Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. سوال مشاوره ای بپرسید
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

سوال مشاوره ای بپرسید

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سوال مشاوره ای
43 دیدگاه‌ها 9 کاربران 1.5k بازدیدها 12 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • Trtp MoT Trtp Mo

    این پست پاک شده!

    Trtp MoT آفلاین
    Trtp MoT آفلاین
    Trtp Mo
    دانش آموزان آلاء
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #13
    این پست پاک شده!
    Trtp MoT 1 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • Trtp MoT Trtp Mo

      این پست پاک شده!

      Trtp MoT آفلاین
      Trtp MoT آفلاین
      Trtp Mo
      دانش آموزان آلاء
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #14
      این پست پاک شده!
      Trtp MoT 1 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • Trtp MoT Trtp Mo

        این پست پاک شده!

        Trtp MoT آفلاین
        Trtp MoT آفلاین
        Trtp Mo
        دانش آموزان آلاء
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #15
        این پست پاک شده!
        Trtp MoT 1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • Trtp MoT Trtp Mo

          این پست پاک شده!

          Trtp MoT آفلاین
          Trtp MoT آفلاین
          Trtp Mo
          دانش آموزان آلاء
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #16
          این پست پاک شده!
          Trtp MoT 1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • Trtp MoT Trtp Mo

            این پست پاک شده!

            Trtp MoT آفلاین
            Trtp MoT آفلاین
            Trtp Mo
            دانش آموزان آلاء
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #17
            این پست پاک شده!
            1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • Trtp MoT Trtp Mo

              سلام دوستان وقتتون بخیر
              در هر پایه ای و در رشته ی تجربی اگر سوالی هست درخدمتم🌻
              تجربیا
              دوازدهم
              یازدهم
              دهم
              دانش-آموزان-آلاء
              دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

              Amir GhaheriA آفلاین
              Amir GhaheriA آفلاین
              Amir Ghaheri
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #18

              Trtp Mo
              سلام روزتون بخیر ببخشید با وقتایی که تنبلی حاد و بی حسی میاد سراغمون چه کنیم؟🤦‍♂️

              Trtp MoT 1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • Amir GhaheriA Amir Ghaheri

                Trtp Mo
                سلام روزتون بخیر ببخشید با وقتایی که تنبلی حاد و بی حسی میاد سراغمون چه کنیم؟🤦‍♂️

                Trtp MoT آفلاین
                Trtp MoT آفلاین
                Trtp Mo
                دانش آموزان آلاء
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #19

                Amir Ghaheri سلام وقت بخیر
                بنظر من تنها راه فرار از تنبلی شروع کردن کار موردنظر هست مثلا برای درس خوندن ، شما تا وقتی که بشینید فکر کنید چه راهی برای از بین بردن از تنبلی موجود داره قطعا همون تنبلی رو ادامه میدید
                اما هنگامی که شروع به کاری میکنید دیگه حتی فکر تنبلی هم به ذهنتون خطور نمیکنه
                در مواقعی که خسته هستید سعی کنید به مدت طولانی نخوابید اگر میتونید ۳۰ دقیقه بخوابید اما اگر خوابتون طولانیه بنظرم موقع استراحت اصلا سمت رختخواب نرید به جای اون گوش دادن به آهنگ و همچنین انجام چند حرکت کششی ساده و شستن صورت با آب سرد باعث از بین بردن خستگی میشه
                با برنامه زندگی کنید یعنی صبح که از خواب بیدار میشید کاملا بدونید که قراره چه کاری انجام بدید و سردرگم نباشید چون همین باعث اتلاف وقت و تنبلی میشه
                از فضای مجازی دور باشید و فقط به هدفتون و درستون فکر کنید روزانه حداکثر یکساعت از موبایل استفاده کنین البته دیدن فیلم های درسی و جزوه ها اشکالی نداره
                قطعا فضای مجازی باعث اتلاف وقتتون میشه
                موفق باشید🌱

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • Trtp MoT Trtp Mo

                  Bahar Gh دوست عزیز این پست رو بخون نه قبلی
                  این کامل تره

                  شاید طولانی باشه اما لطفا تا آخر بخون امیدوارم کمکت کنه❤
                  خب ببین من دقیق نمیدونم که شما چقدر ساعت مطالعه ت هست و چقدر تست میزنی و اینکه سرعت مطالعه ت چقدره اما باید اینو بگم که میتونی به خوبی مطالب رو جمع بندی کنی به یک شرط؟! و اونم تلاش زیاده
                  باید تنبلی و بی حوصلگی و بی هدفی رو کنار بزاری و با تمام وجود به هدفت فکر کنی
                  خب حالا شما باید از دهم شروع کنی ، اما در کنار دهم میتونید یازدهم یا دوازدهم رو پیش ببری ،
                  اگر هیچ تسلطی نداری توصیه میکنم دوازدهم رو انتخاب کنی چون دوازدهم علاوه بر این که خیلی مهمه برای امتحانات هم نهاییه ، از دهم شروع کن به خوندن و تست تست تست فراوان یادت نره ، هرچقدرررررررر که بخونی فایده نداره چون در طی فوقش یک هفته مطالب فراموش میشه پس راه حلش تست زدنه حتی به غلط ، و مهمتر از تست زدن چیه؟ بررسی و تحلیل اشتباهات تست ، چون تست بدون بررسی ارزشی نداره
                  جدول برنامه ریزی به این صورت : عرض جدول روز های هفته ، طول جدول : تایم ها که میتونی ساعتی باشن مثلا ۹ الی ۱۱ یا اینکه فقط بنویسیم تایم اول : مثلا ۲ ساعت
                  خب من برنامه خودم به صورت ۳ اختصاصی + ۲ عمومی + یک روتین
                  روزی ۲ عمومی باید پایه ثابت برنامه ت باشه اما در خصوص اختصاصی ها میتونی ۲ الی ۳ یا ۴ بزاری
                  پیشنهادم ۳ تاس
                  بستگی داره چقدر تنوع پسند باشی و با کدوما راحت تر باشی
                  اما ببین نسبت اختصاصی به عمومی برابر ۲ باید باشه یعنی اگر در روز ۳ ساعت عمومی میخونی (دو تایم ۱/۵) باید ۶ ساعت اختصاصی بخونی که مجموعا میشه ۹ ساعت که یکساتم روتین یا جبرانی یا مرور قرار میدی
                  مرور به چه صورت؟ من امروز شیمی ۱۰ خوندم صفحه ۱۰ تا ۲۰ حالا فردا که دوباره شیمی دارم ۱۰ الی ۲۰ دقیقه اول مطالعه م رو اختصاص میدم به ۱۰ صفحه ی دیروزم و یه نگاه کوتاه + ۱۰ تست ازش حل میکنم
                  حالا من ۳ نمونه برنامه برات مینویسم تا که راهنمایی باشه برای راهت
                  نمونه ۱ : دو اختصاصی + دو عمومی + روتین قرابت و آرایه
                  روز زوج : زیست + فیزیک + دینی + ادبیات + روتین قرابت و آرایه
                  روز فرد : ریاضی + شیمی + زبان + عربی + روتین قرابت و آرایه
                  دوشنبه و چهارشنبه و جمعه : یک تایم ۱ الی ۲ ساعت جبرانی و اگه از درسات عقب نموندی و جبرانی لازم نداشتی مرور انجام میدی
                  نمونه ۲ : ۳ اختصاصی + ۲ عمومی + روتین
                  روز زوج : زیست + شیمی + ریاضی + ادبیات + عربی+ روتین
                  روز فرد : زیست + شیمی + فیزیک+ زبان + عربی+ روتین

                  نمونه ۳ : که نمیپسندمش : ۴ اختصاصی + ۱ الی ۲ عمومی
                  حالا ببین دروس عمومی رو حتما از دهم شروع کن برای آزمون ۸ بهمن اما اختصاصی بنظرم از دهم شروعش کن و لازم نیست کل دهم رو بخونی بلکه هدف گذاری کن که مثلا در این ۲ هفته فصل ۱ + ۲ شیمی دهم رو میخونم ولی به این توجه کن اون مبحثی که میخونی توجه زیادی بهش داشته باش نه اینکه وسواس مطالعاتی داشته باشی بلکه تست فراوان بزن
                  به زیست و شیمی خیلی توجه کن زیست رو هرروز بخونی خوبه
                  میتونی روزی ۲ ساعت دوازدهم + ۸ ساعت دهم بخونی
                  البته اصلا لارم نیست بخاطر اون نگران نباش تو سعی کن که از وقتت به نحو احسن استفاده کنی و درسا رو خیلی خوب بخونی
                  جبرانی رو حتما داشته باش شاید روزی کاری برات پیش اومد و نتونستی یکی دو واحد درس بخونی تا برنامه ت بهم نریزه

                  موفق باشین

                  Bahar GhB آفلاین
                  Bahar GhB آفلاین
                  Bahar Gh
                  دانش آموزان آلاء
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #20

                  Trtp Mo سلام ممنون بابت راهنمایی مفیدتون در مورد ساعت مطالعه و تعداد تست بگم که من اصلا هیچی درس نخوندم تا الان که ببینم ساعت مطالعم چقدره تستم حتی یک دونه هم حل نکردم راه ابریشم دارم کتاب هاش و هم خریدم و می‌خوام از بهمن تازه شروع کنم و خیلیم استرس دارم

                  Trtp MoT 2 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • Bahar GhB Bahar Gh

                    Trtp Mo سلام ممنون بابت راهنمایی مفیدتون در مورد ساعت مطالعه و تعداد تست بگم که من اصلا هیچی درس نخوندم تا الان که ببینم ساعت مطالعم چقدره تستم حتی یک دونه هم حل نکردم راه ابریشم دارم کتاب هاش و هم خریدم و می‌خوام از بهمن تازه شروع کنم و خیلیم استرس دارم

                    Trtp MoT آفلاین
                    Trtp MoT آفلاین
                    Trtp Mo
                    دانش آموزان آلاء
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #21

                    Bahar Gh خواهش میکنم عزیزم خب حالا که اینطوره شما از ۵ ساعت شروع کنید اما خب قطعا باید افزایشش بدیم ، و همچنین از پایه دهم ، عکس هایی که ارسال کردم برای افرادی مثل شماست که از صفر شروع کردن

                    در هنگام خواندن لطفا وسواس نداشته باشین منظورم اینه که
                    وقتی یک خط رو میخونید صدبار برنگردید دوباره بخونینش چون این میشه وسواس مطالعاتی
                    نکته خیلی مهم این که حتما وقتی درسی رو میخونید تست هاشم حل کنید و اصلا اصلا استرس درست یا غلط بودنش رو نداشته باش ، بالاخره هر تست اشتباهی یک دلیلی داره و ما باید این دلیل رو بررسی کنیم که چرا بهار این تست رو اشتباه حل کرده

                    من این برنامه رو برای فرداتون پیشنهاد میدم:

                    زیست شناسی ۱ : فصل ۱ گفتار ۱ (متن کتاب درسی+ درسنامه + حل ۱۵ تست آموزشی) ،۲ ساعت

                    شیمی ۱ : فصل ۱ صفحه ۱ تا ۷ (متن کتاب درسی + درسنامه + ۱۵ تست آموزشی) ، ۱/۵ ساعت

                    دین و زندگی ۱ : درس ۱ (متن کتاب درسی + درسنامه + ۱۸ تست آموزشی) ، ۱/۵ ساعت

                    اگه خودتون نتونستین برنامه بنویسین برای نوشتن برنامه در خدمتم گلم
                    راستی حتما هر یکساعت یکبار ۱۰ دقیقه استراحت کنید هر یک ساعت و نیم یکبار ۲۰ دقیقه و هر ۲ ساعت یکبار نیم ساعت استراحت رو حتما داشته باشید

                    Bahar GhB 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    2
                    • Bahar GhB Bahar Gh

                      Trtp Mo سلام ممنون بابت راهنمایی مفیدتون در مورد ساعت مطالعه و تعداد تست بگم که من اصلا هیچی درس نخوندم تا الان که ببینم ساعت مطالعم چقدره تستم حتی یک دونه هم حل نکردم راه ابریشم دارم کتاب هاش و هم خریدم و می‌خوام از بهمن تازه شروع کنم و خیلیم استرس دارم

                      Trtp MoT آفلاین
                      Trtp MoT آفلاین
                      Trtp Mo
                      دانش آموزان آلاء
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #22

                      Bahar Gh اینم بگم استرس همه چیز رو خراب میکنه
                      آرامشت رو به هم میزنه
                      تمرکزت رو پایین میاره
                      مطالعه ت رو بی کیفیت میکنه
                      و مهمتر از همه هیچ فایده ای برات نداره
                      پس استرس کاملا بی فایده س اون تلاش هستش که باید قوی ش کنی نه استرست
                      راستی در مورد فیلم های راه ابریشم بگم که خیلی عالی هستن به شرطی که ازشون بهره ببری و پیشنهادم اینه یه خورده سرعتش رو بالا ببر چون خیلی آروم هستن و وقتت رو تلف میکنن من با سرعت ۱/۵ الی ۳ نگاهشون میکنم با برنامه MX PLAYER ، به حرف دیگران هم اینقد گوش نده که تا کسی گفت بده شما نظرت عوض بشه نه منم راه ابریشم دارم و خیلی خوبه اصلا شک نداشته باش

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • Trtp MoT Trtp Mo

                        Bahar Gh خواهش میکنم عزیزم خب حالا که اینطوره شما از ۵ ساعت شروع کنید اما خب قطعا باید افزایشش بدیم ، و همچنین از پایه دهم ، عکس هایی که ارسال کردم برای افرادی مثل شماست که از صفر شروع کردن

                        در هنگام خواندن لطفا وسواس نداشته باشین منظورم اینه که
                        وقتی یک خط رو میخونید صدبار برنگردید دوباره بخونینش چون این میشه وسواس مطالعاتی
                        نکته خیلی مهم این که حتما وقتی درسی رو میخونید تست هاشم حل کنید و اصلا اصلا استرس درست یا غلط بودنش رو نداشته باش ، بالاخره هر تست اشتباهی یک دلیلی داره و ما باید این دلیل رو بررسی کنیم که چرا بهار این تست رو اشتباه حل کرده

                        من این برنامه رو برای فرداتون پیشنهاد میدم:

                        زیست شناسی ۱ : فصل ۱ گفتار ۱ (متن کتاب درسی+ درسنامه + حل ۱۵ تست آموزشی) ،۲ ساعت

                        شیمی ۱ : فصل ۱ صفحه ۱ تا ۷ (متن کتاب درسی + درسنامه + ۱۵ تست آموزشی) ، ۱/۵ ساعت

                        دین و زندگی ۱ : درس ۱ (متن کتاب درسی + درسنامه + ۱۸ تست آموزشی) ، ۱/۵ ساعت

                        اگه خودتون نتونستین برنامه بنویسین برای نوشتن برنامه در خدمتم گلم
                        راستی حتما هر یکساعت یکبار ۱۰ دقیقه استراحت کنید هر یک ساعت و نیم یکبار ۲۰ دقیقه و هر ۲ ساعت یکبار نیم ساعت استراحت رو حتما داشته باشید

                        Bahar GhB آفلاین
                        Bahar GhB آفلاین
                        Bahar Gh
                        دانش آموزان آلاء
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #23

                        Trtp Mo ممنون واقعا😍ازتون تشکر میکنم

                        Trtp MoT 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • Bahar GhB Bahar Gh

                          Trtp Mo ممنون واقعا😍ازتون تشکر میکنم

                          Trtp MoT آفلاین
                          Trtp MoT آفلاین
                          Trtp Mo
                          دانش آموزان آلاء
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #24

                          Bahar Gh خواهش میکنم عزیزدلم

                          Bahar GhB 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • Trtp MoT Trtp Mo

                            Bahar Gh خواهش میکنم عزیزدلم

                            Bahar GhB آفلاین
                            Bahar GhB آفلاین
                            Bahar Gh
                            دانش آموزان آلاء
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #25

                            Trtp Mo ببخشید یه سوال
                            شما خودتون کنکوری هستین؟و اینکه دخترین یا پسر؟😁😍

                            Trtp MoT 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            0
                            • Bahar GhB Bahar Gh

                              Trtp Mo ببخشید یه سوال
                              شما خودتون کنکوری هستین؟و اینکه دخترین یا پسر؟😁😍

                              Trtp MoT آفلاین
                              Trtp MoT آفلاین
                              Trtp Mo
                              دانش آموزان آلاء
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #26

                              Bahar Gh بله دوازدهم تجربی هستم و دختر🤭

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • Trtp MoT Trtp Mo

                                سلام دوستان وقتتون بخیر
                                در هر پایه ای و در رشته ی تجربی اگر سوالی هست درخدمتم🌻
                                تجربیا
                                دوازدهم
                                یازدهم
                                دهم
                                دانش-آموزان-آلاء
                                دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

                                Bahar GhB آفلاین
                                Bahar GhB آفلاین
                                Bahar Gh
                                دانش آموزان آلاء
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #27

                                Trtp Mo سلام عزیزم خوبید؟
                                خواستم ازتون کمک بخوام طبق برنامه ای که بهم دادین من توی روز بیشتر از چهارپارت نمیتونم توی برنامه ام بذارم حالا منی که از الان می‌خوام با راه ابریشم بخونم مثلاً اگر نود دقیقه وقت بذارم برای زیستم فقط یه دونه فیلم نیم ساعته میتونم ببینم بعد مطالعه و تستم فقط یک ساعت وقت اضافه میاد😑 اینجوری که نمیتونم تا ازمون همه ی فیلمها و ببینم یه عالمه فیلمه بعد تست هم که می‌خوام حل کنم کتاب ها پاسخ تشریحی ندارن من دیگه کی فیلم حل تست هارو ببینم مدرسمون ۱۲:۴۵ تعطیله من اگه دو هم شروع کنم تا دوازده شب فقط ده ساعت وقته ولی خودم یک سری کارهای واجب غیر درسی دارم که لازمه و می‌خوام انجام بدم زمان برای کار های دیگمم می‌خوام نمیشه که😢شما هم روزی پنج تا فیلم از راه ابریشم میبینید؟چجوری فیلمها رو میبینید؟
                                می‌خوام از صفر شروع کنم ولی نمیدونم چجوری نمرات ترم یکمم گند زدم خیلی ناامیدم

                                Trtp MoT 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • Bahar GhB Bahar Gh

                                  Trtp Mo سلام عزیزم خوبید؟
                                  خواستم ازتون کمک بخوام طبق برنامه ای که بهم دادین من توی روز بیشتر از چهارپارت نمیتونم توی برنامه ام بذارم حالا منی که از الان می‌خوام با راه ابریشم بخونم مثلاً اگر نود دقیقه وقت بذارم برای زیستم فقط یه دونه فیلم نیم ساعته میتونم ببینم بعد مطالعه و تستم فقط یک ساعت وقت اضافه میاد😑 اینجوری که نمیتونم تا ازمون همه ی فیلمها و ببینم یه عالمه فیلمه بعد تست هم که می‌خوام حل کنم کتاب ها پاسخ تشریحی ندارن من دیگه کی فیلم حل تست هارو ببینم مدرسمون ۱۲:۴۵ تعطیله من اگه دو هم شروع کنم تا دوازده شب فقط ده ساعت وقته ولی خودم یک سری کارهای واجب غیر درسی دارم که لازمه و می‌خوام انجام بدم زمان برای کار های دیگمم می‌خوام نمیشه که😢شما هم روزی پنج تا فیلم از راه ابریشم میبینید؟چجوری فیلمها رو میبینید؟
                                  می‌خوام از صفر شروع کنم ولی نمیدونم چجوری نمرات ترم یکمم گند زدم خیلی ناامیدم

                                  Trtp MoT آفلاین
                                  Trtp MoT آفلاین
                                  Trtp Mo
                                  دانش آموزان آلاء
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #28

                                  Bahar Gh سلام بهار جان وقتت بخیر
                                  ببین اولین نکته اینکه مگه قراره همه ی نکات فیلم رو بنویسی که اینقد وقت میبره؟! نباید این کار رو بکنی با هر درسی خب جزوه ش هست و شما فقط یه سری نکات مهم رو مینویسی که همش چند صفحه بیشتر نمیشه برای مثلا ۳۰ تا فیلم تقریبا ۷ صفحه بشه
                                  بعدشم باید عادت کنی به تندخوانی من فیلم هارو با سرعت ۲ میبینم و حتی گاهی اوقات بیشتر این یعنی چی یعنی اینکه هر فیلم ۱۵ دقیقه میشه نه ۳۰ دقیقه
                                  از مدرسه که اومدی درست رو شروع کن ببین بهار روراست بهت بگم وقت نداریم تا کنکور ، باید زیاد بخونیم اینکه من تازه شروع کردم و میرم مدرسه و کار دارم و مهمونی میرم و اینا فقط و فقط ظلمه به کنکورمون و آینده مون نه برای تو بلکه برای همه ی مایی که کنکور داریم
                                  پس ببین اگه میخوای به هدفت برسی اگه میخوای یکسال دیگه دوباره با همین کتابا نگذره شروع کن ، اینقدر وسواس نداشته باش همه نکان رو ننویس همشون که لازم نیستن بنویسی مثلا شیمی نکته ها توی جزوه ش هست تو فقط بعضی ها که بالاخره موقع تدریس میگه رو مینویسی نه همشون
                                  از روی اون برنامه که نوشتم شروع کن با ۴ درس ، هر درس اختصاصی ۱/۵ الی ۲ ساعت
                                  هر درس عمومی ۱ ساعت

                                  Bahar GhB 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • Bahar GhB Bahar Gh

                                    Trtp Mo سلام عزیزم خوبید؟
                                    خواستم ازتون کمک بخوام طبق برنامه ای که بهم دادین من توی روز بیشتر از چهارپارت نمیتونم توی برنامه ام بذارم حالا منی که از الان می‌خوام با راه ابریشم بخونم مثلاً اگر نود دقیقه وقت بذارم برای زیستم فقط یه دونه فیلم نیم ساعته میتونم ببینم بعد مطالعه و تستم فقط یک ساعت وقت اضافه میاد😑 اینجوری که نمیتونم تا ازمون همه ی فیلمها و ببینم یه عالمه فیلمه بعد تست هم که می‌خوام حل کنم کتاب ها پاسخ تشریحی ندارن من دیگه کی فیلم حل تست هارو ببینم مدرسمون ۱۲:۴۵ تعطیله من اگه دو هم شروع کنم تا دوازده شب فقط ده ساعت وقته ولی خودم یک سری کارهای واجب غیر درسی دارم که لازمه و می‌خوام انجام بدم زمان برای کار های دیگمم می‌خوام نمیشه که😢شما هم روزی پنج تا فیلم از راه ابریشم میبینید؟چجوری فیلمها رو میبینید؟
                                    می‌خوام از صفر شروع کنم ولی نمیدونم چجوری نمرات ترم یکمم گند زدم خیلی ناامیدم

                                    Trtp MoT آفلاین
                                    Trtp MoT آفلاین
                                    Trtp Mo
                                    دانش آموزان آلاء
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #29

                                    Bahar Gh بعدشم یک نکته خیلی مهم شما همش به فکر آزمونی دقیقا مث من ولی این اشتباه محضه
                                    من میتونم امروز کل شیمی دهم رو بخونم و فردا به خودم افتخار کنم که آره همه شیمی تموم شد درحالیکه آیا میتونم سوالی ازش جواب بدم؟! قطعا که نمیتونم چون تسلط لازمه و من نداشتم
                                    ببین تو به فکر تیرماه باش نه آزمون قلم چی
                                    سعی کن تا اون موقع مباحث رو برسونی نه فقط آزمون ، تو حتی اگه به آزمون برسونی و کنکورتو بلد نباشی انگار هیچ کاری نکردی
                                    ناامیدی هم ممنوع
                                    منم ناراحتم ازینکه وقت نداریم ولی بهار ببین ناراحتی و ناامیدی چیزی رو درست میکنه؟ اگه درست میکنه تا بشینیم باهم گریه کنیم تا کنکور😂
                                    پس قشنگ فکر کن کارهاتو اولویت بندی کن درسای مهمتو بخون لازم نیست تا آزمون بعدی همه ی درسا رو بخونی بعدش نتونی ۵ درصد زیست درست بزنی
                                    پس اگه دو فصل شیمی بخونی مثلا ، اما با تست و تسلط هزار برابر بهتر از اینکه ۶ فصل بخونی و نتونی سوالی حل کنی

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • Trtp MoT Trtp Mo

                                      Bahar Gh سلام بهار جان وقتت بخیر
                                      ببین اولین نکته اینکه مگه قراره همه ی نکات فیلم رو بنویسی که اینقد وقت میبره؟! نباید این کار رو بکنی با هر درسی خب جزوه ش هست و شما فقط یه سری نکات مهم رو مینویسی که همش چند صفحه بیشتر نمیشه برای مثلا ۳۰ تا فیلم تقریبا ۷ صفحه بشه
                                      بعدشم باید عادت کنی به تندخوانی من فیلم هارو با سرعت ۲ میبینم و حتی گاهی اوقات بیشتر این یعنی چی یعنی اینکه هر فیلم ۱۵ دقیقه میشه نه ۳۰ دقیقه
                                      از مدرسه که اومدی درست رو شروع کن ببین بهار روراست بهت بگم وقت نداریم تا کنکور ، باید زیاد بخونیم اینکه من تازه شروع کردم و میرم مدرسه و کار دارم و مهمونی میرم و اینا فقط و فقط ظلمه به کنکورمون و آینده مون نه برای تو بلکه برای همه ی مایی که کنکور داریم
                                      پس ببین اگه میخوای به هدفت برسی اگه میخوای یکسال دیگه دوباره با همین کتابا نگذره شروع کن ، اینقدر وسواس نداشته باش همه نکان رو ننویس همشون که لازم نیستن بنویسی مثلا شیمی نکته ها توی جزوه ش هست تو فقط بعضی ها که بالاخره موقع تدریس میگه رو مینویسی نه همشون
                                      از روی اون برنامه که نوشتم شروع کن با ۴ درس ، هر درس اختصاصی ۱/۵ الی ۲ ساعت
                                      هر درس عمومی ۱ ساعت

                                      Bahar GhB آفلاین
                                      Bahar GhB آفلاین
                                      Bahar Gh
                                      دانش آموزان آلاء
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #30

                                      Trtp Mo نه من منظورم مهمونی نیست من در حالت عادیم که کنکور ندارم مهمونی نمیرم😁کلا از خونه بیرون نمیرم تلویزیون و فیلم و اهنگم اصلا متاسفانه اعتیادم فقط گوشی و اینترنت و اینستاگرامه و بس من منظورم یک سری دوره های موفقیت و تندخوانیه که خریدم که باید روزی دو سه ساعت وقت بذارم براشون اینارو میترسم وقت کم بیارم چون خیلی عالین و میتونن واسه کنکورم خیلی کمکم کنن

                                      Trtp MoT 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      0
                                      • marzie binaeeM آفلاین
                                        marzie binaeeM آفلاین
                                        marzie binaee
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #31

                                        سلام شخصی که الان راه ابریشم زبان رو خریده از فرسنگ اول ببینه یا طبق برنامه ازمون ازمایشی که شرکت می کنه یعنی فرسنگ۶

                                        Trtp MoT 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        0
                                        • Bahar GhB Bahar Gh

                                          Trtp Mo نه من منظورم مهمونی نیست من در حالت عادیم که کنکور ندارم مهمونی نمیرم😁کلا از خونه بیرون نمیرم تلویزیون و فیلم و اهنگم اصلا متاسفانه اعتیادم فقط گوشی و اینترنت و اینستاگرامه و بس من منظورم یک سری دوره های موفقیت و تندخوانیه که خریدم که باید روزی دو سه ساعت وقت بذارم براشون اینارو میترسم وقت کم بیارم چون خیلی عالین و میتونن واسه کنکورم خیلی کمکم کنن

                                          Trtp MoT آفلاین
                                          Trtp MoT آفلاین
                                          Trtp Mo
                                          دانش آموزان آلاء
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #32

                                          Bahar Gh بنظرم یه طوری پخشش کن توی برنامه ت ، مثلا روزی ۱/۵ ساعت وقت براش بزار
                                          اتفاقا خودمم دوره تندخوانی خریدم😂 کنکور وقت برای هیچی نمیزاره

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          0
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع