Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. دروس
  3. زیست شناسی
  4. سوال از تقسیم سلولی
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

سوال از تقسیم سلولی

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده زیست شناسی
140 دیدگاه‌ها 12 کاربران 3.7k بازدیدها 9 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • _Biliifti__ _Biliifti_

    Bio من برا یه سوال باید تاپیک میزدم اجازه نداشتم تودلی ازت بپرسم...شرمنده
    کمپبل://
    درپرومتافاز چند مولکول DNAوجود دارد؟
    چند مولکول DNA,به ازای هرکروموزوم وجود دارد؟چند مارپیج مضاعف به ازای کروماتیدو کروموزوم وجود دارد؟
    این چی میگه؟؟؟؟؟؟؟
    میشه ترجمه کنی؟؟
    من نمیفهمم اصلا درک کلماتشو ندارم..جوری که خود سوالو از رو متنش نوشتم😕

    _Mitra__ آفلاین
    _Mitra__ آفلاین
    _Mitra_
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط _Mitra_ انجام شده
    #18

    @narjes-hashemi ولی نرجس خودمونیما 46 تا بازدید به علاوه 18 تا پست :/
    واقعا داره حسودیم میشه :||||||

    میبینم آن شکفتن شادی را (:

    _Biliifti__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • Negin_MN آفلاین
      Negin_MN آفلاین
      Negin_M
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Negin_M انجام شده
      #19

      53 تا بازدید تو یه ساعت حالا کافی بود ما سوال میپرسیدیم😐زینب بیا بیرون😂😂اینجا مثلا مال زیسته آخرش به جرم اسپم حسابتون رو میرسن😶

      _Biliifti__ zeinab dehghaniZ 2 پاسخ آخرین پاسخ
      4
      • zeinab dehghaniZ zeinab dehghani

        @narjes-hashemi در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

        zeinab dehghani در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

        @narjes-hashemi در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

        zeinab dehghani در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

        @narjes-hashemi زدی ورود افرادمتفرقه ممنوع....(یعنی بیشترآدم فضول میشه)
        بعدهم درمورد زیست هست...
        بعدهم اول اولش سلطان زیست رو تگ کردی..
        بعدمیخای ما نیایم؟!
        ای بانوی پاکدامن!!!
        چرااینقده پلشت بازی درمیاری؟!!:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :expressionless_face:

        ینی من دیونه همین پلشت بازیام که فقط خودت درک میکنی😂درود بر شَرَفَت😂
        آقا این نام گذاری نهایت فشار روانی و عصبی بود

        :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
        من اول و آخر همه ی پلشت بازیارو درک میکنم..
        توروهم آوردم وَر دستِ خودم:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
        حالا مااینجارو میکنیم یه پاتودلی و میگیم و میخندیم...ولی خودیاسین نمیاد ک جواب بده:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :expressionless_face:

        بانو پاکدامن باشه پلشت بازی نفهمه؟
        مگه میشه؟مگه داریم؟😂
        آقا اگه تا یه ساعت دیگه اومد من بستنی میدم همین تاپیکو😐بیادم همه رو با خاک یکسان میکنه میره😂

        درودبرشرف اون جمله اولت....:face_with_tears_of_joy:
        اصن تن و بدن بانوحضرت مریم الان به رقص سماع دراومد:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
        ععع یاسین نیاااا:face_without_mouth: :face_without_mouth: ..بزار این بچه مایه دار مارو بستنی بده...:face_without_mouth: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:

        _Biliifti__ آفلاین
        _Biliifti__ آفلاین
        _Biliifti_
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #20

        zeinab dehghani در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

        @narjes-hashemi در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

        zeinab dehghani در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

        @narjes-hashemi در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

        zeinab dehghani در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

        @narjes-hashemi زدی ورود افرادمتفرقه ممنوع....(یعنی بیشترآدم فضول میشه)
        بعدهم درمورد زیست هست...
        بعدهم اول اولش سلطان زیست رو تگ کردی..
        بعدمیخای ما نیایم؟!
        ای بانوی پاکدامن!!!
        چرااینقده پلشت بازی درمیاری؟!!:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :expressionless_face:

        ینی من دیونه همین پلشت بازیام که فقط خودت درک میکنی😂درود بر شَرَفَت😂
        آقا این نام گذاری نهایت فشار روانی و عصبی بود

        :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
        من اول و آخر همه ی پلشت بازیارو درک میکنم..
        توروهم آوردم وَر دستِ خودم:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
        حالا مااینجارو میکنیم یه پاتودلی و میگیم و میخندیم...ولی خودیاسین نمیاد ک جواب بده:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :expressionless_face:

        بانو پاکدامن باشه پلشت بازی نفهمه؟
        مگه میشه؟مگه داریم؟😂
        آقا اگه تا یه ساعت دیگه اومد من بستنی میدم همین تاپیکو😐بیادم همه رو با خاک یکسان میکنه میره😂

        درودبرشرف اون جمله اولت....:face_with_tears_of_joy:
        اصن تن و بدن بانوحضرت مریم الان به رقص سماع دراومد:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
        ععع یاسین نیاااا:face_without_mouth: :face_without_mouth: ..بزار این بچه مایه دار مارو بستنی بده...:face_without_mouth: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:

        وجودت سرشاراز جمال و سرافرازی😂😂
        آقا قابل ذکره که بگم من تا پیتزارو از تو نگیرم عمرا وارد این بازی های کثیف بشم😂😂

        لاجرم مست و طربناک و قوی بنیادیم...

        zeinab dehghaniZ 1 پاسخ آخرین پاسخ
        5
        • Negin_MN Negin_M

          53 تا بازدید تو یه ساعت حالا کافی بود ما سوال میپرسیدیم😐زینب بیا بیرون😂😂اینجا مثلا مال زیسته آخرش به جرم اسپم حسابتون رو میرسن😶

          _Biliifti__ آفلاین
          _Biliifti__ آفلاین
          _Biliifti_
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #21

          @نگین-محمدیان در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

          53 تا بازدید تو یه ساعت حالا کافی بود ما سوال میپرسیدیم😐زینب بیا بیرون😂😂اینجا مثلا مال زیسته آخرش به جرم اسپم حسابتون رو میرسن😶

          آقا خار بشه بره به چشم حسوووود😂(شوخی)

          لاجرم مست و طربناک و قوی بنیادیم...

          Negin_MN 1 پاسخ آخرین پاسخ
          5
          • _Biliifti__ _Biliifti_

            Bio من برا یه سوال باید تاپیک میزدم اجازه نداشتم تودلی ازت بپرسم...شرمنده
            کمپبل://
            درپرومتافاز چند مولکول DNAوجود دارد؟
            چند مولکول DNA,به ازای هرکروموزوم وجود دارد؟چند مارپیج مضاعف به ازای کروماتیدو کروموزوم وجود دارد؟
            این چی میگه؟؟؟؟؟؟؟
            میشه ترجمه کنی؟؟
            من نمیفهمم اصلا درک کلماتشو ندارم..جوری که خود سوالو از رو متنش نوشتم😕

            P آفلاین
            P آفلاین
            parisa___
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #22

            @narjes-hashemi فقط چقدر پست ها به سوالت ربط داره 😂😂
            دوستان خسته نباشید 😜😂😂
            همین طوری ادامه بدید چراغ اینجا روشن باشه تا اومدن Bio
            😜😂😂😂😂

            اللَّهُمَّ لَاتَكِلْنِي إِلَى نَفْسِي طَرْفَةَ عَيْنٍ أبَداً

            _Biliifti__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
            3
            • _Mitra__ _Mitra_

              @narjes-hashemi ولی نرجس خودمونیما 46 تا بازدید به علاوه 18 تا پست :/
              واقعا داره حسودیم میشه :||||||

              _Biliifti__ آفلاین
              _Biliifti__ آفلاین
              _Biliifti_
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #23

              @mitra-ism-rahmani در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

              @narjes-hashemi ولی نرجس خودمونیما 46 تا بازدید به علاوه 18 تا پست :/
              واقعا داره حسودیم میشه :||||||

              صد بریز به کارت رمز موفقیتو لو میدم😂🖐🏻

              لاجرم مست و طربناک و قوی بنیادیم...

              _Mitra__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
              5
              • _Biliifti__ _Biliifti_

                @نگین-محمدیان در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

                53 تا بازدید تو یه ساعت حالا کافی بود ما سوال میپرسیدیم😐زینب بیا بیرون😂😂اینجا مثلا مال زیسته آخرش به جرم اسپم حسابتون رو میرسن😶

                آقا خار بشه بره به چشم حسوووود😂(شوخی)

                Negin_MN آفلاین
                Negin_MN آفلاین
                Negin_M
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #24

                @narjes-hashemi اعتبارات رو کردم 5000تا😍😂درسی هم هست بدرد میخوره
                تاپیک بزن فقط مردم رو دورخودت جمع کن😶
                مینوشتی سوال از زیست کمپبل هیچکی نمیومد😂

                _Biliifti__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                3
                • Negin_MN Negin_M

                  @narjes-hashemi اعتبارات رو کردم 5000تا😍😂درسی هم هست بدرد میخوره
                  تاپیک بزن فقط مردم رو دورخودت جمع کن😶
                  مینوشتی سوال از زیست کمپبل هیچکی نمیومد😂

                  _Biliifti__ آفلاین
                  _Biliifti__ آفلاین
                  _Biliifti_
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #25

                  @نگین-محمدیان در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

                  @narjes-hashemi اعتبارات رو کردم 5000تا😍😂درسی هم هست بدرد میخوره
                  تاپیک بزن فقط مردم رو دورخودت جمع کن😶
                  مینوشتی سوال از زیست کمپبل هیچکی نمیومد😂

                  مورد خفنی هستی بیا ور دستم درسم نمیخواد بخونی😂

                  لاجرم مست و طربناک و قوی بنیادیم...

                  Negin_MN 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  6
                  • _Biliifti__ _Biliifti_

                    @mitra-ism-rahmani در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

                    @narjes-hashemi ولی نرجس خودمونیما 46 تا بازدید به علاوه 18 تا پست :/
                    واقعا داره حسودیم میشه :||||||

                    صد بریز به کارت رمز موفقیتو لو میدم😂🖐🏻

                    _Mitra__ آفلاین
                    _Mitra__ آفلاین
                    _Mitra_
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #26

                    @narjes-hashemi در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

                    @mitra-ism-rahmani در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

                    @narjes-hashemi ولی نرجس خودمونیما 46 تا بازدید به علاوه 18 تا پست :/
                    واقعا داره حسودیم میشه :||||||

                    صد بریز به کارت رمز موفقیتو لو میدم😂🖐🏻

                    همگی خیلی بی جنبه ایم :face_without_mouth:
                    مثلا میگن تودلی سوال درسی نپرسین تاپیک درسی میزنیم تبدیلش میکنیم به تودلی :///////////

                    میبینم آن شکفتن شادی را (:

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    2
                    • Negin_MN Negin_M

                      53 تا بازدید تو یه ساعت حالا کافی بود ما سوال میپرسیدیم😐زینب بیا بیرون😂😂اینجا مثلا مال زیسته آخرش به جرم اسپم حسابتون رو میرسن😶

                      zeinab dehghaniZ آفلاین
                      zeinab dehghaniZ آفلاین
                      zeinab dehghani
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #27

                      @نگین-محمدیان در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

                      53 تا بازدید تو یه ساعت حالا کافی بود ما سوال میپرسیدیم😐زینب بیا بیرون😂😂اینجا مثلا مال زیسته آخرش به جرم اسپم حسابتون رو میرسن😶

                      آغا همش تقصیر نرجسه...:face_with_tears_of_joy:
                      منو چه به اسپم اینا!!:face_without_mouth:
                      اصن میخواین مطلب زیستایی ک میدونم رو کنم همه کف کنین!!:face_with_tears_of_joy:
                      پ.ن:رونمیکنم ک چشمم نزنین:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      2
                      • _Biliifti__ _Biliifti_

                        zeinab dehghani در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

                        @narjes-hashemi در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

                        zeinab dehghani در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

                        @narjes-hashemi در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

                        zeinab dehghani در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

                        @narjes-hashemi زدی ورود افرادمتفرقه ممنوع....(یعنی بیشترآدم فضول میشه)
                        بعدهم درمورد زیست هست...
                        بعدهم اول اولش سلطان زیست رو تگ کردی..
                        بعدمیخای ما نیایم؟!
                        ای بانوی پاکدامن!!!
                        چرااینقده پلشت بازی درمیاری؟!!:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :expressionless_face:

                        ینی من دیونه همین پلشت بازیام که فقط خودت درک میکنی😂درود بر شَرَفَت😂
                        آقا این نام گذاری نهایت فشار روانی و عصبی بود

                        :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
                        من اول و آخر همه ی پلشت بازیارو درک میکنم..
                        توروهم آوردم وَر دستِ خودم:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
                        حالا مااینجارو میکنیم یه پاتودلی و میگیم و میخندیم...ولی خودیاسین نمیاد ک جواب بده:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :expressionless_face:

                        بانو پاکدامن باشه پلشت بازی نفهمه؟
                        مگه میشه؟مگه داریم؟😂
                        آقا اگه تا یه ساعت دیگه اومد من بستنی میدم همین تاپیکو😐بیادم همه رو با خاک یکسان میکنه میره😂

                        درودبرشرف اون جمله اولت....:face_with_tears_of_joy:
                        اصن تن و بدن بانوحضرت مریم الان به رقص سماع دراومد:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
                        ععع یاسین نیاااا:face_without_mouth: :face_without_mouth: ..بزار این بچه مایه دار مارو بستنی بده...:face_without_mouth: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:

                        وجودت سرشاراز جمال و سرافرازی😂😂
                        آقا قابل ذکره که بگم من تا پیتزارو از تو نگیرم عمرا وارد این بازی های کثیف بشم😂😂

                        zeinab dehghaniZ آفلاین
                        zeinab dehghaniZ آفلاین
                        zeinab dehghani
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #28

                        @narjes-hashemi در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

                        zeinab dehghani در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

                        @narjes-hashemi در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

                        zeinab dehghani در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

                        @narjes-hashemi در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

                        zeinab dehghani در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

                        @narjes-hashemi زدی ورود افرادمتفرقه ممنوع....(یعنی بیشترآدم فضول میشه)
                        بعدهم درمورد زیست هست...
                        بعدهم اول اولش سلطان زیست رو تگ کردی..
                        بعدمیخای ما نیایم؟!
                        ای بانوی پاکدامن!!!
                        چرااینقده پلشت بازی درمیاری؟!!:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :expressionless_face:

                        ینی من دیونه همین پلشت بازیام که فقط خودت درک میکنی😂درود بر شَرَفَت😂
                        آقا این نام گذاری نهایت فشار روانی و عصبی بود

                        :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
                        من اول و آخر همه ی پلشت بازیارو درک میکنم..
                        توروهم آوردم وَر دستِ خودم:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
                        حالا مااینجارو میکنیم یه پاتودلی و میگیم و میخندیم...ولی خودیاسین نمیاد ک جواب بده:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :expressionless_face:

                        بانو پاکدامن باشه پلشت بازی نفهمه؟
                        مگه میشه؟مگه داریم؟😂
                        آقا اگه تا یه ساعت دیگه اومد من بستنی میدم همین تاپیکو😐بیادم همه رو با خاک یکسان میکنه میره😂

                        درودبرشرف اون جمله اولت....:face_with_tears_of_joy:
                        اصن تن و بدن بانوحضرت مریم الان به رقص سماع دراومد:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
                        ععع یاسین نیاااا:face_without_mouth: :face_without_mouth: ..بزار این بچه مایه دار مارو بستنی بده...:face_without_mouth: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:

                        وجودت سرشاراز جمال و سرافرازی😂😂
                        آقا قابل ذکره که بگم من تا پیتزارو از تو نگیرم عمرا وارد این بازی های کثیف بشم😂😂

                        من پیتزا رو به توی پاکدامنِ پلشت حتمن میدم...:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • _Biliifti__ _Biliifti_

                          @نگین-محمدیان در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

                          @narjes-hashemi اعتبارات رو کردم 5000تا😍😂درسی هم هست بدرد میخوره
                          تاپیک بزن فقط مردم رو دورخودت جمع کن😶
                          مینوشتی سوال از زیست کمپبل هیچکی نمیومد😂

                          مورد خفنی هستی بیا ور دستم درسم نمیخواد بخونی😂

                          Negin_MN آفلاین
                          Negin_MN آفلاین
                          Negin_M
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #29

                          @narjes-hashemi زینب بیا ببین دارن منو از راه بدر میکنن😂😂

                          zeinab dehghaniZ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          4
                          • Negin_MN Negin_M

                            @narjes-hashemi زینب بیا ببین دارن منو از راه بدر میکنن😂😂

                            zeinab dehghaniZ آفلاین
                            zeinab dehghaniZ آفلاین
                            zeinab dehghani
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط zeinab dehghani انجام شده
                            #30

                            @نگین-محمدیان در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

                            @narjes-hashemi زینب بیا ببین دارن منو از راه بدر میکنن😂😂

                            نگین این نرجس یکم طریقه ی آموزش پلشتیش سریع هست..میترسم اُوِردوس کنی(اگه درست نوشته باشه:face_with_tears_of_joy: :face_without_mouth: )
                            بیا خودم هُموارُک بهت یادمیدم...:face_with_tears_of_joy:
                            فقط قبلش تاپیک درسیام رو بلایک تاچتم باز بشه:face_without_mouth: :face_with_tears_of_joy:

                            Negin_MN _Biliifti__ 2 پاسخ آخرین پاسخ
                            3
                            • _Mitra__ آفلاین
                              _Mitra__ آفلاین
                              _Mitra_
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #31

                              شد 55 تا :face_with_head-bandage: :face_with_rolling_eyes:
                              از بس پیام میدین خب ندین تا نیاد رو صفحه اصلی انجمن هر کی دید ترغیب بشه بیاد تو :face_with_tears_of_joy: :face_without_mouth:

                              میبینم آن شکفتن شادی را (:

                              zeinab dehghaniZ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              2
                              • _Mitra__ _Mitra_

                                شد 55 تا :face_with_head-bandage: :face_with_rolling_eyes:
                                از بس پیام میدین خب ندین تا نیاد رو صفحه اصلی انجمن هر کی دید ترغیب بشه بیاد تو :face_with_tears_of_joy: :face_without_mouth:

                                zeinab dehghaniZ آفلاین
                                zeinab dehghaniZ آفلاین
                                zeinab dehghani
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #32

                                @mitra-ism-rahmani در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

                                شد 55 تا :face_with_head-bandage: :face_with_rolling_eyes:
                                از بس پیام میدین خب ندین تا نیاد رو صفحه اصلی انجمن هر کی دید ترغیب بشه بیاد تو :face_with_tears_of_joy: :face_without_mouth:

                                شد62:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:

                                _Mitra__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                2
                                • _Biliifti__ آفلاین
                                  _Biliifti__ آفلاین
                                  _Biliifti_
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #33

                                  آقا الان میان تاپیکو میبندن نکنید این چنین😂
                                  سوالا منم بی جواب می مونه قید تامین زندگی رو میزنم

                                  لاجرم مست و طربناک و قوی بنیادیم...

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  6
                                  • zeinab dehghaniZ zeinab dehghani

                                    @mitra-ism-rahmani در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

                                    شد 55 تا :face_with_head-bandage: :face_with_rolling_eyes:
                                    از بس پیام میدین خب ندین تا نیاد رو صفحه اصلی انجمن هر کی دید ترغیب بشه بیاد تو :face_with_tears_of_joy: :face_without_mouth:

                                    شد62:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:

                                    _Mitra__ آفلاین
                                    _Mitra__ آفلاین
                                    _Mitra_
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #34

                                    zeinab dehghani من در شب امتحان زیست سکته زدم رفت :crying_face: :broken_heart:

                                    میبینم آن شکفتن شادی را (:

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • zeinab dehghaniZ آفلاین
                                      zeinab dehghaniZ آفلاین
                                      zeinab dehghani
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #35

                                      d0c0697c-f850-4dbd-bca6-d00689036fa4-image.png
                                      رفع اسپم..:/
                                      چ داغون هم اومد -_-

                                      _Biliifti__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      3
                                      • zeinab dehghaniZ zeinab dehghani

                                        @نگین-محمدیان در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

                                        @narjes-hashemi زینب بیا ببین دارن منو از راه بدر میکنن😂😂

                                        نگین این نرجس یکم طریقه ی آموزش پلشتیش سریع هست..میترسم اُوِردوس کنی(اگه درست نوشته باشه:face_with_tears_of_joy: :face_without_mouth: )
                                        بیا خودم هُموارُک بهت یادمیدم...:face_with_tears_of_joy:
                                        فقط قبلش تاپیک درسیام رو بلایک تاچتم باز بشه:face_without_mouth: :face_with_tears_of_joy:

                                        Negin_MN آفلاین
                                        Negin_MN آفلاین
                                        Negin_M
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #36

                                        zeinab dehghani وای میخوام جواب بدم😂😂ولی ترس از اخراج مجدد😶😂

                                        zeinab dehghaniZ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        2
                                        • Negin_MN Negin_M

                                          zeinab dehghani وای میخوام جواب بدم😂😂ولی ترس از اخراج مجدد😶😂

                                          zeinab dehghaniZ آفلاین
                                          zeinab dehghaniZ آفلاین
                                          zeinab dehghani
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #37

                                          @نگین-محمدیان در ورود افراد متفرقه ممنوع😐 گفته است:

                                          zeinab dehghani وای میخوام جواب بدم😂😂ولی ترس از اخراج مجدد😶😂

                                          اوووخ
                                          جمع کنیم بریم...:face_without_mouth:
                                          این تاپیک هم باشه برای یاسین ..بلکه شاید بیاد جواب بده
                                          پ.ن:نرجس!یاسین رو باید زیرلفظی بهش بدی:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          2
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          • 6
                                          • 7
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع