Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. برنامه های آلاء
  3. راه ابریشم آلاء
  4. اصلا آلا رسیدگی نمیکنه اصلا ها
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

اصلا آلا رسیدگی نمیکنه اصلا ها

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده حل شده راه ابریشم آلاء
45 دیدگاه‌ها 16 کاربران 982 بازدیدها 16 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • Sina SinaS Sina Sina

    این تاپیکا چیه راه می اندازین واقعا خجالت آوره

    قدر آلا رو بدونیم که شب و روز در تلاشن تا ما به برنامه هامون برسیم

    همه‌ی اونا که راه ابریشم گرفتن یا به خاطر استادای بینظیرشه و یا اینکه قیمتش از موسسه های دیگه میلیون میلیون ارزونتره و اگه به آلا شک داشیتن میتونستین از اول نخرین

    اگر هم خیلی معترضین به برنامه خوب میتونستین از اول خودتون شروع کنید و برنامه بچینین . عوامل آلا از اول گفتن که برنامه تابستان دهم رو جمع بندی میکنه از ۲۵ام شروع میشه حالا یه چند روزی اینورتر چون به هر حال قطعی برق که تقصیر مردم نیست . بماند داستانای پشتش...

    در ضمن با چند روز تاخیر که اتفاقی نمیفته

    #کمی_قدردان_باشیم

    Nazanin NobakhtN آفلاین
    Nazanin NobakhtN آفلاین
    Nazanin Nobakht
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #27

    Sina Sina
    همینو بگو والا:||
    والا این یکی دو روز من میام انجمن استرس میگیرم همش😐💔از بس بعضیا جو میدن
    ما که میدونیم آلا کارشو درست انجام میده حداقل ب بقیه استرس وارد نکنیم الکی:))

    دیگه‌خاطرم‌نیست‌طعمِ‌بادُ

    mahan alizadehM 1 پاسخ آخرین پاسخ
    4
    • Sina SinaS Sina Sina

      این تاپیکا چیه راه می اندازین واقعا خجالت آوره

      قدر آلا رو بدونیم که شب و روز در تلاشن تا ما به برنامه هامون برسیم

      همه‌ی اونا که راه ابریشم گرفتن یا به خاطر استادای بینظیرشه و یا اینکه قیمتش از موسسه های دیگه میلیون میلیون ارزونتره و اگه به آلا شک داشیتن میتونستین از اول نخرین

      اگر هم خیلی معترضین به برنامه خوب میتونستین از اول خودتون شروع کنید و برنامه بچینین . عوامل آلا از اول گفتن که برنامه تابستان دهم رو جمع بندی میکنه از ۲۵ام شروع میشه حالا یه چند روزی اینورتر چون به هر حال قطعی برق که تقصیر مردم نیست . بماند داستانای پشتش...

      در ضمن با چند روز تاخیر که اتفاقی نمیفته

      #کمی_قدردان_باشیم

      bahar mohammadi 0B آفلاین
      bahar mohammadi 0B آفلاین
      bahar mohammadi 0
      فارغ التحصیلان آلاء
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #28

      Sina Sina
      آره والا

      خدا رو چه دیدی شاید شد🤍💫
      پ.ن : یک معمار

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • Nazanin NobakhtN Nazanin Nobakht

        Sina Sina
        همینو بگو والا:||
        والا این یکی دو روز من میام انجمن استرس میگیرم همش😐💔از بس بعضیا جو میدن
        ما که میدونیم آلا کارشو درست انجام میده حداقل ب بقیه استرس وارد نکنیم الکی:))

        mahan alizadehM آفلاین
        mahan alizadehM آفلاین
        mahan alizadeh
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #29

        Nazanin Nobakht
        آلا کارشو درست انجام میده
        اگه نمیداد که آلا نمیشد
        دلیل هم نمیشه تا ما یه انتقادی کنیم بشیم عضو اونایی که میان جو میدن اتفاقا یه جاهایی انتقاد لازمه تا دوباره کار توی چارچوبش قرار بگیره
        مشکل اینه تو کشور ما انتقاد رو ی چیز فضایی میدونن که میخوای تخریب کنی یکیو
        چون همیشه تو بزرگانمون انتقاد اینجوری بوده 😐
        از اینکه انتقادی بکنم هم خجالت نمیکشم چون همونطور خوبی آلا رو بهش میگیم و دوست داریم رشد کنه ضعفش رو هم بهش میگیم تا رفع و رجوش کنه
        من میگم یه جاهایی کوتاهی میشه
        مثل اتفاقی که توی برنامه ریزی افتاد
        ما هی منتظریم آپدیت بیاد / هی منتظریم جزوه یا فیلم بیاد
        این خوب نیست
        حالا اگه این پیاما شنیده بشه که چه خوب نشه هم ما گفتیم

        حسین مسلمیح Nazanin NobakhtN Alireza AyoubifarA 3 پاسخ آخرین پاسخ
        3
        • mahan alizadehM mahan alizadeh

          Nazanin Nobakht
          آلا کارشو درست انجام میده
          اگه نمیداد که آلا نمیشد
          دلیل هم نمیشه تا ما یه انتقادی کنیم بشیم عضو اونایی که میان جو میدن اتفاقا یه جاهایی انتقاد لازمه تا دوباره کار توی چارچوبش قرار بگیره
          مشکل اینه تو کشور ما انتقاد رو ی چیز فضایی میدونن که میخوای تخریب کنی یکیو
          چون همیشه تو بزرگانمون انتقاد اینجوری بوده 😐
          از اینکه انتقادی بکنم هم خجالت نمیکشم چون همونطور خوبی آلا رو بهش میگیم و دوست داریم رشد کنه ضعفش رو هم بهش میگیم تا رفع و رجوش کنه
          من میگم یه جاهایی کوتاهی میشه
          مثل اتفاقی که توی برنامه ریزی افتاد
          ما هی منتظریم آپدیت بیاد / هی منتظریم جزوه یا فیلم بیاد
          این خوب نیست
          حالا اگه این پیاما شنیده بشه که چه خوب نشه هم ما گفتیم

          حسین مسلمیح آفلاین
          حسین مسلمیح آفلاین
          حسین مسلمی
          دانش آموزان آلاء
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #30

          mahan alizadeh تو میخوای جو سازی کنی هدفت همین هست
          اگر میخواستی انتقاد کنی یه تاپیک میزنی انتقاد میکردی
          نه این که بری تو همه تاپیک ها بگی که انتقاد دارم و آلا رسیدگی نمیکنه و من کلا با آلا نمیتونم و برنامه خرابه و .......
          گرفتی پس خودت رو نیا با کسایی که انتقاد میکنن قاطی کن

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          3
          • mahan alizadehM mahan alizadeh

            Nazanin Nobakht
            آلا کارشو درست انجام میده
            اگه نمیداد که آلا نمیشد
            دلیل هم نمیشه تا ما یه انتقادی کنیم بشیم عضو اونایی که میان جو میدن اتفاقا یه جاهایی انتقاد لازمه تا دوباره کار توی چارچوبش قرار بگیره
            مشکل اینه تو کشور ما انتقاد رو ی چیز فضایی میدونن که میخوای تخریب کنی یکیو
            چون همیشه تو بزرگانمون انتقاد اینجوری بوده 😐
            از اینکه انتقادی بکنم هم خجالت نمیکشم چون همونطور خوبی آلا رو بهش میگیم و دوست داریم رشد کنه ضعفش رو هم بهش میگیم تا رفع و رجوش کنه
            من میگم یه جاهایی کوتاهی میشه
            مثل اتفاقی که توی برنامه ریزی افتاد
            ما هی منتظریم آپدیت بیاد / هی منتظریم جزوه یا فیلم بیاد
            این خوب نیست
            حالا اگه این پیاما شنیده بشه که چه خوب نشه هم ما گفتیم

            Nazanin NobakhtN آفلاین
            Nazanin NobakhtN آفلاین
            Nazanin Nobakht
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #31

            mahan alizadeh
            خب ادامه بده
            منم امیدوارم زودتر رسیدگی کنن.

            دیگه‌خاطرم‌نیست‌طعمِ‌بادُ

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • mahan alizadehM mahan alizadeh

              Nazanin Nobakht
              آلا کارشو درست انجام میده
              اگه نمیداد که آلا نمیشد
              دلیل هم نمیشه تا ما یه انتقادی کنیم بشیم عضو اونایی که میان جو میدن اتفاقا یه جاهایی انتقاد لازمه تا دوباره کار توی چارچوبش قرار بگیره
              مشکل اینه تو کشور ما انتقاد رو ی چیز فضایی میدونن که میخوای تخریب کنی یکیو
              چون همیشه تو بزرگانمون انتقاد اینجوری بوده 😐
              از اینکه انتقادی بکنم هم خجالت نمیکشم چون همونطور خوبی آلا رو بهش میگیم و دوست داریم رشد کنه ضعفش رو هم بهش میگیم تا رفع و رجوش کنه
              من میگم یه جاهایی کوتاهی میشه
              مثل اتفاقی که توی برنامه ریزی افتاد
              ما هی منتظریم آپدیت بیاد / هی منتظریم جزوه یا فیلم بیاد
              این خوب نیست
              حالا اگه این پیاما شنیده بشه که چه خوب نشه هم ما گفتیم

              Alireza AyoubifarA آفلاین
              Alireza AyoubifarA آفلاین
              Alireza Ayoubifar
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #32

              mahan alizadeh
              سلام خوبی

              یه تاپیک جدا بزن . کل مشکلات رو بگو ما هم میام میگیم وقتی تعداد بره بالا مجبورن جواب گو باشن
              اون طوری پراکنه باشه خوب نیس

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • ابوالفضل ریسیا آفلاین
                ابوالفضل ریسیا آفلاین
                ابوالفضل ریسی
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #33

                mahan alizadeh سلام دوست عزیز
                یه چیزی میگم امیدوارم ازم ناراحت نشید
                منم پارسال دقیقا مثل الان شما تا یه تاخیر میشد یا یه چیزی ناقص بود میومدم به اعتراض و طومار مینوشتم چرا اینطوره و چرا اونطور نیست
                الان میفهمم چقدر وقت از دست دادم
                برنامه با فیزیک استاد طلوعی نبوده درست
                تو اطلاعیه توضیح دادن تا روزی که وارد فرسنگها بشید برنامه جدید میاد
                یه چند روز بیخیال انجمن بشید باور کنید هیچ مشکلی پیش نمیاد
                مشکلی بود با یه تیکت بگید یا یه تایپک بزنید و مدیران رو منشن والسلام
                اینکه هی موضوع رو کش بدید و دنبال کنید فایده ای واسه هیچ کس نداره
                ذهن خودتون خسته میشه
                از برنامه عقب میوفتید
                چند روز هم نمیتونید بخونید
                باور کنید آلا که این کار رو شروع کرده چندین برابر ما نگران دیر شدن و بی نظمی هست ولی مشکلات همیشه هست
                بازم میگم که مهم فقط شما و آیندتون هست
                آپدیت نشد عیب نداره درسی مثل شیمی که آپدیت خاصی نمیخواد رو جلو ببرید بعد به دروس آپدیت شده بپردازید
                یا این چند روز لغت بخونید
                قرابت بزنید
                متن و کلوز بزنید و.............
                هرکاری میکنید فقط وقتتون رو هدر ندید و اینم بگم که آلا از هیچ موضوعی به سادگی رد نمیشه ولی شاید صلاح نیست انجام بشه(هرچند قبول دارم باید بگن به چه دلیل این پیشنهاد یا انتقاد رد هست)
                ولی بازم صلاح مملکت خویش خسراون دانند یا وقتتون رو هدر میدید و یا ازش واسه آیندتون استفاده میکنید

                mahan alizadehM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                9
                • Sarah GhanaatiyanS آفلاین
                  Sarah GhanaatiyanS آفلاین
                  Sarah Ghanaatiyan
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #34

                  راسی بچا وسط ای انتقادات ی پیشنهادی دارم
                  نظرتون چیه تاپیک صبحگاهی بزنیم؟ یعنی هر ساعتی بیدار شدیم اعلام کنیم
                  البته هر ساعتی قبل از 7.5 منظورمه 😁
                  و حتی اگه بشه ساعتایی ک خوابیدیم هم بگیم فک کنم خوب باشه
                  و یه تاپیک بچای همخوانی ک ت اونم بگیم طبق برنامه پیش رفتیم یا نه، وقت کم اوردیم یا زیاد، تایمای جبرانی چیکار کردیم ، یا مثلا عمومی خوندیم یا ن و از این قبیل چیزا
                  نظرتون؟ :))

                  Sarah GhanaatiyanS Amin Ali AkbariA Alireza AyoubifarA ابوالفضل ریسیا 5 پاسخ آخرین پاسخ
                  5
                  • Sarah GhanaatiyanS Sarah Ghanaatiyan

                    راسی بچا وسط ای انتقادات ی پیشنهادی دارم
                    نظرتون چیه تاپیک صبحگاهی بزنیم؟ یعنی هر ساعتی بیدار شدیم اعلام کنیم
                    البته هر ساعتی قبل از 7.5 منظورمه 😁
                    و حتی اگه بشه ساعتایی ک خوابیدیم هم بگیم فک کنم خوب باشه
                    و یه تاپیک بچای همخوانی ک ت اونم بگیم طبق برنامه پیش رفتیم یا نه، وقت کم اوردیم یا زیاد، تایمای جبرانی چیکار کردیم ، یا مثلا عمومی خوندیم یا ن و از این قبیل چیزا
                    نظرتون؟ :))

                    Sarah GhanaatiyanS آفلاین
                    Sarah GhanaatiyanS آفلاین
                    Sarah Ghanaatiyan
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #35

                    Sarah Ghanaatiyan در اصلا آلا رسیدگی نمیکنه اصلا ها گفته است:

                    راسی بچا وسط ای انتقادات ی پیشنهادی دارم
                    نظرتون چیه تاپیک صبحگاهی بزنیم؟ یعنی هر ساعتی بیدار شدیم اعلام کنیم
                    البته هر ساعتی قبل از 7.5 منظورمه 😁
                    و حتی اگه بشه ساعتایی ک خوابیدیم هم بگیم فک کنم خوب باشه
                    و یه تاپیک بچای همخوانی ک ت اونم بگیم طبق برنامه پیش رفتیم یا نه، وقت کم اوردیم یا زیاد، تایمای جبرانی چیکار کردیم ، یا مثلا عمومی خوندیم یا ن و از این قبیل چیزا
                    نظرتون؟ :))

                    و دلیل اینکه خودم نزدم اینه ک بلد نیسم بخوام بولد یا رنگی کنم برا همین گفتم یه نفر ک بلده ی تاپیک خوشگل مشگل درست کنه برامون🥺😂

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • Amin Ali AkbariA آفلاین
                      Amin Ali AkbariA آفلاین
                      Amin Ali Akbari
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #36

                      بابا تروخدا انقد انرژی منفی ندین😐
                      پنج دقیقه میایم تو انجمن اصن حالمون خراب میشه اینطوری
                      اگه خیلی استرسی هستین تا جایی که میتونین تلاش کنین به بقیه منتقل نکنین

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      2
                      • Sarah GhanaatiyanS Sarah Ghanaatiyan

                        راسی بچا وسط ای انتقادات ی پیشنهادی دارم
                        نظرتون چیه تاپیک صبحگاهی بزنیم؟ یعنی هر ساعتی بیدار شدیم اعلام کنیم
                        البته هر ساعتی قبل از 7.5 منظورمه 😁
                        و حتی اگه بشه ساعتایی ک خوابیدیم هم بگیم فک کنم خوب باشه
                        و یه تاپیک بچای همخوانی ک ت اونم بگیم طبق برنامه پیش رفتیم یا نه، وقت کم اوردیم یا زیاد، تایمای جبرانی چیکار کردیم ، یا مثلا عمومی خوندیم یا ن و از این قبیل چیزا
                        نظرتون؟ :))

                        Amin Ali AkbariA آفلاین
                        Amin Ali AkbariA آفلاین
                        Amin Ali Akbari
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #37

                        Sarah Ghanaatiyan من با بخش تایم خواب و خاموشی (خواب😂) خیلی موافقم

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • Sarah GhanaatiyanS Sarah Ghanaatiyan

                          راسی بچا وسط ای انتقادات ی پیشنهادی دارم
                          نظرتون چیه تاپیک صبحگاهی بزنیم؟ یعنی هر ساعتی بیدار شدیم اعلام کنیم
                          البته هر ساعتی قبل از 7.5 منظورمه 😁
                          و حتی اگه بشه ساعتایی ک خوابیدیم هم بگیم فک کنم خوب باشه
                          و یه تاپیک بچای همخوانی ک ت اونم بگیم طبق برنامه پیش رفتیم یا نه، وقت کم اوردیم یا زیاد، تایمای جبرانی چیکار کردیم ، یا مثلا عمومی خوندیم یا ن و از این قبیل چیزا
                          نظرتون؟ :))

                          Alireza AyoubifarA آفلاین
                          Alireza AyoubifarA آفلاین
                          Alireza Ayoubifar
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #38

                          Sarah Ghanaatiyan
                          عالیه . پیشنهاد خوبیه

                          اینطوری خودمونم میفهمیم کار داره خوب پیش میره یا نه

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          0
                          • Sarah GhanaatiyanS Sarah Ghanaatiyan

                            راسی بچا وسط ای انتقادات ی پیشنهادی دارم
                            نظرتون چیه تاپیک صبحگاهی بزنیم؟ یعنی هر ساعتی بیدار شدیم اعلام کنیم
                            البته هر ساعتی قبل از 7.5 منظورمه 😁
                            و حتی اگه بشه ساعتایی ک خوابیدیم هم بگیم فک کنم خوب باشه
                            و یه تاپیک بچای همخوانی ک ت اونم بگیم طبق برنامه پیش رفتیم یا نه، وقت کم اوردیم یا زیاد، تایمای جبرانی چیکار کردیم ، یا مثلا عمومی خوندیم یا ن و از این قبیل چیزا
                            نظرتون؟ :))

                            ابوالفضل ریسیا آفلاین
                            ابوالفضل ریسیا آفلاین
                            ابوالفضل ریسی
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #39

                            Sarah Ghanaatiyan
                            سلام این تایپک ها هست و جدید بزنید احتمالا قفل بشه
                            تایپک قرار صبحگاهی
                            https://forum.alaatv.com/post/1582276
                            تایپک های گزارش مطالعه:
                            https://forum.alaatv.com/topic/31360/گزارش-مطالعه-بچه-های-همخوانی/2
                            https://forum.alaatv.com/topic/35503/گزارش-مطالعه-کنکور-1401/3

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • ابوالفضل ریسیا ابوالفضل ریسی

                              mahan alizadeh سلام دوست عزیز
                              یه چیزی میگم امیدوارم ازم ناراحت نشید
                              منم پارسال دقیقا مثل الان شما تا یه تاخیر میشد یا یه چیزی ناقص بود میومدم به اعتراض و طومار مینوشتم چرا اینطوره و چرا اونطور نیست
                              الان میفهمم چقدر وقت از دست دادم
                              برنامه با فیزیک استاد طلوعی نبوده درست
                              تو اطلاعیه توضیح دادن تا روزی که وارد فرسنگها بشید برنامه جدید میاد
                              یه چند روز بیخیال انجمن بشید باور کنید هیچ مشکلی پیش نمیاد
                              مشکلی بود با یه تیکت بگید یا یه تایپک بزنید و مدیران رو منشن والسلام
                              اینکه هی موضوع رو کش بدید و دنبال کنید فایده ای واسه هیچ کس نداره
                              ذهن خودتون خسته میشه
                              از برنامه عقب میوفتید
                              چند روز هم نمیتونید بخونید
                              باور کنید آلا که این کار رو شروع کرده چندین برابر ما نگران دیر شدن و بی نظمی هست ولی مشکلات همیشه هست
                              بازم میگم که مهم فقط شما و آیندتون هست
                              آپدیت نشد عیب نداره درسی مثل شیمی که آپدیت خاصی نمیخواد رو جلو ببرید بعد به دروس آپدیت شده بپردازید
                              یا این چند روز لغت بخونید
                              قرابت بزنید
                              متن و کلوز بزنید و.............
                              هرکاری میکنید فقط وقتتون رو هدر ندید و اینم بگم که آلا از هیچ موضوعی به سادگی رد نمیشه ولی شاید صلاح نیست انجام بشه(هرچند قبول دارم باید بگن به چه دلیل این پیشنهاد یا انتقاد رد هست)
                              ولی بازم صلاح مملکت خویش خسراون دانند یا وقتتون رو هدر میدید و یا ازش واسه آیندتون استفاده میکنید

                              mahan alizadehM آفلاین
                              mahan alizadehM آفلاین
                              mahan alizadeh
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط mahan alizadeh انجام شده
                              #40

                              ابوالفضل ریسی
                              خیلی ممنونم ابوالفضل جان حرفت کاملا درسته و دمت هم گرم که اینقد عالی میای تجربت رو ر اختیارمون میذاری 💙
                              دلم نمیخواد این بحثی که ته نداره رو ادامه بدم چون دوس ندارم باعث تفرقه بین آلایی ها بشم
                              Alireza Ayoubifar
                              علیرضای عزیز پیام شما رو هم خوندم و ایده‌ی خوبیه ولی اینطور که مشخصه بچه ها خیلی الان دل خوشی از من ندارن که بخوان نظری بدن برای همین ترجیح میدم سکوت کنم و فعلا تاپیکی نزنم 💙

                              ابوالفضل ریسیا Alireza AyoubifarA 2 پاسخ آخرین پاسخ
                              4
                              • mahan alizadehM mahan alizadeh

                                ابوالفضل ریسی
                                خیلی ممنونم ابوالفضل جان حرفت کاملا درسته و دمت هم گرم که اینقد عالی میای تجربت رو ر اختیارمون میذاری 💙
                                دلم نمیخواد این بحثی که ته نداره رو ادامه بدم چون دوس ندارم باعث تفرقه بین آلایی ها بشم
                                Alireza Ayoubifar
                                علیرضای عزیز پیام شما رو هم خوندم و ایده‌ی خوبیه ولی اینطور که مشخصه بچه ها خیلی الان دل خوشی از من ندارن که بخوان نظری بدن برای همین ترجیح میدم سکوت کنم و فعلا تاپیکی نزنم 💙

                                ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                ابوالفضل ریسیا آفلاین
                                ابوالفضل ریسی
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #41

                                mahan alizadeh خواهش میکنم🙏
                                اینجا هرکس نظرشو میگه و نظر هرکس فقط به خودش ربط داره ولی من صرفا واسه اینکه ضرر کردم گفتم که شما درگیر نشید
                                موفق باشید😊

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                1
                                • Shahin narimaniS Shahin narimani

                                  سلام لطفا پاسخگو باشید الان فیلم جلسه 12فرسنگ اول شیمی استاد میگن جلسه قبل رابطه انیشتن توضیح دادم ولی جلسه قبل اصلا ناقصه و توضیحی داده نشده و فیلم فقط 16دقیقه هس و کامل نیس درصورتی که تیتر اون جلسه هم نوشته رابطه انیشتن ولی رابطه انیشتن تدریس نشده برای ریاضی هم اصلا معلوم نیس برنامه چیه درسنامه ها با گدار کلا برداشتن شیش تا جلسه درسنامه گذاشتن هیچ توضیحی هم هیچ کسی نمیده خیلی راحت میتونین استاد داخل یه فیلم سه چهار دقیقه ای توضیح بده که برنامه چیه اصلا تست ها هم میخاد از اول فیلم بگیرن یا نه

                                  • لیست
                                  Shahin narimaniS آفلاین
                                  Shahin narimaniS آفلاین
                                  Shahin narimani
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #42

                                  دوستان من فقط انتقاد کردم که اطلاع رسانی رو بهتر کنید و به حرفاشون توجه کتید بگرنه برای کسی پوشیده نیس یا حداقل برای من که الان دارم فرسنگ یک شیمی رو میبینم واقعا تدریس استاد پویان نظر عالیه مخصوصا همین اولای دوازدهم ترکیبی عالی تدریس کردن و قدرت بیانشون عالیه و میفهمی واقعا یا برای فیزیک هم تیپ تست های که داخل فرسنگ اوله خیلی خوبه تدریس ها عالین فقط اطلاع رسانی درباره اینکه کدوم جزوه کی اپدیت میشه چی اپدیت شده یا کدوم فیلم اپدیت شده هس اینا یا مثلا ریاضی تا کی تموم میشه کلن یا چن وقت به چن وقت منتشر میشه درسنامه اینا رو انجام بشه عالی تر میشه همین

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  3
                                  • Shahin narimaniS Shahin narimani

                                    سلام لطفا پاسخگو باشید الان فیلم جلسه 12فرسنگ اول شیمی استاد میگن جلسه قبل رابطه انیشتن توضیح دادم ولی جلسه قبل اصلا ناقصه و توضیحی داده نشده و فیلم فقط 16دقیقه هس و کامل نیس درصورتی که تیتر اون جلسه هم نوشته رابطه انیشتن ولی رابطه انیشتن تدریس نشده برای ریاضی هم اصلا معلوم نیس برنامه چیه درسنامه ها با گدار کلا برداشتن شیش تا جلسه درسنامه گذاشتن هیچ توضیحی هم هیچ کسی نمیده خیلی راحت میتونین استاد داخل یه فیلم سه چهار دقیقه ای توضیح بده که برنامه چیه اصلا تست ها هم میخاد از اول فیلم بگیرن یا نه

                                    • لیست
                                    محمد جواد پوراصغر 0م آفلاین
                                    محمد جواد پوراصغر 0م آفلاین
                                    محمد جواد پوراصغر 0
                                    دانش آموزان آلاء
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #43

                                    Shahin narimani از کتاب های درسی حذف شده

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    • mahan alizadehM mahan alizadeh

                                      ابوالفضل ریسی
                                      خیلی ممنونم ابوالفضل جان حرفت کاملا درسته و دمت هم گرم که اینقد عالی میای تجربت رو ر اختیارمون میذاری 💙
                                      دلم نمیخواد این بحثی که ته نداره رو ادامه بدم چون دوس ندارم باعث تفرقه بین آلایی ها بشم
                                      Alireza Ayoubifar
                                      علیرضای عزیز پیام شما رو هم خوندم و ایده‌ی خوبیه ولی اینطور که مشخصه بچه ها خیلی الان دل خوشی از من ندارن که بخوان نظری بدن برای همین ترجیح میدم سکوت کنم و فعلا تاپیکی نزنم 💙

                                      Alireza AyoubifarA آفلاین
                                      Alireza AyoubifarA آفلاین
                                      Alireza Ayoubifar
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #44
                                      این پست پاک شده!
                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      0
                                      • Sarah GhanaatiyanS Sarah Ghanaatiyan

                                        راسی بچا وسط ای انتقادات ی پیشنهادی دارم
                                        نظرتون چیه تاپیک صبحگاهی بزنیم؟ یعنی هر ساعتی بیدار شدیم اعلام کنیم
                                        البته هر ساعتی قبل از 7.5 منظورمه 😁
                                        و حتی اگه بشه ساعتایی ک خوابیدیم هم بگیم فک کنم خوب باشه
                                        و یه تاپیک بچای همخوانی ک ت اونم بگیم طبق برنامه پیش رفتیم یا نه، وقت کم اوردیم یا زیاد، تایمای جبرانی چیکار کردیم ، یا مثلا عمومی خوندیم یا ن و از این قبیل چیزا
                                        نظرتون؟ :))

                                        Alireza AyoubifarA آفلاین
                                        Alireza AyoubifarA آفلاین
                                        Alireza Ayoubifar
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #45
                                        این پست پاک شده!
                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        0
                                        • M.anM M.an این موضوع را در قفل کرد
                                        • M.anM M.an این موضوع را از راه ابریشم آلاء جا‌به‌جا کرد
                                        • M.ba78M M.ba78 این موضوع را از Deleted topics جا‌به‌جا کرد
                                        پاسخ
                                        • پاسخ به عنوان موضوع
                                        وارد شوید تا پست بفرستید
                                        • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                        • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                        • بیشترین رای ها


                                        • 1
                                        • 2
                                        • 3
                                        • درون آمدن

                                        • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                        • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                        • اولین پست
                                          آخرین پست
                                        0
                                        • دسته‌بندی‌ها
                                        • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                        • جدیدترین پست ها
                                        • برچسب‌ها
                                        • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                        • دوره‌های آلاء
                                        • گروه‌ها
                                        • راهنمای آلاخونه
                                          • معرفی آلاخونه
                                          • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                          • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                          • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                          • معرفی گروه‌ها
                                          • لینک‌های دسترسی سریع