دینی دهم۱۰
-
سلام دوستان:|
سوال اولو تحلیل کنید لطفا خودمم نمیدونم چرا جواب اونه:////
و سوال دومم سوال خوبیه ی نگاهی بکنین....
@سمیه-صادقلو
Mr. Wick
Matin Mousavi 1
@تجربیا -
Mahan Xodayi 2
جوابشو نگیا یکم دگ میام نگا میکنم الان نمیتونم -
@سمیه-صادقلو کسی تحلیل نکنه خودم نمیگم...
-
1)تضمین سعادت با وضع قوانین اصلا بی معنیه
2)اینکه گفته خداوند در پی تنبیه و مجازات بدکاران نیست غلطه
3)تصویر عمل، گزارش عمل، اینا غلطن
4)بهترین گزینس -
Mahan Xodayi 2
اولی چهار
دومی یک
درستع؟ -
@سمیه-صادقلو اولی درسته دومی نه...یکم دقت کنید راحته
-
Mahan Xodayi 2
اونوقت سه؟ -
@Amir-Bernousi او بله گزینه ها غلط داشتم من دنبال ایه و متن هر کدوم بودم:|
ممنونم،کامل و عالی -
Mahan Xodayi 2
اولی رو توضیح بدم؟
یا گرفتی چیشد اون دوستمون گفتن؟ -
@سمیه-صادقلو دا لوا ورمیخ بقیه هم نظر بدن....بیرزده فکیرلش...
-
@سمیه-صادقلو نه دستتون درد نکنه گرفتم چی شد...
-
Mahan Xodayi 2
بیلمیم اوندا
چتین اولدی
درس هفتو نخوندم -
-
@سمیه-صادقلو کلا دوت صفحدی اوخیا بیلسن اوخو جواب ور...
-
Mr. Wick دانش آموزان آلاء بچه های تجربی کنکور 1401 اخراج شدهreplied to Mahan Xodayi 2 on آخرین ویرایش توسط Mr. Wick انجام شده
Mahan Xodayi 2 سلام دومی گزینه سه
چون منظور متن سئوال عمل هستش که همنشین آدمه
و از اونجاییکه اعضای بدن شاهد اعمالمون هستن اون دنیا نامردا علیهمون شهادت میدن -
Mahan Xodayi 2
پاسخ578:گزینه4
چون:آیهٔ مطرح در صورت سؤال میگوید که در مجازاتها و پاداشهای الهی ظلم وجود ندارد. علت عدم ظلم آن است که باطن عمل انسان در قیامت آشکار میشود و انسان،عین عمل خود را میبیند این مفهوم در 4 آمده است.1_ابتدای این گزینه به پاداش و جزای طبیعی اشاره دارد،نه تجسم عمل و قسمت آخر به پاداش و جزای قراردادی.
2_آیهٔ مطرح در صورت سؤال به سنت سبقت رحمت بر غضب اشاره ندارد، بلکه به ظلم نکردن خدا به انسانها اشاره کرده است.
3_در قیامت،گزارش عمل انسان نمایش داده نمیشود، بلکه عین عمل تجسم مییابد.
-
@fatemeh-Ma زحمتم کشیدین این همه تایپ کردین حل شده رو برداشتن متاسفانه://
نشکل حل شده ممنونم -
Mahan Xodayi 2
پاسخ 579:گزینه4
چون:رسول خدا (ص) میفرماید:پس دقت کن همنشینی که انتخاب میکنی،نیک باشد زیرا اگر او نیک باشد،مایهٔ انس تو خواهد بود و در غیر این صورت،موجب وحشت تو میشود آن همنشین کردار توست.
از میان گزینهها،گزینهای که به کردار نادرست اشاره دارد،4 است که میگوید:«هر کس دینی غیر از اسلام اختیار کند،هرگز از او پذیرفته نخواهد شد و در آخرت از زیانکاران خواهد بود.»
بررسی سایر گزینهها:
1_این گزینه به خواست شیطان مبنی بر گمراهی انسان اشاره دارد.
2_این گزینه به هدایت نکردن کافران توسط خداوند اشاره دارد.
3_این گزینه به شهادت اعضای بدن در قیامت اشاره دارد.