زبااان درصد بالاها
-
بچه ها من زبان خیلی ضیفه تو ترجمه گیر میکنم میترسم خیلی تو کنکور نزنم چیزی میشع راهنمای کنین@دانش-آموزان-آلاء بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
-
زبان جزو راحت ترین درسای عمومیه
لغت بخون
گرامر کار کن
و تمام
کلوز ریدینگ هم نصفش با لغت - گرامر حل میشه...وقت داشتی یکمم سوالای کلوز ریدینگ سالای قبل رو کار کن
ولی اگه از پایه شدید مشکل داری نهایتا میتونم بگم برو یه نکته تست ببین...حیفه درصد خوب نزنیش... و درصد خیلی پایین بزنی مطمئن باشه تو تراز و رتبه خیلی تاثیر منفی داره چون اکثرا خوب میزنن -
اگه یه کتاب کم حجم ولی کافی برا درصد حدود 50 تا 60 میخوای من بهت جمع بندی مهروماه رو معرفی میکنم
اگه تستاش رو کامل مسلط بشی
و لغات کتابم کامل فول بلد باشی
تسلط خوبی میتونی کسب کنی تو زمان تو مدت زمان کم -
زبان جزو راحت ترین درسای عمومیه
لغت بخون
گرامر کار کن
و تمام
کلوز ریدینگ هم نصفش با لغت - گرامر حل میشه...وقت داشتی یکمم سوالای کلوز ریدینگ سالای قبل رو کار کن
ولی اگه از پایه شدید مشکل داری نهایتا میتونم بگم برو یه نکته تست ببین...حیفه درصد خوب نزنیش... و درصد خیلی پایین بزنی مطمئن باشه تو تراز و رتبه خیلی تاثیر منفی داره چون اکثرا خوب میزننمحمدرضا درستی اره چون اکثرا زباناشون خوبه خیلی میترسم
-
اگه یه کتاب کم حجم ولی کافی برا درصد حدود 50 تا 60 میخوای من بهت جمع بندی مهروماه رو معرفی میکنم
اگه تستاش رو کامل مسلط بشی
و لغات کتابم کامل فول بلد باشی
تسلط خوبی میتونی کسب کنی تو زمان تو مدت زمان کممحمدرضا درستی حتی اگه پایم صعیف بلشه ؟ تو گرامر خبم ولی توی ترجمه نه
-
محمدرضا درستی حتی اگه پایم صعیف بلشه ؟ تو گرامر خبم ولی توی ترجمه نه
@yeganeh-fallah
بجز گرامر تو هرچیزی ضعف داری باید لغت بلد باشی
لغت هم هیچ راهی نداره جز خوندن و تمرین کردنش
باید بشینی لغت های هر درس و بخونی و برا هر درس 30 40 تا حداقل تست بزنی تا یادگیریت تثبیت بشه
بنظرم بهتره یه دور کل لغت های انگلیسی رو تو یکی دو هفته بخونی تموم شه بره بعد شروع کنی تست بزنی...اینم یه ایده است...یا میتونی درس به درس بری جلو...هرطور صلاحه


