Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. مشاوره رسمی آلاء
  4. برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
  5. بررسی گزارش های همخوانی
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

بررسی گزارش های همخوانی

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
347 دیدگاه‌ها 16 کاربران 13.7k بازدیدها 20 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • romisaR romisa

    @kosar-mottaghi در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

    romisa واقعا با برنامه وقت نمیشه بیا تا فیلم نگا کن و تست بزن
    میبینی تایم تمومه😐😐
    چشم حتما💜

    نه منظورم اینه مثلا برنامه رو زودتر شروع کنی بعد اخر اجرای برنامه که البته هم بحث خستگیه هم‌یکم‌دشواره

    kosariK آفلاین
    kosariK آفلاین
    kosari
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #40

    romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

    @kosar-mottaghi در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

    romisa واقعا با برنامه وقت نمیشه بیا تا فیلم نگا کن و تست بزن
    میبینی تایم تمومه😐😐
    چشم حتما💜

    نه منظورم اینه مثلا برنامه رو زودتر شروع کنی بعد اخر اجرای برنامه که البته هم بحث خستگیه هم‌یکم‌دشواره

    خب از ۷/۳۰ زودتر فک کنم باید رو میز بخوابم
    😐😐

    ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    2
    • romisaR romisa

      دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

      سلام به همه 😀
      خوب مثل همیشه زیست کامل اجرا کردم فقط چک نکردم جواب اون ده تا تستو
      یه آزمون هم از سه فصل اول دهم زدم
      شیمی هم ابریشم دیدم جا تفتان که ۴ تا کلیپ شد
      (کلا از ابریشم استفاده میکنم )

      فیزیک هم حل سوالای فصل دو دیدم و همچنان عقبم....
      عربی هم که عقب افتادم و یه کلیپ دیدم

      • امروز یکم اتلاف وقتم زیاد شد هم سر پرینت گرفتن جزوه ها و هم مهمان و مهمانداری😬😬😬

      میتونی گاهی ترتیب مطالعه درس ها رو تو مطالعه تغییر بدی و اولویت رو بدی به درسایی ک حس می کنی توشون عقب تری✌

      دریا دریایید آفلاین
      دریا دریایید آفلاین
      دریا دریایی
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #41

      romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

      دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

      سلام به همه 😀
      خوب مثل همیشه زیست کامل اجرا کردم فقط چک نکردم جواب اون ده تا تستو
      یه آزمون هم از سه فصل اول دهم زدم
      شیمی هم ابریشم دیدم جا تفتان که ۴ تا کلیپ شد
      (کلا از ابریشم استفاده میکنم )

      فیزیک هم حل سوالای فصل دو دیدم و همچنان عقبم....
      عربی هم که عقب افتادم و یه کلیپ دیدم

      • امروز یکم اتلاف وقتم زیاد شد هم سر پرینت گرفتن جزوه ها و هم مهمان و مهمانداری😬😬😬

      میتونی گاهی ترتیب مطالعه درس ها رو تو مطالعه تغییر بدی و اولویت رو بدی به درسایی ک حس می کنی توشون عقب تری✌

      دلم میخواد این کار رو کنم ولی نمیشه 😐😂

      عقب افتادم دلم نمیکشه برم سمت شون
      بعدم فیزیکه که من اصلا ازش خوشم نمی یاد 😕

      romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
      4
      • دریا دریایید دریا دریایی

        romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

        دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

        سلام به همه 😀
        خوب مثل همیشه زیست کامل اجرا کردم فقط چک نکردم جواب اون ده تا تستو
        یه آزمون هم از سه فصل اول دهم زدم
        شیمی هم ابریشم دیدم جا تفتان که ۴ تا کلیپ شد
        (کلا از ابریشم استفاده میکنم )

        فیزیک هم حل سوالای فصل دو دیدم و همچنان عقبم....
        عربی هم که عقب افتادم و یه کلیپ دیدم

        • امروز یکم اتلاف وقتم زیاد شد هم سر پرینت گرفتن جزوه ها و هم مهمان و مهمانداری😬😬😬

        میتونی گاهی ترتیب مطالعه درس ها رو تو مطالعه تغییر بدی و اولویت رو بدی به درسایی ک حس می کنی توشون عقب تری✌

        دلم میخواد این کار رو کنم ولی نمیشه 😐😂

        عقب افتادم دلم نمیکشه برم سمت شون
        بعدم فیزیکه که من اصلا ازش خوشم نمی یاد 😕

        romisaR آفلاین
        romisaR آفلاین
        romisa
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #42

        دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

        romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

        دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

        سلام به همه 😀
        خوب مثل همیشه زیست کامل اجرا کردم فقط چک نکردم جواب اون ده تا تستو
        یه آزمون هم از سه فصل اول دهم زدم
        شیمی هم ابریشم دیدم جا تفتان که ۴ تا کلیپ شد
        (کلا از ابریشم استفاده میکنم )

        فیزیک هم حل سوالای فصل دو دیدم و همچنان عقبم....
        عربی هم که عقب افتادم و یه کلیپ دیدم

        • امروز یکم اتلاف وقتم زیاد شد هم سر پرینت گرفتن جزوه ها و هم مهمان و مهمانداری😬😬😬

        میتونی گاهی ترتیب مطالعه درس ها رو تو مطالعه تغییر بدی و اولویت رو بدی به درسایی ک حس می کنی توشون عقب تری✌

        دلم میخواد این کار رو کنم ولی نمیشه 😐😂

        عقب افتادم دلم نمیکشه برم سمت شون
        بعدم فیزیکه که من اصلا ازش خوشم نمی یاد 😕

        این یکی از تله های ذهنیه
        چیزایی که بلدیم و یاد داریم رو دوس داریم بیشتر ازش تمرین یا مساله حل کنیم اما چیزایی ک توش مشکل داریم رغبتمون خیلی کمتره

        بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

        دریا دریایید 1 پاسخ آخرین پاسخ
        2
        • romisaR romisa

          دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

          romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

          دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

          سلام به همه 😀
          خوب مثل همیشه زیست کامل اجرا کردم فقط چک نکردم جواب اون ده تا تستو
          یه آزمون هم از سه فصل اول دهم زدم
          شیمی هم ابریشم دیدم جا تفتان که ۴ تا کلیپ شد
          (کلا از ابریشم استفاده میکنم )

          فیزیک هم حل سوالای فصل دو دیدم و همچنان عقبم....
          عربی هم که عقب افتادم و یه کلیپ دیدم

          • امروز یکم اتلاف وقتم زیاد شد هم سر پرینت گرفتن جزوه ها و هم مهمان و مهمانداری😬😬😬

          میتونی گاهی ترتیب مطالعه درس ها رو تو مطالعه تغییر بدی و اولویت رو بدی به درسایی ک حس می کنی توشون عقب تری✌

          دلم میخواد این کار رو کنم ولی نمیشه 😐😂

          عقب افتادم دلم نمیکشه برم سمت شون
          بعدم فیزیکه که من اصلا ازش خوشم نمی یاد 😕

          این یکی از تله های ذهنیه
          چیزایی که بلدیم و یاد داریم رو دوس داریم بیشتر ازش تمرین یا مساله حل کنیم اما چیزایی ک توش مشکل داریم رغبتمون خیلی کمتره

          دریا دریایید آفلاین
          دریا دریایید آفلاین
          دریا دریایی
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #43

          romisa
          اره دقیقا 👌😑
          میگم رومیسا به نظرت فردا بیام کلن زیست و حذف کنم جاش فیزیک بخونم؟

          romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
          2
          • romisaR آفلاین
            romisaR آفلاین
            romisa
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #44

            yamur A0 در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

            سلام
            شیمی جلسات 6و7 و مرور جزوه راه ابریشم استاد پویان نظر
            زیست فصل 3 دهم + مرور جزوه راه ابریشم و صفرتاصد فصل 4 رو شروع نکردم چون فصل 3 رو حس میکردم یادم رفته نیاز ب مرور بیشتری داشتم
            عربی جلسه 3+ لغت
            زبان دهم لغت و گرامر درس 3
            فیزیک رو نتونستم تست بزنم
            شبتون اروم :cherry_blossom: :cherry_blossom: :cherry_blossom: :crescent_moon:

            سعی کن تو اجرای برنامه به تعادل تو مطالعه دروس بیشتر توجه کنی😊
            یعنی به همه درسا با توجه به اهمیت و نیازشون توجه کنی
            حتما ببین علت اینکه تو درسی نتونستی به تستاش جواب بدی چی بوده دو تا ستون بکش رو کاغذ و این علل رو یادداشت کن و جلوی هر علت راه حل هایی که به ذهنت برای حل اون مشکل میاد رو بنویس
            این خیلی موثره

            بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

            Y 1 پاسخ آخرین پاسخ
            3
            • دریا دریایید دریا دریایی

              romisa
              اره دقیقا 👌😑
              میگم رومیسا به نظرت فردا بیام کلن زیست و حذف کنم جاش فیزیک بخونم؟

              romisaR آفلاین
              romisaR آفلاین
              romisa
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #45

              دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

              romisa
              اره دقیقا 👌😑
              میگم رومیسا به نظرت فردا بیام کلن زیست و حذف کنم جاش فیزیک بخونم؟

              نه به نظرم اولویتت رو بذار اول فیزیک و بعد ادامه برنامه🤔
              ولی حذف گزینه خوبی نیس

              بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

              دریا دریایید 1 پاسخ آخرین پاسخ
              3
              • romisaR romisa

                دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                romisa
                اره دقیقا 👌😑
                میگم رومیسا به نظرت فردا بیام کلن زیست و حذف کنم جاش فیزیک بخونم؟

                نه به نظرم اولویتت رو بذار اول فیزیک و بعد ادامه برنامه🤔
                ولی حذف گزینه خوبی نیس

                دریا دریایید آفلاین
                دریا دریایید آفلاین
                دریا دریایی
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #46

                romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                romisa
                اره دقیقا 👌😑
                میگم رومیسا به نظرت فردا بیام کلن زیست و حذف کنم جاش فیزیک بخونم؟

                نه به نظرم اولویتت رو بذار اول فیزیک و بعد ادامه برنامه🤔
                ولی حذف گزینه خوبی نیس

                واقعا الان میفهمم مانند دراز گوش چهار پا در گل گیر کردن یعنی چه 😐
                فردا همه‌ی تلاشم میکنم تا نصف عقب موندگی هاجمع شه و چیزی هم حذف نشه😬

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                5
                • romisaR آفلاین
                  romisaR آفلاین
                  romisa
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #47

                  @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                  🌸🌸🌸🌸🌸به نام خدا🌸🌸🌸🌸🌸
                  سلام😁🖐️
                  شب بهاریتون بخیر🌺
                  انشالله حالتون خوب باشه😄
                  اون که دیر پاشدم به کنار 😑 برای برنامه صبح 1 ساعت شیمی خوندم و بعدش به طرز عجیبی کل بدنم درد گرفت رفتم یکم استراحت کنم دیگه تا چند ساعت نتونستم برخیزم😐 خیلی بدنم درد میکرد 😶😑
                  در کل
                  شیمی دوتا ویدئو دیدم با تستاش یک ویدیو موند!
                  زیست کامل دیدم! بدون تست
                  عربیم یک ویدئو دیدم! بدون تست
                  زبان و تست فیزیک باقی ماند!
                  کلا زیاد خوب نبود واقعا، چند روزه زیاد حالم خوب نبود
                  نمیدونم فردا چطوری میشه اما تمام تلاشمو میکنم برنامه رو تموم کنم و کمی عقب موندگی هم جبران کنم انشالله💗😶
                  انشالله عالی ادامه داشته باشه😆💖
                  پر قدرت جلومیریم💪
                  به امید فردایی نایس تر🤣✌️
                  انشالله موفق باشین👌
                  یا حق❤️
                  1400/1/7
                  🖤💜💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                  سلام امیدوارم این مشکل خواب بچه ها حل بشه🍀
                  حتما سعی کن شبا تا دیروقت بیدار نمونی برای سلامتی کل بدن لازمه و اینکه صبحا یه ورزش کوتاه نیازه
                  امیدوارم با توجه به این جزئیات ضروری برنامه ها رو با رضایت بیشتری اجرا کنی😉

                  بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  4
                  • romisaR آفلاین
                    romisaR آفلاین
                    romisa
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #48

                    Zahra Akbari 0 در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                    خب خب سلام به همگی ✋
                    خداقوت به همتووون 💪
                    گزارش ۷فروردین .
                    شیمی دوتا فیلم دیدم +تستاش : ۴:۳۰
                    فیزیک دوتا فیلم +تست :۳ساعت
                    زیست ،دوتا فیلم +مرور بر نکات (بدون تست): ۳:۳۰
                    درکل روز خوبی بود، اما زبان و عربی رو نخوندم
                    این قول رو به خودم میدم که به دروس عمومی بیشتر اهمیت بدم 😄😄
                    تامام 😁🤚

                    دروس عمومی رو لابه لای درسای دیگه بخون اینطوری خستگی هم کمتر حس میشه😉

                    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                    Zahra Akbari 0Z 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    4
                    • romisaR romisa

                      Zahra Akbari 0 در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                      خب خب سلام به همگی ✋
                      خداقوت به همتووون 💪
                      گزارش ۷فروردین .
                      شیمی دوتا فیلم دیدم +تستاش : ۴:۳۰
                      فیزیک دوتا فیلم +تست :۳ساعت
                      زیست ،دوتا فیلم +مرور بر نکات (بدون تست): ۳:۳۰
                      درکل روز خوبی بود، اما زبان و عربی رو نخوندم
                      این قول رو به خودم میدم که به دروس عمومی بیشتر اهمیت بدم 😄😄
                      تامام 😁🤚

                      دروس عمومی رو لابه لای درسای دیگه بخون اینطوری خستگی هم کمتر حس میشه😉

                      Zahra Akbari 0Z آفلاین
                      Zahra Akbari 0Z آفلاین
                      Zahra Akbari 0
                      دانش آموزان آلاء
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #49

                      romisa
                      فکر خوبیه 👌👌
                      🌸🌸

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      3
                      • romisaR romisa

                        yamur A0 در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                        سلام
                        شیمی جلسات 6و7 و مرور جزوه راه ابریشم استاد پویان نظر
                        زیست فصل 3 دهم + مرور جزوه راه ابریشم و صفرتاصد فصل 4 رو شروع نکردم چون فصل 3 رو حس میکردم یادم رفته نیاز ب مرور بیشتری داشتم
                        عربی جلسه 3+ لغت
                        زبان دهم لغت و گرامر درس 3
                        فیزیک رو نتونستم تست بزنم
                        شبتون اروم :cherry_blossom: :cherry_blossom: :cherry_blossom: :crescent_moon:

                        سعی کن تو اجرای برنامه به تعادل تو مطالعه دروس بیشتر توجه کنی😊
                        یعنی به همه درسا با توجه به اهمیت و نیازشون توجه کنی
                        حتما ببین علت اینکه تو درسی نتونستی به تستاش جواب بدی چی بوده دو تا ستون بکش رو کاغذ و این علل رو یادداشت کن و جلوی هر علت راه حل هایی که به ذهنت برای حل اون مشکل میاد رو بنویس
                        این خیلی موثره

                        Y آفلاین
                        Y آفلاین
                        yamur A0
                        دانش آموزان آلاء
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #50

                        romisa علت تنفرم از فیزیک ب دبیر مدرسه مربوط میشه مثال خود کتاب رو حین تدریسش اشتباه حل میکرد و درس رو متوجه نمیشدیم هیچ هرچی هم بلد بودیم رو هم فراموش میکردیم
                        چشم حتما انجام میدم خیلی ممنون :rose: :rose: :rose:

                        romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        3
                        • Y yamur A0

                          romisa علت تنفرم از فیزیک ب دبیر مدرسه مربوط میشه مثال خود کتاب رو حین تدریسش اشتباه حل میکرد و درس رو متوجه نمیشدیم هیچ هرچی هم بلد بودیم رو هم فراموش میکردیم
                          چشم حتما انجام میدم خیلی ممنون :rose: :rose: :rose:

                          romisaR آفلاین
                          romisaR آفلاین
                          romisa
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #51

                          yamur A0 در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                          romisa علت تنفرم از فیزیک ب دبیر مدرسه مربوط میشه مثال خود کتاب رو حین تدریسش اشتباه حل میکرد و درس رو متوجه نمیشدیم هیچ هرچی هم بلد بودیم رو هم فراموش میکردیم
                          چشم حتما انجام میدم خیلی ممنون :rose: :rose: :rose:

                          منم علتی که سبب شد به فیزیک علاقمند شم یکی از دبیرای آلاء بود درسته خیلی تاثیر داره👌

                          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          2
                          • romisaR آفلاین
                            romisaR آفلاین
                            romisa
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #52

                            ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                            سلام صبح بخیر
                            ۰۰/۱/۷
                            شیمی:۲:۱۵h با ۱۵تست کلی جلو افتادم😊
                            زیست:۱:۱۰h با ۷۰تست تازه فهمیدم تست زنی زیست چقدر باحاله😃
                            فیزیک:۴۵min با ۵تست و من همچنان با نوسان درگیرم🙄
                            عربی:۱:۲۵h بدون تست کل قوائد یازدهم رو دیدم و انشاءالله تایم بعدی تست میزنم😎
                            زبان:۱:۳۰h با ۳۰تست ۲جلسه صفرتاصد و جلسه یک تفتان رو دیدم خیلی عالی بود💪
                            جمع کل ۷:۰۵h بامجموع ۱۲۰ تست ولی بازهم مجموع ساعات کم شد دوست ندارم بهونه بیارم ولی واقعا حذفیات فیزیک کل انرژی روزم رو گرفت😞😔

                            سلام مرسی که با جزئیات نوشتین و آفرین که برنامه رو کانل اجرا می کنین ولی واقعا حس می کنم که نیاز دارین تعداد تست خیلیی بیشتری از همین مباحث برنامه ها اجرا کنید به خصوص درسای تمرینی که تست و تمرین یه بخش مهمی از خود فرایند یادگیریشونه

                            بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                            ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            2
                            • romisaR romisa

                              ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                              سلام صبح بخیر
                              ۰۰/۱/۷
                              شیمی:۲:۱۵h با ۱۵تست کلی جلو افتادم😊
                              زیست:۱:۱۰h با ۷۰تست تازه فهمیدم تست زنی زیست چقدر باحاله😃
                              فیزیک:۴۵min با ۵تست و من همچنان با نوسان درگیرم🙄
                              عربی:۱:۲۵h بدون تست کل قوائد یازدهم رو دیدم و انشاءالله تایم بعدی تست میزنم😎
                              زبان:۱:۳۰h با ۳۰تست ۲جلسه صفرتاصد و جلسه یک تفتان رو دیدم خیلی عالی بود💪
                              جمع کل ۷:۰۵h بامجموع ۱۲۰ تست ولی بازهم مجموع ساعات کم شد دوست ندارم بهونه بیارم ولی واقعا حذفیات فیزیک کل انرژی روزم رو گرفت😞😔

                              سلام مرسی که با جزئیات نوشتین و آفرین که برنامه رو کانل اجرا می کنین ولی واقعا حس می کنم که نیاز دارین تعداد تست خیلیی بیشتری از همین مباحث برنامه ها اجرا کنید به خصوص درسای تمرینی که تست و تمرین یه بخش مهمی از خود فرایند یادگیریشونه

                              ابوالفضل ریسیا آفلاین
                              ابوالفضل ریسیا آفلاین
                              ابوالفضل ریسی
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #53

                              romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                              ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                              سلام صبح بخیر
                              ۰۰/۱/۷
                              شیمی:۲:۱۵h با ۱۵تست کلی جلو افتادم😊
                              زیست:۱:۱۰h با ۷۰تست تازه فهمیدم تست زنی زیست چقدر باحاله😃
                              فیزیک:۴۵min با ۵تست و من همچنان با نوسان درگیرم🙄
                              عربی:۱:۲۵h بدون تست کل قوائد یازدهم رو دیدم و انشاءالله تایم بعدی تست میزنم😎
                              زبان:۱:۳۰h با ۳۰تست ۲جلسه صفرتاصد و جلسه یک تفتان رو دیدم خیلی عالی بود💪
                              جمع کل ۷:۰۵h بامجموع ۱۲۰ تست ولی بازهم مجموع ساعات کم شد دوست ندارم بهونه بیارم ولی واقعا حذفیات فیزیک کل انرژی روزم رو گرفت😞😔

                              سلام مرسی که با جزئیات نوشتین و آفرین که برنامه رو کانل اجرا می کنین ولی واقعا حس می کنم که نیاز دارین تعداد تست خیلیی بیشتری از همین مباحث برنامه ها اجرا کنید به خصوص درسای تمرینی که تست و تمرین یه بخش مهمی از خود فرایند یادگیریشونه

                              خواهش میکنم☺
                              بله کاملا درسته
                              من یکم از درسنامه عقب مونده بودم و دارم سریعا جبران میکنم بخاطر همین تستهای کمی زدم
                              تمام تلاشم رو میکنم که به راهنماییهاتون عمل کنم🙂
                              از وقتی اینجا بررسی میکنید خیلی مشتاق تر شدم کامل انجام بدم و امروز خوب بوده انشاءالله همینطور خوب پیش بره و امشب با اجرای کامل بیام😃

                              romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              3
                              • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                                romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                سلام صبح بخیر
                                ۰۰/۱/۷
                                شیمی:۲:۱۵h با ۱۵تست کلی جلو افتادم😊
                                زیست:۱:۱۰h با ۷۰تست تازه فهمیدم تست زنی زیست چقدر باحاله😃
                                فیزیک:۴۵min با ۵تست و من همچنان با نوسان درگیرم🙄
                                عربی:۱:۲۵h بدون تست کل قوائد یازدهم رو دیدم و انشاءالله تایم بعدی تست میزنم😎
                                زبان:۱:۳۰h با ۳۰تست ۲جلسه صفرتاصد و جلسه یک تفتان رو دیدم خیلی عالی بود💪
                                جمع کل ۷:۰۵h بامجموع ۱۲۰ تست ولی بازهم مجموع ساعات کم شد دوست ندارم بهونه بیارم ولی واقعا حذفیات فیزیک کل انرژی روزم رو گرفت😞😔

                                سلام مرسی که با جزئیات نوشتین و آفرین که برنامه رو کانل اجرا می کنین ولی واقعا حس می کنم که نیاز دارین تعداد تست خیلیی بیشتری از همین مباحث برنامه ها اجرا کنید به خصوص درسای تمرینی که تست و تمرین یه بخش مهمی از خود فرایند یادگیریشونه

                                خواهش میکنم☺
                                بله کاملا درسته
                                من یکم از درسنامه عقب مونده بودم و دارم سریعا جبران میکنم بخاطر همین تستهای کمی زدم
                                تمام تلاشم رو میکنم که به راهنماییهاتون عمل کنم🙂
                                از وقتی اینجا بررسی میکنید خیلی مشتاق تر شدم کامل انجام بدم و امروز خوب بوده انشاءالله همینطور خوب پیش بره و امشب با اجرای کامل بیام😃

                                romisaR آفلاین
                                romisaR آفلاین
                                romisa
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #54

                                ابوالفضل ریسی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                سلام صبح بخیر
                                ۰۰/۱/۷
                                شیمی:۲:۱۵h با ۱۵تست کلی جلو افتادم😊
                                زیست:۱:۱۰h با ۷۰تست تازه فهمیدم تست زنی زیست چقدر باحاله😃
                                فیزیک:۴۵min با ۵تست و من همچنان با نوسان درگیرم🙄
                                عربی:۱:۲۵h بدون تست کل قوائد یازدهم رو دیدم و انشاءالله تایم بعدی تست میزنم😎
                                زبان:۱:۳۰h با ۳۰تست ۲جلسه صفرتاصد و جلسه یک تفتان رو دیدم خیلی عالی بود💪
                                جمع کل ۷:۰۵h بامجموع ۱۲۰ تست ولی بازهم مجموع ساعات کم شد دوست ندارم بهونه بیارم ولی واقعا حذفیات فیزیک کل انرژی روزم رو گرفت😞😔

                                سلام مرسی که با جزئیات نوشتین و آفرین که برنامه رو کانل اجرا می کنین ولی واقعا حس می کنم که نیاز دارین تعداد تست خیلیی بیشتری از همین مباحث برنامه ها اجرا کنید به خصوص درسای تمرینی که تست و تمرین یه بخش مهمی از خود فرایند یادگیریشونه

                                خواهش میکنم☺
                                بله کاملا درسته
                                من یکم از درسنامه عقب مونده بودم و دارم سریعا جبران میکنم بخاطر همین تستهای کمی زدم
                                تمام تلاشم رو میکنم که به راهنماییهاتون عمل کنم🙂
                                از وقتی اینجا بررسی میکنید خیلی مشتاق تر شدم کامل انجام بدم و امروز خوب بوده انشاءالله همینطور خوب پیش بره و امشب با اجرای کامل بیام😃

                                ان شاءالله که عالی ادامه بدین😃🙂
                                بله من حتما تا آخر پروژه ان شاءالله در کنارتون هستم😊😋
                                امیدوارم که شاهد پیشرفت همگیتون باشم🥰
                                عالیه

                                بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                3
                                • romisaR romisa

                                  ابوالفضل ریسی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                  romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                  ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                  سلام صبح بخیر
                                  ۰۰/۱/۷
                                  شیمی:۲:۱۵h با ۱۵تست کلی جلو افتادم😊
                                  زیست:۱:۱۰h با ۷۰تست تازه فهمیدم تست زنی زیست چقدر باحاله😃
                                  فیزیک:۴۵min با ۵تست و من همچنان با نوسان درگیرم🙄
                                  عربی:۱:۲۵h بدون تست کل قوائد یازدهم رو دیدم و انشاءالله تایم بعدی تست میزنم😎
                                  زبان:۱:۳۰h با ۳۰تست ۲جلسه صفرتاصد و جلسه یک تفتان رو دیدم خیلی عالی بود💪
                                  جمع کل ۷:۰۵h بامجموع ۱۲۰ تست ولی بازهم مجموع ساعات کم شد دوست ندارم بهونه بیارم ولی واقعا حذفیات فیزیک کل انرژی روزم رو گرفت😞😔

                                  سلام مرسی که با جزئیات نوشتین و آفرین که برنامه رو کانل اجرا می کنین ولی واقعا حس می کنم که نیاز دارین تعداد تست خیلیی بیشتری از همین مباحث برنامه ها اجرا کنید به خصوص درسای تمرینی که تست و تمرین یه بخش مهمی از خود فرایند یادگیریشونه

                                  خواهش میکنم☺
                                  بله کاملا درسته
                                  من یکم از درسنامه عقب مونده بودم و دارم سریعا جبران میکنم بخاطر همین تستهای کمی زدم
                                  تمام تلاشم رو میکنم که به راهنماییهاتون عمل کنم🙂
                                  از وقتی اینجا بررسی میکنید خیلی مشتاق تر شدم کامل انجام بدم و امروز خوب بوده انشاءالله همینطور خوب پیش بره و امشب با اجرای کامل بیام😃

                                  ان شاءالله که عالی ادامه بدین😃🙂
                                  بله من حتما تا آخر پروژه ان شاءالله در کنارتون هستم😊😋
                                  امیدوارم که شاهد پیشرفت همگیتون باشم🥰
                                  عالیه

                                  romisaR آفلاین
                                  romisaR آفلاین
                                  romisa
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #55

                                  @محم-د-تقی-بختیاروند در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                  سلااااااااااااااام عید همتون مبارک
                                  به به چه شب خوبی ()
                                  امروز خیلی عالی بود فقط دم هر کی تونست 1:37 فیزیک رو با پاز زدن تو یک ساعت و ربع بخونه واقعا گرم
                                  حسابان : جبران قبلیا
                                  فیزیک : حلید
                                  آمار : جبرانی (شما ها واقعا می تونید دو تا فیلم آمار تو یعه ساعت ببینید؟)
                                  فیزیک : نصف تستاش
                                  بقیشم به همین صورت
                                  شب خوششششششششششششش :) :)

                                  سلام خیلی خوبه که راضی بودین🙂
                                  عمومیا رو نگفتین🤔؟

                                  بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • romisaR آفلاین
                                    romisaR آفلاین
                                    romisa
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #56

                                    @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                    @m-an
                                    ✅گزارش امروز
                                    ۰۰/۰۱/۰۸📆
                                    1️⃣دوتایم اول(۲/۳۰س):زیست فصل۴ دهم دیروزم که نخونده بودم جبران کردم درنتیجه واسه تست وقت نشد
                                    2️⃣تایم سوم و ششم(۲/۳۰س):فیزیک تست از فصل۳ از همایش تفتان تموم کردم(۱۰ت)+ازفصل۴(۲۰ت)
                                    3️⃣تایم چهارم(۱/۱۵س):لغات درس۱۴ تا ۱۸ فارسی+۵تاتست قرابت+۵تاتستاز کل لغات سال دهم
                                    4️⃣تایم پنجم(۱/۱۵س):نگاه به فیلم های درس ریاضی(یه قسمتی از جلسه قبل مونده بود اونم نگا کردم)
                                    5️⃣تایم هفتم(۱/۱۵س):۱۰ تا تست شیمی از فصل۲-۱۰
                                    6️⃣تایم هشتم(۱/۱۵س):فیلم تفتان +۱۵ تست با فیلم
                                    ☯جمع تستها:۶۵
                                    ☯جمع ساعت ها:۱۰ساعت
                                    🖤امروز عالی بود با برنامه پیش رفتم😉
                                    صبحم به موقع پاشدم🙂
                                    🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
                                    پیش به سوی هدف🎈😍

                                    سلام خداروشکر که امروز عالی بوده😃
                                    منم با نگاه به اجرای برنامه متوجه شدم که خوب عمل کردی😊🌺

                                    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                    kosariK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    2
                                    • romisaR آفلاین
                                      romisaR آفلاین
                                      romisa
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #57

                                      @محم-د-تقی-بختیاروند در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                      خدا وکیلی تازه دارم ارزش وقت رو می فهمم جدیدا یه ربع هم برام مهم شده
                                      مگه میشه؟

                                      خیلی نتیجه ی مهمیه
                                      درسته تو تایم کنکور زمان ارزش زیادی پیدا می کنه

                                      بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • romisaR آفلاین
                                        romisaR آفلاین
                                        romisa
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #58

                                        دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                        سلام به همه شب تون بخیر باشه 😀👋
                                        و عیدتون مبارک 🎉🎉

                                        خوب زیست کامل ولی بدون تست
                                        ادبیات دو تا کلیپ دیدم و کلمه خوندم البته از درس ۱۰
                                        .
                                        .
                                        .
                                        دینی هم دیدم بدون تست
                                        فیزیک هم یه کلیپ
                                        ریاضی هم دو تا
                                        .
                                        .
                                        .
                                        قول دادم جبران کنم عقب موندگی هامو پس الان میرم تا هر ساعت که تونستم بقیه اش جمع کنم 🎈

                                        سلام مرسی عید همگی مبارک باشه
                                        چه خوب که به فیزیک و ریاضی توجه کردی😃
                                        خط آخر خیلی انرژی داد بهم😊
                                        این یعنی تلاش واقعی تو تایم کنکور یعنی هرچه داری در توان بذار و این یعنی دل بده به درس🌺

                                        بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                        دریا دریایید 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        2
                                        • romisaR آفلاین
                                          romisaR آفلاین
                                          romisa
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #59

                                          @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                          🌸🌸🌸🌸🌸به نام خدا🌸🌸🌸🌸🌸
                                          سلام😄🖐️
                                          شب بهاریتون بخیر🌼
                                          انشالله حالتون خوب باشه😁
                                          خداروشکر امروز هم حالم بهتر بود هم بیشتر از دیروز تونستم به برنامه عمل کنم😊
                                          زیست کامل بدون تست!
                                          فیزیک یک جلسه!
                                          ریاضی کامل با تست های توی فیلم!
                                          فارسی یک جلسه با تست های توی فیلم!
                                          دینی کامل بدون تست!
                                          کمی باز باقی موند اما انشالله میرسونم 💗
                                          میخواستم ادامه بدم ولی واقعا خسته ام زیاد از صبح استراحت نکردم!
                                          انشالله عالی ادامه داشته باشه😆
                                          به امید فردایی بهتر😅😁
                                          انشالله موفق باشین😜💪
                                          یا حق❤️
                                          1400/1/8
                                          🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                                          سلام آفرین پیوسته خوندن خیلی ارزشمنده
                                          امیدوارم قسمت های بدون تست برنامت به قسمت های با تست تبدیل بشه😉

                                          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          2
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          • 17
                                          • 18
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع