راهنمایی فوری۳
-
😐🐊🏃
-
ببخشید منشنتون میکنم،ممنون میشم یه نگاهی بندازید🌻🙏
دریا دریایی z Gheibi -
الان ک دوباره نگاه کردم دیدم دو ساعت اضافه دارم تو شب😐😅
از ساعت ۱۰تا۱۲شب
یعنی میشه اون دوازده ساعت صبح+هشت ساعت شب
سرجمع بیست ساعت واسع شنبه تا سه شنبه -
ببخشید منشنتون میکنم،ممنون میشم یه نگاهی بندازید🌻🙏
دریا دریایی z Gheibiسروش قادری خیلی مفصل شد، دقیق متوجه نشدم چه راهنمایی باید بکنم
پیش نیاز هارو میخواین بدونید؟ -
سروش قادری خیلی مفصل شد، دقیق متوجه نشدم چه راهنمایی باید بکنم
پیش نیاز هارو میخواین بدونید؟z Gheibi خداروشکر شما اومدین دیدین تاپیکو😐🙏
نه الان من تقریبا پیشنیاز ۸۰درصد این آزمونو خوندم
فقط یه ویدئو مونده از فصل شش دهم،اونم قسمتیش مریستم پسینه و ادامهش سازش ا محیط،میخوام تا مریستمش رو ببینم و سازش با محیطش رو نه
واسه این آزمون کل فصل هشت+ی کم از فصل نه میاد(یازدهم)
گفتم فصل نه رو ول کنم،فعلا بچسبم رو فصل هشت
که از فصل هشت فقط گفتار یکشو کامل خوندم چون هفته قبل کلا رو فصل شش گیاهی دهم قفل بودم
الان واسه گفتار دو سه فصل هشت یازدهم،سرجمع حدودا۹کلیپ مونده
الان راستش کاملا گیج شدم چطوری برنامهم رو بچینم که از شنبه تا سه شنبه بتونم خوب جمعش کنم😐
چهارشنبه گذاشتم کاملا تست و پنجشنبه هم جمعبندی
هر روز حدودا سه ساعت اول صبح و دو ساعت آخر شب وقت دارم واسش،ولی چون نحوه خوندنمو عوض کردم واسه زیست کلا الان گیج شدم😐
ببخشید از خود تاپیک طولانی تر شد🙏🙏 -
z Gheibi خداروشکر شما اومدین دیدین تاپیکو😐🙏
نه الان من تقریبا پیشنیاز ۸۰درصد این آزمونو خوندم
فقط یه ویدئو مونده از فصل شش دهم،اونم قسمتیش مریستم پسینه و ادامهش سازش ا محیط،میخوام تا مریستمش رو ببینم و سازش با محیطش رو نه
واسه این آزمون کل فصل هشت+ی کم از فصل نه میاد(یازدهم)
گفتم فصل نه رو ول کنم،فعلا بچسبم رو فصل هشت
که از فصل هشت فقط گفتار یکشو کامل خوندم چون هفته قبل کلا رو فصل شش گیاهی دهم قفل بودم
الان واسه گفتار دو سه فصل هشت یازدهم،سرجمع حدودا۹کلیپ مونده
الان راستش کاملا گیج شدم چطوری برنامهم رو بچینم که از شنبه تا سه شنبه بتونم خوب جمعش کنم😐
چهارشنبه گذاشتم کاملا تست و پنجشنبه هم جمعبندی
هر روز حدودا سه ساعت اول صبح و دو ساعت آخر شب وقت دارم واسش،ولی چون نحوه خوندنمو عوض کردم واسه زیست کلا الان گیج شدم😐
ببخشید از خود تاپیک طولانی تر شد🙏🙏سروش قادری شنبه تا سه شنبه نه تا کلیپ مونده، میشه روزی دو تا شنبه هم سه تا ؛
نمیتونین برسونید؟
صبح یک کلیپ ببینید با تست ، شب هم یکی -
سروش قادری شنبه تا سه شنبه نه تا کلیپ مونده، میشه روزی دو تا شنبه هم سه تا ؛
نمیتونین برسونید؟
صبح یک کلیپ ببینید با تست ، شب هم یکیz Gheibi خب راستش میترسم کامل بسته نشه
قبلا هر روز پنج شیش ساعت میخوندم و درصدام حدودا ۶۰درصد بود
ولی الان فهمیدم چقدر اشتباه کردم
واسه همین کاملا گیج شدم چطوری بخونمش -
z Gheibi خب راستش میترسم کامل بسته نشه
قبلا هر روز پنج شیش ساعت میخوندم و درصدام حدودا ۶۰درصد بود
ولی الان فهمیدم چقدر اشتباه کردم
واسه همین کاملا گیج شدم چطوری بخونمشسروش قادری مگه شما یازدهم نیستید؟
هر چه تونستید الان بخونید ، یک مقدار اگه موند بعدا هم وقت هست نگران نباشید
فقط هرچی میخونید کم یا زیاد مهم نیست، کم باشه اما با کیفیت ، اصل هدف تون همیشه تسلط باشه و تست زیاد بزنید
اصلا هم اشتباه نکردین
استرس الان تون از چند ماه دیگه بیشتره ، وقتی یه ذره پیش برید و رسماً کنکوری بشین و درسا روی روال بیفته نگرانی ها تون برطرف میشه -
سروش قادری
من یه چیزو نفهمیدم
شما الان دهم کامل تمام کردید و یازدهم فصل ۸ مونده؟ -
سلام مجدد دوستان 🌻
خسته نباشید 🌻
خب اگه در جریان کمک فوری یک باشید😅(ایناهاش https://forum.alaatv.com/topic/31391) تقریبا فصل هفت دهم رو تقریبا تموم کردم و فقط یه کلیپ مونده،اونم واسه مریستم پسین+سازش با محیطه
میخوام تا مریستم پسینش رو ببینم بقیه شو ول کنم،برم رو یازدهم
خب یازدهم هم اینطوریه
گفتار دو فصل هشت۱۱۱تا۱۱۵ و گفتار سه فصل هشت ۱۱۶تا۱۱۹عه
هنوز گفتم فصل نه رم ول کنم نخونمش😐🐊🏃
الان گیر کردم نمیدونم چیکار کنم،باید تا سه شنبه تمام این مباحث(گفتار یک(اینو قبلاً خوندم فقط ی مرور با تست لازمه فک کنم)+دو و سه فصل هشت)رو خونده باشم
طبق برنامهم هم تو روز فقط از ساعت۷تا۱۰صبح وقت دارم هر روز
یعنی دوازده ساعت از فردا تا سه شنبه
حالا چطور هم کلیپ ببینم،هم پیشخوان کنم،هم تثبیتش کنم
هم فرداش،مباخث دیروزو مرور کنم،هم تست کار کنم
🐊🏃
ممنون میشم راهکاراتنونو بگید🌻🙏
یازدهم دوازدهم دانش-آموزان-آلاء دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا romisaسروش قادری
سلام به نظر من شبا تا جایی که میتونی کلیپ ببین و پیشخوانی اگه لازم بود
صبحا هم تست هم مرور
سعی کن رو کیفیت کارت بیشتر تمرکز کنی اینکه تموم کنی مهم نیس اینکه با کیفیت بخونی مهم تره -
سروش قادری مگه شما یازدهم نیستید؟
هر چه تونستید الان بخونید ، یک مقدار اگه موند بعدا هم وقت هست نگران نباشید
فقط هرچی میخونید کم یا زیاد مهم نیست، کم باشه اما با کیفیت ، اصل هدف تون همیشه تسلط باشه و تست زیاد بزنید
اصلا هم اشتباه نکردین
استرس الان تون از چند ماه دیگه بیشتره ، وقتی یه ذره پیش برید و رسماً کنکوری بشین و درسا روی روال بیفته نگرانی ها تون برطرف میشهz Gheibi در راهنمایی فوری۳ گفته است:
سروش قادری مگه شما یازدهم نیستید؟
هر چه تونستید الان بخونید ، یک مقدار اگه موند بعدا هم وقت هست نگران نباشید
فقط هرچی میخونید کم یا زیاد مهم نیست، کم باشه اما با کیفیت ، اصل هدف تون همیشه تسلط باشه و تست زیاد بزنید
اصلا هم اشتباه نکردین
استرس الان تون از چند ماه دیگه بیشتره ، وقتی یه ذره پیش برید و رسماً کنکوری بشین و درسا روی روال بیفته نگرانی ها تون برطرف میشهبله یازدهمم
خیلی ممنون 🙏 -
سروش قادری
من یه چیزو نفهمیدم
شما الان دهم کامل تمام کردید و یازدهم فصل ۸ مونده؟دریا دریایی در راهنمایی فوری۳ گفته است:
سروش قادری
من یه چیزو نفهمیدم
شما الان دهم کامل تمام کردید و یازدهم فصل ۸ مونده؟نه دهم فصل آخرش مونده
ولی فصل ششش رو کامل خوندم
یازدهم هم مونده فصل هشت با گفتار یک فصل نه
فصله نه رو نمیخونم،چون خیلی فشرده میشه و همین فصل هشت رو هم نمیتونم باکیفیت ببندم -
سروش قادری
سلام به نظر من شبا تا جایی که میتونی کلیپ ببین و پیشخوانی اگه لازم بود
صبحا هم تست هم مرور
سعی کن رو کیفیت کارت بیشتر تمرکز کنی اینکه تموم کنی مهم نیس اینکه با کیفیت بخونی مهم ترهromisa در راهنمایی فوری۳ گفته است:
سروش قادری
سلام به نظر من شبا تا جایی که میتونی کلیپ ببین و پیشخوانی اگه لازم بود
صبحا هم تست هم مرور
سعی کن رو کیفیت کارت بیشتر تمرکز کنی اینکه تموم کنی مهم نیس اینکه با کیفیت بخونی مهم ترهخیلی ممنون همین کارو کردم از امروز
ولی ترسم اینجاس که خب اگه سوالای ترکیبی بیاره به فصل نه چی؟😐
که قطعا میاره
اینطوری همین فصل هشتمم میشه هیچ -
دریا دریایی در راهنمایی فوری۳ گفته است:
سروش قادری
من یه چیزو نفهمیدم
شما الان دهم کامل تمام کردید و یازدهم فصل ۸ مونده؟نه دهم فصل آخرش مونده
ولی فصل ششش رو کامل خوندم
یازدهم هم مونده فصل هشت با گفتار یک فصل نه
فصله نه رو نمیخونم،چون خیلی فشرده میشه و همین فصل هشت رو هم نمیتونم باکیفیت ببندمسروش قادری
به نظرم اگه وقت تون خیلی کمه کلیپ رو بیخیال شید خودتون کتاب رو بخونید تا بفهمید اصلا چی به چیه
بعد یه همایش گیاهی ببینید تا نکات رو جمع کنید -
سروش قادری
به نظرم اگه وقت تون خیلی کمه کلیپ رو بیخیال شید خودتون کتاب رو بخونید تا بفهمید اصلا چی به چیه
بعد یه همایش گیاهی ببینید تا نکات رو جمع کنیددریا دریایی در راهنمایی فوری۳ گفته است:
سروش قادری
به نظرم اگه وقت تون خیلی کمه کلیپ رو بیخیال شید خودتون کتاب رو بخونید تا بفهمید اصلا چی به چیه
بعد یه همایش گیاهی ببینید تا نکات رو جمع کنیدوالا اینم نظریه ولی یکم زیادی ریسکی نیست؟😐
احتمالا تا سه شنبه یه جوری الله یاری جمع و جورش کنم
بعد آزمون ی شات میگیرم از درصدم میذارمش همین تاپیک😅🙏
مرسی -
دریا دریایی در راهنمایی فوری۳ گفته است:
سروش قادری
به نظرم اگه وقت تون خیلی کمه کلیپ رو بیخیال شید خودتون کتاب رو بخونید تا بفهمید اصلا چی به چیه
بعد یه همایش گیاهی ببینید تا نکات رو جمع کنیدوالا اینم نظریه ولی یکم زیادی ریسکی نیست؟😐
احتمالا تا سه شنبه یه جوری الله یاری جمع و جورش کنم
بعد آزمون ی شات میگیرم از درصدم میذارمش همین تاپیک😅🙏
مرسیسروش قادری
چرا ریسک که داره ولی خوب بابا جان سخت نگیر ازمن کنکور که نیست به قولی ۱۰ تا خونه ی خراب بهتر از یه آبادیه
اگه میبینی وقتت کمه بیخیال جدیدا بشین قبلی ها خوب بخون تا اونا رو جواب بدیمنتظر میمونیم ☺😅
-
سروش قادری
چرا ریسک که داره ولی خوب بابا جان سخت نگیر ازمن کنکور که نیست به قولی ۱۰ تا خونه ی خراب بهتر از یه آبادیه
اگه میبینی وقتت کمه بیخیال جدیدا بشین قبلی ها خوب بخون تا اونا رو جواب بدیمنتظر میمونیم ☺😅
دریا دریایی حتما😅😂
خیلی ممنون🙏🌻 -
romisa در راهنمایی فوری۳ گفته است:
سروش قادری
سلام به نظر من شبا تا جایی که میتونی کلیپ ببین و پیشخوانی اگه لازم بود
صبحا هم تست هم مرور
سعی کن رو کیفیت کارت بیشتر تمرکز کنی اینکه تموم کنی مهم نیس اینکه با کیفیت بخونی مهم ترهخیلی ممنون همین کارو کردم از امروز
ولی ترسم اینجاس که خب اگه سوالای ترکیبی بیاره به فصل نه چی؟😐
که قطعا میاره
اینطوری همین فصل هشتمم میشه هیچسروش قادری در راهنمایی فوری۳ گفته است:
romisa در راهنمایی فوری۳ گفته است:
سروش قادری
سلام به نظر من شبا تا جایی که میتونی کلیپ ببین و پیشخوانی اگه لازم بود
صبحا هم تست هم مرور
سعی کن رو کیفیت کارت بیشتر تمرکز کنی اینکه تموم کنی مهم نیس اینکه با کیفیت بخونی مهم ترهخیلی ممنون همین کارو کردم از امروز
ولی ترسم اینجاس که خب اگه سوالای ترکیبی بیاره به فصل نه چی؟😐
که قطعا میاره
اینطوری همین فصل هشتمم میشه هیچترکیبیا رو اگه مطمئن بودی جواب میدی اگر مطمئن نبودی نه
ولی به نظر من اینکه با کیفیت بخونی خیلی با اهمیت تر از اینه که فقط به خاطر آزمون بخوای تمومش کنی -
سروش قادری در راهنمایی فوری۳ گفته است:
romisa در راهنمایی فوری۳ گفته است:
سروش قادری
سلام به نظر من شبا تا جایی که میتونی کلیپ ببین و پیشخوانی اگه لازم بود
صبحا هم تست هم مرور
سعی کن رو کیفیت کارت بیشتر تمرکز کنی اینکه تموم کنی مهم نیس اینکه با کیفیت بخونی مهم ترهخیلی ممنون همین کارو کردم از امروز
ولی ترسم اینجاس که خب اگه سوالای ترکیبی بیاره به فصل نه چی؟😐
که قطعا میاره
اینطوری همین فصل هشتمم میشه هیچترکیبیا رو اگه مطمئن بودی جواب میدی اگر مطمئن نبودی نه
ولی به نظر من اینکه با کیفیت بخونی خیلی با اهمیت تر از اینه که فقط به خاطر آزمون بخوای تمومش کنیromisa همینطوره
خیلی ممنون 🙏🌻 -
romisa همینطوره
خیلی ممنون 🙏🌻سروش قادری خواهش می کنم


