Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. مشاوره رسمی آلاء
  4. برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
  5. بررسی گزارش های همخوانی
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

بررسی گزارش های همخوانی

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
347 دیدگاه‌ها 16 کاربران 13.7k بازدیدها 20 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • romisaR آفلاین
    romisaR آفلاین
    romisa
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #221

    Niki Finn در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

    سلام به همگی امیدوارم روز خیلی خوبی رو سپری کرده باشین :)
    امروز از پیوستگی خودم تو درس خوندن راضی بودم و احساس می کنم تمرکزم داره بیشتر می شه و از این بابت خوشحالم.
    برنامه امروز به این قرار پیش رفت:

    • تست های ریاضی کنکور تجربی 98 رو بجز احتمال و شمارش ها زدم
      -زیست دوازدهم تست های جمع بندی رونویسی و ترجمه رو زدم، کتاب رو برای فصل دوم مرور کردم وتورق ترجمه رو دیدم
    • شیمی قسمتی از فصل سوم دوازدهم رو مرور کردم و تست های کنکور درصد جرمی رو زدم.(+ نوشتن نکاتی که زود زود یادم می رفت)
    • تست ادبیات
      جمع تست: 70. امروز چون بیشتر به مرور از روی کتاب پرداختم کمتر تست زدم. فردا برای مرو دوباره تعداد تستا رو می برم بالا.
      موفق باشید!!:hibiscus: :hibiscus:

    سلام
    آفرین که به تست های کنکور توجه ویژه ای داری
    تو مطالعت به بازیابی دقت کن و سعی کن جاهایی که بیشتر یادت میره رو با دقت بیشتری مطالعه کنی😉

    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    0
    • romisaR آفلاین
      romisaR آفلاین
      romisa
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #222

      ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

      سلام شبتون بخیر🌹
      ریاضی:۲:۳۵h با ۲۷تست
      شیمی:۲:۱۰h با ۱۳تست
      فیزیک:۲:۰۵h با ۵تست
      فارسی:۱:۳۵h با ۲۰تست
      دینی:۴۰min با ۱۵تست
      جمع کل ۹:۰۵h با ۸۰تست
      امروز بار درسنامه ای بالا بود تست کم شد
      ولی حرصم میگیره آخر شب زیر ۱۰ساعت مونده😬
      امروز هم صبح خوبی بود و هم شب خوبی اما بعد از ظهر و موقع ناهار و شام استراحتم طولانی شد ولی بجاش حجم رو رسوندم به جز زیست که نمیدونم چرا نمیتونم سمتش برم🙄(فیلمها تا حدی تموم شدن افسردگی گرفتم😂)
      و اینکه حس میکنم یه طور وابستگی به فیلم دارم و فیلم نباشه نمیتونم بخونم😶حتی تست اگر پاسخ کلیدی داشته باشه اعتماد به نفس ندارم حلش کنم حتی اگر بلدش باشم😶😕

      سلام
      این موضوعی که گفتین برمی گرده به مرور
      یعنی وقتی فیلم‌هم نبینید اگه برین اون قسمت جزوشم نگاه کنید کم کم یادتون میاد
      الان به خاطر عادت این حسو دارین
      وقتی برسیم به مرور این مباحث ،به این روشه که فیلم دیگه کم میشه و ما زمان رو میذاریم رو حل تست بیشتر👌

      بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • romisaR آفلاین
        romisaR آفلاین
        romisa
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #223

        @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

        🌸🌼🌸🌼🌸به نام خدا 🌸🌼🌸🌼🌸
        سلام سلام😃🖐️
        شب بهاریتون بخیر🌺
        انشالله حالتون خوب باشه😄
        امروز:
        زیست 3h با 40 تست
        ریاضی 1:15h
        فارسی 1h با 20 تست
        دینی 1h
        فیزیک 1h
        جمع 7:15 🙃
        امروز به شیمی نرسیدم وگرنه 9 ساعت میشد!
        تست بیشترم تو برنامم بود فقط امروز یکم خسته بودم و امتحان و اینا دیگه نشد و خیلی بد شد😑
        با این حال یکم راضیم کیفیت مطالعه امروز خوب بود😊


        انشالله فردا نه امتحان دارم نه چیزی جمع و جور میکنم همه چیو خیلی از عقب موندگی هامو رسوندم به یکی دوتا ویدئو 😆بسی خرسندم🙃
        به امید خدا💗
        انشالله عالی ادامه داشته باشه😁
        انشالله موفق باشین😉💪
        شبتون آروم💤
        یا حق❤️
        1400/1/18
        🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

        سلام‌امیدوارم از فردا برگردی به روزای اوجت😉
        آفرین تنوع درست خوبه تعداد تست هم که ببشتر شه بهترم میشه

        بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

        SaghiaS 1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • Matilda2M آفلاین
          Matilda2M آفلاین
          Matilda2
          فارغ التحصیلان آلاء
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #224

          من سر و ته اینجا رو پیدا نمیکنم😐😐😂

          romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • romisaR romisa

            AMH در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

            سلام
            :part_alternation_mark: شبتون پرستاره و اروم
            امروزم بد نبود ولی خوبم نبود:expressionless_face: :face_with_head-bandage:

            :small_orange_diamond: 2 اختصاصی :small_orange_diamond: 3 عمومی ( برا جبران عمومی زیاد کردم )
            ^__^
            :trident_emblem: زیست: خوندن + تست + نکت برداری
            :trident_emblem: ریاضی: تست
            :trident_emblem: عربی: خوندن + تست
            :trident_emblem: دینی: تست+ خوندن
            :trident_emblem: زبان :تست
            شروع: 7 صب
            تعداد تست: 170 تقریبا

            یه ازمون جامع هم تست های فیزیکشو دیدم و سعی کردم حل کنم -__- کلا دوشا حل کردم :/ :face_with_tears_of_joy: بخندید بحالم :expressionless_face:

            سلام
            ساعت مطالعه نگفتیا
            و اینم که از هر درسی چه تعداد تست زدی اینم مهمه👌
            باید دید سطح اون آزمون جامع چطور بوده و ما چقدر از مباحثش رو مرور کردیم

            AMHA آفلاین
            AMHA آفلاین
            AMH
            فارغ التحصیلان آلاء
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #225

            romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

            AMH در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

            سلام
            :part_alternation_mark: شبتون پرستاره و اروم
            امروزم بد نبود ولی خوبم نبود:expressionless_face: :face_with_head-bandage:

            :small_orange_diamond: 2 اختصاصی :small_orange_diamond: 3 عمومی ( برا جبران عمومی زیاد کردم )
            ^__^
            :trident_emblem: زیست: خوندن + تست + نکت برداری
            :trident_emblem: ریاضی: تست
            :trident_emblem: عربی: خوندن + تست
            :trident_emblem: دینی: تست+ خوندن
            :trident_emblem: زبان :تست
            شروع: 7 صب
            تعداد تست: 170 تقریبا

            یه ازمون جامع هم تست های فیزیکشو دیدم و سعی کردم حل کنم -__- کلا دوشا حل کردم :/ :face_with_tears_of_joy: بخندید بحالم :expressionless_face:

            سلام
            ساعت مطالعه نگفتیا
            و اینم که از هر درسی چه تعداد تست زدی اینم مهمه👌
            باید دید سطح اون آزمون جامع چطور بوده و ما چقدر از مباحثش رو مرور کردیم

            سلام : )
            دیروز دقت ب زمان نکردم ک چن ساعت خوندم برا همون نگفتم
            چشم
            از امشب میگم حتما !!
            جامعش معمولی بود سختم نبود بگم سخته ولی خوب چون فیزیک نخوندم برا همونه ک ضعیفم : (
            از شانس خوب من هم دو فصل اول دوازدهمم کمی حذف کردن
            حتی بخونمم نمیشه زیاد درصد گرفت ازش
            کلا داغون شدم سره حذفیات : (

            romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • romisaR romisa

              AMH در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

              سلام
              :part_alternation_mark: شبتون اروم و بدون دغدغه

              :fleur-de-lis: زیست نکت برداری و تست + خوندن
              :fleur-de-lis: شیمی 1 ساعت خوندم
              :fleur-de-lis: ریاضی تست
              :fleur-de-lis: زبان تست
              :fleur-de-lis: دینی کلیپ و تست

              :heavy_multiplication_x: شروع : 5 صب
              :heavy_multiplication_x: تعداد تست: 113
              :heavy_multiplication_x: ساعت: 7

              :heavy_minus_sign: فردا میترکونم:exclamation_mark: :green_heart:
              :hundred_points: درصد:heart_with_arrow:

              سلام‌
              اگه در کنار درسای مدرسه بوده قابل قبوله
              اگه علتش درسای مدرسه نبوده باید علت عدم تطابق ساعت شروع مطالعه و مقدار ساعت مطالعه رو پیدا کرد🤔
              ولی البته نباید از کیفیت غافل شد که سعی کردی بیشتر تایم مطالعه رو صرف حل تست کنی😊👌

              AMHA آفلاین
              AMHA آفلاین
              AMH
              فارغ التحصیلان آلاء
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #226

              romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

              AMH در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

              سلام
              :part_alternation_mark: شبتون اروم و بدون دغدغه

              :fleur-de-lis: زیست نکت برداری و تست + خوندن
              :fleur-de-lis: شیمی 1 ساعت خوندم
              :fleur-de-lis: ریاضی تست
              :fleur-de-lis: زبان تست
              :fleur-de-lis: دینی کلیپ و تست

              :heavy_multiplication_x: شروع : 5 صب
              :heavy_multiplication_x: تعداد تست: 113
              :heavy_multiplication_x: ساعت: 7

              :heavy_minus_sign: فردا میترکونم:exclamation_mark: :green_heart:
              :hundred_points: درصد:heart_with_arrow:

              سلام‌
              اگه در کنار درسای مدرسه بوده قابل قبوله
              اگه علتش درسای مدرسه نبوده باید علت عدم تطابق ساعت شروع مطالعه و مقدار ساعت مطالعه رو پیدا کرد🤔
              ولی البته نباید از کیفیت غافل شد که سعی کردی بیشتر تایم مطالعه رو صرف حل تست کنی😊👌

              سلام
              اممم من فارغ تحصیلم مدرسه ندارم
              بله درسته
              منم هم بیشتر تست میزنم تا بخونم
              اخه من وقتی تست میزنم بهتر متوجه موضوع میشم تا بشینم بخونم ... تازگیا بد از هر تستی ک میرم پاسخنامه رو میبینم نکات مهم رو خلاصه برداری میکنم ک چن روز مونده ب کنکور یه نگاه کوتاهی بندازم روشون

              romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • romisaR romisa

                @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                سلام👋
                شبتون صاف و بهاری🌝🌜
                گزارش امروز:چهارشنبه(چه زود آخر هفته شد😐)
                ۰۰/۰۱/۱۸📆
                ✏دوتایم اول وچهارم(۳/۴۵):زیست۱۱ فصل ۱و۲فیلم +۳۵ تست
                ✏تایم سوم(۱/۱۵):دوتا فیلم ریاضی
                ✏تایم پنجم(۲/۱۵):شیمی ۱۱فیلم+یک ساعتم الان دیدم تا عقب موندگی جبران کنم
                ✏تایم ششم(۱/۱۵):فیزیک۱۱+۲۰ تست
                ✏تایم هفتم(۱/۱۵):فارسی فیلم+۲۵ تست آزمونی
                ✏تایم هشتم(۱/۱۵):دینی ۱۱ فیلم
                💯جمع تست:۷۰
                〽جمع ساعت:۱۱
                خداروشکر امروزم خوب بود😊
                فقط تایم فیلما زیاد تست کم میتونم بزنم🤨
                سعی میکنم بیشتر کنم
                ولی در کل عالی بود🤩
                🎲🎲🎲🎲
                موفق بودن یا نبودن افراد
                به خاطر بودن یا نبودن فرصت‌ها نیست،
                فرصت‌ها همیشه هستند؛
                مهم شکار کردنشان است🎳🥈

                این رضایت آخر شبه که خیلی ارزشمنده👌

                kosariK آفلاین
                kosariK آفلاین
                kosari
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #227

                romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                سلام👋
                شبتون صاف و بهاری🌝🌜
                گزارش امروز:چهارشنبه(چه زود آخر هفته شد😐)
                ۰۰/۰۱/۱۸📆
                ✏دوتایم اول وچهارم(۳/۴۵):زیست۱۱ فصل ۱و۲فیلم +۳۵ تست
                ✏تایم سوم(۱/۱۵):دوتا فیلم ریاضی
                ✏تایم پنجم(۲/۱۵):شیمی ۱۱فیلم+یک ساعتم الان دیدم تا عقب موندگی جبران کنم
                ✏تایم ششم(۱/۱۵):فیزیک۱۱+۲۰ تست
                ✏تایم هفتم(۱/۱۵):فارسی فیلم+۲۵ تست آزمونی
                ✏تایم هشتم(۱/۱۵):دینی ۱۱ فیلم
                💯جمع تست:۷۰
                〽جمع ساعت:۱۱
                خداروشکر امروزم خوب بود😊
                فقط تایم فیلما زیاد تست کم میتونم بزنم🤨
                سعی میکنم بیشتر کنم
                ولی در کل عالی بود🤩
                🎲🎲🎲🎲
                موفق بودن یا نبودن افراد
                به خاطر بودن یا نبودن فرصت‌ها نیست،
                فرصت‌ها همیشه هستند؛
                مهم شکار کردنشان است🎳🥈

                این رضایت آخر شبه که خیلی ارزشمنده👌

                ممنون💜💜
                قوت قلبین🌸🌸

                ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

                romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • romisaR romisa

                  @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                  🌸🌼🌸🌼🌸به نام خدا 🌸🌼🌸🌼🌸
                  سلام سلام😃🖐️
                  شب بهاریتون بخیر🌺
                  انشالله حالتون خوب باشه😄
                  امروز:
                  زیست 3h با 40 تست
                  ریاضی 1:15h
                  فارسی 1h با 20 تست
                  دینی 1h
                  فیزیک 1h
                  جمع 7:15 🙃
                  امروز به شیمی نرسیدم وگرنه 9 ساعت میشد!
                  تست بیشترم تو برنامم بود فقط امروز یکم خسته بودم و امتحان و اینا دیگه نشد و خیلی بد شد😑
                  با این حال یکم راضیم کیفیت مطالعه امروز خوب بود😊


                  انشالله فردا نه امتحان دارم نه چیزی جمع و جور میکنم همه چیو خیلی از عقب موندگی هامو رسوندم به یکی دوتا ویدئو 😆بسی خرسندم🙃
                  به امید خدا💗
                  انشالله عالی ادامه داشته باشه😁
                  انشالله موفق باشین😉💪
                  شبتون آروم💤
                  یا حق❤️
                  1400/1/18
                  🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                  سلام‌امیدوارم از فردا برگردی به روزای اوجت😉
                  آفرین تنوع درست خوبه تعداد تست هم که ببشتر شه بهترم میشه

                  SaghiaS آفلاین
                  SaghiaS آفلاین
                  Saghia
                  دانشجویان مهندسی
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #228

                  romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                  @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                  🌸🌼🌸🌼🌸به نام خدا 🌸🌼🌸🌼🌸
                  سلام سلام😃🖐️
                  شب بهاریتون بخیر🌺
                  انشالله حالتون خوب باشه😄
                  امروز:
                  زیست 3h با 40 تست
                  ریاضی 1:15h
                  فارسی 1h با 20 تست
                  دینی 1h
                  فیزیک 1h
                  جمع 7:15 🙃
                  امروز به شیمی نرسیدم وگرنه 9 ساعت میشد!
                  تست بیشترم تو برنامم بود فقط امروز یکم خسته بودم و امتحان و اینا دیگه نشد و خیلی بد شد😑
                  با این حال یکم راضیم کیفیت مطالعه امروز خوب بود😊


                  انشالله فردا نه امتحان دارم نه چیزی جمع و جور میکنم همه چیو خیلی از عقب موندگی هامو رسوندم به یکی دوتا ویدئو 😆بسی خرسندم🙃
                  به امید خدا💗
                  انشالله عالی ادامه داشته باشه😁
                  انشالله موفق باشین😉💪
                  شبتون آروم💤
                  یا حق❤️
                  1400/1/18
                  🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                  سلام‌امیدوارم از فردا برگردی به روزای اوجت😉
                  آفرین تنوع درست خوبه تعداد تست هم که ببشتر شه بهترم میشه

                  سلام 😃انشالله ممنونم🌹
                  چشم حتما سعیمو بیشتر میکنم 😄💪

                  -چو تخته پاره بر موج رها رها رها من ...

                  romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  0
                  • romisaR romisa

                    @محم-د-تقی-بختیاروند در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                    سلام
                    فقط یک جلسه هندسه و یک جلسه شیمی و یک جلسه فارسی موند وبجای تست های دفترچه فیزیک همون تستای درسنامه رو زدم
                    Capture.PNG
                    و دیگر هیچ... :)

                    سلام
                    یکم‌کاملتر بنویسین گزارشا رو😅😅
                    دوباره شیمی و یکی از عمومی ها موندا
                    برای یادگیریش روش خوبیه👌👌

                    رضابارانیر آفلاین
                    رضابارانیر آفلاین
                    رضابارانی
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #229

                    romisa
                    این نقاشی استاد حسین خانیه :)

                    دریا دریایید romisaR 2 پاسخ آخرین پاسخ
                    0
                    • romisaR romisa

                      دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                      خوب سلام شب بخیر
                      امروز دو تا کلیپ زیست دیدم مرور جانوری هم کردم

                      فارسی هم دو تا کلیپ بخش کلمه و تاریخ ادبیات هم تمام شد

                      ریاضی امار

                      و شیمی هم دو تا کلیپ استوکیمتری با تست هاش دیدم

                      سلام
                      دریا جان عزیزم با جزئیات بیشتری بنویس تایم مطالعه و فیلم و تعداد تست های هر درس به صورت جدا😊
                      این که اسم مباحثم می نویسی یه حُسنه👌
                      فردا با قدرت بیشتری مطالعه کنی😉

                      دریا دریایید آفلاین
                      دریا دریایید آفلاین
                      دریا دریایی
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #230

                      romisa
                      چشم 🌷

                      romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • رضابارانیر رضابارانی

                        romisa
                        این نقاشی استاد حسین خانیه :)

                        دریا دریایید آفلاین
                        دریا دریایید آفلاین
                        دریا دریایی
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #231

                        @محم-د-تقی-بختیاروند در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                        romisa
                        این نقاشی استاد حسین خانیه :)

                        گفتن که اسکرین نگرین نشون بدین 😂

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • Matilda2M Matilda2

                          من سر و ته اینجا رو پیدا نمیکنم😐😐😂

                          romisaR آفلاین
                          romisaR آفلاین
                          romisa
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #232

                          @ariana-ariana در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                          من سر و ته اینجا رو پیدا نمیکنم😐😐😂

                          سلام
                          پست اول لینک تاپیک همخوانی هستش
                          اونجا بچه ها گزارش کار میدن بعد اینجا فیدبکش هست
                          بستگی داره تاپیک هاتونو برچه اساسی خواستین نشون داده بشن
                          قدیم به جدید یا جدید به قدیم
                          پست ها طبق همون براتون نمایش داده میشه

                          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          0
                          • AMHA AMH

                            romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                            AMH در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                            سلام
                            :part_alternation_mark: شبتون پرستاره و اروم
                            امروزم بد نبود ولی خوبم نبود:expressionless_face: :face_with_head-bandage:

                            :small_orange_diamond: 2 اختصاصی :small_orange_diamond: 3 عمومی ( برا جبران عمومی زیاد کردم )
                            ^__^
                            :trident_emblem: زیست: خوندن + تست + نکت برداری
                            :trident_emblem: ریاضی: تست
                            :trident_emblem: عربی: خوندن + تست
                            :trident_emblem: دینی: تست+ خوندن
                            :trident_emblem: زبان :تست
                            شروع: 7 صب
                            تعداد تست: 170 تقریبا

                            یه ازمون جامع هم تست های فیزیکشو دیدم و سعی کردم حل کنم -__- کلا دوشا حل کردم :/ :face_with_tears_of_joy: بخندید بحالم :expressionless_face:

                            سلام
                            ساعت مطالعه نگفتیا
                            و اینم که از هر درسی چه تعداد تست زدی اینم مهمه👌
                            باید دید سطح اون آزمون جامع چطور بوده و ما چقدر از مباحثش رو مرور کردیم

                            سلام : )
                            دیروز دقت ب زمان نکردم ک چن ساعت خوندم برا همون نگفتم
                            چشم
                            از امشب میگم حتما !!
                            جامعش معمولی بود سختم نبود بگم سخته ولی خوب چون فیزیک نخوندم برا همونه ک ضعیفم : (
                            از شانس خوب من هم دو فصل اول دوازدهمم کمی حذف کردن
                            حتی بخونمم نمیشه زیاد درصد گرفت ازش
                            کلا داغون شدم سره حذفیات : (

                            romisaR آفلاین
                            romisaR آفلاین
                            romisa
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #233

                            AMH در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                            romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                            AMH در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                            سلام
                            :part_alternation_mark: شبتون پرستاره و اروم
                            امروزم بد نبود ولی خوبم نبود:expressionless_face: :face_with_head-bandage:

                            :small_orange_diamond: 2 اختصاصی :small_orange_diamond: 3 عمومی ( برا جبران عمومی زیاد کردم )
                            ^__^
                            :trident_emblem: زیست: خوندن + تست + نکت برداری
                            :trident_emblem: ریاضی: تست
                            :trident_emblem: عربی: خوندن + تست
                            :trident_emblem: دینی: تست+ خوندن
                            :trident_emblem: زبان :تست
                            شروع: 7 صب
                            تعداد تست: 170 تقریبا

                            یه ازمون جامع هم تست های فیزیکشو دیدم و سعی کردم حل کنم -__- کلا دوشا حل کردم :/ :face_with_tears_of_joy: بخندید بحالم :expressionless_face:

                            سلام
                            ساعت مطالعه نگفتیا
                            و اینم که از هر درسی چه تعداد تست زدی اینم مهمه👌
                            باید دید سطح اون آزمون جامع چطور بوده و ما چقدر از مباحثش رو مرور کردیم

                            سلام : )
                            دیروز دقت ب زمان نکردم ک چن ساعت خوندم برا همون نگفتم
                            چشم
                            از امشب میگم حتما !!
                            جامعش معمولی بود سختم نبود بگم سخته ولی خوب چون فیزیک نخوندم برا همونه ک ضعیفم : (
                            از شانس خوب من هم دو فصل اول دوازدهمم کمی حذف کردن
                            حتی بخونمم نمیشه زیاد درصد گرفت ازش
                            کلا داغون شدم سره حذفیات : (

                            هنوزم میشه انتخاب کرد
                            به نظرم مغناطیس و القا هم خوبه

                            بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            0
                            • AMHA AMH

                              romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                              AMH در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                              سلام
                              :part_alternation_mark: شبتون اروم و بدون دغدغه

                              :fleur-de-lis: زیست نکت برداری و تست + خوندن
                              :fleur-de-lis: شیمی 1 ساعت خوندم
                              :fleur-de-lis: ریاضی تست
                              :fleur-de-lis: زبان تست
                              :fleur-de-lis: دینی کلیپ و تست

                              :heavy_multiplication_x: شروع : 5 صب
                              :heavy_multiplication_x: تعداد تست: 113
                              :heavy_multiplication_x: ساعت: 7

                              :heavy_minus_sign: فردا میترکونم:exclamation_mark: :green_heart:
                              :hundred_points: درصد:heart_with_arrow:

                              سلام‌
                              اگه در کنار درسای مدرسه بوده قابل قبوله
                              اگه علتش درسای مدرسه نبوده باید علت عدم تطابق ساعت شروع مطالعه و مقدار ساعت مطالعه رو پیدا کرد🤔
                              ولی البته نباید از کیفیت غافل شد که سعی کردی بیشتر تایم مطالعه رو صرف حل تست کنی😊👌

                              سلام
                              اممم من فارغ تحصیلم مدرسه ندارم
                              بله درسته
                              منم هم بیشتر تست میزنم تا بخونم
                              اخه من وقتی تست میزنم بهتر متوجه موضوع میشم تا بشینم بخونم ... تازگیا بد از هر تستی ک میرم پاسخنامه رو میبینم نکات مهم رو خلاصه برداری میکنم ک چن روز مونده ب کنکور یه نگاه کوتاهی بندازم روشون

                              romisaR آفلاین
                              romisaR آفلاین
                              romisa
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #234

                              AMH در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                              romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                              AMH در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                              سلام
                              :part_alternation_mark: شبتون اروم و بدون دغدغه

                              :fleur-de-lis: زیست نکت برداری و تست + خوندن
                              :fleur-de-lis: شیمی 1 ساعت خوندم
                              :fleur-de-lis: ریاضی تست
                              :fleur-de-lis: زبان تست
                              :fleur-de-lis: دینی کلیپ و تست

                              :heavy_multiplication_x: شروع : 5 صب
                              :heavy_multiplication_x: تعداد تست: 113
                              :heavy_multiplication_x: ساعت: 7

                              :heavy_minus_sign: فردا میترکونم:exclamation_mark: :green_heart:
                              :hundred_points: درصد:heart_with_arrow:

                              سلام‌
                              اگه در کنار درسای مدرسه بوده قابل قبوله
                              اگه علتش درسای مدرسه نبوده باید علت عدم تطابق ساعت شروع مطالعه و مقدار ساعت مطالعه رو پیدا کرد🤔
                              ولی البته نباید از کیفیت غافل شد که سعی کردی بیشتر تایم مطالعه رو صرف حل تست کنی😊👌

                              سلام
                              اممم من فارغ تحصیلم مدرسه ندارم
                              بله درسته
                              منم هم بیشتر تست میزنم تا بخونم
                              اخه من وقتی تست میزنم بهتر متوجه موضوع میشم تا بشینم بخونم ... تازگیا بد از هر تستی ک میرم پاسخنامه رو میبینم نکات مهم رو خلاصه برداری میکنم ک چن روز مونده ب کنکور یه نگاه کوتاهی بندازم روشون

                              خب البته تست بهتر هم هست که می زنی
                              منظورم اینه که چرا با اینکه ۷ صب شروع کردی ولی مقدارش ۷ ساعت بوده

                              بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • kosariK kosari

                                romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                سلام👋
                                شبتون صاف و بهاری🌝🌜
                                گزارش امروز:چهارشنبه(چه زود آخر هفته شد😐)
                                ۰۰/۰۱/۱۸📆
                                ✏دوتایم اول وچهارم(۳/۴۵):زیست۱۱ فصل ۱و۲فیلم +۳۵ تست
                                ✏تایم سوم(۱/۱۵):دوتا فیلم ریاضی
                                ✏تایم پنجم(۲/۱۵):شیمی ۱۱فیلم+یک ساعتم الان دیدم تا عقب موندگی جبران کنم
                                ✏تایم ششم(۱/۱۵):فیزیک۱۱+۲۰ تست
                                ✏تایم هفتم(۱/۱۵):فارسی فیلم+۲۵ تست آزمونی
                                ✏تایم هشتم(۱/۱۵):دینی ۱۱ فیلم
                                💯جمع تست:۷۰
                                〽جمع ساعت:۱۱
                                خداروشکر امروزم خوب بود😊
                                فقط تایم فیلما زیاد تست کم میتونم بزنم🤨
                                سعی میکنم بیشتر کنم
                                ولی در کل عالی بود🤩
                                🎲🎲🎲🎲
                                موفق بودن یا نبودن افراد
                                به خاطر بودن یا نبودن فرصت‌ها نیست،
                                فرصت‌ها همیشه هستند؛
                                مهم شکار کردنشان است🎳🥈

                                این رضایت آخر شبه که خیلی ارزشمنده👌

                                ممنون💜💜
                                قوت قلبین🌸🌸

                                romisaR آفلاین
                                romisaR آفلاین
                                romisa
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #235

                                @kosar-mottaghi در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                سلام👋
                                شبتون صاف و بهاری🌝🌜
                                گزارش امروز:چهارشنبه(چه زود آخر هفته شد😐)
                                ۰۰/۰۱/۱۸📆
                                ✏دوتایم اول وچهارم(۳/۴۵):زیست۱۱ فصل ۱و۲فیلم +۳۵ تست
                                ✏تایم سوم(۱/۱۵):دوتا فیلم ریاضی
                                ✏تایم پنجم(۲/۱۵):شیمی ۱۱فیلم+یک ساعتم الان دیدم تا عقب موندگی جبران کنم
                                ✏تایم ششم(۱/۱۵):فیزیک۱۱+۲۰ تست
                                ✏تایم هفتم(۱/۱۵):فارسی فیلم+۲۵ تست آزمونی
                                ✏تایم هشتم(۱/۱۵):دینی ۱۱ فیلم
                                💯جمع تست:۷۰
                                〽جمع ساعت:۱۱
                                خداروشکر امروزم خوب بود😊
                                فقط تایم فیلما زیاد تست کم میتونم بزنم🤨
                                سعی میکنم بیشتر کنم
                                ولی در کل عالی بود🤩
                                🎲🎲🎲🎲
                                موفق بودن یا نبودن افراد
                                به خاطر بودن یا نبودن فرصت‌ها نیست،
                                فرصت‌ها همیشه هستند؛
                                مهم شکار کردنشان است🎳🥈

                                این رضایت آخر شبه که خیلی ارزشمنده👌

                                ممنون💜💜
                                قوت قلبین🌸🌸

                                خواهش می کنم🌺

                                بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • SaghiaS Saghia

                                  romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                  @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                  🌸🌼🌸🌼🌸به نام خدا 🌸🌼🌸🌼🌸
                                  سلام سلام😃🖐️
                                  شب بهاریتون بخیر🌺
                                  انشالله حالتون خوب باشه😄
                                  امروز:
                                  زیست 3h با 40 تست
                                  ریاضی 1:15h
                                  فارسی 1h با 20 تست
                                  دینی 1h
                                  فیزیک 1h
                                  جمع 7:15 🙃
                                  امروز به شیمی نرسیدم وگرنه 9 ساعت میشد!
                                  تست بیشترم تو برنامم بود فقط امروز یکم خسته بودم و امتحان و اینا دیگه نشد و خیلی بد شد😑
                                  با این حال یکم راضیم کیفیت مطالعه امروز خوب بود😊


                                  انشالله فردا نه امتحان دارم نه چیزی جمع و جور میکنم همه چیو خیلی از عقب موندگی هامو رسوندم به یکی دوتا ویدئو 😆بسی خرسندم🙃
                                  به امید خدا💗
                                  انشالله عالی ادامه داشته باشه😁
                                  انشالله موفق باشین😉💪
                                  شبتون آروم💤
                                  یا حق❤️
                                  1400/1/18
                                  🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                                  سلام‌امیدوارم از فردا برگردی به روزای اوجت😉
                                  آفرین تنوع درست خوبه تعداد تست هم که ببشتر شه بهترم میشه

                                  سلام 😃انشالله ممنونم🌹
                                  چشم حتما سعیمو بیشتر میکنم 😄💪

                                  romisaR آفلاین
                                  romisaR آفلاین
                                  romisa
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #236

                                  @saghi-mortazavi در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                  romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                  @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                  🌸🌼🌸🌼🌸به نام خدا 🌸🌼🌸🌼🌸
                                  سلام سلام😃🖐️
                                  شب بهاریتون بخیر🌺
                                  انشالله حالتون خوب باشه😄
                                  امروز:
                                  زیست 3h با 40 تست
                                  ریاضی 1:15h
                                  فارسی 1h با 20 تست
                                  دینی 1h
                                  فیزیک 1h
                                  جمع 7:15 🙃
                                  امروز به شیمی نرسیدم وگرنه 9 ساعت میشد!
                                  تست بیشترم تو برنامم بود فقط امروز یکم خسته بودم و امتحان و اینا دیگه نشد و خیلی بد شد😑
                                  با این حال یکم راضیم کیفیت مطالعه امروز خوب بود😊


                                  انشالله فردا نه امتحان دارم نه چیزی جمع و جور میکنم همه چیو خیلی از عقب موندگی هامو رسوندم به یکی دوتا ویدئو 😆بسی خرسندم🙃
                                  به امید خدا💗
                                  انشالله عالی ادامه داشته باشه😁
                                  انشالله موفق باشین😉💪
                                  شبتون آروم💤
                                  یا حق❤️
                                  1400/1/18
                                  🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                                  سلام‌امیدوارم از فردا برگردی به روزای اوجت😉
                                  آفرین تنوع درست خوبه تعداد تست هم که ببشتر شه بهترم میشه

                                  سلام 😃انشالله ممنونم🌹
                                  چشم حتما سعیمو بیشتر میکنم 😄💪

                                  خواهش می کنم🌺
                                  بی بلا❤

                                  بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • رضابارانیر رضابارانی

                                    romisa
                                    این نقاشی استاد حسین خانیه :)

                                    romisaR آفلاین
                                    romisaR آفلاین
                                    romisa
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #237

                                    @محم-د-تقی-بختیاروند در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                    romisa
                                    این نقاشی استاد حسین خانیه :)

                                    👌👌

                                    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    • دریا دریایید دریا دریایی

                                      romisa
                                      چشم 🌷

                                      romisaR آفلاین
                                      romisaR آفلاین
                                      romisa
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #238

                                      دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                      romisa
                                      چشم 🌷

                                      بی بلا❤

                                      بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • romisaR آفلاین
                                        romisaR آفلاین
                                        romisa
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #239

                                        @محم-د-تقی-بختیاروند در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                        با عرض سلام و خسته نباشید عملکرد امروز چنین بود
                                        فیزیک به تست نرسیدم در حد درسنامه موندم و یکم از درسنامه هم موند
                                        شیمی هنوز یه جلسه عقبم (هر روز از دیروز یه جلسه جبران می کنم فرداش می مونه :) )
                                        دینی یه فیلم کم دیدم
                                        ........ولی خدا وکیلی امروز با نقاشی سه بعدی استاد فدایی فرد خیلی عشق کردم.........
                                        .........حس می کنم جزوه دینی هم ناقص بود.........
                                        لحظه هاتون به سامان امضای خدا پای آرزوهاتون (مدیونید فک کنید این جمله مال مشاوره :| )

                                        سلام
                                        به نظرم برای دینی اگه حس می کنید چیزی کمه حتما یادداشتش کنید جایی که بعدا نیازی به دوباره دیدن فیلم نباشه👌

                                        بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        0
                                        • romisaR آفلاین
                                          romisaR آفلاین
                                          romisa
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #240

                                          Zeinab Siri در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                          سلام
                                          ریاضی:۴ساعت تابع +65تست
                                          شیمی۱۰: ۳ساعت+۶۴تست
                                          دینی۱۰ :۴۰دقیقه+۴۵تست
                                          مجموع تایم :۷ساعت و ۴۰ دقیقه
                                          مجموع تست:173

                                          سلام دوست خوبم خوش اومدی
                                          تنوع درس بیشتر به کیفیت مطالعت اضافه می کنه و خستگی ذهن رو کمتر می کنه چون ذهن با موضوعات متنوع تری درگیر میشه سعی کن تنوعش رو بیشتر کنی😉

                                          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                          Zeinab SiriZ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          1
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 10
                                          • 11
                                          • 12
                                          • 13
                                          • 14
                                          • 17
                                          • 18
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع