توی دشت ریاضی قدم بزن رفیق !!!!
-
بازم سلااااام .
امیدوارم حال دلتون خوب و لبتون خندون باشه دوستان عزیزملت توابع ما باشما بسی کار داریم
- این نکته ای که میخوام واستون بگم ادامه همین نکته دامنه هسته...
اینجا میخوایم ببینیم که کدوم معادلات و نامعادلات رو باید بعد از حل جواب هاشون بررسی کنیم که از دستمون فرار نکنن و خدایی نکرده موجب منفی زدنمون نشن
- این معادلات و نامعادلات عبارتنداز:
1)معادلات و نامعادلات مربوط به توابع دامنه که از نظر دامنه باید بررسی شوند د
2)معادلات و نامعادلاتی که با یک شرط حل می شوند از نظر شرط ش
3)معادلات و نامعادلاتی که طرفین آنها به توان زوج رسانده ایم از نظر تساوی ت
.
.
.
حالا اگه حرف اول این سه مورد رو کنار هم قرار بدیم
میشه دشت
وحالا شما با فهمیدن نکته بسیار زیبای دشت هیچ وقت یادت نمیره که اخر کار باید این موارد رو بررسی کنیناینم یه مثال دشتی
بیاین توی دشت ریاضی با هم قدم بزنیم و از هوای نابش لذت ببریم
@بچه-های-کنکور-تجربی-1400
@تجربیا
@ریاضیا
@دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
@دانش-آموزان-آلاءخوش بگذره
-
دوستان کمکم کنید کسی هست این جملات رو واسم تحلیل کنه ممنون میشم.
حال و نوع آن و صاحب حال را در جملات زیر مشخص کنید:
۱.رایتُ الطلابَ و هم صامِتونَ.
۲.اَلطّالِبَتانِ تَقْرَآنِ دُروسَهُما مُجِدَّتَینِ.
۳.یُشَجِّعُ الْمُتَفَرِّجونَ فَریقَهُمُ الْفائِزَ فَرِحینَ الْیَومَ.
۴. تجَْتهَِدُ الطاّلبِةَُ فی أدَاءِ واجِباتهِا راضیةًَ وَ تسُاعِدُ أمََّها.۵.وَصَلَ المُْسافِرانِ إلیَ المَْطارِ مُتأَخَِّرَیْنِ وَ رَکبِا الطاّئرَِةَ.
۶.رَأیتُ الضُّیوفَ فی الغرفةِ جالِسینَ.۷.شاهَدْتُ اُختي في الغرفةِ تَقْرَأُ درسَها.
۸.جَلَسَ التلمیذُ فی الصفِّ صامِتاً.
۹. إنّ اللهَ یُرسِلُ الأنبیاءَ مُبشَّرینَ.
۱۰.جَلَسَ المعلمُ وَ هو فرحٌ.
۱۱.اِشتَرکَ الطالبُ فی الصفَّ راغباً فی العلمِ.
۱۲.علینا أنْ نَسْمَعَ إلی القرآنِ خاشِعینَ.
۱۳.رَایْتُ الطلابَ وَ همْ مُبتسِمونَ.١٤.رَجَعْتُ من الامتحانِ فرحاً.
١٥.الفلاح قَطَفَ الثمرة فرحاً.
(قطف:چید)١٦.اِشتَغلَ التلمیذانِ بمطالعةِ دروسهمانشیطینِ.
١٧.شاهَدَتِ التلمیذةُ مَسرورةً.
١٨.رایتُ الطلابَ و هم مبتسمونَ.
١٩.جاءَ الرجلُ راکِباً.
٢٠.جاء الرجالُ راکبينَ. -
esmahelhajah ببخشید ولی باید تاپیکی جدا بزنین دوست عزیز