Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. مشاوره رسمی آلاء
  4. برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
  5. بررسی گزارش های همخوانی
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

بررسی گزارش های همخوانی

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
347 دیدگاه‌ها 16 کاربران 13.7k بازدیدها 20 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • دریا دریایید دریا دریایی

    romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

    دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

    romisa اوکی از فردا اینجوری میرم جلو ببینم چه میشه :baby_medium-light_skin_tone:
    فقط یه چیزی الان فردا مثلا فیریک میگه برو فصل چهارم ببین من فصل دو اموزشش دیدم تست هاش نصفه زدم ولی چک نکردم الان فردا دو رو ببینم ببندم یا چهار ؟

    دو رو ببند با آرامش خاطر برو ۴
    سعی کن هیچ فصلی رو نصفه نذاری چون یکی از زمینه های کم تسلطی همین نصفه هاس

    باشه
    پس من میرم تا فردا شب ایشالا که جمع شه
    مرسی از کمکت :face_savoring_food: :hugging_face: :beating_heart:

    romisaR آفلاین
    romisaR آفلاین
    romisa
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #23

    دریا دریایی خواهش می کنم😉🌺

    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    2
    • romisaR romisa

      پاسخ: همخوانی در فروردین 1400

      بچه ها اینجا قراره گزارش هایی که تو تاپیک همخوانی میذارین رو بررسی کنیم و بهشون فیدبک بدیم😍😊😁
      بچه-های-همخوانی

      Y آفلاین
      Y آفلاین
      yamur A0
      دانش آموزان آلاء
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #24

      romisa من شیمی و ریاضی عقب موندم نمیتونم از نصفه ادامه بدم مثلا جلسات 5و 6و7 شیمی رو ندیدم فردا هم جلسه 8و9 تو برنامه هست من نمیتونم بدون دیدن اون سه جلسه بیام این دوتارو ببینم وقتی ی روز از درسی عقب میفتم روز بعدی از اون جایی ک عقب مونده ادامه میدم به نظرتون کار اشتباهی هست اینجوری میکنم ؟

      romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
      2
      • romisaR romisa

        پاسخ: همخوانی در فروردین 1400

        بچه ها اینجا قراره گزارش هایی که تو تاپیک همخوانی میذارین رو بررسی کنیم و بهشون فیدبک بدیم😍😊😁
        بچه-های-همخوانی

        kosariK آفلاین
        kosariK آفلاین
        kosari
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #25

        romisa عههههههههههه چه جالب😲😲
        من کشفیدم این تاپیکو!!!!!!!!!!!😐

        ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        2
        • romisaR romisa

          @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

          @m-an سلام👋
          گزارش ۶فروردین ۰۰🌸
          امروز با برنامه پیش رفتم😊
          فقط نیم ساعت استراحت کوتاه شد ۱ ساعت 😐و زنگ ریاضی پر😑
          ولی به هرحال عالی بود😍

          امید از دست نده💪
          پیش به سوی آینده🏃‍♀️🏃‍♀️

          چه خوب که با برنامه پیش رفتی😍
          سلام خداروشکر که روز خوبی بوده😊
          استراحت فراموش نشه👌
          ان‌شاءالله فردا همه ی درسا از جمله ریاضی امروز پر شه✌
          موفق باشی😉🌺

          kosariK آفلاین
          kosariK آفلاین
          kosari
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط kosari انجام شده
          #26

          romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

          @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

          @m-an سلام👋
          گزارش ۶فروردین ۰۰🌸
          امروز با برنامه پیش رفتم😊
          فقط نیم ساعت استراحت کوتاه شد ۱ ساعت 😐و زنگ ریاضی پر😑
          ولی به هرحال عالی بود😍

          امید از دست نده💪
          پیش به سوی آینده🏃‍♀️🏃‍♀️

          چه خوب که با برنامه پیش رفتی😍
          سلام خداروشکر که روز خوبی بوده😊
          استراحت فراموش نشه👌
          ان‌شاءالله فردا همه ی درسا از جمله ریاضی امروز پر شه✌
          موفق باشی😉🌺

          ممنون🌹
          چشم حتما 😍
          چرا پس واسه من منش نمیاد🤨🤨
          داشتم انجمن زیرو رو میکرم پیدا کردم😁😐

          ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

          romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • romisaR romisa

            ابوالفضل ریسی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

            romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

            ابوالفضل ریسی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

            romisa سلام شبتون بخیر
            نمیدونم اسپم هست یا نه اگر بود حذف کنید🙂
            همونطور که میبینید من هیچ روزی کامل نرسیدم
            بنظرتون مشاور بگیرم یا نه
            اصلا راهش چیه🙄
            البته چون با سرعت بیشتر فیلم میبینم(بدون افت کیفیت و نکته برداری کامل) حجم رو میرسونم اما زمان نه😮

            سلام مرسی
            اشکال نداره بپرسین
            انتخاب مشاور خیلی سوال چالشی هستش و به نوع دانش آموز و نوع مشاور خیلی بستگی داره
            اینکه شما از اون تیپی هستین ک با مشاور کنار بیاین و اینکه مشاور از نظر سواد مشاوره و اخلاق و برنامه و خیلی چیزا اوکی هست یا نه و اینکه تا چه حد قابل اعتماده
            منظور از اینکه حجم رو می رسونم ولی زمان نه رو متوجه نشدم یعنی برنامه رو اجرا می کنید ولی وقت بیشتری از زمان برنامه ریزی شده می بره؟

            خیر این حجم فیلمی که تو برنامه گذاشتید رو با سرعت بیشتر میبینم
            مثلا استاد عزتی ‌و استاد حسین خانی و استاد طلوعی ‌ ۲x
            استاد موقاری نمیشه بیشتر کرد
            استاد ثابتی و استاد پویان نظر ۱.۷x
            چون به این سرعتها عادت کردم زودتر میشه تموم کرد
            مثلا امروز حجم رو کامل رسوندم بدون افت کیفیت کار
            اما زمان بالا هم واسم خیلی مهمه
            اعتقاد دارم زمان بالا نقطه قوته
            هرچند میدونم مکمل هم هستند حجم و زمان اما ۷ ساعت واقعا خیلی کمه و انگار رو همین ساعت موندم

            من خودم از اون تیپ بچه هایی بودم که بعضی وقتا تو درسایی که به نسبت بهتر بودم سرعت رو می بردم بالا البته خیلی وقتا هم به خاطر کیفیت نمیشد😅
            درسته کیفیت بالا عملا کمیت پایین رو توجیه نمی کنه و ۷ ساعت برای یه کنکوری به نظر منم کمه البته کیفیت بالا هم به شدت مهمه
            چطوره از مطالب توی برنامه تست بیشتری حل کنید؟
            به اینجور دانش آموزا توصیه می کنم همیشه یه تعدادی تست یدکی تو برنامه هاشون داشته باشن مثلا بعد از اجرای برنامه بیایم از مباحثی که تو برنامه گنجونده شده جدا از اون برنامه تست بیشتری حل کنیم

            ابوالفضل ریسیا آفلاین
            ابوالفضل ریسیا آفلاین
            ابوالفضل ریسی
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #27

            romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

            ابوالفضل ریسی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

            romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

            ابوالفضل ریسی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

            romisa سلام شبتون بخیر
            نمیدونم اسپم هست یا نه اگر بود حذف کنید🙂
            همونطور که میبینید من هیچ روزی کامل نرسیدم
            بنظرتون مشاور بگیرم یا نه
            اصلا راهش چیه🙄
            البته چون با سرعت بیشتر فیلم میبینم(بدون افت کیفیت و نکته برداری کامل) حجم رو میرسونم اما زمان نه😮

            سلام مرسی
            اشکال نداره بپرسین
            انتخاب مشاور خیلی سوال چالشی هستش و به نوع دانش آموز و نوع مشاور خیلی بستگی داره
            اینکه شما از اون تیپی هستین ک با مشاور کنار بیاین و اینکه مشاور از نظر سواد مشاوره و اخلاق و برنامه و خیلی چیزا اوکی هست یا نه و اینکه تا چه حد قابل اعتماده
            منظور از اینکه حجم رو می رسونم ولی زمان نه رو متوجه نشدم یعنی برنامه رو اجرا می کنید ولی وقت بیشتری از زمان برنامه ریزی شده می بره؟

            خیر این حجم فیلمی که تو برنامه گذاشتید رو با سرعت بیشتر میبینم
            مثلا استاد عزتی ‌و استاد حسین خانی و استاد طلوعی ‌ ۲x
            استاد موقاری نمیشه بیشتر کرد
            استاد ثابتی و استاد پویان نظر ۱.۷x
            چون به این سرعتها عادت کردم زودتر میشه تموم کرد
            مثلا امروز حجم رو کامل رسوندم بدون افت کیفیت کار
            اما زمان بالا هم واسم خیلی مهمه
            اعتقاد دارم زمان بالا نقطه قوته
            هرچند میدونم مکمل هم هستند حجم و زمان اما ۷ ساعت واقعا خیلی کمه و انگار رو همین ساعت موندم

            من خودم از اون تیپ بچه هایی بودم که بعضی وقتا تو درسایی که به نسبت بهتر بودم سرعت رو می بردم بالا البته خیلی وقتا هم به خاطر کیفیت نمیشد😅
            درسته کیفیت بالا عملا کمیت پایین رو توجیه نمی کنه و ۷ ساعت برای یه کنکوری به نظر منم کمه البته کیفیت بالا هم به شدت مهمه
            چطوره از مطالب توی برنامه تست بیشتری حل کنید؟
            به اینجور دانش آموزا توصیه می کنم همیشه یه تعدادی تست یدکی تو برنامه هاشون داشته باشن مثلا بعد از اجرای برنامه بیایم از مباحثی که تو برنامه گنجونده شده جدا از اون برنامه تست بیشتری حل کنیم

            چشم حتما😍
            فقط ببخشید یه سوال دیگه
            تستهای دینی تفتان رو بزنم خوبه؟
            چون تو برنامه فقط تستهای دهم هست اگر آخر شب ببینم همه رو میبینم😍
            یا درس پیشنهادی شما چیه؟(میدونم اکثرا قرابت و متن و کلوز هست اما من فعلا رو مباحث دیگر این دروس کار میکنم🙂و بعد از تفتان میرم سراغشون)

            romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • Y yamur A0

              romisa من شیمی و ریاضی عقب موندم نمیتونم از نصفه ادامه بدم مثلا جلسات 5و 6و7 شیمی رو ندیدم فردا هم جلسه 8و9 تو برنامه هست من نمیتونم بدون دیدن اون سه جلسه بیام این دوتارو ببینم وقتی ی روز از درسی عقب میفتم روز بعدی از اون جایی ک عقب مونده ادامه میدم به نظرتون کار اشتباهی هست اینجوری میکنم ؟

              romisaR آفلاین
              romisaR آفلاین
              romisa
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #28

              yamur A0 در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

              romisa من شیمی و ریاضی عقب موندم نمیتونم از نصفه ادامه بدم مثلا جلسات 5و 6و7 شیمی رو ندیدم فردا هم جلسه 8و9 تو برنامه هست من نمیتونم بدون دیدن اون سه جلسه بیام این دوتارو ببینم وقتی ی روز از درسی عقب میفتم روز بعدی از اون جایی ک عقب مونده ادامه میدم به نظرتون کار اشتباهی هست اینجوری میکنم ؟

              سلام نه اصلا کار اشتباهی نیست چون درسایی مثل شیمی بهم پیوسته هستن
              یعنی اگه یه مبحث رو یاد نگیری نمیتونی مبحث مرتبط بعدیش رو خوب متوجه شی یعنی ترتیب توشون مهمه
              کار درستیه

              بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

              Y 1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • kosariK kosari

                romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                @m-an سلام👋
                گزارش ۶فروردین ۰۰🌸
                امروز با برنامه پیش رفتم😊
                فقط نیم ساعت استراحت کوتاه شد ۱ ساعت 😐و زنگ ریاضی پر😑
                ولی به هرحال عالی بود😍

                امید از دست نده💪
                پیش به سوی آینده🏃‍♀️🏃‍♀️

                چه خوب که با برنامه پیش رفتی😍
                سلام خداروشکر که روز خوبی بوده😊
                استراحت فراموش نشه👌
                ان‌شاءالله فردا همه ی درسا از جمله ریاضی امروز پر شه✌
                موفق باشی😉🌺

                ممنون🌹
                چشم حتما 😍
                چرا پس واسه من منش نمیاد🤨🤨
                داشتم انجمن زیرو رو میکرم پیدا کردم😁😐

                romisaR آفلاین
                romisaR آفلاین
                romisa
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #29

                @kosar-mottaghi در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                @m-an سلام👋
                گزارش ۶فروردین ۰۰🌸
                امروز با برنامه پیش رفتم😊
                فقط نیم ساعت استراحت کوتاه شد ۱ ساعت 😐و زنگ ریاضی پر😑
                ولی به هرحال عالی بود😍

                امید از دست نده💪
                پیش به سوی آینده🏃‍♀️🏃‍♀️

                چه خوب که با برنامه پیش رفتی😍
                سلام خداروشکر که روز خوبی بوده😊
                استراحت فراموش نشه👌
                ان‌شاءالله فردا همه ی درسا از جمله ریاضی امروز پر شه✌
                موفق باشی😉🌺

                ممنون🌹
                چشم حتما 😍
                چرا پس واسه من منش نمیاد🤨🤨
                داشتم انجمن زیرو رو میکرم پیدا کردم😁😐

                بذارش رو در حال پیگیری😊

                بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • romisaR romisa

                  yamur A0 در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                  romisa من شیمی و ریاضی عقب موندم نمیتونم از نصفه ادامه بدم مثلا جلسات 5و 6و7 شیمی رو ندیدم فردا هم جلسه 8و9 تو برنامه هست من نمیتونم بدون دیدن اون سه جلسه بیام این دوتارو ببینم وقتی ی روز از درسی عقب میفتم روز بعدی از اون جایی ک عقب مونده ادامه میدم به نظرتون کار اشتباهی هست اینجوری میکنم ؟

                  سلام نه اصلا کار اشتباهی نیست چون درسایی مثل شیمی بهم پیوسته هستن
                  یعنی اگه یه مبحث رو یاد نگیری نمیتونی مبحث مرتبط بعدیش رو خوب متوجه شی یعنی ترتیب توشون مهمه
                  کار درستیه

                  Y آفلاین
                  Y آفلاین
                  yamur A0
                  دانش آموزان آلاء
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #30

                  romisa اوکی خیلی ممنون :rose: :rose: :rose:

                  romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  0
                  • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                    romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                    ابوالفضل ریسی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                    romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                    ابوالفضل ریسی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                    romisa سلام شبتون بخیر
                    نمیدونم اسپم هست یا نه اگر بود حذف کنید🙂
                    همونطور که میبینید من هیچ روزی کامل نرسیدم
                    بنظرتون مشاور بگیرم یا نه
                    اصلا راهش چیه🙄
                    البته چون با سرعت بیشتر فیلم میبینم(بدون افت کیفیت و نکته برداری کامل) حجم رو میرسونم اما زمان نه😮

                    سلام مرسی
                    اشکال نداره بپرسین
                    انتخاب مشاور خیلی سوال چالشی هستش و به نوع دانش آموز و نوع مشاور خیلی بستگی داره
                    اینکه شما از اون تیپی هستین ک با مشاور کنار بیاین و اینکه مشاور از نظر سواد مشاوره و اخلاق و برنامه و خیلی چیزا اوکی هست یا نه و اینکه تا چه حد قابل اعتماده
                    منظور از اینکه حجم رو می رسونم ولی زمان نه رو متوجه نشدم یعنی برنامه رو اجرا می کنید ولی وقت بیشتری از زمان برنامه ریزی شده می بره؟

                    خیر این حجم فیلمی که تو برنامه گذاشتید رو با سرعت بیشتر میبینم
                    مثلا استاد عزتی ‌و استاد حسین خانی و استاد طلوعی ‌ ۲x
                    استاد موقاری نمیشه بیشتر کرد
                    استاد ثابتی و استاد پویان نظر ۱.۷x
                    چون به این سرعتها عادت کردم زودتر میشه تموم کرد
                    مثلا امروز حجم رو کامل رسوندم بدون افت کیفیت کار
                    اما زمان بالا هم واسم خیلی مهمه
                    اعتقاد دارم زمان بالا نقطه قوته
                    هرچند میدونم مکمل هم هستند حجم و زمان اما ۷ ساعت واقعا خیلی کمه و انگار رو همین ساعت موندم

                    من خودم از اون تیپ بچه هایی بودم که بعضی وقتا تو درسایی که به نسبت بهتر بودم سرعت رو می بردم بالا البته خیلی وقتا هم به خاطر کیفیت نمیشد😅
                    درسته کیفیت بالا عملا کمیت پایین رو توجیه نمی کنه و ۷ ساعت برای یه کنکوری به نظر منم کمه البته کیفیت بالا هم به شدت مهمه
                    چطوره از مطالب توی برنامه تست بیشتری حل کنید؟
                    به اینجور دانش آموزا توصیه می کنم همیشه یه تعدادی تست یدکی تو برنامه هاشون داشته باشن مثلا بعد از اجرای برنامه بیایم از مباحثی که تو برنامه گنجونده شده جدا از اون برنامه تست بیشتری حل کنیم

                    چشم حتما😍
                    فقط ببخشید یه سوال دیگه
                    تستهای دینی تفتان رو بزنم خوبه؟
                    چون تو برنامه فقط تستهای دهم هست اگر آخر شب ببینم همه رو میبینم😍
                    یا درس پیشنهادی شما چیه؟(میدونم اکثرا قرابت و متن و کلوز هست اما من فعلا رو مباحث دیگر این دروس کار میکنم🙂و بعد از تفتان میرم سراغشون)

                    romisaR آفلاین
                    romisaR آفلاین
                    romisa
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #31

                    ابوالفضل ریسی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                    romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                    ابوالفضل ریسی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                    romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                    ابوالفضل ریسی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                    romisa سلام شبتون بخیر
                    نمیدونم اسپم هست یا نه اگر بود حذف کنید🙂
                    همونطور که میبینید من هیچ روزی کامل نرسیدم
                    بنظرتون مشاور بگیرم یا نه
                    اصلا راهش چیه🙄
                    البته چون با سرعت بیشتر فیلم میبینم(بدون افت کیفیت و نکته برداری کامل) حجم رو میرسونم اما زمان نه😮

                    سلام مرسی
                    اشکال نداره بپرسین
                    انتخاب مشاور خیلی سوال چالشی هستش و به نوع دانش آموز و نوع مشاور خیلی بستگی داره
                    اینکه شما از اون تیپی هستین ک با مشاور کنار بیاین و اینکه مشاور از نظر سواد مشاوره و اخلاق و برنامه و خیلی چیزا اوکی هست یا نه و اینکه تا چه حد قابل اعتماده
                    منظور از اینکه حجم رو می رسونم ولی زمان نه رو متوجه نشدم یعنی برنامه رو اجرا می کنید ولی وقت بیشتری از زمان برنامه ریزی شده می بره؟

                    خیر این حجم فیلمی که تو برنامه گذاشتید رو با سرعت بیشتر میبینم
                    مثلا استاد عزتی ‌و استاد حسین خانی و استاد طلوعی ‌ ۲x
                    استاد موقاری نمیشه بیشتر کرد
                    استاد ثابتی و استاد پویان نظر ۱.۷x
                    چون به این سرعتها عادت کردم زودتر میشه تموم کرد
                    مثلا امروز حجم رو کامل رسوندم بدون افت کیفیت کار
                    اما زمان بالا هم واسم خیلی مهمه
                    اعتقاد دارم زمان بالا نقطه قوته
                    هرچند میدونم مکمل هم هستند حجم و زمان اما ۷ ساعت واقعا خیلی کمه و انگار رو همین ساعت موندم

                    من خودم از اون تیپ بچه هایی بودم که بعضی وقتا تو درسایی که به نسبت بهتر بودم سرعت رو می بردم بالا البته خیلی وقتا هم به خاطر کیفیت نمیشد😅
                    درسته کیفیت بالا عملا کمیت پایین رو توجیه نمی کنه و ۷ ساعت برای یه کنکوری به نظر منم کمه البته کیفیت بالا هم به شدت مهمه
                    چطوره از مطالب توی برنامه تست بیشتری حل کنید؟
                    به اینجور دانش آموزا توصیه می کنم همیشه یه تعدادی تست یدکی تو برنامه هاشون داشته باشن مثلا بعد از اجرای برنامه بیایم از مباحثی که تو برنامه گنجونده شده جدا از اون برنامه تست بیشتری حل کنیم

                    چشم حتما😍
                    فقط ببخشید یه سوال دیگه
                    تستهای دینی تفتان رو بزنم خوبه؟
                    چون تو برنامه فقط تستهای دهم هست اگر آخر شب ببینم همه رو میبینم😍
                    یا درس پیشنهادی شما چیه؟(میدونم اکثرا قرابت و متن و کلوز هست اما من فعلا رو مباحث دیگر این دروس کار میکنم🙂و بعد از تفتان میرم سراغشون)

                    تست های ترجمه عربی هم میتونن خوب باشن
                    دینی واقعیتش نظر شخصیم اینه تو هر درسی ک تست بزنی خوبه اول درسای دیگه رو جمع کن تو تایم باقیموندش اره بزن خوبه✌

                    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    2
                    • Y yamur A0

                      romisa اوکی خیلی ممنون :rose: :rose: :rose:

                      romisaR آفلاین
                      romisaR آفلاین
                      romisa
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #32

                      yamur A0 در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                      romisa اوکی خیلی ممنون :rose: :rose: :rose:

                      خواهش می کنم گل😉

                      بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • romisaR آفلاین
                        romisaR آفلاین
                        romisa
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #33

                        yamur A0 در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                        سلام
                        گزارش 00/1/6
                        زیست
                        فیزیک
                        ادبیات
                        و دینی درس 5
                        ریاضی و دینی درس6 موند :person_facepalming_medium-light_skin_tone: :person_facepalming_medium-light_skin_tone:
                        شبتون اروم :rose: :rose: :rose:

                        سلامی دوباره مثل اینکه این گزارش از دیشب جا مونده😅
                        امشب چه کردی؟😊

                        بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                        Y 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • romisaR آفلاین
                          romisaR آفلاین
                          romisa
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #34

                          @محم-د-تقی-بختیاروند در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                          سلام تفتانیا
                          امروز با برنامه ریزی آلاهم عشق کردم هم داغون شدم :|
                          عشق: صبح نرسیدم قسمت 9 شیمی رو بخونم دیگه گفتم بعیده تا آخر طرح برسم بخونمش بعد یه دفعه دیدم بعد ظهرم شیمی قسمت 9 هست :)
                          داغون : دم هر کی که تونست هندسه رو تو یک ساعت وربه بخونه گرم من که از زبان زدم تا تونستم هندسه امروز رو به خونم
                          بقیشم اوکی بود بجز عربی که بجا امروز مال پریروز رو زدم
                          {مدیر جان دیگه ته جزییاتم بود :) }

                          خداروشکر که راضی بودی😁
                          هندسه رو قبول دارم‌ وقتگیره
                          امیدوارم که به عمومی ها توجه بیشتری کنی✌🌺

                          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          0
                          • romisaR آفلاین
                            romisaR آفلاین
                            romisa
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #35

                            @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                            @m-an سلام🌲
                            گزارش ۷ فروردین۰۰🌼
                            مثل بچه آدم صب پاشدم😊
                            طبق برنامه:
                            ◀دوتایم اول: شیمی نوشته هامو با فیلم مرور کردم+۵ تا تستم زد
                            ◀تایم سوم:فصل۳ زیست با فیلم مرور کردم+تستهای مونده و این جلسه رو حل کردم جمعا شد۱‍۵ تست
                            ◀تایم چهارم :شیمی باز۵ تا تست زدم +فیلم نگاه کردم
                            ◀تایم پنجم:فیزیک از فصل ۳ طبق برنامه تست(۱۰تا)+از فصل چهار ۵ تا تست خودم زدم
                            ◀تایم ششم:زیست باید فصل ۴ میخوندم حذفیات دیدم اعصاب خورد شد٬😪پر شد رفت این تایمم😑
                            ◀تایم هفتم:به جای زبان ٬زمین خوندم
                            ◀تایم هشتم:عربی فیلم هارو نگا کردم (تست ها رو فقط دیدم تایم تستش زیاد بود ناقص موند😲)
                            ☯جمع تست امروز:۴۰ تست😁
                            ⚛جمع ساعت:۹ ساعت😃
                            💘مثل دیروز نبود ولی خوب بود🙄
                            🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
                            #به سوی قله 🏃‍♀️🏃‍♀️

                            راجبه تایم‌ششم یه شعر می نویسم‌برات از مولوی؛)
                            تو یکی نه ای هزاری
                            تو چراغ خود برافروز:)
                            کوثر جان هرچقد تونستی اضافه از برنامه به تعداد تست ها اضافه کن😘

                            بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                            kosariK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • romisaR romisa

                              yamur A0 در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                              سلام
                              گزارش 00/1/6
                              زیست
                              فیزیک
                              ادبیات
                              و دینی درس 5
                              ریاضی و دینی درس6 موند :person_facepalming_medium-light_skin_tone: :person_facepalming_medium-light_skin_tone:
                              شبتون اروم :rose: :rose: :rose:

                              سلامی دوباره مثل اینکه این گزارش از دیشب جا مونده😅
                              امشب چه کردی؟😊

                              Y آفلاین
                              Y آفلاین
                              yamur A0
                              دانش آموزان آلاء
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #36

                              romisa سلام الان میخواستم گزارش بدم

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              2
                              • Y yamur A0

                                سلام
                                گزارش 00/1/6
                                زیست
                                فیزیک
                                ادبیات
                                و دینی درس 5
                                ریاضی و دینی درس6 موند :person_facepalming_medium-light_skin_tone: :person_facepalming_medium-light_skin_tone:
                                شبتون اروم :rose: :rose: :rose:

                                romisaR آفلاین
                                romisaR آفلاین
                                romisa
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #37

                                دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                سلام به همه 😀
                                خوب مثل همیشه زیست کامل اجرا کردم فقط چک نکردم جواب اون ده تا تستو
                                یه آزمون هم از سه فصل اول دهم زدم
                                شیمی هم ابریشم دیدم جا تفتان که ۴ تا کلیپ شد
                                (کلا از ابریشم استفاده میکنم )

                                فیزیک هم حل سوالای فصل دو دیدم و همچنان عقبم....
                                عربی هم که عقب افتادم و یه کلیپ دیدم

                                • امروز یکم اتلاف وقتم زیاد شد هم سر پرینت گرفتن جزوه ها و هم مهمان و مهمانداری😬😬😬

                                میتونی گاهی ترتیب مطالعه درس ها رو تو مطالعه تغییر بدی و اولویت رو بدی به درسایی ک حس می کنی توشون عقب تری✌

                                بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                دریا دریایید 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                4
                                • romisaR romisa

                                  @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                  @m-an سلام🌲
                                  گزارش ۷ فروردین۰۰🌼
                                  مثل بچه آدم صب پاشدم😊
                                  طبق برنامه:
                                  ◀دوتایم اول: شیمی نوشته هامو با فیلم مرور کردم+۵ تا تستم زد
                                  ◀تایم سوم:فصل۳ زیست با فیلم مرور کردم+تستهای مونده و این جلسه رو حل کردم جمعا شد۱‍۵ تست
                                  ◀تایم چهارم :شیمی باز۵ تا تست زدم +فیلم نگاه کردم
                                  ◀تایم پنجم:فیزیک از فصل ۳ طبق برنامه تست(۱۰تا)+از فصل چهار ۵ تا تست خودم زدم
                                  ◀تایم ششم:زیست باید فصل ۴ میخوندم حذفیات دیدم اعصاب خورد شد٬😪پر شد رفت این تایمم😑
                                  ◀تایم هفتم:به جای زبان ٬زمین خوندم
                                  ◀تایم هشتم:عربی فیلم هارو نگا کردم (تست ها رو فقط دیدم تایم تستش زیاد بود ناقص موند😲)
                                  ☯جمع تست امروز:۴۰ تست😁
                                  ⚛جمع ساعت:۹ ساعت😃
                                  💘مثل دیروز نبود ولی خوب بود🙄
                                  🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
                                  #به سوی قله 🏃‍♀️🏃‍♀️

                                  راجبه تایم‌ششم یه شعر می نویسم‌برات از مولوی؛)
                                  تو یکی نه ای هزاری
                                  تو چراغ خود برافروز:)
                                  کوثر جان هرچقد تونستی اضافه از برنامه به تعداد تست ها اضافه کن😘

                                  kosariK آفلاین
                                  kosariK آفلاین
                                  kosari
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #38

                                  romisa واقعا با برنامه وقت نمیشه بیا تا فیلم نگا کن و تست بزن
                                  میبینی تایم تمومه😐😐
                                  چشم حتما💜

                                  ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

                                  romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  3
                                  • kosariK kosari

                                    romisa واقعا با برنامه وقت نمیشه بیا تا فیلم نگا کن و تست بزن
                                    میبینی تایم تمومه😐😐
                                    چشم حتما💜

                                    romisaR آفلاین
                                    romisaR آفلاین
                                    romisa
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #39

                                    @kosar-mottaghi در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                    romisa واقعا با برنامه وقت نمیشه بیا تا فیلم نگا کن و تست بزن
                                    میبینی تایم تمومه😐😐
                                    چشم حتما💜

                                    نه منظورم اینه مثلا برنامه رو زودتر شروع کنی بعد اخر اجرای برنامه که البته هم بحث خستگیه هم‌یکم‌دشواره

                                    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                    kosariK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • romisaR romisa

                                      @kosar-mottaghi در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                      romisa واقعا با برنامه وقت نمیشه بیا تا فیلم نگا کن و تست بزن
                                      میبینی تایم تمومه😐😐
                                      چشم حتما💜

                                      نه منظورم اینه مثلا برنامه رو زودتر شروع کنی بعد اخر اجرای برنامه که البته هم بحث خستگیه هم‌یکم‌دشواره

                                      kosariK آفلاین
                                      kosariK آفلاین
                                      kosari
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #40

                                      romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                      @kosar-mottaghi در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                      romisa واقعا با برنامه وقت نمیشه بیا تا فیلم نگا کن و تست بزن
                                      میبینی تایم تمومه😐😐
                                      چشم حتما💜

                                      نه منظورم اینه مثلا برنامه رو زودتر شروع کنی بعد اخر اجرای برنامه که البته هم بحث خستگیه هم‌یکم‌دشواره

                                      خب از ۷/۳۰ زودتر فک کنم باید رو میز بخوابم
                                      😐😐

                                      ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      2
                                      • romisaR romisa

                                        دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                        سلام به همه 😀
                                        خوب مثل همیشه زیست کامل اجرا کردم فقط چک نکردم جواب اون ده تا تستو
                                        یه آزمون هم از سه فصل اول دهم زدم
                                        شیمی هم ابریشم دیدم جا تفتان که ۴ تا کلیپ شد
                                        (کلا از ابریشم استفاده میکنم )

                                        فیزیک هم حل سوالای فصل دو دیدم و همچنان عقبم....
                                        عربی هم که عقب افتادم و یه کلیپ دیدم

                                        • امروز یکم اتلاف وقتم زیاد شد هم سر پرینت گرفتن جزوه ها و هم مهمان و مهمانداری😬😬😬

                                        میتونی گاهی ترتیب مطالعه درس ها رو تو مطالعه تغییر بدی و اولویت رو بدی به درسایی ک حس می کنی توشون عقب تری✌

                                        دریا دریایید آفلاین
                                        دریا دریایید آفلاین
                                        دریا دریایی
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #41

                                        romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                        دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                        سلام به همه 😀
                                        خوب مثل همیشه زیست کامل اجرا کردم فقط چک نکردم جواب اون ده تا تستو
                                        یه آزمون هم از سه فصل اول دهم زدم
                                        شیمی هم ابریشم دیدم جا تفتان که ۴ تا کلیپ شد
                                        (کلا از ابریشم استفاده میکنم )

                                        فیزیک هم حل سوالای فصل دو دیدم و همچنان عقبم....
                                        عربی هم که عقب افتادم و یه کلیپ دیدم

                                        • امروز یکم اتلاف وقتم زیاد شد هم سر پرینت گرفتن جزوه ها و هم مهمان و مهمانداری😬😬😬

                                        میتونی گاهی ترتیب مطالعه درس ها رو تو مطالعه تغییر بدی و اولویت رو بدی به درسایی ک حس می کنی توشون عقب تری✌

                                        دلم میخواد این کار رو کنم ولی نمیشه 😐😂

                                        عقب افتادم دلم نمیکشه برم سمت شون
                                        بعدم فیزیکه که من اصلا ازش خوشم نمی یاد 😕

                                        romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        4
                                        • دریا دریایید دریا دریایی

                                          romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                          دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                          سلام به همه 😀
                                          خوب مثل همیشه زیست کامل اجرا کردم فقط چک نکردم جواب اون ده تا تستو
                                          یه آزمون هم از سه فصل اول دهم زدم
                                          شیمی هم ابریشم دیدم جا تفتان که ۴ تا کلیپ شد
                                          (کلا از ابریشم استفاده میکنم )

                                          فیزیک هم حل سوالای فصل دو دیدم و همچنان عقبم....
                                          عربی هم که عقب افتادم و یه کلیپ دیدم

                                          • امروز یکم اتلاف وقتم زیاد شد هم سر پرینت گرفتن جزوه ها و هم مهمان و مهمانداری😬😬😬

                                          میتونی گاهی ترتیب مطالعه درس ها رو تو مطالعه تغییر بدی و اولویت رو بدی به درسایی ک حس می کنی توشون عقب تری✌

                                          دلم میخواد این کار رو کنم ولی نمیشه 😐😂

                                          عقب افتادم دلم نمیکشه برم سمت شون
                                          بعدم فیزیکه که من اصلا ازش خوشم نمی یاد 😕

                                          romisaR آفلاین
                                          romisaR آفلاین
                                          romisa
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #42

                                          دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                          romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                          دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                          سلام به همه 😀
                                          خوب مثل همیشه زیست کامل اجرا کردم فقط چک نکردم جواب اون ده تا تستو
                                          یه آزمون هم از سه فصل اول دهم زدم
                                          شیمی هم ابریشم دیدم جا تفتان که ۴ تا کلیپ شد
                                          (کلا از ابریشم استفاده میکنم )

                                          فیزیک هم حل سوالای فصل دو دیدم و همچنان عقبم....
                                          عربی هم که عقب افتادم و یه کلیپ دیدم

                                          • امروز یکم اتلاف وقتم زیاد شد هم سر پرینت گرفتن جزوه ها و هم مهمان و مهمانداری😬😬😬

                                          میتونی گاهی ترتیب مطالعه درس ها رو تو مطالعه تغییر بدی و اولویت رو بدی به درسایی ک حس می کنی توشون عقب تری✌

                                          دلم میخواد این کار رو کنم ولی نمیشه 😐😂

                                          عقب افتادم دلم نمیکشه برم سمت شون
                                          بعدم فیزیکه که من اصلا ازش خوشم نمی یاد 😕

                                          این یکی از تله های ذهنیه
                                          چیزایی که بلدیم و یاد داریم رو دوس داریم بیشتر ازش تمرین یا مساله حل کنیم اما چیزایی ک توش مشکل داریم رغبتمون خیلی کمتره

                                          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                          دریا دریایید 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          2
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          • 17
                                          • 18
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع