC آفلاین
                  cuttlas
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #8

                  بهاره در 💠 مشاوره 1 دانش آموزانی که تازه شروع کرده اند و دانش آموزان سن بالا گفته است:

                  cuttlas در 💠 مشاوره 1 دانش آموزانی که تازه شروع کرده اند و دانش آموزان سن بالا گفته است:

                  سلام
                  من 35 سالمه و سالهای زیااادی از کنکور دور بودم.
                  میخواستم بدونم آیا میتونم درس ریاضی رشته ریاضی فیزیک رو تا کنکور 97 برسونم؟

                  سلام...درسته سال های زیادی از کنکور دور بودین و کنکور هم دیگه اون کنکور سال های دور نیست
                  سخت تر شده رقابت هم سنگین تره اما یه نکته امیدوار کننده لابلای صحبت های شما هست اونم اینکه میخواین واسه کنکور ریاضی آماده بشین
                  خبر خوب برای شما اینکه اکثرا دارن فرار میکنن به سمت پزشکی و تعداد داوطلبین این رشته (ریاضی و فیزیک) به شدت کم شده پس شانس موفقیت شما حتی با درصد های پایین, بالاست !
                  قطعا هر کاری که بخوای و شرایطش رو هم داشته باشی میتونی انجام بدی , فیلمای آموزشی زیادی توسط مجموعه آلاء آماده شده که میتونید استفاده کنید

                  موفق باشید

                  ممنون از پاسختون.
                  به نظر شما ریاضی رو بصورت پایه ای و از بن با کدوم دبیر بخونم؟

                  بهارهب 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  0
                  • cuttlasC cuttlas

                    بهاره در 💠 مشاوره 1 دانش آموزانی که تازه شروع کرده اند و دانش آموزان سن بالا گفته است:

                    cuttlas در 💠 مشاوره 1 دانش آموزانی که تازه شروع کرده اند و دانش آموزان سن بالا گفته است:

                    سلام
                    من 35 سالمه و سالهای زیااادی از کنکور دور بودم.
                    میخواستم بدونم آیا میتونم درس ریاضی رشته ریاضی فیزیک رو تا کنکور 97 برسونم؟

                    سلام...درسته سال های زیادی از کنکور دور بودین و کنکور هم دیگه اون کنکور سال های دور نیست
                    سخت تر شده رقابت هم سنگین تره اما یه نکته امیدوار کننده لابلای صحبت های شما هست اونم اینکه میخواین واسه کنکور ریاضی آماده بشین
                    خبر خوب برای شما اینکه اکثرا دارن فرار میکنن به سمت پزشکی و تعداد داوطلبین این رشته (ریاضی و فیزیک) به شدت کم شده پس شانس موفقیت شما حتی با درصد های پایین, بالاست !
                    قطعا هر کاری که بخوای و شرایطش رو هم داشته باشی میتونی انجام بدی , فیلمای آموزشی زیادی توسط مجموعه آلاء آماده شده که میتونید استفاده کنید

                    موفق باشید

                    ممنون از پاسختون.
                    به نظر شما ریاضی رو بصورت پایه ای و از بن با کدوم دبیر بخونم؟

                    بهارهب آفلاین
                    بهارهب آفلاین
                    بهاره
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #9

                    cuttlas در 💠 مشاوره 1 دانش آموزانی که تازه شروع کرده اند و دانش آموزان سن بالا گفته است:

                    بهاره در 💠 مشاوره 1 دانش آموزانی که تازه شروع کرده اند و دانش آموزان سن بالا گفته است:

                    cuttlas در 💠 مشاوره 1 دانش آموزانی که تازه شروع کرده اند و دانش آموزان سن بالا گفته است:

                    سلام
                    من 35 سالمه و سالهای زیااادی از کنکور دور بودم.
                    میخواستم بدونم آیا میتونم درس ریاضی رشته ریاضی فیزیک رو تا کنکور 97 برسونم؟

                    سلام...درسته سال های زیادی از کنکور دور بودین و کنکور هم دیگه اون کنکور سال های دور نیست
                    سخت تر شده رقابت هم سنگین تره اما یه نکته امیدوار کننده لابلای صحبت های شما هست اونم اینکه میخواین واسه کنکور ریاضی آماده بشین
                    خبر خوب برای شما اینکه اکثرا دارن فرار میکنن به سمت پزشکی و تعداد داوطلبین این رشته (ریاضی و فیزیک) به شدت کم شده پس شانس موفقیت شما حتی با درصد های پایین, بالاست !
                    قطعا هر کاری که بخوای و شرایطش رو هم داشته باشی میتونی انجام بدی , فیلمای آموزشی زیادی توسط مجموعه آلاء آماده شده که میتونید استفاده کنید

                    موفق باشید

                    ممنون از پاسختون.
                    به نظر شما ریاضی رو بصورت پایه ای و از بن با کدوم دبیر بخونم؟

                    خواهش میکنم....من رشته ام تجربی هستش این سوالو باید از کاربرای که ریاضی فیزیک هستن بپرسین :smile:

                    Nothing really matters :)

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • alireza_ysf75A alireza_ysf75

                      seyed97 در 💠 مشاوره 1 دانش آموزانی که تازه شروع کرده اند و دانش آموزان سن بالا گفته است:

                      سلام رفقا
                      ممنون ازین محیط فوق العاده ای که ساختید.
                      من 30 سالمه. هفت هشت سالی ازفارغ التحصیلیم داخل رشته برق میگذره. حالا برگشتم دوباره اما اینبار میخوام تجربی شرکت کنم، برا پزشکی. راهنماییم کنید لطفا، پاک پاکم! هیچی نمیدونم.
                      از کجا شروع کنم و چیکار بید کنم.
                      کنکور 97

                      سلام فکر میکنم میتونید از فایل بالا استفاده کنید !

                      M آفلاین
                      M آفلاین
                      mehdi199
                      دانش آموزان آلاء
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #10
                      این پست پاک شده!
                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • بهارهب بهاره

                        cuttlas در 💠 مشاوره 1 دانش آموزانی که تازه شروع کرده اند و دانش آموزان سن بالا گفته است:

                        سلام
                        من 35 سالمه و سالهای زیااادی از کنکور دور بودم.
                        میخواستم بدونم آیا میتونم درس ریاضی رشته ریاضی فیزیک رو تا کنکور 97 برسونم؟

                        سلام...درسته سال های زیادی از کنکور دور بودین و کنکور هم دیگه اون کنکور سال های دور نیست
                        سخت تر شده رقابت هم سنگین تره اما یه نکته امیدوار کننده لابلای صحبت های شما هست اونم اینکه میخواین واسه کنکور ریاضی آماده بشین
                        خبر خوب برای شما اینکه اکثرا دارن فرار میکنن به سمت پزشکی و تعداد داوطلبین این رشته (ریاضی و فیزیک) به شدت کم شده پس شانس موفقیت شما حتی با درصد های پایین, بالاست !
                        قطعا هر کاری که بخوای و شرایطش رو هم داشته باشی میتونی انجام بدی , فیلمای آموزشی زیادی توسط مجموعه آلاء آماده شده که میتونید استفاده کنید

                        موفق باشید

                        M آفلاین
                        M آفلاین
                        mehdi199
                        دانش آموزان آلاء
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #11
                        این پست پاک شده!
                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        پاسخ
                        • پاسخ به عنوان موضوع
                        وارد شوید تا پست بفرستید
                        • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                        • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                        • بیشترین رای ها


                        • درون آمدن

                        • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                        • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                        • اولین پست
                          آخرین پست
                        0
                        • دسته‌بندی‌ها
                        • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                        • جدیدترین پست ها
                        • برچسب‌ها
                        • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                        • دوره‌های آلاء
                        • گروه‌ها
                        • راهنمای آلاخونه
                          • معرفی آلاخونه
                          • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                          • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                          • استفاده از ابزارهای ادیتور
                          • معرفی گروه‌ها
                          • لینک‌های دسترسی سریع