Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. انتخاب منابع
  4. تبادل نظر راجب ماز
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

تبادل نظر راجب ماز

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده انتخاب منابع
53 دیدگاه‌ها 13 کاربران 23.1k بازدیدها 9 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

    @نگین-محمدیان
    سلام
    اول بگم که نه بابا خوشحال میشم تجربیاتمو بگم
    من کلا از ماز یه همایش اخر سالشو شرکت کردم
    و ازمونشم نوشتم که از بس خسته بودم 3 تاشو زدم کلا:cat_face_with_tears_of_joy:
    ولی در کل
    توی ازموناش
    پاسخنامه خیلی قوی ای داره
    باکسای جمع بندی و نکته پاسخنامش عالیه چیزی که من توی گزینه دو و قلمچی ندیدم
    زیستش خیلی پر نکتست من قشنگ 3 ساعت میشستم تا نکته هارو بنویسم
    زبانش پارسال ریدینگای سختی داشت
    ولی در کل سطح عمومیاش برام قابل قبول بود
    توی تخصصیا فیزیکش خوب بود
    شیمیشو خیلی نزدم ولی خوب مسائل خوبی داشت تا جایی که یادمه
    ریاضیشم در حد 1400 نبود ولی نکات خوبی داشت
    کلا ازمونش به ادم یه دید جدید میده به نظرم (توی تیپ بندی سوالا)
    در مورد کلاساشم
    ریاضی استاد عزیزی رو که من دیدم خوب بود تقریبا از این معلماست که روش میانبر میدن (برای 2 روز مونده به کنکور با سطح ریاضی من خوب بود ولی طول سال انتخاب خود من نیست خیلی ) ( البته هیچی از ریاضیش نیومده بود توی کنکور)
    زیستشم من خودم توی همایش با فرهمند نیا بیشتر حال کردم از پایه توضیح میداد و حاشیش کم بود ( البته نکات همایش زیستم خیلی توی کنکور ندیدم) (ولی خوب کنکور 1400 تخصصیاش خیلی خرق عادت بود البته)
    کلاس شیمیشم پیشنهاد نمیدم من زیاد با استاد مومن زاده حال نکردم
    توی عمومیا فارسی استاد تاجیک رو خیلی پسندیدم
    دیگه نمیدونم چی موند فقط میدونم خیلی توضیح دادم:cat_face_with_tears_of_joy:

    Negin_MN آفلاین
    Negin_MN آفلاین
    Negin_M
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #20

    sallar savadkoohi تشکرات خیلی خیلی فراوان کلی زحمتت شد😊✨
    خب پس اینطور که به نظر میاد آزموناش ارزش دارن شرکت کنم
    حالا کلاس رو نمیدونم واقعا باید برم نمونه تدریس ها رو ببیناز طرفی راه ابریشم هم هست و یه جای دیگه هم باز کلاس دارم به نظرم تعدد منابع فقط گیج ترم میکنه😐💔
    زیست بین فرهمندنیا و خیراندیش شما فرهمندنیا رو انتخاب کردی؟؟
    آها یه سوال دیگه جزوه های طلایی زیستش رو دیدی تا حالا نظرت راجبش چیه؟؟

    sallar savadkoohiS 1 پاسخ آخرین پاسخ
    3
    • bacterium _B bacterium _

      sallar savadkoohi سلام خب برای کسایی که قلم چی هم میرن بنظر شما تک درس زیست بهتر نیس؟ چون بنظرم ادم خسته میشه

      sallar savadkoohiS آفلاین
      sallar savadkoohiS آفلاین
      sallar savadkoohi
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #21

      bacterium _
      اخه شما هرچی سوال حل کنی باز کمه
      اون سلیقه ایه ولی خوب به نظرم همه دروسش سطح خوبی دارن و ارزش ازمون دادن داره
      اگر فکر میکنین خسته میشین افلاینشو وسط هفته بزنید
      یا مثلا تک درس بزنیدش

      bacterium _B 1 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

        bacterium _
        اخه شما هرچی سوال حل کنی باز کمه
        اون سلیقه ایه ولی خوب به نظرم همه دروسش سطح خوبی دارن و ارزش ازمون دادن داره
        اگر فکر میکنین خسته میشین افلاینشو وسط هفته بزنید
        یا مثلا تک درس بزنیدش

        bacterium _B آفلاین
        bacterium _B آفلاین
        bacterium _
        تجربی
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #22

        sallar savadkoohi افلاین بزنی دیک کارنامه نمیدن؟

        sallar savadkoohiS 1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • Negin_MN Negin_M

          sallar savadkoohi تشکرات خیلی خیلی فراوان کلی زحمتت شد😊✨
          خب پس اینطور که به نظر میاد آزموناش ارزش دارن شرکت کنم
          حالا کلاس رو نمیدونم واقعا باید برم نمونه تدریس ها رو ببیناز طرفی راه ابریشم هم هست و یه جای دیگه هم باز کلاس دارم به نظرم تعدد منابع فقط گیج ترم میکنه😐💔
          زیست بین فرهمندنیا و خیراندیش شما فرهمندنیا رو انتخاب کردی؟؟
          آها یه سوال دیگه جزوه های طلایی زیستش رو دیدی تا حالا نظرت راجبش چیه؟؟

          sallar savadkoohiS آفلاین
          sallar savadkoohiS آفلاین
          sallar savadkoohi
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط sallar savadkoohi انجام شده
          #23

          @نگین-محمدیان
          قربانت
          اره زیست فرهنمد نیا رو پسند کردم من
          حالا باز شما یه نمونه تدریس از جفتشون ببین
          جزوه طلاییشو من میخواستم پارسال بخرم
          یه جزوه خیلی پرحجمیم هست (البته از الان بخونه ادم اوکیه)
          تحقیق کردم گفتن زیاد جالب نیست غلط داره
          بعد بستگی به سبک خوندن شما هم داره
          من به نظرم نکته حاضر اماده ادمو تنبل میکنه (بلا نسبت دوستان) برای همین دوست دارم خودم توی تست بهشون فکر کنم یا در بیارم

          Negin_MN 1 پاسخ آخرین پاسخ
          2
          • bacterium _B bacterium _

            sallar savadkoohi افلاین بزنی دیک کارنامه نمیدن؟

            sallar savadkoohiS آفلاین
            sallar savadkoohiS آفلاین
            sallar savadkoohi
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #24

            bacterium _
            نه دیگه خودت باید صحیح کنی با پاسخنامه

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • AmirbernosiA Amirbernosi

              من زیست و شیمی و ریاضیشو دیدم

              زیست و شیمیش واقعا خوب بود

              ریاضیم کلا سر درنمیارم ولی مشخص بود فکر شده بود تستاش

              عمومیا هم که کلا نوع تست خیلی اهمیت نداره، تعداد تست عمومی مهمه که هر چی بیشتر بهتر(البته درمورد تستای سنجش نوعش خیلی مهمه :joy:

              _Mitra__ آفلاین
              _Mitra__ آفلاین
              _Mitra_
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #25

              @amir-bernousi در تبادل نظر راجب ماز گفته است:

              عمومیا هم که کلا نوع تست خیلی اهمیت نداره، تعداد تست عمومی مهمه که هر چی بیشتر بهتر(البته درمورد تستای سنجش نوعش خیلی مهمه :joy:

              چرا مهمه ؟ فرق سنجش چیه مگه ؟ میشه توضیح بدین ؟ :cherry_blossom:

              میبینم آن شکفتن شادی را (:

              AmirbernosiA 1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

                @نگین-محمدیان
                قربانت
                اره زیست فرهنمد نیا رو پسند کردم من
                حالا باز شما یه نمونه تدریس از جفتشون ببین
                جزوه طلاییشو من میخواستم پارسال بخرم
                یه جزوه خیلی پرحجمیم هست (البته از الان بخونه ادم اوکیه)
                تحقیق کردم گفتن زیاد جالب نیست غلط داره
                بعد بستگی به سبک خوندن شما هم داره
                من به نظرم نکته حاضر اماده ادمو تنبل میکنه (بلا نسبت دوستان) برای همین دوست دارم خودم توی تست بهشون فکر کنم یا در بیارم

                Negin_MN آفلاین
                Negin_MN آفلاین
                Negin_M
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #26

                sallar savadkoohi الان سالیانه فرهمندنیا(چه فامیلش سخته:|) رو شرکت کردی؟؟از تیر دیگه درسته
                چون طرح درس ها رو تو سایت دیدم از تیر شروع کردن و بعید میدونم از مهر بتونم بهشون برسم😑
                در رابطه با جزوه هم حله خیلی ممنونم💛
                امسال تصمیمت برای آزمون چیه؟؟راه ابریشم هم ادامه میدی یا موسسه دیگه ای رفتی؟؟

                sallar savadkoohiS Amir ShafieA 2 پاسخ آخرین پاسخ
                2
                • _Mitra__ _Mitra_

                  @amir-bernousi در تبادل نظر راجب ماز گفته است:

                  عمومیا هم که کلا نوع تست خیلی اهمیت نداره، تعداد تست عمومی مهمه که هر چی بیشتر بهتر(البته درمورد تستای سنجش نوعش خیلی مهمه :joy:

                  چرا مهمه ؟ فرق سنجش چیه مگه ؟ میشه توضیح بدین ؟ :cherry_blossom:

                  AmirbernosiA آفلاین
                  AmirbernosiA آفلاین
                  Amirbernosi
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #27

                  @mitra-ism-rahmani
                  سنجش کیفیت سوالاش خیلی نزدیک به کنکور همون ساله، ینی میشه متوجه شد امسال کدوم درس سخته کدوم درس نرماله

                  مثلا شیمی امسالش خوب و نرمال بود، کنکور هم تقریبا خوب بود

                  منظورم البته جامعاشه

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • _Mitra__ آفلاین
                    _Mitra__ آفلاین
                    _Mitra_
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #28

                    @amir-bernousi آره جامع هاش اینشکلی اند ولی از نظر سطح سوالات قلم چی از سنجش بالاتر نیست ؟ چون من خودم عمومی های سنجش را خیلی بالاتر از قلم میزدم

                    میبینم آن شکفتن شادی را (:

                    AmirbernosiA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    0
                    • _Mitra__ _Mitra_

                      @amir-bernousi آره جامع هاش اینشکلی اند ولی از نظر سطح سوالات قلم چی از سنجش بالاتر نیست ؟ چون من خودم عمومی های سنجش را خیلی بالاتر از قلم میزدم

                      AmirbernosiA آفلاین
                      AmirbernosiA آفلاین
                      Amirbernosi
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #29

                      @mitra-ism-rahmani

                      منظور از سطح سوال اگه سخت تر باشه که اره سخت تره

                      ولی یادمه سالای قبلاز 98 اینا شیمیش خیلی فضایی سنگین بود و همه گلایه میکردن ولی کنکورا هم همون سالا شیمیشون سخت بود

                      اما مثلا اخرین ازمون جامعش سال 98 زیستش انقد گلابی بود که همه میگفتن دیگه خیلی ساده دادن و اینا، آخرشم کنکور گلابی اومد

                      در کل سوالای سنجش هم تیپای جدیدو نشون میده هم زاویه دید جدید تر نسبت به بقیه آزمونا

                      _Mitra__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      2
                      • AmirbernosiA Amirbernosi

                        @mitra-ism-rahmani

                        منظور از سطح سوال اگه سخت تر باشه که اره سخت تره

                        ولی یادمه سالای قبلاز 98 اینا شیمیش خیلی فضایی سنگین بود و همه گلایه میکردن ولی کنکورا هم همون سالا شیمیشون سخت بود

                        اما مثلا اخرین ازمون جامعش سال 98 زیستش انقد گلابی بود که همه میگفتن دیگه خیلی ساده دادن و اینا، آخرشم کنکور گلابی اومد

                        در کل سوالای سنجش هم تیپای جدیدو نشون میده هم زاویه دید جدید تر نسبت به بقیه آزمونا

                        _Mitra__ آفلاین
                        _Mitra__ آفلاین
                        _Mitra_
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #30

                        @amir-bernousi عاها جالب بود فکر نمیکردم تا این حد نزدیک باشن به هم دیگه
                        تشکر لطف کردین :cherry_blossom: :dizzy:

                        میبینم آن شکفتن شادی را (:

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

                          @نگین-محمدیان
                          سلام
                          اول بگم که نه بابا خوشحال میشم تجربیاتمو بگم
                          من کلا از ماز یه همایش اخر سالشو شرکت کردم
                          و ازمونشم نوشتم که از بس خسته بودم 3 تاشو زدم کلا:cat_face_with_tears_of_joy:
                          ولی در کل
                          توی ازموناش
                          پاسخنامه خیلی قوی ای داره
                          باکسای جمع بندی و نکته پاسخنامش عالیه چیزی که من توی گزینه دو و قلمچی ندیدم
                          زیستش خیلی پر نکتست من قشنگ 3 ساعت میشستم تا نکته هارو بنویسم
                          زبانش پارسال ریدینگای سختی داشت
                          ولی در کل سطح عمومیاش برام قابل قبول بود
                          توی تخصصیا فیزیکش خوب بود
                          شیمیشو خیلی نزدم ولی خوب مسائل خوبی داشت تا جایی که یادمه
                          ریاضیشم در حد 1400 نبود ولی نکات خوبی داشت
                          کلا ازمونش به ادم یه دید جدید میده به نظرم (توی تیپ بندی سوالا)
                          در مورد کلاساشم
                          ریاضی استاد عزیزی رو که من دیدم خوب بود تقریبا از این معلماست که روش میانبر میدن (برای 2 روز مونده به کنکور با سطح ریاضی من خوب بود ولی طول سال انتخاب خود من نیست خیلی ) ( البته هیچی از ریاضیش نیومده بود توی کنکور)
                          زیستشم من خودم توی همایش با فرهمند نیا بیشتر حال کردم از پایه توضیح میداد و حاشیش کم بود ( البته نکات همایش زیستم خیلی توی کنکور ندیدم) (ولی خوب کنکور 1400 تخصصیاش خیلی خرق عادت بود البته)
                          کلاس شیمیشم پیشنهاد نمیدم من زیاد با استاد مومن زاده حال نکردم
                          توی عمومیا فارسی استاد تاجیک رو خیلی پسندیدم
                          دیگه نمیدونم چی موند فقط میدونم خیلی توضیح دادم:cat_face_with_tears_of_joy:

                          amir karami 0A آفلاین
                          amir karami 0A آفلاین
                          amir karami 0
                          دانش آموزان آلاء
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #31

                          sallar savadkoohi در تبادل نظر راجب ماز گفته است:

                          @نگین-محمدیان
                          سلام
                          اول بگم که نه بابا خوشحال میشم تجربیاتمو بگم
                          من کلا از ماز یه همایش اخر سالشو شرکت کردم
                          و ازمونشم نوشتم که از بس خسته بودم 3 تاشو زدم کلا:cat_face_with_tears_of_joy:
                          ولی در کل
                          توی ازموناش
                          پاسخنامه خیلی قوی ای داره
                          باکسای جمع بندی و نکته پاسخنامش عالیه چیزی که من توی گزینه دو و قلمچی ندیدم
                          زیستش خیلی پر نکتست من قشنگ 3 ساعت میشستم تا نکته هارو بنویسم
                          زبانش پارسال ریدینگای سختی داشت
                          ولی در کل سطح عمومیاش برام قابل قبول بود
                          توی تخصصیا فیزیکش خوب بود
                          شیمیشو خیلی نزدم ولی خوب مسائل خوبی داشت تا جایی که یادمه
                          ریاضیشم در حد 1400 نبود ولی نکات خوبی داشت
                          کلا ازمونش به ادم یه دید جدید میده به نظرم (توی تیپ بندی سوالا)
                          در مورد کلاساشم
                          ریاضی استاد عزیزی رو که من دیدم خوب بود تقریبا از این معلماست که روش میانبر میدن (برای 2 روز مونده به کنکور با سطح ریاضی من خوب بود ولی طول سال انتخاب خود من نیست خیلی ) ( البته هیچی از ریاضیش نیومده بود توی کنکور)
                          زیستشم من خودم توی همایش با فرهمند نیا بیشتر حال کردم از پایه توضیح میداد و حاشیش کم بود ( البته نکات همایش زیستم خیلی توی کنکور ندیدم) (ولی خوب کنکور 1400 تخصصیاش خیلی خرق عادت بود البته)
                          کلاس شیمیشم پیشنهاد نمیدم من زیاد با استاد مومن زاده حال نکردم
                          توی عمومیا فارسی استاد تاجیک رو خیلی پسندیدم
                          دیگه نمیدونم چی موند فقط میدونم خیلی توضیح دادم:cat_face_with_tears_of_joy:

                          حال قبولم شدی؟
                          امیدوارم همینطور باشه

                          sallar savadkoohiS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          0
                          • Negin_MN Negin_M

                            sallar savadkoohi الان سالیانه فرهمندنیا(چه فامیلش سخته:|) رو شرکت کردی؟؟از تیر دیگه درسته
                            چون طرح درس ها رو تو سایت دیدم از تیر شروع کردن و بعید میدونم از مهر بتونم بهشون برسم😑
                            در رابطه با جزوه هم حله خیلی ممنونم💛
                            امسال تصمیمت برای آزمون چیه؟؟راه ابریشم هم ادامه میدی یا موسسه دیگه ای رفتی؟؟

                            sallar savadkoohiS آفلاین
                            sallar savadkoohiS آفلاین
                            sallar savadkoohi
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #32

                            @نگین-محمدیان
                            من هنوز دودلم برای شرکت کردن چون دیگه حوصله فیلم دیدن ندارم
                            پارسال اینقدر فیلم دیدم زده شدم
                            ولی از یه طرف اگه پیشرفتی که میخوام رو توی زیست نکنم مجبورم بنویسم
                            رسیدن که به نظرم میشه رسید اره
                            مگر اینکه خیلی کند فیلم ببینی
                            هر روز یه تایم یک ساعت و نیمه برای فیلم بذاری اوکیه به نظرم

                            Negin_MN Nrjs DN 2 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • amir karami 0A amir karami 0

                              sallar savadkoohi در تبادل نظر راجب ماز گفته است:

                              @نگین-محمدیان
                              سلام
                              اول بگم که نه بابا خوشحال میشم تجربیاتمو بگم
                              من کلا از ماز یه همایش اخر سالشو شرکت کردم
                              و ازمونشم نوشتم که از بس خسته بودم 3 تاشو زدم کلا:cat_face_with_tears_of_joy:
                              ولی در کل
                              توی ازموناش
                              پاسخنامه خیلی قوی ای داره
                              باکسای جمع بندی و نکته پاسخنامش عالیه چیزی که من توی گزینه دو و قلمچی ندیدم
                              زیستش خیلی پر نکتست من قشنگ 3 ساعت میشستم تا نکته هارو بنویسم
                              زبانش پارسال ریدینگای سختی داشت
                              ولی در کل سطح عمومیاش برام قابل قبول بود
                              توی تخصصیا فیزیکش خوب بود
                              شیمیشو خیلی نزدم ولی خوب مسائل خوبی داشت تا جایی که یادمه
                              ریاضیشم در حد 1400 نبود ولی نکات خوبی داشت
                              کلا ازمونش به ادم یه دید جدید میده به نظرم (توی تیپ بندی سوالا)
                              در مورد کلاساشم
                              ریاضی استاد عزیزی رو که من دیدم خوب بود تقریبا از این معلماست که روش میانبر میدن (برای 2 روز مونده به کنکور با سطح ریاضی من خوب بود ولی طول سال انتخاب خود من نیست خیلی ) ( البته هیچی از ریاضیش نیومده بود توی کنکور)
                              زیستشم من خودم توی همایش با فرهمند نیا بیشتر حال کردم از پایه توضیح میداد و حاشیش کم بود ( البته نکات همایش زیستم خیلی توی کنکور ندیدم) (ولی خوب کنکور 1400 تخصصیاش خیلی خرق عادت بود البته)
                              کلاس شیمیشم پیشنهاد نمیدم من زیاد با استاد مومن زاده حال نکردم
                              توی عمومیا فارسی استاد تاجیک رو خیلی پسندیدم
                              دیگه نمیدونم چی موند فقط میدونم خیلی توضیح دادم:cat_face_with_tears_of_joy:

                              حال قبولم شدی؟
                              امیدوارم همینطور باشه

                              sallar savadkoohiS آفلاین
                              sallar savadkoohiS آفلاین
                              sallar savadkoohi
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #33

                              amir karami 0
                              نه خیر
                              پشت کنکوری هستم

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

                                @نگین-محمدیان
                                من هنوز دودلم برای شرکت کردن چون دیگه حوصله فیلم دیدن ندارم
                                پارسال اینقدر فیلم دیدم زده شدم
                                ولی از یه طرف اگه پیشرفتی که میخوام رو توی زیست نکنم مجبورم بنویسم
                                رسیدن که به نظرم میشه رسید اره
                                مگر اینکه خیلی کند فیلم ببینی
                                هر روز یه تایم یک ساعت و نیمه برای فیلم بذاری اوکیه به نظرم

                                Negin_MN آفلاین
                                Negin_MN آفلاین
                                Negin_M
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #34

                                sallar savadkoohi حله خیلی ممنونم که وقت گذاشتی کلی از سوالام حل شد😁ان شالله امسال رو دیگه بترکونی🌠💛

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                2
                                • _Mitra__ آفلاین
                                  _Mitra__ آفلاین
                                  _Mitra_
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط _Mitra_ انجام شده
                                  #35

                                  @Amir-Bernousi sallar savadkoohi @نگین-محمدیان @Dr-Rashidi
                                  ممنون میشم درباره این سوال نظرتون را بگید و راهنمایی کنید :folded_hands:
                                  برای آزمون که کنار آزمون های قلم چی باشه (من خودم برنامه اصلیم قلم چی هست ولی در کنارش آزمونی که تو خونه بدم ) ماز را پیشنهاد میکنید یا گزینه دو ؟ یا نه اینکه ماز فقط زیست ش و گزینه دو فلان درس هاش ؟
                                  خودم که دیدم الان بودجه بندی ماز با قلم چی مشابه تقریبا و اینکه مثل قلم چی دو هفته یکباره ولی گزینه دو را خبر ندارم و بودجه بندیش را ندیدم

                                  میبینم آن شکفتن شادی را (:

                                  AmirbernosiA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  0
                                  • Negin_MN Negin_M

                                    sallar savadkoohi الان سالیانه فرهمندنیا(چه فامیلش سخته:|) رو شرکت کردی؟؟از تیر دیگه درسته
                                    چون طرح درس ها رو تو سایت دیدم از تیر شروع کردن و بعید میدونم از مهر بتونم بهشون برسم😑
                                    در رابطه با جزوه هم حله خیلی ممنونم💛
                                    امسال تصمیمت برای آزمون چیه؟؟راه ابریشم هم ادامه میدی یا موسسه دیگه ای رفتی؟؟

                                    Amir ShafieA آفلاین
                                    Amir ShafieA آفلاین
                                    Amir Shafie
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #36

                                    @نگین-محمدیان
                                    سلام
                                    جسارتا میشه بگید کدوم‌ موسسه رو انتخاب کردید؟

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    • _Mitra__ _Mitra_

                                      @Amir-Bernousi sallar savadkoohi @نگین-محمدیان @Dr-Rashidi
                                      ممنون میشم درباره این سوال نظرتون را بگید و راهنمایی کنید :folded_hands:
                                      برای آزمون که کنار آزمون های قلم چی باشه (من خودم برنامه اصلیم قلم چی هست ولی در کنارش آزمونی که تو خونه بدم ) ماز را پیشنهاد میکنید یا گزینه دو ؟ یا نه اینکه ماز فقط زیست ش و گزینه دو فلان درس هاش ؟
                                      خودم که دیدم الان بودجه بندی ماز با قلم چی مشابه تقریبا و اینکه مثل قلم چی دو هفته یکباره ولی گزینه دو را خبر ندارم و بودجه بندیش را ندیدم

                                      AmirbernosiA آفلاین
                                      AmirbernosiA آفلاین
                                      Amirbernosi
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #37

                                      @mitra-ism-rahmani
                                      هردوشون خوبن به نظرمن یکیشو انتخاب کنین و از وسواسی شدن دوری کنین

                                      البته یه پیشنهاد دارم اگه بتونین انجام بدین شاید خوب باشه براتون

                                      مثلا شما آزمون 4 قلمچی رو در پیش دارین، اگه بتونین آزمون 3 ماز رو بزنین اینطوری هم مطالب قبلی مرور میشه و هم اینکه دوتا ازمونو میزنین

                                      بعضی از رتبه برترا 3تا ازمون میدادن حتی، یکی 4شنبه یکی پنج شنبه یکیم جمعه، حالا میتونستن با همین ماز و قلمچی پیش برن و یکم عقب جلوتر میزدن برای مرور کردن و ....

                                      _Mitra__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • AmirbernosiA Amirbernosi

                                        @mitra-ism-rahmani
                                        هردوشون خوبن به نظرمن یکیشو انتخاب کنین و از وسواسی شدن دوری کنین

                                        البته یه پیشنهاد دارم اگه بتونین انجام بدین شاید خوب باشه براتون

                                        مثلا شما آزمون 4 قلمچی رو در پیش دارین، اگه بتونین آزمون 3 ماز رو بزنین اینطوری هم مطالب قبلی مرور میشه و هم اینکه دوتا ازمونو میزنین

                                        بعضی از رتبه برترا 3تا ازمون میدادن حتی، یکی 4شنبه یکی پنج شنبه یکیم جمعه، حالا میتونستن با همین ماز و قلمچی پیش برن و یکم عقب جلوتر میزدن برای مرور کردن و ....

                                        _Mitra__ آفلاین
                                        _Mitra__ آفلاین
                                        _Mitra_
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #38

                                        @amir-bernousi دقیقا میخوام همین کارو بکنم پنجشنبه ها همون آزمون ماز را که بودجه ش با قلمچی یکیه را بزنم و بعد فرداش جمعه قلم چی را بزنم
                                        ممنونم:cherry_blossom: :cherry_blossom: بنظرم همون ماز بهتره چون بودجه ش با قلمچی میخونه

                                        میبینم آن شکفتن شادی را (:

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        0
                                        • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

                                          @نگین-محمدیان
                                          من هنوز دودلم برای شرکت کردن چون دیگه حوصله فیلم دیدن ندارم
                                          پارسال اینقدر فیلم دیدم زده شدم
                                          ولی از یه طرف اگه پیشرفتی که میخوام رو توی زیست نکنم مجبورم بنویسم
                                          رسیدن که به نظرم میشه رسید اره
                                          مگر اینکه خیلی کند فیلم ببینی
                                          هر روز یه تایم یک ساعت و نیمه برای فیلم بذاری اوکیه به نظرم

                                          Nrjs DN آفلاین
                                          Nrjs DN آفلاین
                                          Nrjs D
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #39

                                          sallar savadkoohi سلام شما بین تدریس راه ابریشم و فرهمندنیا کدوم رو انتخاب میکنید؟ چرا؟

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          0
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع