Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. خدا
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

خدا

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سوال مشاوره ای
111 دیدگاه‌ها 23 کاربران 3.9k بازدیدها 17 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • Abbas ZangarakyA Abbas Zangaraky

    سلام نمیدونم چرا نمیشد تو بخش مناسبش بپرسم
    اگه اجازه بدین اینجا بپرسم
    من یه بی خدام تقریبا میشه گفت قران رو هم داشتم اتیش میزدم
    اما خودم میدونم اینطور نمیشه ادم به پوچی میرسه وقتی تصور میکنی خدایی نیست تموم اهدافت هم پوچ میشه فکر خودکشی میاد سراغم اما فقط به خاطر مادرم اینکارو نمیکنم
    هزار بار گفتم خدایی که از رگ گردن نزدیک تری یه نشونه کوچیک تو خواب یا بیداری بده که یکم اروم شم من خیلی به حضرت عباس ارادت داشتم از ایشون خواهش کردم اما فایده ای نداشت حس میکنم خدا هم از من متنفره مثل پدرم برادرم حتی کسی که دوسش داشتم
    همین موضوع باعث میشه حالم بد شه و نتونم برا کنکور بخونم میشه کمک کنید

    غزل محمدی 0غ آفلاین
    غزل محمدی 0غ آفلاین
    غزل محمدی 0
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #24

    Abbas Zangaraky
    سلام وقت بخیر خسته نباشید

    راستش من خیلی درکتون میکنم
    چون یه روزی من هم همین چیز رو از خدا میخواستم ، که فقط یه نشونه بیاره یه نشونه کوچیک
    من هم به فکر خودکشی افتادم
    اما راستش میخوام بهتون بگم که به قول دوستانی که که گفتن یه کم به اطراف دقت کنید قطعا خدا نشونه داده
    من هم الان فکر میکنم میبینم همه اون چیزا نشونه بود
    شما دارید کم کم به خدا نزدیک میشید
    شما گفتید فردی رو دوست دارید
    الان به ایشون که مادرتون هستن فکر کنید
    این یه نشونه فوق العاده است خدا مادرتون رو قرار داده و عشق به ایشون و دوست داشتنش رو هم در شما قرار داده تا شما کاری که میخواستید رو انجام ندید تا به دنبال چیز هایی باشید که شما رو به خدا نزدیک میکنه

    فقط یه لحضه فکر کنید ببینید چه چیز هایی دارید
    بهتون توصیه میکنم که هر چیزی که دارید الان و خوشحالتون میکنه رو داخل یه ورقه بنویسید به دور از افکاری که شما رو به هم میریزه به دور از ناراحتی و هر چیزی که حالتون رو بد میکنه
    لطفا این کار رو بکنید
    بعد متوجه میشید که چه چیز های خوبی در زندگی داشتید و به اونها توجه نمیکردید .

    حالا میخوام بگم که بیشتر انسان ها وقتی دارن تغییر میکنن یه کاری رو انجام نمیدن که البته اگر انجام میدادن خیلی حس و حال خوبی پیدا میکردن اون هم فکر کردن هست
    من جدا از احادیث و دیگر چیز ها به شما میگم و از شما تقاضا دارم بشینید و با خودتون فکر کنید منطقی و بدون هیچ تنشی

    فکر کنید به چیز هایی که شما رو ناراحت میکنه و دنبال یه دلیل براش باشید و بعد از اون دنبال یه راه حل
    اگر راه حلی پیدا کردید سعی کنید انجام بدید حتی خیلی کم
    زندگی خیلی قشنگتر از چیز هایی است که در اطراف شما قرار داره
    پس بهتره ذهنتون رو باز کنید

    البته اگر به نتیجه ای نرسیدید هیچ مشکلی نداره
    میتونم درک کنم که اصلا دوست ندارید تنها باشید میدونم حالتون زیاد مساعد نیست
    ولی این کار ها رو انجام بدید
    جالا که تا ایجا اومدید وزحمت کشیدید و پیامم رو خوندید ازتون میخوام که قبل از این دو تا کار حتما یه بیو گرافی از خودتون داخل برگه بنویسید
    نقاط ضعف و قدرتتون کار هایی که دوست دارید در اینده انجام بدید و چیز هایی که هر وقت به یادشون می افتید خوشحالتون میکنه همه چیز حتی بد هم بنویسید

    نمیدونم این چند تا کار واقعا بهتون کمک میکنه یا نه اما اگر کاری داشتید و میخواستید بیشتر صحبت کنیم من در خدمتم تا جاییکه بتونم کمکتون میکنم

    خیلی چیز ها هست ولی نمیدونم چطور با نوشتن بهتون بگم

    ممنون از کسانی خوندند

    Abbas ZangarakyA 1 پاسخ آخرین پاسخ
    2
    • Abbas ZangarakyA Abbas Zangaraky

      سلام نمیدونم چرا نمیشد تو بخش مناسبش بپرسم
      اگه اجازه بدین اینجا بپرسم
      من یه بی خدام تقریبا میشه گفت قران رو هم داشتم اتیش میزدم
      اما خودم میدونم اینطور نمیشه ادم به پوچی میرسه وقتی تصور میکنی خدایی نیست تموم اهدافت هم پوچ میشه فکر خودکشی میاد سراغم اما فقط به خاطر مادرم اینکارو نمیکنم
      هزار بار گفتم خدایی که از رگ گردن نزدیک تری یه نشونه کوچیک تو خواب یا بیداری بده که یکم اروم شم من خیلی به حضرت عباس ارادت داشتم از ایشون خواهش کردم اما فایده ای نداشت حس میکنم خدا هم از من متنفره مثل پدرم برادرم حتی کسی که دوسش داشتم
      همین موضوع باعث میشه حالم بد شه و نتونم برا کنکور بخونم میشه کمک کنید

      Kit CatK آفلاین
      Kit CatK آفلاین
      Kit Cat
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #25

      Abbas Zangaraky

      سلام
      خدا همیشه هست و انقدر نشونه هاش زیاده که دیده نمیشن...چون هر چیزی رو ببینی آخرش یه چیزی از خدا پیدا میکنی..الان مثلا به فرش خونتون نگاه کن...انقدر توش نخ زیاده که دیگه نخ ها دیده نمیشن خدام انقدر همه جا هست که نیاز به نشونه نیست که بخوای ببیتیش همه جا میبینیش...اینکه میگی خدا برات نشون نفرستاده کفر نعمته...تیکه به تیکه بدنت رو که چجور کار میکنه نگاه کن تا ببینی چطور خودت و تمام وجودت نشونی خدا رو میدن...
      همین آمریکایی ک حرف از آزادی و علم میزنه و میگه خدا نیست...دانش منداشون از زبان خدا برای کشف راز DNA میگن!!(اشره ام به کتاب the language of god هستش)
      البته من یا بقیه هر چی بگیم خودتون آخرش باید بهش برسید...
      ببینید چیا باعث میشه حس کنید خدا نیست...
      اینکه خدا رو نمیبینید؟خب ما اکسیژن رو هم نمیبینیم اما میگیم وجود داره!
      اصلا دنیا مر از معجزست...من خودم بشخصه یکی ازین معجزات رو دیدم...وقتی که یه بچه چهار ساله روی کیبورد کامپیوتر میزد و کتاب قرآن نوشته شد...خب خب الان میگید این آدمه دروغگوعه وبله من دروغ گفتم چون چنین چیزی رو هممون میدونیم ممکن نیست که یه کتاب همینجوری اتفاقی با زدن کیبوردای کامپیوتر زده بشه...حالا فکرش رو کنید جطور احتمال میدیم که این دنیا بدون کتاب بوجود بیاد...؟(به روم نیارید که این مطلب رو از کتاب آمار و احتمال خوندم و دارم اینجا از طرف خودم میگم!)
      اما یه ماجرای واقعی اینکه یه بچه یبار از طبقه نمیدونم چندم(خیلی بالا)میفته و و در حالی که نوزاد بوده هیچیش نمیشه...چون رو پوشکش فرود اومده بوده و پوشک حجم عمده ضربه رو گرفته!!میخوام بگم تا خدا نخواد هیچی نمیشه و به خواست خدا غیر ممکنم ممنکن میشه و کسی که باید میمرده زنده میمونه...
      بنظرم هر کسی خدا رو تو یه چیز پیدا میکنه و من خدا رو تو آرامشی که تو یادشه پیدا کردم...یه زمانایی هست زجه میزنی و میگی خدایا؟چرا کاری نمیکنی.؟در حالی که خدا یا همون موقع داره کارت رو راه میندازه یا منتظر یه زمان بهتره که کارت رو راه بندازه یا اینکه تو اصلا چیزی رو میخوای که برات بده هر چقدرم که فکر میکنی اون چیز خوبه!
      درباره این حس تنفر که میگید نمیدونم حس میکنم اگر در کنار چیزای دیگه باشه میتونه مربوط به افسردگی باشه...پیشنهاد میکنم احتیاطی یه تست افسردگی بدید ضرر نداره!:)
      و البته من مطمئنم هیچ کسی مخصوصا خدا افراد خانواده نمیتونن ازتون متنفر باشن در واقع خدا اونقدر قلب بزرگ و مهربونی داره که کینه و تنفر درش جایی نداره...
      درباره تنفر بقیه این رو هم میگم که اول خودتون رو دوست داشته باشید و بعد بقیه شمارو دوست خواهند داشت وقتی خودتون انقدر نسبت به خودتون دارید کم لطفی میکنید چه انتظاری از سایرین دارین؟
      تازه چیزی به اسم تنفر وجود نداره..خدای بزرگ از روح خودش تو انسان دمیده ما تیکه ای از روح خدا رو داریم پس نباید تنفر و چیزای کثیف مثل اون رو تو خومون پرورش بدیم...
      بعلاوه من خودم بشخصه شده یکی بیاد تو چشام زل بزنه بگه ازم متنفره!(اما من نمیتونم ازشون متنفر باشم حتی همه رو دوست دارم که البته بعضی اوقات از خودم ناراحت میشم ولی خب من منم!)خب حالا اون ازم متنفره...خب که چی؟یه جمله هست که میگه(اگه فرشته باشی هم کسایی هستن که از صدا بال زدنت خوششون نمیاد)پس اهمیت ندید و نشون بدید چقدر لایق دوست داشته شدنید... حتی خودم دیدم خیلیا کفر میگن و استغفرالله میگن از خدا بدمون میاد و فلان...خدا هم فرتی نمیاد غضب کنه و چه میدونم بگه میزنم فرت زمین رو نابود میکنم یا خودم رو نابود میکنم یا کافرارو تیکه پاره میکنم که!
      در کل شما مطمئن باشید پشتتون رو خدا خالی نمیکنه...یه قدم برید سمتش و چهار قدم میاد جلو...شاید حس نکنید خدا داره نزدیک میشه ولی داره میاد...و اینکه مهمتر از همه ایمانه تا وقتی بخدا ایمان ندارین خدا هر کار کنه نمیبینید!
      خیلی پراکنده هر چی ذهنم اومد نوشتم یسریشون هم ننوشتم چون خیلی فکر کنم سرتون رو درد آوردم! امیدوارم پستم بدردتون بخوره موفق باشید...یاعلی
      بنده از پای منبر بیام بالا زیاد سنگین صحبت کردم😌

      Abbas ZangarakyA 1 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • Maryam NateqiM آفلاین
        Maryam NateqiM آفلاین
        Maryam Nateqi
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Maryam Nateqi انجام شده
        #26

        خدا از شما متنفره باشه اینجا نبودید!
        ببینید چند دقیقه فکر کنید درباره این جمله تا متوجه بشید.
        من کاری به شرایط تون ندارم اما فقط خواستم جواب شما رو به این که میگید خدا از شما متنفره هست رو بگم

        الهی تا جهان باشد به شادی در جهان باشی...

        _Biliifti__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
        3
        • _Biliifti__ _Biliifti_

          Abbas Zangaraky سلام ترجیحا خواستم چیزی نگم اسم تاپیکو که دیدم فهمیدم محتواش چیه؛ من یه تجربه میگم بقیش با خودتون...
          اول اینکه هیچوت سعی نکنید مسیر زندگیتونو بقیه ی آدما بهتون نشون بدن
          این خودتونید که باید برید دنبالش و پیداش کنید اینجاست که تا تهش میرید...
          نمونش همین که
          من و شما بچه بودیم تو گوشمون خوندن خدا
          بزرگتر شدیم گفتن خدا
          اینقدر گفتن که باهاش رشد کردیم و خودمونم باورش کردیم ولی رسید به اینجای راه

          تا اینجای راه ...
          همه ی بچه های اینجا حتی خود من یه عقیده دارن و چیزی بر خلاف اون ببینن شروع میکنن به متقاعد کردن همدیگه حتی به غلط
          همین داستان توحید و تکامل؛ سال هاست دارن روش بحث میکنن حتی بعداز خود داروین
          هنوز که هنوزه دارن رو عقاید ناباروری خدای نیچه کار میکنن
          شما کتاب وقتی نیچه گریست رو خوندید؟
          ملت عشق رو خوندید؟
          قران خودمونو معنیشو خوندید؟

          دیدی چجور دارن نظر همو رد میکنن و عقاید خودشونو تحمیل میکنن
          همشون هم؛ منطق دَرش بیداد میکنه

          اینجاست که نمیدونی چی درسته چی غلط
          کی راست میگه کی دروغ
          و آخرش میخوری به همین بمبستی که یکی مثل من و شما داره حتی یه جورایی بیخیال زندگیش میشه!!
          هیچوقت نمیگم حتما اینکارو کن چون این خود شمایید که باید برید دنبالش
          سخته ولی شدنیه
          چون غیر ممکنه نشه؛ چون ما از بچگی جوری با خدا بودیم که حتی اگر نباشه هم مثل الان که خودتون میگید همه چیز پوچه... پس این خودش یعنی یقین یعنی ایمان

          اوایل خب قرانو قبول نداشتم
          دوسه بار کمک خواستم نشد
          با کلی از بچه های اینجا بحث کردیم سرش اینقدر فشار روم بود که یه مدتی کوتاه درسو کنار گذاشتم
          اینجا بود که فهمیدم این خود آدمان که باید خداشونو
          پیدا کنن
          شروع کردم به تحقیق و اول از همه از خود ریشش یعنی همون قران شروع کردم
          منبع معتبر سرچ کنید مطالب قدیمی ترین قران بیرمنگام بریتانیا رو بخونید و...
          من وضعیتم مثل شماست ولی از همه ی جنبه ها بهش نگاه کردم
          و درآخر
          نیچه اصلا خدارو باور نداشت
          کلی توهینایی که نکرده بود
          کلی عقایدی که از دید اسلام خیلی ببخشید؛ چرت بود
          از دلیل و اثباتاش گرفته تا وجود خودش همیشه داشته خدارو تکذیب میکرده
          ولی در آخر
          اومد یه جمله خوبی گفت
          نیچه گفت که
          حتما "چیزی" هست
          حالا برو بگرد ببین این چیزی جز خدا چی میتونه باشه:))

          Abbas ZangarakyA آفلاین
          Abbas ZangarakyA آفلاین
          Abbas Zangaraky
          دانش آموزان آلاء ریاضی
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Abbas Zangaraky انجام شده
          #27

          @narjes-hashemi سلام پارسال بود که گفتم برم خودم و دنیارو بشناسم شروع کردم به تحقیق و پرس جو که ببینم اول بقیه چی فکر میکنن وقتی جمع کردم و یه کاسه شدن خودم نشستم و تجزیه تحلیل کردم و...
          بازم نشد

          _Biliifti__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • Maryam NateqiM Maryam Nateqi

            خدا از شما متنفره باشه اینجا نبودید!
            ببینید چند دقیقه فکر کنید درباره این جمله تا متوجه بشید.
            من کاری به شرایط تون ندارم اما فقط خواستم جواب شما رو به این که میگید خدا از شما متنفره هست رو بگم

            _Biliifti__ آفلاین
            _Biliifti__ آفلاین
            _Biliifti_
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #28

            Maryam Nateqi مریمی چطوری تو؟😜
            نمیگم حرفت غلطه خو
            فقط اینکه دلیل وجود حرفت اصلا وجود نداره
            بحث سر همین خدایی هستش که میگی
            پس
            وقتی کسی هنوز بین دوراهی مونده دلایلی مثل این ترجیحا بی فایدست
            این راهش نیست🙄😜

            لاجرم مست و طربناک و قوی بنیادیم...

            Maryam NateqiM 1 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • _Biliifti__ _Biliifti_

              Maryam Nateqi مریمی چطوری تو؟😜
              نمیگم حرفت غلطه خو
              فقط اینکه دلیل وجود حرفت اصلا وجود نداره
              بحث سر همین خدایی هستش که میگی
              پس
              وقتی کسی هنوز بین دوراهی مونده دلایلی مثل این ترجیحا بی فایدست
              این راهش نیست🙄😜

              Maryam NateqiM آفلاین
              Maryam NateqiM آفلاین
              Maryam Nateqi
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Maryam Nateqi انجام شده
              #29

              @narjes-hashemi
              نه من منظورم اینه چرا داره فک میکنه خدا ازش متنفره!
              بر چه اساسی!
              اصلا اگه خدا از یکی متنفر باشه که خیلی رک باید بگم به فنا میره و به فنا رفته
              اصلا به این کار ندارم چیکار کردن یا چه نظری دارن

              الهی تا جهان باشد به شادی در جهان باشی...

              _Biliifti__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
              2
              • Maryam NateqiM Maryam Nateqi

                بزار یه داستان رو بهتون بگم
                یه روزی از حضرت موسی فکر کنم میپرسن خدا ما رو چقدر دوست داره حضرت موسی هم میپرسه و ندا میاد حضرت بره به یه کوهی
                همینطور هم همیشه حضرت موسی وقتی میره یه جا قایم میشه و یه پسر جوانی رو میبینه که چشمای های مادرش رو درآورده و داره از کوه میره بالا که یه دختر جوان وایستاده (اون دختر از این پسر جوان خواسته بوده برای ازدواج باهاش)
                از کوه که میره بالا یه ذره لغزش ایجاد میشه مادره میشنوه به بچه اش میگه مراقب باش پسرم، مراقب باش نیوفتی!
                ندا میاد به حضرت موسی که دیدی محبت مادر رو؟...

                ببینید یه مادر با اینکه پسرش چشمانش رو درآورده بازم با تمام وجودش دوستش داره اما خدای کریم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی..... ما رو دوست داره اصلا ما بدترین آدم! بازم خدا نسبت به ما خودش رو موظف میدونه که مهربان باشه
                حالا شما بر چه اساسی میگید خدا از من متنفره!
                اگه خدا از شما بدش میومد شرایط شما این نبود!

                Abbas ZangarakyA آفلاین
                Abbas ZangarakyA آفلاین
                Abbas Zangaraky
                دانش آموزان آلاء ریاضی
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #30

                Maryam Nateqi سلام نمیدونم چی بگم
                مرسی که وقت گذاشتید

                Maryam NateqiM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • Abbas ZangarakyA Abbas Zangaraky

                  @narjes-hashemi سلام پارسال بود که گفتم برم خودم و دنیارو بشناسم شروع کردم به تحقیق و پرس جو که ببینم اول بقیه چی فکر میکنن وقتی جمع کردم و یه کاسه شدن خودم نشستم و تجزیه تحلیل کردم و...
                  بازم نشد

                  _Biliifti__ آفلاین
                  _Biliifti__ آفلاین
                  _Biliifti_
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #31

                  Abbas Zangaraky خب پس جور دیگه به مسئله نگاه میکنیم
                  به کودوم دسته از افراد میگن کافر؟؟؟

                  لاجرم مست و طربناک و قوی بنیادیم...

                  Abbas ZangarakyA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • Abbas ZangarakyA Abbas Zangaraky

                    Maryam Nateqi سلام نمیدونم چی بگم
                    مرسی که وقت گذاشتید

                    Maryam NateqiM آفلاین
                    Maryam NateqiM آفلاین
                    Maryam Nateqi
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #32

                    Abbas Zangaraky
                    کسی جز خودتون نمیتونه متوجه تون کنه...
                    خودتونم میدونید راهش چیه، مطمئنم...

                    الهی تا جهان باشد به شادی در جهان باشی...

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    4
                    • Maryam NateqiM Maryam Nateqi

                      @narjes-hashemi
                      نه من منظورم اینه چرا داره فک میکنه خدا ازش متنفره!
                      بر چه اساسی!
                      اصلا اگه خدا از یکی متنفر باشه که خیلی رک باید بگم به فنا میره و به فنا رفته
                      اصلا به این کار ندارم چیکار کردن یا چه نظری دارن

                      _Biliifti__ آفلاین
                      _Biliifti__ آفلاین
                      _Biliifti_
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #33

                      Maryam Nateqi در خدا گفته است:

                      بر چه اساسی!

                      بر همون اساسی که اصلا این خدایی که ازش صحبت شده داخل زندگیشون نیست
                      حالا بیاو نقدش کن
                      😂✋🏻

                      لاجرم مست و طربناک و قوی بنیادیم...

                      Maryam NateqiM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • _Biliifti__ _Biliifti_

                        Maryam Nateqi در خدا گفته است:

                        بر چه اساسی!

                        بر همون اساسی که اصلا این خدایی که ازش صحبت شده داخل زندگیشون نیست
                        حالا بیاو نقدش کن
                        😂✋🏻

                        Maryam NateqiM آفلاین
                        Maryam NateqiM آفلاین
                        Maryam Nateqi
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #34

                        @narjes-hashemi
                        اول اینکه وقتی تو زندگیش وجود نداره دلیلی نداره اهمیت بده به این که خدا ازش متنفره
                        یعنی قبول داره خدا هس که یه کوچولو ازش دلگیره
                        خودش میدونه.....
                        فقط داره خودشو بازی میده که قبول نداره خدا هست
                        دیگه هم ادامه نمیدم ما انسان ها فقط سعی داریم نظرات مون رو بقبولانیم 😶😂💔

                        الهی تا جهان باشد به شادی در جهان باشی...

                        _Biliifti__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        3
                        • AnselA Ansel

                          Abbas Zangaraky سلام
                          حالا چرا قران اتیش بزنی؟!
                          ماها هرکدوممون باید نفری یکی یدونه معجزه ببینیم که خدارو باور کنیم؟
                          چرا از همون کتابی که یه موقعی خواستی اتیشش بزنی کمک نمیگیری؟
                          خدا هیچوقت از بنده اش متنفر نمیشه که اگه میشد بهش فرصت توبه نمیداد
                          نمیخوام فاز نصیحت بردارم چون نه ادم نصیحت کردنم نه خیلی خوشم میاد ازش
                          یه چیزی که وجود داره ارادت فوق العاده ای هست که من حضرت ابولفضل دارم و فکر میکنم شما هم همینطور باشید
                          این دوست داشتن بدون معرفت و شناختن مدل زندگی ایشون مفت هم نمیارزه
                          من وقتی دلم پر میشه اشکام زود میان بهتون پیشنهاد میکنم که اگه به حضرت عباس ارادت دارید با یکی از روضه های ایشون دلتونو صاف کنید و از قران کمک بخواید
                          ایشالا که هممون یه روزی بتونیم عشق به خدا رو توی دلمون حس کنیم

                          Abbas ZangarakyA آفلاین
                          Abbas ZangarakyA آفلاین
                          Abbas Zangaraky
                          دانش آموزان آلاء ریاضی
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #35

                          @ftm-montazeri سلام خیلی ممنون از وقتی که گذاشتین درست میگین بدون شناخت بهشون ارادت داشتم

                          AnselA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          0
                          • Maryam NateqiM Maryam Nateqi

                            @narjes-hashemi
                            اول اینکه وقتی تو زندگیش وجود نداره دلیلی نداره اهمیت بده به این که خدا ازش متنفره
                            یعنی قبول داره خدا هس که یه کوچولو ازش دلگیره
                            خودش میدونه.....
                            فقط داره خودشو بازی میده که قبول نداره خدا هست
                            دیگه هم ادامه نمیدم ما انسان ها فقط سعی داریم نظرات مون رو بقبولانیم 😶😂💔

                            _Biliifti__ آفلاین
                            _Biliifti__ آفلاین
                            _Biliifti_
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #36

                            Maryam Nateqi
                            راه پنهانی میخانه نداند هیچکس
                            جز من وزاهدوشیخ ودوسه رسوای دگر😂

                            هوووم بیا ادامه ندیم:))

                            لاجرم مست و طربناک و قوی بنیادیم...

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • غزل محمدی 0غ غزل محمدی 0

                              Abbas Zangaraky
                              سلام وقت بخیر خسته نباشید

                              راستش من خیلی درکتون میکنم
                              چون یه روزی من هم همین چیز رو از خدا میخواستم ، که فقط یه نشونه بیاره یه نشونه کوچیک
                              من هم به فکر خودکشی افتادم
                              اما راستش میخوام بهتون بگم که به قول دوستانی که که گفتن یه کم به اطراف دقت کنید قطعا خدا نشونه داده
                              من هم الان فکر میکنم میبینم همه اون چیزا نشونه بود
                              شما دارید کم کم به خدا نزدیک میشید
                              شما گفتید فردی رو دوست دارید
                              الان به ایشون که مادرتون هستن فکر کنید
                              این یه نشونه فوق العاده است خدا مادرتون رو قرار داده و عشق به ایشون و دوست داشتنش رو هم در شما قرار داده تا شما کاری که میخواستید رو انجام ندید تا به دنبال چیز هایی باشید که شما رو به خدا نزدیک میکنه

                              فقط یه لحضه فکر کنید ببینید چه چیز هایی دارید
                              بهتون توصیه میکنم که هر چیزی که دارید الان و خوشحالتون میکنه رو داخل یه ورقه بنویسید به دور از افکاری که شما رو به هم میریزه به دور از ناراحتی و هر چیزی که حالتون رو بد میکنه
                              لطفا این کار رو بکنید
                              بعد متوجه میشید که چه چیز های خوبی در زندگی داشتید و به اونها توجه نمیکردید .

                              حالا میخوام بگم که بیشتر انسان ها وقتی دارن تغییر میکنن یه کاری رو انجام نمیدن که البته اگر انجام میدادن خیلی حس و حال خوبی پیدا میکردن اون هم فکر کردن هست
                              من جدا از احادیث و دیگر چیز ها به شما میگم و از شما تقاضا دارم بشینید و با خودتون فکر کنید منطقی و بدون هیچ تنشی

                              فکر کنید به چیز هایی که شما رو ناراحت میکنه و دنبال یه دلیل براش باشید و بعد از اون دنبال یه راه حل
                              اگر راه حلی پیدا کردید سعی کنید انجام بدید حتی خیلی کم
                              زندگی خیلی قشنگتر از چیز هایی است که در اطراف شما قرار داره
                              پس بهتره ذهنتون رو باز کنید

                              البته اگر به نتیجه ای نرسیدید هیچ مشکلی نداره
                              میتونم درک کنم که اصلا دوست ندارید تنها باشید میدونم حالتون زیاد مساعد نیست
                              ولی این کار ها رو انجام بدید
                              جالا که تا ایجا اومدید وزحمت کشیدید و پیامم رو خوندید ازتون میخوام که قبل از این دو تا کار حتما یه بیو گرافی از خودتون داخل برگه بنویسید
                              نقاط ضعف و قدرتتون کار هایی که دوست دارید در اینده انجام بدید و چیز هایی که هر وقت به یادشون می افتید خوشحالتون میکنه همه چیز حتی بد هم بنویسید

                              نمیدونم این چند تا کار واقعا بهتون کمک میکنه یا نه اما اگر کاری داشتید و میخواستید بیشتر صحبت کنیم من در خدمتم تا جاییکه بتونم کمکتون میکنم

                              خیلی چیز ها هست ولی نمیدونم چطور با نوشتن بهتون بگم

                              ممنون از کسانی خوندند

                              Abbas ZangarakyA آفلاین
                              Abbas ZangarakyA آفلاین
                              Abbas Zangaraky
                              دانش آموزان آلاء ریاضی
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #37

                              غزل محمدی 0 سلام مرسی از اینکه نوشتین برام و سعی میکنم کارایی که گفتین رو انجام بدم ممنون از شما

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • Kit CatK Kit Cat

                                Abbas Zangaraky

                                سلام
                                خدا همیشه هست و انقدر نشونه هاش زیاده که دیده نمیشن...چون هر چیزی رو ببینی آخرش یه چیزی از خدا پیدا میکنی..الان مثلا به فرش خونتون نگاه کن...انقدر توش نخ زیاده که دیگه نخ ها دیده نمیشن خدام انقدر همه جا هست که نیاز به نشونه نیست که بخوای ببیتیش همه جا میبینیش...اینکه میگی خدا برات نشون نفرستاده کفر نعمته...تیکه به تیکه بدنت رو که چجور کار میکنه نگاه کن تا ببینی چطور خودت و تمام وجودت نشونی خدا رو میدن...
                                همین آمریکایی ک حرف از آزادی و علم میزنه و میگه خدا نیست...دانش منداشون از زبان خدا برای کشف راز DNA میگن!!(اشره ام به کتاب the language of god هستش)
                                البته من یا بقیه هر چی بگیم خودتون آخرش باید بهش برسید...
                                ببینید چیا باعث میشه حس کنید خدا نیست...
                                اینکه خدا رو نمیبینید؟خب ما اکسیژن رو هم نمیبینیم اما میگیم وجود داره!
                                اصلا دنیا مر از معجزست...من خودم بشخصه یکی ازین معجزات رو دیدم...وقتی که یه بچه چهار ساله روی کیبورد کامپیوتر میزد و کتاب قرآن نوشته شد...خب خب الان میگید این آدمه دروغگوعه وبله من دروغ گفتم چون چنین چیزی رو هممون میدونیم ممکن نیست که یه کتاب همینجوری اتفاقی با زدن کیبوردای کامپیوتر زده بشه...حالا فکرش رو کنید جطور احتمال میدیم که این دنیا بدون کتاب بوجود بیاد...؟(به روم نیارید که این مطلب رو از کتاب آمار و احتمال خوندم و دارم اینجا از طرف خودم میگم!)
                                اما یه ماجرای واقعی اینکه یه بچه یبار از طبقه نمیدونم چندم(خیلی بالا)میفته و و در حالی که نوزاد بوده هیچیش نمیشه...چون رو پوشکش فرود اومده بوده و پوشک حجم عمده ضربه رو گرفته!!میخوام بگم تا خدا نخواد هیچی نمیشه و به خواست خدا غیر ممکنم ممنکن میشه و کسی که باید میمرده زنده میمونه...
                                بنظرم هر کسی خدا رو تو یه چیز پیدا میکنه و من خدا رو تو آرامشی که تو یادشه پیدا کردم...یه زمانایی هست زجه میزنی و میگی خدایا؟چرا کاری نمیکنی.؟در حالی که خدا یا همون موقع داره کارت رو راه میندازه یا منتظر یه زمان بهتره که کارت رو راه بندازه یا اینکه تو اصلا چیزی رو میخوای که برات بده هر چقدرم که فکر میکنی اون چیز خوبه!
                                درباره این حس تنفر که میگید نمیدونم حس میکنم اگر در کنار چیزای دیگه باشه میتونه مربوط به افسردگی باشه...پیشنهاد میکنم احتیاطی یه تست افسردگی بدید ضرر نداره!:)
                                و البته من مطمئنم هیچ کسی مخصوصا خدا افراد خانواده نمیتونن ازتون متنفر باشن در واقع خدا اونقدر قلب بزرگ و مهربونی داره که کینه و تنفر درش جایی نداره...
                                درباره تنفر بقیه این رو هم میگم که اول خودتون رو دوست داشته باشید و بعد بقیه شمارو دوست خواهند داشت وقتی خودتون انقدر نسبت به خودتون دارید کم لطفی میکنید چه انتظاری از سایرین دارین؟
                                تازه چیزی به اسم تنفر وجود نداره..خدای بزرگ از روح خودش تو انسان دمیده ما تیکه ای از روح خدا رو داریم پس نباید تنفر و چیزای کثیف مثل اون رو تو خومون پرورش بدیم...
                                بعلاوه من خودم بشخصه شده یکی بیاد تو چشام زل بزنه بگه ازم متنفره!(اما من نمیتونم ازشون متنفر باشم حتی همه رو دوست دارم که البته بعضی اوقات از خودم ناراحت میشم ولی خب من منم!)خب حالا اون ازم متنفره...خب که چی؟یه جمله هست که میگه(اگه فرشته باشی هم کسایی هستن که از صدا بال زدنت خوششون نمیاد)پس اهمیت ندید و نشون بدید چقدر لایق دوست داشته شدنید... حتی خودم دیدم خیلیا کفر میگن و استغفرالله میگن از خدا بدمون میاد و فلان...خدا هم فرتی نمیاد غضب کنه و چه میدونم بگه میزنم فرت زمین رو نابود میکنم یا خودم رو نابود میکنم یا کافرارو تیکه پاره میکنم که!
                                در کل شما مطمئن باشید پشتتون رو خدا خالی نمیکنه...یه قدم برید سمتش و چهار قدم میاد جلو...شاید حس نکنید خدا داره نزدیک میشه ولی داره میاد...و اینکه مهمتر از همه ایمانه تا وقتی بخدا ایمان ندارین خدا هر کار کنه نمیبینید!
                                خیلی پراکنده هر چی ذهنم اومد نوشتم یسریشون هم ننوشتم چون خیلی فکر کنم سرتون رو درد آوردم! امیدوارم پستم بدردتون بخوره موفق باشید...یاعلی
                                بنده از پای منبر بیام بالا زیاد سنگین صحبت کردم😌

                                Abbas ZangarakyA آفلاین
                                Abbas ZangarakyA آفلاین
                                Abbas Zangaraky
                                دانش آموزان آلاء ریاضی
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #38

                                Kit Cat سلام خیلی ممنون اره افسردگی دارم
                                نه سردرد چیه خیلی خوب بود

                                Kit CatK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • Abbas ZangarakyA Abbas Zangaraky

                                  @ftm-montazeri سلام خیلی ممنون از وقتی که گذاشتین درست میگین بدون شناخت بهشون ارادت داشتم

                                  AnselA آفلاین
                                  AnselA آفلاین
                                  Ansel
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #39

                                  Abbas Zangaraky
                                  خواهش میکنم
                                  سعی کن به جای اینکه خدارو پیدا کنی خدا رو حس کنی
                                  اون موقع است که آروم میشی

                                  مَردُمان
                                  اهلِ عادت اند...

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  2
                                  • _Biliifti__ _Biliifti_

                                    Abbas Zangaraky خب پس جور دیگه به مسئله نگاه میکنیم
                                    به کودوم دسته از افراد میگن کافر؟؟؟

                                    Abbas ZangarakyA آفلاین
                                    Abbas ZangarakyA آفلاین
                                    Abbas Zangaraky
                                    دانش آموزان آلاء ریاضی
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #40

                                    @narjes-hashemi مسلمونا که به افرادی مثل من میگن
                                    چطور؟

                                    AnselA _Biliifti__ 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • Abbas ZangarakyA Abbas Zangaraky

                                      @narjes-hashemi مسلمونا که به افرادی مثل من میگن
                                      چطور؟

                                      AnselA آفلاین
                                      AnselA آفلاین
                                      Ansel
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #41

                                      Abbas Zangaraky
                                      ببخشید که وسط بحث شما دوتا اومدم ولی این فکرتون خیلی اذیتم میکرد
                                      چرا فکر میکنین باید شمارو کافر بدونن
                                      کی میدونه که پیش خدا کدوم بنده اش عزیز تره
                                      چرا به رحمانیت خدا فکر نمی‌کنید اصلا
                                      خدا خیلی بیشتر از اینا ماها رو دوست داره ها...

                                      مَردُمان
                                      اهلِ عادت اند...

                                      Abbas ZangarakyA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      2
                                      • AnselA Ansel

                                        Abbas Zangaraky
                                        ببخشید که وسط بحث شما دوتا اومدم ولی این فکرتون خیلی اذیتم میکرد
                                        چرا فکر میکنین باید شمارو کافر بدونن
                                        کی میدونه که پیش خدا کدوم بنده اش عزیز تره
                                        چرا به رحمانیت خدا فکر نمی‌کنید اصلا
                                        خدا خیلی بیشتر از اینا ماها رو دوست داره ها...

                                        Abbas ZangarakyA آفلاین
                                        Abbas ZangarakyA آفلاین
                                        Abbas Zangaraky
                                        دانش آموزان آلاء ریاضی
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #42

                                        @ftm-montazeri ببخشید
                                        اما ایشون پرسیدن کافر کیه و من هم اینطور گفتم منظوری نداشتم

                                        AnselA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • Abbas ZangarakyA Abbas Zangaraky

                                          @narjes-hashemi مسلمونا که به افرادی مثل من میگن
                                          چطور؟

                                          _Biliifti__ آفلاین
                                          _Biliifti__ آفلاین
                                          _Biliifti_
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #43

                                          Abbas Zangaraky مسلما اینجور نیست
                                          کافر کسیه که حقیقتو روشو میپوشه... مونده حالا حقیقت چی باشه!!

                                          اولش وقتی اومدیم کره زمین هیچ شناختی از دنیای پیرامون نداشتیم، ولی به مرور بهمون گفتن چطوری به مسائل نگاه کنیم، توی هر مساله ای. حقیقت از نظر من یعنی اینکه من میتونم به اتفاقات معانی بدم، به زندگیم یه طوری نگاه کنم که برام جذاب باشه. نذارم دیگران توی من زندگی کنن و نظرشون رو تحمیل کنن. تعارف نداریم که، ما ها خیلی وقت ها چیزی رو زندگی نکردیم بلکه اولش با درک یه سری از آدما برخورد کردیم. این همه تعریف و جهان بینی وجود داره تو دنیا.

                                          اما اگه کسی جهان بینیش هرطوری باشه در واقع زندگیش هم همون گواه رو میده. اول یه طوری نگاه میکنی و بعد درمیاد. نه اینکه یطوری بوده بعد باعث میشه ما دیدمون به دنیا و مسائل مختلف عوض بشه. بنظرم اصلا چیز پیچیده ای نیست. با یه نگاه به زندگی آدما میشه مهندسی معکوس کرد.

                                          آب رو دیدی؟ میریزی تو پارچ. شکل ظرف رو میگیره. حالا خدا هم میتونه باشه برای یه نفر. هم میتونه نباشه. دنیا هم یه همچین حالتی داره. هرجور من ببینمش همون شکل رو در نهایت میگیره (اگر اعتقاد قلبی داشته باشم)
                                          حالا شما بگو فلانی میگه خدا نیست. اونم داره یه سری مطالبی رو میگه ولی واقعا خدا نمیتونه باشه؟ پس یه عده کثیری اگه خدارو تو زندگی اثبات کنن برات لابد برچسب شانس میزنیم بهشون. ایشون فقط داره دنیا بینی خودشو منتقل میکنه لزوما کل حقیقت دنیا این نیست.
                                          یکی میگه عشق کو بابا همه دنبال تیغ زدن همن. الان این کل واقعیت دنیا بود؟ نه نیست. چون عشق هم هست.

                                          در آخر پیشنهاد میکنم خودتون پیدا کنید جواب رو. برید اول ببینید اصلا هست؟ دنبالش بگردید. اگر نبود بعد با قاطعیت بگید نیست اصلا وجود نداره. یقین داشتن بهتر از شک داشتنه

                                          یکی از بهترین تعاریفش بود😜✋🏻

                                          لاجرم مست و طربناک و قوی بنیادیم...

                                          Abbas ZangarakyA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          2
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          • 6
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع