Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. مشورت با آلایی ها 💙
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

مشورت با آلایی ها 💙

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده حل شده سوال مشاوره ای
37 دیدگاه‌ها 10 کاربران 659 بازدیدها 8 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • Amirreza Vafaei MoghadamA آفلاین
    Amirreza Vafaei MoghadamA آفلاین
    Amirreza Vafaei Moghadam
    المپیادیا
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Amirreza Vafaei Moghadam انجام شده
    #3

    واسه ضعیفا راه گشاعه / ولی واسه قوی تر ها سد راهه

    Yegane DehqanY 2 پاسخ آخرین پاسخ
    3
    • Amirreza Vafaei MoghadamA Amirreza Vafaei Moghadam

      واسه ضعیفا راه گشاعه / ولی واسه قوی تر ها سد راهه

      Yegane DehqanY آفلاین
      Yegane DehqanY آفلاین
      Yegane Dehqan
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #4

      Amirreza Vafaei Moghadam خب پس مثل اینکه باید بیخیال عوض کردن مدرسه بشم ...

      ^_^ اگه شد چی ؟ 🌱

      Amirreza Vafaei MoghadamA 1 پاسخ آخرین پاسخ
      3
      • Amirreza Vafaei MoghadamA Amirreza Vafaei Moghadam

        واسه ضعیفا راه گشاعه / ولی واسه قوی تر ها سد راهه

        Yegane DehqanY آفلاین
        Yegane DehqanY آفلاین
        Yegane Dehqan
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #5

        Amirreza Vafaei Moghadam به bio که نوشتی خندیدم
        راضی باش 😂🌷😬🥲

        ^_^ اگه شد چی ؟ 🌱

        Amirreza Vafaei MoghadamA 1 پاسخ آخرین پاسخ
        3
        • Yegane DehqanY Yegane Dehqan

          Amirreza Vafaei Moghadam خب پس مثل اینکه باید بیخیال عوض کردن مدرسه بشم ...

          Amirreza Vafaei MoghadamA آفلاین
          Amirreza Vafaei MoghadamA آفلاین
          Amirreza Vafaei Moghadam
          المپیادیا
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Amirreza Vafaei Moghadam انجام شده
          #6

          Yegane Dehqan ببین چی میگم

          آزمون های همه آزمون ها رو تحلیل کن همیشه... قلمچی و گاج و گزینه 2... چنل های تلگرامی هم میذارن سوالاتشونو و این 3 تا آزمون دانلود pdf آزمون هاشون هم از نظر شرعی ایراد نداره اجازه دادن... ( گاج رو نمیدونم )

          همه آزمون ها رو زمانی ک برگزار میشن خبر داشته باش تحلیل کن همیشه سوالاتشونو برای خودت توی خونه...

          با دانش آموزای کلاست هم هماهنگ باش ک زمان امتحانات کلاسی رو به اطلاعت برسونن

          ک اساتید ازت نمره مستمر داشته باشن باز تهش یه نمره پایین برا مستمر تحویلت ندن

          Yegane DehqanY 1 پاسخ آخرین پاسخ
          3
          • Amirreza Vafaei MoghadamA Amirreza Vafaei Moghadam

            Yegane Dehqan ببین چی میگم

            آزمون های همه آزمون ها رو تحلیل کن همیشه... قلمچی و گاج و گزینه 2... چنل های تلگرامی هم میذارن سوالاتشونو و این 3 تا آزمون دانلود pdf آزمون هاشون هم از نظر شرعی ایراد نداره اجازه دادن... ( گاج رو نمیدونم )

            همه آزمون ها رو زمانی ک برگزار میشن خبر داشته باش تحلیل کن همیشه سوالاتشونو برای خودت توی خونه...

            با دانش آموزای کلاست هم هماهنگ باش ک زمان امتحانات کلاسی رو به اطلاعت برسونن

            ک اساتید ازت نمره مستمر داشته باشن باز تهش یه نمره پایین برا مستمر تحویلت ندن

            Yegane DehqanY آفلاین
            Yegane DehqanY آفلاین
            Yegane Dehqan
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #7

            Amirreza Vafaei Moghadam
            اها باشه
            ممنون فکر خوبیه 👌

            ^_^ اگه شد چی ؟ 🌱

            Amirreza Vafaei MoghadamA 1 پاسخ آخرین پاسخ
            2
            • Yegane DehqanY Yegane Dehqan

              Amirreza Vafaei Moghadam
              اها باشه
              ممنون فکر خوبیه 👌

              Amirreza Vafaei MoghadamA آفلاین
              Amirreza Vafaei MoghadamA آفلاین
              Amirreza Vafaei Moghadam
              المپیادیا
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Amirreza Vafaei Moghadam انجام شده
              #8

              Yegane Dehqan
              موفق باشید دعاتون میکنم🌷
              درساتونو خوب بخونید🌹🌷

              امید شیعه خونه امام زمان شماهایین 😕💔

              Yegane DehqanY 1 پاسخ آخرین پاسخ
              4
              • Yegane DehqanY Yegane Dehqan

                Amirreza Vafaei Moghadam به bio که نوشتی خندیدم
                راضی باش 😂🌷😬🥲

                Amirreza Vafaei MoghadamA آفلاین
                Amirreza Vafaei MoghadamA آفلاین
                Amirreza Vafaei Moghadam
                المپیادیا
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #9

                Yegane Dehqan گذاشتم ک بخندین دیگه خیخیخیخی :grinning_face_with_sweat: :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                3
                • Amirreza Vafaei MoghadamA Amirreza Vafaei Moghadam

                  Yegane Dehqan
                  موفق باشید دعاتون میکنم🌷
                  درساتونو خوب بخونید🌹🌷

                  امید شیعه خونه امام زمان شماهایین 😕💔

                  Yegane DehqanY آفلاین
                  Yegane DehqanY آفلاین
                  Yegane Dehqan
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Yegane Dehqan انجام شده
                  #10

                  Amirreza Vafaei Moghadam مچکر بابت راهنمایی🌷
                  ان شاالله شما هم همیشه موفق و سلامت باشی 🌱

                  ^_^ اگه شد چی ؟ 🌱

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  3
                  • Yegane DehqanY Yegane Dehqan

                    سلام دوستان
                    راستش خواستم درباره یه مسئله ای با شما هم مشورت کنم .
                    مدرسه من عادیه ولی بیشتر معلماش خوبن و حتی با من دوستن .
                    ۲،۳ تا از معلمام اصلا خوب نیستن و حس میکنم همش میخوان با من لج کنن . ( اتفاقا دبیرهای درس تخصصی هم هستن •_•)
                    من میخوام مدرسم رو عوض کنم ( میرم ۱۲ تجربی)
                    به نظرتون کار درستیه که بخوام مدرسه رو سال اخری عوض کنم ؟؟؟
                    پارسال خیلی اذیت میکردن این معلما اصلا فکرشو میکنم حالم بد میشه .
                    حالا از یه طرف میگم بقیه دبیرها خوبن ولی به خاطر این ۲،۳ تا دبیر برم جایی دیگه؟😑
                    از یه طرفی هم میگم سال اخری کجا برم اخه اموزش انلاینم هست و دیگه نمیتونم معلم و تدریسش ... بشناسم .
                    شاید این مورد اخری ضرر بزنه 😑🥲😐

                    نظر شما چیه؟
                    کار خوبیه مدرسه عوض کردن؟؟
                    ممنون میشم راهنمایی کنید یا اگه تجربه ای دارید بگید 💚🌱
                    دانش-آموزان-آلاء
                    تجربیا
                    فارغ-التحصیلان-آلاء
                    ریاضیا

                    A آفلاین
                    A آفلاین
                    arthur morgan
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #11

                    Yegane Dehqan ببین دوست گلم عوض کردن مدرسه به راحتی نیست و وارد شدن به محیط جدید و تطبیق پیدا کردن با یک محیط جدید خیلی سخته به نظر من اگر که احساس شما واقعا اینکه قراره معلم ها شما را اذیت بکنن به والدین بگین تا با دبیر یا معاون و یا حتی مدیر در این باره حرف بزنند اگر که نشد و می تونید که تحمل کنید با این اموزش های انلاین و شرایط کرونایی پیش امده عوض کردن مدرسه خیلی اسون نیست ولی اگر که کنار نمی اییید برید از یک مشاور مشاوره بگیرید و در صورت لزوم عوض کنید ولی به نظر البته نظر دویمم ه این که قضیه را به مشاور بگید و ببنید که چی میگه شادید نظری بده که از همه بهتر باشه و در اخر امیدوارم که کار درست را انجام بدی😀😀😉😉❤❤

                    Yegane DehqanY 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    3
                    • A arthur morgan

                      Yegane Dehqan ببین دوست گلم عوض کردن مدرسه به راحتی نیست و وارد شدن به محیط جدید و تطبیق پیدا کردن با یک محیط جدید خیلی سخته به نظر من اگر که احساس شما واقعا اینکه قراره معلم ها شما را اذیت بکنن به والدین بگین تا با دبیر یا معاون و یا حتی مدیر در این باره حرف بزنند اگر که نشد و می تونید که تحمل کنید با این اموزش های انلاین و شرایط کرونایی پیش امده عوض کردن مدرسه خیلی اسون نیست ولی اگر که کنار نمی اییید برید از یک مشاور مشاوره بگیرید و در صورت لزوم عوض کنید ولی به نظر البته نظر دویمم ه این که قضیه را به مشاور بگید و ببنید که چی میگه شادید نظری بده که از همه بهتر باشه و در اخر امیدوارم که کار درست را انجام بدی😀😀😉😉❤❤

                      Yegane DehqanY آفلاین
                      Yegane DehqanY آفلاین
                      Yegane Dehqan
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #12

                      arthur morgan سلام ممنون بابت راهنماییت لطف کردی😌🌷
                      راستش همه مدرسه دارن میگن که عوض کنید دبیر رو ولی اینکار رو نمیکنن .
                      اره والا عوض کردن مدرسه هم کار اسونی نیست .
                      شاید منصرف شم . 😶👌

                      ^_^ اگه شد چی ؟ 🌱

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      3
                      • Yegane DehqanY Yegane Dehqan

                        سلام دوستان
                        راستش خواستم درباره یه مسئله ای با شما هم مشورت کنم .
                        مدرسه من عادیه ولی بیشتر معلماش خوبن و حتی با من دوستن .
                        ۲،۳ تا از معلمام اصلا خوب نیستن و حس میکنم همش میخوان با من لج کنن . ( اتفاقا دبیرهای درس تخصصی هم هستن •_•)
                        من میخوام مدرسم رو عوض کنم ( میرم ۱۲ تجربی)
                        به نظرتون کار درستیه که بخوام مدرسه رو سال اخری عوض کنم ؟؟؟
                        پارسال خیلی اذیت میکردن این معلما اصلا فکرشو میکنم حالم بد میشه .
                        حالا از یه طرف میگم بقیه دبیرها خوبن ولی به خاطر این ۲،۳ تا دبیر برم جایی دیگه؟😑
                        از یه طرفی هم میگم سال اخری کجا برم اخه اموزش انلاینم هست و دیگه نمیتونم معلم و تدریسش ... بشناسم .
                        شاید این مورد اخری ضرر بزنه 😑🥲😐

                        نظر شما چیه؟
                        کار خوبیه مدرسه عوض کردن؟؟
                        ممنون میشم راهنمایی کنید یا اگه تجربه ای دارید بگید 💚🌱
                        دانش-آموزان-آلاء
                        تجربیا
                        فارغ-التحصیلان-آلاء
                        ریاضیا

                        Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
                        Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
                        Mohammad Hossein Kazemi
                        دانش آموزان آلاء تجربی
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #13

                        Yegane Dehqan
                        سلام
                        راستش به نظر من مدرسه در دوران کرونا اصلأ معنا نداره
                        همون حضوریش هم وقتمون رو میگرفت
                        به نظرم با راه ابریشم پیش برید و مدرسه رو یه نمره ای بگیرید بره پی کارش اصل کنکوره
                        درباره اینکه می گید معلما لج کردن به رفتار خود شما بستگی
                        داره بلا نسبت شما معلما معمولاً از کسی که زیاد سوال میکنه
                        ویا زیاد باهوش بازی در بیاره خوششون نمیاد.

                        Yegane DehqanY 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        3
                        • Mohammad Hossein KazemiM Mohammad Hossein Kazemi

                          Yegane Dehqan
                          سلام
                          راستش به نظر من مدرسه در دوران کرونا اصلأ معنا نداره
                          همون حضوریش هم وقتمون رو میگرفت
                          به نظرم با راه ابریشم پیش برید و مدرسه رو یه نمره ای بگیرید بره پی کارش اصل کنکوره
                          درباره اینکه می گید معلما لج کردن به رفتار خود شما بستگی
                          داره بلا نسبت شما معلما معمولاً از کسی که زیاد سوال میکنه
                          ویا زیاد باهوش بازی در بیاره خوششون نمیاد.

                          Yegane DehqanY آفلاین
                          Yegane DehqanY آفلاین
                          Yegane Dehqan
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #14

                          Mohammad Hossein Kazemi سلام
                          نه والا من اصلا حرف نمیزنم تو کلاس که 😂😁
                          فقط اول سال بهش گفتم فیلم تدریس تهیه کن 😶
                          چون برای تدریس شیمی فقط متن میفرستاد .

                          ^_^ اگه شد چی ؟ 🌱

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          3
                          • Yegane DehqanY Yegane Dehqan

                            سلام دوستان
                            راستش خواستم درباره یه مسئله ای با شما هم مشورت کنم .
                            مدرسه من عادیه ولی بیشتر معلماش خوبن و حتی با من دوستن .
                            ۲،۳ تا از معلمام اصلا خوب نیستن و حس میکنم همش میخوان با من لج کنن . ( اتفاقا دبیرهای درس تخصصی هم هستن •_•)
                            من میخوام مدرسم رو عوض کنم ( میرم ۱۲ تجربی)
                            به نظرتون کار درستیه که بخوام مدرسه رو سال اخری عوض کنم ؟؟؟
                            پارسال خیلی اذیت میکردن این معلما اصلا فکرشو میکنم حالم بد میشه .
                            حالا از یه طرف میگم بقیه دبیرها خوبن ولی به خاطر این ۲،۳ تا دبیر برم جایی دیگه؟😑
                            از یه طرفی هم میگم سال اخری کجا برم اخه اموزش انلاینم هست و دیگه نمیتونم معلم و تدریسش ... بشناسم .
                            شاید این مورد اخری ضرر بزنه 😑🥲😐

                            نظر شما چیه؟
                            کار خوبیه مدرسه عوض کردن؟؟
                            ممنون میشم راهنمایی کنید یا اگه تجربه ای دارید بگید 💚🌱
                            دانش-آموزان-آلاء
                            تجربیا
                            فارغ-التحصیلان-آلاء
                            ریاضیا

                            AnselA آفلاین
                            AnselA آفلاین
                            Ansel
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #15

                            Yegane Dehqan
                            الان ک اینو گفتی یادم افتاد به دوران دبیرستان خودم(الان فارغ‌التحصیلم) یه معلم زبان داشتیم و این کاملا بی دلیل از من متنفر بود میگم تنفر تنفرااا😶
                            در این حد که مامانم اومده بود مدرسه باهاش محترمانه حرف میزد تا زمانیکه فهمید من دخترشم کلا اخلاقش تغییر کرد🤦‍♀️
                            ناگفته نمونه که فقط همین معلم از من متنفر بود
                            میخوام بگم اگه فکر میکنی این یه سالی که مجازی هم هست میتونی تحمل کنی،مدرسه تو عوض نکن
                            حواست به این هم باشه که امسال نهایی هم دارید شما

                            مَردُمان
                            اهلِ عادت اند...

                            Yegane DehqanY 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • AnselA Ansel

                              Yegane Dehqan
                              الان ک اینو گفتی یادم افتاد به دوران دبیرستان خودم(الان فارغ‌التحصیلم) یه معلم زبان داشتیم و این کاملا بی دلیل از من متنفر بود میگم تنفر تنفرااا😶
                              در این حد که مامانم اومده بود مدرسه باهاش محترمانه حرف میزد تا زمانیکه فهمید من دخترشم کلا اخلاقش تغییر کرد🤦‍♀️
                              ناگفته نمونه که فقط همین معلم از من متنفر بود
                              میخوام بگم اگه فکر میکنی این یه سالی که مجازی هم هست میتونی تحمل کنی،مدرسه تو عوض نکن
                              حواست به این هم باشه که امسال نهایی هم دارید شما

                              Yegane DehqanY آفلاین
                              Yegane DehqanY آفلاین
                              Yegane Dehqan
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #16

                              @ftm-montazeri
                              با بچه زرنگا لج میشن چرا ؟😂😐
                              اخه من احساس میکنم بچه ها سوال میکنن و من کمکشون میکنم و جواب میدم زود به خاطر اینه که لج میکنه 🤔🤔
                              حالا باز نمیدونم

                              ^_^ اگه شد چی ؟ 🌱

                              AnselA Mohammad Hossein KazemiM 2 پاسخ آخرین پاسخ
                              2
                              • Yegane DehqanY Yegane Dehqan

                                @ftm-montazeri
                                با بچه زرنگا لج میشن چرا ؟😂😐
                                اخه من احساس میکنم بچه ها سوال میکنن و من کمکشون میکنم و جواب میدم زود به خاطر اینه که لج میکنه 🤔🤔
                                حالا باز نمیدونم

                                AnselA آفلاین
                                AnselA آفلاین
                                Ansel
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #17

                                Yegane Dehqan شاید واسه همینه
                                سعی کن دلیلشو ازشون بگیری که دیگه حداقل دلیلی واسه لج کردن نداشته باشن

                                پ ن :باز خوبه واسه تو دلیل داشت من که تو ۳ سال هرچی فکر کردم هیچ دلیلی پیدا نکردم

                                مَردُمان
                                اهلِ عادت اند...

                                Yegane DehqanY 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                1
                                • AnselA Ansel

                                  Yegane Dehqan شاید واسه همینه
                                  سعی کن دلیلشو ازشون بگیری که دیگه حداقل دلیلی واسه لج کردن نداشته باشن

                                  پ ن :باز خوبه واسه تو دلیل داشت من که تو ۳ سال هرچی فکر کردم هیچ دلیلی پیدا نکردم

                                  Yegane DehqanY آفلاین
                                  Yegane DehqanY آفلاین
                                  Yegane Dehqan
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #18

                                  @ftm-montazeri شاید سطح زبان تو بالاتر از معلمت بوده !🤔
                                  آدم مغزش دود میکنه به خدا که انقدر فکر میکنه چرا لج و لجبازی اخه؟😂😐

                                  ^_^ اگه شد چی ؟ 🌱

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  3
                                  • Yegane DehqanY Yegane Dehqan

                                    @ftm-montazeri
                                    با بچه زرنگا لج میشن چرا ؟😂😐
                                    اخه من احساس میکنم بچه ها سوال میکنن و من کمکشون میکنم و جواب میدم زود به خاطر اینه که لج میکنه 🤔🤔
                                    حالا باز نمیدونم

                                    Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
                                    Mohammad Hossein KazemiM آفلاین
                                    Mohammad Hossein Kazemi
                                    دانش آموزان آلاء تجربی
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #19

                                    Yegane Dehqan
                                    همینه دیگه این یعنی پروفسور بازی معلما بدشون میاد
                                    یکی بپره وسط جواب بده یا سوالای دیگران رو جواب بده
                                    حق بده اینطوری کسی معلم رو تو کلاس چغندر هم حساب نمی کنه البته ممکنه معلم قصدی داشته باشه.مثلا وقتی نهم بودم معلم ریاضیمون سوییچ کرده بود سر من و یکی دو تا رفیقام که زرنگ بودیم همش گیر میداد هیچی دیگه کار به جایی رسیده بود که توهین می کرد اما با دو و سه تا زرنگ دیگه خیلی خوب بود فک کن به اون ها میگفت آقا،جناب به
                                    ما میگفت....به نظرم مشکوک اومد یکم که تحقیق کردم فهمیدم که اونا پیشش کلاس میرن گرفتم قضیه چیه؟می خواست اعتماد به نفسمون رو از دست بدیم بریم پیشش کلاس خصوصی البته خب این شگرد الان کار ساز نیست😂💪🤣برعکسشم داشتیم مثلاً همون نهم معلم علوممون سوالی داده بود درسطح دانش آموز چند سال بالاتر بود ومن تنها کسی بودم که حلش کردم بنده خدا اونقدر تعجب کرده بود که حتی به من جایزه هم داد واز من تقدیر کرد.علی ایحال بی موقع خودتون رو تو کلاس نشون ندید دانش آموز خوب خودش دیده میشه نیاز به کار خاصی نداره.

                                    Yegane DehqanY 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • Mohammad Hossein KazemiM Mohammad Hossein Kazemi

                                      Yegane Dehqan
                                      همینه دیگه این یعنی پروفسور بازی معلما بدشون میاد
                                      یکی بپره وسط جواب بده یا سوالای دیگران رو جواب بده
                                      حق بده اینطوری کسی معلم رو تو کلاس چغندر هم حساب نمی کنه البته ممکنه معلم قصدی داشته باشه.مثلا وقتی نهم بودم معلم ریاضیمون سوییچ کرده بود سر من و یکی دو تا رفیقام که زرنگ بودیم همش گیر میداد هیچی دیگه کار به جایی رسیده بود که توهین می کرد اما با دو و سه تا زرنگ دیگه خیلی خوب بود فک کن به اون ها میگفت آقا،جناب به
                                      ما میگفت....به نظرم مشکوک اومد یکم که تحقیق کردم فهمیدم که اونا پیشش کلاس میرن گرفتم قضیه چیه؟می خواست اعتماد به نفسمون رو از دست بدیم بریم پیشش کلاس خصوصی البته خب این شگرد الان کار ساز نیست😂💪🤣برعکسشم داشتیم مثلاً همون نهم معلم علوممون سوالی داده بود درسطح دانش آموز چند سال بالاتر بود ومن تنها کسی بودم که حلش کردم بنده خدا اونقدر تعجب کرده بود که حتی به من جایزه هم داد واز من تقدیر کرد.علی ایحال بی موقع خودتون رو تو کلاس نشون ندید دانش آموز خوب خودش دیده میشه نیاز به کار خاصی نداره.

                                      Yegane DehqanY آفلاین
                                      Yegane DehqanY آفلاین
                                      Yegane Dehqan
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #20

                                      Mohammad Hossein Kazemi سلام صبح بخیر
                                      اره درست میگی ، منم تصمیم گرفتم دیگه فقط زمانی که ازم سوال کردن صحبت کنم . 😒
                                      لیاقت میخواد اصلا 😂

                                      من رسما تو این تاپیک شدم چغندر ، خیلی ممنون 😂👌😌😎

                                      ^_^ اگه شد چی ؟ 🌱

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      2
                                      • Yegane DehqanY Yegane Dehqan

                                        سلام دوستان
                                        راستش خواستم درباره یه مسئله ای با شما هم مشورت کنم .
                                        مدرسه من عادیه ولی بیشتر معلماش خوبن و حتی با من دوستن .
                                        ۲،۳ تا از معلمام اصلا خوب نیستن و حس میکنم همش میخوان با من لج کنن . ( اتفاقا دبیرهای درس تخصصی هم هستن •_•)
                                        من میخوام مدرسم رو عوض کنم ( میرم ۱۲ تجربی)
                                        به نظرتون کار درستیه که بخوام مدرسه رو سال اخری عوض کنم ؟؟؟
                                        پارسال خیلی اذیت میکردن این معلما اصلا فکرشو میکنم حالم بد میشه .
                                        حالا از یه طرف میگم بقیه دبیرها خوبن ولی به خاطر این ۲،۳ تا دبیر برم جایی دیگه؟😑
                                        از یه طرفی هم میگم سال اخری کجا برم اخه اموزش انلاینم هست و دیگه نمیتونم معلم و تدریسش ... بشناسم .
                                        شاید این مورد اخری ضرر بزنه 😑🥲😐

                                        نظر شما چیه؟
                                        کار خوبیه مدرسه عوض کردن؟؟
                                        ممنون میشم راهنمایی کنید یا اگه تجربه ای دارید بگید 💚🌱
                                        دانش-آموزان-آلاء
                                        تجربیا
                                        فارغ-التحصیلان-آلاء
                                        ریاضیا

                                        IIAIII آفلاین
                                        IIAIII آفلاین
                                        IIAII
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط IIAII انجام شده
                                        #21

                                        Yegane Dehqan
                                        سوال خوبیه! منم مثل تو به همین موضوع دچار شده بودم
                                        راستش منم سال آخر با ناظممون در افتادم. یعنی همش اون با من جر و بحث میکرد ولی منم سعی میکردم کوتاه بیام. اما بعدا که یه چیزایی ازش دیدم، فمیدم ناظمه خودش مشکل روانی داشته!
                                        کلا سال آخر برام بد ترین سال شده بود. هرچقدرم به مدیر میگفتم که ایشون بد رفتاری میکنند، مدیرهم برای پوشاندن قضیه، منو مقصر میدونست

                                        خلاصه به نظر من حتما و قطعا بهترین کار تغییر مدرسه هستش!
                                        اولا تو نباید به خاطر اون چندتا معلمی که باهاشون دوست هستی، سال آخرتو ببازی
                                        ثانیا مدرسه جدید هیچم بد نیست(البته اگر بچه هاش بد نباشن) و من که دوسال از اون موقع میگذره هنوز دارم ضربه ی عوض نکردن مدرسه مو میخورم.

                                        Yegane DehqanY 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • IIAIII IIAII

                                          Yegane Dehqan
                                          سوال خوبیه! منم مثل تو به همین موضوع دچار شده بودم
                                          راستش منم سال آخر با ناظممون در افتادم. یعنی همش اون با من جر و بحث میکرد ولی منم سعی میکردم کوتاه بیام. اما بعدا که یه چیزایی ازش دیدم، فمیدم ناظمه خودش مشکل روانی داشته!
                                          کلا سال آخر برام بد ترین سال شده بود. هرچقدرم به مدیر میگفتم که ایشون بد رفتاری میکنند، مدیرهم برای پوشاندن قضیه، منو مقصر میدونست

                                          خلاصه به نظر من حتما و قطعا بهترین کار تغییر مدرسه هستش!
                                          اولا تو نباید به خاطر اون چندتا معلمی که باهاشون دوست هستی، سال آخرتو ببازی
                                          ثانیا مدرسه جدید هیچم بد نیست(البته اگر بچه هاش بد نباشن) و من که دوسال از اون موقع میگذره هنوز دارم ضربه ی عوض نکردن مدرسه مو میخورم.

                                          Yegane DehqanY آفلاین
                                          Yegane DehqanY آفلاین
                                          Yegane Dehqan
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #22

                                          @m-sina خیلی دوست دارم مدرسمو عوض کنم و این بهترین راهه شاید .
                                          ولی از طرفیدهم میگم خب سال اخر اگه برم جای دیگه تا بیام اخلاق و شخصیت معلم و بچه های جدید رو بشناسم ( اونم تو مجازی) نصف سال رفته .
                                          حداقل توی مدرسه خودم میدونم سر کلاس کدوم دبیرا اگه افلاین باشم چیزی نمیگن .

                                          من فقط میخوام سر کلاساشون توی شااااد نباشم😑✋

                                          حالا باز موندم چه کنم .
                                          ولی همینطوری که اکثر بچه ها گفتن ، عوص کردن مدسه راه درستی نیست .
                                          همه جا اینجور ادم پیدا میشه که بی دلیل و با دلیل لج کنن .

                                          ^_^ اگه شد چی ؟ 🌱

                                          IIAIII 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          4
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع