shimi&point
-

-
سلام به همگی
راستش من ی نکته نوشتم خودم نمیفهممش :)
یکی اینو برا من بسط بده تشکر:)%(#ff00ea)[از واکنش استر ها با امونیاک ، امید و الکل بدست میاد بخش اسیدی استر با امونیاک امید و بخش الکلی ان نیز به صورت الکل ازاد میشود .]
@سمیه-صادقلو

نمیدونم این چقدر کمکتون میکنه -
@Ali-Valicheki
خب اینو میدونستم دگ:) -
جمله رو نمیفهمم:)
-
@سمیه-صادقلو خب پس چجور الکل تولید میشه😕💔
OH که واسه آمید میره😕 -
@Ali-Valicheki
اقای ولیچکی میدونستم نمیپرسیدم ک😂😂😂 -
@سمیه-صادقلو ببخشید😕🥺
-
@Ali-Valicheki
شوخی بید🙄😅 -
@سمیه-صادقلو 😂💔
-
سلام به همگی
راستش من ی نکته نوشتم خودم نمیفهممش :)
یکی اینو برا من بسط بده تشکر:)%(#ff00ea)[از واکنش استر ها با امونیاک ، امید و الکل بدست میاد بخش اسیدی استر با امونیاک امید و بخش الکلی ان نیز به صورت الکل ازاد میشود .]
@سمیه-صادقلو
سلام خسته نباشین درباره اون نکته ای که اونجا نوشتم اصلا به سوال شما ربطی نداشت به هر حال اگر ناراحت شدین ببخشین
داشتم درباره بنزین حرف میزدم که ترس داشتم بگم یا نگم .....
اوضاع خرابهالان من چون شما رو فالو نداشتم سوالتونو دیدم هیچ نمی دونستم سوال گذاشتین مجتبی گفت یه لحظه فکر کردم که داره چی می گه نگو شما هم همزمان سوال گذاشتین
الان تا چند دقیقه دیگه جوابشو می فرستم
به هر حال ببخشین
-
سلام به همگی
راستش من ی نکته نوشتم خودم نمیفهممش :)
یکی اینو برا من بسط بده تشکر:)%(#ff00ea)[از واکنش استر ها با امونیاک ، امید و الکل بدست میاد بخش اسیدی استر با امونیاک امید و بخش الکلی ان نیز به صورت الکل ازاد میشود .]
@سمیه-صادقلو

@سمیه-صادقلو
واقعا اونجا من اصلا منظورم شما نبودید هیچ من نمیدونستم تایپک زدین به هر حال ببخشین
منظورم بنزین بود گفتم بهتره دیگه حرف نزنم پاک کنم اش -
L lO_Ol has marked this topic as solved on


