Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. کیا تو آزمون تقلب میکنن؟؟ و چرا. لطفا کامل بخونید.
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

کیا تو آزمون تقلب میکنن؟؟ و چرا. لطفا کامل بخونید.

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سوال مشاوره ای
82 دیدگاه‌ها 16 کاربران 2.0k بازدیدها 18 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • س سینا داده

    سلام . کنکوری تجربی هستم. یه ساله پشت کنکورم.
    اولین باره که تو ازمون ها شرکت میکنم و دارم برای کنکور میخونم .
    اولین ازمونم ازمون ۲۳ مهر بود که ترازم۴۵۰۰ شد بعدیش ۴۷۰۰ و اون یکی ۴۴۰۰.
    خانواده ام اول چیزی نمیگفتن . بابام میگفت مهم اینه که رفته رفته پیشرفت کنی اول ۵ درصد بزنی بعد بزنی ۷ درصد این برای من با ارزشه.
    منم دیگه خیالم راحت شد که گیر نمیدن بهم. البته خیلی کم کاری میکردم ساعت مطالعه ام حدود ۳ الی ۴ ساعت بود میانگینش.
    اما بعد اون ۴۴۰۰ بابام عصبانی شد. خیلی زیاد منم رو اوردم به تقلب.
    الان ترازم ۵۵۰۰ باتقلب بابام میگه چرا ۷۰۰۰ نیست؟؟!!
    چرا مثلا پسر شیرعلی ترازش ۷۲۰۰ مال تو ۵۵۰۰؟؟!! من کجا درس خوندم شیر علی هم گیج بود و.... پس کی قراره پیشرفت کنی ۴ ماه گذشته
    یه بار میخواستم دیگه تقلب نکنم و خودم بزنم. اگه خودم میزدم ترازم حدود ۴۵۰۰ میشد اما تقلب کردم ۵۲۰۰ شد بازم پدرم....
    کلا روزایی که ازمون هست شب موقع اعلام نتیجه دیوونم میکنه جوری که تا ۳ الی ۴ روز بعد امتحان سرم درد میکنه . بابام هم همش گیر میده .
    الانم به هرکی میرسه میگه امسال حتما قبوله. دکتر دکتر میگه تو خونه به من منم حساسیت پیدا کردم. وقتی هم که میگم دکتر نگو میگه تو به خودت ایمان نداری پس چطور می خوای قبول بشی و بازم سردرد تا چند روز.البته همه اینارو با حالت عصبانی میگه در حد انفجار.
    ولی وقتی کارنامه مو دید گفت این چیه؟؟!! شیمی دهم ۱۰ درصد!!؟؟ فیزیک دهم ۲۰ درصد؟؟!!
    این طوری نمیشه قبول شد.
    منم اینارو می بینم میگم من هنوز ۵۵۰۰ اوردم اینطور میکنه اگه خودم بزنم میشه ۴۷۰۰ این چیزا و........................................

    خلاصه الان میخوام خودم بزنم دیگه ۲۴ دی رو دارم هم نگاه میکنم. اما ایندفعه بابام میگه ۷۰۰۰ باید بیاری توو شهر اول بشی
    موندم چیکار کنم.

    A آفلاین
    A آفلاین
    ari_14
    فارغ التحصیلان آلاء
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #52

    سینا داده شمام خیلی کارتون بد
    اگر هردفعه 200 تا ترازتونم پیشرفت کنه خیلی باارزش تر از این هست ک تقلب کنین
    پدرمادرم خوبی شما میخوان اینک یدفعه 7000 بین درست نیست ولی شما هم سعی کنین هر دفعه بیشتر از قبل بخونین اونا هم تنها امیدشون ب شماس
    امیدوارم موفق باشین

    https://abzarek.ir/service-p/msg/3290621

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • GaladrielG Galadriel

      Faezeh Sadat 5800تا6200

      Faezeh SadatF آفلاین
      Faezeh SadatF آفلاین
      Faezeh Sadat
      دانش آموزان آلاء
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #53

      @f-seif-0 به نظر من ترازتون خیلی خوبه با توجه به این که غیر حضوری هست وتقلب هم زیاده. زیاد درگیر داستان تراز نشید چون خیلی ضربه بدی وارد می‌کنه فقط با دفعه قبل مقایسه کنید ببینید هر دفعه چقدر پیشرفت میکنید

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • monirsM monirs این موضوع را از مشاوره تحصیلی جا‌به‌جا کرد
      • GaladrielG Galadriel

        سینا داده همینقد بت بگم :)
        تو و امثال تو با این کارات
        هرجمعه حال منو بد میکنین :)
        انگیزمو نابود میکنین :)
        وقتی امثال توهست دیگه فیزیک 70 درصد همچین درصد خوبیَم نیست دیگه :)
        هرچند من دیگه برام تراز مهم نیست ولی تو و امثال تو دلیل عقب کشیدن خیلیا هستین :)

        اسما نادریا آفلاین
        اسما نادریا آفلاین
        اسما نادری
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #54

        @f-seif-0 درسته این تقلب کردن اشکال شرعی هم داره ...

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • س سینا داده

          سلام . کنکوری تجربی هستم. یه ساله پشت کنکورم.
          اولین باره که تو ازمون ها شرکت میکنم و دارم برای کنکور میخونم .
          اولین ازمونم ازمون ۲۳ مهر بود که ترازم۴۵۰۰ شد بعدیش ۴۷۰۰ و اون یکی ۴۴۰۰.
          خانواده ام اول چیزی نمیگفتن . بابام میگفت مهم اینه که رفته رفته پیشرفت کنی اول ۵ درصد بزنی بعد بزنی ۷ درصد این برای من با ارزشه.
          منم دیگه خیالم راحت شد که گیر نمیدن بهم. البته خیلی کم کاری میکردم ساعت مطالعه ام حدود ۳ الی ۴ ساعت بود میانگینش.
          اما بعد اون ۴۴۰۰ بابام عصبانی شد. خیلی زیاد منم رو اوردم به تقلب.
          الان ترازم ۵۵۰۰ باتقلب بابام میگه چرا ۷۰۰۰ نیست؟؟!!
          چرا مثلا پسر شیرعلی ترازش ۷۲۰۰ مال تو ۵۵۰۰؟؟!! من کجا درس خوندم شیر علی هم گیج بود و.... پس کی قراره پیشرفت کنی ۴ ماه گذشته
          یه بار میخواستم دیگه تقلب نکنم و خودم بزنم. اگه خودم میزدم ترازم حدود ۴۵۰۰ میشد اما تقلب کردم ۵۲۰۰ شد بازم پدرم....
          کلا روزایی که ازمون هست شب موقع اعلام نتیجه دیوونم میکنه جوری که تا ۳ الی ۴ روز بعد امتحان سرم درد میکنه . بابام هم همش گیر میده .
          الانم به هرکی میرسه میگه امسال حتما قبوله. دکتر دکتر میگه تو خونه به من منم حساسیت پیدا کردم. وقتی هم که میگم دکتر نگو میگه تو به خودت ایمان نداری پس چطور می خوای قبول بشی و بازم سردرد تا چند روز.البته همه اینارو با حالت عصبانی میگه در حد انفجار.
          ولی وقتی کارنامه مو دید گفت این چیه؟؟!! شیمی دهم ۱۰ درصد!!؟؟ فیزیک دهم ۲۰ درصد؟؟!!
          این طوری نمیشه قبول شد.
          منم اینارو می بینم میگم من هنوز ۵۵۰۰ اوردم اینطور میکنه اگه خودم بزنم میشه ۴۷۰۰ این چیزا و........................................

          خلاصه الان میخوام خودم بزنم دیگه ۲۴ دی رو دارم هم نگاه میکنم. اما ایندفعه بابام میگه ۷۰۰۰ باید بیاری توو شهر اول بشی
          موندم چیکار کنم.

          اسما نادریا آفلاین
          اسما نادریا آفلاین
          اسما نادری
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #55

          سینا داده از یه نفر بخواید با پدرتون صحبت کنه و شما هم بهشون قول بدید که کم کم پیشرفت میکنید
          بعدم دیگه واقعا بخونید://
          پسرا بخوان درس بخونن کسی بهشون کار نداره ...
          با تقلب هم به هیچ جا نمی رسید اومدیم اصلا تا ازمون قبل کنکور تقلب کردید کنکور که نمیشه تقلب کرد اون موقع خیلی بد تر میشه

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • س سینا داده

            سلام . کنکوری تجربی هستم. یه ساله پشت کنکورم.
            اولین باره که تو ازمون ها شرکت میکنم و دارم برای کنکور میخونم .
            اولین ازمونم ازمون ۲۳ مهر بود که ترازم۴۵۰۰ شد بعدیش ۴۷۰۰ و اون یکی ۴۴۰۰.
            خانواده ام اول چیزی نمیگفتن . بابام میگفت مهم اینه که رفته رفته پیشرفت کنی اول ۵ درصد بزنی بعد بزنی ۷ درصد این برای من با ارزشه.
            منم دیگه خیالم راحت شد که گیر نمیدن بهم. البته خیلی کم کاری میکردم ساعت مطالعه ام حدود ۳ الی ۴ ساعت بود میانگینش.
            اما بعد اون ۴۴۰۰ بابام عصبانی شد. خیلی زیاد منم رو اوردم به تقلب.
            الان ترازم ۵۵۰۰ باتقلب بابام میگه چرا ۷۰۰۰ نیست؟؟!!
            چرا مثلا پسر شیرعلی ترازش ۷۲۰۰ مال تو ۵۵۰۰؟؟!! من کجا درس خوندم شیر علی هم گیج بود و.... پس کی قراره پیشرفت کنی ۴ ماه گذشته
            یه بار میخواستم دیگه تقلب نکنم و خودم بزنم. اگه خودم میزدم ترازم حدود ۴۵۰۰ میشد اما تقلب کردم ۵۲۰۰ شد بازم پدرم....
            کلا روزایی که ازمون هست شب موقع اعلام نتیجه دیوونم میکنه جوری که تا ۳ الی ۴ روز بعد امتحان سرم درد میکنه . بابام هم همش گیر میده .
            الانم به هرکی میرسه میگه امسال حتما قبوله. دکتر دکتر میگه تو خونه به من منم حساسیت پیدا کردم. وقتی هم که میگم دکتر نگو میگه تو به خودت ایمان نداری پس چطور می خوای قبول بشی و بازم سردرد تا چند روز.البته همه اینارو با حالت عصبانی میگه در حد انفجار.
            ولی وقتی کارنامه مو دید گفت این چیه؟؟!! شیمی دهم ۱۰ درصد!!؟؟ فیزیک دهم ۲۰ درصد؟؟!!
            این طوری نمیشه قبول شد.
            منم اینارو می بینم میگم من هنوز ۵۵۰۰ اوردم اینطور میکنه اگه خودم بزنم میشه ۴۷۰۰ این چیزا و........................................

            خلاصه الان میخوام خودم بزنم دیگه ۲۴ دی رو دارم هم نگاه میکنم. اما ایندفعه بابام میگه ۷۰۰۰ باید بیاری توو شهر اول بشی
            موندم چیکار کنم.

            alireza abdi 0A آفلاین
            alireza abdi 0A آفلاین
            alireza abdi 0
            دانش آموزان آلاء
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #56

            سینا داده سلام.منم درگیر مشکل هستم ولی به اندازه تو.برای من خیلی کمتره ولی دو تا کار رو حتما باید انجام بدی.اول اینکه به هیچ وجه به حرف هیچکس گوش نده.در کل میشه گفت تو زندگی هر آدمی خیلی حرف های منفی هست از انتقاد و مقایسه تا سرزنش و سرکوفت.ولی تو نباید اهمیت بدی به این موضوعات اینکه تا سه چهار روز بعد ازمون سر درد بگیری که نمیشه درس خوند.حرفای همه رو بشنو ولی اهمیت نده.دومین کار اینه که کلا بیخیال تراز آزمون بشو.چون یه سری آدم هستن میان با تقلب ترازشونو میبرن بالا فک میکنن خبریه.کلا به ترازت اهمیت نده ولی به درصدهات چرا.درصد ها مهمه و میشه فهمید پیشرفت داشتی یا پسرفت.برای بالا بردن درصد هم دو چیز لازمه تمرکز و افزایش ساعت مطالعه.اما مهمتر از همه چی تو کنکور اینه که اعتماد به نفس داشته باشی.بعضی وقتا آدمیزاد انقد خودشو دست کم میگیره که بقیه به اون میزان دست کم ش نمیگیرن.یا علی

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • GaladrielG Galadriel

              سینا داده همینقد بت بگم :)
              تو و امثال تو با این کارات
              هرجمعه حال منو بد میکنین :)
              انگیزمو نابود میکنین :)
              وقتی امثال توهست دیگه فیزیک 70 درصد همچین درصد خوبیَم نیست دیگه :)
              هرچند من دیگه برام تراز مهم نیست ولی تو و امثال تو دلیل عقب کشیدن خیلیا هستین :)

              AMIR GHASEMIAN MOVAHHEDA آفلاین
              AMIR GHASEMIAN MOVAHHEDA آفلاین
              AMIR GHASEMIAN MOVAHHED
              دانش آموزان آلاء
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #57

              @f-seif-0 دقیقا میبینی تو آزمون همه درصدات بالا 60 70 هست و درسای به این سختی با این درصدای بالا زدی ولی از اون ور ترازت به شدت پایینه اصلا انگیزه نمیمونه من هر دفه بعد آزمون یکم امیدم و از دست میدم بخاطر همین تراز
              واقعا نمیدونم چی بگم به کسایی ک تقلب میکنن و ی سری ک جدی دارن میخونن میزنن روحیشون و داغون میکنن😑😶

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              3
              • Dr Aryan 0D آفلاین
                Dr Aryan 0D آفلاین
                Dr Aryan 0
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #58

                تو روایت اومده
                هر کی تو آزمون تقلب بکنه مورد عنایت شیطان قرار میگیره
                خداوند به شما وعده حق داد اما من خلاف آن عمل کردم پس بجای سرزنش من خودتان را سرزنش کنید

                Negin ShoghealiN suburban loverS 2 پاسخ آخرین پاسخ
                2
                • Dr Aryan 0D Dr Aryan 0

                  تو روایت اومده
                  هر کی تو آزمون تقلب بکنه مورد عنایت شیطان قرار میگیره
                  خداوند به شما وعده حق داد اما من خلاف آن عمل کردم پس بجای سرزنش من خودتان را سرزنش کنید

                  Negin ShoghealiN آفلاین
                  Negin ShoghealiN آفلاین
                  Negin Shogheali
                  تجربی
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #59

                  Dr Aryan 0 تو که طبق معمول رفتی بالا منبر
                  میتونم قسم بخورم اگه رفته بودی حوزه یا رفته بودی رشته معارف خیلی بهت میومد
                  اما باریکلا افرین
                  درسته شیطان توی اون دنیا میگه (خداوند به شما وعده حق داد اما من به شما وعده ای دادم و بر خلاف ان عمل کردم البته من بر شما هیچ تسلطی نداشتم و فقط شمارا به گناه دعوت کردم این خودتان بودید که دعوت مرا پذیرفتید امروز خود را سرزنش کنید نه مرا نه من میتوانم به شما کمکی کنم نه شما میتوانید مرا نجات دهید)
                  اما شاید باورتون نشه توی این چند سالی که مداری مجازی بوده و حضوری نرفتیم انقدر دلم برای تقلبی حضوری تنگ شدههههه

                  باشد که نباشیم و بسی قدر بدانند

                  Dr Aryan 0D س 3 پاسخ آخرین پاسخ
                  2
                  • Negin ShoghealiN Negin Shogheali

                    Dr Aryan 0 تو که طبق معمول رفتی بالا منبر
                    میتونم قسم بخورم اگه رفته بودی حوزه یا رفته بودی رشته معارف خیلی بهت میومد
                    اما باریکلا افرین
                    درسته شیطان توی اون دنیا میگه (خداوند به شما وعده حق داد اما من به شما وعده ای دادم و بر خلاف ان عمل کردم البته من بر شما هیچ تسلطی نداشتم و فقط شمارا به گناه دعوت کردم این خودتان بودید که دعوت مرا پذیرفتید امروز خود را سرزنش کنید نه مرا نه من میتوانم به شما کمکی کنم نه شما میتوانید مرا نجات دهید)
                    اما شاید باورتون نشه توی این چند سالی که مداری مجازی بوده و حضوری نرفتیم انقدر دلم برای تقلبی حضوری تنگ شدههههه

                    Dr Aryan 0D آفلاین
                    Dr Aryan 0D آفلاین
                    Dr Aryan 0
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Dr Aryan 0 انجام شده
                    #60

                    Negin Shogheali
                    چه ربطی داره به حوزه
                    شما دین نداری؟
                    هر کی حرف شرعی یا اخلاقی بزنه به شمایی که هنوز به بلوغ فکری نرسیدی بالا منبریه؟
                    خب معلومه کسی که دلش برا تقلب های حضوری مدرسه تنگ شده یه جای کارش میلنگه
                    دوما من به لحن شوخی این حرف رو زدم
                    فکر نمیکنم ارتباطی به کوته نظری شما داشته باشه
                    شما هنوز دهمی هستی همه رو دهمی میبینید
                    این دوستمون باید از این منجلاب تقلب خارج بشه
                    هر وقت استرس درس علی الخصوص کنکور بهت وارد شد اونموقع بیا نظر بده

                    Negin ShoghealiN س 2 پاسخ آخرین پاسخ
                    4
                    • Negin ShoghealiN Negin Shogheali

                      Dr Aryan 0 تو که طبق معمول رفتی بالا منبر
                      میتونم قسم بخورم اگه رفته بودی حوزه یا رفته بودی رشته معارف خیلی بهت میومد
                      اما باریکلا افرین
                      درسته شیطان توی اون دنیا میگه (خداوند به شما وعده حق داد اما من به شما وعده ای دادم و بر خلاف ان عمل کردم البته من بر شما هیچ تسلطی نداشتم و فقط شمارا به گناه دعوت کردم این خودتان بودید که دعوت مرا پذیرفتید امروز خود را سرزنش کنید نه مرا نه من میتوانم به شما کمکی کنم نه شما میتوانید مرا نجات دهید)
                      اما شاید باورتون نشه توی این چند سالی که مداری مجازی بوده و حضوری نرفتیم انقدر دلم برای تقلبی حضوری تنگ شدههههه

                      Dr Aryan 0D آفلاین
                      Dr Aryan 0D آفلاین
                      Dr Aryan 0
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #61

                      Negin Shogheali
                      خوبه دیروز من اصطلاح منبر رو بکار بردم
                      حرف دیگه ای بلدی بگو
                      دوما خوب بودن هر رشته ای به علاقه خود فرد بستگی داره

                      Negin ShoghealiN 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • Dr Aryan 0D Dr Aryan 0

                        Negin Shogheali
                        چه ربطی داره به حوزه
                        شما دین نداری؟
                        هر کی حرف شرعی یا اخلاقی بزنه به شمایی که هنوز به بلوغ فکری نرسیدی بالا منبریه؟
                        خب معلومه کسی که دلش برا تقلب های حضوری مدرسه تنگ شده یه جای کارش میلنگه
                        دوما من به لحن شوخی این حرف رو زدم
                        فکر نمیکنم ارتباطی به کوته نظری شما داشته باشه
                        شما هنوز دهمی هستی همه رو دهمی میبینید
                        این دوستمون باید از این منجلاب تقلب خارج بشه
                        هر وقت استرس درس علی الخصوص کنکور بهت وارد شد اونموقع بیا نظر بده

                        Negin ShoghealiN آفلاین
                        Negin ShoghealiN آفلاین
                        Negin Shogheali
                        تجربی
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #62

                        Dr Aryan 0 عه عه دکتر چرا داغ میکنی
                        من فقط شوخی کردم فکر میکردم حداقل شده یه ذره ام جنبه داره
                        بعدشم بهتره الکی دیگران را قضاوت نکنی
                        متاسفم برات که این شوخی منو پای دین و ایمانم ، بلوغ فکریم ، لنگیدن کارم و کوته نظریم گذاشتی
                        من گفتم دلم برا تقلبی تنگ شده اما ایا گفتم من همیشه تقلبی میکردم؟ نگفتم
                        در ضمن من فقط شوخی کردم قصد هیچ توهینی هم نداشتم
                        اگر هم به شخصیتت برخورده باید بدونی فقط شوخی بود به جدی نگیرش

                        باشد که نباشیم و بسی قدر بدانند

                        Dr Aryan 0D س 2 پاسخ آخرین پاسخ
                        3
                        • Dr Aryan 0D Dr Aryan 0

                          Negin Shogheali
                          خوبه دیروز من اصطلاح منبر رو بکار بردم
                          حرف دیگه ای بلدی بگو
                          دوما خوب بودن هر رشته ای به علاقه خود فرد بستگی داره

                          Negin ShoghealiN آفلاین
                          Negin ShoghealiN آفلاین
                          Negin Shogheali
                          تجربی
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #63

                          Dr Aryan 0 جناب دارم میگم شوخی کردم فکر نمیکردم بدت بیاد
                          اخه یه مدت پیش باهات شوخی کردم بهت برنخورد گفتم حتما ناراحت نمیشی نمیدونستم قراره ناراحت بشی
                          در صورتی که زندگی ، رشته ، علاقه یا هر چیز دیگه ی تو به من هیچچچ ربطی نداره
                          اما بدون زود قضاوت کردی

                          باشد که نباشیم و بسی قدر بدانند

                          Dr Aryan 0D 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          2
                          • Negin ShoghealiN Negin Shogheali

                            Dr Aryan 0 عه عه دکتر چرا داغ میکنی
                            من فقط شوخی کردم فکر میکردم حداقل شده یه ذره ام جنبه داره
                            بعدشم بهتره الکی دیگران را قضاوت نکنی
                            متاسفم برات که این شوخی منو پای دین و ایمانم ، بلوغ فکریم ، لنگیدن کارم و کوته نظریم گذاشتی
                            من گفتم دلم برا تقلبی تنگ شده اما ایا گفتم من همیشه تقلبی میکردم؟ نگفتم
                            در ضمن من فقط شوخی کردم قصد هیچ توهینی هم نداشتم
                            اگر هم به شخصیتت برخورده باید بدونی فقط شوخی بود به جدی نگیرش

                            Dr Aryan 0D آفلاین
                            Dr Aryan 0D آفلاین
                            Dr Aryan 0
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #64

                            Negin Shogheali
                            جدی نگرفتم
                            اینکه میگی حوزه میرفتی بهت بیشتر میومد!!!!

                            Negin ShoghealiN 2 پاسخ آخرین پاسخ
                            0
                            • Dr Aryan 0D Dr Aryan 0

                              Negin Shogheali
                              جدی نگرفتم
                              اینکه میگی حوزه میرفتی بهت بیشتر میومد!!!!

                              Negin ShoghealiN آفلاین
                              Negin ShoghealiN آفلاین
                              Negin Shogheali
                              تجربی
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #65

                              Dr Aryan 0 من نه تو رو دیدم نه میشناسمت نه هیچی دیگه
                              فقط یه شوخی بود
                              کاش قبل اینکه منم رو قضاوت کنی از خودم سوال میپرسیدی تا بهت بگم سؤتفاهم پیش اومده

                              باشد که نباشیم و بسی قدر بدانند

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              2
                              • Negin ShoghealiN Negin Shogheali

                                Dr Aryan 0 جناب دارم میگم شوخی کردم فکر نمیکردم بدت بیاد
                                اخه یه مدت پیش باهات شوخی کردم بهت برنخورد گفتم حتما ناراحت نمیشی نمیدونستم قراره ناراحت بشی
                                در صورتی که زندگی ، رشته ، علاقه یا هر چیز دیگه ی تو به من هیچچچ ربطی نداره
                                اما بدون زود قضاوت کردی

                                Dr Aryan 0D آفلاین
                                Dr Aryan 0D آفلاین
                                Dr Aryan 0
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #66

                                Negin Shogheali
                                به جد نگیرید
                                حرف میاد و میره

                                Negin ShoghealiN 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • Dr Aryan 0D Dr Aryan 0

                                  Negin Shogheali
                                  جدی نگرفتم
                                  اینکه میگی حوزه میرفتی بهت بیشتر میومد!!!!

                                  Negin ShoghealiN آفلاین
                                  Negin ShoghealiN آفلاین
                                  Negin Shogheali
                                  تجربی
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #67

                                  Dr Aryan 0 الان سؤتفاهمی که پیش اومده بود بر طرف شد ؟؟
                                  فهمیدی من قصد توهین یا تمسخر نداشتم ؟؟
                                  یا هنوز فکر میکنی یه ادم بی دینم که به هیچی اعتقاد ندارم به بلوغ سنی هم نرسیدم یا یه جای کارم میلنگه
                                  البته که تصورات تو در رابطه با من برام هیچ ارزشی نداره
                                  اما در کل نمیخوام باعث سؤتفاهم بشه
                                  اگر متوجه منظورم شدی که من فقط شوخی کردم من تشریفمو ببرم ؟

                                  باشد که نباشیم و بسی قدر بدانند

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • Dr Aryan 0D Dr Aryan 0

                                    Negin Shogheali
                                    به جد نگیرید
                                    حرف میاد و میره

                                    Negin ShoghealiN آفلاین
                                    Negin ShoghealiN آفلاین
                                    Negin Shogheali
                                    تجربی
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #68

                                    Dr Aryan 0 هوووف درسته

                                    باشد که نباشیم و بسی قدر بدانند

                                    sana suburbanloverS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • Negin ShoghealiN Negin Shogheali

                                      Dr Aryan 0 هوووف درسته

                                      sana suburbanloverS آفلاین
                                      sana suburbanloverS آفلاین
                                      sana suburbanlover
                                      دانش آموزان آلاء
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #69

                                      Negin Shogheali منو گزارش زدن

                                      Negin ShoghealiN 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      0
                                      • sana suburbanloverS sana suburbanlover

                                        Negin Shogheali منو گزارش زدن

                                        Negin ShoghealiN آفلاین
                                        Negin ShoghealiN آفلاین
                                        Negin Shogheali
                                        تجربی
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #70

                                        sana suburbanlover بله ؟؟ منظورت چیه

                                        باشد که نباشیم و بسی قدر بدانند

                                        sana suburbanloverS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • Negin ShoghealiN Negin Shogheali

                                          sana suburbanlover بله ؟؟ منظورت چیه

                                          sana suburbanloverS آفلاین
                                          sana suburbanloverS آفلاین
                                          sana suburbanlover
                                          دانش آموزان آلاء
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #71

                                          Negin Shogheali حاجی تو اسم منو جایی ندیدی(=

                                          Negin ShoghealiN 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                          0
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع