Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. دروس
  3. زیست شناسی
  4. همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده زیست شناسی
3.0k دیدگاه‌ها 363 کاربران 282.6k بازدیدها 339 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • Dr.SaraaaD Dr.Saraaa

    مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

    @dr-saraaa
    عشقم
    کنکور امسال از پارسال سخت تر بود
    95 تقریبا اسون ترین کنکور تو سالای اخیر بوده
    امسال فیزیک ودینی و زیست سخت تر بودن
    شیمی بهتر بود ..ریاضی ام هم سطح ..به نظر من تازه عربی هم سخت تر بود

    مهسا زیست اسون بود میگفتن...ریاضی ام خیلی اسون تر
    اره عربی و دینی سخت بود

    AmirbernosiA آفلاین
    AmirbernosiA آفلاین
    Amirbernosi
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #2969

    @dr-saraaa در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

    مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

    @dr-saraaa
    عشقم
    کنکور امسال از پارسال سخت تر بود
    95 تقریبا اسون ترین کنکور تو سالای اخیر بوده
    امسال فیزیک ودینی و زیست سخت تر بودن
    شیمی بهتر بود ..ریاضی ام هم سطح ..به نظر من تازه عربی هم سخت تر بود

    مهسا زیست اسون بود میگفتن...ریاضی ام خیلی اسون تر
    اره عربی و دینی سخت بود

    زیست استراتژیشون عوض شده بود! تو اکقر سوالا ژنتیکو راه داده بودن! سوالا از نر مفهوم خوب بود ساده بود! ولی انقد متن دراز داشت!

    مهی جونم 1 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • Dr.SaraaaD Dr.Saraaa

      مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

      @dr-saraaa
      عشقم
      کنکور امسال از پارسال سخت تر بود
      95 تقریبا اسون ترین کنکور تو سالای اخیر بوده
      امسال فیزیک ودینی و زیست سخت تر بودن
      شیمی بهتر بود ..ریاضی ام هم سطح ..به نظر من تازه عربی هم سخت تر بود

      مهسا زیست اسون بود میگفتن...ریاضی ام خیلی اسون تر
      اره عربی و دینی سخت بود

      مهی جونم آفلاین
      مهی جونم آفلاین
      مهی جون
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #2970

      @dr-saraaa در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

      مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

      @dr-saraaa
      عشقم
      کنکور امسال از پارسال سخت تر بود
      95 تقریبا اسون ترین کنکور تو سالای اخیر بوده
      امسال فیزیک ودینی و زیست سخت تر بودن
      شیمی بهتر بود ..ریاضی ام هم سطح ..به نظر من تازه عربی هم سخت تر بود

      مهسا زیست اسون بود میگفتن...ریاضی ام خیلی اسون تر
      اره عربی و دینی سخت بود

      کرامت گفته امسال سخت ترین سوالای زیست اومده بوده
      خیلیا فک میکردن زیست خوب زدن بعد اومدن کلید فهمیدن چه گلی زدن ... :)
      ریاضی ام که مث پارسال بود پارسال مگه سخت بود ؟/؟؟ همون ریتم داشت

      Dr.SaraaaD 1 پاسخ آخرین پاسخ
      2
      • AmirbernosiA Amirbernosi

        @dr-saraaa در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

        مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

        @dr-saraaa
        عشقم
        کنکور امسال از پارسال سخت تر بود
        95 تقریبا اسون ترین کنکور تو سالای اخیر بوده
        امسال فیزیک ودینی و زیست سخت تر بودن
        شیمی بهتر بود ..ریاضی ام هم سطح ..به نظر من تازه عربی هم سخت تر بود

        مهسا زیست اسون بود میگفتن...ریاضی ام خیلی اسون تر
        اره عربی و دینی سخت بود

        زیست استراتژیشون عوض شده بود! تو اکقر سوالا ژنتیکو راه داده بودن! سوالا از نر مفهوم خوب بود ساده بود! ولی انقد متن دراز داشت!

        مهی جونم آفلاین
        مهی جونم آفلاین
        مهی جون
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #2971

        @dr-bernosi در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

        @dr-saraaa در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

        مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

        @dr-saraaa
        عشقم
        کنکور امسال از پارسال سخت تر بود
        95 تقریبا اسون ترین کنکور تو سالای اخیر بوده
        امسال فیزیک ودینی و زیست سخت تر بودن
        شیمی بهتر بود ..ریاضی ام هم سطح ..به نظر من تازه عربی هم سخت تر بود

        مهسا زیست اسون بود میگفتن...ریاضی ام خیلی اسون تر
        اره عربی و دینی سخت بود

        زیست استراتژیشون عوض شده بود! تو اکقر سوالا ژنتیکو راه داده بودن! سوالا از نر مفهوم خوب بود ساده بود! ولی انقد متن دراز داشت!

        متن داراز بود ...
        باید خود صورت سوال تفهیم میکردی که اشتباه نکنی

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        2
        • مهی جونم مهی جون

          @dr-saraaa در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

          مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

          @dr-saraaa
          عشقم
          کنکور امسال از پارسال سخت تر بود
          95 تقریبا اسون ترین کنکور تو سالای اخیر بوده
          امسال فیزیک ودینی و زیست سخت تر بودن
          شیمی بهتر بود ..ریاضی ام هم سطح ..به نظر من تازه عربی هم سخت تر بود

          مهسا زیست اسون بود میگفتن...ریاضی ام خیلی اسون تر
          اره عربی و دینی سخت بود

          کرامت گفته امسال سخت ترین سوالای زیست اومده بوده
          خیلیا فک میکردن زیست خوب زدن بعد اومدن کلید فهمیدن چه گلی زدن ... :)
          ریاضی ام که مث پارسال بود پارسال مگه سخت بود ؟/؟؟ همون ریتم داشت

          Dr.SaraaaD آفلاین
          Dr.SaraaaD آفلاین
          Dr.Saraaa
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #2972

          مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

          @dr-saraaa در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

          مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

          @dr-saraaa
          عشقم
          کنکور امسال از پارسال سخت تر بود
          95 تقریبا اسون ترین کنکور تو سالای اخیر بوده
          امسال فیزیک ودینی و زیست سخت تر بودن
          شیمی بهتر بود ..ریاضی ام هم سطح ..به نظر من تازه عربی هم سخت تر بود

          مهسا زیست اسون بود میگفتن...ریاضی ام خیلی اسون تر
          اره عربی و دینی سخت بود

          کرامت گفته امسال سخت ترین سوالای زیست اومده بوده
          خیلیا فک میکردن زیست خوب زدن بعد اومدن کلید فهمیدن چه گلی زدن ... :)
          ریاضی ام که مث پارسال بود پارسال مگه سخت بود ؟/؟؟ همون ریتم داشت

          جدی؟نمیدونستم:))))
          من کلیدو نگا نکردم..وای وای :|

          مهی جونم 1 پاسخ آخرین پاسخ
          2
          • Dr.SaraaaD Dr.Saraaa

            مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

            @dr-saraaa در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

            مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

            @dr-saraaa
            عشقم
            کنکور امسال از پارسال سخت تر بود
            95 تقریبا اسون ترین کنکور تو سالای اخیر بوده
            امسال فیزیک ودینی و زیست سخت تر بودن
            شیمی بهتر بود ..ریاضی ام هم سطح ..به نظر من تازه عربی هم سخت تر بود

            مهسا زیست اسون بود میگفتن...ریاضی ام خیلی اسون تر
            اره عربی و دینی سخت بود

            کرامت گفته امسال سخت ترین سوالای زیست اومده بوده
            خیلیا فک میکردن زیست خوب زدن بعد اومدن کلید فهمیدن چه گلی زدن ... :)
            ریاضی ام که مث پارسال بود پارسال مگه سخت بود ؟/؟؟ همون ریتم داشت

            جدی؟نمیدونستم:))))
            من کلیدو نگا نکردم..وای وای :|

            مهی جونم آفلاین
            مهی جونم آفلاین
            مهی جون
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط مهی جون انجام شده
            #2973

            @dr-saraaa در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

            مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

            @dr-saraaa در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

            مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

            @dr-saraaa
            عشقم
            کنکور امسال از پارسال سخت تر بود
            95 تقریبا اسون ترین کنکور تو سالای اخیر بوده
            امسال فیزیک ودینی و زیست سخت تر بودن
            شیمی بهتر بود ..ریاضی ام هم سطح ..به نظر من تازه عربی هم سخت تر بود

            مهسا زیست اسون بود میگفتن...ریاضی ام خیلی اسون تر
            اره عربی و دینی سخت بود

            کرامت گفته امسال سخت ترین سوالای زیست اومده بوده
            خیلیا فک میکردن زیست خوب زدن بعد اومدن کلید فهمیدن چه گلی زدن ... :)
            ریاضی ام که مث پارسال بود پارسال مگه سخت بود ؟/؟؟ همون ریتم داشت

            جدی؟نمیدونستم:))))
            من کلیدو نگا نکردم..وای وای :|

            منم جرات نکردم نگاه کنم هنوز هیچ درسی رو ...
            ولی تا اینجا که فهمیدم هر کی هر چی زده بود بعد کلید 10 تا 15 درصد درصدش رو کشیده بود پایین
            یه دبیری حرف میزد تو تی وی میگف
            سوالای بدن دیگه مث همیشه نخواهد بود ....
            بچه هام که عشق بدن ...میگف بدن با دید بهتر بخونین...راستم میگف این درازی متن سوال بیشتر مربوط به سوالای بدن بود
            من جا داشتم بیشتر بزنم ...همیشه طبق برنامه ریزیم 40 مین میزاشتم برا زیست ...اما تو کنکور بیشتر شد ....وقت کم اومد

            Dr.SaraaaD 1 پاسخ آخرین پاسخ
            2
            • مهی جونم مهی جون

              @dr-saraaa در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

              مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

              @dr-saraaa در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

              مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

              @dr-saraaa
              عشقم
              کنکور امسال از پارسال سخت تر بود
              95 تقریبا اسون ترین کنکور تو سالای اخیر بوده
              امسال فیزیک ودینی و زیست سخت تر بودن
              شیمی بهتر بود ..ریاضی ام هم سطح ..به نظر من تازه عربی هم سخت تر بود

              مهسا زیست اسون بود میگفتن...ریاضی ام خیلی اسون تر
              اره عربی و دینی سخت بود

              کرامت گفته امسال سخت ترین سوالای زیست اومده بوده
              خیلیا فک میکردن زیست خوب زدن بعد اومدن کلید فهمیدن چه گلی زدن ... :)
              ریاضی ام که مث پارسال بود پارسال مگه سخت بود ؟/؟؟ همون ریتم داشت

              جدی؟نمیدونستم:))))
              من کلیدو نگا نکردم..وای وای :|

              منم جرات نکردم نگاه کنم هنوز هیچ درسی رو ...
              ولی تا اینجا که فهمیدم هر کی هر چی زده بود بعد کلید 10 تا 15 درصد درصدش رو کشیده بود پایین
              یه دبیری حرف میزد تو تی وی میگف
              سوالای بدن دیگه مث همیشه نخواهد بود ....
              بچه هام که عشق بدن ...میگف بدن با دید بهتر بخونین...راستم میگف این درازی متن سوال بیشتر مربوط به سوالای بدن بود
              من جا داشتم بیشتر بزنم ...همیشه طبق برنامه ریزیم 40 مین میزاشتم برا زیست ...اما تو کنکور بیشتر شد ....وقت کم اومد

              Dr.SaraaaD آفلاین
              Dr.SaraaaD آفلاین
              Dr.Saraaa
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #2974

              مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

              @dr-saraaa در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

              مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

              @dr-saraaa در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

              مهی جون در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

              @dr-saraaa
              عشقم
              کنکور امسال از پارسال سخت تر بود
              95 تقریبا اسون ترین کنکور تو سالای اخیر بوده
              امسال فیزیک ودینی و زیست سخت تر بودن
              شیمی بهتر بود ..ریاضی ام هم سطح ..به نظر من تازه عربی هم سخت تر بود

              مهسا زیست اسون بود میگفتن...ریاضی ام خیلی اسون تر
              اره عربی و دینی سخت بود

              کرامت گفته امسال سخت ترین سوالای زیست اومده بوده
              خیلیا فک میکردن زیست خوب زدن بعد اومدن کلید فهمیدن چه گلی زدن ... :)
              ریاضی ام که مث پارسال بود پارسال مگه سخت بود ؟/؟؟ همون ریتم داشت

              جدی؟نمیدونستم:))))
              من کلیدو نگا نکردم..وای وای :|

              منم جرات نکردم نگاه کنم هنوز هیچ درسی رو ...
              ولی تا اینجا که فهمیدم هر کی هر چی زده بود بعد کلید 10 تا 15 درصد درصدش رو کشیده بود پایین
              یه دبیری حرف میزد تو تی وی میگف
              سوالای بدن دیگه مث همیشه نخواهد بود ....
              بچه هام که عشق بدن ...میگف بدن با دید بهتر بخونین...راستم میگف این درازی متن سوال بیشتر مربوط به سوالای بدن بود
              من جا داشتم بیشتر بزنم ...همیشه طبق برنامه ریزیم 40 مین میزاشتم برا زیست ...اما تو کنکور بیشتر شد ....وقت کم اومد

              آره راس میگی
              آی کیو کار میکردی ؟

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              2
              • AmirbernosiA آفلاین
                AmirbernosiA آفلاین
                Amirbernosi
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #2975

                از سال 95 معلوم بود که دیگه دستگاها تکی نمیاد تستاش! کوارش یه تست مستقیم بود امسال! تست هورمون هم عوض شده بود رویکردش! سال 97 تستای ترکیبی خیلی زیادی میبینیم! حواستون حسابی باشه! زیست واقعا سوالاش امسال سنگین بود! ذهن رو خیلی درگیر میکرد! دیگه اینطوری بگم که برای 97 از سال 94 باید تستاشو زد! بقیشون :|

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                2
                • مهی جونم آفلاین
                  مهی جونم آفلاین
                  مهی جون
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #2976

                  بچه ها کسی خبر داره این طرح پرستار بیمارستانی چیه ؟ واصلن قرار انجام بشه یانه ؟
                  وزیر بهداشت قرار فک کنم خون پرستارا رو بکنه تو شیشه

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  2
                  • samanehmosaviS آفلاین
                    samanehmosaviS آفلاین
                    samanehmosavi
                    دانش آموزان آلاء
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #2977

                    بخش حواس وهورمون کجاست؟

                    تانشوی نمیشود...
                    تانروی نمیرسی...

                    Marjan 77M 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    0
                    • samanehmosaviS samanehmosavi

                      بخش حواس وهورمون کجاست؟

                      Marjan 77M آفلاین
                      Marjan 77M آفلاین
                      Marjan 77
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #2978

                      samanehmosavi در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

                      بخش حواس وهورمون کجاست؟

                      هورمون از جلسه ی ۴۴ تا ۴۸
                      حواس تدریس نشده هنوز

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      2
                      • samanehmosaviS آفلاین
                        samanehmosaviS آفلاین
                        samanehmosavi
                        دانش آموزان آلاء
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #2979

                        اگر آلا به لطف خدا پایدار بود استاد قصد تدریس سایر مباحث رو برای کنکور97ندارن اینطور که من چک کردم بغیر حواس خیلی از فصل هاتدریس نشدن علاوه براین بعضی از تدریس هاهم ناقصه این مشکل برطرف میشه ایا؟
                        دقیقا کدوم مباحث اصلا تدریس نشدن؟

                        تانشوی نمیشود...
                        تانروی نمیرسی...

                        M 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • samanehmosaviS samanehmosavi

                          اگر آلا به لطف خدا پایدار بود استاد قصد تدریس سایر مباحث رو برای کنکور97ندارن اینطور که من چک کردم بغیر حواس خیلی از فصل هاتدریس نشدن علاوه براین بعضی از تدریس هاهم ناقصه این مشکل برطرف میشه ایا؟
                          دقیقا کدوم مباحث اصلا تدریس نشدن؟

                          M آفلاین
                          M آفلاین
                          mohammadhassan
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #2980

                          samanehmosavi در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

                          اگر آلا به لطف خدا پایدار بود استاد قصد تدریس سایر مباحث رو برای کنکور97ندارن اینطور که من چک کردم بغیر حواس خیلی از فصل هاتدریس نشدن علاوه براین بعضی از تدریس هاهم ناقصه این مشکل برطرف میشه ایا؟
                          دقیقا کدوم مباحث اصلا تدریس نشدن؟

                          از کجا میدونید که تکمیل نمیشه؟

                          samanehmosaviS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          2
                          • M mohammadhassan

                            samanehmosavi در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

                            اگر آلا به لطف خدا پایدار بود استاد قصد تدریس سایر مباحث رو برای کنکور97ندارن اینطور که من چک کردم بغیر حواس خیلی از فصل هاتدریس نشدن علاوه براین بعضی از تدریس هاهم ناقصه این مشکل برطرف میشه ایا؟
                            دقیقا کدوم مباحث اصلا تدریس نشدن؟

                            از کجا میدونید که تکمیل نمیشه؟

                            samanehmosaviS آفلاین
                            samanehmosaviS آفلاین
                            samanehmosavi
                            دانش آموزان آلاء
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #2981

                            mohammadhassan بنده عرض نکردم تکمیل نمیشه توجه کنید گفتم چه مباحثی اصلا تدریس نشدن ایا تکمیل میشه برای کنکور97یاخیر؟محوریت کامنت من پرسشیه جناب.

                            تانشوی نمیشود...
                            تانروی نمیرسی...

                            M 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • samanehmosaviS samanehmosavi

                              mohammadhassan بنده عرض نکردم تکمیل نمیشه توجه کنید گفتم چه مباحثی اصلا تدریس نشدن ایا تکمیل میشه برای کنکور97یاخیر؟محوریت کامنت من پرسشیه جناب.

                              M آفلاین
                              M آفلاین
                              mohammadhassan
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #2982

                              samanehmosavi در همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاء گفته است:

                              mohammadhassan بنده عرض نکردم تکمیل نمیشه توجه کنید گفتم چه مباحثی اصلا تدریس نشدن ایا تکمیل میشه برای کنکور97یاخیر؟محوریت کامنت من پرسشیه جناب.

                              بنده خبر ندارم.

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              1
                              • M آفلاین
                                M آفلاین
                                mohamadjvad
                                دانش آموزان آلاء
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #2983

                                سلام عزیزان آلایی و کنکوریا
                                من یه پیشنهاد خوب دارم که فکر کنم برای همه بهتر باشه ، من از آقای امینی راد و آلا می خوام که مباحث زیست رو به صورت موضوعی و ترکیبی و کامل تدریس کنند ، مثلا یه قسمت همه چی در مورد هیدر رو کامل بگن ، قسمت بعد مثلا تریکودینا، آمیب، کرم خاکی، ماهی،ملخ،پارامسی،وال،گیاه های مختلف که تو کتاب اومده،قسمت های مختلف بدن مثلا کبد رو یک بار برای همیشه تمام نکات و ویژگی هاش رو که تو دبیرستان اومده رو یادآوری کنند، ژنتیک رو هم همینطور، چون الآن دیگه همه باید سه سال رو بخونن برا کنکور و سال دوم و سوم که نداریم و همه کنکوری اند و از طرفی اگر کل زیست دبیرستان یا همین فیلما بخواد تکمیل بشه وقت و هزینه زیادی رو برای آلا داره و ممکنه کار ناقص بمونه،تازه از بچه ها هم وقت زیادی گرفته میشه و به اندازه کافی ترکیبی نمیشه... اما فکر کنم این پیشنهاد من رو توی 50 تا 60 جلسه بشه کامل و با بیشترین کیفیت اجرا کرد چون لازم نیست تدریس ابتدایی ترین چیز هارو انجام بدن ، این طوری تمام نکات گنگ ذهن بچه ها براشون تفهیم میشه و اصلا عالیه دیگه،تا حالا هم چنین کاری سابقه نداشته.
                                من از بچه ها هم می خوام اگه موافقن نظر بدن و به اطلاع آلا برسونن تا هم آلا راحت تر زیست رو پوشش بده و هم بیشترین کمک رو به ما دانش آموزان مجازی آلا داشته باشه. مرسی . خدافظ.

                                samanehmosaviS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • M mohamadjvad

                                  سلام عزیزان آلایی و کنکوریا
                                  من یه پیشنهاد خوب دارم که فکر کنم برای همه بهتر باشه ، من از آقای امینی راد و آلا می خوام که مباحث زیست رو به صورت موضوعی و ترکیبی و کامل تدریس کنند ، مثلا یه قسمت همه چی در مورد هیدر رو کامل بگن ، قسمت بعد مثلا تریکودینا، آمیب، کرم خاکی، ماهی،ملخ،پارامسی،وال،گیاه های مختلف که تو کتاب اومده،قسمت های مختلف بدن مثلا کبد رو یک بار برای همیشه تمام نکات و ویژگی هاش رو که تو دبیرستان اومده رو یادآوری کنند، ژنتیک رو هم همینطور، چون الآن دیگه همه باید سه سال رو بخونن برا کنکور و سال دوم و سوم که نداریم و همه کنکوری اند و از طرفی اگر کل زیست دبیرستان یا همین فیلما بخواد تکمیل بشه وقت و هزینه زیادی رو برای آلا داره و ممکنه کار ناقص بمونه،تازه از بچه ها هم وقت زیادی گرفته میشه و به اندازه کافی ترکیبی نمیشه... اما فکر کنم این پیشنهاد من رو توی 50 تا 60 جلسه بشه کامل و با بیشترین کیفیت اجرا کرد چون لازم نیست تدریس ابتدایی ترین چیز هارو انجام بدن ، این طوری تمام نکات گنگ ذهن بچه ها براشون تفهیم میشه و اصلا عالیه دیگه،تا حالا هم چنین کاری سابقه نداشته.
                                  من از بچه ها هم می خوام اگه موافقن نظر بدن و به اطلاع آلا برسونن تا هم آلا راحت تر زیست رو پوشش بده و هم بیشترین کمک رو به ما دانش آموزان مجازی آلا داشته باشه. مرسی . خدافظ.

                                  samanehmosaviS آفلاین
                                  samanehmosaviS آفلاین
                                  samanehmosavi
                                  دانش آموزان آلاء
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #2984

                                  mohamadjvad
                                  به نظر بنده تدریس جناب رحیمی برای دانش اموز جذابیت بیشتری داره والبته بااحترام به اقای امینی راد درمواردی ازایشون بهتره اقای امینی راد یهو وسط کلاس فریاد میزنه ادم هرچی یاد گرفته از یادش میره اگر الا قصد داشته باشه فیلم های جدید برای کتب زیست تجربی تدوین بکنه به نظرم بهتره همین تدریس اقای رحیمی رو پی بگیره واینو تکمیل کنه با توجه به اینکه یه سری مباحثم توی این مجموعه تکمیله فکر میکنم هزینه زیادتری نسبت به پیشنهاد شما نداشته باشه هرچند مسلما کمتر خواهد بود...
                                  بنده به شخصه امیدوارم درروزهای اتی تدریس ایشون تکمیل بشه وبقول اقای رحیمی ما آلایی ها بتونیم یک انفجار زیستی دیگه رو تجربه کنیم

                                  تانشوی نمیشود...
                                  تانروی نمیرسی...

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • M آفلاین
                                    M آفلاین
                                    mr.mohammad.as
                                    دانش آموزان آلاء
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #2985

                                    منم میگم کاش اقای دکتر پوریا رحیمی همینو تکمیل کنن مثلا حواس بهش اضافه بشه و... به نظر من دکتر پوریا رحیمی بهتر اقای امینی راد هستش

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    • M آفلاین
                                      M آفلاین
                                      mohamadjvad
                                      دانش آموزان آلاء
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #2986

                                      samanehmosavi mr.mohammad.as راستشو بخواین صداشون انقدر کلفته که من بعضی وقتا نمی فهمم چی گفتن
                                      یعنی میکروفون خرخر می کنه

                                      samanehmosaviS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      0
                                      • M mohamadjvad

                                        samanehmosavi mr.mohammad.as راستشو بخواین صداشون انقدر کلفته که من بعضی وقتا نمی فهمم چی گفتن
                                        یعنی میکروفون خرخر می کنه

                                        samanehmosaviS آفلاین
                                        samanehmosaviS آفلاین
                                        samanehmosavi
                                        دانش آموزان آلاء
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #2987

                                        mohamadjvad
                                        اگر کیفیت بالایی رو انتخاب کنید فکر نمیکنم اینطور باشه
                                        هرچی باشه ازفریاد های اقای امینی راد صد بهتره

                                        تانشوی نمیشود...
                                        تانروی نمیرسی...

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • ا آفلاین
                                          ا آفلاین
                                          اعظم۹۷۲۱
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #2988

                                          سلام دوستان...ببخشید کسی لینک کانال تلگرام دکتر پوریا رحیمی رو داره؟؟؟ممنون میشم اگه بزارید

                                          R 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          0
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 147
                                          • 148
                                          • 149
                                          • 150
                                          • 151
                                          • 152
                                          • 153
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع