Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. دروس
  3. زیست شناسی
  4. مجموعه سوال
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

مجموعه سوال

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده حل شده زیست شناسی
20 دیدگاه‌ها 3 کاربران 251 بازدیدها 3 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • دریا دریایید آفلاین
    دریا دریایید آفلاین
    دریا دریایی
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #7

    سروش قادری
    همه شون جواب داده شد ؟

    سروش قادریس 1 پاسخ آخرین پاسخ
    0
    • سروش قادریس سروش قادری

      سلام
      خسته نباشید 🌻🌻
      این مجموعه سوالو جواب بدید ممنون میشم
      ۱)مغز رمز استخوان چیه دقیقا؟چه نوع بافتیه؟تو تستا چطوری درنظرش بگیریم؟
      ۲)مغز زرد کلا بافت پیوندی چربیه؟یا چربیش فرق داره؟:|
      ۳)مغز قرمز جزو استخوان حساب میشه؟یعنی درسته بگیم استخوان یاخته های خونی رو میسازه؟
      ۴)آهان،یه تاپیک بود درمورد اتصالات استخونا،خیلی جامع و مشتی بود،خانوم دریا دریایی یادتونه کدومو میگم؟اگه یادتونه ممنون میشم لینکشو این تاپیک بذارید
      ۵)آزمون ۱۵مرداد پارسال سوالای زیست دو مورد داشت که هرچی گشتم تو کتاب دهم و یازدهم نبود،یکی لوله گوارش کرم خاکی،دومیش غدد شاخکی تو بعضی جانوران مث میگو
      نیاز هست بدونمشون یا کتاب عوض شده؟
      ۶)نورون می‌تونه هم ناقل عصبی تولید کنه هم هورمون؟
      ممنون‌ 🌻
      تجربیا یازدهم دهم دوازدهم دریا دریایی z Gheibi

      دریا دریایید آفلاین
      دریا دریایید آفلاین
      دریا دریایی
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط دریا دریایی انجام شده
      #8

      سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

      ۴)آهان،یه تاپیک بود درمورد اتصالات استخونا،خیلی جامع و مشتی بود،خانوم دریا دریایی یادتونه کدومو میگم؟اگه یادتونه ممنون میشم لینکشو این تاپیک بذارید

      نه والا اینو یادم نیست دیگه 😅
      یکم اطلاعات بیشتر بدید شاید یادم اومد

      سروش قادریس 1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • دریا دریایید دریا دریایی

        سروش قادری
        همه شون جواب داده شد ؟

        سروش قادریس آفلاین
        سروش قادریس آفلاین
        سروش قادری
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #9

        دریا دریایی در مجموعه سوال گفته است:

        سروش قادری
        همه شون جواب داده شد ؟

        والا اگه شمام جواب بدید یکم جامع تر میشه

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • دریا دریایید دریا دریایی

          سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

          ۴)آهان،یه تاپیک بود درمورد اتصالات استخونا،خیلی جامع و مشتی بود،خانوم دریا دریایی یادتونه کدومو میگم؟اگه یادتونه ممنون میشم لینکشو این تاپیک بذارید

          نه والا اینو یادم نیست دیگه 😅
          یکم اطلاعات بیشتر بدید شاید یادم اومد

          سروش قادریس آفلاین
          سروش قادریس آفلاین
          سروش قادری
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #10

          دریا دریایی در مجموعه سوال گفته است:

          سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

          ۴)آهان،یه تاپیک بود درمورد اتصالات استخونا،خیلی جامع و مشتی بود،خانوم دریا دریایی یادتونه کدومو میگم؟اگه یادتونه ممنون میشم لینکشو این تاپیک بذارید

          نه والا اینو یادم نیست دیگه 😅
          یکم اطلاعات بیشتر بدید شاید یادم اومد

          تاپیک یکی از دوستان بود
          درمورد صفحه 38کتاب درسی یازدهم بود
          کل تاپیک فقط نکته بود
          قبلا ذخیره‌ش کرده بودم ولی مرورگرمو حذف کردم الان نمونده😕😐

          دریا دریایید 1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • سروش قادریس سروش قادری

            سلام
            خسته نباشید 🌻🌻
            این مجموعه سوالو جواب بدید ممنون میشم
            ۱)مغز رمز استخوان چیه دقیقا؟چه نوع بافتیه؟تو تستا چطوری درنظرش بگیریم؟
            ۲)مغز زرد کلا بافت پیوندی چربیه؟یا چربیش فرق داره؟:|
            ۳)مغز قرمز جزو استخوان حساب میشه؟یعنی درسته بگیم استخوان یاخته های خونی رو میسازه؟
            ۴)آهان،یه تاپیک بود درمورد اتصالات استخونا،خیلی جامع و مشتی بود،خانوم دریا دریایی یادتونه کدومو میگم؟اگه یادتونه ممنون میشم لینکشو این تاپیک بذارید
            ۵)آزمون ۱۵مرداد پارسال سوالای زیست دو مورد داشت که هرچی گشتم تو کتاب دهم و یازدهم نبود،یکی لوله گوارش کرم خاکی،دومیش غدد شاخکی تو بعضی جانوران مث میگو
            نیاز هست بدونمشون یا کتاب عوض شده؟
            ۶)نورون می‌تونه هم ناقل عصبی تولید کنه هم هورمون؟
            ممنون‌ 🌻
            تجربیا یازدهم دهم دوازدهم دریا دریایی z Gheibi

            سروش قادریس آفلاین
            سروش قادریس آفلاین
            سروش قادری
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #11

            دوستان در ادامه همون چند تا سوال اینا رو آوردم
            فقط ممنون میشم تو جواب،عدد سوال رو بنویسیم تا راحت تر بشه
            7)تو تنفسی هوازی ماهیچه ها هم اسید لاکتیک درست میشه؟
            8)هورمون پاراتیروئیدی دقیقا کجا روی ویتامین دی اثر میکنه؟تو لوله گوارش؟یا تو خون؟
            9)کلسیم تو کلافک تراوش میشه یا تو لوله های پیچ خورده از یاخته های اونجا ریخته میشه تو لوله؟یادمه می‌گفتیم تو انتقال یون ها،با انتشار تسهیل شده انجامش میدیم،حالا این انتشار تسهیل شده یون کلسیم کجا صورت میگیره؟کلافک یا لوله های پیچ خورده
            10)کاهش انسولین چطوری موجب تضعیف دستگاه ایمنی میشه؟

            دریا دریایید 1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • سروش قادریس سروش قادری

              دوستان در ادامه همون چند تا سوال اینا رو آوردم
              فقط ممنون میشم تو جواب،عدد سوال رو بنویسیم تا راحت تر بشه
              7)تو تنفسی هوازی ماهیچه ها هم اسید لاکتیک درست میشه؟
              8)هورمون پاراتیروئیدی دقیقا کجا روی ویتامین دی اثر میکنه؟تو لوله گوارش؟یا تو خون؟
              9)کلسیم تو کلافک تراوش میشه یا تو لوله های پیچ خورده از یاخته های اونجا ریخته میشه تو لوله؟یادمه می‌گفتیم تو انتقال یون ها،با انتشار تسهیل شده انجامش میدیم،حالا این انتشار تسهیل شده یون کلسیم کجا صورت میگیره؟کلافک یا لوله های پیچ خورده
              10)کاهش انسولین چطوری موجب تضعیف دستگاه ایمنی میشه؟

              دریا دریایید آفلاین
              دریا دریایید آفلاین
              دریا دریایی
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #12

              سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

              دوستان در ادامه همون چند تا سوال اینا رو آوردم
              فقط ممنون میشم تو جواب،عدد سوال رو بنویسیم تا راحت تر بشه
              7)تو تنفسی هوازی ماهیچه ها هم اسید لاکتیک درست میشه؟
              8)هورمون پاراتیروئیدی دقیقا کجا روی ویتامین دی اثر میکنه؟تو لوله گوارش؟یا تو خون؟
              9)کلسیم تو کلافک تراوش میشه یا تو لوله های پیچ خورده از یاخته های اونجا ریخته میشه تو لوله؟یادمه می‌گفتیم تو انتقال یون ها،با انتشار تسهیل شده انجامش میدیم،حالا این انتشار تسهیل شده یون کلسیم کجا صورت میگیره؟کلافک یا لوله های پیچ خورده
              10)کاهش انسولین چطوری موجب تضعیف دستگاه ایمنی میشه؟

              ۱.نه تو تخمیر لاکتیکی تولید میشه

              ۲.توی روده به شکل فعال تبدلیش میکنه تا جذب شه

              ۳.تراوش فقط تو کپسول بومنه

              ۴.وقتی انسولین کم شه میزان دریافت گلوکز توسط سلول های بدنم کم میشه
              بنابراین بدن میره سراغ متابولیسم پروتئین ها
              و پروتئین ها مثل مکمل، پادتن ها گلوبین ها و.... پروتئین های دفاعی بدنن وقتی تجزیه شن سیستم ایمنی تضعیف میشه

              سروش قادریس 1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • سروش قادریس سروش قادری

                دریا دریایی در مجموعه سوال گفته است:

                سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

                ۴)آهان،یه تاپیک بود درمورد اتصالات استخونا،خیلی جامع و مشتی بود،خانوم دریا دریایی یادتونه کدومو میگم؟اگه یادتونه ممنون میشم لینکشو این تاپیک بذارید

                نه والا اینو یادم نیست دیگه 😅
                یکم اطلاعات بیشتر بدید شاید یادم اومد

                تاپیک یکی از دوستان بود
                درمورد صفحه 38کتاب درسی یازدهم بود
                کل تاپیک فقط نکته بود
                قبلا ذخیره‌ش کرده بودم ولی مرورگرمو حذف کردم الان نمونده😕😐

                دریا دریایید آفلاین
                دریا دریایید آفلاین
                دریا دریایی
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #13

                سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

                دریا دریایی در مجموعه سوال گفته است:

                سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

                ۴)آهان،یه تاپیک بود درمورد اتصالات استخونا،خیلی جامع و مشتی بود،خانوم دریا دریایی یادتونه کدومو میگم؟اگه یادتونه ممنون میشم لینکشو این تاپیک بذارید

                نه والا اینو یادم نیست دیگه 😅
                یکم اطلاعات بیشتر بدید شاید یادم اومد

                تاپیک یکی از دوستان بود
                درمورد صفحه 38کتاب درسی یازدهم بود
                کل تاپیک فقط نکته بود
                قبلا ذخیره‌ش کرده بودم ولی مرورگرمو حذف کردم الان نمونده😕😐

                https://forum.alaatv.com/post/1900543
                https://forum.alaatv.com/post/1818576
                https://forum.alaatv.com/post/1838698

                اینا نبودن ؟

                سروش قادریس 1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • دریا دریایید دریا دریایی

                  سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

                  دوستان در ادامه همون چند تا سوال اینا رو آوردم
                  فقط ممنون میشم تو جواب،عدد سوال رو بنویسیم تا راحت تر بشه
                  7)تو تنفسی هوازی ماهیچه ها هم اسید لاکتیک درست میشه؟
                  8)هورمون پاراتیروئیدی دقیقا کجا روی ویتامین دی اثر میکنه؟تو لوله گوارش؟یا تو خون؟
                  9)کلسیم تو کلافک تراوش میشه یا تو لوله های پیچ خورده از یاخته های اونجا ریخته میشه تو لوله؟یادمه می‌گفتیم تو انتقال یون ها،با انتشار تسهیل شده انجامش میدیم،حالا این انتشار تسهیل شده یون کلسیم کجا صورت میگیره؟کلافک یا لوله های پیچ خورده
                  10)کاهش انسولین چطوری موجب تضعیف دستگاه ایمنی میشه؟

                  ۱.نه تو تخمیر لاکتیکی تولید میشه

                  ۲.توی روده به شکل فعال تبدلیش میکنه تا جذب شه

                  ۳.تراوش فقط تو کپسول بومنه

                  ۴.وقتی انسولین کم شه میزان دریافت گلوکز توسط سلول های بدنم کم میشه
                  بنابراین بدن میره سراغ متابولیسم پروتئین ها
                  و پروتئین ها مثل مکمل، پادتن ها گلوبین ها و.... پروتئین های دفاعی بدنن وقتی تجزیه شن سیستم ایمنی تضعیف میشه

                  سروش قادریس آفلاین
                  سروش قادریس آفلاین
                  سروش قادری
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #14

                  دریا دریایی در مجموعه سوال گفته است:

                  سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

                  دوستان در ادامه همون چند تا سوال اینا رو آوردم
                  فقط ممنون میشم تو جواب،عدد سوال رو بنویسیم تا راحت تر بشه
                  7)تو تنفسی هوازی ماهیچه ها هم اسید لاکتیک درست میشه؟
                  8)هورمون پاراتیروئیدی دقیقا کجا روی ویتامین دی اثر میکنه؟تو لوله گوارش؟یا تو خون؟
                  9)کلسیم تو کلافک تراوش میشه یا تو لوله های پیچ خورده از یاخته های اونجا ریخته میشه تو لوله؟یادمه می‌گفتیم تو انتقال یون ها،با انتشار تسهیل شده انجامش میدیم،حالا این انتشار تسهیل شده یون کلسیم کجا صورت میگیره؟کلافک یا لوله های پیچ خورده
                  10)کاهش انسولین چطوری موجب تضعیف دستگاه ایمنی میشه؟

                  ۱.نه تو تخمیر لاکتیکی تولید میشه

                  ۲.توی روده به شکل فعال تبدلیش میکنه تا جذب شه

                  ۳.تراوش فقط تو کپسول بومنه

                  ۴.وقتی انسولین کم شه میزان دریافت گلوکز توسط سلول های بدنم کم میشه
                  بنابراین بدن میره سراغ متابولیسم پروتئین ها
                  و پروتئین ها مثل مکمل، پادتن ها گلوبین ها و.... پروتئین های دفاعی بدنن وقتی تجزیه شن سیستم ایمنی تضعیف میشه

                  1)ببخشید اون تخمیر لاکتیکی رو خوب نفهمیدم
                  در این حد که بفهمم فقط تو بی هوازی اسید لاکتیک درست میشه کافیه واسه‌م😅
                  2)یعنی ممکنه هورمونی تو فضایی بجز خون و مایع بین یاخته ای دیده بشه؟هب این یعنی پاروتورمون تو روده ول می‌چرخه
                  3)مرسی
                  4)اِ وا راست میگید😂😐
                  ممنون

                  دریا دریایید 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • دریا دریایید دریا دریایی

                    سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

                    دریا دریایی در مجموعه سوال گفته است:

                    سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

                    ۴)آهان،یه تاپیک بود درمورد اتصالات استخونا،خیلی جامع و مشتی بود،خانوم دریا دریایی یادتونه کدومو میگم؟اگه یادتونه ممنون میشم لینکشو این تاپیک بذارید

                    نه والا اینو یادم نیست دیگه 😅
                    یکم اطلاعات بیشتر بدید شاید یادم اومد

                    تاپیک یکی از دوستان بود
                    درمورد صفحه 38کتاب درسی یازدهم بود
                    کل تاپیک فقط نکته بود
                    قبلا ذخیره‌ش کرده بودم ولی مرورگرمو حذف کردم الان نمونده😕😐

                    https://forum.alaatv.com/post/1900543
                    https://forum.alaatv.com/post/1818576
                    https://forum.alaatv.com/post/1838698

                    اینا نبودن ؟

                    سروش قادریس آفلاین
                    سروش قادریس آفلاین
                    سروش قادری
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #15

                    دریا دریایی در مجموعه سوال گفته است:

                    سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

                    دریا دریایی در مجموعه سوال گفته است:

                    سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

                    ۴)آهان،یه تاپیک بود درمورد اتصالات استخونا،خیلی جامع و مشتی بود،خانوم دریا دریایی یادتونه کدومو میگم؟اگه یادتونه ممنون میشم لینکشو این تاپیک بذارید

                    نه والا اینو یادم نیست دیگه 😅
                    یکم اطلاعات بیشتر بدید شاید یادم اومد

                    تاپیک یکی از دوستان بود
                    درمورد صفحه 38کتاب درسی یازدهم بود
                    کل تاپیک فقط نکته بود
                    قبلا ذخیره‌ش کرده بودم ولی مرورگرمو حذف کردم الان نمونده😕😐

                    https://forum.alaatv.com/post/1900543
                    https://forum.alaatv.com/post/1818576
                    https://forum.alaatv.com/post/1838698

                    اینا نبودن ؟

                    بیخود نمی‌گم آرشیو آلایید😂🙏
                    نه متاسفانه این سه مورد نبود ولی اشکالی نداره،این سه مورد شاید جامع تر هم باشن،از اینا استفاده میکنم
                    خیلی ممنون🙏🌻

                    دریا دریایید 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • سروش قادریس سروش قادری

                      دریا دریایی در مجموعه سوال گفته است:

                      سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

                      دوستان در ادامه همون چند تا سوال اینا رو آوردم
                      فقط ممنون میشم تو جواب،عدد سوال رو بنویسیم تا راحت تر بشه
                      7)تو تنفسی هوازی ماهیچه ها هم اسید لاکتیک درست میشه؟
                      8)هورمون پاراتیروئیدی دقیقا کجا روی ویتامین دی اثر میکنه؟تو لوله گوارش؟یا تو خون؟
                      9)کلسیم تو کلافک تراوش میشه یا تو لوله های پیچ خورده از یاخته های اونجا ریخته میشه تو لوله؟یادمه می‌گفتیم تو انتقال یون ها،با انتشار تسهیل شده انجامش میدیم،حالا این انتشار تسهیل شده یون کلسیم کجا صورت میگیره؟کلافک یا لوله های پیچ خورده
                      10)کاهش انسولین چطوری موجب تضعیف دستگاه ایمنی میشه؟

                      ۱.نه تو تخمیر لاکتیکی تولید میشه

                      ۲.توی روده به شکل فعال تبدلیش میکنه تا جذب شه

                      ۳.تراوش فقط تو کپسول بومنه

                      ۴.وقتی انسولین کم شه میزان دریافت گلوکز توسط سلول های بدنم کم میشه
                      بنابراین بدن میره سراغ متابولیسم پروتئین ها
                      و پروتئین ها مثل مکمل، پادتن ها گلوبین ها و.... پروتئین های دفاعی بدنن وقتی تجزیه شن سیستم ایمنی تضعیف میشه

                      1)ببخشید اون تخمیر لاکتیکی رو خوب نفهمیدم
                      در این حد که بفهمم فقط تو بی هوازی اسید لاکتیک درست میشه کافیه واسه‌م😅
                      2)یعنی ممکنه هورمونی تو فضایی بجز خون و مایع بین یاخته ای دیده بشه؟هب این یعنی پاروتورمون تو روده ول می‌چرخه
                      3)مرسی
                      4)اِ وا راست میگید😂😐
                      ممنون

                      دریا دریایید آفلاین
                      دریا دریایید آفلاین
                      دریا دریایی
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #16

                      سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

                      دریا دریایی در مجموعه سوال گفته است:

                      سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

                      دوستان در ادامه همون چند تا سوال اینا رو آوردم
                      فقط ممنون میشم تو جواب،عدد سوال رو بنویسیم تا راحت تر بشه
                      7)تو تنفسی هوازی ماهیچه ها هم اسید لاکتیک درست میشه؟
                      8)هورمون پاراتیروئیدی دقیقا کجا روی ویتامین دی اثر میکنه؟تو لوله گوارش؟یا تو خون؟
                      9)کلسیم تو کلافک تراوش میشه یا تو لوله های پیچ خورده از یاخته های اونجا ریخته میشه تو لوله؟یادمه می‌گفتیم تو انتقال یون ها،با انتشار تسهیل شده انجامش میدیم،حالا این انتشار تسهیل شده یون کلسیم کجا صورت میگیره؟کلافک یا لوله های پیچ خورده
                      10)کاهش انسولین چطوری موجب تضعیف دستگاه ایمنی میشه؟

                      ۱.نه تو تخمیر لاکتیکی تولید میشه

                      ۲.توی روده به شکل فعال تبدلیش میکنه تا جذب شه

                      ۳.تراوش فقط تو کپسول بومنه

                      ۴.وقتی انسولین کم شه میزان دریافت گلوکز توسط سلول های بدنم کم میشه
                      بنابراین بدن میره سراغ متابولیسم پروتئین ها
                      و پروتئین ها مثل مکمل، پادتن ها گلوبین ها و.... پروتئین های دفاعی بدنن وقتی تجزیه شن سیستم ایمنی تضعیف میشه

                      1)ببخشید اون تخمیر لاکتیکی رو خوب نفهمیدم
                      در این حد که بفهمم فقط تو بی هوازی اسید لاکتیک درست میشه کافیه واسه‌م😅
                      2)یعنی ممکنه هورمونی تو فضایی بجز خون و مایع بین یاخته ای دیده بشه؟هب این یعنی پاروتورمون تو روده ول می‌چرخه
                      3)مرسی
                      4)اِ وا راست میگید😂😐
                      ممنون

                      برای اولی اره ایشالا دوازدهم فرایند تخمیر لاکتیکی میخوای کامل شیر فهم میشی 😅

                      برای دو هم فک کنم اره بشه

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • سروش قادریس سروش قادری

                        دریا دریایی در مجموعه سوال گفته است:

                        سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

                        دریا دریایی در مجموعه سوال گفته است:

                        سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

                        ۴)آهان،یه تاپیک بود درمورد اتصالات استخونا،خیلی جامع و مشتی بود،خانوم دریا دریایی یادتونه کدومو میگم؟اگه یادتونه ممنون میشم لینکشو این تاپیک بذارید

                        نه والا اینو یادم نیست دیگه 😅
                        یکم اطلاعات بیشتر بدید شاید یادم اومد

                        تاپیک یکی از دوستان بود
                        درمورد صفحه 38کتاب درسی یازدهم بود
                        کل تاپیک فقط نکته بود
                        قبلا ذخیره‌ش کرده بودم ولی مرورگرمو حذف کردم الان نمونده😕😐

                        https://forum.alaatv.com/post/1900543
                        https://forum.alaatv.com/post/1818576
                        https://forum.alaatv.com/post/1838698

                        اینا نبودن ؟

                        بیخود نمی‌گم آرشیو آلایید😂🙏
                        نه متاسفانه این سه مورد نبود ولی اشکالی نداره،این سه مورد شاید جامع تر هم باشن،از اینا استفاده میکنم
                        خیلی ممنون🙏🌻

                        دریا دریایید آفلاین
                        دریا دریایید آفلاین
                        دریا دریایی
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #17

                        سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

                        دریا دریایی در مجموعه سوال گفته است:

                        سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

                        دریا دریایی در مجموعه سوال گفته است:

                        سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

                        ۴)آهان،یه تاپیک بود درمورد اتصالات استخونا،خیلی جامع و مشتی بود،خانوم دریا دریایی یادتونه کدومو میگم؟اگه یادتونه ممنون میشم لینکشو این تاپیک بذارید

                        نه والا اینو یادم نیست دیگه 😅
                        یکم اطلاعات بیشتر بدید شاید یادم اومد

                        تاپیک یکی از دوستان بود
                        درمورد صفحه 38کتاب درسی یازدهم بود
                        کل تاپیک فقط نکته بود
                        قبلا ذخیره‌ش کرده بودم ولی مرورگرمو حذف کردم الان نمونده😕😐

                        https://forum.alaatv.com/post/1900543
                        https://forum.alaatv.com/post/1818576
                        https://forum.alaatv.com/post/1838698

                        اینا نبودن ؟

                        بیخود نمی‌گم آرشیو آلایید😂🙏
                        نه متاسفانه این سه مورد نبود ولی اشکالی نداره،این سه مورد شاید جامع تر هم باشن،از اینا استفاده میکنم
                        خیلی ممنون🙏🌻

                        😂😂😂😂
                        عه خو باز میگردم ببینم چی پیدا میکنم ولی اگه اسم تاپیک یا کسی که نوشته رو داری بگی راحت تر پیداش میکنم

                        سروش قادریس 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • دریا دریایید دریا دریایی

                          سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

                          دریا دریایی در مجموعه سوال گفته است:

                          سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

                          دریا دریایی در مجموعه سوال گفته است:

                          سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

                          ۴)آهان،یه تاپیک بود درمورد اتصالات استخونا،خیلی جامع و مشتی بود،خانوم دریا دریایی یادتونه کدومو میگم؟اگه یادتونه ممنون میشم لینکشو این تاپیک بذارید

                          نه والا اینو یادم نیست دیگه 😅
                          یکم اطلاعات بیشتر بدید شاید یادم اومد

                          تاپیک یکی از دوستان بود
                          درمورد صفحه 38کتاب درسی یازدهم بود
                          کل تاپیک فقط نکته بود
                          قبلا ذخیره‌ش کرده بودم ولی مرورگرمو حذف کردم الان نمونده😕😐

                          https://forum.alaatv.com/post/1900543
                          https://forum.alaatv.com/post/1818576
                          https://forum.alaatv.com/post/1838698

                          اینا نبودن ؟

                          بیخود نمی‌گم آرشیو آلایید😂🙏
                          نه متاسفانه این سه مورد نبود ولی اشکالی نداره،این سه مورد شاید جامع تر هم باشن،از اینا استفاده میکنم
                          خیلی ممنون🙏🌻

                          😂😂😂😂
                          عه خو باز میگردم ببینم چی پیدا میکنم ولی اگه اسم تاپیک یا کسی که نوشته رو داری بگی راحت تر پیداش میکنم

                          سروش قادریس آفلاین
                          سروش قادریس آفلاین
                          سروش قادری
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #18

                          دریا دریایی
                          😂😅
                          حال اشکالی نداره شاید اذیت شهرستان واستون،فعلا همین سه تا تاپیک هست،اگه سوال بود دوباره منشنتون میکنم
                          والا متاسفانه یادم نیست
                          ولی بازم ممنون خودمم نمی‌تونستم همین سه تا رو هم پیدا کنم 😂🌻🙏

                          دریا دریایید سروش قادریس 2 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • سروش قادریس سروش قادری

                            دریا دریایی
                            😂😅
                            حال اشکالی نداره شاید اذیت شهرستان واستون،فعلا همین سه تا تاپیک هست،اگه سوال بود دوباره منشنتون میکنم
                            والا متاسفانه یادم نیست
                            ولی بازم ممنون خودمم نمی‌تونستم همین سه تا رو هم پیدا کنم 😂🌻🙏

                            دریا دریایید آفلاین
                            دریا دریایید آفلاین
                            دریا دریایی
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #19

                            سروش قادری
                            نه بابا اشکالی نداره 😅
                            خواهش میکنم 🌷

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • سروش قادریس سروش قادری

                              دریا دریایی
                              😂😅
                              حال اشکالی نداره شاید اذیت شهرستان واستون،فعلا همین سه تا تاپیک هست،اگه سوال بود دوباره منشنتون میکنم
                              والا متاسفانه یادم نیست
                              ولی بازم ممنون خودمم نمی‌تونستم همین سه تا رو هم پیدا کنم 😂🌻🙏

                              سروش قادریس آفلاین
                              سروش قادریس آفلاین
                              سروش قادری
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #20

                              سروش قادری در مجموعه سوال گفته است:

                              دریا دریایی
                              😂😅
                              حال اشکالی نداره شاید اذیت شهرستان واستون،فعلا همین سه تا تاپیک هست،اگه سوال بود دوباره منشنتون میکنم
                              والا متاسفانه یادم نیست
                              ولی بازم ممنون خودمم نمی‌تونستم همین سه تا رو هم پیدا کنم 😂🌻🙏

                              اذیت شه
                              عجیب گیری کردیم ا دست این جی بورد

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              پاسخ
                              • پاسخ به عنوان موضوع
                              وارد شوید تا پست بفرستید
                              • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                              • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                              • بیشترین رای ها


                              • درون آمدن

                              • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                              • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                              • اولین پست
                                آخرین پست
                              0
                              • دسته‌بندی‌ها
                              • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                              • جدیدترین پست ها
                              • برچسب‌ها
                              • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                              • دوره‌های آلاء
                              • گروه‌ها
                              • راهنمای آلاخونه
                                • معرفی آلاخونه
                                • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                • معرفی گروه‌ها
                                • لینک‌های دسترسی سریع