Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. خدمات تکمیلی
  3. جلسات رفع اشکال زیست
  4. جلسه سوم رفع اشکال زیست :فصل3 دوازدهم
  5. تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده جلسه سوم رفع اشکال زیست :فصل3 دوازدهم
14 دیدگاه‌ها 3 کاربران 668 بازدیدها 3 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • H_RH آفلاین
    H_RH آفلاین
    H_R
    فارغ التحصیلان آلاء
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط H_R انجام شده
    #1

    سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
    در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
    این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
    mehranmirzaei
    راهنما-زیست

    8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

    خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
    جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

    از خود عالمی بخوا و از عالمی هیچ مخواه.. 💫

    mehranmirzaeiM Nila YSN 2 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • H_RH آفلاین
      H_RH آفلاین
      H_R
      فارغ التحصیلان آلاء
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #2

      mehranmirzaei
      راهنما-زیست

      از خود عالمی بخوا و از عالمی هیچ مخواه.. 💫

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • H_RH H_R

        سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
        در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
        این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
        mehranmirzaei
        راهنما-زیست

        8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

        خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
        جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

        mehranmirzaeiM آفلاین
        mehranmirzaeiM آفلاین
        mehranmirzaei
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #3

        H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

        سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
        در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
        این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
        mehranmirzaei
        راهنما-زیست

        8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

        خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
        جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

        سلام H_R جان
        طبق متن کتاب و حتی رفرنس ها در دم عادی رو مهم ترین عضله ، دیافراگمه
        و نکته این کتابم کاملا درسته

        H_RH 1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • H_RH H_R

          سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
          در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
          این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
          mehranmirzaei
          راهنما-زیست

          8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

          خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
          جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

          Nila YSN آفلاین
          Nila YSN آفلاین
          Nila YS
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Nila YS انجام شده
          #4

          H_R سلام متن کتاب گفته در تنفس ارام و طبیعی میانبند نقش اصلی را دارد

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          2
          • mehranmirzaeiM mehranmirzaei

            H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

            سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
            در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
            این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
            mehranmirzaei
            راهنما-زیست

            8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

            خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
            جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

            سلام H_R جان
            طبق متن کتاب و حتی رفرنس ها در دم عادی رو مهم ترین عضله ، دیافراگمه
            و نکته این کتابم کاملا درسته

            H_RH آفلاین
            H_RH آفلاین
            H_R
            فارغ التحصیلان آلاء
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #5

            mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

            H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

            سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
            در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
            این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
            mehranmirzaei
            راهنما-زیست

            8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

            خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
            جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

            سلام H_R جان
            طبق متن کتاب و حتی رفرنس ها در دم عادی رو مهم ترین عضله ، دیافراگمه
            و نکته این کتابم کاملا درسته

            سلام استاد:beaming_face_with_smiling_eyes: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: شاگرد قدیمی باز دوباره پاش واسه سوال به رفع اشکال باز شد:grinning_face_with_sweat:
            خب سوال اینه توی دم عمیق چه چیزی نقش اصلی رو داره ؟!

            از خود عالمی بخوا و از عالمی هیچ مخواه.. 💫

            mehranmirzaeiM 2 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • H_RH H_R

              mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

              H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

              سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
              در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
              این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
              mehranmirzaei
              راهنما-زیست

              8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

              خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
              جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

              سلام H_R جان
              طبق متن کتاب و حتی رفرنس ها در دم عادی رو مهم ترین عضله ، دیافراگمه
              و نکته این کتابم کاملا درسته

              سلام استاد:beaming_face_with_smiling_eyes: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: شاگرد قدیمی باز دوباره پاش واسه سوال به رفع اشکال باز شد:grinning_face_with_sweat:
              خب سوال اینه توی دم عمیق چه چیزی نقش اصلی رو داره ؟!

              mehranmirzaeiM آفلاین
              mehranmirzaeiM آفلاین
              mehranmirzaei
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #6

              H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

              mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

              H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

              سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
              در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
              این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
              mehranmirzaei
              راهنما-زیست

              8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

              خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
              جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

              سلام H_R جان
              طبق متن کتاب و حتی رفرنس ها در دم عادی رو مهم ترین عضله ، دیافراگمه
              و نکته این کتابم کاملا درسته

              سلام استاد:beaming_face_with_smiling_eyes: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: شاگرد قدیمی باز دوباره پاش واسه سوال به رفع اشکال باز شد:grinning_face_with_sweat:
              خب سوال اینه توی دم عمیق چه چیزی نقش اصلی رو داره ؟!

              تو دم عمیق ماهیچه های ناحیه گردن ( مثلا بهشون میگن عضلات اسکالن و استرنوکلیدومستوئید نقش اصلی رو دارن)😁 اسما یکم عجیبا 😂😂

              H_RH 1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • H_RH H_R

                mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
                در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
                این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
                mehranmirzaei
                راهنما-زیست

                8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

                خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
                جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

                سلام H_R جان
                طبق متن کتاب و حتی رفرنس ها در دم عادی رو مهم ترین عضله ، دیافراگمه
                و نکته این کتابم کاملا درسته

                سلام استاد:beaming_face_with_smiling_eyes: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: شاگرد قدیمی باز دوباره پاش واسه سوال به رفع اشکال باز شد:grinning_face_with_sweat:
                خب سوال اینه توی دم عمیق چه چیزی نقش اصلی رو داره ؟!

                mehranmirzaeiM آفلاین
                mehranmirzaeiM آفلاین
                mehranmirzaei
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #7

                H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
                در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
                این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
                mehranmirzaei
                راهنما-زیست

                8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

                خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
                جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

                سلام H_R جان
                طبق متن کتاب و حتی رفرنس ها در دم عادی رو مهم ترین عضله ، دیافراگمه
                و نکته این کتابم کاملا درسته

                سلام استاد:beaming_face_with_smiling_eyes: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: شاگرد قدیمی باز دوباره پاش واسه سوال به رفع اشکال باز شد:grinning_face_with_sweat:
                خب سوال اینه توی دم عمیق چه چیزی نقش اصلی رو داره ؟!

                شاگرد قدیمی خودمی توووووووووو😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤

                H_RH 1 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • mehranmirzaeiM mehranmirzaei

                  H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                  mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                  H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                  سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
                  در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
                  این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
                  mehranmirzaei
                  راهنما-زیست

                  8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

                  خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
                  جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

                  سلام H_R جان
                  طبق متن کتاب و حتی رفرنس ها در دم عادی رو مهم ترین عضله ، دیافراگمه
                  و نکته این کتابم کاملا درسته

                  سلام استاد:beaming_face_with_smiling_eyes: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: شاگرد قدیمی باز دوباره پاش واسه سوال به رفع اشکال باز شد:grinning_face_with_sweat:
                  خب سوال اینه توی دم عمیق چه چیزی نقش اصلی رو داره ؟!

                  تو دم عمیق ماهیچه های ناحیه گردن ( مثلا بهشون میگن عضلات اسکالن و استرنوکلیدومستوئید نقش اصلی رو دارن)😁 اسما یکم عجیبا 😂😂

                  H_RH آفلاین
                  H_RH آفلاین
                  H_R
                  فارغ التحصیلان آلاء
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #8

                  mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                  H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                  mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                  H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                  سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
                  در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
                  این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
                  mehranmirzaei
                  راهنما-زیست

                  8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

                  خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
                  جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

                  سلام H_R جان
                  طبق متن کتاب و حتی رفرنس ها در دم عادی رو مهم ترین عضله ، دیافراگمه
                  و نکته این کتابم کاملا درسته

                  سلام استاد:beaming_face_with_smiling_eyes: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: شاگرد قدیمی باز دوباره پاش واسه سوال به رفع اشکال باز شد:grinning_face_with_sweat:
                  خب سوال اینه توی دم عمیق چه چیزی نقش اصلی رو داره ؟!

                  تو دم عمیق ماهیچه های ناحیه گردن ( مثلا بهشون میگن عضلات اسکالن و استرنوکلیدومستوئید نقش اصلی رو دارن)😁 اسما یکم عجیبا 😂😂

                  :hushed_face: :hushed_face: :hushed_face:ن ن چ اسمای باحالی داره:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
                  حله استاد بسی سپاس گذارم:beaming_face_with_smiling_eyes: :hibiscus: :glowing_star:

                  از خود عالمی بخوا و از عالمی هیچ مخواه.. 💫

                  mehranmirzaeiM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • mehranmirzaeiM mehranmirzaei

                    H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                    mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                    H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                    سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
                    در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
                    این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
                    mehranmirzaei
                    راهنما-زیست

                    8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

                    خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
                    جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

                    سلام H_R جان
                    طبق متن کتاب و حتی رفرنس ها در دم عادی رو مهم ترین عضله ، دیافراگمه
                    و نکته این کتابم کاملا درسته

                    سلام استاد:beaming_face_with_smiling_eyes: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: شاگرد قدیمی باز دوباره پاش واسه سوال به رفع اشکال باز شد:grinning_face_with_sweat:
                    خب سوال اینه توی دم عمیق چه چیزی نقش اصلی رو داره ؟!

                    شاگرد قدیمی خودمی توووووووووو😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤

                    H_RH آفلاین
                    H_RH آفلاین
                    H_R
                    فارغ التحصیلان آلاء
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #9

                    mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                    H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                    mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                    H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                    سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
                    در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
                    این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
                    mehranmirzaei
                    راهنما-زیست

                    8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

                    خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
                    جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

                    سلام H_R جان
                    طبق متن کتاب و حتی رفرنس ها در دم عادی رو مهم ترین عضله ، دیافراگمه
                    و نکته این کتابم کاملا درسته

                    سلام استاد:beaming_face_with_smiling_eyes: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: شاگرد قدیمی باز دوباره پاش واسه سوال به رفع اشکال باز شد:grinning_face_with_sweat:
                    خب سوال اینه توی دم عمیق چه چیزی نقش اصلی رو داره ؟!

                    شاگرد قدیمی خودمی توووووووووو😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤

                    :beaming_face_with_smiling_eyes: :shamrock: :cherry_blossom: :smiling_face:
                    اول و آخرش جواب سوالای ما تو همین رفع اشکالا باید از خودتون گرفته بشه وگرنه بی جواب میمونه:grinning_face_with_sweat: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: :tulip: :sparkles:

                    از خود عالمی بخوا و از عالمی هیچ مخواه.. 💫

                    mehranmirzaeiM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    2
                    • H_RH H_R

                      mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                      H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                      mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                      H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                      سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
                      در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
                      این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
                      mehranmirzaei
                      راهنما-زیست

                      8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

                      خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
                      جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

                      سلام H_R جان
                      طبق متن کتاب و حتی رفرنس ها در دم عادی رو مهم ترین عضله ، دیافراگمه
                      و نکته این کتابم کاملا درسته

                      سلام استاد:beaming_face_with_smiling_eyes: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: شاگرد قدیمی باز دوباره پاش واسه سوال به رفع اشکال باز شد:grinning_face_with_sweat:
                      خب سوال اینه توی دم عمیق چه چیزی نقش اصلی رو داره ؟!

                      تو دم عمیق ماهیچه های ناحیه گردن ( مثلا بهشون میگن عضلات اسکالن و استرنوکلیدومستوئید نقش اصلی رو دارن)😁 اسما یکم عجیبا 😂😂

                      :hushed_face: :hushed_face: :hushed_face:ن ن چ اسمای باحالی داره:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
                      حله استاد بسی سپاس گذارم:beaming_face_with_smiling_eyes: :hibiscus: :glowing_star:

                      mehranmirzaeiM آفلاین
                      mehranmirzaeiM آفلاین
                      mehranmirzaei
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #10

                      H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                      mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                      H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                      mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                      H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                      سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
                      در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
                      این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
                      mehranmirzaei
                      راهنما-زیست

                      8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

                      خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
                      جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

                      سلام H_R جان
                      طبق متن کتاب و حتی رفرنس ها در دم عادی رو مهم ترین عضله ، دیافراگمه
                      و نکته این کتابم کاملا درسته

                      سلام استاد:beaming_face_with_smiling_eyes: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: شاگرد قدیمی باز دوباره پاش واسه سوال به رفع اشکال باز شد:grinning_face_with_sweat:
                      خب سوال اینه توی دم عمیق چه چیزی نقش اصلی رو داره ؟!

                      تو دم عمیق ماهیچه های ناحیه گردن ( مثلا بهشون میگن عضلات اسکالن و استرنوکلیدومستوئید نقش اصلی رو دارن)😁 اسما یکم عجیبا 😂😂

                      :hushed_face: :hushed_face: :hushed_face:ن ن چ اسمای باحالی داره:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
                      حله استاد بسی سپاس گذارم:beaming_face_with_smiling_eyes: :hibiscus: :glowing_star:

                      ترم یک میخونید :)

                      H_RH 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • H_RH H_R

                        mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                        H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                        mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                        H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                        سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
                        در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
                        این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
                        mehranmirzaei
                        راهنما-زیست

                        8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

                        خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
                        جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

                        سلام H_R جان
                        طبق متن کتاب و حتی رفرنس ها در دم عادی رو مهم ترین عضله ، دیافراگمه
                        و نکته این کتابم کاملا درسته

                        سلام استاد:beaming_face_with_smiling_eyes: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: شاگرد قدیمی باز دوباره پاش واسه سوال به رفع اشکال باز شد:grinning_face_with_sweat:
                        خب سوال اینه توی دم عمیق چه چیزی نقش اصلی رو داره ؟!

                        شاگرد قدیمی خودمی توووووووووو😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤

                        :beaming_face_with_smiling_eyes: :shamrock: :cherry_blossom: :smiling_face:
                        اول و آخرش جواب سوالای ما تو همین رفع اشکالا باید از خودتون گرفته بشه وگرنه بی جواب میمونه:grinning_face_with_sweat: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: :tulip: :sparkles:

                        mehranmirzaeiM آفلاین
                        mehranmirzaeiM آفلاین
                        mehranmirzaei
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #11

                        H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                        mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                        H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                        mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                        H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                        سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
                        در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
                        این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
                        mehranmirzaei
                        راهنما-زیست

                        8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

                        خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
                        جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

                        سلام H_R جان
                        طبق متن کتاب و حتی رفرنس ها در دم عادی رو مهم ترین عضله ، دیافراگمه
                        و نکته این کتابم کاملا درسته

                        سلام استاد:beaming_face_with_smiling_eyes: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: شاگرد قدیمی باز دوباره پاش واسه سوال به رفع اشکال باز شد:grinning_face_with_sweat:
                        خب سوال اینه توی دم عمیق چه چیزی نقش اصلی رو داره ؟!

                        شاگرد قدیمی خودمی توووووووووو😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤

                        :beaming_face_with_smiling_eyes: :shamrock: :cherry_blossom: :smiling_face:
                        اول و آخرش جواب سوالای ما تو همین رفع اشکالا باید از خودتون گرفته بشه وگرنه بی جواب میمونه:grinning_face_with_sweat: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: :tulip: :sparkles:

                        بابا خودتون استادید
                        درس پس میدم 😍😍😍😎😎

                        H_RH 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • mehranmirzaeiM mehranmirzaei

                          H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                          mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                          H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                          mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                          H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                          سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
                          در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
                          این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
                          mehranmirzaei
                          راهنما-زیست

                          8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

                          خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
                          جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

                          سلام H_R جان
                          طبق متن کتاب و حتی رفرنس ها در دم عادی رو مهم ترین عضله ، دیافراگمه
                          و نکته این کتابم کاملا درسته

                          سلام استاد:beaming_face_with_smiling_eyes: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: شاگرد قدیمی باز دوباره پاش واسه سوال به رفع اشکال باز شد:grinning_face_with_sweat:
                          خب سوال اینه توی دم عمیق چه چیزی نقش اصلی رو داره ؟!

                          تو دم عمیق ماهیچه های ناحیه گردن ( مثلا بهشون میگن عضلات اسکالن و استرنوکلیدومستوئید نقش اصلی رو دارن)😁 اسما یکم عجیبا 😂😂

                          :hushed_face: :hushed_face: :hushed_face:ن ن چ اسمای باحالی داره:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
                          حله استاد بسی سپاس گذارم:beaming_face_with_smiling_eyes: :hibiscus: :glowing_star:

                          ترم یک میخونید :)

                          H_RH آفلاین
                          H_RH آفلاین
                          H_R
                          فارغ التحصیلان آلاء
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #12

                          mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                          H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                          mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                          H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                          mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                          H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                          سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
                          در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
                          این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
                          mehranmirzaei
                          راهنما-زیست

                          8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

                          خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
                          جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

                          سلام H_R جان
                          طبق متن کتاب و حتی رفرنس ها در دم عادی رو مهم ترین عضله ، دیافراگمه
                          و نکته این کتابم کاملا درسته

                          سلام استاد:beaming_face_with_smiling_eyes: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: شاگرد قدیمی باز دوباره پاش واسه سوال به رفع اشکال باز شد:grinning_face_with_sweat:
                          خب سوال اینه توی دم عمیق چه چیزی نقش اصلی رو داره ؟!

                          تو دم عمیق ماهیچه های ناحیه گردن ( مثلا بهشون میگن عضلات اسکالن و استرنوکلیدومستوئید نقش اصلی رو دارن)😁 اسما یکم عجیبا 😂😂

                          :hushed_face: :hushed_face: :hushed_face:ن ن چ اسمای باحالی داره:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
                          حله استاد بسی سپاس گذارم:beaming_face_with_smiling_eyes: :hibiscus: :glowing_star:

                          ترم یک میخونید :)

                          :smiling_face_with_heart-eyes: :star-struck: چ عالی
                          انشالله خدا بهترین ها رو برای هممون رقم بزنه:shamrock: :rose: :beaming_face_with_smiling_eyes:

                          از خود عالمی بخوا و از عالمی هیچ مخواه.. 💫

                          mehranmirzaeiM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • mehranmirzaeiM mehranmirzaei

                            H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                            mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                            H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                            mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                            H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                            سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
                            در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
                            این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
                            mehranmirzaei
                            راهنما-زیست

                            8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

                            خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
                            جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

                            سلام H_R جان
                            طبق متن کتاب و حتی رفرنس ها در دم عادی رو مهم ترین عضله ، دیافراگمه
                            و نکته این کتابم کاملا درسته

                            سلام استاد:beaming_face_with_smiling_eyes: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: شاگرد قدیمی باز دوباره پاش واسه سوال به رفع اشکال باز شد:grinning_face_with_sweat:
                            خب سوال اینه توی دم عمیق چه چیزی نقش اصلی رو داره ؟!

                            شاگرد قدیمی خودمی توووووووووو😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤

                            :beaming_face_with_smiling_eyes: :shamrock: :cherry_blossom: :smiling_face:
                            اول و آخرش جواب سوالای ما تو همین رفع اشکالا باید از خودتون گرفته بشه وگرنه بی جواب میمونه:grinning_face_with_sweat: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: :tulip: :sparkles:

                            بابا خودتون استادید
                            درس پس میدم 😍😍😍😎😎

                            H_RH آفلاین
                            H_RH آفلاین
                            H_R
                            فارغ التحصیلان آلاء
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #13

                            mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                            H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                            mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                            H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                            mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                            H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                            سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
                            در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
                            این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
                            mehranmirzaei
                            راهنما-زیست

                            8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

                            خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
                            جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

                            سلام H_R جان
                            طبق متن کتاب و حتی رفرنس ها در دم عادی رو مهم ترین عضله ، دیافراگمه
                            و نکته این کتابم کاملا درسته

                            سلام استاد:beaming_face_with_smiling_eyes: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: شاگرد قدیمی باز دوباره پاش واسه سوال به رفع اشکال باز شد:grinning_face_with_sweat:
                            خب سوال اینه توی دم عمیق چه چیزی نقش اصلی رو داره ؟!

                            شاگرد قدیمی خودمی توووووووووو😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤

                            :beaming_face_with_smiling_eyes: :shamrock: :cherry_blossom: :smiling_face:
                            اول و آخرش جواب سوالای ما تو همین رفع اشکالا باید از خودتون گرفته بشه وگرنه بی جواب میمونه:grinning_face_with_sweat: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: :tulip: :sparkles:

                            بابا خودتون استادید
                            درس پس میدم 😍😍😍😎😎

                            اول ک اومدم سوال بپرسم گفتم اینبار دیگه از دستمون خسته میشن:face_with_tears_of_joy: میگن برید جای بقیه رو باز کنید:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:

                            از خود عالمی بخوا و از عالمی هیچ مخواه.. 💫

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            0
                            • H_RH H_R

                              mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                              H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                              mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                              H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                              mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                              H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                              سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
                              در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
                              این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
                              mehranmirzaei
                              راهنما-زیست

                              8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

                              خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
                              جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

                              سلام H_R جان
                              طبق متن کتاب و حتی رفرنس ها در دم عادی رو مهم ترین عضله ، دیافراگمه
                              و نکته این کتابم کاملا درسته

                              سلام استاد:beaming_face_with_smiling_eyes: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: شاگرد قدیمی باز دوباره پاش واسه سوال به رفع اشکال باز شد:grinning_face_with_sweat:
                              خب سوال اینه توی دم عمیق چه چیزی نقش اصلی رو داره ؟!

                              تو دم عمیق ماهیچه های ناحیه گردن ( مثلا بهشون میگن عضلات اسکالن و استرنوکلیدومستوئید نقش اصلی رو دارن)😁 اسما یکم عجیبا 😂😂

                              :hushed_face: :hushed_face: :hushed_face:ن ن چ اسمای باحالی داره:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
                              حله استاد بسی سپاس گذارم:beaming_face_with_smiling_eyes: :hibiscus: :glowing_star:

                              ترم یک میخونید :)

                              :smiling_face_with_heart-eyes: :star-struck: چ عالی
                              انشالله خدا بهترین ها رو برای هممون رقم بزنه:shamrock: :rose: :beaming_face_with_smiling_eyes:

                              mehranmirzaeiM آفلاین
                              mehranmirzaeiM آفلاین
                              mehranmirzaei
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #14

                              H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                              mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                              H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                              mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                              H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                              mehranmirzaei در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                              H_R در تنفس! بازیگر اصلی کیه!؟ گفته است:

                              سلام استاد و بچه ها روزتون بخیر :herb: :glowing_star:
                              در ابتدا عذر میخوام اگر سوالم خارج از بودجه بندیه ولی خب سواله دیگه چیکارش کنم :beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_monocle: :face_with_monocle:
                              این سوال از صبح ذهن منو درگیر کرده خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید :face_with_head-bandage:
                              mehranmirzaei
                              راهنما-زیست

                              8a6abd75-0a26-4c09-be96-c9a6d5acfc56-image.png 6a142754-8f8b-429d-93e6-fee2f895c406-image.png

                              خب من توی جزوه و کلاس یه استاد دیدم و یه چیز قابل قبول هم هست که توی هر نوع تنفس چ عمیق و چ عادی دیافراگم در دم و خاصیت کشسانی شش ها در بازدم نقش اصلی رو ایفا میکنه ولی این تست چی میگه؟! :/
                              جلو جلو سپاسگزارم:leaf_fluttering_in_wind: :hibiscus:

                              سلام H_R جان
                              طبق متن کتاب و حتی رفرنس ها در دم عادی رو مهم ترین عضله ، دیافراگمه
                              و نکته این کتابم کاملا درسته

                              سلام استاد:beaming_face_with_smiling_eyes: :hand_with_fingers_splayed_light_skin_tone: شاگرد قدیمی باز دوباره پاش واسه سوال به رفع اشکال باز شد:grinning_face_with_sweat:
                              خب سوال اینه توی دم عمیق چه چیزی نقش اصلی رو داره ؟!

                              تو دم عمیق ماهیچه های ناحیه گردن ( مثلا بهشون میگن عضلات اسکالن و استرنوکلیدومستوئید نقش اصلی رو دارن)😁 اسما یکم عجیبا 😂😂

                              :hushed_face: :hushed_face: :hushed_face:ن ن چ اسمای باحالی داره:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
                              حله استاد بسی سپاس گذارم:beaming_face_with_smiling_eyes: :hibiscus: :glowing_star:

                              ترم یک میخونید :)

                              :smiling_face_with_heart-eyes: :star-struck: چ عالی
                              انشالله خدا بهترین ها رو برای هممون رقم بزنه:shamrock: :rose: :beaming_face_with_smiling_eyes:

                              می زنهههههههههه😍😍😍

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              1
                              پاسخ
                              • پاسخ به عنوان موضوع
                              وارد شوید تا پست بفرستید
                              • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                              • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                              • بیشترین رای ها


                              • درون آمدن

                              • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                              • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                              • اولین پست
                                آخرین پست
                              0
                              • دسته‌بندی‌ها
                              • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                              • جدیدترین پست ها
                              • برچسب‌ها
                              • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                              • دوره‌های آلاء
                              • گروه‌ها
                              • راهنمای آلاخونه
                                • معرفی آلاخونه
                                • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                • معرفی گروه‌ها
                                • لینک‌های دسترسی سریع