بنظرتون خوبه تا ۵ ماه؟
-
@asghar-ejl دوازدهمو یه جورایی میشه گفت تا اخرشو رفتم.
ولی بازم نیازه درسنامه رو بخونم و تست
مشکلم بیشتر رو دروس تسته. -
بهار O_o اره 4500
zahra maleki منطقه چند؟
-
zahra maleki رتبت شد ۴۵۰۰؟
بهار O_o البته من کل تابستان و 3 ماهه پاییز رو خوندم ولی دی و خرداد هیچی نخوندم
-
zahra maleki منطقه چند؟
بهار O_o منطقه 2
-
بهار O_o البته من کل تابستان و 3 ماهه پاییز رو خوندم ولی دی و خرداد هیچی نخوندم
zahra maleki خوب بود رتبت
-
zahra maleki خوب بود رتبت
بهار O_o نه خوب نبوده اگه خوب بود پزشکی میدادن
-
بهار O_o منطقه 2
zahra maleki اگ امسال بود پزشکی میوردی
-
zahra maleki اگ امسال بود پزشکی میوردی
بهار O_o اره حالا که موندم انشالله امسال
-
بهار O_o نه خوب نبوده اگه خوب بود پزشکی میدادن
zahra maleki انشالله امسال ب چیزی که میخوایی میرسی🌺🌺
-
zahra maleki انشالله امسال ب چیزی که میخوایی میرسی🌺🌺
بهار O_o و همچنین
-
بهار O_o دوازدهم تو یه ماه؟!
@narjes-hashemi نمیشه؟ نیمسال اولو ک خوندم نیمسال دومم آشنایی دارم با بعضی از درسها
-
بهار O_o و همچنین
zahra maleki 🌹🌹 من تموم تلاشمو میکنمم بابام میگه قبول نشی سکته میکنم😑دیگه از استرس دارم سکته میکنم هر کاریم میکنم همین امساله
-
@سجاد-ذوالفقاری شما نظری نداری؟
-
بهار O_o عااا این بستگی به شناخت خودتون داره...
با درنظر گرفتن تفاوت آشنایی با مباحث، و خب تسلط روی مباحث
تسلطی که با تست روال میشه،
تست هم که بیشتر از خود آموزش زمان میخواد
کاری به وقت ندارم
اتفاقا کم نداشتیم پزشکی۶ ماه آخر..
منتهی برنامه ریزی رو با مشاور هماهنگ کنید. -
zahra maleki 🌹🌹 من تموم تلاشمو میکنمم بابام میگه قبول نشی سکته میکنم😑دیگه از استرس دارم سکته میکنم هر کاریم میکنم همین امساله
بهار O_o نه بابا استرس نگیر داداش من 2 سال موند پشت کنکور و امسال پزشکی قبول شد در عوض من نشدم :disappointed_face:
-
بهار O_o عااا این بستگی به شناخت خودتون داره...
با درنظر گرفتن تفاوت آشنایی با مباحث، و خب تسلط روی مباحث
تسلطی که با تست روال میشه،
تست هم که بیشتر از خود آموزش زمان میخواد
کاری به وقت ندارم
اتفاقا کم نداشتیم پزشکی۶ ماه آخر..
منتهی برنامه ریزی رو با مشاور هماهنگ کنید.@narjes-hashemi مشاور خوب دورو ورم نیست🤦🏻♀️




