Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. مشاوره رسمی آلاء
  4. برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
  5. بررسی گزارش های همخوانی
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

بررسی گزارش های همخوانی

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
347 دیدگاه‌ها 16 کاربران 13.7k بازدیدها 20 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • romisaR romisa

    دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

    romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

    دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

    سلام :((
    اینجانب یک خسته داره گزارش میده ....
    خیلی هم خستههههههه😕

    خوب اول بگم که صبح زود پاشدم شروع کردم زیست خوندن نفهمیدم چیشد یهو وسط کلیپ خوابم برد تا ۱۰ صبح 😐
    بعدش دیگه تا به خودم اومدمو یکمم اتاق و تمیز کردم شد ظهر
    دیگه از ظهر تا همین الان بدون وقفه دارم میخونم 😐😑😐
    زیست دو تا کلیپ دیدم
    یه آزمون جامع قلم چی هم زدم

    عربی یه کلیپ
    فیزیک نصف کلیپ (۴۴ دقیقه بود؛۲۰ دقیقه اش دیدم)
    فارسی دو تا کلیپ با تست و خوندن کلمه های سه تا درس

    ریاضی هم دو تا کلیپ

    همین دیگه !
    کلا بد بود امروز 😐

    قابل قبول نیس ولی از صداقتت خوشم میاد

    اوهوم خودم میدونم !
    تازه یه کار بد دیگه ای هم کردم ولی نمیگم 😶😰
    خودمم قبول دارم این دو روز اخیر کم کاری کردم ...😢
    ......
    ...

    روزای قبل تر هم یه سری درسا رو هم جمع شده بودا...
    قدر این روزا رو بدون
    برسی خرداد میگی کاش فروردین بود

    دریا دریایید آفلاین
    دریا دریایید آفلاین
    دریا دریایی
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #186

    romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

    دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

    romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

    دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

    سلام :((
    اینجانب یک خسته داره گزارش میده ....
    خیلی هم خستههههههه😕

    خوب اول بگم که صبح زود پاشدم شروع کردم زیست خوندن نفهمیدم چیشد یهو وسط کلیپ خوابم برد تا ۱۰ صبح 😐
    بعدش دیگه تا به خودم اومدمو یکمم اتاق و تمیز کردم شد ظهر
    دیگه از ظهر تا همین الان بدون وقفه دارم میخونم 😐😑😐
    زیست دو تا کلیپ دیدم
    یه آزمون جامع قلم چی هم زدم

    عربی یه کلیپ
    فیزیک نصف کلیپ (۴۴ دقیقه بود؛۲۰ دقیقه اش دیدم)
    فارسی دو تا کلیپ با تست و خوندن کلمه های سه تا درس

    ریاضی هم دو تا کلیپ

    همین دیگه !
    کلا بد بود امروز 😐

    قابل قبول نیس ولی از صداقتت خوشم میاد

    اوهوم خودم میدونم !
    تازه یه کار بد دیگه ای هم کردم ولی نمیگم 😶😰
    خودمم قبول دارم این دو روز اخیر کم کاری کردم ...😢
    ......
    ...

    روزای قبل تر هم یه سری درسا رو هم جمع شده بودا...
    قدر این روزا رو بدون
    برسی خرداد میگی کاش فروردین بود

    فک کنم همین جمله کافی بود برای تنبیه کردن 😶
    قول میدم فردا عالی باشم 😶💔

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • romisaR romisa

      @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

      @m-an
      سلام
      📑گزارش امروز:یکشنبه(هفته تا شروع میشه تموم میشه زود 😶)
      ۰۰/۰۱/۱۵📅
      ⏱تایم اول و دوم(۲/۳۰):زیست دهم فصل۷فیلم+۱۰تست+۱۰تست زماندار
      ⏱تایم سوم وششم(۲/۳۰):فیزیک یازدهم فیلم+۲۵تست
      ⏱تایم چهارم و هفتم(۲/۳۰):فارسی درس۱۰تا۱۴+فیلم+۲۰تست
      ⏱تایم پنجم(۱/۱۵):ریاضی فیلم های عقب مونده نگا کردم
      ⏱تایم هشتم(۱/۱۵):عربی۲۵تست و تحلیل با فیلم
      ⏱تایم نهم(۱):شیمی یازدهم(عقب موندم🤦‍♀️/نمیدونم میرسم تاآزمون یا نه😐)
      📖جمع تست:۹۰
      ⏲جمع ساعت:۱۱
      خداروشکر 🤲امروز عالی بود👌
      طبق برنامه پیش رفتم😊
      🌛🌛🌛
      ╗═══به یاد داشته باش که═══╔
      ✻روز های سخت همیشگی نیست🎋💚

      سلام آفرین پیشرفتت قابل تحسینه
      تداوم و حفظ دستاوردها فراموش نشه

      kosariK آفلاین
      kosariK آفلاین
      kosari
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #187

      romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

      @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

      @m-an
      سلام
      📑گزارش امروز:یکشنبه(هفته تا شروع میشه تموم میشه زود 😶)
      ۰۰/۰۱/۱۵📅
      ⏱تایم اول و دوم(۲/۳۰):زیست دهم فصل۷فیلم+۱۰تست+۱۰تست زماندار
      ⏱تایم سوم وششم(۲/۳۰):فیزیک یازدهم فیلم+۲۵تست
      ⏱تایم چهارم و هفتم(۲/۳۰):فارسی درس۱۰تا۱۴+فیلم+۲۰تست
      ⏱تایم پنجم(۱/۱۵):ریاضی فیلم های عقب مونده نگا کردم
      ⏱تایم هشتم(۱/۱۵):عربی۲۵تست و تحلیل با فیلم
      ⏱تایم نهم(۱):شیمی یازدهم(عقب موندم🤦‍♀️/نمیدونم میرسم تاآزمون یا نه😐)
      📖جمع تست:۹۰
      ⏲جمع ساعت:۱۱
      خداروشکر 🤲امروز عالی بود👌
      طبق برنامه پیش رفتم😊
      🌛🌛🌛
      ╗═══به یاد داشته باش که═══╔
      ✻روز های سخت همیشگی نیست🎋💚

      سلام آفرین پیشرفتت قابل تحسینه
      تداوم و حفظ دستاوردها فراموش نشه

      عهههه
      ممنون
      😍

      ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

      romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • kosariK kosari

        romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

        @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

        @m-an
        سلام
        📑گزارش امروز:یکشنبه(هفته تا شروع میشه تموم میشه زود 😶)
        ۰۰/۰۱/۱۵📅
        ⏱تایم اول و دوم(۲/۳۰):زیست دهم فصل۷فیلم+۱۰تست+۱۰تست زماندار
        ⏱تایم سوم وششم(۲/۳۰):فیزیک یازدهم فیلم+۲۵تست
        ⏱تایم چهارم و هفتم(۲/۳۰):فارسی درس۱۰تا۱۴+فیلم+۲۰تست
        ⏱تایم پنجم(۱/۱۵):ریاضی فیلم های عقب مونده نگا کردم
        ⏱تایم هشتم(۱/۱۵):عربی۲۵تست و تحلیل با فیلم
        ⏱تایم نهم(۱):شیمی یازدهم(عقب موندم🤦‍♀️/نمیدونم میرسم تاآزمون یا نه😐)
        📖جمع تست:۹۰
        ⏲جمع ساعت:۱۱
        خداروشکر 🤲امروز عالی بود👌
        طبق برنامه پیش رفتم😊
        🌛🌛🌛
        ╗═══به یاد داشته باش که═══╔
        ✻روز های سخت همیشگی نیست🎋💚

        سلام آفرین پیشرفتت قابل تحسینه
        تداوم و حفظ دستاوردها فراموش نشه

        عهههه
        ممنون
        😍

        romisaR آفلاین
        romisaR آفلاین
        romisa
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #188

        @kosar-mottaghi در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

        romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

        @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

        @m-an
        سلام
        📑گزارش امروز:یکشنبه(هفته تا شروع میشه تموم میشه زود 😶)
        ۰۰/۰۱/۱۵📅
        ⏱تایم اول و دوم(۲/۳۰):زیست دهم فصل۷فیلم+۱۰تست+۱۰تست زماندار
        ⏱تایم سوم وششم(۲/۳۰):فیزیک یازدهم فیلم+۲۵تست
        ⏱تایم چهارم و هفتم(۲/۳۰):فارسی درس۱۰تا۱۴+فیلم+۲۰تست
        ⏱تایم پنجم(۱/۱۵):ریاضی فیلم های عقب مونده نگا کردم
        ⏱تایم هشتم(۱/۱۵):عربی۲۵تست و تحلیل با فیلم
        ⏱تایم نهم(۱):شیمی یازدهم(عقب موندم🤦‍♀️/نمیدونم میرسم تاآزمون یا نه😐)
        📖جمع تست:۹۰
        ⏲جمع ساعت:۱۱
        خداروشکر 🤲امروز عالی بود👌
        طبق برنامه پیش رفتم😊
        🌛🌛🌛
        ╗═══به یاد داشته باش که═══╔
        ✻روز های سخت همیشگی نیست🎋💚

        سلام آفرین پیشرفتت قابل تحسینه
        تداوم و حفظ دستاوردها فراموش نشه

        عهههه
        ممنون
        😍

        خواهش می کنم😊

        بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • romisaR romisa

          Niki Finn در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

          سلام سلام امیدوارم حالتون خیلی خوب باشه :)
          دیروز سایت برای من اصلا کار نمی کرد برای همین گزارش کارمو امروز دارم می فرستم
          تونستم کم خوانی سیزده بدرو جبران کنم :)
          زیست دهم فصل 5 رو مرور کردم با تورق ها و تست های کتاب نوروز رو که 5ا تا بود زدم
          عربی 31 تا تست که همشون ترجمه کنکور بودن رو زدم
          ادبیات هم 20 سوال بعنوان آزمون
          فیزیک دوازدهم تست های تکانه رو زدم
          (21 تست)
          بالاخزه تحلیل سوالات شیمی کنکور 99 تموم شد :)
          بغد از کتاب جمع بندی قلمچی دوازدهم برای کاربرد مشتق (27 تست)
          و در آخر شب برای مرور، از مبحث پروتیین حدود 20 تا تست زدم از همین کتاب جمع بندی.
          جمع تعداد تست ها،134
          امروز هم کلاس دارم هم بعدش آزمون جامع مدرسه ولی بعدش سعی می کنم با انرژییی شروع کنم
          موفق باشییین:cherry_blossom:

          سلام‌آفرین منتظر برنامه های پر از تستم😍🙂
          سعی کن تا میتونی از انواع تست ها به تعداد بیشتر تست بزنی یادت باشه تنوع تست ها و نوع تست هایی ک می زنی مهمه

          Niki FinnN آفلاین
          Niki FinnN آفلاین
          Niki Finn
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #189

          romisa خیلی ممنونم:smiling_face_with_heart-eyes:
          حتما سعی می کنم تعداد و تنوع تستام بیشتر بشه:two_hearts:

          romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • Niki FinnN Niki Finn

            romisa خیلی ممنونم:smiling_face_with_heart-eyes:
            حتما سعی می کنم تعداد و تنوع تستام بیشتر بشه:two_hearts:

            romisaR آفلاین
            romisaR آفلاین
            romisa
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #190

            Niki Finn در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

            romisa خیلی ممنونم:smiling_face_with_heart-eyes:
            حتما سعی می کنم تعداد و تنوع تستام بیشتر بشه:two_hearts:

            عالیه😘

            بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • romisaR آفلاین
              romisaR آفلاین
              romisa
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #191

              سلام به همه ی بچه های گل
              بابت تاخیرم عذر میخوام

              بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

              AMHA 1 پاسخ آخرین پاسخ
              2
              • romisaR romisa

                سلام به همه ی بچه های گل
                بابت تاخیرم عذر میخوام

                AMHA آفلاین
                AMHA آفلاین
                AMH
                فارغ التحصیلان آلاء
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #192

                romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                سلام به همه ی بچه های گل
                بابت تاخیرم عذر میخوام

                سلللللللام :smiling_face_with_heart-eyes: : )
                فدا سرتون :seedling: :seedling: :rose:

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • romisaR آفلاین
                  romisaR آفلاین
                  romisa
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #193

                  @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                  🌼🌸🌼🌸🌼🌸به نام او🌼🌸🌼🌸🌼🌸
                  سلام سلام😃🖐️
                  شب بهاریتون بخیر 🌺🌈
                  انشالله حالتون خوب باشه😆
                  از اون جایی که سایت قطع بود من یک ویدئو شیمیم مشکل داشت نتونستم دوباره دانلود کنم برا همین به جای شیمی درسای دیگه رو رسوندم😄
                  خب امروز :
                  2:30h فیزیک با حدود40 تست
                  1:15h زبان با 30 تست
                  1h فارسی 9 تست توی فیلم
                  1h دینی
                  30min ریاضی
                  تا حدودی طبق برنامه بود 👌


                  صبحم که امتحان داشتم یک مقدار از زمانم رفت!
                  انشالله موفق باشین😁
                  شبتون آروم 💤
                  یا حق❤️
                  1400/1/16
                  🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                  سلام‌آفرین سعی کردی با وجود امتحان بازم خودتو به برنامه برسونی
                  خوبه که به عمومیا توجه کردی👌

                  بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                  SaghiaS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • romisaR آفلاین
                    romisaR آفلاین
                    romisa
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #194

                    @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                    عههههه سایت امد بالاخره😊
                    سلام👋
                    📄گزارش دیروز:دوشنبه
                    ۱۶/۰۱/۰۰🗓
                    ⏰دوتایم اول(۲/۳۰):شیمی یازدهم مرور+۱۰تست
                    ⏰تایم سوم وششم(۲/۳۰):فیزیک۱۱ فیلم+۳۲تست
                    ⏰تایم چهارم(۱/۱۵):فارسی فیلم+۱۰تست
                    ⏰تایم پنجم(۱/۱۵):زیست مرور فصل۷(جزوه تست نبود درنتیجه فیلم تست این قسمت موند)
                    ⏰تایم هفتم(۱/۱۵):۳۰ تست زمان دارعربی+۱۰ تست فارسی ازمون(خیلی راضی نبودم😶)
                    ⏰تایم هشتم(۱/۱۵):سایت رفته بود فیلم دینی ندیدم به جاش مرور کردم دینی۱۰
                    📖جمع تست:۹۲
                    ⏲جمع ساعت:۱۰ساعت
                    خداروشکر خوب بود 😍
                    انشالاه تلاش میکنم بهتر بشه👌👌
                    🏆🏆🏆
                    به سوی فردایی بهتر🚶‍♀️🚶‍♀️

                    سلام‌آره منم مشکل داشتم اون روز برای ورود
                    تست ها👌😊

                    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                    kosariK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • romisaR آفلاین
                      romisaR آفلاین
                      romisa
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #195

                      @محم-د-تقی-بختیاروند در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                      سلام
                      گزارش دیروز
                      فقط یه قسمت شیمی و تستای زبان موند
                      همین دیه

                      می‌دونم اونایی که رشتشون ریاضیه از درسای حل کردنی مثل فیزیک و ریاضی گاها بیشتر خوششون میاد ولی به شیمی بیشتر توجه کنین👌اونم‌کلی مسئله حل کردنی داره واسه خودش😊

                      بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • romisaR آفلاین
                        romisaR آفلاین
                        romisa
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #196

                        @haniehno در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                        به نام خدا 💫
                        سلام
                        گزارش دیروز دوشنبه ( دیروز که سایت باز نمیکرد به هر نشونی که از آلا داشتم پیام دادم حتی بلیط گرفته بودم که بیام تهران دیدم سایت درست شده ⁦^_^⁩ )
                        زیست ۱ ساعت و چهل و پنج دقیقه
                        فیزیک ۲ونیم ساعت
                        ریاضی ۱.۵ ساعت
                        دینی ۲ ساعت
                        برا همشون تست زدم ولی نشمردم

                        ⁦🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

                        موفق باشید

                        سلام تستا رو بشمر و برای درسایی ک توش ایراد داری تعدادو افزایش بده تو روزای بعدترش👌
                        آفرین فیزیک و ریاضی ساعت خوبی رو بهش اختصاص دادی سعی کن به همه درسا متناسب با وضعیت و شرایطت، توجه کنی😉

                        بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • romisaR آفلاین
                          romisaR آفلاین
                          romisa
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #197

                          @haniehno در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                          به نام خدا 💫
                          سلام🌹
                          گزارش امروز سه شنبه
                          خب امروز بیشتر اختصاصی خوندم که جبران کنم
                          زیست ۲ ساعت میتوز +تست
                          ۲ساعت و چهل و پنج دقیقه ف۴ زیست ۱۲ +تست
                          نیم ساعت ژنتیک گیاهی تتا
                          فیزیک ۱ ساعت و چهل دقیقه +تست
                          شیمی ۲ ساعت + اندک تست
                          ریاضی ۱ساعت و ربع حد + تست
                          فارسی ۱ ساعت لغت دوازدهم بدون تست

                          امروزو به قول آقای موقاری دوست داشتم
                          🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

                          تا فردا

                          #چشم انتظار ادامه راه ابریشم 😓 ما امتحان شبه نهایی داریم از کل کتابامون ولی هنوز تموم نکردیم @M-an

                          سلام انشاءالله ک راه ابریشم زودتر تموم شه
                          سه شنبه بهتر از دوشنبه بود😊
                          یه برایند کلی از خودت تو درسای عمومی واسه خودت بنویس یعنی وضعیتت رو توشون بررسی کن😉

                          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • romisaR آفلاین
                            romisaR آفلاین
                            romisa
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #198

                            دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                            سلام بر همه
                            خوب زیست یه کلیپ دیدم بعد تست های فصل یک و دو یازدهم رو زدم

                            شیمی یه کوچولو از دیروز مونده بود خوندم

                            ادبیات دو تا کلیپ با کلمه های مهم املایی و بخش املا هم تمام کردم

                            فیزیک دو تا کلیپ از فصل الکتریسته ی جاری دیدم ( و به این نتیجه رسیدم این فصله رو حذف کنم ....)

                            ریاضی هم دو تا فیلم دیدم

                            سلام
                            بهتر شده😊

                            بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • romisaR آفلاین
                              romisaR آفلاین
                              romisa
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #199

                              @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                              سلام
                              📖امروز:سه شنبه
                              ۱۷/۰۱/۰۰📆
                              ⏱تایم اول وپنجم(۱/۱۵):شیمی۱۱ فیلم(تایم دوم استراحت خیلی شد 🥱نتونستم برسم☹)
                              ⏱تایم دوم(۱/۱۵):فیزیک۱۱-۲۰ تست با فیلم
                              ⏱تایم سوم(۱/۱۵):زیست ۱۱فصل۱ مرور +فیلم
                              ⏱تایم چهارم وهفتم(۲/۳۰):فارسی لغت خوندم+فیلم نرسیدم تست بزنم (از فیلم عقب بودم یکیم لغات زیاد بود نرسیدم در اون تایم نسن بزنم)
                              ⏱تایم ششم(۱/۱۵):ریاضی فیلم عقب مونده هامو دیدم
                              ⏱تایم هشتم(۱/۱۵):دینی۱۱ فیلم دیروز دیدم که سایت رفته بود
                              💠جمع تست:۱۰
                              ⏲جمع ساعت:۹
                              خوب بود ☺ولی راضی نبودم😐
                              نرسیدم خیلی تست بزنم😑😑
                              🌋🌋🌋🌋
                              امید به فردایی بهتر💪💪🏆

                              سلام احتمالا به این دلیل بوده که امروز بیشتر رو آموزش از طریق فیلم و جزوه وقت گذاشتی
                              چهارشنبه ک امروز باشه احتمالا تست ها دوباره بره بالا

                              بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                              kosariK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              1
                              • romisaR آفلاین
                                romisaR آفلاین
                                romisa
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #200

                                @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                🌼🌸🌼🌸🌼به نام خدا🌸🌼🌸🌼🌸
                                سلام سلام😃🖐️
                                شب بهاریتون بخیر 🌺
                                انشالله حالتون عالی باشه😄
                                امروز:
                                1:40h زیست با 10 تست
                                2:40 شیمی با 15 تست
                                1h فارسی با 30 تست
                                2h ریاضی
                                1h دینی
                                30min فیزیک
                                جمع 8:50 😊


                                فردا هم مجدد امتحان دارم یه مقدار از زمانم میره ولی میرسونم انشالله😁
                                انشالله عالی ادامه داشته باشه😉
                                انشالله موفق باشین😜
                                شبتون آروم💤
                                یا حق❤️
                                1400/1/17
                                🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                                سلام دوباره
                                سه شنبه بهتر از دوشنبه بود👌
                                البته باید نوع امتحانای این دو روز رو هم درنظر بگیریم
                                تست ها اگه می رفت بالا خیلی عالی تر هم میشد ولی چون می دونم مدرسه هم هس درک می کنم😉

                                بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                1
                                • romisaR آفلاین
                                  romisaR آفلاین
                                  romisa
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #201

                                  Niki Finn در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                  سلام سلام امیدوارم حالتون عالی باشه :)
                                  امروز صبح کلاس داشتم برای همین نسبتا کمتر خوندم ولی فردا کلاسام کمتره و سud می کنم بیشتر بخونم
                                  صبح قسمتی از دینی دوازدهمو مرور کردم و تست زدم(تستای کنکور)
                                  فیزیک کار و انرژی بالاخره پروندش داره بسته می شه از میکرو و این خیلی خوشحالم می کنه:beaming_face_with_smiling_eyes:
                                  فقط قسمتی از سوالات صفر تا صد مونده که تموم بشه این فصل
                                  بعدش هم مرور فصل دوم زیست دوازدهم که تورق بیان ژن رو نگاه کردم امشب بقیشو از کتاب و نکات می خونم .
                                  تعداد تست امروز: 60 ( از فردا حتما تست بیشتر می زنم )
                                  یه سوال، این که من تا زمان کنکور فقط تستایی که تو کتابای تست با عنوان کنکور سال های مختلف هستن رو بزنم و تالیفی رو بذارم کنار لطمه ای وارد نمی کنه؟ یا اینکه باید رو هر دو کار کنم؟
                                  خیلییی ممنونم و امیدوارم موفق باشیییییییین:sunflower: :sunflower:

                                  سلام
                                  من نظرم اینه که اولویت قطعا با حل تست های کنکوره
                                  تو درسایی که قوی هستیم تست تالیفی هم کنار تست های کنکورش کار کنیم
                                  تو درسایی ک ضعیف تریم سعی کنیم تست های کنکور رو خوبِ خوب یاد بگیریم و اگه فرصت بیشتری داشتیم تالیفی بزنیم
                                  ولی یادت باشه همیشه اولویت با حل تست های کنکوره

                                  بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                  Niki FinnN سارا M 0س 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                  0
                                  • romisaR آفلاین
                                    romisaR آفلاین
                                    romisa
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #202

                                    ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                    سلام شبتون بخیر🌹
                                    ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
                                    شیمی:۲:۵۰h با ۱۵تست
                                    زیست:۱:۰۵h بدون تست
                                    فیزیک:۱:۴۵h با ۱۳تست
                                    زبان:۱h با ۳۰تست
                                    دینی:۱:۲۵h با ۹۵تست
                                    جمع کل:۸:۰۵h با مجموع ۱۵۳تست
                                    دیروز یکم کسالت داشتم صبح تا ظهر نخوندم ولی بعد از ظهر فشرده خوندم🙃


                                    ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
                                    فیزیک:۲:۳۰h با ۱۶تست
                                    ادبیات:۲:۴۰h با ۲۲تست
                                    شیمی:۱:۲۰h با ۱۲ تست
                                    ریاضی:۱:۱۵h با ۱۰تست
                                    دینی:۵۵min با ۳۰تست
                                    عربی:۵۰min با ۵تست
                                    جمع کل ۹:۳۰h با مجموع ۹۵تست

                                    سلام آفرین این پیشرفت و تداوم قابل تحسینه😍
                                    امیدوارم از یه جایی به بعد تعداد تست ها خیلی بیشتر هم بشه
                                    البته این تعداد هم در کنار فیلم ها خوبه😊

                                    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                    ابوالفضل ریسیا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • romisaR آفلاین
                                      romisaR آفلاین
                                      romisa
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #203

                                      AMH در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                      سلام
                                      :part_alternation_mark: شبتون اروم و بدون دغدغه

                                      :fleur-de-lis: زیست نکت برداری و تست + خوندن
                                      :fleur-de-lis: شیمی 1 ساعت خوندم
                                      :fleur-de-lis: ریاضی تست
                                      :fleur-de-lis: زبان تست
                                      :fleur-de-lis: دینی کلیپ و تست

                                      :heavy_multiplication_x: شروع : 5 صب
                                      :heavy_multiplication_x: تعداد تست: 113
                                      :heavy_multiplication_x: ساعت: 7

                                      :heavy_minus_sign: فردا میترکونم:exclamation_mark: :green_heart:
                                      :hundred_points: درصد:heart_with_arrow:

                                      سلام‌
                                      اگه در کنار درسای مدرسه بوده قابل قبوله
                                      اگه علتش درسای مدرسه نبوده باید علت عدم تطابق ساعت شروع مطالعه و مقدار ساعت مطالعه رو پیدا کرد🤔
                                      ولی البته نباید از کیفیت غافل شد که سعی کردی بیشتر تایم مطالعه رو صرف حل تست کنی😊👌

                                      بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                      AMHA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • romisaR آفلاین
                                        romisaR آفلاین
                                        romisa
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #204

                                        Zahra Akbari 0 در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                        سلام به همه تلاشگران عزیز 😀
                                        گزارش امروز .
                                        فیزیک :مرور درسنامه +۵۵ تست "۲:۳۰"
                                        شیمی :مرور نکات +۴۵تست "۲:۳۰"
                                        ریاضی:فیلم +۱۰ تست "۱:۳۰ "
                                        دینی :مرور +۴۵تست "۲:۳۰"
                                        ادبیات :فیلم +۱۵ تست "۲h"
                                        جمع :۱۱ساعت +۱۷۰t
                                        خدایا شکرت ☺
                                        پیش به سوی روزای عااالی تررر 😎😍

                                        سلام آفرین تعداد تست و مطالعه خوبه😊
                                        البته اینکه امروز روز مرور هم بوده بی تاثیر نبوده😉

                                        بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • romisaR romisa

                                          @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                          عههههه سایت امد بالاخره😊
                                          سلام👋
                                          📄گزارش دیروز:دوشنبه
                                          ۱۶/۰۱/۰۰🗓
                                          ⏰دوتایم اول(۲/۳۰):شیمی یازدهم مرور+۱۰تست
                                          ⏰تایم سوم وششم(۲/۳۰):فیزیک۱۱ فیلم+۳۲تست
                                          ⏰تایم چهارم(۱/۱۵):فارسی فیلم+۱۰تست
                                          ⏰تایم پنجم(۱/۱۵):زیست مرور فصل۷(جزوه تست نبود درنتیجه فیلم تست این قسمت موند)
                                          ⏰تایم هفتم(۱/۱۵):۳۰ تست زمان دارعربی+۱۰ تست فارسی ازمون(خیلی راضی نبودم😶)
                                          ⏰تایم هشتم(۱/۱۵):سایت رفته بود فیلم دینی ندیدم به جاش مرور کردم دینی۱۰
                                          📖جمع تست:۹۲
                                          ⏲جمع ساعت:۱۰ساعت
                                          خداروشکر خوب بود 😍
                                          انشالاه تلاش میکنم بهتر بشه👌👌
                                          🏆🏆🏆
                                          به سوی فردایی بهتر🚶‍♀️🚶‍♀️

                                          سلام‌آره منم مشکل داشتم اون روز برای ورود
                                          تست ها👌😊

                                          kosariK آفلاین
                                          kosariK آفلاین
                                          kosari
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #205

                                          romisa ممنون رومیسا جان😍

                                          ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          1
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 8
                                          • 9
                                          • 10
                                          • 11
                                          • 12
                                          • 17
                                          • 18
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع