-
اعتبار هم کمکم بالا میره نسبت به فعال بودن شما . چت خصوصی هم بعد از اعتبار لازم باز میشه.
mahdi shokry
الان مثلا یه نفر به من پیام داده ولی اعتبارش از من کمتره...چطور میشه اخه :| -
با سلام
عاقا چرا اینجا هیچی مشخص نیس...نه ادمینش کیه نه قوانین و محدودیت هاش چیه و نه راهنما ای و نه جواب برای هزاران سوالی که شاید خیلیا ندونن
حالا من سوالامو میپرسم لطفا اگه کسی میدونه کار مارو راه بندازه
1- چطور میشه به یک نفر پیام داد؟الان یه نفر به من پیام داده ولی من تا میخوام جواب بدم میگه شما دسترسی کافی ندارید :|
شاید بگین اعتبارت کمه...خب چطور اعتبار رو زیاد کنم؟ سوال درسی دویست نفر رو جواب دادم دیگه باید چیکار کنم :/
2- راهی هست به جز جیمیل وارد سایت شد؟ از کجا باید ثبت نام کنیم و با اکانت شخصی وارد انجمن بشیم، نه جیمیل...
3-من کلی آدم میبینم اعتبارشون خیلی کمه اما مثلا تو تاپیکای غیردرسی میتونن حرف بزنن...مگه نباید اعتبار بالا باشه برا اینکار؟ خب چطور میشه همچین چیزی...
با تشکر از وقتی که میذارید پیشاپیشمحمدحسین ساجدی
اگه سه خط کنار گوشه انجمن رو بزنید، لینک های اموزش کار با انجمن و راهنمایی ها رو میبینید

-
با سلام
عاقا چرا اینجا هیچی مشخص نیس...نه ادمینش کیه نه قوانین و محدودیت هاش چیه و نه راهنما ای و نه جواب برای هزاران سوالی که شاید خیلیا ندونن
حالا من سوالامو میپرسم لطفا اگه کسی میدونه کار مارو راه بندازه
1- چطور میشه به یک نفر پیام داد؟الان یه نفر به من پیام داده ولی من تا میخوام جواب بدم میگه شما دسترسی کافی ندارید :|
شاید بگین اعتبارت کمه...خب چطور اعتبار رو زیاد کنم؟ سوال درسی دویست نفر رو جواب دادم دیگه باید چیکار کنم :/
2- راهی هست به جز جیمیل وارد سایت شد؟ از کجا باید ثبت نام کنیم و با اکانت شخصی وارد انجمن بشیم، نه جیمیل...
3-من کلی آدم میبینم اعتبارشون خیلی کمه اما مثلا تو تاپیکای غیردرسی میتونن حرف بزنن...مگه نباید اعتبار بالا باشه برا اینکار؟ خب چطور میشه همچین چیزی...
با تشکر از وقتی که میذارید پیشاپیشمحمدحسین ساجدی بیشتر صحبت ها اینجا درسیه و پاسخ به تایپیک . اکثر افراد با این دید وارد میشن و بعد از فعالیت زیاد میتونن دسترسی به چت پیدا کنن. بیشترین خاصیت انجمن ارتباط درسی بین دانش آموزان هست . باقی بحث رو میشه جا های دیگه هم انجام داد.
تا جایی که بلد بودم راهنماییت کردم رفیق شب بخیر. -
محمدحسین ساجدی بیشتر صحبت ها اینجا درسیه و پاسخ به تایپیک . اکثر افراد با این دید وارد میشن و بعد از فعالیت زیاد میتونن دسترسی به چت پیدا کنن. بیشترین خاصیت انجمن ارتباط درسی بین دانش آموزان هست . باقی بحث رو میشه جا های دیگه هم انجام داد.
تا جایی که بلد بودم راهنماییت کردم رفیق شب بخیر.mahdi shokry
اوکی مرسی -
mahdi shokry
الان مثلا یه نفر به من پیام داده ولی اعتبارش از من کمتره...چطور میشه اخه :|محمدحسین ساجدی این رو دیگه نمیدونم اما تا جایی که من میدونم نیاز مند اعتبار بالا هست .
-
محمدحسین ساجدی
اگه سه خط کنار گوشه انجمن رو بزنید، لینک های اموزش کار با انجمن و راهنمایی ها رو میبینید

@infinitie-a
اهان با گوشی منظورتونه
اخه من با سیستم میام
اون راهنمای استفاده رو دیدم ولی جوابامو نگرفتم... -
@infinitie-a
اهان با گوشی منظورتونه
اخه من با سیستم میام
اون راهنمای استفاده رو دیدم ولی جوابامو نگرفتم...محمدحسین ساجدی با سیستم هم به همین شکله، فقط نوار لینکا رفته بالای انجمن، اونجا همین لینک ها هستن، یکم بگردید، پیدا میکنید
-
محمدحسین ساجدی با سیستم هم به همین شکله، فقط نوار لینکا رفته بالای انجمن، اونجا همین لینک ها هستن، یکم بگردید، پیدا میکنید
@infinitie-a
اره دیدم -
mahdi shokry
الان مثلا یه نفر به من پیام داده ولی اعتبارش از من کمتره...چطور میشه اخه :|محمدحسین ساجدی
سلام
اینجور ک من متوجه شدم اعتبار از اون حدی ک گفتن باید زیادتر باشه احتمالا
و تا اونجایی ک من میدونم کسانی ک اجازه چت پیدا میکنن و اعتبارشون پایینه . دلیلش اینه ک عضو گروه چت هستن(ی گروه خصوصی هست که فقط در صورت نیاز مدیر ها عضوش میکنن و بعد حذف میشن) -
با سلام
عاقا چرا اینجا هیچی مشخص نیس...نه ادمینش کیه نه قوانین و محدودیت هاش چیه و نه راهنما ای و نه جواب برای هزاران سوالی که شاید خیلیا ندونن
حالا من سوالامو میپرسم لطفا اگه کسی میدونه کار مارو راه بندازه
1- چطور میشه به یک نفر پیام داد؟الان یه نفر به من پیام داده ولی من تا میخوام جواب بدم میگه شما دسترسی کافی ندارید :|
شاید بگین اعتبارت کمه...خب چطور اعتبار رو زیاد کنم؟ سوال درسی دویست نفر رو جواب دادم دیگه باید چیکار کنم :/
2- راهی هست به جز جیمیل وارد سایت شد؟ از کجا باید ثبت نام کنیم و با اکانت شخصی وارد انجمن بشیم، نه جیمیل...
3-من کلی آدم میبینم اعتبارشون خیلی کمه اما مثلا تو تاپیکای غیردرسی میتونن حرف بزنن...مگه نباید اعتبار بالا باشه برا اینکار؟ خب چطور میشه همچین چیزی...
با تشکر از وقتی که میذارید پیشاپیشمحمدحسین ساجدی
حداقل اعتبارات لازم برای رفع محدودیت ها
دیسلایک : ۲۰۰۰
افزودن تارنما : ۱۰۰۰
گزارش کردن پست ها : ۵۰۰
افزودن بیوگرافی : ۲۰۰۰
عکس پروفایل : ۱۰۰
عکس کاور : ۸۰۰اینو تو یه تاپیک دیدم
خب الان سوالم اینه که اعتبار لازم برای پیام خصوصی دادن به یه نفر حداقل چقدر باید باشه؟ -
سلام خیلی خوش اومدید به جمع آلاخونه🙂
برای دونستن قوانین انجمن میتونید از تاپیک زیر استفاده کنید
https://forum.alaatv.com/topic/5760
برای اینکه کار با انجمن رو راحت تر یاد بگیرید تاپیک زیر رو بخونید
https://forum.alaatv.com/topic/4161
برای اینکه چت خصوصی براتون باز بشه باید ۲۰۰۰ اعتبار درسی داشته باشید که این اعتبار با گرفتن امتیاز مثبت در هر پست به دست میاد
برای اینکه بتونید به دسته غیردرسی دسترسی داشته باشید باید ۳۰۰ تا اعتبار داشته باشید
اگر سوال دیگه ای دارید حتما بپرسید و منشن کنید
هروقت از نظر فنی به مشکل خوردید گروه ادمین رو منشن کنید و اگر از نظر قوانین انجمن و مسائل مربوط به پست ها سوالی داشتید گروه ناظم رو منشن کنید -
M maryam111 این موضوع را از سایت جابهجا کرد
-
سلام خیلی خوش اومدید به جمع آلاخونه🙂
برای دونستن قوانین انجمن میتونید از تاپیک زیر استفاده کنید
https://forum.alaatv.com/topic/5760
برای اینکه کار با انجمن رو راحت تر یاد بگیرید تاپیک زیر رو بخونید
https://forum.alaatv.com/topic/4161
برای اینکه چت خصوصی براتون باز بشه باید ۲۰۰۰ اعتبار درسی داشته باشید که این اعتبار با گرفتن امتیاز مثبت در هر پست به دست میاد
برای اینکه بتونید به دسته غیردرسی دسترسی داشته باشید باید ۳۰۰ تا اعتبار داشته باشید
اگر سوال دیگه ای دارید حتما بپرسید و منشن کنید
هروقت از نظر فنی به مشکل خوردید گروه ادمین رو منشن کنید و اگر از نظر قوانین انجمن و مسائل مربوط به پست ها سوالی داشتید گروه ناظم رو منشن کنیدmaryam111
خیلی ممنون بابت جواب
کاش اینکه چقدر اعتبار برای هرکار لازم داریم قشنگ یه جا جمع و جور گفته شه که مزاحم شمام نشیم
و اینکه من یه اعتراضی داشتم
لطفا نسبت به عزیزانی که تکالیف کلاسیشونو میفرستن و جواب میخوان پیگیری لازم صورت بگیره...اینجا یه محیط درسیه نه محل کمک به تقلب و فلان...من چند بار گزارش زدم اما نتیجه ای ندیدم...مثلا وقتی از یه ورقه ای 4 تا سوال پرسیده میشه خب واضحه نیت این کار و باید جلوش گرفته شه
ممنونم باز -
م محمدحسین ساجدی marked this topic as a regular topic on
-
سلام خیلی خوش اومدید به جمع آلاخونه🙂
برای دونستن قوانین انجمن میتونید از تاپیک زیر استفاده کنید
https://forum.alaatv.com/topic/5760
برای اینکه کار با انجمن رو راحت تر یاد بگیرید تاپیک زیر رو بخونید
https://forum.alaatv.com/topic/4161
برای اینکه چت خصوصی براتون باز بشه باید ۲۰۰۰ اعتبار درسی داشته باشید که این اعتبار با گرفتن امتیاز مثبت در هر پست به دست میاد
برای اینکه بتونید به دسته غیردرسی دسترسی داشته باشید باید ۳۰۰ تا اعتبار داشته باشید
اگر سوال دیگه ای دارید حتما بپرسید و منشن کنید
هروقت از نظر فنی به مشکل خوردید گروه ادمین رو منشن کنید و اگر از نظر قوانین انجمن و مسائل مربوط به پست ها سوالی داشتید گروه ناظم رو منشن کنید -
maryam111
خیلی ممنون بابت جواب
کاش اینکه چقدر اعتبار برای هرکار لازم داریم قشنگ یه جا جمع و جور گفته شه که مزاحم شمام نشیم
و اینکه من یه اعتراضی داشتم
لطفا نسبت به عزیزانی که تکالیف کلاسیشونو میفرستن و جواب میخوان پیگیری لازم صورت بگیره...اینجا یه محیط درسیه نه محل کمک به تقلب و فلان...من چند بار گزارش زدم اما نتیجه ای ندیدم...مثلا وقتی از یه ورقه ای 4 تا سوال پرسیده میشه خب واضحه نیت این کار و باید جلوش گرفته شه
ممنونم بازمحمدحسین ساجدی والا تو یه محیط عمومی افراد باید خودشون رعایت کنن و از امکاناتی که در اختیارشون گذاشته میشه درست استفاده کنن
و یه بخشی از کار دست ما نیست بلکه دست خود دانش آموزه و ما نمیتونیم به کسی بگیم چرا این سوال رو پرسیدی
با این حال بازم نظرتون رو منتقل میکنم ببینیم چیکار میشه کرد
خواهش میکنم -
SJY بله اعتبارای درسی مثل بقیه اعتبارها توسط سیستم حساب میشه و هر وقت به مقدار معینی رسید دسترسی های مختلف بهتون داده میشه
اما فعلا این اعتبار درسی تو پروفایل شما نشون داده نمیشه -
maryam111 چرا دیگه تو پروفایل نشون داده نمیشه؟
حالا پروفایل نه
حداقل یه جایی باشه که خودمون بفهمیم چقدر اعتبار داریم -
محمدحسین ساجدی
حداقل اعتبارات لازم برای رفع محدودیت ها
دیسلایک : ۲۰۰۰
افزودن تارنما : ۱۰۰۰
گزارش کردن پست ها : ۵۰۰
افزودن بیوگرافی : ۲۰۰۰
عکس پروفایل : ۱۰۰
عکس کاور : ۸۰۰اینو تو یه تاپیک دیدم
خب الان سوالم اینه که اعتبار لازم برای پیام خصوصی دادن به یه نفر حداقل چقدر باید باشه؟محمدحسین ساجدی بووووووو،من تا کی زور بزنم تا اعتبارم اینقد بشه....!🙄
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم
@مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan
@فارغ-التحصیلان-آلاء
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
سلام به همه دوستان
امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن
آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟
منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد
اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
سلام سلاااام🤩
بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌
هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗
پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁
دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝
خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤
راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
سلام قشنگا
اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲
بچهها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابیای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذرهای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمیشد و الان خیلی راحت میتونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))!
و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع میشن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخوندهم تا آخر خرداد جمع کنم🤦♀️!
حالا ازتون کمک و مشورت میخوام💕
اصلا نمیدونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربههاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟
کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوهی بچههای ترمای بالاتره که بعید میدونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه
@فارغ-التحصیلان-آلاء
@دانشجویان-پزشکی
@دانشجویان-پیراپزشکی
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت.
:date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه).
بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire:
موفق باشید :rose: :heart:
:information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down:
:male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها
:male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها
@دوازدهم
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم
تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست
کتاب تست هم دارم
برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی
دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز
یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم
تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم..
معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سلام....
هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم...
تاحالا نمیدونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمیدونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،میخوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛


