Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. دروس
  3. زبان انگلیسی
  4. می‌خوام آیلتس بخونم
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

می‌خوام آیلتس بخونم

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده حل نشده زبان انگلیسی
آیلتسزبان انگلیسی
64 دیدگاه‌ها 9 کاربران 1.5k بازدیدها 7 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • Sarah GhanaatiyanS Sarah Ghanaatiyan

    Amirreza Vafaei Moghadam در می‌خوام آیلتس بخونم گفته است:

    Sarah Ghanaatiyan
    آره منم جدیدا شنیدم میگن همییین تازگیا تصویبش کردی این قانون بین المللی رو 🔫🥲😂😂😂😂😎

    عامو من که گفتم😂😂

    راسی میشه موارد استفاده و کارایی مدرک آیلتس در 5 سال آینده رو بگید؟ ( بجز مهاجرت تحصیلی)
    مثلا برای دانشگاه ب کارمون میاد؟

    Amirreza Vafaei MoghadamA آفلاین
    Amirreza Vafaei MoghadamA آفلاین
    Amirreza Vafaei Moghadam
    المپیادیا
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Amirreza Vafaei Moghadam انجام شده
    #44

    Sarah Ghanaatiyan اوم آره دیگه آیلتس و یا تافل با نمره معادلشو نداشته باشی ک اپلایت رو قبول نمیکنن هیچ جا برای تحصیلاتِ عالیه... 🥲😂

    Sarah GhanaatiyanS 1 پاسخ آخرین پاسخ
    2
    • چیچکچ چیچک

      @dr-aryan من اونا رو ندیدم
      پایه این از فردا شروع کنیم بخونیم؟
      کتابای منم خوبن
      به نظرم یه جلسه از هرکدوم رو بخونیم هرکدوم که بهتر بود از شنبه تا جمعه هفته ی بعد بخونیمش

      Amirreza Vafaei MoghadamA آفلاین
      Amirreza Vafaei MoghadamA آفلاین
      Amirreza Vafaei Moghadam
      المپیادیا
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Amirreza Vafaei Moghadam انجام شده
      #45

      @haniehno الان ببینید حانیه خانم ( از قصد گفتم حانیه خانم نگفتم هانیه خانم ک حرصتون در بیاد شاد بشیم 😐😂 ) ببینید نتیجه کنکورتون چی میشه بنظرتون؟ 😎😂😂 واسه بیخیالی از استرس نتایج کنکور، آیلتس خوندن فکر بدی نیستااا😂😎😂😂😂 امسال انتخاب رشته میکنید ینی هر چی رتبه آوردین؟ اگ خواستین برای کنکور امسالم بخونید لازمه روی اون تمرکز کنید الان...

      چیچکچ 1 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • چیچکچ چیچک

        @dr-aryan من اونا رو ندیدم
        پایه این از فردا شروع کنیم بخونیم؟
        کتابای منم خوبن
        به نظرم یه جلسه از هرکدوم رو بخونیم هرکدوم که بهتر بود از شنبه تا جمعه هفته ی بعد بخونیمش

        D آفلاین
        D آفلاین
        Dr.Aryan
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #46

        @haniehno اها درسته
        من ی. سری کارای دیگ هم دارم کنکور هم ببینم چی میشه ن شرمنده نمیتونم از فردا شروع کنم ان شالله شما بترکونید

        چیچکچ 1 پاسخ آخرین پاسخ
        2
        • Amirreza Vafaei MoghadamA Amirreza Vafaei Moghadam

          Sarah Ghanaatiyan اوم آره دیگه آیلتس و یا تافل با نمره معادلشو نداشته باشی ک اپلایت رو قبول نمیکنن هیچ جا برای تحصیلاتِ عالیه... 🥲😂

          Sarah GhanaatiyanS آفلاین
          Sarah GhanaatiyanS آفلاین
          Sarah Ghanaatiyan
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Sarah Ghanaatiyan انجام شده
          #47

          Amirreza Vafaei Moghadam در می‌خوام آیلتس بخونم گفته است:

          Sarah Ghanaatiyan اوم آره دیگه آیلتس و یا تافل با نمره معادلشو نداشته باشی ک اپلایت رو قبول نمیکنن هیچ جا برای تحصیلاتِ عالیه... 🥲😂

          ارهه حالا به جز اون دیگه ت همین ایران و در دوران دانشجویی کجاها ب کارمون میاد؟ اطلاعی دارید؟

          Amirreza Vafaei MoghadamA 1 پاسخ آخرین پاسخ
          2
          • D Dr.Aryan

            @haniehno اها درسته
            من ی. سری کارای دیگ هم دارم کنکور هم ببینم چی میشه ن شرمنده نمیتونم از فردا شروع کنم ان شالله شما بترکونید

            چیچکچ آفلاین
            چیچکچ آفلاین
            چیچک
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #48

            @dr-aryan ممنون انشاءالله همچنین

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • Amirreza Vafaei MoghadamA Amirreza Vafaei Moghadam

              @haniehno الان ببینید حانیه خانم ( از قصد گفتم حانیه خانم نگفتم هانیه خانم ک حرصتون در بیاد شاد بشیم 😐😂 ) ببینید نتیجه کنکورتون چی میشه بنظرتون؟ 😎😂😂 واسه بیخیالی از استرس نتایج کنکور، آیلتس خوندن فکر بدی نیستااا😂😎😂😂😂 امسال انتخاب رشته میکنید ینی هر چی رتبه آوردین؟ اگ خواستین برای کنکور امسالم بخونید لازمه روی اون تمرکز کنید الان...

              چیچکچ آفلاین
              چیچکچ آفلاین
              چیچک
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #49

              Amirreza Vafaei Moghadam 😑
              نه هر رشته‌ای که نه

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • Sarah GhanaatiyanS Sarah Ghanaatiyan

                Amirreza Vafaei Moghadam در می‌خوام آیلتس بخونم گفته است:

                Sarah Ghanaatiyan اوم آره دیگه آیلتس و یا تافل با نمره معادلشو نداشته باشی ک اپلایت رو قبول نمیکنن هیچ جا برای تحصیلاتِ عالیه... 🥲😂

                ارهه حالا به جز اون دیگه ت همین ایران و در دوران دانشجویی کجاها ب کارمون میاد؟ اطلاعی دارید؟

                Amirreza Vafaei MoghadamA آفلاین
                Amirreza Vafaei MoghadamA آفلاین
                Amirreza Vafaei Moghadam
                المپیادیا
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #50

                Sarah Ghanaatiyan آره مثلن با گذروندن دوره میتونی تدریس کنی یا کلاس خصوصی بگیری و اینکه کار مترجمی رو انجام بدی اگر توانایی هاشو داری و غیره... 😂😂 غیره... 🙄😂😂

                ببین زبان بلد نباشی توی کارات لنگی همیشه
                زبانت ک خوب باشه هر کاره ای ک باشی از دکتر تا مهندس سریع انگلیسی سرچ میزنی یه مقاله انگلیسی میاد بالا قشمگ میخونیم هر چی ک لازم باشه رو ازش یاد میگیری و میخونی

                اما منابع فارسی محدود هستن و کافی نیستن به یجایی ک برسی میبینی اوه هر چی ک سایت ها و کتابا و منابع فارسی دارن میگن رو من بلدم پ چیکار کنم چیز جدید یاد بگیرم در حوزه خودم... 🥲😃

                Sarah GhanaatiyanS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • Amirreza Vafaei MoghadamA Amirreza Vafaei Moghadam

                  @haniehno من رشتم ریاضیه... مثل خودتون منتظر جواب کنکورم... البته چون میدونم جایی ک دوست دارم قبول نمیشم و رتبه لازم رو ندارم (روز کنکور خیلی بهم بد گذشت، مریض بودم)، تصمیم گرفتم ک امسالو هم پشت کنکور بمونم... ن درسام ضعیف نشدش... آخه از وقتی کرونا اومد هر چی مسابقات بین المللی و رقابت بود ک کنسل شدش زمان های خالیم بیشتر بود دور برنامه نویسی مجبور شدم یه مدت خط بکشم و ازش فاصله گرفتم برای درس و کنکور...

                  reyhane karimi 0R آفلاین
                  reyhane karimi 0R آفلاین
                  reyhane karimi 0
                  دانش آموزان آلاء
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط reyhane karimi 0 انجام شده
                  #51

                  Amirreza Vafaei Moghadam سلام خدمت شما
                  من که دیپلمم رو چند سال پیش از کانون زبان ایران گرفتم ولی
                  چون به هر حال زمان زیادی از اون موقع گذشته زبانم
                  یه مقدار ضعیف تر شده
                  چطور میتونم دوباره به اون سطح برسونمش؟
                  یعنی چه کارهایی پیشنهاد میکنید؟
                  و اینکه از تاپیک دوست عزیزم ممنون
                  واقعا اطلاعات خوبی در این زمینه نصیبم شد
                  چون تصمیم دارم اگر زنده باشم تو دوران
                  دانشجویی آیلتس بخونم

                  A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • Amirreza Vafaei MoghadamA Amirreza Vafaei Moghadam

                    Sarah Ghanaatiyan آره مثلن با گذروندن دوره میتونی تدریس کنی یا کلاس خصوصی بگیری و اینکه کار مترجمی رو انجام بدی اگر توانایی هاشو داری و غیره... 😂😂 غیره... 🙄😂😂

                    ببین زبان بلد نباشی توی کارات لنگی همیشه
                    زبانت ک خوب باشه هر کاره ای ک باشی از دکتر تا مهندس سریع انگلیسی سرچ میزنی یه مقاله انگلیسی میاد بالا قشمگ میخونیم هر چی ک لازم باشه رو ازش یاد میگیری و میخونی

                    اما منابع فارسی محدود هستن و کافی نیستن به یجایی ک برسی میبینی اوه هر چی ک سایت ها و کتابا و منابع فارسی دارن میگن رو من بلدم پ چیکار کنم چیز جدید یاد بگیرم در حوزه خودم... 🥲😃

                    Sarah GhanaatiyanS آفلاین
                    Sarah GhanaatiyanS آفلاین
                    Sarah Ghanaatiyan
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #52

                    Amirreza Vafaei Moghadam
                    صحیح😂👌

                    آرهه دقیقااا تسلط به زبان انگلیسی خیلی مهمه و آدم ت هر رشته ای باشه بهش نیاز داره، مخصوصا ت قرن 21😂

                    مرسی از راهنمایی تون لطف کردید🌼🌼

                    Amirreza Vafaei MoghadamA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    2
                    • Sarah GhanaatiyanS Sarah Ghanaatiyan

                      Amirreza Vafaei Moghadam
                      صحیح😂👌

                      آرهه دقیقااا تسلط به زبان انگلیسی خیلی مهمه و آدم ت هر رشته ای باشه بهش نیاز داره، مخصوصا ت قرن 21😂

                      مرسی از راهنمایی تون لطف کردید🌼🌼

                      Amirreza Vafaei MoghadamA آفلاین
                      Amirreza Vafaei MoghadamA آفلاین
                      Amirreza Vafaei Moghadam
                      المپیادیا
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Amirreza Vafaei Moghadam انجام شده
                      #53

                      Sarah Ghanaatiyan
                      خواهش میکنم پنج تومن 😂😐😂💸
                      بزن حساب: 1234 😐😂🔫😎

                      Sarah GhanaatiyanS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • Amirreza Vafaei MoghadamA آفلاین
                        Amirreza Vafaei MoghadamA آفلاین
                        Amirreza Vafaei Moghadam
                        المپیادیا
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Amirreza Vafaei Moghadam انجام شده
                        #54

                        reyhane karimi 0 سلام بنظرم بعد اینکه یه نگاه به همین کتاب های دم دستی سطح دبیرستان انداختی ( چون کتاب دبیرستان تا جلد سوم کتاب American English Files رو پوشش میده ینی اینو یه نگاه دم دستی بندازی انگار اونو خوندی تا جلد سوم خب... ) بعدش کتابای زبان اصلی و انگلیسی بخون توی تایم آزادت توی دوران دانشجویی... مثلن من خودم همه جلد های هری پاتر (7 جلد کتاب هر جلد 30 و خوردی فصل) و یه سری کتابای ژول وِرن رو چند بار خوندم با وجود حجم زیاد هر کدوم از جلداش... پادکست و کتاب داستان خیلی خوب هستن... ( اما باید کم کم وقتی داری مرور میکنی شروع کنی دیگه یهویی نگو خو من خیلی زبانم خوب بود برم یه کتاب خیلی با ادبیات سخت بخونم ن اولش داستان های ساده تر تا کم کم دوباره چیزایی ک بلد بودی مرور بشن... الان مثلن هری پاتر سطح کتاب زبان اصلیش بالاست ینی خوندنش چالش برانگیز میتونه باشه وقتی ک میری جلو جلو ها... پادکست ها هم ک در همه سطح ها وجود دارن و خیلی خوبه البته پادکست ها برای سطح متوسط به بالا هستش دیگه) من از تو همین دهکده زبان ک پایین کامنت گذاشته بودم میخوندم حالا ک دیگه کنکور و این مسائل اصن دیگه زمانی نیست برای این چیزا ( من اون برنامه رو خودم در حال خاضر پاک کردم از توی موبایلم برای کنکور یه مدت تا بعد کنکورم چون وگرنه حواسم پرت میشه... بنظرم شماعم بعد اینکه دانشجو شدی انشاء الله پی اینها رو بگیری خیلی خوبه چون بعد دانشجو شدن اکثرن میرن سراغ عشق و حال خودشونو کلن از همه عقب میوفتن و هیچی دیگه...) 😅😁

                        موفق میشی🥇🪁🪐

                        reyhane karimi 0R 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • Amirreza Vafaei MoghadamA Amirreza Vafaei Moghadam

                          @dr-aryan @haniehno سلام، هر کدوم از جلد کتاب های کمبریج 4 تست آیلتس رو شامل میشن... قسمت ریدینگ یه تست...

                          به صورت pdf از جلد اول تا 16 رو اینجا میتونی رایگان دانلود کنی همشونو با فایل صوتیشونو و اینا... ( جلد های آکادمیک رو دانلود کنید جنرال برای ما نیست باید آزمون آکادمیک شرکت کنید برای دانشگاه و تحصیلات و اینا... )
                          لینکشو براتون میذارم:
                          متن لینک

                          با آرزوی موفقیت برای همتون 🥇🪁

                          D آفلاین
                          D آفلاین
                          Dr.Aryan
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #55

                          Amirreza Vafaei Moghadam متشکرم لطف کردید

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • Amirreza Vafaei MoghadamA Amirreza Vafaei Moghadam

                            Sarah Ghanaatiyan
                            خواهش میکنم پنج تومن 😂😐😂💸
                            بزن حساب: 1234 😐😂🔫😎

                            Sarah GhanaatiyanS آفلاین
                            Sarah GhanaatiyanS آفلاین
                            Sarah Ghanaatiyan
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #56

                            Amirreza Vafaei Moghadam در می‌خوام آیلتس بخونم گفته است:

                            Sarah Ghanaatiyan
                            خواهش میکنم پنج تومن 😂😐😂💸
                            بزن حساب: 1234 😐😂🔫😎

                            خفهه نشیی😂😂

                            Amirreza Vafaei MoghadamA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            2
                            • reyhane karimi 0R reyhane karimi 0

                              Amirreza Vafaei Moghadam سلام خدمت شما
                              من که دیپلمم رو چند سال پیش از کانون زبان ایران گرفتم ولی
                              چون به هر حال زمان زیادی از اون موقع گذشته زبانم
                              یه مقدار ضعیف تر شده
                              چطور میتونم دوباره به اون سطح برسونمش؟
                              یعنی چه کارهایی پیشنهاد میکنید؟
                              و اینکه از تاپیک دوست عزیزم ممنون
                              واقعا اطلاعات خوبی در این زمینه نصیبم شد
                              چون تصمیم دارم اگر زنده باشم تو دوران
                              دانشجویی آیلتس بخونم

                              A آفلاین
                              A آفلاین
                              amirmohammad shakeri
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #57

                              reyhane karimi 0 در می‌خوام آیلتس بخونم گفته است:

                              Amirreza Vafaei Moghadam سلام خدمت شما
                              من که دیپلمم رو چند سال پیش از کانون زبان ایران گرفتم ولی
                              چون به هر حال زمان زیادی از اون موقع گذشته زبانم
                              یه مقدار ضعیف تر شده
                              چطور میتونم دوباره به اون سطح برسونمش؟
                              یعنی چه کارهایی پیشنهاد میکنید؟
                              و اینکه از تاپیک دوست عزیزم ممنون
                              واقعا اطلاعات خوبی در این زمینه نصیبم شد
                              چون تصمیم دارم اگر زنده باشم تو دوران
                              دانشجویی آیلتس بخونم

                              سلام. امیدوارم ناراحت نشی که اگرم بشی برام مهم نیست

                              مدرک کانون مفت نمی ارزه. اینو کسی داره میگه مدرک کانون رو داره

                              اگر شما فقط بخوای به کلاس بسنده کنی هیچ کار خارج از کلاسی انجام ندی برای زبانت ، عملا داری وقت تلف میکنی

                              اینکه شما الان همه گرامر هارو بلدین یه مزیت خیلی خوبی براتون داره نسبت به بقیه کسایی که میخوان تازه زبان رو شروع کنن

                              الان شما فقط باید بری در حد یه هفته یا 2 هفته مرور کنی گرامر هارو و در حین این کار خودتو تو محیط انگلیسی قرار بدی. گرامرا که تموم شد، اگر هدف خاصی نداری ، فقط باید مدام تو محیط باشی تا وضعت اروم اروم بهتر شه

                              خلاصه اینکه اگر فکر میکنین تو یه کاری مثل زبان ، مدرک (تازه اونم یه مدرکی مثل مال کانون) قراره شمارو تبدیل کنه به یه native speaker ، کاملا در اشتباهین

                              reyhane karimi 0R 2 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • Sarah GhanaatiyanS Sarah Ghanaatiyan

                                Amirreza Vafaei Moghadam در می‌خوام آیلتس بخونم گفته است:

                                Sarah Ghanaatiyan
                                خواهش میکنم پنج تومن 😂😐😂💸
                                بزن حساب: 1234 😐😂🔫😎

                                خفهه نشیی😂😂

                                Amirreza Vafaei MoghadamA آفلاین
                                Amirreza Vafaei MoghadamA آفلاین
                                Amirreza Vafaei Moghadam
                                المپیادیا
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #58

                                Sarah Ghanaatiyan ن خفه نمیشم شنا بلدم 😎😂 گم نمیشم گوگل مپ دارم 😎😎😂😂

                                Sarah GhanaatiyanS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • Amirreza Vafaei MoghadamA Amirreza Vafaei Moghadam

                                  Sarah Ghanaatiyan ن خفه نمیشم شنا بلدم 😎😂 گم نمیشم گوگل مپ دارم 😎😎😂😂

                                  Sarah GhanaatiyanS آفلاین
                                  Sarah GhanaatiyanS آفلاین
                                  Sarah Ghanaatiyan
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #59

                                  Amirreza Vafaei Moghadam پس موش بخورتت😂🤞🏻

                                  Amirreza Vafaei MoghadamA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  0
                                  • Sarah GhanaatiyanS Sarah Ghanaatiyan

                                    Amirreza Vafaei Moghadam پس موش بخورتت😂🤞🏻

                                    Amirreza Vafaei MoghadamA آفلاین
                                    Amirreza Vafaei MoghadamA آفلاین
                                    Amirreza Vafaei Moghadam
                                    المپیادیا
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #60
                                    این پست پاک شده!
                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    • Amirreza Vafaei MoghadamA Amirreza Vafaei Moghadam

                                      reyhane karimi 0 سلام بنظرم بعد اینکه یه نگاه به همین کتاب های دم دستی سطح دبیرستان انداختی ( چون کتاب دبیرستان تا جلد سوم کتاب American English Files رو پوشش میده ینی اینو یه نگاه دم دستی بندازی انگار اونو خوندی تا جلد سوم خب... ) بعدش کتابای زبان اصلی و انگلیسی بخون توی تایم آزادت توی دوران دانشجویی... مثلن من خودم همه جلد های هری پاتر (7 جلد کتاب هر جلد 30 و خوردی فصل) و یه سری کتابای ژول وِرن رو چند بار خوندم با وجود حجم زیاد هر کدوم از جلداش... پادکست و کتاب داستان خیلی خوب هستن... ( اما باید کم کم وقتی داری مرور میکنی شروع کنی دیگه یهویی نگو خو من خیلی زبانم خوب بود برم یه کتاب خیلی با ادبیات سخت بخونم ن اولش داستان های ساده تر تا کم کم دوباره چیزایی ک بلد بودی مرور بشن... الان مثلن هری پاتر سطح کتاب زبان اصلیش بالاست ینی خوندنش چالش برانگیز میتونه باشه وقتی ک میری جلو جلو ها... پادکست ها هم ک در همه سطح ها وجود دارن و خیلی خوبه البته پادکست ها برای سطح متوسط به بالا هستش دیگه) من از تو همین دهکده زبان ک پایین کامنت گذاشته بودم میخوندم حالا ک دیگه کنکور و این مسائل اصن دیگه زمانی نیست برای این چیزا ( من اون برنامه رو خودم در حال خاضر پاک کردم از توی موبایلم برای کنکور یه مدت تا بعد کنکورم چون وگرنه حواسم پرت میشه... بنظرم شماعم بعد اینکه دانشجو شدی انشاء الله پی اینها رو بگیری خیلی خوبه چون بعد دانشجو شدن اکثرن میرن سراغ عشق و حال خودشونو کلن از همه عقب میوفتن و هیچی دیگه...) 😅😁

                                      موفق میشی🥇🪁🪐

                                      reyhane karimi 0R آفلاین
                                      reyhane karimi 0R آفلاین
                                      reyhane karimi 0
                                      دانش آموزان آلاء
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط reyhane karimi 0 انجام شده
                                      #61

                                      Amirreza Vafaei Moghadam خیلی خیلی ممنون
                                      شما هم موفق باشید

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • A amirmohammad shakeri

                                        reyhane karimi 0 در می‌خوام آیلتس بخونم گفته است:

                                        Amirreza Vafaei Moghadam سلام خدمت شما
                                        من که دیپلمم رو چند سال پیش از کانون زبان ایران گرفتم ولی
                                        چون به هر حال زمان زیادی از اون موقع گذشته زبانم
                                        یه مقدار ضعیف تر شده
                                        چطور میتونم دوباره به اون سطح برسونمش؟
                                        یعنی چه کارهایی پیشنهاد میکنید؟
                                        و اینکه از تاپیک دوست عزیزم ممنون
                                        واقعا اطلاعات خوبی در این زمینه نصیبم شد
                                        چون تصمیم دارم اگر زنده باشم تو دوران
                                        دانشجویی آیلتس بخونم

                                        سلام. امیدوارم ناراحت نشی که اگرم بشی برام مهم نیست

                                        مدرک کانون مفت نمی ارزه. اینو کسی داره میگه مدرک کانون رو داره

                                        اگر شما فقط بخوای به کلاس بسنده کنی هیچ کار خارج از کلاسی انجام ندی برای زبانت ، عملا داری وقت تلف میکنی

                                        اینکه شما الان همه گرامر هارو بلدین یه مزیت خیلی خوبی براتون داره نسبت به بقیه کسایی که میخوان تازه زبان رو شروع کنن

                                        الان شما فقط باید بری در حد یه هفته یا 2 هفته مرور کنی گرامر هارو و در حین این کار خودتو تو محیط انگلیسی قرار بدی. گرامرا که تموم شد، اگر هدف خاصی نداری ، فقط باید مدام تو محیط باشی تا وضعت اروم اروم بهتر شه

                                        خلاصه اینکه اگر فکر میکنین تو یه کاری مثل زبان ، مدرک (تازه اونم یه مدرکی مثل مال کانون) قراره شمارو تبدیل کنه به یه native speaker ، کاملا در اشتباهین

                                        reyhane karimi 0R آفلاین
                                        reyhane karimi 0R آفلاین
                                        reyhane karimi 0
                                        دانش آموزان آلاء
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط reyhane karimi 0 انجام شده
                                        #62

                                        amirmohammad shakeri
                                        اولا که این نظر شخصی شماست و جای ناراحتی نداره:beaming_face_with_smiling_eyes:
                                        دوما خیلی چیزا به مدرک نیست و اینو همه میدونن
                                        سوما شما اطلاعی از توانمدی های بنده نداری که از روی مدرک اینطور برداشت میکنی:smiling_face_with_sunglasses:

                                        A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • A amirmohammad shakeri

                                          reyhane karimi 0 در می‌خوام آیلتس بخونم گفته است:

                                          Amirreza Vafaei Moghadam سلام خدمت شما
                                          من که دیپلمم رو چند سال پیش از کانون زبان ایران گرفتم ولی
                                          چون به هر حال زمان زیادی از اون موقع گذشته زبانم
                                          یه مقدار ضعیف تر شده
                                          چطور میتونم دوباره به اون سطح برسونمش؟
                                          یعنی چه کارهایی پیشنهاد میکنید؟
                                          و اینکه از تاپیک دوست عزیزم ممنون
                                          واقعا اطلاعات خوبی در این زمینه نصیبم شد
                                          چون تصمیم دارم اگر زنده باشم تو دوران
                                          دانشجویی آیلتس بخونم

                                          سلام. امیدوارم ناراحت نشی که اگرم بشی برام مهم نیست

                                          مدرک کانون مفت نمی ارزه. اینو کسی داره میگه مدرک کانون رو داره

                                          اگر شما فقط بخوای به کلاس بسنده کنی هیچ کار خارج از کلاسی انجام ندی برای زبانت ، عملا داری وقت تلف میکنی

                                          اینکه شما الان همه گرامر هارو بلدین یه مزیت خیلی خوبی براتون داره نسبت به بقیه کسایی که میخوان تازه زبان رو شروع کنن

                                          الان شما فقط باید بری در حد یه هفته یا 2 هفته مرور کنی گرامر هارو و در حین این کار خودتو تو محیط انگلیسی قرار بدی. گرامرا که تموم شد، اگر هدف خاصی نداری ، فقط باید مدام تو محیط باشی تا وضعت اروم اروم بهتر شه

                                          خلاصه اینکه اگر فکر میکنین تو یه کاری مثل زبان ، مدرک (تازه اونم یه مدرکی مثل مال کانون) قراره شمارو تبدیل کنه به یه native speaker ، کاملا در اشتباهین

                                          reyhane karimi 0R آفلاین
                                          reyhane karimi 0R آفلاین
                                          reyhane karimi 0
                                          دانش آموزان آلاء
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #63

                                          amirmohammad shakeri نکاتی که گفتید
                                          در کل خوب بود اما چیز جدیدی نبود
                                          به هر حال ممنون که وقت گذاشتید:folded_hands:

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          1
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع