Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. مشاوره رسمی آلاء
  4. برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
  5. بررسی گزارش های همخوانی
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

بررسی گزارش های همخوانی

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
347 دیدگاه‌ها 16 کاربران 13.7k بازدیدها 20 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

    romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

    ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

    سلام صبح بخیر
    ۰۰/۱/۷
    شیمی:۲:۱۵h با ۱۵تست کلی جلو افتادم😊
    زیست:۱:۱۰h با ۷۰تست تازه فهمیدم تست زنی زیست چقدر باحاله😃
    فیزیک:۴۵min با ۵تست و من همچنان با نوسان درگیرم🙄
    عربی:۱:۲۵h بدون تست کل قوائد یازدهم رو دیدم و انشاءالله تایم بعدی تست میزنم😎
    زبان:۱:۳۰h با ۳۰تست ۲جلسه صفرتاصد و جلسه یک تفتان رو دیدم خیلی عالی بود💪
    جمع کل ۷:۰۵h بامجموع ۱۲۰ تست ولی بازهم مجموع ساعات کم شد دوست ندارم بهونه بیارم ولی واقعا حذفیات فیزیک کل انرژی روزم رو گرفت😞😔

    سلام مرسی که با جزئیات نوشتین و آفرین که برنامه رو کانل اجرا می کنین ولی واقعا حس می کنم که نیاز دارین تعداد تست خیلیی بیشتری از همین مباحث برنامه ها اجرا کنید به خصوص درسای تمرینی که تست و تمرین یه بخش مهمی از خود فرایند یادگیریشونه

    خواهش میکنم☺
    بله کاملا درسته
    من یکم از درسنامه عقب مونده بودم و دارم سریعا جبران میکنم بخاطر همین تستهای کمی زدم
    تمام تلاشم رو میکنم که به راهنماییهاتون عمل کنم🙂
    از وقتی اینجا بررسی میکنید خیلی مشتاق تر شدم کامل انجام بدم و امروز خوب بوده انشاءالله همینطور خوب پیش بره و امشب با اجرای کامل بیام😃

    romisaR آفلاین
    romisaR آفلاین
    romisa
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #54

    ابوالفضل ریسی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

    romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

    ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

    سلام صبح بخیر
    ۰۰/۱/۷
    شیمی:۲:۱۵h با ۱۵تست کلی جلو افتادم😊
    زیست:۱:۱۰h با ۷۰تست تازه فهمیدم تست زنی زیست چقدر باحاله😃
    فیزیک:۴۵min با ۵تست و من همچنان با نوسان درگیرم🙄
    عربی:۱:۲۵h بدون تست کل قوائد یازدهم رو دیدم و انشاءالله تایم بعدی تست میزنم😎
    زبان:۱:۳۰h با ۳۰تست ۲جلسه صفرتاصد و جلسه یک تفتان رو دیدم خیلی عالی بود💪
    جمع کل ۷:۰۵h بامجموع ۱۲۰ تست ولی بازهم مجموع ساعات کم شد دوست ندارم بهونه بیارم ولی واقعا حذفیات فیزیک کل انرژی روزم رو گرفت😞😔

    سلام مرسی که با جزئیات نوشتین و آفرین که برنامه رو کانل اجرا می کنین ولی واقعا حس می کنم که نیاز دارین تعداد تست خیلیی بیشتری از همین مباحث برنامه ها اجرا کنید به خصوص درسای تمرینی که تست و تمرین یه بخش مهمی از خود فرایند یادگیریشونه

    خواهش میکنم☺
    بله کاملا درسته
    من یکم از درسنامه عقب مونده بودم و دارم سریعا جبران میکنم بخاطر همین تستهای کمی زدم
    تمام تلاشم رو میکنم که به راهنماییهاتون عمل کنم🙂
    از وقتی اینجا بررسی میکنید خیلی مشتاق تر شدم کامل انجام بدم و امروز خوب بوده انشاءالله همینطور خوب پیش بره و امشب با اجرای کامل بیام😃

    ان شاءالله که عالی ادامه بدین😃🙂
    بله من حتما تا آخر پروژه ان شاءالله در کنارتون هستم😊😋
    امیدوارم که شاهد پیشرفت همگیتون باشم🥰
    عالیه

    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

    romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
    3
    • romisaR romisa

      ابوالفضل ریسی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

      romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

      ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

      سلام صبح بخیر
      ۰۰/۱/۷
      شیمی:۲:۱۵h با ۱۵تست کلی جلو افتادم😊
      زیست:۱:۱۰h با ۷۰تست تازه فهمیدم تست زنی زیست چقدر باحاله😃
      فیزیک:۴۵min با ۵تست و من همچنان با نوسان درگیرم🙄
      عربی:۱:۲۵h بدون تست کل قوائد یازدهم رو دیدم و انشاءالله تایم بعدی تست میزنم😎
      زبان:۱:۳۰h با ۳۰تست ۲جلسه صفرتاصد و جلسه یک تفتان رو دیدم خیلی عالی بود💪
      جمع کل ۷:۰۵h بامجموع ۱۲۰ تست ولی بازهم مجموع ساعات کم شد دوست ندارم بهونه بیارم ولی واقعا حذفیات فیزیک کل انرژی روزم رو گرفت😞😔

      سلام مرسی که با جزئیات نوشتین و آفرین که برنامه رو کانل اجرا می کنین ولی واقعا حس می کنم که نیاز دارین تعداد تست خیلیی بیشتری از همین مباحث برنامه ها اجرا کنید به خصوص درسای تمرینی که تست و تمرین یه بخش مهمی از خود فرایند یادگیریشونه

      خواهش میکنم☺
      بله کاملا درسته
      من یکم از درسنامه عقب مونده بودم و دارم سریعا جبران میکنم بخاطر همین تستهای کمی زدم
      تمام تلاشم رو میکنم که به راهنماییهاتون عمل کنم🙂
      از وقتی اینجا بررسی میکنید خیلی مشتاق تر شدم کامل انجام بدم و امروز خوب بوده انشاءالله همینطور خوب پیش بره و امشب با اجرای کامل بیام😃

      ان شاءالله که عالی ادامه بدین😃🙂
      بله من حتما تا آخر پروژه ان شاءالله در کنارتون هستم😊😋
      امیدوارم که شاهد پیشرفت همگیتون باشم🥰
      عالیه

      romisaR آفلاین
      romisaR آفلاین
      romisa
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #55

      @محم-د-تقی-بختیاروند در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

      سلااااااااااااااام عید همتون مبارک
      به به چه شب خوبی ()
      امروز خیلی عالی بود فقط دم هر کی تونست 1:37 فیزیک رو با پاز زدن تو یک ساعت و ربع بخونه واقعا گرم
      حسابان : جبران قبلیا
      فیزیک : حلید
      آمار : جبرانی (شما ها واقعا می تونید دو تا فیلم آمار تو یعه ساعت ببینید؟)
      فیزیک : نصف تستاش
      بقیشم به همین صورت
      شب خوششششششششششششش :) :)

      سلام خیلی خوبه که راضی بودین🙂
      عمومیا رو نگفتین🤔؟

      بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • romisaR آفلاین
        romisaR آفلاین
        romisa
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #56

        @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

        @m-an
        ✅گزارش امروز
        ۰۰/۰۱/۰۸📆
        1️⃣دوتایم اول(۲/۳۰س):زیست فصل۴ دهم دیروزم که نخونده بودم جبران کردم درنتیجه واسه تست وقت نشد
        2️⃣تایم سوم و ششم(۲/۳۰س):فیزیک تست از فصل۳ از همایش تفتان تموم کردم(۱۰ت)+ازفصل۴(۲۰ت)
        3️⃣تایم چهارم(۱/۱۵س):لغات درس۱۴ تا ۱۸ فارسی+۵تاتست قرابت+۵تاتستاز کل لغات سال دهم
        4️⃣تایم پنجم(۱/۱۵س):نگاه به فیلم های درس ریاضی(یه قسمتی از جلسه قبل مونده بود اونم نگا کردم)
        5️⃣تایم هفتم(۱/۱۵س):۱۰ تا تست شیمی از فصل۲-۱۰
        6️⃣تایم هشتم(۱/۱۵س):فیلم تفتان +۱۵ تست با فیلم
        ☯جمع تستها:۶۵
        ☯جمع ساعت ها:۱۰ساعت
        🖤امروز عالی بود با برنامه پیش رفتم😉
        صبحم به موقع پاشدم🙂
        🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
        پیش به سوی هدف🎈😍

        سلام خداروشکر که امروز عالی بوده😃
        منم با نگاه به اجرای برنامه متوجه شدم که خوب عمل کردی😊🌺

        بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

        kosariK 1 پاسخ آخرین پاسخ
        2
        • romisaR آفلاین
          romisaR آفلاین
          romisa
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #57

          @محم-د-تقی-بختیاروند در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

          خدا وکیلی تازه دارم ارزش وقت رو می فهمم جدیدا یه ربع هم برام مهم شده
          مگه میشه؟

          خیلی نتیجه ی مهمیه
          درسته تو تایم کنکور زمان ارزش زیادی پیدا می کنه

          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • romisaR آفلاین
            romisaR آفلاین
            romisa
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #58

            دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

            سلام به همه شب تون بخیر باشه 😀👋
            و عیدتون مبارک 🎉🎉

            خوب زیست کامل ولی بدون تست
            ادبیات دو تا کلیپ دیدم و کلمه خوندم البته از درس ۱۰
            .
            .
            .
            دینی هم دیدم بدون تست
            فیزیک هم یه کلیپ
            ریاضی هم دو تا
            .
            .
            .
            قول دادم جبران کنم عقب موندگی هامو پس الان میرم تا هر ساعت که تونستم بقیه اش جمع کنم 🎈

            سلام مرسی عید همگی مبارک باشه
            چه خوب که به فیزیک و ریاضی توجه کردی😃
            خط آخر خیلی انرژی داد بهم😊
            این یعنی تلاش واقعی تو تایم کنکور یعنی هرچه داری در توان بذار و این یعنی دل بده به درس🌺

            بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

            دریا دریایید 1 پاسخ آخرین پاسخ
            2
            • romisaR آفلاین
              romisaR آفلاین
              romisa
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #59

              @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

              🌸🌸🌸🌸🌸به نام خدا🌸🌸🌸🌸🌸
              سلام😄🖐️
              شب بهاریتون بخیر🌼
              انشالله حالتون خوب باشه😁
              خداروشکر امروز هم حالم بهتر بود هم بیشتر از دیروز تونستم به برنامه عمل کنم😊
              زیست کامل بدون تست!
              فیزیک یک جلسه!
              ریاضی کامل با تست های توی فیلم!
              فارسی یک جلسه با تست های توی فیلم!
              دینی کامل بدون تست!
              کمی باز باقی موند اما انشالله میرسونم 💗
              میخواستم ادامه بدم ولی واقعا خسته ام زیاد از صبح استراحت نکردم!
              انشالله عالی ادامه داشته باشه😆
              به امید فردایی بهتر😅😁
              انشالله موفق باشین😜💪
              یا حق❤️
              1400/1/8
              🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

              سلام آفرین پیوسته خوندن خیلی ارزشمنده
              امیدوارم قسمت های بدون تست برنامت به قسمت های با تست تبدیل بشه😉

              بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              2
              • romisaR آفلاین
                romisaR آفلاین
                romisa
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #60

                @haniehno در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                @m-an سلام منم امروز تفتان خریدم 😍
                انشاءالله از فردا منم گزارش میدم 💪

                سلام عالیه منتظرت هستیم😊

                بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                2
                • romisaR آفلاین
                  romisaR آفلاین
                  romisa
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #61

                  AMH در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                  سلام:face_savoring_food:
                  شبتون بخیر : )
                  امروز با برنامه تفتان پیش رفتم کامل
                  +زیست دیدم با تست
                  +شیمی خوندمش با تست
                  +دینی فقط دیدم
                  +زبان لغات خوندم و تست زدم
                  +ریاضی هم خوندم با تست
                  .
                  فیزیک ندوس نخوندم : (
                  تعداد تست 230:expressionless_face:
                  :flexed_biceps: به امید فردا : )

                  سلام چطوره فیزیک رو تایمایی بخونیم که خسته نیستیم چطوره بگردیم دنبال روشی که به فیزیک علاقمند تر شیم ولی حذفش نکنیم؟ پیشنهاد می کنم یه لیست واسه خودت از چیزایی بنویسی که باعث بشه به این درس یتیم😅 هم توجه کنیم😅
                  امروز روز خوبی بوده ولی امیدوارم فردا بهتر هم بشه🌺😉

                  بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                  AMHA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  3
                  • romisaR آفلاین
                    romisaR آفلاین
                    romisa
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط romisa انجام شده
                    #62

                    ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                    سلام شبتون بخیر🌹 و همچنین عیدتون مبارک🎀🎈
                    زیست:۲:۴۵h با ۲۸تست و تحلیل ویدیویی و نکته برداری
                    فیزیک:۱:۵۵h با ۲۰تست
                    ریاضی:۱h با ۲۰تست
                    فارسی:۱:۰۵h با ۲۵تست
                    دینی:۲:۴۰h با ۱۶۶تست
                    جمع کل ۹:۲۵h با مجموع۲۵۹تست
                    فکر کنم از تابستون تا حالا روزی با این کیفیت نداشتم
                    هرچند بازم به بالای ۱۰ ساعت نرسیدم و دلیلش صبح متوسط بود ولی الان روحیه دوچندان دارم فردا رو عالی بسازم😎

                    سلام‌رشد ساعت مطالعه رو تبریک میگم😃😊
                    خیلی خوب بوده ان شاءالله که پایدار بمونه
                    دینی شروع خوبیه برای افزایش تست زنی و روی غلتک افتادن

                    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    3
                    • romisaR romisa

                      @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                      @m-an
                      ✅گزارش امروز
                      ۰۰/۰۱/۰۸📆
                      1️⃣دوتایم اول(۲/۳۰س):زیست فصل۴ دهم دیروزم که نخونده بودم جبران کردم درنتیجه واسه تست وقت نشد
                      2️⃣تایم سوم و ششم(۲/۳۰س):فیزیک تست از فصل۳ از همایش تفتان تموم کردم(۱۰ت)+ازفصل۴(۲۰ت)
                      3️⃣تایم چهارم(۱/۱۵س):لغات درس۱۴ تا ۱۸ فارسی+۵تاتست قرابت+۵تاتستاز کل لغات سال دهم
                      4️⃣تایم پنجم(۱/۱۵س):نگاه به فیلم های درس ریاضی(یه قسمتی از جلسه قبل مونده بود اونم نگا کردم)
                      5️⃣تایم هفتم(۱/۱۵س):۱۰ تا تست شیمی از فصل۲-۱۰
                      6️⃣تایم هشتم(۱/۱۵س):فیلم تفتان +۱۵ تست با فیلم
                      ☯جمع تستها:۶۵
                      ☯جمع ساعت ها:۱۰ساعت
                      🖤امروز عالی بود با برنامه پیش رفتم😉
                      صبحم به موقع پاشدم🙂
                      🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
                      پیش به سوی هدف🎈😍

                      سلام خداروشکر که امروز عالی بوده😃
                      منم با نگاه به اجرای برنامه متوجه شدم که خوب عمل کردی😊🌺

                      kosariK آفلاین
                      kosariK آفلاین
                      kosari
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #63

                      romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                      @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                      @m-an
                      ✅گزارش امروز
                      ۰۰/۰۱/۰۸📆
                      1️⃣دوتایم اول(۲/۳۰س):زیست فصل۴ دهم دیروزم که نخونده بودم جبران کردم درنتیجه واسه تست وقت نشد
                      2️⃣تایم سوم و ششم(۲/۳۰س):فیزیک تست از فصل۳ از همایش تفتان تموم کردم(۱۰ت)+ازفصل۴(۲۰ت)
                      3️⃣تایم چهارم(۱/۱۵س):لغات درس۱۴ تا ۱۸ فارسی+۵تاتست قرابت+۵تاتستاز کل لغات سال دهم
                      4️⃣تایم پنجم(۱/۱۵س):نگاه به فیلم های درس ریاضی(یه قسمتی از جلسه قبل مونده بود اونم نگا کردم)
                      5️⃣تایم هفتم(۱/۱۵س):۱۰ تا تست شیمی از فصل۲-۱۰
                      6️⃣تایم هشتم(۱/۱۵س):فیلم تفتان +۱۵ تست با فیلم
                      ☯جمع تستها:۶۵
                      ☯جمع ساعت ها:۱۰ساعت
                      🖤امروز عالی بود با برنامه پیش رفتم😉
                      صبحم به موقع پاشدم🙂
                      🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
                      پیش به سوی هدف🎈😍

                      سلام خداروشکر که امروز عالی بوده😃
                      منم با نگاه به اجرای برنامه متوجه شدم که خوب عمل کردی😊🌺

                      ممنون💜

                      ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • Mahdieh SeyyedHaghiM آفلاین
                        Mahdieh SeyyedHaghiM آفلاین
                        Mahdieh SeyyedHaghi
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Mahdieh SeyyedHaghi انجام شده
                        #64

                        سلام ببخشید فیزیک(تست)جلسه فلان با فیزیک جلسه فلان چه فرقی داره؟
                        الان نوشته تست من چه کار کنم؟

                        romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        2
                        • romisaR romisa

                          AMH در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                          سلام:face_savoring_food:
                          شبتون بخیر : )
                          امروز با برنامه تفتان پیش رفتم کامل
                          +زیست دیدم با تست
                          +شیمی خوندمش با تست
                          +دینی فقط دیدم
                          +زبان لغات خوندم و تست زدم
                          +ریاضی هم خوندم با تست
                          .
                          فیزیک ندوس نخوندم : (
                          تعداد تست 230:expressionless_face:
                          :flexed_biceps: به امید فردا : )

                          سلام چطوره فیزیک رو تایمایی بخونیم که خسته نیستیم چطوره بگردیم دنبال روشی که به فیزیک علاقمند تر شیم ولی حذفش نکنیم؟ پیشنهاد می کنم یه لیست واسه خودت از چیزایی بنویسی که باعث بشه به این درس یتیم😅 هم توجه کنیم😅
                          امروز روز خوبی بوده ولی امیدوارم فردا بهتر هم بشه🌺😉

                          AMHA آفلاین
                          AMHA آفلاین
                          AMH
                          فارغ التحصیلان آلاء
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #65

                          romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                          AMH در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                          سلام:face_savoring_food:
                          شبتون بخیر : )
                          امروز با برنامه تفتان پیش رفتم کامل
                          +زیست دیدم با تست
                          +شیمی خوندمش با تست
                          +دینی فقط دیدم
                          +زبان لغات خوندم و تست زدم
                          +ریاضی هم خوندم با تست
                          .
                          فیزیک ندوس نخوندم : (
                          تعداد تست 230:expressionless_face:
                          :flexed_biceps: به امید فردا : )

                          سلام چطوره فیزیک رو تایمایی بخونیم که خسته نیستیم چطوره بگردیم دنبال روشی که به فیزیک علاقمند تر شیم ولی حذفش نکنیم؟ پیشنهاد می کنم یه لیست واسه خودت از چیزایی بنویسی که باعث بشه به این درس یتیم😅 هم توجه کنیم😅
                          امروز روز خوبی بوده ولی امیدوارم فردا بهتر هم بشه🌺😉

                          سلام
                          اخه رومیسا جان نظرم این بود ک برای اینکه وقتمو بزارم روی درس فیزیک ک ن علاقه ی دارم بهش ن خوندمش برم ریاضی بخونم و بتونم درصد بالایی بزنم تا جبران بشه فیزیکی ک نمیخام بزنم ..
                          اگ بنا ب خوندش باشه باید از رو صفر تا صد ببینم ولی میترسم وقتم بره و هیچی نتونم بگیرم ازش: (

                          romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          2
                          • romisaR romisa

                            دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                            سلام به همه شب تون بخیر باشه 😀👋
                            و عیدتون مبارک 🎉🎉

                            خوب زیست کامل ولی بدون تست
                            ادبیات دو تا کلیپ دیدم و کلمه خوندم البته از درس ۱۰
                            .
                            .
                            .
                            دینی هم دیدم بدون تست
                            فیزیک هم یه کلیپ
                            ریاضی هم دو تا
                            .
                            .
                            .
                            قول دادم جبران کنم عقب موندگی هامو پس الان میرم تا هر ساعت که تونستم بقیه اش جمع کنم 🎈

                            سلام مرسی عید همگی مبارک باشه
                            چه خوب که به فیزیک و ریاضی توجه کردی😃
                            خط آخر خیلی انرژی داد بهم😊
                            این یعنی تلاش واقعی تو تایم کنکور یعنی هرچه داری در توان بذار و این یعنی دل بده به درس🌺

                            دریا دریایید آفلاین
                            دریا دریایید آفلاین
                            دریا دریایی
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #66

                            romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                            دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                            سلام به همه شب تون بخیر باشه 😀👋
                            و عیدتون مبارک 🎉🎉

                            خوب زیست کامل ولی بدون تست
                            ادبیات دو تا کلیپ دیدم و کلمه خوندم البته از درس ۱۰
                            .
                            .
                            .
                            دینی هم دیدم بدون تست
                            فیزیک هم یه کلیپ
                            ریاضی هم دو تا
                            .
                            .
                            .
                            قول دادم جبران کنم عقب موندگی هامو پس الان میرم تا هر ساعت که تونستم بقیه اش جمع کنم 🎈

                            سلام مرسی عید همگی مبارک باشه
                            چه خوب که به فیزیک و ریاضی توجه کردی😃
                            خط آخر خیلی انرژی داد بهم😊
                            این یعنی تلاش واقعی تو تایم کنکور یعنی هرچه داری در توان بذار و این یعنی دل بده به درس🌺

                            ریاضی رو حال کردم باهاش همش سر تدریس اقای ثابتی و جدیدا کوفت های اقای محب هست 😂
                            ولی فیزیک ......😕
                            اره واقعا انرژیم امروز مضاعف شد 😺😺

                            romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            2
                            • Mahdieh SeyyedHaghiM Mahdieh SeyyedHaghi

                              سلام ببخشید فیزیک(تست)جلسه فلان با فیزیک جلسه فلان چه فرقی داره؟
                              الان نوشته تست من چه کار کنم؟

                              romisaR آفلاین
                              romisaR آفلاین
                              romisa
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط romisa انجام شده
                              #67

                              Mahdieh SeyyedHaghi در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                              سلام ببخشید فیزیک(تست)جلسه فلان با فیزیک جلسه فلان چه فرقی داره؟
                              الان نوشته تست من چه کار کنم؟

                              سلام برای فیلما یا اینکه خودتون تست بزنید؟

                              بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                              Mahdieh SeyyedHaghiM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • AMHA AMH

                                romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                AMH در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                سلام:face_savoring_food:
                                شبتون بخیر : )
                                امروز با برنامه تفتان پیش رفتم کامل
                                +زیست دیدم با تست
                                +شیمی خوندمش با تست
                                +دینی فقط دیدم
                                +زبان لغات خوندم و تست زدم
                                +ریاضی هم خوندم با تست
                                .
                                فیزیک ندوس نخوندم : (
                                تعداد تست 230:expressionless_face:
                                :flexed_biceps: به امید فردا : )

                                سلام چطوره فیزیک رو تایمایی بخونیم که خسته نیستیم چطوره بگردیم دنبال روشی که به فیزیک علاقمند تر شیم ولی حذفش نکنیم؟ پیشنهاد می کنم یه لیست واسه خودت از چیزایی بنویسی که باعث بشه به این درس یتیم😅 هم توجه کنیم😅
                                امروز روز خوبی بوده ولی امیدوارم فردا بهتر هم بشه🌺😉

                                سلام
                                اخه رومیسا جان نظرم این بود ک برای اینکه وقتمو بزارم روی درس فیزیک ک ن علاقه ی دارم بهش ن خوندمش برم ریاضی بخونم و بتونم درصد بالایی بزنم تا جبران بشه فیزیکی ک نمیخام بزنم ..
                                اگ بنا ب خوندش باشه باید از رو صفر تا صد ببینم ولی میترسم وقتم بره و هیچی نتونم بگیرم ازش: (

                                romisaR آفلاین
                                romisaR آفلاین
                                romisa
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #68

                                AMH در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                AMH در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                سلام:face_savoring_food:
                                شبتون بخیر : )
                                امروز با برنامه تفتان پیش رفتم کامل
                                +زیست دیدم با تست
                                +شیمی خوندمش با تست
                                +دینی فقط دیدم
                                +زبان لغات خوندم و تست زدم
                                +ریاضی هم خوندم با تست
                                .
                                فیزیک ندوس نخوندم : (
                                تعداد تست 230:expressionless_face:
                                :flexed_biceps: به امید فردا : )

                                سلام چطوره فیزیک رو تایمایی بخونیم که خسته نیستیم چطوره بگردیم دنبال روشی که به فیزیک علاقمند تر شیم ولی حذفش نکنیم؟ پیشنهاد می کنم یه لیست واسه خودت از چیزایی بنویسی که باعث بشه به این درس یتیم😅 هم توجه کنیم😅
                                امروز روز خوبی بوده ولی امیدوارم فردا بهتر هم بشه🌺😉

                                سلام
                                اخه رومیسا جان نظرم این بود ک برای اینکه وقتمو بزارم روی درس فیزیک ک ن علاقه ی دارم بهش ن خوندمش برم ریاضی بخونم و بتونم درصد بالایی بزنم تا جبران بشه فیزیکی ک نمیخام بزنم ..
                                اگ بنا ب خوندش باشه باید از رو صفر تا صد ببینم ولی میترسم وقتم بره و هیچی نتونم بگیرم ازش: (

                                خب با توجه به تایم باقیمونده چطوره یه سری از مباحث رو گلچین کنیم و اونا رو مسلط شیم؟
                                مثلا حدود چن تا فصل
                                ولی حذف کامل یک درس خیلی به ضرر آدم تموم میشه

                                بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                AMHA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                1
                                • دریا دریایید دریا دریایی

                                  romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                  دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                  سلام به همه شب تون بخیر باشه 😀👋
                                  و عیدتون مبارک 🎉🎉

                                  خوب زیست کامل ولی بدون تست
                                  ادبیات دو تا کلیپ دیدم و کلمه خوندم البته از درس ۱۰
                                  .
                                  .
                                  .
                                  دینی هم دیدم بدون تست
                                  فیزیک هم یه کلیپ
                                  ریاضی هم دو تا
                                  .
                                  .
                                  .
                                  قول دادم جبران کنم عقب موندگی هامو پس الان میرم تا هر ساعت که تونستم بقیه اش جمع کنم 🎈

                                  سلام مرسی عید همگی مبارک باشه
                                  چه خوب که به فیزیک و ریاضی توجه کردی😃
                                  خط آخر خیلی انرژی داد بهم😊
                                  این یعنی تلاش واقعی تو تایم کنکور یعنی هرچه داری در توان بذار و این یعنی دل بده به درس🌺

                                  ریاضی رو حال کردم باهاش همش سر تدریس اقای ثابتی و جدیدا کوفت های اقای محب هست 😂
                                  ولی فیزیک ......😕
                                  اره واقعا انرژیم امروز مضاعف شد 😺😺

                                  romisaR آفلاین
                                  romisaR آفلاین
                                  romisa
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #69

                                  دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                  romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                  دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                  سلام به همه شب تون بخیر باشه 😀👋
                                  و عیدتون مبارک 🎉🎉

                                  خوب زیست کامل ولی بدون تست
                                  ادبیات دو تا کلیپ دیدم و کلمه خوندم البته از درس ۱۰
                                  .
                                  .
                                  .
                                  دینی هم دیدم بدون تست
                                  فیزیک هم یه کلیپ
                                  ریاضی هم دو تا
                                  .
                                  .
                                  .
                                  قول دادم جبران کنم عقب موندگی هامو پس الان میرم تا هر ساعت که تونستم بقیه اش جمع کنم 🎈

                                  سلام مرسی عید همگی مبارک باشه
                                  چه خوب که به فیزیک و ریاضی توجه کردی😃
                                  خط آخر خیلی انرژی داد بهم😊
                                  این یعنی تلاش واقعی تو تایم کنکور یعنی هرچه داری در توان بذار و این یعنی دل بده به درس🌺

                                  ریاضی رو حال کردم باهاش همش سر تدریس اقای ثابتی و جدیدا کوفت های اقای محب هست 😂
                                  ولی فیزیک ......😕
                                  اره واقعا انرژیم امروز مضاعف شد 😺😺

                                  فیزیک اگه بیوفته رو غلتک بقیه درسا رو ول می کنی فقط فیزیک میخونی😅🤦‍♀️
                                  عالیه😍

                                  بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  2
                                  • romisaR آفلاین
                                    romisaR آفلاین
                                    romisa
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #70

                                    @haniehno در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                    به نام خدا 💫

                                    سلام وقت بخیر

                                    امروز یکشنبه
                                    ۲ ساعت دینی درس ۱و۲ دوازدهم+۵۰ تست
                                    ۲ ساعت زیست دوازدهم فصل یک+۱۰۵ تست
                                    ۲ساعت و ربع عربی تفتان به علاوه تستاش (دهم)
                                    ۱ساعت وچهل پنج تحلیل شیمی
                                    ۲و نیم ساعت شیمی و ریاضی (یجورایی وسط شیمی ریاضی به دلم افتاد خب )
                                    ۴۵ دقیقه فارسی به علاوه تستای تفتان (۵تا🙂)
                                    تقریباً دوساعت هم با آلا ⁦❤️⁩

                                    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

                                    تا فردا
                                    نکته : این چیزی جز عنایت امام زمان نیست که بعد چند ماه امروز تونستم ده ساعت بخونم 💖

                                    سلام‌عزیزم آفرین سعی کردی تو برنامه هم به عمومیا و هم اختصاصیا توجه کنی
                                    این رضایت از تلاش خیلی لذت بخشه
                                    امیدوارم تا آخر ادامه پیدا کنه✌😉

                                    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • romisaR آفلاین
                                      romisaR آفلاین
                                      romisa
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #71

                                      @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                      @m-an
                                      ✔گزارش امروز:دوشنبه
                                      ۰۰/۰۱/۰۹ 📆
                                      1️⃣دوتایم اول و تایم چهارم(۳/۴۵س):شیمی دهم فیلم+۳۰تست
                                      2️⃣تایم سوم و (۱/۱۵س):ازفصل۴ زیست۳۰ تست+فیلم
                                      3️⃣تایم پنجم(۱/۵س):۲۰تست فیزیک دهم فصل۴
                                      4️⃣تایم ششم(۱/۱۵):فیلم ریاضی
                                      5️⃣تایم هفتم(۱/۱۵س):زمین
                                      6️⃣تایم هشتم(۱/۱۵س):عربی فیلم+۱۸تست
                                      🔴جمع تستها:۹۸
                                      🟣جمع ساعت ها:۱۰ساعت
                                      سرقولم هستم و با برنامه پیش رفتم👌
                                      مثل اینکه افتادم رو دور روال برنامه😍
                                      میتونم بهش برسم🙂
                                      کمترین وقت اتلافی😊
                                      🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
                                      🌳 ⃟◇موفقیت یعنی
                                      رفتن از شکستی به شکست دیگر
                                      بدون از دست دادن اشتیاق

                                      سلام‌خیلی خوشحالم که افتادی رو روال و این خیلی ارزشمنده و حفظش ارزشمندتر😊
                                      عمومیا سعی کن حتما دو تا هرروز اجرا شه😉
                                      موفق و سلامت باشی😘

                                      بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                      kosariK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      2
                                      • romisaR آفلاین
                                        romisaR آفلاین
                                        romisa
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #72

                                        AMH در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                        سلام :green_heart:

                                        ناراضیم از خودم : (
                                        ولی خوب 3 عمومی3 اختصاصی
                                        تست نزدم خیلی : (
                                        :fleur-de-lis: عربی کلیپ 1 ساعت
                                        :fleur-de-lis: دینی اونیم
                                        :fleur-de-lis: زبان 1 ساعت کلیپ
                                        :fleur-de-lis: زیست 2 ساعت
                                        :fleur-de-lis: شیمی 2/30 هم خوندم هم کلیپ دیدم
                                        :fleur-de-lis: ریاضی فقط تست
                                        تعداد تست : 30 تا فقط ریاضی : )
                                        .
                                        :heavy_check_mark: فردا :hundred_points: درصد میترکونم
                                        این خط ____________ اینم نشون +:exclamation_mark: :exclamation_mark:
                                        :face_with_tears_of_joy: :face_savoring_food:

                                        سلام‌ان‌شاءالله که فردا با رضایت خاطر بیشتری گزارش بدی😊
                                        حتما سعی کن تست زدن از این مباحث رو اولویت بذاری بعد بری سراغ مباحث دیگه😉

                                        بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                        AMHA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        2
                                        • romisaR آفلاین
                                          romisaR آفلاین
                                          romisa
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #73

                                          ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                          سلام شبتون بخیر🙂
                                          ۹۹/۱/۹
                                          شیمی:۲:۲۰h با ۱۳تست
                                          زیست:۴۵min با ۱۳تست
                                          فیزیک:۱:۱۵h با ۱۵تست
                                          ریاضی:۵۰min با ۱۲تست
                                          زبان:۱:۵۰h با ۶۰تست
                                          عربی:۲۰min بدون تست
                                          جمع کل:۷:۲۰h با مجموع ۱۱۳تست
                                          امروز زود بیدار شدم ولی خیلی کسل بودم
                                          بعد از شام هم پاسخ کلیدی تستهای فرسنگ۱ ریاضی راه ابریشم رو گذاشتم ولی اشتباهم این بود که باید تو وقت استراحت این کار رو میکردم نه تو وقت مفید درس😶
                                          اشتباهاتم رو یادداشت کردم که دیگه تکرار نشه😬

                                          سلام‌به نظرم این نوشتن اشتباهات رو جزو دستور کار هر شب قرار بدین و راه حلاشم همون شب بنویسین خیلی موثره
                                          برنامتون خوبه ولی تعداد تست اختصاصیا اگه می رفت بالاتر خیلییی بهترم‌میشد

                                          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                          ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          2
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          • 6
                                          • 17
                                          • 18
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع