Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. گزارش مطالعه بچه های همخوانی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

گزارش مطالعه بچه های همخوانی

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده مشاوره تحصیلی
گزارشمطالعه
927 دیدگاه‌ها 64 کاربران 58.5k بازدیدها 80 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • atena abolhasaniA atena abolhasani

    atena abolhasani
    گزارش ۰۰/۰۴/۱۹ :
    یک ساعت و نیم ریاضی : راه ابریشم + ۹ تا تمرین درسنامه
    یک ساعت و نیم شیمی : ۲۴ تست فصل اول دهم + مرور (تحلیل تست ها هم طول کشید😐)
    یک ساعت دینی : ۲۴ تست + مرور درس اول و دوم دهم
    ۴۵ دقیقه عربی : مرور درس اول و دوم دهم
    جمع ساعات : ۴ ساعت و ۴۵ دقیقه
    جمع تست : ۴۸

    atena abolhasaniA آفلاین
    atena abolhasaniA آفلاین
    atena abolhasani
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط atena abolhasani انجام شده
    #784

    atena abolhasani سلام شب بخیر
    گزارش ۰۰/۰۴/۲۰ :
    ۲ ساعت زیست : مرور فصل دوم گفتار اول
    ۱ ساعت دینی : درس سوم دهم + ۴۲ تست
    ۲ ساعت ریاضی : راه ابریشم + ۹ تست
    ۱ ساعت و نیم زبان
    ۱ ساعت ادبیات
    جمع ساعات : ۷
    جمع تست : ۵۱
    پ .ن : تا چشم رو هم زدیم شد ۲۰ تیر😶

    atena abolhasaniA 1 پاسخ آخرین پاسخ
    10
    • Yeganeh Robat SarpooshiY Yeganeh Robat Sarpooshi

      Yeganeh Robat Sarpooshi

      سلام
      زیست 1:30-----20T
      فیزیک 1:30------20T
      شیمی 1:30------30T
      عربی 1:30-------10T
      زبان 30-----10T
      ادبیات 30----- 10T
      جمعا 7 ساعت و 100 تست

      Yeganeh Robat SarpooshiY آفلاین
      Yeganeh Robat SarpooshiY آفلاین
      Yeganeh Robat Sarpooshi
      تجربی یازدهم
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #785

      Yeganeh Robat Sarpooshi سلام
      زیست 1:30-----30
      فیزیک 1:30------30
      شیمی 1:30------30T
      عربی 1:30-------20T
      زبان 30-----20T
      ادبیات 30----- 20
      جمعا 7 ساعت 150 تست
      مریم ناطقی بخاطر شرایطش فعلا نمیتونه مطالعه داشته باشه

      Yeganeh Robat SarpooshiY 1 پاسخ آخرین پاسخ
      7
      • Zahra.tgZ Zahra.tg

        @دختر-بهار سلام 🌹
        دیروز
        شش ساعت
        دو ساعت حسابان همراه ۱۷ تست
        دو و نیم ساعت شیمی بدون تست
        و یک و نیم ساعت فیزیک همراه ۷ تست
        جمع تست:۲۴ تست
        موفق باشید 🌹

        Zahra.tgZ آفلاین
        Zahra.tgZ آفلاین
        Zahra.tg
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #786

        @دختر-بهار سلام 🌹
        دوساعت و نیم زبان
        یک ساعت و نیم حسابان همراه ۱۰ تست
        یک ساعت نیم شیمی همراه ۵ تست
        نیم ساعت هم فیزیک
        شش ساعت مطالعه و ۱۵ تست
        موفق باشید 🌸🌹

        https://abzarek.ir/service-p/msg/4325237

        Zahra.tgZ 1 پاسخ آخرین پاسخ
        8
        • -Dr_Ugger-- -Dr_Ugger-

          گزارش ۱۴۰۰/۴/۲۰
          تایم شروع : ۸:۰۰🌄
          ریاضی: ۳:۳۰ بدون تست🙄
          شیمی: ۳:۰۰ بدون تست😐
          فیزیک: ۱:۳۰ بدون تست🙃
          زیست: ۰۰:۱۰ بدون تست😶
          کل: ۸:۱۰
          تست: ۰ (تست مزدم ولی بسی تمرین و مثال حل کردم که اونارو جزو تست حساب نمی کنند قاعدتا)

          پ.ن: سلطان برنامه های نامنظم 😎😂.
          جدا از شوخی سعی میکنم نسبت هارو از فردا رعایت کنم.
          دوازدهم تجربی (کنکوری۰۱)
          مرور دهم و یازدهم

          -Dr_Ugger-- آفلاین
          -Dr_Ugger-- آفلاین
          -Dr_Ugger-
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #787

          @first
          گزارش ۱۴۰۰/۴/۲۰
          سلام
          تایم شروع : 8:45
          ریاضی: 3 بدون تست
          شیمی: 2 بدون تست
          فیزیک: ۱:۳۰ تست:20
          زیست: 1 بدون تست
          کل: 7:30
          تست: 20

          دوازدهم تجربی (کنکوری۰۱)
          مرور دهم و یازدهم

          شب بخیر🕛

          -Dr_Ugger-- 1 پاسخ آخرین پاسخ
          10
          • Reyhan HmiR Reyhan Hmi

            Reyhan Hmi
            سلام شبتون بخیر

            گزارش امروز:

            زیست 2:30
            فارسی 1
            شیمی 1:45
            فیزیک 2:45
            عربی 1

            جمع کل: 9 ساعت

            Reyhan HmiR آفلاین
            Reyhan HmiR آفلاین
            Reyhan Hmi
            تجربی
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #788

            Reyhan Hmi

            سلام شبتون بخیر
            گزارش امروز:

            زیست ۳:۴۵ (تست«۱۲۳»)
            فارسی ۱ (تست«۳۲»)
            شیمی ۱:۴۵ (تست «۲۶»)
            فیزیک ۲ ( تست «۱۰»)
            زبان ۱ (تست «۳۱»)

            کل :۹:۳۰ + ۲۲۲ تست

            فعلا بیشتر دارم درسنامه میخونم
            چون یسری مبحثارو نخونده بودم
            الان دارم میخونم
            برا همین تستام کمه

            موفق باشید🌸

            amir karami 0A Reyhan HmiR 2 پاسخ آخرین پاسخ
            9
            • amir karami 0A آفلاین
              amir karami 0A آفلاین
              amir karami 0
              دانش آموزان آلاء
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #789

              سلام بچه ها
              2 ساعت زیست ( فصل 2 یازدهم ) 53 تست
              2 ساعت شیمی (فصل 1 یازدهم ) 20 تست
              2 ساعت ریاضی (معادلات درجه 2) 28 تست
              1 ساعت فیزیک ( حل تست های غلط الکتریسیته ساکن) 15 تست
              0.5 ساعت ادبیات ( خواندن لغات)
              1 ساعت و 15 دقیقه عربی ( متن + ترجمه) 28 تست
              0.5ساعت انگلیسی ( ریدینگ و کلودز) 18 تست
              45 دقیق دینی ( مرور و تست دینی دهم ) 18 تست
              در کل 10 ساعت مطالعه + 180 تست
              چشمام این آخر شبی تار میبینه ولی باید برم ریک و مورتی ببینم
              موفق باشید بچه ها

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              8
              • amir karami 0A آفلاین
                amir karami 0A آفلاین
                amir karami 0
                دانش آموزان آلاء
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #790
                این پست پاک شده!
                1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • Reyhan HmiR Reyhan Hmi

                  Reyhan Hmi

                  سلام شبتون بخیر
                  گزارش امروز:

                  زیست ۳:۴۵ (تست«۱۲۳»)
                  فارسی ۱ (تست«۳۲»)
                  شیمی ۱:۴۵ (تست «۲۶»)
                  فیزیک ۲ ( تست «۱۰»)
                  زبان ۱ (تست «۳۱»)

                  کل :۹:۳۰ + ۲۲۲ تست

                  فعلا بیشتر دارم درسنامه میخونم
                  چون یسری مبحثارو نخونده بودم
                  الان دارم میخونم
                  برا همین تستام کمه

                  موفق باشید🌸

                  amir karami 0A آفلاین
                  amir karami 0A آفلاین
                  amir karami 0
                  دانش آموزان آلاء
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #791

                  Reyhan Hmi
                  ماشالا به تعداد تست هات :face_with_tears_of_joy:
                  درسنامه خوندنت تموم شه خدا میدونه چند تا تست میشه:astonished_face:

                  Reyhan HmiR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  6
                  • R Reza Panahi

                    Reza Panahi به نام خدا
                    درود و خداقوت
                    گزارش روز هشتم (۱۴۰۰/۰۴/۱۹)

                    زیست : ۲:۳۰ (تنظیم عصبی)
                    تست : ۲۰
                    فیزیک : ۴:۴۰ (الکتریسیته ساکن)
                    تست : ۳۰
                    ریاضی : ۱:۱۰ (هندسه تحلیلی)
                    تست : ۱۵

                    جمع: ۸:۲۰
                    تست: ۶۵
                    پ.ن: هنوز راضی نیستم ، البته خداروشکر الان برخلاف گذشته تمامی تست هایی که حل میکنم رو پاسخشون رو تحلیل میکنم و این به نظرم خوبه ، فقط یکم فکر کنم سرعتم کمه که به تدریج فکر میکنم بهتر میشه
                    اما خب یه مقدار برنامم کاملاً مشخص نیست و دوست دارم راه ابریشم شیمی رو تهیه کنم ولی نمیدونم چطوری به پدرم بگم ، برای شیمی یکم سردرگم هستم
                    ادامه میدم.

                    R آفلاین
                    R آفلاین
                    Reza Panahi
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Reza Panahi انجام شده
                    #792

                    Reza Panahi به نام باقی
                    دورد و خداقوت👋🏻
                    گزارش روز نهم (۱۴۰۰/۰۴/۲۰)
                    ریاضی: ۱:۵۰ (هندسه تحلیلی)
                    تست : ۲۶
                    تست های کتاب خیلی سبز تموم شد از بحث هندسه تحلیلی . اما هنوز کلی تست دیگه از منابع دیگه در انتظار هست!
                    زیست : ۲:۲۰ (فصل ۱ زیست دهم)
                    تست : ۲۰

                    تقریباً یه مقداری هم قرابت خوندم ولی خب وقت نگرفتم

                    جمع : ۴:۱۰
                    تست : ۴۶
                    علت ساعت مطالعه کم تا حدودی مربوط به مهمانی هست که برامون آمده ، اما خب نباید بهونه آورد ، باید بیشتر بخونم
                    فقط ادامه میدم . به امید تثبیت روند رو به رشد
                    یا علی

                    R 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    9
                    • Matilda2M آفلاین
                      Matilda2M آفلاین
                      Matilda2
                      فارغ التحصیلان آلاء
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #793

                      سلام امروز اولین روزی ای که گزارش میذارم
                      ۱۴۰۰/۴/۲۰
                      زیست ۸-۱۰
                      شیمی ۱۱-۱۴
                      زبان ۱۵-۱۶
                      شیمی ۲۰-۲۱
                      زیست ۲۳-۲۴

                      پ.ن:یکشنبه ها دو تا کلاس پشت سر هم دارم یکم وقتم گرفته میشه روزای دیگه بیشتر میخونم

                      Matilda2M 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      11
                      • A amirmohammad shakeri

                        سلام سلام

                        دوازدهم ریاضی

                        btw امروز اولین بارمه دارم اینجا پس میذارم پس شاید خیلی کامل نباشه

                        1. 100 دقیقه آموزش هندسه 1 فصل 1 از روی راه ابریشم رفتم ولی وقت نکردم براش تست بزنم

                        2. 100 دقیقه اموزش اموزش تابع (سه سال) از راه ابریشم سریع دیدم. تا رسم توابع گویا رسیدم

                        3. 75 دقیقه زبان درس 4 دهم (گرامر) خوندم و 20 تا تست زدم. خیلی گرامر مزخرفیه و اصلا تو مغز ادم نمیره

                        4. 1.30 کتاب تناسب مفهومی استاد سبطی رو خوندم

                        5. 75 دقیقه هم اخر شب رفتم یوتیوب ویدیو اموزشی راجب گرامر درس 4 دهم پیدا کنم ببینم که چیزه خیلی خفنی پیدا نکردم. چنتا نکته بود برای حفظ راحت تر کلا

                        GN YALL

                        A آفلاین
                        A آفلاین
                        amirmohammad shakeri
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #794

                        amirmohammad shakeri در گزارش مطالعه بچه های همخوانی گفته است:

                        سلام سلام

                        دوازدهم ریاضی

                        btw امروز اولین بارمه دارم اینجا پس میذارم پس شاید خیلی کامل نباشه

                        1. 100 دقیقه آموزش هندسه 1 فصل 1 از روی راه ابریشم رفتم ولی وقت نکردم براش تست بزنم

                        2. 100 دقیقه اموزش اموزش تابع (سه سال) از راه ابریشم سریع دیدم. تا رسم توابع گویا رسیدم

                        3. 75 دقیقه زبان درس 4 دهم (گرامر) خوندم و 20 تا تست زدم. خیلی گرامر مزخرفیه و اصلا تو مغز ادم نمیره

                        4. 1.30 کتاب تناسب مفهومی استاد سبطی رو خوندم

                        5. 75 دقیقه هم اخر شب رفتم یوتیوب ویدیو اموزشی راجب گرامر درس 4 دهم پیدا کنم ببینم که چیزه خیلی خفنی پیدا نکردم. چنتا نکته بود برای حفظ راحت تر کلا

                        GN YALL

                        سلام سلام

                        1. 100 دقیقه تست اموزشی هندسه 1 فصل 1 از راه ابریشم

                        تعداد تست : 26 تا (همه تست های اموزشی)

                        1. 100 دقیقه تست تسلط کار و انرژی دهم از راه ابریشم
                          تعداد : 27 تا ( کل تست های تسلط راه ابریشم کار و انرژی تموم شد)

                        2. 100 دقیقه حسابان 3 پایه مبحث تابع از راه ابریشم
                          تعداد تست : 0 ( فعلا دارم اموزش هارو میبینم)

                        3. 100 دقیقه تست تسلط شیمی 1 فصل 1 از راه ابریشم
                          تعداد : 40 و خورده ای (لامصب سوالا خیلی سنگینن و همه پر از محاسبات. بهترین منبع تست شیمی هست که تا حالا دیدم)

                        4. 75 دقیقه عربی فصل 1 دهم : مرور قوائد و تست
                          تعداد : 25 تا تست بود 2 روز پیش زده بودم فرصت نکردم بررسی بکنمشون که امروز انجام دادم

                        اخر شب هم اومدم سراغ ریز برنامه ام (10 - 15 صفحه از کتاب تناسب مفهومی) ولی بعد 1 ساعت حدودا ، دیدم کلا 6 صفحه خوندم.

                        راستی اگر مثل من با ادبیات قهر بودین یا هستین ، این کتاب به نظرم راه خوبیه برای اشتی با ادبیات

                        A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        10
                        • 0-0ftm0 0-0ftm

                          romisa

                          سـلام 💞
                          تصمیم گرفتم ب جمعتون بپیوندم 😄
                          کنکوری ۱۴۰۱

                          اولین گزارش

                          دینی :۴۵min+44T
                          زبان:۱h+28T
                          شیمی:۱:۱۵min+19T
                          زیست:۳:۴۵min+43T
                          ریاضی:۲h+40T

                          و آخر برنامه هم ی ریدینگ و ی نون شب قرابت و ی درک مطلب عربی : ۳۰min +۱۶T

                          جمع کل ←9:15+190T

                          ✨🧡شب خوش💚✨

                          0-0ftm0 آفلاین
                          0-0ftm0 آفلاین
                          0-0ftm
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #795

                          0-0ftm
                          سلــام
                          گزارش دوم💫

                          ادبیات:۱h+26T

                          عربی:1:30min+13T

                          شیمی:۱:۱۵min

                          زیست:۱:۳۰min

                          ریاضی:۲h+32T

                          فیزیک:۳h+50T

                          برنامه آخر شب :۳۰min+16T

                          جمع کل:۱۰:۴۵min+137T

                          شب خوش💚💫🧡

                          0-0ftm0 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          15
                          • SuccinateS آفلاین
                            SuccinateS آفلاین
                            Succinate
                            ⭐
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #796

                            سلام😊
                            گزارش شنبه 1400/4/19
                            3:40 فیزیک 2 با 24 تست
                            1:45 دینی 2با 25 تست
                            1:30 زیست 2 با 15 تست
                            1:30 زبان 1 با 20 تست
                            در کل 8:25 با 84 تست
                            گزارش 1400/4/20
                            2:00 شیمی 1 با 30 تست
                            2:00 عربی با 55 تست(یه درک مطلب هم داشت)
                            1:45 ریاضی با 10 تست
                            00:45 یه ریدینگ و کلوز(البته متن اینا رو کامل ترجمه و بررسی کردم)
                            1:00 ادبیات آرایه تضاد و تناسب رو کار کردم با 15 تست
                            در کل 7:30 با 119 تست
                            پ.ن:امیدوارم به طور مستمر گزارش بدم
                            روزتون خوش🌷💛

                            !Ich versuche, besser zu werden als gestern

                            SuccinateS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            11
                            • M.anM M.an

                              سلام به همه ی آلایی ها
                              امیدوارم حالتون خوب باشه
                              فروردین 1400 باهم طرح همخوانی رو شروع کردیم و طرح با استقبال شما آلایی ها مواجه شد و درخواست دادین ادامه داشته باشه برای همین ادامه میدیم :grinning_face_with_big_eyes:
                              این بار با برنامه خودتون، فرقی هم نمی کنه دانش آموز چه مقطعی باشین همه می تونن تو این تاپیک فعالیت کنن

                              0001-290100515_20210424_142812_0000.png

                              %(#ff0000)[خب حالا اینجا قراره چیکار کنیم؟]
                              اینجا قراره شما گزارش کار از اجرای برنامه هر روزتون بنویسید
                              اگه تاپیک همخوانی در فروردین 1400 رو ببینی انواع گزارش های بچه ها رو می تونی ببینی :)

                              اما مواردی که حتما باید رعایت کنید:

                              %(#ff0000)[1.] تو برنامه هاتون و مطالعه تون مستمر باشین، حتی اگه یه روز هیچ مطالعه ای نداشتین گزارش اون روز رو بنویسین

                              بعد از اینکه اولین شب گزارش رو نوشتین، هرشب برای نوشتن گزارش ریپلای بزنید به گزارش شب قبلتون (یعنی روی دکمه پاسخ در پست قبلی تون بزنید و پست گزارش رو بنویسید)

                              این کار بهتون کمک می کنه تا دنباله ای از پست های خودتون داشته باشین

                              %(#ff0000)[2.] علاوه بر ساعت و مبحث مطالعه، تعداد تست هایی که زدین رو هم بنویسید (برای هر درس عمومی و اختصاصی جدا )

                              به همراه جمع کلی ساعت مطالعه و تعداد تست روز

                              %(#ff0000)[3.] آخرین روز هفته موقع گزارش نوشتن، علاوه بر موارد قبلی موارد زیر رو هم تو گزارشتون بنویسید:

                              • جمع ساعت مطالعه کل هفته
                                جمع تست عمومی
                                جمع تست اختصاصی

                              %(#ff0000)[4.] مقطع تحصیلی تون رو بنویسید


                              اما برنامه آخر هفته های این تاپیک

                              برای اینکه یه دید کلی به مطالعه هفتگیتون داشته باشیم و طبق اون بهتر بتونیم راهنمایی کنیم گزارش ها جمعه ی هر هفته تحلیل میشه

                              پ ن: تاپیکِ در مورد تاثیر عادت ها چی میدونی رو دیدی؟

                              بچه-های-همخوانی دانش-آموزان-آلاء دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

                              I آفلاین
                              I آفلاین
                              Ilya Mansouri
                              دانش آموزان آلاء
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Ilya Mansouri انجام شده
                              #797

                              سلام بچه ها منم می خوام از این بعد گزارش مستمر بدم.
                              فکر کنم خیلی ها می دونن که هشتمم و به غیر از ریاضی بقیه ی درس ها رو کنکوری می خونم
                              دیروز یک شنبه :۳ ساعت زیست دهم جلسه ۸۲ و ۲۱ و ۲۲کارگاه زیست دهم.بالاخره زیست دهم تموم شد.واقعا با صحبت های آخر اقای موقاری تو جلسه ی اخر زیست دهم حالم خیلی خوب شد
                              ۳ساعت فیزیک یازدهم دو جلسه ی القایی الکترو مغناطیس استاد یاری .و یک ساعت حل ۲۰ تست از مغناطیس
                              ۲ساعت ریاضی هشتم فصل چهارم با اقای قلیچ خانی ( کار غیر کنکوری)
                              ۳ ساعت فیزیک دهم بحث گرما سه جلسه فیلم

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              9
                              • 0-0ftm0 0-0ftm

                                0-0ftm
                                سلــام
                                گزارش دوم💫

                                ادبیات:۱h+26T

                                عربی:1:30min+13T

                                شیمی:۱:۱۵min

                                زیست:۱:۳۰min

                                ریاضی:۲h+32T

                                فیزیک:۳h+50T

                                برنامه آخر شب :۳۰min+16T

                                جمع کل:۱۰:۴۵min+137T

                                شب خوش💚💫🧡

                                0-0ftm0 آفلاین
                                0-0ftm0 آفلاین
                                0-0ftm
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #798

                                0-0ftm
                                سلام
                                گزارش سوم

                                دینی:۱:۴۵+۵۳T

                                زبان:۳۰min+20T

                                زیست:۲h+12T

                                ریاضی:۱:۳۰+۲۱T

                                فیزیک:۱:۳۰+۱۰T

                                کل:۷:۱۵min+116T

                                • در دل من چیزی است مثل یک بیشه نور، مثل خواب دم صبح
                                  و چنان بی تابم که دلم می‌خواهد
                                  بدوم تا ته دشت، بروم تا سر کوه
                                  دورها آوایی است که مرا می‌خواند

                                شب خوش✨🧡💚

                                0-0ftm0 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                12
                                • CpRC آفلاین
                                  CpRC آفلاین
                                  CpR
                                  فارغ التحصیلان آلاء
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #799

                                  سلام
                                  دوشنبه 00/4/21

                                  • 75 مین زیست (1) + 17 تست و درسنامه

                                  • 75 مین زیست (2) + 23 تست

                                  • 75 مین شیمی (1) + 17 تست

                                  • 75 مین شیمی (2) + 24 تست

                                  • 90 مین فیزیک (2) + 15 تست

                                  • 75 مین عربی (1) + 31 تست

                                  • 75 مین عربی (2) + 31 تست

                                  • جمع ساعت 9
                                    جمع تست 158

                                  CpRC 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  9
                                  • atena abolhasaniA atena abolhasani

                                    atena abolhasani سلام شب بخیر
                                    گزارش ۰۰/۰۴/۲۰ :
                                    ۲ ساعت زیست : مرور فصل دوم گفتار اول
                                    ۱ ساعت دینی : درس سوم دهم + ۴۲ تست
                                    ۲ ساعت ریاضی : راه ابریشم + ۹ تست
                                    ۱ ساعت و نیم زبان
                                    ۱ ساعت ادبیات
                                    جمع ساعات : ۷
                                    جمع تست : ۵۱
                                    پ .ن : تا چشم رو هم زدیم شد ۲۰ تیر😶

                                    atena abolhasaniA آفلاین
                                    atena abolhasaniA آفلاین
                                    atena abolhasani
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #800

                                    atena abolhasani گزارش ۰۰/۰۴/۲۱ :
                                    امروز اصلا تمرکز نداشتم😶
                                    یک ساعت و نیم ریاضی : مرور و ۱۰ تست
                                    یک ساعت ادبیات : لغات و مرور + ۸ تست
                                    ۴۵ دقیقه فیزیک : ۱۲ تست و مرور
                                    یک ساعت زیست : مرور + ۸ تست
                                    جمع ساعات : ۴ ساعت و ۱۵ دقیقه😶.
                                    جمع تست : ۳۸ 😶
                                    منتظر نشین زندگی زودتر از اونی که فکرشو کنی می گذره...

                                    atena abolhasaniA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    8
                                    • -Dr_Ugger-- -Dr_Ugger-

                                      @first
                                      گزارش ۱۴۰۰/۴/۲۰
                                      سلام
                                      تایم شروع : 8:45
                                      ریاضی: 3 بدون تست
                                      شیمی: 2 بدون تست
                                      فیزیک: ۱:۳۰ تست:20
                                      زیست: 1 بدون تست
                                      کل: 7:30
                                      تست: 20

                                      دوازدهم تجربی (کنکوری۰۱)
                                      مرور دهم و یازدهم

                                      شب بخیر🕛

                                      -Dr_Ugger-- آفلاین
                                      -Dr_Ugger-- آفلاین
                                      -Dr_Ugger-
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #801

                                      @first
                                      گزارش 1400/4/21
                                      سلام
                                      تایم شروع : 15:10
                                      ریاضی : 2:30 بدون تس
                                      شیمی : 00:30 بدون تست
                                      کل : 3:00
                                      تست : 0
                                      دوازدهم تجربی (کنکوری 1401)
                                      مرور دهم و یازدهم

                                      -Dr_Ugger-- 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      9
                                      • A amirmohammad shakeri

                                        amirmohammad shakeri در گزارش مطالعه بچه های همخوانی گفته است:

                                        سلام سلام

                                        دوازدهم ریاضی

                                        btw امروز اولین بارمه دارم اینجا پس میذارم پس شاید خیلی کامل نباشه

                                        1. 100 دقیقه آموزش هندسه 1 فصل 1 از روی راه ابریشم رفتم ولی وقت نکردم براش تست بزنم

                                        2. 100 دقیقه اموزش اموزش تابع (سه سال) از راه ابریشم سریع دیدم. تا رسم توابع گویا رسیدم

                                        3. 75 دقیقه زبان درس 4 دهم (گرامر) خوندم و 20 تا تست زدم. خیلی گرامر مزخرفیه و اصلا تو مغز ادم نمیره

                                        4. 1.30 کتاب تناسب مفهومی استاد سبطی رو خوندم

                                        5. 75 دقیقه هم اخر شب رفتم یوتیوب ویدیو اموزشی راجب گرامر درس 4 دهم پیدا کنم ببینم که چیزه خیلی خفنی پیدا نکردم. چنتا نکته بود برای حفظ راحت تر کلا

                                        GN YALL

                                        سلام سلام

                                        1. 100 دقیقه تست اموزشی هندسه 1 فصل 1 از راه ابریشم

                                        تعداد تست : 26 تا (همه تست های اموزشی)

                                        1. 100 دقیقه تست تسلط کار و انرژی دهم از راه ابریشم
                                          تعداد : 27 تا ( کل تست های تسلط راه ابریشم کار و انرژی تموم شد)

                                        2. 100 دقیقه حسابان 3 پایه مبحث تابع از راه ابریشم
                                          تعداد تست : 0 ( فعلا دارم اموزش هارو میبینم)

                                        3. 100 دقیقه تست تسلط شیمی 1 فصل 1 از راه ابریشم
                                          تعداد : 40 و خورده ای (لامصب سوالا خیلی سنگینن و همه پر از محاسبات. بهترین منبع تست شیمی هست که تا حالا دیدم)

                                        4. 75 دقیقه عربی فصل 1 دهم : مرور قوائد و تست
                                          تعداد : 25 تا تست بود 2 روز پیش زده بودم فرصت نکردم بررسی بکنمشون که امروز انجام دادم

                                        اخر شب هم اومدم سراغ ریز برنامه ام (10 - 15 صفحه از کتاب تناسب مفهومی) ولی بعد 1 ساعت حدودا ، دیدم کلا 6 صفحه خوندم.

                                        راستی اگر مثل من با ادبیات قهر بودین یا هستین ، این کتاب به نظرم راه خوبیه برای اشتی با ادبیات

                                        A آفلاین
                                        A آفلاین
                                        amirmohammad shakeri
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #802

                                        amirmohammad shakeri در گزارش مطالعه بچه های همخوانی گفته است:

                                        amirmohammad shakeri در گزارش مطالعه بچه های همخوانی گفته است:

                                        سلام سلام

                                        دوازدهم ریاضی

                                        btw امروز اولین بارمه دارم اینجا پس میذارم پس شاید خیلی کامل نباشه

                                        1. 100 دقیقه آموزش هندسه 1 فصل 1 از روی راه ابریشم رفتم ولی وقت نکردم براش تست بزنم

                                        2. 100 دقیقه اموزش اموزش تابع (سه سال) از راه ابریشم سریع دیدم. تا رسم توابع گویا رسیدم

                                        3. 75 دقیقه زبان درس 4 دهم (گرامر) خوندم و 20 تا تست زدم. خیلی گرامر مزخرفیه و اصلا تو مغز ادم نمیره

                                        4. 1.30 کتاب تناسب مفهومی استاد سبطی رو خوندم

                                        5. 75 دقیقه هم اخر شب رفتم یوتیوب ویدیو اموزشی راجب گرامر درس 4 دهم پیدا کنم ببینم که چیزه خیلی خفنی پیدا نکردم. چنتا نکته بود برای حفظ راحت تر کلا

                                        GN YALL

                                        سلام سلام

                                        1. 100 دقیقه تست اموزشی هندسه 1 فصل 1 از راه ابریشم

                                        تعداد تست : 26 تا (همه تست های اموزشی)

                                        1. 100 دقیقه تست تسلط کار و انرژی دهم از راه ابریشم
                                          تعداد : 27 تا ( کل تست های تسلط راه ابریشم کار و انرژی تموم شد)

                                        2. 100 دقیقه حسابان 3 پایه مبحث تابع از راه ابریشم
                                          تعداد تست : 0 ( فعلا دارم اموزش هارو میبینم)

                                        3. 100 دقیقه تست تسلط شیمی 1 فصل 1 از راه ابریشم
                                          تعداد : 40 و خورده ای (لامصب سوالا خیلی سنگینن و همه پر از محاسبات. بهترین منبع تست شیمی هست که تا حالا دیدم)

                                        4. 75 دقیقه عربی فصل 1 دهم : مرور قوائد و تست
                                          تعداد : 25 تا تست بود 2 روز پیش زده بودم فرصت نکردم بررسی بکنمشون که امروز انجام دادم

                                        اخر شب هم اومدم سراغ ریز برنامه ام (10 - 15 صفحه از کتاب تناسب مفهومی) ولی بعد 1 ساعت حدودا ، دیدم کلا 6 صفحه خوندم.

                                        راستی اگر مثل من با ادبیات قهر بودین یا هستین ، این کتاب به نظرم راه خوبیه برای اشتی با ادبیات

                                        Hello y'all ladies and gentle men

                                        1. 100 دقیقه حسابان مبحث تابع از راه ابریشم دیدم. کلا درسنامه با برداشت نکات تموم شد. از فردا تستای اموزشی

                                        تست = 0

                                        1. 100 دقیقه هندسه 1 فصل 1 فقط تست تسلط
                                          تست = 19 تا (خدایی واسه کسی که میخواد تغییر رشته بده و از 7 تا 11 ام از هندسه متنفر بوده به نظرم عدد منطقی هست)

                                        2. 100 دقیقه امار احتمال از دوره استاد حسینی فرد. به مبحث افراز تو مجموعه ها رسیدم
                                          تست = 20 و خورده ای

                                        3. 100 دقیقه (دو واحد 50 min ایی ، 10 min بینش استراحت) فیزیک فشار از روی راه ابریشم. تا جلسه 4 وسطاش رسیدم.
                                          تست = 0

                                        4. 100 min (دو واحد 50 min ایی ، 10 min بینش استراحت) شیمی 1 فصل 1 فقط تست تسلط از راه ابریشم
                                          تست = 30 و خورده ای. دیگه تقریبا اخرای تستای تسلط شیمی 1 فصل 1 هستم

                                        5. 45 min کتاب تناسب مفهومی استاد سبطی. تا اخر قسمت 1 ( اسمش یادم نیست) کامل خوندم.

                                        Gn Y'all

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        7
                                        • amir karami 0A amir karami 0

                                          Reyhan Hmi
                                          ماشالا به تعداد تست هات :face_with_tears_of_joy:
                                          درسنامه خوندنت تموم شه خدا میدونه چند تا تست میشه:astonished_face:

                                          Reyhan HmiR آفلاین
                                          Reyhan HmiR آفلاین
                                          Reyhan Hmi
                                          تجربی
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #803

                                          amir karami 0

                                          به شما که نمیرسم😂

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          3
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 38
                                          • 39
                                          • 40
                                          • 41
                                          • 42
                                          • 46
                                          • 47
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع