Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. راهنماییم کنید دوستان 🌼
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

راهنماییم کنید دوستان 🌼

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده حل نشده سوال مشاوره ای
26 دیدگاه‌ها 7 کاربران 842 بازدیدها 5 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • Dr.RashidiD Dr.Rashidi

    hadis Rad در راهنماییم کنید دوستان 🌼 گفته است:

    سلام دوستان 🌼
    تازه وارد انجمن شدم زیاد نمیدونم چیزی ازش 🤕
    میخواستم سوال کنم ببینم روش مطالعه تون چجور هست بیشتر رو چه مباحثی تاکید دارید؟؟
    در کل ممنون میشم راهنماییم کنید درمورد کنکوری خوندن و از تجربه هاتون بگید، ممنون😊🌼

    روش مطالعه تو هر درسی با درسای دیگه فرق میکنه
    باید برای هر درس به نسبت توانایی های خودت و میزان ضعف و قوتت برنامه ی جدا بچینی
    میتونی یکم بیشتر از خودت و نحوه ی درس خوندن و رشتت بگی تا بیشتر راهنماییت کنم ؟

    hadis RadH آفلاین
    hadis RadH آفلاین
    hadis Rad
    دانش آموزان آلاء تجربی
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #6

    @dr-rashidi بله، من یازدهم تجربی هستم اما دارم وارد دوازدهم میشم.
    از تیر شروع به تست زدن کردم و قبل از اون تست برای کنکور نمیزدم.
    توی دروس ریاضی و فیزیک نسبت به بقیه دروس کاستی هایی دارم.
    چند فیلم برنامه ریزی و مشاوره ای دیده ام اما هنوز نمیدونم چیکار کنم و چجور خوندنی درست هست برای یک کنکوری.
    و اینکه احساس میکنم یکم کندخوان هستم، روی یک مطلب بیش از حد مکث میکنم و وسواس دارم.
    .......

    Dr.RashidiD 1 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • Dr.RashidiD Dr.Rashidi

      hadis Rad

      Screenshot_20210704-203346_Samsung Internet.jpg

      یه سر به اینجا بزن ، با گروها آشنا میشی
      بعدشم هروقت با گروه خاصی کار داشتی کافیه @ بزاری و بعد اسم گروه رو بنویسی
      اینجوری اونا میان و بهت جواب میدن 😊

      hadis RadH آفلاین
      hadis RadH آفلاین
      hadis Rad
      دانش آموزان آلاء تجربی
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #7

      @dr-rashidi اهاان
      خیلی ممنون😊🌼

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • hadis RadH hadis Rad

        @dr-rashidi بله، من یازدهم تجربی هستم اما دارم وارد دوازدهم میشم.
        از تیر شروع به تست زدن کردم و قبل از اون تست برای کنکور نمیزدم.
        توی دروس ریاضی و فیزیک نسبت به بقیه دروس کاستی هایی دارم.
        چند فیلم برنامه ریزی و مشاوره ای دیده ام اما هنوز نمیدونم چیکار کنم و چجور خوندنی درست هست برای یک کنکوری.
        و اینکه احساس میکنم یکم کندخوان هستم، روی یک مطلب بیش از حد مکث میکنم و وسواس دارم.
        .......

        Dr.RashidiD آفلاین
        Dr.RashidiD آفلاین
        Dr.Rashidi
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #8

        hadis Rad در راهنماییم کنید دوستان 🌼 گفته است:

        @dr-rashidi بله، من یازدهم تجربی هستم اما دارم وارد دوازدهم میشم.
        از تیر شروع به تست زدن کردم و قبل از اون تست برای کنکور نمیزدم.
        توی دروس ریاضی و فیزیک نسبت به بقیه دروس کاستی هایی دارم.
        چند فیلم برنامه ریزی و مشاوره ای دیده ام اما هنوز نمیدونم چیکار کنم و چجور خوندنی درست هست برای یک کنکوری.
        و اینکه احساس میکنم یکم کندخوان هستم، روی یک مطلب بیش از حد مکث میکنم و وسواس دارم.
        .......

        اها اینجوری بهتر شد
        حالا من با یه شناخت کلی میتونم یه سری پیشنهادا بهت بدم

        ببین کندخوانی یکی از عللش میتونه وسواس مطالعاتی باشه ینی بیش از حد رو یه مبحث موندن
        بهترین کار برای بچه های کنکوری اینه که با یه دید کلی از مبحث برن سراغ تست زدن
        ینی چی ؟
        ینی این که من مثلا میخوام از فصل یک زیست دهم تست بزنم
        میرم متنشو مثل روزنامه میخونم دقت کن فقط میخونم
        بعد از یه مرور روزنامه وار میرم سراغ تستاش
        سعی میکنم هر طور شده یه سری از تستا رو بزنم
        و اصلا به این اهمیت نمیدم که چند تاش غلط شده و چند تاش درسته چون میدونم که هدف من از این کار صرفا یادگیری بوده
        بعد از اینکه تستارو زدم (لازم نیست همه ی تستاشم بزنیا مثلا مضرب ۵ یا ۳ بزن) میرم پاسخنامشو میخونم و نکاتشو مرور میکنم
        بعد دوباره میرم رو کتاب اصلیم و اون فصل رو دقیق مطالعه میکنم
        ولی اینبار به اون قسمت هاییم که تست ازش بیشتر طرح شده بود توجه ویژه ای میکنم

        این کار برای زیست خیلی خوبه
        برای دروسی مثل ریاضی و فیزیک بهترین کار اینه که شما فیلم یا درسنامه ای که داری رو با دقت ببینی و بخونی بعد بیای همون تمرینایی که حل میشه رو دوباره خودت حل کنی و بعدش بری با تستای طبقه بندی شده از آسون به سخت اون مطلب رو برا خودت جا بندازی
        درس شیمی تلفیقی از روش مطالعه ی زیست و ریاضی و فیزیکه چون شما هم با متن سر و کار داری هم با مسئله

        برای دروس عمومی هم اونایی که توشون قوی تری رو بیشتر تست بزن و اونایی که احساس میکنی ضعف داری اول درسنامه و بعد تست زیاد

        سعی کن همیشه یه روتین برا خودت داشته باشی که طبق اون پیش بری
        مثلا بگی من دوس دارم هر شب دو صفحه متن شیمی ، ده تا تست قرابت ده تا تست لغت زبان یا.... بزنم

        اینجوری خیلی هدفنمد میشی

        هیچ اگر سایه پذیرد
        منم آن سایه ی هیچ ...

        hadis RadH 1 پاسخ آخرین پاسخ
        2
        • احسان نوروزی کیویا آفلاین
          احسان نوروزی کیویا آفلاین
          احسان نوروزی کیوی
          تجربی دانش آموزان آلاء
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #9

          سلام من امسال سال دوم هست دارم کنکور میدم، به نظر من روش هر کس متفاوته، ولی به نظر من مهم ترین چیز تسته، حتی اگه وقت خوندن درسنامه ندارید از روش یکبار بخونید و تست بزنید و تو راه حلش نکته ها را یاد بگیرید، جو سنگین هم نسازید که باعث استرس بشه، ریلکس بشینید و سوال حل کنید و بررسی کنید همین.😎🙂

          گاهی، فقط یکم شجاعت لازمه.🙂

          hadis RadH 1 پاسخ آخرین پاسخ
          3
          • Dr.RashidiD Dr.Rashidi

            hadis Rad در راهنماییم کنید دوستان 🌼 گفته است:

            @dr-rashidi بله، من یازدهم تجربی هستم اما دارم وارد دوازدهم میشم.
            از تیر شروع به تست زدن کردم و قبل از اون تست برای کنکور نمیزدم.
            توی دروس ریاضی و فیزیک نسبت به بقیه دروس کاستی هایی دارم.
            چند فیلم برنامه ریزی و مشاوره ای دیده ام اما هنوز نمیدونم چیکار کنم و چجور خوندنی درست هست برای یک کنکوری.
            و اینکه احساس میکنم یکم کندخوان هستم، روی یک مطلب بیش از حد مکث میکنم و وسواس دارم.
            .......

            اها اینجوری بهتر شد
            حالا من با یه شناخت کلی میتونم یه سری پیشنهادا بهت بدم

            ببین کندخوانی یکی از عللش میتونه وسواس مطالعاتی باشه ینی بیش از حد رو یه مبحث موندن
            بهترین کار برای بچه های کنکوری اینه که با یه دید کلی از مبحث برن سراغ تست زدن
            ینی چی ؟
            ینی این که من مثلا میخوام از فصل یک زیست دهم تست بزنم
            میرم متنشو مثل روزنامه میخونم دقت کن فقط میخونم
            بعد از یه مرور روزنامه وار میرم سراغ تستاش
            سعی میکنم هر طور شده یه سری از تستا رو بزنم
            و اصلا به این اهمیت نمیدم که چند تاش غلط شده و چند تاش درسته چون میدونم که هدف من از این کار صرفا یادگیری بوده
            بعد از اینکه تستارو زدم (لازم نیست همه ی تستاشم بزنیا مثلا مضرب ۵ یا ۳ بزن) میرم پاسخنامشو میخونم و نکاتشو مرور میکنم
            بعد دوباره میرم رو کتاب اصلیم و اون فصل رو دقیق مطالعه میکنم
            ولی اینبار به اون قسمت هاییم که تست ازش بیشتر طرح شده بود توجه ویژه ای میکنم

            این کار برای زیست خیلی خوبه
            برای دروسی مثل ریاضی و فیزیک بهترین کار اینه که شما فیلم یا درسنامه ای که داری رو با دقت ببینی و بخونی بعد بیای همون تمرینایی که حل میشه رو دوباره خودت حل کنی و بعدش بری با تستای طبقه بندی شده از آسون به سخت اون مطلب رو برا خودت جا بندازی
            درس شیمی تلفیقی از روش مطالعه ی زیست و ریاضی و فیزیکه چون شما هم با متن سر و کار داری هم با مسئله

            برای دروس عمومی هم اونایی که توشون قوی تری رو بیشتر تست بزن و اونایی که احساس میکنی ضعف داری اول درسنامه و بعد تست زیاد

            سعی کن همیشه یه روتین برا خودت داشته باشی که طبق اون پیش بری
            مثلا بگی من دوس دارم هر شب دو صفحه متن شیمی ، ده تا تست قرابت ده تا تست لغت زبان یا.... بزنم

            اینجوری خیلی هدفنمد میشی

            hadis RadH آفلاین
            hadis RadH آفلاین
            hadis Rad
            دانش آموزان آلاء تجربی
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #10

            @dr-rashidi اهاان بله
            برای شیمی مثلا درسنامه رو بخونم و یا فیلم اموزشی و بعد تست بزنم خوبه، دیگه طرف کتاب درسی نرم؟؟
            روتینی که عرض کردید، مثلا در هر روز از 4تا اختصاصی و 4تا عمومی، دوتا اختصاصی بزارم و دوتا عمومی خوبه؟
            مثلا شنبه 2تا اختصاصی و 2تا عمومی، روز بعدش اون دوتای اختصاصی دیگه با اون دوتای عمومی دیگه و همینجور ادامه پیدا کنه؟؟؟
            و بعد جزئیات رو بچینم مثلا 20تا تست گرامر، 20تا لغت زبان....
            و اینکه من از دهم شروع کردم به خوندن چندتا از دوستانم گفتن از یازدهم شروع کردن، کدومش بهتره؟؟

            Dr.RashidiD 1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • احسان نوروزی کیویا احسان نوروزی کیوی

              سلام من امسال سال دوم هست دارم کنکور میدم، به نظر من روش هر کس متفاوته، ولی به نظر من مهم ترین چیز تسته، حتی اگه وقت خوندن درسنامه ندارید از روش یکبار بخونید و تست بزنید و تو راه حلش نکته ها را یاد بگیرید، جو سنگین هم نسازید که باعث استرس بشه، ریلکس بشینید و سوال حل کنید و بررسی کنید همین.😎🙂

              hadis RadH آفلاین
              hadis RadH آفلاین
              hadis Rad
              دانش آموزان آلاء تجربی
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #11

              احسان نوروزی کیوی
              سلام ممنون از راهنماییتون 😊
              اصلا دیگه سراغ کتاب درسی نرم؟؟ بجز دروس دینی و زیست
              میشه یکم از بزنامه ریزی تون برای کنکور هم بگید؟ سوال کلی هست ولی در حدی کمک ام کنه و از سردرگمی دربیام ممنون میشم توضیح بدید🌼

              احسان نوروزی کیویا 1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • hadis RadH hadis Rad

                سلام دوستان 🌼
                تازه وارد انجمن شدم زیاد نمیدونم چیزی ازش 🤕
                میخواستم سوال کنم ببینم روش مطالعه تون چجور هست بیشتر رو چه مباحثی تاکید دارید؟؟
                در کل ممنون میشم راهنماییم کنید درمورد کنکوری خوندن و از تجربه هاتون بگید، ممنون😊🌼

                hadis RadH آفلاین
                hadis RadH آفلاین
                hadis Rad
                دانش آموزان آلاء تجربی
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #12

                hadis Rad در راهنماییم کنید دوستان 🌼 گفته است:

                سلام دوستان 🌼
                تازه وارد انجمن شدم زیاد نمیدونم چیزی ازش 🤕
                میخواستم سوال کنم ببینم روش مطالعه تون چجور هست بیشتر رو چه مباحثی تاکید دارید؟؟
                در کل ممنون میشم راهنماییم کنید درمورد کنکوری خوندن و از تجربه هاتون بگید، ممنون😊🌼

                تجربیا
                دانش-آموزان-آلاء

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • hadis RadH hadis Rad

                  @dr-rashidi اهاان بله
                  برای شیمی مثلا درسنامه رو بخونم و یا فیلم اموزشی و بعد تست بزنم خوبه، دیگه طرف کتاب درسی نرم؟؟
                  روتینی که عرض کردید، مثلا در هر روز از 4تا اختصاصی و 4تا عمومی، دوتا اختصاصی بزارم و دوتا عمومی خوبه؟
                  مثلا شنبه 2تا اختصاصی و 2تا عمومی، روز بعدش اون دوتای اختصاصی دیگه با اون دوتای عمومی دیگه و همینجور ادامه پیدا کنه؟؟؟
                  و بعد جزئیات رو بچینم مثلا 20تا تست گرامر، 20تا لغت زبان....
                  و اینکه من از دهم شروع کردم به خوندن چندتا از دوستانم گفتن از یازدهم شروع کردن، کدومش بهتره؟؟

                  Dr.RashidiD آفلاین
                  Dr.RashidiD آفلاین
                  Dr.Rashidi
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #13

                  hadis Rad در راهنماییم کنید دوستان 🌼 گفته است:

                  @dr-rashidi اهاان بله
                  برای شیمی مثلا درسنامه رو بخونم و یا فیلم اموزشی و بعد تست بزنم خوبه، دیگه طرف کتاب درسی نرم؟؟
                  روتینی که عرض کردید، مثلا در هر روز از 4تا اختصاصی و 4تا عمومی، دوتا اختصاصی بزارم و دوتا عمومی خوبه؟
                  مثلا شنبه 2تا اختصاصی و 2تا عمومی، روز بعدش اون دوتای اختصاصی دیگه با اون دوتای عمومی دیگه و همینجور ادامه پیدا کنه؟؟؟
                  و بعد جزئیات رو بچینم مثلا 20تا تست گرامر، 20تا لغت زبان....
                  و اینکه من از دهم شروع کردم به خوندن چندتا از دوستانم گفتن از یازدهم شروع کردن، کدومش بهتره؟؟

                  ببین هیچوقت کتاب درسی رو کنار نزار
                  مهم ترین منبع برای کنکور تو کتاب درسیه

                  این که چه درسایی رو بزاری به خودت بستگی داره

                  این روتینی که گفتم بحثش سوای برنامه روزانته
                  ینی این که هر شب یه تعداد تست معین برا قرابت و لغت و ... بزنی
                  این به این که در طول روز تو برنامت فارسی یا زبان داشتی ربطی نداره

                  اینم خیلی مهم نیست که از چه پایه ای شروع کردی ولی بهتر بود از یازدهم شروع میکردی چون تازه یازدهم رو تموم کردی میتونستی سریع تر جمعش کنی ولی خیلی مهم نیست با هرکدوم شروع کردی همونو تموم کن
                  و بیشتر سعی کن ریاضی و زیست و فارسی رو مبحثی بخونی

                  هیچ اگر سایه پذیرد
                  منم آن سایه ی هیچ ...

                  hadis RadH 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  2
                  • hadis RadH hadis Rad

                    احسان نوروزی کیوی
                    سلام ممنون از راهنماییتون 😊
                    اصلا دیگه سراغ کتاب درسی نرم؟؟ بجز دروس دینی و زیست
                    میشه یکم از بزنامه ریزی تون برای کنکور هم بگید؟ سوال کلی هست ولی در حدی کمک ام کنه و از سردرگمی دربیام ممنون میشم توضیح بدید🌼

                    احسان نوروزی کیویا آفلاین
                    احسان نوروزی کیویا آفلاین
                    احسان نوروزی کیوی
                    تجربی دانش آموزان آلاء
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط احسان نوروزی کیوی انجام شده
                    #14

                    hadis Rad
                    🔴نه کتاب درسی خیلی مهمه، ببین من اشتباه میخوندم مثلا هر وقت میخواستم فیزیک بخونم می نشستم یه ساعت درسنامه را با وسواس میخوندم و وقتی میخواستم تست بزنم دیگه وقت فیزیکم تموم میشد و دفعه بعد هم بازم همینطور و خوب من نمیتونستم تست بزنم☹️
                    حرف من اینه که اگه وقت داری (که قطعا داری، هنوز تا کنکور ببین چقدر مونده، آقای موقاری می‌گفت که یه هم دانشگاهی داشتن که تو کلاس درس جزو زرنگ ها هم نبوده و از متوسط ها بوده، چهار ماه مونده به کنکور شروع کرده خونده و الان پزشکه)، پس وقت داری، من میگم روی درسنامه خیلی وسواس به خرج نده (ولی بخونش) و بعد برو تست بزن، اصلا هم مهم نیست که چند تا غلط میزنی، فقط بزن و جواب هاش را بررسی کن، این بررسی خودش میشه یه درسنامه خوب😎
                    🟢در مورد برنامه ریزی هم یهو جو نگیرین روز اول 15 ساعت بخونین😂، روز بعدش از حال برین و نتونین بخونین.
                    روی درس هایی که ازش میترسین و ضعیف هستین وقت بزارین و شیرجه برین تو ترستون، بعد یه مدتی اون درس میشه مثل باقلوا براتون و هی دوست دارید بخونید.
                    🟡یک نقطه ضعفی هم که من داشتم وقتی میخواستم بخونم، به کل مسیر یعنی به کل این یه سال فکر می کردم و میگفتم یا خدا کیه اینا رو بخونه😂، همون جا کپ می کردم و استرس و این داستان ها، شما کل مسیر را نبین، امروز و این ساعتت را ببین و برنامه امروز را اجرا کن و به فردا و ماه آینده و... فکر نکن.
                    یکم زیاد شد😂 هر چی بنظرم مهم بود و من اشتباه می‌کردم را نوشتم که خدایی نکرده شما اشتباه نکنین.

                    گاهی، فقط یکم شجاعت لازمه.🙂

                    hadis RadH 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    4
                    • احسان نوروزی کیویا احسان نوروزی کیوی

                      hadis Rad
                      🔴نه کتاب درسی خیلی مهمه، ببین من اشتباه میخوندم مثلا هر وقت میخواستم فیزیک بخونم می نشستم یه ساعت درسنامه را با وسواس میخوندم و وقتی میخواستم تست بزنم دیگه وقت فیزیکم تموم میشد و دفعه بعد هم بازم همینطور و خوب من نمیتونستم تست بزنم☹️
                      حرف من اینه که اگه وقت داری (که قطعا داری، هنوز تا کنکور ببین چقدر مونده، آقای موقاری می‌گفت که یه هم دانشگاهی داشتن که تو کلاس درس جزو زرنگ ها هم نبوده و از متوسط ها بوده، چهار ماه مونده به کنکور شروع کرده خونده و الان پزشکه)، پس وقت داری، من میگم روی درسنامه خیلی وسواس به خرج نده (ولی بخونش) و بعد برو تست بزن، اصلا هم مهم نیست که چند تا غلط میزنی، فقط بزن و جواب هاش را بررسی کن، این بررسی خودش میشه یه درسنامه خوب😎
                      🟢در مورد برنامه ریزی هم یهو جو نگیرین روز اول 15 ساعت بخونین😂، روز بعدش از حال برین و نتونین بخونین.
                      روی درس هایی که ازش میترسین و ضعیف هستین وقت بزارین و شیرجه برین تو ترستون، بعد یه مدتی اون درس میشه مثل باقلوا براتون و هی دوست دارید بخونید.
                      🟡یک نقطه ضعفی هم که من داشتم وقتی میخواستم بخونم، به کل مسیر یعنی به کل این یه سال فکر می کردم و میگفتم یا خدا کیه اینا رو بخونه😂، همون جا کپ می کردم و استرس و این داستان ها، شما کل مسیر را نبین، امروز و این ساعتت را ببین و برنامه امروز را اجرا کن و به فردا و ماه آینده و... فکر نکن.
                      یکم زیاد شد😂 هر چی بنظرم مهم بود و من اشتباه می‌کردم را نوشتم که خدایی نکرده شما اشتباه نکنین.

                      hadis RadH آفلاین
                      hadis RadH آفلاین
                      hadis Rad
                      دانش آموزان آلاء تجربی
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #15

                      احسان نوروزی کیوی
                      اهاان،دقیقا منم اون تایمی که برای مثلا زیست هست رو خیلی رو درسنامه ام و به خودم که میام می بینم وقت زیست تموم شده و من به تست نرسیدم 🤕بله خیییلی ممنون از توضیحاتتون 🤩
                      مطمئنا خیلیییی کمکم میکنن🌼

                      احسان نوروزی کیویا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • Dr.RashidiD Dr.Rashidi

                        hadis Rad در راهنماییم کنید دوستان 🌼 گفته است:

                        @dr-rashidi اهاان بله
                        برای شیمی مثلا درسنامه رو بخونم و یا فیلم اموزشی و بعد تست بزنم خوبه، دیگه طرف کتاب درسی نرم؟؟
                        روتینی که عرض کردید، مثلا در هر روز از 4تا اختصاصی و 4تا عمومی، دوتا اختصاصی بزارم و دوتا عمومی خوبه؟
                        مثلا شنبه 2تا اختصاصی و 2تا عمومی، روز بعدش اون دوتای اختصاصی دیگه با اون دوتای عمومی دیگه و همینجور ادامه پیدا کنه؟؟؟
                        و بعد جزئیات رو بچینم مثلا 20تا تست گرامر، 20تا لغت زبان....
                        و اینکه من از دهم شروع کردم به خوندن چندتا از دوستانم گفتن از یازدهم شروع کردن، کدومش بهتره؟؟

                        ببین هیچوقت کتاب درسی رو کنار نزار
                        مهم ترین منبع برای کنکور تو کتاب درسیه

                        این که چه درسایی رو بزاری به خودت بستگی داره

                        این روتینی که گفتم بحثش سوای برنامه روزانته
                        ینی این که هر شب یه تعداد تست معین برا قرابت و لغت و ... بزنی
                        این به این که در طول روز تو برنامت فارسی یا زبان داشتی ربطی نداره

                        اینم خیلی مهم نیست که از چه پایه ای شروع کردی ولی بهتر بود از یازدهم شروع میکردی چون تازه یازدهم رو تموم کردی میتونستی سریع تر جمعش کنی ولی خیلی مهم نیست با هرکدوم شروع کردی همونو تموم کن
                        و بیشتر سعی کن ریاضی و زیست و فارسی رو مبحثی بخونی

                        hadis RadH آفلاین
                        hadis RadH آفلاین
                        hadis Rad
                        دانش آموزان آلاء تجربی
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #16

                        @dr-rashidi اهان، بله واقعا ممنونم از راهنماییتون خیلیی کمک کرد🌼

                        Dr.RashidiD 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • hadis RadH hadis Rad

                          @dr-rashidi اهان، بله واقعا ممنونم از راهنماییتون خیلیی کمک کرد🌼

                          Dr.RashidiD آفلاین
                          Dr.RashidiD آفلاین
                          Dr.Rashidi
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #17

                          hadis Rad موفق باشی😊

                          هیچ اگر سایه پذیرد
                          منم آن سایه ی هیچ ...

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          0
                          • hadis RadH hadis Rad

                            احسان نوروزی کیوی
                            اهاان،دقیقا منم اون تایمی که برای مثلا زیست هست رو خیلی رو درسنامه ام و به خودم که میام می بینم وقت زیست تموم شده و من به تست نرسیدم 🤕بله خیییلی ممنون از توضیحاتتون 🤩
                            مطمئنا خیلیییی کمکم میکنن🌼

                            احسان نوروزی کیویا آفلاین
                            احسان نوروزی کیویا آفلاین
                            احسان نوروزی کیوی
                            تجربی دانش آموزان آلاء
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط احسان نوروزی کیوی انجام شده
                            #18

                            hadis Rad پر قدرت رو به جلو برین، حتما موفق میشین😎💪

                            گاهی، فقط یکم شجاعت لازمه.🙂

                            hadis RadH 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • احسان نوروزی کیویا احسان نوروزی کیوی

                              hadis Rad پر قدرت رو به جلو برین، حتما موفق میشین😎💪

                              hadis RadH آفلاین
                              hadis RadH آفلاین
                              hadis Rad
                              دانش آموزان آلاء تجربی
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #19

                              احسان نوروزی کیوی ممنون🤗

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • bahar mohammadi 0B آفلاین
                                bahar mohammadi 0B آفلاین
                                bahar mohammadi 0
                                فارغ التحصیلان آلاء
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #20

                                سلام عصر بخیر دوستان ..
                                لطفا بگید برنامه ام برای مطالعه چطوره؟(شاید لازم باشه که بگم من امسال دوازدهم تموم کردم و کنکور هم دادم ولی خب حس میکنم چیزی که میخواستم نشده ...😕😕 و میخوام واسه کنکور ۱۴۰۱ آماده بشم .. )

                                خب بریم سراغ برنامه ریزی ای که کردم 😁
                                هر روز ، ۳ تا درس تخصصی و ۲ تا عمومی ..( هر کدوم ۹۰ دقیقه مطالعه )
                                بعد از هر دو تا درسی که خوندم ، ۴۵ دقیقه تست میزنم .
                                اونجوری که حساب کردم تقریبا ۹ الی ۱۰ ساعت مطالعه روزانه شد..
                                ((مجموعا در طول هفته ، ریاضی و فیزیک و شیمی هر کدوم ۸ ساعت - ۹ساعت زیست - و دروس عمومی هم هر کدوم تقریبا ۵ ساعت شده))
                                خب نظری یا پیشنهادی اگه دارید و یا اشکالی در برنامه ریزیم می‌بینید لطفا بگید .
                                ممنون 🙂🙂

                                خدا رو چه دیدی شاید شد🤍💫
                                پ.ن : یک معمار

                                bahar mohammadi 0B mohammadhosien mazaheriM 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                1
                                • bahar mohammadi 0B bahar mohammadi 0

                                  سلام عصر بخیر دوستان ..
                                  لطفا بگید برنامه ام برای مطالعه چطوره؟(شاید لازم باشه که بگم من امسال دوازدهم تموم کردم و کنکور هم دادم ولی خب حس میکنم چیزی که میخواستم نشده ...😕😕 و میخوام واسه کنکور ۱۴۰۱ آماده بشم .. )

                                  خب بریم سراغ برنامه ریزی ای که کردم 😁
                                  هر روز ، ۳ تا درس تخصصی و ۲ تا عمومی ..( هر کدوم ۹۰ دقیقه مطالعه )
                                  بعد از هر دو تا درسی که خوندم ، ۴۵ دقیقه تست میزنم .
                                  اونجوری که حساب کردم تقریبا ۹ الی ۱۰ ساعت مطالعه روزانه شد..
                                  ((مجموعا در طول هفته ، ریاضی و فیزیک و شیمی هر کدوم ۸ ساعت - ۹ساعت زیست - و دروس عمومی هم هر کدوم تقریبا ۵ ساعت شده))
                                  خب نظری یا پیشنهادی اگه دارید و یا اشکالی در برنامه ریزیم می‌بینید لطفا بگید .
                                  ممنون 🙂🙂

                                  bahar mohammadi 0B آفلاین
                                  bahar mohammadi 0B آفلاین
                                  bahar mohammadi 0
                                  فارغ التحصیلان آلاء
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #21

                                  bahar mohammadi 0 در راهنماییم کنید دوستان 🌼 گفته است:

                                  سلام عصر بخیر دوستان ..
                                  لطفا بگید برنامه ام برای مطالعه چطوره؟(شاید لازم باشه که بگم من امسال دوازدهم تموم کردم و کنکور هم دادم ولی خب حس میکنم چیزی که میخواستم نشده ...😕😕 و میخوام واسه کنکور ۱۴۰۱ آماده بشم .. )

                                  خب بریم سراغ برنامه ریزی ای که کردم 😁
                                  هر روز ، ۳ تا درس تخصصی و ۲ تا عمومی ..( هر کدوم ۹۰ دقیقه مطالعه )
                                  بعد از هر دو تا درسی که خوندم ، ۴۵ دقیقه تست میزنم .
                                  اونجوری که حساب کردم تقریبا ۹ الی ۱۰ ساعت مطالعه روزانه شد..
                                  ((مجموعا در طول هفته ، ریاضی و فیزیک و شیمی هر کدوم ۸ ساعت - ۹ساعت زیست - و دروس عمومی هم هر کدوم تقریبا ۵ ساعت شده))
                                  خب نظری یا پیشنهادی اگه دارید و یا اشکالی در برنامه ریزیم می‌بینید لطفا بگید .
                                  ممنون 🙂🙂

                                  تجربیا
                                  دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                                  همیار

                                  خدا رو چه دیدی شاید شد🤍💫
                                  پ.ن : یک معمار

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • bahar mohammadi 0B bahar mohammadi 0

                                    سلام عصر بخیر دوستان ..
                                    لطفا بگید برنامه ام برای مطالعه چطوره؟(شاید لازم باشه که بگم من امسال دوازدهم تموم کردم و کنکور هم دادم ولی خب حس میکنم چیزی که میخواستم نشده ...😕😕 و میخوام واسه کنکور ۱۴۰۱ آماده بشم .. )

                                    خب بریم سراغ برنامه ریزی ای که کردم 😁
                                    هر روز ، ۳ تا درس تخصصی و ۲ تا عمومی ..( هر کدوم ۹۰ دقیقه مطالعه )
                                    بعد از هر دو تا درسی که خوندم ، ۴۵ دقیقه تست میزنم .
                                    اونجوری که حساب کردم تقریبا ۹ الی ۱۰ ساعت مطالعه روزانه شد..
                                    ((مجموعا در طول هفته ، ریاضی و فیزیک و شیمی هر کدوم ۸ ساعت - ۹ساعت زیست - و دروس عمومی هم هر کدوم تقریبا ۵ ساعت شده))
                                    خب نظری یا پیشنهادی اگه دارید و یا اشکالی در برنامه ریزیم می‌بینید لطفا بگید .
                                    ممنون 🙂🙂

                                    mohammadhosien mazaheriM آفلاین
                                    mohammadhosien mazaheriM آفلاین
                                    mohammadhosien mazaheri
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #22

                                    bahar mohammadi 0 سلام وقت بخیر.
                                    شما برای برنامه ریزی باید توانایی های خودتون رو مد نظر قرار بدین و طبق اون برنامه بچینین ، شاید توانایی شما رو من یا بقیه دوستان نداشته باشیم و نتونیم کمکتون کنیم...
                                    اگر میتونید سه تا تخصصی و دوتا عمومی بخونین و تواناییشو دارین خب انجام بدین...
                                    فقط توی برنامتون دوتا نکته رو رعایت کنین؛
                                    اول اینکه حتما پیوسته و منظم درس بخونین که این باعث آرامش خاطرتون میشه.
                                    دوما مطالبی رو میخونین حتما مرور کنین که اینم باعث میشه دوماه دیگه مجبور نباشین همین مطالب رو از اول بخونین.

                                    bahar mohammadi 0B 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    • hadis RadH hadis Rad

                                      سلام دوستان 🌼
                                      تازه وارد انجمن شدم زیاد نمیدونم چیزی ازش 🤕
                                      میخواستم سوال کنم ببینم روش مطالعه تون چجور هست بیشتر رو چه مباحثی تاکید دارید؟؟
                                      در کل ممنون میشم راهنماییم کنید درمورد کنکوری خوندن و از تجربه هاتون بگید، ممنون😊🌼

                                      Elham HamedE آفلاین
                                      Elham HamedE آفلاین
                                      Elham Hamed
                                      تجربی دانش آموزان آلاء
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #23

                                      hadis Rad من زیست هر سه سال رو هروز میخونم
                                      شیمی هر سه سال رو هروز میخونم
                                      فیزیک هر سه سال رو ی روز در میون میخونم
                                      ریاضی هروز
                                      دینی سه سال رو ی روز در میون روزای فرد
                                      زبان انگلیسی هرسه سال روزای فرد
                                      عربی و ادبیات هر سه سال هم روزای زوج

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      0
                                      • hadis RadH hadis Rad

                                        سلام دوستان 🌼
                                        تازه وارد انجمن شدم زیاد نمیدونم چیزی ازش 🤕
                                        میخواستم سوال کنم ببینم روش مطالعه تون چجور هست بیشتر رو چه مباحثی تاکید دارید؟؟
                                        در کل ممنون میشم راهنماییم کنید درمورد کنکوری خوندن و از تجربه هاتون بگید، ممنون😊🌼

                                        SinaFS آفلاین
                                        SinaFS آفلاین
                                        SinaF
                                        فارغ التحصیلان آلاء
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #24

                                        hadis Rad
                                        درود
                                        (به نظر من حتما وقت ویژه ای روی ادبیات بذارین)
                                        به نظر من کنکوری خوندن یعنی تست و تست
                                        اگر درسی رو میخواین شروع کنین ، چن تا تست ازش ببینین تا سوال هایی در مورد اون درس در ذهنتون به وجود بیاد ، بعد وقتی درسنامه میخونید جواب اون سوال هارو پیدا کنید ، اینطوری مطالب بهتر و قوی تر در ذهن ثبت میشه و مثه من وسطش خوابتون نمیگیره :grinning_face_with_sweat:
                                        برای مرور هم اول از اون درس یا مبحث مورد نظرتون آزمونی یا چیزی مثه آزمون از خودتون بگیرین و بعد با توجه به اون ، مطالبی که بیشتر نیازه کار کنین تا وقتتون الکی صرف چیزایی که بلدین نره
                                        همه نظر من بود و شاید کلا اشتباه باشه ، به هر حال امیدوارم بهره برده باشید
                                        .

                                        .

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • mohammadhosien mazaheriM mohammadhosien mazaheri

                                          bahar mohammadi 0 سلام وقت بخیر.
                                          شما برای برنامه ریزی باید توانایی های خودتون رو مد نظر قرار بدین و طبق اون برنامه بچینین ، شاید توانایی شما رو من یا بقیه دوستان نداشته باشیم و نتونیم کمکتون کنیم...
                                          اگر میتونید سه تا تخصصی و دوتا عمومی بخونین و تواناییشو دارین خب انجام بدین...
                                          فقط توی برنامتون دوتا نکته رو رعایت کنین؛
                                          اول اینکه حتما پیوسته و منظم درس بخونین که این باعث آرامش خاطرتون میشه.
                                          دوما مطالبی رو میخونین حتما مرور کنین که اینم باعث میشه دوماه دیگه مجبور نباشین همین مطالب رو از اول بخونین.

                                          bahar mohammadi 0B آفلاین
                                          bahar mohammadi 0B آفلاین
                                          bahar mohammadi 0
                                          فارغ التحصیلان آلاء
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #25

                                          mohammadhosien mazaheri
                                          سلام ممنون از راهنماییتون 🌹🌹

                                          خدا رو چه دیدی شاید شد🤍💫
                                          پ.ن : یک معمار

                                          mohammadhosien mazaheriM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          1
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع