Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. مشاوره رسمی آلاء
  4. برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
  5. بررسی گزارش های همخوانی
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

بررسی گزارش های همخوانی

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده برنامه جمع بندی 24 روزه عید 1400
347 دیدگاه‌ها 16 کاربران 13.7k بازدیدها 20 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • romisaR آفلاین
    romisaR آفلاین
    romisa
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #271

    masood khadmloo در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

    سلام :raised_hand:
    منم میخوام ازین به بعد گزارش بدم ، البته دیر اومدم یکم ،ولی احساس میکنم میتونه مفید باشه اینکه یه جا باید گزارش بدم و مسئولیت پذیریم رو ببره بالا
    فلذا گزارش هفته پیشم رو تو یه عکس میفرستم :) میدونم کمه ولی تقریبا برنامه این هفته تفتان رو انجام دادم بجز مقداری عربی و دینی اش
    7ca1616c-4288-409b-bd18-8243b7e3e34b-image.png

    سلام خوش اومدی
    آفرین چه مرتب و منظم
    ساعت مطالعه به شدت پایین اما اینکه حجم رو رسوندی نشون میده که کیفیتت بالا بوده ولی اثری از حل تست پیدا نکردم تو برنامه🤔
    آقای خادملو هرجور که شده باید بقیه ی تایم روزانه رو بدی به حل تست چون مطالب بدون حل تمرین کافی زودتر فراموش میشن و موندگاری ندارن
    در ضمن از الان به بعد که دوران طلایی نوروز تموم شه وارد دوران "الماسی" میشیم یعنی اگه اون طلا بوده این الماسه چون هرچی نزدیک تر میشیم احتمال اینکه مرور و مطالعه اون مبحث باعث بشه سر جلسه یادمون بمونه بیشتر میشه و حل تست خیلیییی اهمیت ویژه ای پیدا می کنه
    امیدوارم تعداد تست رو مرتب گزارش بدی و اینکه یادت باشه تنوع تست هم مهمه

    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    3
    • romisaR آفلاین
      romisaR آفلاین
      romisa
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط romisa انجام شده
      #272

      دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

      سلام
      خوب انجمن دیشب قطع شد نشد گزارش بدم
      الان مال دیشب رو.بگم
      چهار تا فیلم زیست با تست
      دو تا قرابت و تست
      دو تا شیمی استو با تست هاش
      یه دونه ریاضی با تست
      یه دونه فیزیک برای مرور

      سلامی دوباره ‌اینکه ریاضی و فیزیک هردو تو برنامست خوشحال کنندست
      عمومیا حس می کنم کافی نیس هنوز خیلی کار داره

      بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • romisaR آفلاین
        romisaR آفلاین
        romisa
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #273

        @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

        سلام👋
        انجمن واسه همه قطع بود؟😲(پ ن:فک کردم اخراج شدم 😑/بی دلیل)
        📝گزارش دیروز:شنبه
        ۲۱/۰۱/۰۰🗓
        📌تایم اول و دوم وچهارم وهفتم(۵):زیست یازدهم ف۳و۴فیلم و مرور+۵۰تست
        📌تایم سوم و ششم(۲/۳۰):۳تا فیلم ریاضی+۱۰تست
        📌تایم پنجم(۱/۱۵):شیمی یازدهم فیلم+۵تست
        📌تایم هشتم(۱/۱۵):دینی فیلم خداروشکر تموم فقط فیلم درس۹ موند
        📌تایم نهم(۱/۳۰):شیمی فیلم
        ✴جمع تست ها:۶۵
        🔆جمع ساعت:۱۱/۳۰
        🌞🌞🌞🌞
        🐁🌵"اجازه نده نااُمیدی
        سایه سیاه خودشو
        روی رویاهای قشنگت بندازه^^

        سلام بی دلیل کسی اخراج نشده ولی منطقا جزئیات رو نمیشه به همه گفت
        آفرین به ساعت مطالعه
        همه چیز خوبه چون تست آموزشی بوده تعدادش قابل درکه ولی عمومی ها باید بیشتر بهشون توجه شه

        بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

        kosariK 1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • ابوالفضل ریسیا آفلاین
          ابوالفضل ریسیا آفلاین
          ابوالفضل ریسی
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #274

          romisa سلام روزتون بخیر🌹
          بنظر شما این سه روز باقی مونده یکم برنامه رو دست کاری کنم یا نه👇
          فارسی صفرتاصد رو دیدم و الان تفتان کامل بشه خیلی عالیه ۱۲ جلسه دیدم اگر این سه روز روزی ۴ساعت ببینم تموم میشه و دینی ۳ساعت نیازه و عربی ۳ساعت و زبان یک ساعت این وضع عمومی ها هست که شاید ساعتها جابجا بشن ولی اصل حرفم اینه بنظرتون عمومی ها که زودتر جمع میشن رو تا آزمون سه آ جمع کنم یا تخصصی ها که اصلا نمیشه تو سه روز زیاد جلو برد🤔
          البته از طرفی من تخصصی ها رو تا قبل عید تا حد خوبی خوندم
          حالا موندم طبق برنامه برم یا عمومی ها رو اولویت بذارم🙄

          romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • romisaR آفلاین
            romisaR آفلاین
            romisa
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #275

            ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

            سلام سلام😃
            بالاخره انجمن درست شده😀
            خب حالا بعد از یه نصفه روز انتظار گزارش میدم😆

            ریاضی:۲:۳۰h با ۳۳تست
            زیست:۵:۰۵h با ۸۰تست
            دینی:۱:۴۵h با ۵۵تست
            جمع کل ۹:۲۰h با مجموع ۱۶۸تست
            صبح دوباره بیدار شدم و خوابیدم ولی بجاش بعد از ظهر جبران کردم


            ولی امروز راهکار رو پیدا کردم و دیگه خواب نموندم😃

            سلام‌امیدوارم اتفاقی که پریروز افتاد دوباره نیوفته چون کلی تایم رو این شکلی از دست میدیم و این واقعا حیفه
            همه چی خوبه ولی تنوع درس کمه اگه بتونی تعداد درس های بیشتری تو روز مطالعه کنی کیفیتت بیشتر هم میشه😉

            بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

              romisa سلام روزتون بخیر🌹
              بنظر شما این سه روز باقی مونده یکم برنامه رو دست کاری کنم یا نه👇
              فارسی صفرتاصد رو دیدم و الان تفتان کامل بشه خیلی عالیه ۱۲ جلسه دیدم اگر این سه روز روزی ۴ساعت ببینم تموم میشه و دینی ۳ساعت نیازه و عربی ۳ساعت و زبان یک ساعت این وضع عمومی ها هست که شاید ساعتها جابجا بشن ولی اصل حرفم اینه بنظرتون عمومی ها که زودتر جمع میشن رو تا آزمون سه آ جمع کنم یا تخصصی ها که اصلا نمیشه تو سه روز زیاد جلو برد🤔
              البته از طرفی من تخصصی ها رو تا قبل عید تا حد خوبی خوندم
              حالا موندم طبق برنامه برم یا عمومی ها رو اولویت بذارم🙄

              romisaR آفلاین
              romisaR آفلاین
              romisa
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #276

              ابوالفضل ریسی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

              romisa سلام روزتون بخیر🌹
              بنظر شما این سه روز باقی مونده یکم برنامه رو دست کاری کنم یا نه👇
              فارسی صفرتاصد رو دیدم و الان تفتان کامل بشه خیلی عالیه ۱۲ جلسه دیدم اگر این سه روز روزی ۴ساعت ببینم تموم میشه و دینی ۳ساعت نیازه و عربی ۳ساعت و زبان یک ساعت این وضع عمومی ها هست که شاید ساعتها جابجا بشن ولی اصل حرفم اینه بنظرتون عمومی ها که زودتر جمع میشن رو تا آزمون سه آ جمع کنم یا تخصصی ها که اصلا نمیشه تو سه روز زیاد جلو برد🤔
              البته از طرفی من تخصصی ها رو تا قبل عید تا حد خوبی خوندم
              حالا موندم طبق برنامه برم یا عمومی ها رو اولویت بذارم🙄

              سلام
              قطعا رو عمومی ها وقت بذار این سه روز رو
              چون واقعا حیفه آدم اختصاصیا رو خوب بزنه ولی عمومیا پایین بمونه
              ولی بعدش هر دو رو سعی کن همزمان پیش ببری
              چون‌اینطوری بذاری درسی جمع بشه و پشت هم بخونی موندگاریش خیلی کمتر از زمانیه که پیوسته خونده شه

              بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • romisaR romisa

                @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                🌸🌸🌸🌸به نام خالق شب🌸🌸🌸🌸
                سلام سلام😃🖐️
                شب بهاری قشنگتون بخیر😍
                انشالله حالتون توپ توپ باشه😋
                امروز تونستم فیلم هارو برسونم تستم کمی کار کردم😁
                بیشتر تستای توی فیلم ولی با تحلیل و اینا دیدم
                4 تا ویدئو شیمی با حدود 20 تست
                یک ریاضی
                یک دینی
                یک فیزیک با اینم حدود 20 تست
                حدود 10 تست زیست
                امروز یکم به در کردن خستگیم گذشت یکمم دیر پاشدم و کلا امروز روز خاصی بود چی بگم😂😄
                امشب انرژی گرفتم برای فردا انشالله به برنامه میرسم تستامم بیشتر میکنم 😋🌟
                امیدوارم تونسته باشم به قولم عمل کنم 😬😑
                انشالله عالی ادامه داشته باشه💗
                موفق باشین😉💪
                شبتون آروم 👋💤
                یا حق❤️
                ✨1400/1/21✨
                🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                سلام‌عزیزم
                حس می کنم اوایل پرانرژی تر شروع کرده بودی و الان اونطوری که باید باشه نیست
                حواس باشه کجاها تایم پِرتیت زیاد شده اونا رو حذف کن لازمه که اونایی که جامونده جبران بشه

                SaghiaS آفلاین
                SaghiaS آفلاین
                Saghia
                دانشجویان مهندسی
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #277

                romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                @saghi-mortazavi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                🌸🌸🌸🌸به نام خالق شب🌸🌸🌸🌸
                سلام سلام😃🖐️
                شب بهاری قشنگتون بخیر😍
                انشالله حالتون توپ توپ باشه😋
                امروز تونستم فیلم هارو برسونم تستم کمی کار کردم😁
                بیشتر تستای توی فیلم ولی با تحلیل و اینا دیدم
                4 تا ویدئو شیمی با حدود 20 تست
                یک ریاضی
                یک دینی
                یک فیزیک با اینم حدود 20 تست
                حدود 10 تست زیست
                امروز یکم به در کردن خستگیم گذشت یکمم دیر پاشدم و کلا امروز روز خاصی بود چی بگم😂😄
                امشب انرژی گرفتم برای فردا انشالله به برنامه میرسم تستامم بیشتر میکنم 😋🌟
                امیدوارم تونسته باشم به قولم عمل کنم 😬😑
                انشالله عالی ادامه داشته باشه💗
                موفق باشین😉💪
                شبتون آروم 👋💤
                یا حق❤️
                ✨1400/1/21✨
                🖤💜💙💚💛🧡❤️🧡💛💚💙💜🖤

                سلام‌عزیزم
                حس می کنم اوایل پرانرژی تر شروع کرده بودی و الان اونطوری که باید باشه نیست
                حواس باشه کجاها تایم پِرتیت زیاد شده اونا رو حذف کن لازمه که اونایی که جامونده جبران بشه

                سلام
                آره خودمم همچین حسی دارم 😕
                باید انرژیمو دوباره برگردونم
                حتما حتما حتما تلاشمو بیشتر میکنم 💗

                -چو تخته پاره بر موج رها رها رها من ...

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • romisaR romisa

                  @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                  سلام👋
                  انجمن واسه همه قطع بود؟😲(پ ن:فک کردم اخراج شدم 😑/بی دلیل)
                  📝گزارش دیروز:شنبه
                  ۲۱/۰۱/۰۰🗓
                  📌تایم اول و دوم وچهارم وهفتم(۵):زیست یازدهم ف۳و۴فیلم و مرور+۵۰تست
                  📌تایم سوم و ششم(۲/۳۰):۳تا فیلم ریاضی+۱۰تست
                  📌تایم پنجم(۱/۱۵):شیمی یازدهم فیلم+۵تست
                  📌تایم هشتم(۱/۱۵):دینی فیلم خداروشکر تموم فقط فیلم درس۹ موند
                  📌تایم نهم(۱/۳۰):شیمی فیلم
                  ✴جمع تست ها:۶۵
                  🔆جمع ساعت:۱۱/۳۰
                  🌞🌞🌞🌞
                  🐁🌵"اجازه نده نااُمیدی
                  سایه سیاه خودشو
                  روی رویاهای قشنگت بندازه^^

                  سلام بی دلیل کسی اخراج نشده ولی منطقا جزئیات رو نمیشه به همه گفت
                  آفرین به ساعت مطالعه
                  همه چیز خوبه چون تست آموزشی بوده تعدادش قابل درکه ولی عمومی ها باید بیشتر بهشون توجه شه

                  kosariK آفلاین
                  kosariK آفلاین
                  kosari
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #278

                  romisa
                  بله میدونم یهو نمدونم چرا اینجوری فک کردم😐
                  آره طبق برنامه رفتم فقط دینی بود😁

                  ‹‹ اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر... ››

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • romisaR romisa

                    @ariana-ariana در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                    سلام میشه یه همچین تاپیکی برای گزارش کار یازدهمی ها هم بزارین و کارامون رو چک کنید؟

                    سلام‌پیشنهادتونو مطرح می کنم

                    Matilda2M آفلاین
                    Matilda2M آفلاین
                    Matilda2
                    فارغ التحصیلان آلاء
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Matilda2 انجام شده
                    #279

                    romisa ممنون

                    romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • romisaR romisa

                      shayan jafari در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                      سلام دوستان شب بخیر ... منم از امشب تصمیم گرفتم گزارشم رو بنویسم
                      امروز خب آزمون داشتم و غیر از برنامه آزمون :
                      زیست 10 فصل 2 : 37 تست
                      زیست 12 فصل 1 : 22 تست
                      شیمی 10 فصل 1 : 23 تست
                      شیمی 12 فصل 1 : 27 تست
                      دینی 10 : 28 تست
                      فیزیک 10 فصل 1 : یه چند تایی شد نشمردم
                      فیزیک 12 فصل 1 : 31 تست

                      سلام
                      خوش اومدین
                      تنوع درستون خوبه اگه یه عمومی بیشتر هم بذارین بهتر هم میشه
                      تعداد تست رو باید در کنار ساعت مطالعه درنظر گرفت و اینکه این تست ها آموزشیه یعنی برای یادگرفتن اون مبحث زدین یا برای مرور اون مبحث؟

                      shayan jafariS آفلاین
                      shayan jafariS آفلاین
                      shayan jafari
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #280

                      romisa سلام خیلی ممنون
                      برای مرور بودن

                      well, they call me the GMV boy
                      ™JF BS

                      romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      2
                      • Matilda2M Matilda2

                        romisa ممنون

                        romisaR آفلاین
                        romisaR آفلاین
                        romisa
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #281

                        @ariana-ariana در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                        romisa ممنون

                        خواهش می کنم

                        بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • shayan jafariS shayan jafari

                          romisa سلام خیلی ممنون
                          برای مرور بودن

                          romisaR آفلاین
                          romisaR آفلاین
                          romisa
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط romisa انجام شده
                          #282

                          shayan jafari در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                          romisa سلام خیلی ممنون
                          برای مرور بودن

                          خواهش می کنم
                          پس باید بیشترش کنیم

                          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • romisaR romisa

                            Niki Finn در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                            سلام سلام، امیدوارم حالتون خیلی خوب باشه :)
                            برنامه امروزم، چون آزمون ندادم و از صبح شروع کردم به خوندن، بدین قرار پیش رفت:

                            • فیزیک یازدهم، تحلیل مدار در حضور باتری، 2 ساعت، 28 تست
                            • ادبیات طبق معمول 20 تست ( یکم طول کشید 1 ساعت :) )
                            • دینی درس 6 دوازدهم مرور همراه با تست های کنکور ( 35 تست) 1 ساعت
                            • 28 تست ترجمه کنکور عربی، 1 ساعت
                            • سه ویدیوی اول فصل چهار فیزیک دوازدهم ( با خوندن کتاب شد 2 ساعت)
                              تست: حدودا 110 تست
                              ساعات مطالعه: 7 ساعت
                              بابت آزمون نمی دونم چی کار کنم، به نظرتون خودم از خودم آزمون بگیرم؟ چون می بینم با این که سر درس خوندن و حتی تست زدن هم می تونم بشینم ولی سر قلمچی خیلی اذیت می شم و نتیجشو که می بینم بدتر هم میشه. می خوام مثلا این آزمون رو بعدا از خودم بگیرم و تایمش رو هی کمتر کنم. به نظرتون این کار درسته؟
                              امیدوارم شب خیلی خوبی داشته باشین، و موفق باشییییییین!:hibiscus: :hibiscus: :hibiscus: :hibiscus:

                            سلام
                            ساعت مطالعه باید بیشتر شه
                            راجبه آزمون باید بگم اولش با ازمون استاندارد شروع کن یعنی تعداد درس ها و سوال ها و زمانش استاندارد باشه
                            بعدش میتونی رو عمومی ها مانور بدی و کم کم زمانشو بیاری پایین چون معمولا بچه ها تو عمومی زمان کم میارن و بعدش تو بقیه اختصاصی ها

                            Niki FinnN آفلاین
                            Niki FinnN آفلاین
                            Niki Finn
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #283

                            romisa خیلی ممنونم! چشم، سعی می کنم ساعت مطالعم رو بالاتر ببرم :)

                            romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • romisaR romisa

                              دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                              romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                              دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                              romisa در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                              دریا دریایی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                              سلام به همه
                              خوب ظبق قولم امروز قرار بود کار دیروز رو تکمیل کنم
                              دو تا فارسی دیدم با تست هاش
                              دو تا ریاضی با تست هاش
                              یک ساعت فیزیک مرور فصل دو دهم با تست های بوک مارکم
                              دو تا کلیپ تحلیل تست های زیست رو دیدم
                              :cherry_blossom: :cherry_blossom: :cherry_blossom:

                              البته تکمیل قبلیا به اضافه خودِ برنامه ی اون روز منظورم بود😅
                              تنوع درست خوب بوده تایم مطالعه رو هم بنویسی بهترم میشه

                              کدوم منظورم ؟صحبتت رو یادم نمیاد :face_without_mouth: :face_with_tears_of_joy:

                              باشه از فردا تایم مطالعه هم میزارم :nerd_face:

                              اون قولی که واسه تکمیل قبلیا داده بودی

                              اهان اره 😅
                              خوب ریاضی اش رو اجرا کردم ولی فیزیک جاش اینو خوندم
                              بعد جای دینی ادبیات خوندم زیسته رو هم اضافه تر انجام دادم

                              حس می کنم فقط با یه روز نمیشه روزای دیگه هم باید بیشتر تلاش کنی تا تکمیل بشن🤔

                              دریا دریایید آفلاین
                              دریا دریایید آفلاین
                              دریا دریایی
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #284

                              romisa
                              الان فقط فیزیک عقبم
                              بقیه ی درسا رو رسوندم
                              از هر درسی هم دو سه تا کلیپ مونده تا کامل تمام شن

                              romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              1
                              • Niki FinnN Niki Finn

                                romisa خیلی ممنونم! چشم، سعی می کنم ساعت مطالعم رو بالاتر ببرم :)

                                romisaR آفلاین
                                romisaR آفلاین
                                romisa
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #285

                                Niki Finn در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                romisa خیلی ممنونم! چشم، سعی می کنم ساعت مطالعم رو بالاتر ببرم :)

                                خیلی بهتر میشه😉

                                بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • دریا دریایید دریا دریایی

                                  romisa
                                  الان فقط فیزیک عقبم
                                  بقیه ی درسا رو رسوندم
                                  از هر درسی هم دو سه تا کلیپ مونده تا کامل تمام شن

                                  romisaR آفلاین
                                  romisaR آفلاین
                                  romisa
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #286

                                  دریا دریایی در بررسی گزارش های همخوانی گفته است:

                                  romisa
                                  الان فقط فیزیک عقبم
                                  بقیه ی درسا رو رسوندم
                                  از هر درسی هم دو سه تا کلیپ مونده تا کامل تمام شن

                                  آهان پس خوبه پس این چن روز به فیزیک توجه بیشتری داشته باش سعی کن اول وقت بخونی ک موقع خوندنش خیلی خسته نشی

                                  بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                  دریا دریایید 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • romisaR آفلاین
                                    romisaR آفلاین
                                    romisa
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #287

                                    @haniehno در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                    به نام خدا 💫
                                    سلام
                                    اول از همه یه تشکر 🌹 آلا اینجا هم هوامونو داره میبینه خیلی فعالیتمون تو انجمن زیاد شده میزنه چند ساعت قطعش می‌کنه 🙂
                                    خب گزارش جمعه (عذرم را بپذیرید )
                                    خب جمعه آزمون دادم طبق معمول با تراز زیر ۶۰۰۰ اندکی اعصابم خراب شد ولی وقتی دیدم بعضی درسام رو پیشرفت کردم آروم شدم
                                    بعد ظهرش یادم نیست

                                    
                                    

                                    گزارش شنبه
                                    ۱ساعت و چهل و پنج دقیقه دینی درس ۱۰ بدون تست
                                    ۲ساعت زیست فصل ۷ گفتار ۱ (آموزش )
                                    ۲ساعت ریاضی هندسه
                                    ۱ساعت زبان لغت خوندم و ۲۰ تا تست گرامر زدم
                                    ۱.۵hفارسی +۱۰ تست قرابت
                                    ۲ساعت و ده دقیقه شیمی+۲۰ تست
                                    فیزیک ۴۵ دقیقه + پنج تست ( مهمون اومد ولی آنقدر باشخصیت بود که نیم ساعته رفت 💐)

                                    
                                    

                                    گزارش یکشنبه
                                    ۲ساعت دینی +۹۶ تست
                                    ۲ساعت عربی درس ۴ دوازدهم
                                    ۳ ساعت و ۱۰ دقیقه زیست+۶۳تست+کلیپ ۲ تتا
                                    ریاضی ۲ونیم ساعت هندسه
                                    شیمی ۱ونیم ساعت + ۲۰ تست

                                    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
                                    به امید روزهایی که آرزشو داریم
                                    تا فردا (اگه انجمن فعال باشه 🤭)

                                    سلام برام‌قابل درکه
                                    یادت باشه برای پیشرفت تو آزمون باید تعداد تست های سنجشی و زماندار رو تو خونه بیشتر کنی یعنی مثلا ۵۰ تا تست زیست از اون مبحث بذاری جلوت و تو ۳۵ دقه طبق استاندارد کنکور سعی کنی بهش جواب بدی اولاش تایم‌رو بیشتر می کنی و کم کم به تایم‌ایده آل می رسی برای پیشرفت تراز و درصد تو همه درسا این روش جواب میده یعنی افرایش تست مروری به صورت تست زماندار ک سنجشی
                                    حل تعداد بیشتری آزمون حضوری قبل آزمون هم خوب ک موثره یه دونه ضروریه ولی کافی نیس

                                    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • romisaR آفلاین
                                      romisaR آفلاین
                                      romisa
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #288

                                      @kosar-mottaghi در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                      سلام👋
                                      📝گزارش امروز:یکشنبه
                                      ۲۲/۰۱/۰۰🗓
                                      📌تایم اول و دوم و چهارم و هفتم(۵)زیست ۱۱فصل۴و۵ فیلم+۳۰ تست
                                      📌تایم سوم(۱/۱۵):دینی ۴۰ تست
                                      📌تایم پنجم(۱/۱۵):شیمی۱۱ فیلم
                                      📌تایم ششم(۱/۱۵):ریاضی ۲۰ تست
                                      📌تایم هشتم(۱/۱۵):۲۰تست عربی+۱۰ تست فارسی+۱درک مطلب عربی
                                      📌تایم آخر(۱):شیمی ۱۱(تموم نمیشه از نفس افتادم .شاید تا آزمون نرسم تموم کنم ولی سعی خواهم کرد)
                                      🖌جمع تست:۱۱۰(بیشترین میزان تست تا اینجای برنامه/ پ ن:تونستم🤭)
                                      ⌚جمع ساعت:۱۱
                                      🌷🌷🌷
                                      ✾اگر بخواهیم واقع بینانه زندگی کنیم
                                      ✾فقط رسیدن به هدف نیست که لذت بخش است
                                      ✾ مسیر رسیدن به هدف هم لذت دارد!🚎☁️
                                      ✾بپذیریم که گاهی اوقات به بعضی
                                      ✾ از اهداف مان نخواهیم رسید.🥉
                                      ✾پس همواره در هراس نرسیدن به هدف نباشید
                                      ✾ از مسیر هم لذت ببرید!🌳

                                      سلام‌آفرین رکوردتو شکستی😍
                                      همه چیز خیلی خوب پیش رفته به امید روزایی که تعداد تستت تو اوج خودش باشه و هرروزت بهتر از روز قبلش باشه🤗😊😉
                                      یادت باشه بعد از اینکه فیلما تموم شد تست زماندار و سنجشی و مروری رو بیاری تو برنامه

                                      بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                      kosariK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • romisaR آفلاین
                                        romisaR آفلاین
                                        romisa
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #289

                                        ابوالفضل ریسی در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                        سلام شبتون بخیر🌹
                                        زیست:۳:۱۰h با ۳۶تست تحلیل تست با فیلم و نوشتن جزوه نکات خلاصه🙃
                                        فارسی:۵:۲۵h با ۷۲تست تفتان رو خیلی جلو بردم تا جلسه ۱۵
                                        دینی:۳۵min با ۴۰تست تا سر تستهای درس ۹ که جزوه درسنامش ناقصه😶
                                        مجموع:۹:۱۰h با مجموع ۱۴۸تست

                                        درسته تنوع کم بود ولی از بس فارسی عالی بود خستم نکرد
                                        از بقیه دروس قرض گرفتم واسه فارسی ولی قبلا از فارسی به بقیه قرض داده بودم و حالا موقع تسویه حساب بود😆
                                        یه شرایط عجیبی دارم که اذیتم میکنه یه روز مریض نیستم یه روز تب میکنم انگار همینطور تکرار میشه🤕🤒😷
                                        ولی امروز نذاشتم زیاد درگیرم کنه هرچند بازم یه ساعت از برنامم رو خراب کرد


                                        به امید موفقیت و البته روزهای بهتری که میسازیمش🙂💪

                                        سلام تنوع و فارسی برام‌قابل درکه👌
                                        یادتون نره تثبیت یعنی نگهش داریم اول تثبیته و بعدش پیشرفت
                                        خیلی خوبه که تو این شرایط ادامه دادین این باعث میشه قدر روزایی که حالتون خوبه رو بیشتر بدونین و ازش بهره بیشتری ببرین
                                        ان شاءالله درسته روزای خوب ساختنین

                                        بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • romisaR آفلاین
                                          romisaR آفلاین
                                          romisa
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #290

                                          Niki Finn در همخوانی در فروردین 1400 گفته است:

                                          سلام! امید.ارم حال همتون خوب باشه
                                          اموز چون صبح کلاس داشتم نتونستم خیلی بخونم
                                          و این که امروز تایمر نذاشتم چون هی وسطش مجبور می شدم پا شم ولی روزای دیگه حتما تایمو اندازه می گیرم و ساعتشو می نویسم :)
                                          امروز شروع کردم حرکت شناسی رو و نکته و تست رو دو ویدیو
                                          دیدم و تست هاش رو زدم ( 10 تست)
                                          بعد ادبیات تست زدم ( زمان دار)
                                          تست زیست دوباره زمان دار زدم که بیشتر به شرایط آزمون عادت کنم( 90 تست ترکیبی)
                                          جمع تست: 120
                                          فردا کلاسا کمتره و سعی می کنم بیشتر بخونم :)
                                          شب خوبی داشته باشین!
                                          پ.ن بعضی شبا سایت کلا برام بالا نمیاره و نمی تونم گزارش اون شب رو بفرستم ... باز ببخشید :)
                                          شب خوبی داشته باشین

                                          سلام‌آره بعضی شبا مشکل داره
                                          خیلی خوبه که تو زیست رفتی سمت تستای ترکیبی👌تو شیمی هم میشه این کارو کرد
                                          اگه با وجود کلاسا مطالعه کردی خوب بوده

                                          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                          Niki FinnN 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          0
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 12
                                          • 13
                                          • 14
                                          • 15
                                          • 16
                                          • 17
                                          • 18
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع