Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. انتخاب منابع
  4. منبع تست مکمل راه ابریشم
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

منبع تست مکمل راه ابریشم

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده انتخاب منابع
32 دیدگاه‌ها 7 کاربران 898 بازدیدها 7 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • F F GH 2

    sallar savadkoohi یعنی درسای تخصصی همشون مکمل میخوان ؟ راه ابریشم کافی نیس واسه درصد بالا ؟ (البته من ریاضیم ولی دیدم شیمیو گفتین )

    sallar savadkoohiS آفلاین
    sallar savadkoohiS آفلاین
    sallar savadkoohi
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #10

    F GH 2
    من راه ابریشم شیمی رو ندارم نمیتونم نظر بدم
    اما
    فقط خواستم منابع خوب رو به دوستمون معرفی کنم
    وگرنه اه ابریشم توی زیست و ریاضی کاملا کفایت میکنه
    فیزیکش یکم تستاش کمه که امسال استاد طلوعی گفتن تست اضافه میکنن

    F 1 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • F F GH 2

      sallar savadkoohi یعنی درسای تخصصی همشون مکمل میخوان ؟ راه ابریشم کافی نیس واسه درصد بالا ؟ (البته من ریاضیم ولی دیدم شیمیو گفتین )

      sallar savadkoohiS آفلاین
      sallar savadkoohiS آفلاین
      sallar savadkoohi
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #11

      F GH 2
      ولی بازم همه چی به سطحتون بستگی داره
      کسی که تستای راه ابریشم براش سطح بالا محسوب میشن باید یه منبع کمکی داشته باشه که بتونه خودشو بکشه بالا
      کسی هم که سطحش از راه ابریشم بالاتره باید یه منبع دیگه داشته باشه که بتونه خودشو به چالش بکشه

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

        F GH 2
        من راه ابریشم شیمی رو ندارم نمیتونم نظر بدم
        اما
        فقط خواستم منابع خوب رو به دوستمون معرفی کنم
        وگرنه اه ابریشم توی زیست و ریاضی کاملا کفایت میکنه
        فیزیکش یکم تستاش کمه که امسال استاد طلوعی گفتن تست اضافه میکنن

        F آفلاین
        F آفلاین
        F GH 2
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #12

        sallar savadkoohi من چندبار پرسیدم ولی فقط شما جواب دادین خیلی ممنونم از لطفتون آخه خیلی سردرگمم که چیکار کنم
        ببخشید که وقتتونو میگیرم فقط میشه بگین روشتون چطوریه . شما به ترتیب همه ی درسنامه هارو میبینین تموم که شد میرین سراغ تستا ؟ یکی از بچه های پارسال گفته بود صبر نکنین اول درسنامه تموم شه ولی نفهمیدم دقیقا چه روشی منظورش بود

        sallar savadkoohiS 1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • F F GH 2

          sallar savadkoohi من چندبار پرسیدم ولی فقط شما جواب دادین خیلی ممنونم از لطفتون آخه خیلی سردرگمم که چیکار کنم
          ببخشید که وقتتونو میگیرم فقط میشه بگین روشتون چطوریه . شما به ترتیب همه ی درسنامه هارو میبینین تموم که شد میرین سراغ تستا ؟ یکی از بچه های پارسال گفته بود صبر نکنین اول درسنامه تموم شه ولی نفهمیدم دقیقا چه روشی منظورش بود

          sallar savadkoohiS آفلاین
          sallar savadkoohiS آفلاین
          sallar savadkoohi
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #13

          F GH 2
          خواهش میکنم
          اره سردرگمی طبیعیه ولی خوب شما بیشتر باید خودتون رو بشناسین بعدا
          من خودم اول فیلمارو میبینم
          بعد جزوه رو مثلا توی فیزیک به سه بخش تقسیم میکنم
          هر بخش از جزوه رو که خوندم میرم از روی کمک اموزشیم تست میزنم
          این روش رو از یکی از دوستام که رتبه خیلی خوبی هم اورده شنیدم
          امیدوارم به درد شما هم بخوره
          ولی در کل سعی کنین خیلی درگیر فیلم نشین
          یه مبحثی رو اگر بلدین دیگه فیلماشو نبینین

          F 1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

            F GH 2
            خواهش میکنم
            اره سردرگمی طبیعیه ولی خوب شما بیشتر باید خودتون رو بشناسین بعدا
            من خودم اول فیلمارو میبینم
            بعد جزوه رو مثلا توی فیزیک به سه بخش تقسیم میکنم
            هر بخش از جزوه رو که خوندم میرم از روی کمک اموزشیم تست میزنم
            این روش رو از یکی از دوستام که رتبه خیلی خوبی هم اورده شنیدم
            امیدوارم به درد شما هم بخوره
            ولی در کل سعی کنین خیلی درگیر فیلم نشین
            یه مبحثی رو اگر بلدین دیگه فیلماشو نبینین

            F آفلاین
            F آفلاین
            F GH 2
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #14

            sallar savadkoohi یعنی اول تست کتابتون در نهایت که فصل تموم شد تستای راه ابریشم ؟

            sallar savadkoohiS 1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • F F GH 2

              sallar savadkoohi یعنی اول تست کتابتون در نهایت که فصل تموم شد تستای راه ابریشم ؟

              sallar savadkoohiS آفلاین
              sallar savadkoohiS آفلاین
              sallar savadkoohi
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #15

              F GH 2
              برای زیست و فیزیک بله
              زیست چون تستاش به هم ریختست و فیزیکم چون به تست بیشتری نیاز دارم این کار رو میکنم
              برای ریاضی فقط با راه ابریشم پیش میرم

              F 1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

                F GH 2
                برای زیست و فیزیک بله
                زیست چون تستاش به هم ریختست و فیزیکم چون به تست بیشتری نیاز دارم این کار رو میکنم
                برای ریاضی فقط با راه ابریشم پیش میرم

                F آفلاین
                F آفلاین
                F GH 2
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط F GH 2 انجام شده
                #16

                sallar savadkoohi خیلی ممنونم
                ولی خب متوجه نشدم که ریاضیو چیکار میکنین . اینکه صبر میکنین تدریس کامل تموم شه بعد میرین تست ؟
                لطفا اگه وقت نداشتین جواب ندین زیاد شد سوالام

                sallar savadkoohiS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • F F GH 2

                  sallar savadkoohi خیلی ممنونم
                  ولی خب متوجه نشدم که ریاضیو چیکار میکنین . اینکه صبر میکنین تدریس کامل تموم شه بعد میرین تست ؟
                  لطفا اگه وقت نداشتین جواب ندین زیاد شد سوالام

                  sallar savadkoohiS آفلاین
                  sallar savadkoohiS آفلاین
                  sallar savadkoohi
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #17

                  F GH 2
                  ریاضی رو چون یه کلاس حجیم دارم نمیتونم وایسم تموم شه فیلمام
                  یه مبحث که فیلماشو میبینم ازش جزوه خوانی میکنم بعدش میرم یکم تست میزنم
                  ولی خوب راه ابریشم رو نمیدونم چه قدر درسنامش حجیمه

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • نسیم بابایین نسیم بابایی

                    سلاامم. 🌹🌹
                    میدونم تاپیکم شبیه یکی دیگه هستش (دیگ ب روم نیارین 😂😂)ولی خب ایشون فقط زیست رو پرسیده بودن ولی من برای همه درسا کمک میخواستم.😆
                    من پک اختصاصی راه ابریشم رو تهیه کردم فقط و عمومی هارو قراره خودم بخونم..لطفا برای فارسی ،عربی ، زبان و دینی کتاب خوب معرفی کنیییدد. برای لغات چی بگیرم خوبه؟..

                    درباره اختصاصی ها از چیزایی ک بچه ها توی تاپیک های دیگه گفتن ب ی نتایجی رسیدم.

                    شیمی: مبتکران رو یازدهمم داشتم و راضی بودم و احتمالا امسالم اونو میگیرم ولی خب ب نظرتون ی کتاب جامع با تست های ترکیبی از هر سه پایه هم لازم نیست؟برای اون چ کنم..اصلا وقت میشه؟؟!!(این کتاب جامع رو درباره همه درس ها اگر نظری دارین لطفا بگین.🌹🌹)
                    فیزیک: نشرالگو
                    ریاضی: فک کن ی درصد من ب نتیجه رسیده باشم. 😐😂😂 هرکی ی چی میگه.. خودم هم 10وهم11 میکرو گاج داشتم..خوب بود..البته پارسال خداروشکر معلممون انقدر جزوه کاملی داد ک دیگ اصلا درسنامه میکرو چیز جدیدی نداشت..تستاشم اوکی بود..ولی خب ی سری میگن خیلی سبز خوبه..کلا نمیدونممم..جامع بگیرم؟..چی خوبه؟!😢
                    زیست: قبلا خیلی سبز داشتم ک درسنامش کامل بود تستاشم خوب بود ولی خب امسال راه ابریشم دارم دیگ فکر نمیکنم اصلا برسم درسنامه دیگه ای بخونم و فکرهم نمیکنم لازم شه...میگن نشر الگو و پینوکیو خوبه..شما نظرتون چیه؟؟

                    فقط اینکه لطفا شما دیگ مثل من نباشید..انقدرر طولانییی. 😂😂😅😅 قشنگ مشخص کنید..سپاااسسسس. 🌻🌻

                    عهههه آخرش یادم اومد😂زمین ی کتاب تست بگید لطفا..راستش پارسال خود کتابم خوب نخوندم چ برسه ب تست (*وی کلا کتاب تست زمین نداشت. 😅) دروغ چرا امسالم فکر کنم درحد همون کتاب بخونم..واسه همین کتابی ک معرفی میکنید لطفا تست خوب بیشتر داشته باشه

                    خیلی خیلی خیلیییی ممنوونن🌹🌹🌹🌹❤❤

                    ببخشید انقدر طولانی شد 😅
                    *اگر تا اینجا خوندی بدون جات اینجاست👈 ❤👉😂😂😂😂

                    Ali MaltiA آفلاین
                    Ali MaltiA آفلاین
                    Ali Malti
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #18

                    نسیم بابایی من امسال فقط کتاب های آزمون محور میگیرم مثل موج آزمون و کنکوریوم و چند کنکور
                    به نظرم اونقدری تستای راه ابریشم کافی هست که وقت نداشته باشیم تستای کتاب های دیگه رو بزنیم

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    0
                    • amir karami 0A آفلاین
                      amir karami 0A آفلاین
                      amir karami 0
                      دانش آموزان آلاء
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #19

                      من پارسال ابریشم داشتم راستیش رشته خیلی تاپی نیاوردم
                      اگه از من نصیحت میشنوین یه چند تا کار کنین
                      ویدیو های حل تست هارو با سرعت بیشتر از 2 یا 2.5 ببینین مخصوصا حل تست شیمی
                      بعدش اگه جزوه درسنامه رو چاپ نکردین جزوه تست رو چاپ کنین
                      بعد از خود جزوه تست مهم تر خود آزمون هاست
                      در ضمن تعداد تست ها به عنوان یک منبع آموزشی خیلی بالاست ولی به عنوان یک منبع کامل(اگه فقط جزوه تست رو در نظر بگیرم نه اصلا کامل نیست)
                      مثال میزنم من پارسال با اینکه آقای ثابتی تست های خیلی زیادی حل کرده ولی مثلا توی مبحثی مثل هندسه یا تجزیه و ترکیب سوالاتش کامل نبود و من توی آزمون ها تیپ تست جدید میدم
                      در مورد شیمی که بگم درسنامه اش خیلی خیلی زیاده (بیشتر به این درد میخوره که توی تابستان دیده بشه تا اینکه وسط سال حداقل درسنامه های مربوط به دروس پایه چون که توی سال بایید خیلی خیلی زیاد تست کار کنی و همش بخوای کلیپ درسنامه ببینی بازدهی کارت میاد پایین)
                      در مورد زیست هم بگم که شاید در طول سال با وجود آپدیت زیست که هر فرسنگی تقریبا 300 تا 350 تست داره و ما کلا 9 فرسنگ داریم یه چیزی نزدیک 2800 تست شاید بشه و این تست اگر چه زیاد هستش ولی اصلا برای درس فوق العاده ای مثل زیست کافی نیست حداقل باید 6000 تست کار کنین و نکاتشو یادداشت کنن(تا حداقل درصد 70 بزنین با توجه به سختی کنکور 99 و 1400) پس در کنار ابریشم از هر فصلی حدودا 100 تا تست از کتاب تستی که دارین بزنین (ترجیحا تست های تریکیبی و علامت دار یا اون تست های که ظاهر خشنی دارن)

                      mahsaaa rezaeeeM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      4
                      • نسیم بابایین نسیم بابایی

                        سلاامم. 🌹🌹
                        میدونم تاپیکم شبیه یکی دیگه هستش (دیگ ب روم نیارین 😂😂)ولی خب ایشون فقط زیست رو پرسیده بودن ولی من برای همه درسا کمک میخواستم.😆
                        من پک اختصاصی راه ابریشم رو تهیه کردم فقط و عمومی هارو قراره خودم بخونم..لطفا برای فارسی ،عربی ، زبان و دینی کتاب خوب معرفی کنیییدد. برای لغات چی بگیرم خوبه؟..

                        درباره اختصاصی ها از چیزایی ک بچه ها توی تاپیک های دیگه گفتن ب ی نتایجی رسیدم.

                        شیمی: مبتکران رو یازدهمم داشتم و راضی بودم و احتمالا امسالم اونو میگیرم ولی خب ب نظرتون ی کتاب جامع با تست های ترکیبی از هر سه پایه هم لازم نیست؟برای اون چ کنم..اصلا وقت میشه؟؟!!(این کتاب جامع رو درباره همه درس ها اگر نظری دارین لطفا بگین.🌹🌹)
                        فیزیک: نشرالگو
                        ریاضی: فک کن ی درصد من ب نتیجه رسیده باشم. 😐😂😂 هرکی ی چی میگه.. خودم هم 10وهم11 میکرو گاج داشتم..خوب بود..البته پارسال خداروشکر معلممون انقدر جزوه کاملی داد ک دیگ اصلا درسنامه میکرو چیز جدیدی نداشت..تستاشم اوکی بود..ولی خب ی سری میگن خیلی سبز خوبه..کلا نمیدونممم..جامع بگیرم؟..چی خوبه؟!😢
                        زیست: قبلا خیلی سبز داشتم ک درسنامش کامل بود تستاشم خوب بود ولی خب امسال راه ابریشم دارم دیگ فکر نمیکنم اصلا برسم درسنامه دیگه ای بخونم و فکرهم نمیکنم لازم شه...میگن نشر الگو و پینوکیو خوبه..شما نظرتون چیه؟؟

                        فقط اینکه لطفا شما دیگ مثل من نباشید..انقدرر طولانییی. 😂😂😅😅 قشنگ مشخص کنید..سپاااسسسس. 🌻🌻

                        عهههه آخرش یادم اومد😂زمین ی کتاب تست بگید لطفا..راستش پارسال خود کتابم خوب نخوندم چ برسه ب تست (*وی کلا کتاب تست زمین نداشت. 😅) دروغ چرا امسالم فکر کنم درحد همون کتاب بخونم..واسه همین کتابی ک معرفی میکنید لطفا تست خوب بیشتر داشته باشه

                        خیلی خیلی خیلیییی ممنوونن🌹🌹🌹🌹❤❤

                        ببخشید انقدر طولانی شد 😅
                        *اگر تا اینجا خوندی بدون جات اینجاست👈 ❤👉😂😂😂😂

                        OverthinkO آفلاین
                        OverthinkO آفلاین
                        Overthink
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #20

                        نسیم بابایی سلام دوست من وقتت بخیر:sunflower: :cherry_blossom:

                        ادبیات :برای لغت و املا وتاریخ هفت خوان خیلی سبز خودم دارم و خیلی خوب کارکرده و جامع هم هست.
                        برای آرایه،دستور و قرابت اگه مشکلی در یادگیری وفهم مطالب ندارید و قصد دارید روی تسلط تون کار کنید نشرالگو خوبه ولی اگه در مرحله اول یعنی آموزش مشکلی دارید می تونید نشردریافت تهیه کنید و در کنارش هم برای تست بیشتر نشر الگو رو تهیه کنید.

                        پ.ن:ولی من به عنوان یه دوست بهتون پیشنهادم اینه که اگه در مرحله آموزش مشکلی دارید از دوره های صفر تا صد استاد حسین خانی سایت آلا استفاده کنید و برای تست بیشتر از نشر الگو.

                        ایشالا موفقِ موفق باشید.:slightly_smiling_face: :dizzy:
                        یاعلی.

                        به آزادگی درخت سرو...🍃

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • amir karami 0A amir karami 0

                          من پارسال ابریشم داشتم راستیش رشته خیلی تاپی نیاوردم
                          اگه از من نصیحت میشنوین یه چند تا کار کنین
                          ویدیو های حل تست هارو با سرعت بیشتر از 2 یا 2.5 ببینین مخصوصا حل تست شیمی
                          بعدش اگه جزوه درسنامه رو چاپ نکردین جزوه تست رو چاپ کنین
                          بعد از خود جزوه تست مهم تر خود آزمون هاست
                          در ضمن تعداد تست ها به عنوان یک منبع آموزشی خیلی بالاست ولی به عنوان یک منبع کامل(اگه فقط جزوه تست رو در نظر بگیرم نه اصلا کامل نیست)
                          مثال میزنم من پارسال با اینکه آقای ثابتی تست های خیلی زیادی حل کرده ولی مثلا توی مبحثی مثل هندسه یا تجزیه و ترکیب سوالاتش کامل نبود و من توی آزمون ها تیپ تست جدید میدم
                          در مورد شیمی که بگم درسنامه اش خیلی خیلی زیاده (بیشتر به این درد میخوره که توی تابستان دیده بشه تا اینکه وسط سال حداقل درسنامه های مربوط به دروس پایه چون که توی سال بایید خیلی خیلی زیاد تست کار کنی و همش بخوای کلیپ درسنامه ببینی بازدهی کارت میاد پایین)
                          در مورد زیست هم بگم که شاید در طول سال با وجود آپدیت زیست که هر فرسنگی تقریبا 300 تا 350 تست داره و ما کلا 9 فرسنگ داریم یه چیزی نزدیک 2800 تست شاید بشه و این تست اگر چه زیاد هستش ولی اصلا برای درس فوق العاده ای مثل زیست کافی نیست حداقل باید 6000 تست کار کنین و نکاتشو یادداشت کنن(تا حداقل درصد 70 بزنین با توجه به سختی کنکور 99 و 1400) پس در کنار ابریشم از هر فصلی حدودا 100 تا تست از کتاب تستی که دارین بزنین (ترجیحا تست های تریکیبی و علامت دار یا اون تست های که ظاهر خشنی دارن)

                          mahsaaa rezaeeeM آفلاین
                          mahsaaa rezaeeeM آفلاین
                          mahsaaa rezaeee
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #21

                          amir karami 0 من ب شخصه دارم سکته میکنم.

                          تا قبل اینکه تهیه کنم همه میگفتن عاالیه
                          الان ک هر 8 تا درسو تهیه کردم انتقادارو یکی پس از دیگری میبینم.

                          شاید برای شما چون اولین سال ضبط بود اینجوری بود نمیدونم والا گیج شدمم

                          ناشنوا باش وقتی کهـ به آرزوهای قشنگت میگن محالهـ💘🍀✨

                          sallar savadkoohiS amir karami 0A 3 پاسخ آخرین پاسخ
                          3
                          • mahsaaa rezaeeeM mahsaaa rezaeee

                            amir karami 0 من ب شخصه دارم سکته میکنم.

                            تا قبل اینکه تهیه کنم همه میگفتن عاالیه
                            الان ک هر 8 تا درسو تهیه کردم انتقادارو یکی پس از دیگری میبینم.

                            شاید برای شما چون اولین سال ضبط بود اینجوری بود نمیدونم والا گیج شدمم

                            sallar savadkoohiS آفلاین
                            sallar savadkoohiS آفلاین
                            sallar savadkoohi
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #22

                            mahsaaa rezaeee
                            بهترین کار اینه چشم و گوشتو ببندی و اعتماد کنی
                            به حرف دیگران کاری نداشته باش
                            منم خودم راه ابریشمی بودم و خوب رتبم دلخواهم نبود
                            تقصیر اساتید نیست که
                            خودم راهو غلط رفتم
                            پس وقتی یکی نتیجه نگرفته دلیل نمیشه اون پکیج بد باشه
                            وقتی دیدین بالای 50 درصد بچه ها راضی نبودن اونوقت نگران شین

                            mahsaaa rezaeeeM amir karami 0A 2 پاسخ آخرین پاسخ
                            3
                            • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

                              mahsaaa rezaeee
                              بهترین کار اینه چشم و گوشتو ببندی و اعتماد کنی
                              به حرف دیگران کاری نداشته باش
                              منم خودم راه ابریشمی بودم و خوب رتبم دلخواهم نبود
                              تقصیر اساتید نیست که
                              خودم راهو غلط رفتم
                              پس وقتی یکی نتیجه نگرفته دلیل نمیشه اون پکیج بد باشه
                              وقتی دیدین بالای 50 درصد بچه ها راضی نبودن اونوقت نگران شین

                              mahsaaa rezaeeeM آفلاین
                              mahsaaa rezaeeeM آفلاین
                              mahsaaa rezaeee
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #23

                              sallar savadkoohi لطفا شما ک جز راه ابریشمی بودین میشه شیوه ی استفاده امسالتونو بگید:folded_hands:

                              ناشنوا باش وقتی کهـ به آرزوهای قشنگت میگن محالهـ💘🍀✨

                              sallar savadkoohiS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              1
                              • mahsaaa rezaeeeM mahsaaa rezaeee

                                sallar savadkoohi لطفا شما ک جز راه ابریشمی بودین میشه شیوه ی استفاده امسالتونو بگید:folded_hands:

                                sallar savadkoohiS آفلاین
                                sallar savadkoohiS آفلاین
                                sallar savadkoohi
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #24

                                mahsaaa rezaeee
                                من امسال فیلم نمیخوام ببینم فقط رجوع میکنم به جزوه برای همین روشم احتمالا مناسب شما نخواهد بود

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                2
                                • mahsaaa rezaeeeM mahsaaa rezaeee

                                  amir karami 0 من ب شخصه دارم سکته میکنم.

                                  تا قبل اینکه تهیه کنم همه میگفتن عاالیه
                                  الان ک هر 8 تا درسو تهیه کردم انتقادارو یکی پس از دیگری میبینم.

                                  شاید برای شما چون اولین سال ضبط بود اینجوری بود نمیدونم والا گیج شدمم

                                  amir karami 0A آفلاین
                                  amir karami 0A آفلاین
                                  amir karami 0
                                  دانش آموزان آلاء
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #25

                                  mahsaaa rezaeee در منبع تست مکمل راه ابریشم گفته است:

                                  amir karami 0 من ب شخصه دارم سکته میکنم.

                                  تا قبل اینکه تهیه کنم همه میگفتن عاالیه
                                  الان ک هر 8 تا درسو تهیه کردم انتقادارو یکی پس از دیگری میبینم.

                                  شاید برای شما چون اولین سال ضبط بود اینجوری بود نمیدونم والا گیج شدمم

                                  احتمالا
                                  سکته کشمون کردن
                                  فقط 100 درصد وابسته نباش

                                  mahsaaa rezaeeeM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • sallar savadkoohiS sallar savadkoohi

                                    mahsaaa rezaeee
                                    بهترین کار اینه چشم و گوشتو ببندی و اعتماد کنی
                                    به حرف دیگران کاری نداشته باش
                                    منم خودم راه ابریشمی بودم و خوب رتبم دلخواهم نبود
                                    تقصیر اساتید نیست که
                                    خودم راهو غلط رفتم
                                    پس وقتی یکی نتیجه نگرفته دلیل نمیشه اون پکیج بد باشه
                                    وقتی دیدین بالای 50 درصد بچه ها راضی نبودن اونوقت نگران شین

                                    amir karami 0A آفلاین
                                    amir karami 0A آفلاین
                                    amir karami 0
                                    دانش آموزان آلاء
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #26

                                    sallar savadkoohi در منبع تست مکمل راه ابریشم گفته است:

                                    mahsaaa rezaeee
                                    بهترین کار اینه چشم و گوشتو ببندی و اعتماد کنی
                                    به حرف دیگران کاری نداشته باش
                                    منم خودم راه ابریشمی بودم و خوب رتبم دلخواهم نبود
                                    تقصیر اساتید نیست که
                                    خودم راهو غلط رفتم
                                    پس وقتی یکی نتیجه نگرفته دلیل نمیشه اون پکیج بد باشه
                                    وقتی دیدین بالای 50 درصد بچه ها راضی نبودن اونوقت نگران شین

                                    :face_with_tears_of_joy:

                                    sallar savadkoohiS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    • amir karami 0A amir karami 0

                                      mahsaaa rezaeee در منبع تست مکمل راه ابریشم گفته است:

                                      amir karami 0 من ب شخصه دارم سکته میکنم.

                                      تا قبل اینکه تهیه کنم همه میگفتن عاالیه
                                      الان ک هر 8 تا درسو تهیه کردم انتقادارو یکی پس از دیگری میبینم.

                                      شاید برای شما چون اولین سال ضبط بود اینجوری بود نمیدونم والا گیج شدمم

                                      احتمالا
                                      سکته کشمون کردن
                                      فقط 100 درصد وابسته نباش

                                      mahsaaa rezaeeeM آفلاین
                                      mahsaaa rezaeeeM آفلاین
                                      mahsaaa rezaeee
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #27

                                      amir karami 0 نظرتون چیه وقتی برنامه نهایی شد یکی تاپیک بزنه و بچه ها تغییراتی ک تو برنامه اعلام میکنن و اونجا اعلام کنن؟؟؟

                                      ناشنوا باش وقتی کهـ به آرزوهای قشنگت میگن محالهـ💘🍀✨

                                      amir karami 0A 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      2
                                      • mahsaaa rezaeeeM mahsaaa rezaeee

                                        amir karami 0 نظرتون چیه وقتی برنامه نهایی شد یکی تاپیک بزنه و بچه ها تغییراتی ک تو برنامه اعلام میکنن و اونجا اعلام کنن؟؟؟

                                        amir karami 0A آفلاین
                                        amir karami 0A آفلاین
                                        amir karami 0
                                        دانش آموزان آلاء
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #28

                                        mahsaaa rezaeee
                                        بد نیست

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        0
                                        • mahsaaa rezaeeeM mahsaaa rezaeee

                                          amir karami 0 من ب شخصه دارم سکته میکنم.

                                          تا قبل اینکه تهیه کنم همه میگفتن عاالیه
                                          الان ک هر 8 تا درسو تهیه کردم انتقادارو یکی پس از دیگری میبینم.

                                          شاید برای شما چون اولین سال ضبط بود اینجوری بود نمیدونم والا گیج شدمم

                                          amir karami 0A آفلاین
                                          amir karami 0A آفلاین
                                          amir karami 0
                                          دانش آموزان آلاء
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط amir karami 0 انجام شده
                                          #29

                                          mahsaaa rezaeee در منبع تست مکمل راه ابریشم گفته است:

                                          amir karami 0 من ب شخصه دارم سکته میکنم.

                                          تا قبل اینکه تهیه کنم همه میگفتن عاالیه
                                          الان ک هر 8 تا درسو تهیه کردم انتقادارو یکی پس از دیگری میبینم.

                                          شاید برای شما چون اولین سال ضبط بود اینجوری بود نمیدونم والا گیج شدمم

                                          در کل بگم اون روشی بهتره که شما تعداد تست بیشتری رو تحلیل کنین چه ابریشم باشه چه چیز دیگه ای باشه
                                          حداقل میانگین توی 40 هفته باقی مونده 800 تا 1000 تست در هفته خوبه
                                          (حالا اوایل راه به این میزان نرسدین عیب نداره مهم اینه که میانگین تعداد تستون در هفته اینقدر باشه)
                                          همین

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          0
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع