نمودار جریان القایی
-
سلام دوستان
این سوال رو چجوری تحلیل میکنیم؟
کلا میخوایم توی سوالایی که قاب از میدان میگذره نمودار جریان بکشیم چطوری باید جلو بریم؟

-
S Sara_R marked this topic as a question on
-
سلام دوستان
این سوال رو چجوری تحلیل میکنیم؟
کلا میخوایم توی سوالایی که قاب از میدان میگذره نمودار جریان بکشیم چطوری باید جلو بریم؟

شده گزینه یک
اما یه سوال پیش میاد
مگه خود درسنامه نگفته شار زیاد بشه جریان منفیه

پس چرا گزینه ۲ نمیشه؟
گزینه یک که ابتدا شار داره زیاد میشه جریان مثبته ک
چجوریاس؟🤔 -
سلام دوستان
این سوال رو چجوری تحلیل میکنیم؟
کلا میخوایم توی سوالایی که قاب از میدان میگذره نمودار جریان بکشیم چطوری باید جلو بریم؟

Sara_R درود
در این شکل ، همون اول که قاب تازه وارد میدان میشه ، خطوط میدان درونسو در اون زیاد ، پس در نتیچه جریانی در قاب القا میشه که این جریان یه میدان برخلاف میدان درونسو ایجاد کنه ؛ یعنی برونسو ،طبق قاعدهی دست راست پس جهت جریان پادساعتگرد خواهد بود و طبق فرض سوال ، مثبت
. -
شده گزینه یک
اما یه سوال پیش میاد
مگه خود درسنامه نگفته شار زیاد بشه جریان منفیه

پس چرا گزینه ۲ نمیشه؟
گزینه یک که ابتدا شار داره زیاد میشه جریان مثبته ک
چجوریاس؟🤔Sara_R در نمودار جریان القایی گفته است:
شده گزینه یک
اما یه سوال پیش میاد
مگه خود درسنامه نگفته شار زیاد بشه جریان منفیه

پس چرا گزینه ۲ نمیشه؟
گزینه یک که ابتدا شار داره زیاد میشه جریان مثبته ک
چجوریاس؟🤔@سینا-0
ممنونم
اینم میگید چرا اینجور درست نمیشه؟ -
Sara_R در نمودار جریان القایی گفته است:
شده گزینه یک
اما یه سوال پیش میاد
مگه خود درسنامه نگفته شار زیاد بشه جریان منفیه

پس چرا گزینه ۲ نمیشه؟
گزینه یک که ابتدا شار داره زیاد میشه جریان مثبته ک
چجوریاس؟🤔@سینا-0
ممنونم
اینم میگید چرا اینجور درست نمیشه؟ -
سلام دوستان
این سوال رو چجوری تحلیل میکنیم؟
کلا میخوایم توی سوالایی که قاب از میدان میگذره نمودار جریان بکشیم چطوری باید جلو بریم؟

-
S Sara_R marked this topic as a regular topic on
-
سلام دوستان
این سوال رو چجوری تحلیل میکنیم؟
کلا میخوایم توی سوالایی که قاب از میدان میگذره نمودار جریان بکشیم چطوری باید جلو بریم؟

Hooman Ghasemi
@سینا-0
ممنونم🌸🌸 -
S Sara_R marked this topic as a question on
-
S Sara_R has marked this topic as solved on



