نمودار رابطه درصد یونش و pH(سراسری)
-
Shahedeh Raiespour 😁😁

الان اینجا به جای cm چی میزارید؟@sara-haghighatrad غلظت اولیه ی خود باز یا اسید اینجا گفته یک مولاره بازمون
-
@sara-haghighatrad غلظت اولیه ی خود باز یا اسید اینجا گفته یک مولاره بازمون
Shahedeh Raiespour اینجا که نداریمش🤔
-
Shahedeh Raiespour اینجا که نداریمش🤔
@sara-haghighatrad چرا دیگه تو صورت سوال گفته یک مولار
-
@sara-haghighatrad چرا دیگه تو صورت سوال گفته یک مولار
Shahedeh Raiespour چرا من نصف سوال رو نمیبینم😶😂
ممنونم🌸 -
Shahedeh Raiespour 😁😁

الان اینجا به جای cm چی میزارید؟@sara-haghighatrad فقد اینکه اینجا نباید ۵۰ بزاریا ۵۰ درصد یونشه توی این فرمول باید بر اساس درجه ی یونش بزاری یعنی نیم باید بزاری
-
@sara-haghighatrad فقد اینکه اینجا نباید ۵۰ بزاریا ۵۰ درصد یونشه توی این فرمول باید بر اساس درجه ی یونش بزاری یعنی نیم باید بزاری
Shahedeh Raiespour بله بله دسته ممنونم🌸
-
Shahedeh Raiespour چرا من نصف سوال رو نمیبینم😶😂
ممنونم🌸@sara-haghighatrad اشکال نداره بجاش میفهمی کجاها داری بی دقتی میکنی سر جلسه دیگه نمیکنی😊خواهش میکنم🌸
-
@sara-haghighatrad اشکال نداره بجاش میفهمی کجاها داری بی دقتی میکنی سر جلسه دیگه نمیکنی😊خواهش میکنم🌸
Shahedeh Raiespour بله انشا... سر جلسه دیگ بی دقتی نباشه😁
-
@sara-haghighatrad اشکال نداره بجاش میفهمی کجاها داری بی دقتی میکنی سر جلسه دیگه نمیکنی😊خواهش میکنم🌸
Shahedeh Raiespour میشه هر موقع فرصت داشتی به تاپیک موازنه یه سری بزنی؟🌸
-
Shahedeh Raiespour میشه هر موقع فرصت داشتی به تاپیک موازنه یه سری بزنی؟🌸
این پست پاک شده!


