Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. مشاوره رسمی آلاء
  4. برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
  5. بررسی گزارش های همخوانی
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

بررسی گزارش های همخوانی

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
347 دیدگاه‌ها 16 کاربران 13.7k بازدیدها 20 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • romisaR romisa

    Niki Finn در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

    سلام دوستان، امیدوارم روزخوبی رو گذرونده باشین :)
    امروز صبح کمی زودتر بیدار شدم و با فیزیک شروع کردم، هم دینامیک هم کار و انرژی
    ادبیات یک آزمون زدم(شامل 20 سوال)
    عربی سوالات ترجمه کنکور رو کار کردم
    چون تولدم بود و کمی وقفه وسط کار پیش اومد امروز نتونستم پیوسته و کامل بخونم ولی فردا تمام سعیمو میکنم که امروزو جبران کنم.
    موفق باشین:cherry_blossom:

    سلام آفرین که روز تولد هم درس خوندی😍ارزشمنده
    ان شاءالله ک جبران‌شه👌

    Niki FinnN آفلاین
    Niki FinnN آفلاین
    Niki Finn
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #129

    romisa خیلی خیلی ممنونم:cherry_blossom:

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • AMHA AMH

      romisa چش انشالله : )😎

      romisaR آفلاین
      romisaR آفلاین
      romisa
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #130

      AMH در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

      romisa چش انشالله : )😎

      بی بلا🌺

      بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • kosariK kosari

        romisa ممنون💜
        انگیزه دادین بهم😜

        romisaR آفلاین
        romisaR آفلاین
        romisa
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #131

        @kosar-mottaghi در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

        romisa ممنون💜
        انگیزه دادین بهم😜

        خواهش می کنم🌺

        بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • Zahra Akbari 0Z Zahra Akbari 0

          romisa
          بله حتما 👌
          ممنون 🌸🌱

          romisaR آفلاین
          romisaR آفلاین
          romisa
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #132

          Zahra Akbari 0 در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

          romisa
          بله حتما 👌
          ممنون 🌸🌱

          خواهش می کنم🌺

          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • SaghiaS Saghia

            romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

            @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

            🌸🌸🌸🌸🌸به نام خدا🌸🌸🌸🌸🌸
            سلام سلام😃🖐️
            شب بهاریتون بخیر🌺
            انشالله حالتون خوب باشه😊
            خب امروز:
            5 تا ویدئو عقب مونده شیمی داشتم دیدم :3/30h!
            دوتا ویدئو با حدود 25 تا تست فیزیک با تحلیل و اینا:2/30h!
            75min عربی با 20 تست!
            45min زبان با 20 تست!
            45min زیست با 14 تست! 🙄
            😁✌️خداروشکر💗
            نمیدونم چرا نمیتونم ساعتو جمع کنم نصف شبی مغزم نمیکشه😂🤦‍♀️
            خب امروز خوب بود حدود 95 درصد انجام دادم، اون 5 درصدم تست فیزیک بود توی برنامه که چون داشتم تستای توی فیلم و دقیق بررسی میکردم دوتا زنگ 75 دقیقه ایی فیزیک امروز رفت برای اون 😬!
            اما حس بهتری از شبای پیش دارم خداروشکر💗✨
            انشالله تونسته باشم به قولم عمل کنم🙈
            خداروشکر🌟
            انشالله عالی ادامه داشته باشه برا هممون😆
            به امید فردایی نایس تر😄✨
            شبتون آروم💤
            یا حق❤️
            1400/1/11
            🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

            سلام آفرین بهتر شده😍✌😊
            ان شاءالله ادامه پیدا کنه🌺

            وااای😍
            ممنونم انشالله🌟🌹

            romisaR آفلاین
            romisaR آفلاین
            romisa
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #133

            @saghi-mortazavi در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

            romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

            @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

            🌸🌸🌸🌸🌸به نام خدا🌸🌸🌸🌸🌸
            سلام سلام😃🖐️
            شب بهاریتون بخیر🌺
            انشالله حالتون خوب باشه😊
            خب امروز:
            5 تا ویدئو عقب مونده شیمی داشتم دیدم :3/30h!
            دوتا ویدئو با حدود 25 تا تست فیزیک با تحلیل و اینا:2/30h!
            75min عربی با 20 تست!
            45min زبان با 20 تست!
            45min زیست با 14 تست! 🙄
            😁✌️خداروشکر💗
            نمیدونم چرا نمیتونم ساعتو جمع کنم نصف شبی مغزم نمیکشه😂🤦‍♀️
            خب امروز خوب بود حدود 95 درصد انجام دادم، اون 5 درصدم تست فیزیک بود توی برنامه که چون داشتم تستای توی فیلم و دقیق بررسی میکردم دوتا زنگ 75 دقیقه ایی فیزیک امروز رفت برای اون 😬!
            اما حس بهتری از شبای پیش دارم خداروشکر💗✨
            انشالله تونسته باشم به قولم عمل کنم🙈
            خداروشکر🌟
            انشالله عالی ادامه داشته باشه برا هممون😆
            به امید فردایی نایس تر😄✨
            شبتون آروم💤
            یا حق❤️
            1400/1/11
            🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

            سلام آفرین بهتر شده😍✌😊
            ان شاءالله ادامه پیدا کنه🌺

            وااای😍
            ممنونم انشالله🌟🌹

            خواهش می کنم🌺

            بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • Y yamur A0

              romisa سلام ممنون برا ریاضی از تفتان نتونستم استفاده کنم جزوه تورق راه ابریشم رو مرور میکنم بعد از خیلی سبز تست میزنم برا فیزیک هم تفتان میبینم تست از خیلی سبز میزنم شیمی جزوه تفتان رو پرینت نگرفتم فقط فیلمشو نگاه میکنم بعد تموم شدن فیلم جزوه ابریشمو ی نگا میندازم بقیه رو با تفتان میرم جلو

              romisaR آفلاین
              romisaR آفلاین
              romisa
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #134

              yamur A0 در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

              romisa سلام ممنون برا ریاضی از تفتان نتونستم استفاده کنم جزوه تورق راه ابریشم رو مرور میکنم بعد از خیلی سبز تست میزنم برا فیزیک هم تفتان میبینم تست از خیلی سبز میزنم شیمی جزوه تفتان رو پرینت نگرفتم فقط فیلمشو نگاه میکنم بعد تموم شدن فیلم جزوه ابریشمو ی نگا میندازم بقیه رو با تفتان میرم جلو

              سلام اگه حس می کنی با این روش بازدهیت بیشتره و بهتر میتونی خودت رو وفق بدی و به تستا جواب بدی خوبه

              بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

              Y 1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • romisaR آفلاین
                romisaR آفلاین
                romisa
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #135

                @محم-د-تقی-بختیاروند در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                یا هو
                سلام
                این نون خ پدرم رو در آورده : از بس که شب بخاطر اون دیر می خوابم دیر پا میشم نصف زنگ اول میپره:anxious_face_with_sweat:
                1 حسابان یک زنگ خوندم
                2/فیزیک دو جلسه رو دیدم
                3/فارسی هم خوانیدم
                4/امار جبرانی زدم
                5/فیزیک یک سوم تستاش رو زدم
                6/فارسی دوتاش رو دیدم
                7/ دینی به تستش نرسیدم
                گمونم فردا همونطور که گفتم سیزده به در باید بریم تفتان چون کلی تو راه قله جامونده داریم :)
                پس پیش به سوی قله وفراتر ازآن
                ............................................................جزوه ریاضی و آمار حرصم رو در آورده ::backhand_index_pointing_left: چرا جاش انقد کمه :( :( {ناراحت میشیم بگید بخاطر کم کردن هزینه ی چاپه}:angry_face:
                @M-an
                یا علی مدد

                سلام
                حس می کنم شیمی کمه تو اجرای برنامه ها ولی مطمئن نیستم باید بیشتر بررسی کنم🤔
                من خودم مشکل چک نویسو داشتم حتی وقتی کنکوری بودم همین جا تاپیکشم زدم چون خطم درشته بعد کم کم عادت کردم چک نویسا رو جدول کشی کنم و خودمو به جاهای کمتر عادت بدم و یکمم ریزتر بنویسم اثربخش بود و باعث شد اشتباهاتم کمتر بشه چون قبلش تو هم تو هم می نوشتم ولی درستش کردم

                بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • romisaR آفلاین
                  romisaR آفلاین
                  romisa
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #136

                  @haniehno در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                  به نام خدا 💫
                  سلام
                  امروز پنجشنبه
                  زیست ۲.۵h مرور + ۵۰ تست
                  عربی ۱ ساعت
                  فارسی ۶ تست قرابت 😶
                  زبان ۱۰ تست + دو تا passage
                  ریاضی ۲ساعت و ربع + ۴۵ تست
                  شیمی ۱ ساعت و ربع + ۲۰ تست
                  فیزیک ۲ساعت + ۳۰ تست

                  خدا رو شکر امروز هم خودم راضی بودم با اینکه دیر بیدار شده بودم💪

                  🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

                  تا فردا

                  الآنم نون خ ⁦✌️⁩🙂

                  به احتمال زیاد فردا نخونم از اول هفته دارم که زنی میکنم که فردا من نرم ، موفقیتی کسب نکردم 😑

                  سلام
                  چه تنوع درس خوبی😊✌
                  متعادل و همراه با تست👌

                  بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  0
                  • romisaR آفلاین
                    romisaR آفلاین
                    romisa
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #137

                    @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                    @m-an
                    📌گزارش امروز:سه شنبه
                    ۱۲\۰۱\۰۰📆(یه روز مانده به اتمام تعطیلات🙄)
                    ⌛تایم اول و دوم(۲/۳۰):زیست فصل۶ فیلم
                    ⌛تایم سوم و ششم فیزیک(۲/۳۰):فیزیک۱۱ فیلم+۳۵ تست
                    ⌛تایم چهارم و هفتم(۲/۳۰):فارسی یازدهم درس۶تا۹+فیلم+۱۵ تست
                    ⌛تایم هشتم(۱/۱۵):دینی۱۰ فیلم+۳۰ تست
                    📍جمع تستها:۸۰
                    ⏰ساعت:۱۰
                    امروزم عالی بود👌😍
                    حرفی ندارم دیگه بزنم😐
                    🌸🌸🌸🌸
                    پیش به سوی قله🗻🏃‍♀️🏃‍♀️

                    سلام‌خداروشکر که برات عالی بوده😍

                    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                    kosariK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • romisaR آفلاین
                      romisaR آفلاین
                      romisa
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #138

                      @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                      🌸🌸🌸🌸🌸به نام خدا🌸🌸🌸🌸🌸
                      سلام سلام😃🖐️
                      شب بهاریتون بخیر🌺
                      انشالله حالتون خوب باشه😋
                      امروز گزارش کوتاهی دارم چون بعد دوماه بیرون نرفتن رفتیم بیرون یه حالت 12 بدر داشت😂ولی خب
                      نیم ساعت صبح زیست خوندم! 😬
                      انشالله فردا که جبرانیه به امید خدا کامل میکنم!😊
                      انشالله عالی ادامه داشته باشه😉
                      شبتون آروم💤
                      یا حق❤️
                      1400/1/12
                      🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                      سلام‌پس امروز یه حالت رفع خستگی داشته
                      ان شاءالله از فردا تازه نفس تر از روزای قبل بخونی😊

                      بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                      SaghiaS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • romisaR romisa

                        @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                        🌸🌸🌸🌸🌸به نام خدا🌸🌸🌸🌸🌸
                        سلام سلام😃🖐️
                        شب بهاریتون بخیر🌺
                        انشالله حالتون خوب باشه😋
                        امروز گزارش کوتاهی دارم چون بعد دوماه بیرون نرفتن رفتیم بیرون یه حالت 12 بدر داشت😂ولی خب
                        نیم ساعت صبح زیست خوندم! 😬
                        انشالله فردا که جبرانیه به امید خدا کامل میکنم!😊
                        انشالله عالی ادامه داشته باشه😉
                        شبتون آروم💤
                        یا حق❤️
                        1400/1/12
                        🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                        سلام‌پس امروز یه حالت رفع خستگی داشته
                        ان شاءالله از فردا تازه نفس تر از روزای قبل بخونی😊

                        SaghiaS آفلاین
                        SaghiaS آفلاین
                        Saghia
                        دانشجویان مهندسی
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #139

                        romisa بلی😁
                        انشالله ممنونم از شما😋✨

                        -چو تخته پاره بر موج رها رها رها من ...

                        romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • romisaR آفلاین
                          romisaR آفلاین
                          romisa
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #140

                          Niki Finn در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                          سلام دوستان امیدوارم روز خوبی رو گذرونده باشین :)
                          امروز خیلی از عملکرد خودم راضی بودم و احساس می کنم تمرکزم بیشتر شده
                          صبح تست قرابت زدم به همراه تحلیل قسمتی از فصل اول زیست یازدهم، دیدن تورق ماهیچه یازدهم، از کتاب نوروز قلمچی سوالات معادله و نامعادله رو حل کردم.
                          بعد، رفتم سراغ سوالات شیمی کنکور 98 و اون مباحثی رو که بیشتر تسلط داشتم رو زدم و تحلیل کردم.
                          بعد، دوباره 20 سوال از ادبیات زدم و روی دینامیک وازدهم کار کردم(تکانه و گرانش)
                          شاید شب هم عربی یازدهم قسمتیش رو مرور کنم :)
                          تصمیم دارم از فردا استراحتم رو بین درسا زودتر تموم کنم که خیلی وقفه نیفته چون وسط روز ناامید می شم و ادامه سخت می شه.
                          موفق باشییییین:hibiscus:

                          سلام عزیزم
                          اصلااا به افکار منفی اجازه نده ذهنت رو تسخیر کنن تو مسیر موفقیت فقط بهترین تلاشت رو انجام بده
                          آفرین اینکه به حل تست تو برنامه توجه می کنی ارزشمنده اگه یکم بیشتر هم به عمومی ها توجه کنی بهترم میشه😉

                          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                          Niki FinnN 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • SaghiaS Saghia

                            romisa بلی😁
                            انشالله ممنونم از شما😋✨

                            romisaR آفلاین
                            romisaR آفلاین
                            romisa
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #141

                            @saghi-mortazavi در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                            romisa بلی😁
                            انشالله ممنونم از شما😋✨

                            خواهش می کنم🌺

                            بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            2
                            • romisaR آفلاین
                              romisaR آفلاین
                              romisa
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #142

                              ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                              سلام شبتون بخیر🌹
                              زیست:۱:۵۰h بدون تست
                              فیزیک:۱:۵۰h بدون تست
                              ریاضی:۳:۱۵h با ۶۰تست ۲تا کنکورچه زدم با درصد خیلی راضی کننده و تحلیل(البته خیلی از سوالا مشکل داشتن یه ساعت حل میکردم و بعد معلوم میشد اشتباه تایپی بوده😭)
                              فارسی:۱:۵۰h با ۲۳تست
                              دینی:۱:۱۵h با ۸۸تست کای از تستها جلو افتادم😃
                              جمع کل ۱۰h با مجموع ۱۷۱تست
                              روز بدی نبود ولی جا داشت بهتر بشه🙄
                              به انید موفقیت هممون
                              شب خوش🤓🙌

                              سلام
                              اگه زیست و فیزیک رو تست هم کنارش می زدین خیلی بهتر هم میشد👌
                              بابت ریاضی خوشحالم🙂
                              خوبه که به عمومیا توجه می کنین😊

                              بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                              ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              2
                              • romisaR آفلاین
                                romisaR آفلاین
                                romisa
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #143

                                Zahra Akbari 0 در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                به به ،سلام به همگی ..
                                ادم لذت میبره گزارش بقیه رو میخونه، که میگن امروز روز خوبی بوده براشون ،آفرین به همتون 👏👏خداقوت بهتون .
                                واسه منم امروز روز خوبی بود در اصل حس خوبی داشتم 🙃🙃
                                گزارش ۱۲فروردین
                                زیست :فیلم = ۱:۳۰
                                فیزیک :مرور درسنامه دوفصل +۵۰ تست =۲:۳۰
                                ریاضی :مرور بر نکات +۲۰ تست =۱:۳۰
                                دینی: فیلم = ۱:۳۰
                                ادبیات: فیلم +۳5تست=3h
                                پررررقدرررت تااااا آخررررر ادامه میدم 💪💪

                                سلام‌خداروشکر که راضی بودی😊
                                این رضایت قلبی خیلی ارزشمنده✌❤
                                سعی کن کنار همه درسا حل تست رو داشته باشی😉

                                بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                2
                                • romisaR آفلاین
                                  romisaR آفلاین
                                  romisa
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #144

                                  دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                  سلام شب بخیر :smiling_cat_face_with_heart-eyes:

                                  خوب اول از همه چهار تا کلیپ ریاضی دیدم فردا هم یکی دیگه رو میبینم و عقب موندگیم تموم میشه :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes:

                                  زیست ندیدم امروز چون دیروز کاراش کردم

                                  ادبیاتم دو تا کلیپ دیدم و بخش ارایه ام تمام شد :star-struck: :star-struck:

                                  دینی تست زدم ولی چک نکردم
                                  همین دیگه
                                  اگه فردا خانواده ام راضی کردم نرم بیرون میمونم خونه مثل بچه های خوب فیزیک میخونم فقط

                                  • دعا کنید تو خونه بزارنم :rolling_on_the_floor_laughing:

                                  سلام حس می کنم تنوع درست کمتر شده🤔
                                  ولی خب درک می کنم این به خاطر درساییه که عقب مونده
                                  حالا فردا که بسته به تصمیم خونوادس ولی از ۱۴ به بعد دیگه توقعاتم ازت میره بالا چون خستگی ها رو به در کردی😅😊
                                  به امید روزهایی پرتلاش تر✌

                                  بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                  دریا دریایید 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  2
                                  • romisaR romisa

                                    ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                    سلام شبتون بخیر🌹
                                    زیست:۱:۵۰h بدون تست
                                    فیزیک:۱:۵۰h بدون تست
                                    ریاضی:۳:۱۵h با ۶۰تست ۲تا کنکورچه زدم با درصد خیلی راضی کننده و تحلیل(البته خیلی از سوالا مشکل داشتن یه ساعت حل میکردم و بعد معلوم میشد اشتباه تایپی بوده😭)
                                    فارسی:۱:۵۰h با ۲۳تست
                                    دینی:۱:۱۵h با ۸۸تست کای از تستها جلو افتادم😃
                                    جمع کل ۱۰h با مجموع ۱۷۱تست
                                    روز بدی نبود ولی جا داشت بهتر بشه🙄
                                    به انید موفقیت هممون
                                    شب خوش🤓🙌

                                    سلام
                                    اگه زیست و فیزیک رو تست هم کنارش می زدین خیلی بهتر هم میشد👌
                                    بابت ریاضی خوشحالم🙂
                                    خوبه که به عمومیا توجه می کنین😊

                                    ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                    ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                    ابوالفضل ریسی
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #145

                                    romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                    ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                    سلام شبتون بخیر🌹
                                    زیست:۱:۵۰h بدون تست
                                    فیزیک:۱:۵۰h بدون تست
                                    ریاضی:۳:۱۵h با ۶۰تست ۲تا کنکورچه زدم با درصد خیلی راضی کننده و تحلیل(البته خیلی از سوالا مشکل داشتن یه ساعت حل میکردم و بعد معلوم میشد اشتباه تایپی بوده😭)
                                    فارسی:۱:۵۰h با ۲۳تست
                                    دینی:۱:۱۵h با ۸۸تست کای از تستها جلو افتادم😃
                                    جمع کل ۱۰h با مجموع ۱۷۱تست
                                    روز بدی نبود ولی جا داشت بهتر بشه🙄
                                    به انید موفقیت هممون
                                    شب خوش🤓🙌

                                    سلام
                                    اگه زیست و فیزیک رو تست هم کنارش می زدین خیلی بهتر هم میشد👌
                                    بابت ریاضی خوشحالم🙂
                                    خوبه که به عمومیا توجه می کنین😊

                                    سلام شبتون بخیر
                                    بله کاملا درسته این دو درس تست نداشتند یه جوری بود
                                    ولی امروز روز درسنامه ای بود و تست نداشت از فردا چند روزی حل تست دارم واسشون🙂

                                    romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    2
                                    • romisaR romisa

                                      دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                      سلام شب بخیر :smiling_cat_face_with_heart-eyes:

                                      خوب اول از همه چهار تا کلیپ ریاضی دیدم فردا هم یکی دیگه رو میبینم و عقب موندگیم تموم میشه :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_heart-eyes:

                                      زیست ندیدم امروز چون دیروز کاراش کردم

                                      ادبیاتم دو تا کلیپ دیدم و بخش ارایه ام تمام شد :star-struck: :star-struck:

                                      دینی تست زدم ولی چک نکردم
                                      همین دیگه
                                      اگه فردا خانواده ام راضی کردم نرم بیرون میمونم خونه مثل بچه های خوب فیزیک میخونم فقط

                                      • دعا کنید تو خونه بزارنم :rolling_on_the_floor_laughing:

                                      سلام حس می کنم تنوع درست کمتر شده🤔
                                      ولی خب درک می کنم این به خاطر درساییه که عقب مونده
                                      حالا فردا که بسته به تصمیم خونوادس ولی از ۱۴ به بعد دیگه توقعاتم ازت میره بالا چون خستگی ها رو به در کردی😅😊
                                      به امید روزهایی پرتلاش تر✌

                                      دریا دریایید آفلاین
                                      دریا دریایید آفلاین
                                      دریا دریایی
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #146

                                      romisa
                                      مجبوری بود اگه تنوع بالا میذاشتم با وقفه های پیش اومده عمرا اگه میتونستم ریاضی و ادبیات بیارم جلو
                                      💔
                                      ولی الان حالم خوبه چون غیر فیزیک خداروشکر عقب موندگی ها رو اوردم جلو 😀

                                      • یا خدا این الان تهدید بود 😱😂
                                      romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      3
                                      • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                                        romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                        ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                        سلام شبتون بخیر🌹
                                        زیست:۱:۵۰h بدون تست
                                        فیزیک:۱:۵۰h بدون تست
                                        ریاضی:۳:۱۵h با ۶۰تست ۲تا کنکورچه زدم با درصد خیلی راضی کننده و تحلیل(البته خیلی از سوالا مشکل داشتن یه ساعت حل میکردم و بعد معلوم میشد اشتباه تایپی بوده😭)
                                        فارسی:۱:۵۰h با ۲۳تست
                                        دینی:۱:۱۵h با ۸۸تست کای از تستها جلو افتادم😃
                                        جمع کل ۱۰h با مجموع ۱۷۱تست
                                        روز بدی نبود ولی جا داشت بهتر بشه🙄
                                        به انید موفقیت هممون
                                        شب خوش🤓🙌

                                        سلام
                                        اگه زیست و فیزیک رو تست هم کنارش می زدین خیلی بهتر هم میشد👌
                                        بابت ریاضی خوشحالم🙂
                                        خوبه که به عمومیا توجه می کنین😊

                                        سلام شبتون بخیر
                                        بله کاملا درسته این دو درس تست نداشتند یه جوری بود
                                        ولی امروز روز درسنامه ای بود و تست نداشت از فردا چند روزی حل تست دارم واسشون🙂

                                        romisaR آفلاین
                                        romisaR آفلاین
                                        romisa
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #147

                                        ابوالفضل ریسی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                        romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                        ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                        سلام شبتون بخیر🌹
                                        زیست:۱:۵۰h بدون تست
                                        فیزیک:۱:۵۰h بدون تست
                                        ریاضی:۳:۱۵h با ۶۰تست ۲تا کنکورچه زدم با درصد خیلی راضی کننده و تحلیل(البته خیلی از سوالا مشکل داشتن یه ساعت حل میکردم و بعد معلوم میشد اشتباه تایپی بوده😭)
                                        فارسی:۱:۵۰h با ۲۳تست
                                        دینی:۱:۱۵h با ۸۸تست کای از تستها جلو افتادم😃
                                        جمع کل ۱۰h با مجموع ۱۷۱تست
                                        روز بدی نبود ولی جا داشت بهتر بشه🙄
                                        به انید موفقیت هممون
                                        شب خوش🤓🙌

                                        سلام
                                        اگه زیست و فیزیک رو تست هم کنارش می زدین خیلی بهتر هم میشد👌
                                        بابت ریاضی خوشحالم🙂
                                        خوبه که به عمومیا توجه می کنین😊

                                        سلام شبتون بخیر
                                        بله کاملا درسته این دو درس تست نداشتند یه جوری بود
                                        ولی امروز روز درسنامه ای بود و تست نداشت از فردا چند روزی حل تست دارم واسشون🙂

                                        سلام الان متوجه شدم
                                        پس سعی کنید فردا تعداد بیشتری حل کنین😊

                                        بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        2
                                        • دریا دریایید دریا دریایی

                                          romisa
                                          مجبوری بود اگه تنوع بالا میذاشتم با وقفه های پیش اومده عمرا اگه میتونستم ریاضی و ادبیات بیارم جلو
                                          💔
                                          ولی الان حالم خوبه چون غیر فیزیک خداروشکر عقب موندگی ها رو اوردم جلو 😀

                                          • یا خدا این الان تهدید بود 😱😂
                                          romisaR آفلاین
                                          romisaR آفلاین
                                          romisa
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #148

                                          دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                          romisa
                                          مجبوری بود اگه تنوع بالا میذاشتم با وقفه های پیش اومده عمرا اگه میتونستم ریاضی و ادبیات بیارم جلو
                                          💔
                                          ولی الان حالم خوبه چون غیر فیزیک خداروشکر عقب موندگی ها رو اوردم جلو 😀

                                          • یا خدا این الان تهدید بود 😱😂

                                          آره دیگه از ۱۴ به بعد حواستو بیشتر جمع کن😂
                                          فیزیک رو دست کم‌نگیر😉

                                          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                          دریا دریایید 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          2
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 5
                                          • 6
                                          • 7
                                          • 8
                                          • 9
                                          • 17
                                          • 18
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع