Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. نیاز به کمکتون دارم💕💕
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

نیاز به کمکتون دارم💕💕

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سوال مشاوره ای
19 دیدگاه‌ها 6 کاربران 415 بازدیدها 6 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • FATEMEH VARANF آفلاین
    FATEMEH VARANF آفلاین
    FATEMEH VARAN
    دانش آموزان آلاء
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #3

    z Gheibi
    maryam111

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    0
    • FATEMEH VARANF آفلاین
      FATEMEH VARANF آفلاین
      FATEMEH VARAN
      دانش آموزان آلاء
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #4

      اینکه چیزی نمیگین یعنی کسی نظری نداره؟😕

      Zahra.HDZ 1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • FATEMEH VARANF FATEMEH VARAN

        اینکه چیزی نمیگین یعنی کسی نظری نداره؟😕

        Zahra.HDZ آفلاین
        Zahra.HDZ آفلاین
        Zahra.HD
        فارغ التحصیلان آلاء ⭐
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #5

        FATEMEH VARAN سلام دوست عزیز
        گروه های مربوطه رو منشن کن تا بقیه کمکت کنن😄

        دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
        دوازدهم

        So
        What is the point
        of every thing?...

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • FATEMEH VARANF FATEMEH VARAN

          سلام . من منطقه ۳ هستم.
          سال دهم رشتم ریاضی بود و تغییر رشته دادم به تجربی.
          سال دهم درسارو در حد تشریحی خوندم و تست کار نکردم ولی نمراتم خوب بود و زیستو خیلی کامل مسلط شدم چون خیلی خوندم و امتحان دادم و قبول شدم.
          ....................💕
          اومدم یازدهم که تصمیم گرفتم مدرسمو عوض کنم مدرسه رو عوض کردم تو یازدهم و چون سطح تدریس معلما کنکوری شده بود تو اون مدرسه یکم افت تحصیلی داشتم.
          ولی بازم تست خیلی کم میزدم و بیشتر میخوندم.
          خیلی میخونماا دهم در حد ۷ ۸ ساعت
          یازدهم در حد ۸۹ ساعت با وجود مدرسه و بدون مدرسه ۱۲ ۱۳ ساعت و
          دوازدهمم ۱۴ ساعت و...
          ولی خب متاسفانه اشتباهی که کردم تست کار نکردم.
          .............💕
          الان ۳ هفته موند به کنکور خب؟
          امتحان نهایی هم داریم.
          من میخوام وضعیتمو بگم بعد بگید چیکار کنم .
          قصدم پزشکی بود ولی فکر نکنم بتونم برسم بهش😓 یعنی بنظرتون میتونم رتبه ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ رو بیارم؟😢

          ........❤❤❤❤..........

          🛑شیمی دهم کامل بلدم و به تست هاش هم مسلطم جز فصل ۳.

          🛑شیمی یازدهم کامل بلدم و تستاشم دیدم جز فصل دو که توی خوندنش مشکل دارم و یادم میره مفهومش.

          🛑شیمی دوازدهمم اوکیه و تستاشو دیدم و جز فصل ۴ که هم تو خوندن و هم درسنامه مشکل دارم البته خوندن کمتر یعنی درسنامه رو یه دور بخونم قشنگ یاد میگیرم.

          🛑فیزیک دهم همه چیو بلدم و فقط تو تستای فشار مشکل دارم.

          🛑فیزیک یازدهم همه چیو بلدم .(ولی تو تست فصل یکش مشکل دارم یه جاهایی رو)

          🛑فیزیک دوازدهمم فصل ۲ خوبه فصل یکم بد نیست ولی فصل ۳ و ۴ اصلا تست نزدم.

          🛑زیست دهمم خوبه جز فصل دو ۶ ۷ باید بخونم تا یادم بیاد.

          🛑زیست یازدهمم فصل های ۴ یه گفتارش ، ۵،۶،۷،۸،۹ باید یادم بیاد. فصل های گیاهیو که کلا یادم رفته.

          🛑زیست دوازدهم فصل ۷ و ۶ و ۵ و ۴ باید یه دور دیگه خونده شه.

          🛑ریاضی که اصلاا نمیتونم تست بزنم هر چقدرم بفهمم مفهومو نمیتونم تست بزنم. در حد ۱۰ ۱۲ درصد میتونم بزنم ولی همه ی مباحث ریاضیم حوبه جز الگو و دنباله باید تست کار کنم و فصول هندسه و دوازدهمم یه دور جمع بندیو ببینم.

          🛑دینی که انگار شانسی میزنم ولی درست درمیاد جواب تستا شایدم بلد باشما نمیدونم😶ولی دینی دوازدهمم درس ۸ ۹ ۱۰ باید بخونم و دروس پایه اگه وقت بشه یدور بخونم عالیه ولی تستای هر سه سالو کار کردم به جز اون سه درس اخر دوازدهم.

          🛑ادبیات بخش آرایم خوبه ولی قرابت نه لغتم که تاحالا نخوندم املتمم خوبه و دستورم بد نیست تاریخ ادبی هم حذف کردم.

          🛑زبان که اصلا لغتم زیاد خوب نیت تا یه جاهایی خودم کلاس رفتم ولی بلد نیستم زیاد تست اصلا نزدم و این درسو شاید از کنکور حذف کنم کلا گرامرم بهتر از همشون.

          🛑عربیم خوبه چه تست چه درسنامه.

          با این وضعیت اگه برسم نقصای خوندنو (نه تست) برطرف کنم رتبم چیجوری میشه؟
          تستم که فقط میشه سراسریو بزنم.
          ممنون میشم راهنماییم کنید.
          امسال نشه باید بمیرم😭😭😭

          بچه-های-تجربی-کنکور-1401 بچه-های-تجربی-راه-ابریشم بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم بچه-های-ریاضی-کنکور-1401
          تجربیا بچه-های-همخوانی بچه-های-کنکور-تجربی-1400 بچه-های-کنکور-ریاضی-1400 دانش-آموزان-آلاء انسانیا

          رشتم تجربیه.

          Michael VeyM آفلاین
          Michael VeyM آفلاین
          Michael Vey
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #6

          FATEMEH VARAN هایی.. راستش من یازدهمیم ولی افراد زیادی مث تو دیدم ک تست کار نکردن و ... و تا جایی ک میدونم بهترین کار اینه ک تو چن وقت باقی مونده فقططط و فقططط تست کار کنی اونم فق از بخشایی ک بلدی تا حسابی تثبیتشون کنی و وقتی برا یادگیری بخشای نخونده نزار. تو همین بخشایی ک خوندی بهترین باش و زیاد ب نخونده هات فک نکن :>

          ناتینگ برای گفتن

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          3
          • FATEMEH VARANF FATEMEH VARAN

            سلام . من منطقه ۳ هستم.
            سال دهم رشتم ریاضی بود و تغییر رشته دادم به تجربی.
            سال دهم درسارو در حد تشریحی خوندم و تست کار نکردم ولی نمراتم خوب بود و زیستو خیلی کامل مسلط شدم چون خیلی خوندم و امتحان دادم و قبول شدم.
            ....................💕
            اومدم یازدهم که تصمیم گرفتم مدرسمو عوض کنم مدرسه رو عوض کردم تو یازدهم و چون سطح تدریس معلما کنکوری شده بود تو اون مدرسه یکم افت تحصیلی داشتم.
            ولی بازم تست خیلی کم میزدم و بیشتر میخوندم.
            خیلی میخونماا دهم در حد ۷ ۸ ساعت
            یازدهم در حد ۸۹ ساعت با وجود مدرسه و بدون مدرسه ۱۲ ۱۳ ساعت و
            دوازدهمم ۱۴ ساعت و...
            ولی خب متاسفانه اشتباهی که کردم تست کار نکردم.
            .............💕
            الان ۳ هفته موند به کنکور خب؟
            امتحان نهایی هم داریم.
            من میخوام وضعیتمو بگم بعد بگید چیکار کنم .
            قصدم پزشکی بود ولی فکر نکنم بتونم برسم بهش😓 یعنی بنظرتون میتونم رتبه ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ رو بیارم؟😢

            ........❤❤❤❤..........

            🛑شیمی دهم کامل بلدم و به تست هاش هم مسلطم جز فصل ۳.

            🛑شیمی یازدهم کامل بلدم و تستاشم دیدم جز فصل دو که توی خوندنش مشکل دارم و یادم میره مفهومش.

            🛑شیمی دوازدهمم اوکیه و تستاشو دیدم و جز فصل ۴ که هم تو خوندن و هم درسنامه مشکل دارم البته خوندن کمتر یعنی درسنامه رو یه دور بخونم قشنگ یاد میگیرم.

            🛑فیزیک دهم همه چیو بلدم و فقط تو تستای فشار مشکل دارم.

            🛑فیزیک یازدهم همه چیو بلدم .(ولی تو تست فصل یکش مشکل دارم یه جاهایی رو)

            🛑فیزیک دوازدهمم فصل ۲ خوبه فصل یکم بد نیست ولی فصل ۳ و ۴ اصلا تست نزدم.

            🛑زیست دهمم خوبه جز فصل دو ۶ ۷ باید بخونم تا یادم بیاد.

            🛑زیست یازدهمم فصل های ۴ یه گفتارش ، ۵،۶،۷،۸،۹ باید یادم بیاد. فصل های گیاهیو که کلا یادم رفته.

            🛑زیست دوازدهم فصل ۷ و ۶ و ۵ و ۴ باید یه دور دیگه خونده شه.

            🛑ریاضی که اصلاا نمیتونم تست بزنم هر چقدرم بفهمم مفهومو نمیتونم تست بزنم. در حد ۱۰ ۱۲ درصد میتونم بزنم ولی همه ی مباحث ریاضیم حوبه جز الگو و دنباله باید تست کار کنم و فصول هندسه و دوازدهمم یه دور جمع بندیو ببینم.

            🛑دینی که انگار شانسی میزنم ولی درست درمیاد جواب تستا شایدم بلد باشما نمیدونم😶ولی دینی دوازدهمم درس ۸ ۹ ۱۰ باید بخونم و دروس پایه اگه وقت بشه یدور بخونم عالیه ولی تستای هر سه سالو کار کردم به جز اون سه درس اخر دوازدهم.

            🛑ادبیات بخش آرایم خوبه ولی قرابت نه لغتم که تاحالا نخوندم املتمم خوبه و دستورم بد نیست تاریخ ادبی هم حذف کردم.

            🛑زبان که اصلا لغتم زیاد خوب نیت تا یه جاهایی خودم کلاس رفتم ولی بلد نیستم زیاد تست اصلا نزدم و این درسو شاید از کنکور حذف کنم کلا گرامرم بهتر از همشون.

            🛑عربیم خوبه چه تست چه درسنامه.

            با این وضعیت اگه برسم نقصای خوندنو (نه تست) برطرف کنم رتبم چیجوری میشه؟
            تستم که فقط میشه سراسریو بزنم.
            ممنون میشم راهنماییم کنید.
            امسال نشه باید بمیرم😭😭😭

            بچه-های-تجربی-کنکور-1401 بچه-های-تجربی-راه-ابریشم بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم بچه-های-ریاضی-کنکور-1401
            تجربیا بچه-های-همخوانی بچه-های-کنکور-تجربی-1400 بچه-های-کنکور-ریاضی-1400 دانش-آموزان-آلاء انسانیا

            رشتم تجربیه.

            Michael VeyM آفلاین
            Michael VeyM آفلاین
            Michael Vey
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Michael Vey انجام شده
            #7

            FATEMEH VARAN کلیییی وقت مونده تا کنکور و مطمئن باش میتونی کلییی تست کار کنی.. خدا رو چ دیدی شاید چن وقت دیگ بیای اینجا منو منشن کنی و بهم بگی ک پزشکی قبول شدی :>>>

            ناتینگ برای گفتن

            FATEMEH VARANF 1 پاسخ آخرین پاسخ
            2
            • Michael VeyM Michael Vey

              FATEMEH VARAN کلیییی وقت مونده تا کنکور و مطمئن باش میتونی کلییی تست کار کنی.. خدا رو چ دیدی شاید چن وقت دیگ بیای اینجا منو منشن کنی و بهم بگی ک پزشکی قبول شدی :>>>

              FATEMEH VARANF آفلاین
              FATEMEH VARANF آفلاین
              FATEMEH VARAN
              دانش آموزان آلاء
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #8

              Michael Vey انشاالله به امید خدا💕

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • FATEMEH VARANF FATEMEH VARAN

                سلام . من منطقه ۳ هستم.
                سال دهم رشتم ریاضی بود و تغییر رشته دادم به تجربی.
                سال دهم درسارو در حد تشریحی خوندم و تست کار نکردم ولی نمراتم خوب بود و زیستو خیلی کامل مسلط شدم چون خیلی خوندم و امتحان دادم و قبول شدم.
                ....................💕
                اومدم یازدهم که تصمیم گرفتم مدرسمو عوض کنم مدرسه رو عوض کردم تو یازدهم و چون سطح تدریس معلما کنکوری شده بود تو اون مدرسه یکم افت تحصیلی داشتم.
                ولی بازم تست خیلی کم میزدم و بیشتر میخوندم.
                خیلی میخونماا دهم در حد ۷ ۸ ساعت
                یازدهم در حد ۸۹ ساعت با وجود مدرسه و بدون مدرسه ۱۲ ۱۳ ساعت و
                دوازدهمم ۱۴ ساعت و...
                ولی خب متاسفانه اشتباهی که کردم تست کار نکردم.
                .............💕
                الان ۳ هفته موند به کنکور خب؟
                امتحان نهایی هم داریم.
                من میخوام وضعیتمو بگم بعد بگید چیکار کنم .
                قصدم پزشکی بود ولی فکر نکنم بتونم برسم بهش😓 یعنی بنظرتون میتونم رتبه ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ رو بیارم؟😢

                ........❤❤❤❤..........

                🛑شیمی دهم کامل بلدم و به تست هاش هم مسلطم جز فصل ۳.

                🛑شیمی یازدهم کامل بلدم و تستاشم دیدم جز فصل دو که توی خوندنش مشکل دارم و یادم میره مفهومش.

                🛑شیمی دوازدهمم اوکیه و تستاشو دیدم و جز فصل ۴ که هم تو خوندن و هم درسنامه مشکل دارم البته خوندن کمتر یعنی درسنامه رو یه دور بخونم قشنگ یاد میگیرم.

                🛑فیزیک دهم همه چیو بلدم و فقط تو تستای فشار مشکل دارم.

                🛑فیزیک یازدهم همه چیو بلدم .(ولی تو تست فصل یکش مشکل دارم یه جاهایی رو)

                🛑فیزیک دوازدهمم فصل ۲ خوبه فصل یکم بد نیست ولی فصل ۳ و ۴ اصلا تست نزدم.

                🛑زیست دهمم خوبه جز فصل دو ۶ ۷ باید بخونم تا یادم بیاد.

                🛑زیست یازدهمم فصل های ۴ یه گفتارش ، ۵،۶،۷،۸،۹ باید یادم بیاد. فصل های گیاهیو که کلا یادم رفته.

                🛑زیست دوازدهم فصل ۷ و ۶ و ۵ و ۴ باید یه دور دیگه خونده شه.

                🛑ریاضی که اصلاا نمیتونم تست بزنم هر چقدرم بفهمم مفهومو نمیتونم تست بزنم. در حد ۱۰ ۱۲ درصد میتونم بزنم ولی همه ی مباحث ریاضیم حوبه جز الگو و دنباله باید تست کار کنم و فصول هندسه و دوازدهمم یه دور جمع بندیو ببینم.

                🛑دینی که انگار شانسی میزنم ولی درست درمیاد جواب تستا شایدم بلد باشما نمیدونم😶ولی دینی دوازدهمم درس ۸ ۹ ۱۰ باید بخونم و دروس پایه اگه وقت بشه یدور بخونم عالیه ولی تستای هر سه سالو کار کردم به جز اون سه درس اخر دوازدهم.

                🛑ادبیات بخش آرایم خوبه ولی قرابت نه لغتم که تاحالا نخوندم املتمم خوبه و دستورم بد نیست تاریخ ادبی هم حذف کردم.

                🛑زبان که اصلا لغتم زیاد خوب نیت تا یه جاهایی خودم کلاس رفتم ولی بلد نیستم زیاد تست اصلا نزدم و این درسو شاید از کنکور حذف کنم کلا گرامرم بهتر از همشون.

                🛑عربیم خوبه چه تست چه درسنامه.

                با این وضعیت اگه برسم نقصای خوندنو (نه تست) برطرف کنم رتبم چیجوری میشه؟
                تستم که فقط میشه سراسریو بزنم.
                ممنون میشم راهنماییم کنید.
                امسال نشه باید بمیرم😭😭😭

                بچه-های-تجربی-کنکور-1401 بچه-های-تجربی-راه-ابریشم بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم بچه-های-ریاضی-کنکور-1401
                تجربیا بچه-های-همخوانی بچه-های-کنکور-تجربی-1400 بچه-های-کنکور-ریاضی-1400 دانش-آموزان-آلاء انسانیا

                رشتم تجربیه.

                mahsaaa rezaeeeM آفلاین
                mahsaaa rezaeeeM آفلاین
                mahsaaa rezaeee
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #9

                FATEMEH VARAN در نیاز به کمکتون دارم💕💕 گفته است:

                سلام . من منطقه ۳ هستم.
                سال دهم رشتم ریاضی بود و تغییر رشته دادم به تجربی.
                سال دهم درسارو در حد تشریحی خوندم و تست کار نکردم ولی نمراتم خوب بود و زیستو خیلی کامل مسلط شدم چون خیلی خوندم و امتحان دادم و قبول شدم.
                ....................💕
                اومدم یازدهم که تصمیم گرفتم مدرسمو عوض کنم مدرسه رو عوض کردم تو یازدهم و چون سطح تدریس معلما کنکوری شده بود تو اون مدرسه یکم افت تحصیلی داشتم.
                ولی بازم تست خیلی کم میزدم و بیشتر میخوندم.
                خیلی میخونماا دهم در حد ۷ ۸ ساعت
                یازدهم در حد ۸۹ ساعت با وجود مدرسه و بدون مدرسه ۱۲ ۱۳ ساعت و
                دوازدهمم ۱۴ ساعت و...
                ولی خب متاسفانه اشتباهی که کردم تست کار نکردم.
                .............💕
                الان ۳ هفته موند به کنکور خب؟
                امتحان نهایی هم داریم.
                من میخوام وضعیتمو بگم بعد بگید چیکار کنم .
                قصدم پزشکی بود ولی فکر نکنم بتونم برسم بهش😓 یعنی بنظرتون میتونم رتبه ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ رو بیارم؟😢

                ........❤❤❤❤..........

                🛑شیمی دهم کامل بلدم و به تست هاش هم مسلطم جز فصل ۳.

                🛑شیمی یازدهم کامل بلدم و تستاشم دیدم جز فصل دو که توی خوندنش مشکل دارم و یادم میره مفهومش.

                🛑شیمی دوازدهمم اوکیه و تستاشو دیدم و جز فصل ۴ که هم تو خوندن و هم درسنامه مشکل دارم البته خوندن کمتر یعنی درسنامه رو یه دور بخونم قشنگ یاد میگیرم.

                🛑فیزیک دهم همه چیو بلدم و فقط تو تستای فشار مشکل دارم.

                🛑فیزیک یازدهم همه چیو بلدم .(ولی تو تست فصل یکش مشکل دارم یه جاهایی رو)

                🛑فیزیک دوازدهمم فصل ۲ خوبه فصل یکم بد نیست ولی فصل ۳ و ۴ اصلا تست نزدم.

                🛑زیست دهمم خوبه جز فصل دو ۶ ۷ باید بخونم تا یادم بیاد.

                🛑زیست یازدهمم فصل های ۴ یه گفتارش ، ۵،۶،۷،۸،۹ باید یادم بیاد. فصل های گیاهیو که کلا یادم رفته.

                🛑زیست دوازدهم فصل ۷ و ۶ و ۵ و ۴ باید یه دور دیگه خونده شه.

                🛑ریاضی که اصلاا نمیتونم تست بزنم هر چقدرم بفهمم مفهومو نمیتونم تست بزنم. در حد ۱۰ ۱۲ درصد میتونم بزنم ولی همه ی مباحث ریاضیم حوبه جز الگو و دنباله باید تست کار کنم و فصول هندسه و دوازدهمم یه دور جمع بندیو ببینم.

                🛑دینی که انگار شانسی میزنم ولی درست درمیاد جواب تستا شایدم بلد باشما نمیدونم😶ولی دینی دوازدهمم درس ۸ ۹ ۱۰ باید بخونم و دروس پایه اگه وقت بشه یدور بخونم عالیه ولی تستای هر سه سالو کار کردم به جز اون سه درس اخر دوازدهم.

                🛑ادبیات بخش آرایم خوبه ولی قرابت نه لغتم که تاحالا نخوندم املتمم خوبه و دستورم بد نیست تاریخ ادبی هم حذف کردم.

                🛑زبان که اصلا لغتم زیاد خوب نیت تا یه جاهایی خودم کلاس رفتم ولی بلد نیستم زیاد تست اصلا نزدم و این درسو شاید از کنکور حذف کنم کلا گرامرم بهتر از همشون.

                🛑عربیم خوبه چه تست چه درسنامه.

                با این وضعیت اگه برسم نقصای خوندنو (نه تست) برطرف کنم رتبم چیجوری میشه؟
                تستم که فقط میشه سراسریو بزنم.
                ممنون میشم راهنماییم کنید.
                امسال نشه باید بمیرم😭😭😭

                بچه-های-تجربی-کنکور-1401 بچه-های-تجربی-راه-ابریشم بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم بچه-های-ریاضی-کنکور-1401
                تجربیا بچه-های-همخوانی بچه-های-کنکور-تجربی-1400 بچه-های-کنکور-ریاضی-1400 دانش-آموزان-آلاء انسانیا

                رشتم تجربیه.

                سلام شبتون بخیر.
                نمیدنم مشکلتون حل شد یا ن . به نتیجه ای رسیدید یا ن.
                ولی با توجه به چیزایی که گفتید وضع بدی ندارید
                بنظرم الان که دیگه امتحان هویت داریم و ادبیات و زبان که به نسبت سبک ترن اگه تونستی تو درسنامه اون مباحثو که یکم ضعف داریو مرور کن.
                ببین اگه صفری مثلا گیاهیو نخون ولی اگه نیاز داری به یه دیدن خب میشه جمش کرد که بنظرم تا 25 ام درسنامه هارو راست و ریس کن و بعد 25 ام :

                روزی یه ازمون بده 4 ساعت خب؟ تایمشو مثل تایم کنکور از 8 شروع کن بعدش یکم استراحت کن بعدش تحلیل ازمونو شروع کن و بعد هم مطمیناا وقت میکنی اگه تایمت بالا باشه اگه تایمت بالا هم نباشه ببر بالا تا این 25 ام .
                ازمون دادی تحلیل کردی ببین کجا ضعف داری ضعفتو پیدا کردی دیگه درسنامه رو نخون فقط اون مبحثو تست بزن {قرار بر این شد خوندنو کامل تا 25 ام تموم کنی}

                دیگه چی میخواایی؟
                ظرفیت پزشکی که بالا رف.
                تو هم که خوندنت ب نسبت خوبه و تست نزی اونممم بعضی مباحثو
                خب هرکی رفت نشس سر جلسه ازمون که قرار نیست از سوال 1 تا 270 کامللل ج بده
                پ نگران نباش
                استرس نداشته باش
                به این فکر کن از خیلیا جلویی فقط یه سری از مباحثت ناقصه
                به قول یه دوستی : خیلیا حدود 20% از کل کتابو میخونن و با ایمانی که به خودشون دارن و امید میرن حدود 70% بهتر از بقیه جواب میگیرن و قبول میشن. Yegane Dehqan

                پ.ن: یگانه این جمله اخریو صفحه چتو باز کردم از رو نوشدم :/ :beaming_face_with_smiling_eyes:

                ناشنوا باش وقتی کهـ به آرزوهای قشنگت میگن محالهـ💘🍀✨

                FATEMEH VARANF 1 پاسخ آخرین پاسخ
                2
                • mahsaaa rezaeeeM mahsaaa rezaeee

                  FATEMEH VARAN در نیاز به کمکتون دارم💕💕 گفته است:

                  سلام . من منطقه ۳ هستم.
                  سال دهم رشتم ریاضی بود و تغییر رشته دادم به تجربی.
                  سال دهم درسارو در حد تشریحی خوندم و تست کار نکردم ولی نمراتم خوب بود و زیستو خیلی کامل مسلط شدم چون خیلی خوندم و امتحان دادم و قبول شدم.
                  ....................💕
                  اومدم یازدهم که تصمیم گرفتم مدرسمو عوض کنم مدرسه رو عوض کردم تو یازدهم و چون سطح تدریس معلما کنکوری شده بود تو اون مدرسه یکم افت تحصیلی داشتم.
                  ولی بازم تست خیلی کم میزدم و بیشتر میخوندم.
                  خیلی میخونماا دهم در حد ۷ ۸ ساعت
                  یازدهم در حد ۸۹ ساعت با وجود مدرسه و بدون مدرسه ۱۲ ۱۳ ساعت و
                  دوازدهمم ۱۴ ساعت و...
                  ولی خب متاسفانه اشتباهی که کردم تست کار نکردم.
                  .............💕
                  الان ۳ هفته موند به کنکور خب؟
                  امتحان نهایی هم داریم.
                  من میخوام وضعیتمو بگم بعد بگید چیکار کنم .
                  قصدم پزشکی بود ولی فکر نکنم بتونم برسم بهش😓 یعنی بنظرتون میتونم رتبه ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ رو بیارم؟😢

                  ........❤❤❤❤..........

                  🛑شیمی دهم کامل بلدم و به تست هاش هم مسلطم جز فصل ۳.

                  🛑شیمی یازدهم کامل بلدم و تستاشم دیدم جز فصل دو که توی خوندنش مشکل دارم و یادم میره مفهومش.

                  🛑شیمی دوازدهمم اوکیه و تستاشو دیدم و جز فصل ۴ که هم تو خوندن و هم درسنامه مشکل دارم البته خوندن کمتر یعنی درسنامه رو یه دور بخونم قشنگ یاد میگیرم.

                  🛑فیزیک دهم همه چیو بلدم و فقط تو تستای فشار مشکل دارم.

                  🛑فیزیک یازدهم همه چیو بلدم .(ولی تو تست فصل یکش مشکل دارم یه جاهایی رو)

                  🛑فیزیک دوازدهمم فصل ۲ خوبه فصل یکم بد نیست ولی فصل ۳ و ۴ اصلا تست نزدم.

                  🛑زیست دهمم خوبه جز فصل دو ۶ ۷ باید بخونم تا یادم بیاد.

                  🛑زیست یازدهمم فصل های ۴ یه گفتارش ، ۵،۶،۷،۸،۹ باید یادم بیاد. فصل های گیاهیو که کلا یادم رفته.

                  🛑زیست دوازدهم فصل ۷ و ۶ و ۵ و ۴ باید یه دور دیگه خونده شه.

                  🛑ریاضی که اصلاا نمیتونم تست بزنم هر چقدرم بفهمم مفهومو نمیتونم تست بزنم. در حد ۱۰ ۱۲ درصد میتونم بزنم ولی همه ی مباحث ریاضیم حوبه جز الگو و دنباله باید تست کار کنم و فصول هندسه و دوازدهمم یه دور جمع بندیو ببینم.

                  🛑دینی که انگار شانسی میزنم ولی درست درمیاد جواب تستا شایدم بلد باشما نمیدونم😶ولی دینی دوازدهمم درس ۸ ۹ ۱۰ باید بخونم و دروس پایه اگه وقت بشه یدور بخونم عالیه ولی تستای هر سه سالو کار کردم به جز اون سه درس اخر دوازدهم.

                  🛑ادبیات بخش آرایم خوبه ولی قرابت نه لغتم که تاحالا نخوندم املتمم خوبه و دستورم بد نیست تاریخ ادبی هم حذف کردم.

                  🛑زبان که اصلا لغتم زیاد خوب نیت تا یه جاهایی خودم کلاس رفتم ولی بلد نیستم زیاد تست اصلا نزدم و این درسو شاید از کنکور حذف کنم کلا گرامرم بهتر از همشون.

                  🛑عربیم خوبه چه تست چه درسنامه.

                  با این وضعیت اگه برسم نقصای خوندنو (نه تست) برطرف کنم رتبم چیجوری میشه؟
                  تستم که فقط میشه سراسریو بزنم.
                  ممنون میشم راهنماییم کنید.
                  امسال نشه باید بمیرم😭😭😭

                  بچه-های-تجربی-کنکور-1401 بچه-های-تجربی-راه-ابریشم بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم بچه-های-ریاضی-کنکور-1401
                  تجربیا بچه-های-همخوانی بچه-های-کنکور-تجربی-1400 بچه-های-کنکور-ریاضی-1400 دانش-آموزان-آلاء انسانیا

                  رشتم تجربیه.

                  سلام شبتون بخیر.
                  نمیدنم مشکلتون حل شد یا ن . به نتیجه ای رسیدید یا ن.
                  ولی با توجه به چیزایی که گفتید وضع بدی ندارید
                  بنظرم الان که دیگه امتحان هویت داریم و ادبیات و زبان که به نسبت سبک ترن اگه تونستی تو درسنامه اون مباحثو که یکم ضعف داریو مرور کن.
                  ببین اگه صفری مثلا گیاهیو نخون ولی اگه نیاز داری به یه دیدن خب میشه جمش کرد که بنظرم تا 25 ام درسنامه هارو راست و ریس کن و بعد 25 ام :

                  روزی یه ازمون بده 4 ساعت خب؟ تایمشو مثل تایم کنکور از 8 شروع کن بعدش یکم استراحت کن بعدش تحلیل ازمونو شروع کن و بعد هم مطمیناا وقت میکنی اگه تایمت بالا باشه اگه تایمت بالا هم نباشه ببر بالا تا این 25 ام .
                  ازمون دادی تحلیل کردی ببین کجا ضعف داری ضعفتو پیدا کردی دیگه درسنامه رو نخون فقط اون مبحثو تست بزن {قرار بر این شد خوندنو کامل تا 25 ام تموم کنی}

                  دیگه چی میخواایی؟
                  ظرفیت پزشکی که بالا رف.
                  تو هم که خوندنت ب نسبت خوبه و تست نزی اونممم بعضی مباحثو
                  خب هرکی رفت نشس سر جلسه ازمون که قرار نیست از سوال 1 تا 270 کامللل ج بده
                  پ نگران نباش
                  استرس نداشته باش
                  به این فکر کن از خیلیا جلویی فقط یه سری از مباحثت ناقصه
                  به قول یه دوستی : خیلیا حدود 20% از کل کتابو میخونن و با ایمانی که به خودشون دارن و امید میرن حدود 70% بهتر از بقیه جواب میگیرن و قبول میشن. Yegane Dehqan

                  پ.ن: یگانه این جمله اخریو صفحه چتو باز کردم از رو نوشدم :/ :beaming_face_with_smiling_eyes:

                  FATEMEH VARANF آفلاین
                  FATEMEH VARANF آفلاین
                  FATEMEH VARAN
                  دانش آموزان آلاء
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #10

                  mahsaaa rezaeee مرسی 😢انگیزه گرفتم❤❤❤❤❤❤❤
                  میترسم.
                  خیلی خوب پیش میرفتم.
                  درصدام خوب بود.
                  یهو افت درصد ....
                  میسپارمش به خدای بزرگ😓💕

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • FATEMEH VARANF FATEMEH VARAN

                    سلام . من منطقه ۳ هستم.
                    سال دهم رشتم ریاضی بود و تغییر رشته دادم به تجربی.
                    سال دهم درسارو در حد تشریحی خوندم و تست کار نکردم ولی نمراتم خوب بود و زیستو خیلی کامل مسلط شدم چون خیلی خوندم و امتحان دادم و قبول شدم.
                    ....................💕
                    اومدم یازدهم که تصمیم گرفتم مدرسمو عوض کنم مدرسه رو عوض کردم تو یازدهم و چون سطح تدریس معلما کنکوری شده بود تو اون مدرسه یکم افت تحصیلی داشتم.
                    ولی بازم تست خیلی کم میزدم و بیشتر میخوندم.
                    خیلی میخونماا دهم در حد ۷ ۸ ساعت
                    یازدهم در حد ۸۹ ساعت با وجود مدرسه و بدون مدرسه ۱۲ ۱۳ ساعت و
                    دوازدهمم ۱۴ ساعت و...
                    ولی خب متاسفانه اشتباهی که کردم تست کار نکردم.
                    .............💕
                    الان ۳ هفته موند به کنکور خب؟
                    امتحان نهایی هم داریم.
                    من میخوام وضعیتمو بگم بعد بگید چیکار کنم .
                    قصدم پزشکی بود ولی فکر نکنم بتونم برسم بهش😓 یعنی بنظرتون میتونم رتبه ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ رو بیارم؟😢

                    ........❤❤❤❤..........

                    🛑شیمی دهم کامل بلدم و به تست هاش هم مسلطم جز فصل ۳.

                    🛑شیمی یازدهم کامل بلدم و تستاشم دیدم جز فصل دو که توی خوندنش مشکل دارم و یادم میره مفهومش.

                    🛑شیمی دوازدهمم اوکیه و تستاشو دیدم و جز فصل ۴ که هم تو خوندن و هم درسنامه مشکل دارم البته خوندن کمتر یعنی درسنامه رو یه دور بخونم قشنگ یاد میگیرم.

                    🛑فیزیک دهم همه چیو بلدم و فقط تو تستای فشار مشکل دارم.

                    🛑فیزیک یازدهم همه چیو بلدم .(ولی تو تست فصل یکش مشکل دارم یه جاهایی رو)

                    🛑فیزیک دوازدهمم فصل ۲ خوبه فصل یکم بد نیست ولی فصل ۳ و ۴ اصلا تست نزدم.

                    🛑زیست دهمم خوبه جز فصل دو ۶ ۷ باید بخونم تا یادم بیاد.

                    🛑زیست یازدهمم فصل های ۴ یه گفتارش ، ۵،۶،۷،۸،۹ باید یادم بیاد. فصل های گیاهیو که کلا یادم رفته.

                    🛑زیست دوازدهم فصل ۷ و ۶ و ۵ و ۴ باید یه دور دیگه خونده شه.

                    🛑ریاضی که اصلاا نمیتونم تست بزنم هر چقدرم بفهمم مفهومو نمیتونم تست بزنم. در حد ۱۰ ۱۲ درصد میتونم بزنم ولی همه ی مباحث ریاضیم حوبه جز الگو و دنباله باید تست کار کنم و فصول هندسه و دوازدهمم یه دور جمع بندیو ببینم.

                    🛑دینی که انگار شانسی میزنم ولی درست درمیاد جواب تستا شایدم بلد باشما نمیدونم😶ولی دینی دوازدهمم درس ۸ ۹ ۱۰ باید بخونم و دروس پایه اگه وقت بشه یدور بخونم عالیه ولی تستای هر سه سالو کار کردم به جز اون سه درس اخر دوازدهم.

                    🛑ادبیات بخش آرایم خوبه ولی قرابت نه لغتم که تاحالا نخوندم املتمم خوبه و دستورم بد نیست تاریخ ادبی هم حذف کردم.

                    🛑زبان که اصلا لغتم زیاد خوب نیت تا یه جاهایی خودم کلاس رفتم ولی بلد نیستم زیاد تست اصلا نزدم و این درسو شاید از کنکور حذف کنم کلا گرامرم بهتر از همشون.

                    🛑عربیم خوبه چه تست چه درسنامه.

                    با این وضعیت اگه برسم نقصای خوندنو (نه تست) برطرف کنم رتبم چیجوری میشه؟
                    تستم که فقط میشه سراسریو بزنم.
                    ممنون میشم راهنماییم کنید.
                    امسال نشه باید بمیرم😭😭😭

                    بچه-های-تجربی-کنکور-1401 بچه-های-تجربی-راه-ابریشم بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم بچه-های-ریاضی-کنکور-1401
                    تجربیا بچه-های-همخوانی بچه-های-کنکور-تجربی-1400 بچه-های-کنکور-ریاضی-1400 دانش-آموزان-آلاء انسانیا

                    رشتم تجربیه.

                    z GheibiZ آفلاین
                    z GheibiZ آفلاین
                    z Gheibi
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #11

                    FATEMEH VARAN سلام
                    میگن از خوبی یک فرد همین بس که میشه عیب هاش را شمرد ،این وضعیت شما همین طوره وقتی میتونی آنقدر دقیق بگی یعنی خوندی
                    مونده دوتا کار اساسی
                    ۱_ آزمون های سه روز یکبار
                    ۲_ یه جمع بندی حسابی به خصوص برا ریاضی ( همایش میشه کتاب هم، من با همایش سازگار ترم)
                    به این پستم توجه کامل کن و بعد هر سوالی داشتی حتما بپرس✨
                    https://forum.alaatv.com/post/1810603

                    🇵🇸🇮🇷

                    FATEMEH VARANF 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    3
                    • z GheibiZ z Gheibi

                      FATEMEH VARAN سلام
                      میگن از خوبی یک فرد همین بس که میشه عیب هاش را شمرد ،این وضعیت شما همین طوره وقتی میتونی آنقدر دقیق بگی یعنی خوندی
                      مونده دوتا کار اساسی
                      ۱_ آزمون های سه روز یکبار
                      ۲_ یه جمع بندی حسابی به خصوص برا ریاضی ( همایش میشه کتاب هم، من با همایش سازگار ترم)
                      به این پستم توجه کامل کن و بعد هر سوالی داشتی حتما بپرس✨
                      https://forum.alaatv.com/post/1810603

                      FATEMEH VARANF آفلاین
                      FATEMEH VARANF آفلاین
                      FATEMEH VARAN
                      دانش آموزان آلاء
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #12

                      z Gheibi در نیاز به کمکتون دارم💕💕 گفته است:

                      FATEMEH VARAN سلام
                      میگن از خوبی یک فرد همین بس که میشه عیب هاش را شمرد ،این وضعیت شما همین طوره وقتی میتونی آنقدر دقیق بگی یعنی خوندی
                      مونده دوتا کار اساسی
                      ۱_ آزمون های سه روز یکبار
                      ۲_ یه جمع بندی حسابی به خصوص برا ریاضی ( همایش میشه کتاب هم، من با همایش سازگار ترم)
                      به این پستم توجه کامل کن و بعد هر سوالی داشتی حتما بپرس✨
                      https://forum.alaatv.com/post/1810603

                      ممنون از نظرات و کمکتون💕💕❤
                      مطالعه کردم 👌
                      اگه تا اخر ۲۶ ام تورق داشته باشم و کلا کتابو بزارم کنار میمونه از ۲۷ ام خرداد که باید ازمونو شروع کنم
                      چند نمونه از سراسریو زدم و چند تا موند.
                      آزمون بدم و بعد آزمون برم سراغ تست زدن مباحثی که مشکل دارم؟
                      اینطوری میشه پیشرفت کرد؟
                      اصلا استراتژی درستی هست؟

                      اون مباحثی که مشکل دارم تستو از کجا پیدا کنم؟
                      تست ازمونارو بزنم یا منابع دیگه؟

                      z GheibiZ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • FATEMEH VARANF FATEMEH VARAN

                        z Gheibi در نیاز به کمکتون دارم💕💕 گفته است:

                        FATEMEH VARAN سلام
                        میگن از خوبی یک فرد همین بس که میشه عیب هاش را شمرد ،این وضعیت شما همین طوره وقتی میتونی آنقدر دقیق بگی یعنی خوندی
                        مونده دوتا کار اساسی
                        ۱_ آزمون های سه روز یکبار
                        ۲_ یه جمع بندی حسابی به خصوص برا ریاضی ( همایش میشه کتاب هم، من با همایش سازگار ترم)
                        به این پستم توجه کامل کن و بعد هر سوالی داشتی حتما بپرس✨
                        https://forum.alaatv.com/post/1810603

                        ممنون از نظرات و کمکتون💕💕❤
                        مطالعه کردم 👌
                        اگه تا اخر ۲۶ ام تورق داشته باشم و کلا کتابو بزارم کنار میمونه از ۲۷ ام خرداد که باید ازمونو شروع کنم
                        چند نمونه از سراسریو زدم و چند تا موند.
                        آزمون بدم و بعد آزمون برم سراغ تست زدن مباحثی که مشکل دارم؟
                        اینطوری میشه پیشرفت کرد؟
                        اصلا استراتژی درستی هست؟

                        اون مباحثی که مشکل دارم تستو از کجا پیدا کنم؟
                        تست ازمونارو بزنم یا منابع دیگه؟

                        z GheibiZ آفلاین
                        z GheibiZ آفلاین
                        z Gheibi
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط z Gheibi انجام شده
                        #13

                        FATEMEH VARAN در نیاز به کمکتون دارم💕💕 گفته است:

                        z Gheibi در نیاز به کمکتون دارم💕💕 گفته است:

                        FATEMEH VARAN سلام
                        میگن از خوبی یک فرد همین بس که میشه عیب هاش را شمرد ،این وضعیت شما همین طوره وقتی میتونی آنقدر دقیق بگی یعنی خوندی
                        مونده دوتا کار اساسی
                        ۱_ آزمون های سه روز یکبار
                        ۲_ یه جمع بندی حسابی به خصوص برا ریاضی ( همایش میشه کتاب هم، من با همایش سازگار ترم)
                        به این پستم توجه کامل کن و بعد هر سوالی داشتی حتما بپرس✨
                        https://forum.alaatv.com/post/1810603

                        ممنون از نظرات و کمکتون💕💕❤
                        مطالعه کردم 👌
                        اگه تا اخر ۲۶ ام تورق داشته باشم و کلا کتابو بزارم کنار میمونه از ۲۷ ام خرداد که باید ازمونو شروع کنم
                        چند نمونه از سراسریو زدم و چند تا موند.
                        آزمون بدم و بعد آزمون برم سراغ تست زدن مباحثی که مشکل دارم؟
                        اینطوری میشه پیشرفت کرد؟
                        اصلا استراتژی درستی هست؟

                        اون مباحثی که مشکل دارم تستو از کجا پیدا کنم؟
                        تست ازمونارو بزنم یا منابع دیگه؟

                        همزمان آزمون دادن تورق بکنی بهتره
                        وقتی آزمون را دادی وقت بررسی سوالات علامت دار ( غلط نزده و نکته دار) را میای بررسی می‌کنی
                        اگه با همون درسنامه یادگرفتی که حله
                        اگه نه میری سراغ کتاب درسی
                        اگر بازم نه میری ازش تست میزنی تا یاد بگیری
                        فرقی نمیکنه تست از کجا باشه ولی یه چیز جامع می‌خوایم ، مثلاآزمون ها انتهای هر فصل خوبن
                        این روش عالیه و قطعا باهاش خیلی پیشرفت میکنید
                        زمان نقصانی را هم حتما تو آزمون ها لحاظ کن

                        🇵🇸🇮🇷

                        FATEMEH VARANF 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • Amirabbas ShahbaziA آفلاین
                          Amirabbas ShahbaziA آفلاین
                          Amirabbas Shahbazi
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #14

                          درود
                          دوست گرامی ببینید وضعیت شما با آزمون دادن ، اونهم تا حدودی (نه به صورت قطعی) ، مشخص میشه
                          اینکه میگید مثلا فلان فصل رو کامل مسلطتید ، امیدوارم بر اساس نتایج آزمون هاتون بگید
                          اما چیزی که خواستم بگم اینه که شما ، هر وضعیتی که داشته باشید ، باید حتما تا کنکور تلاش کنید و حتما حتما کنکور رو هم شرکت کنید.
                          با هر اوضاعی ، شاید نشه الزما پزشکی تهران رو آورد ولی میشه لا اقل به شهر خودتون یا به یه رشته مثل پرستاری فکر کرد
                          به علاوه حتما کنکور رو هم شرکت کنید که هم تجربه فضای کنکور و سوالات و ... باشه و هم بدونید مثلا اگر رتبه شما ۵۰۰۰ هست ، سال بعدی برای ۳۰۰۰ تلاش کنید.

                          پس حتما اول به کنکور امسال تون فکر کنید بعدش به سال بعد هم میشه فکر کرد .

                          FATEMEH VARANF 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          10
                          • Amirabbas ShahbaziA آفلاین
                            Amirabbas ShahbaziA آفلاین
                            Amirabbas Shahbazi
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #15

                            برای کنکور امسالتون هم ‌، باید کمالگرایی رو کنار بذارید
                            زیاد نباید روی موضوعات جدید خوندن وقت بذارید ، به نظرم با توجه به وضعیتتون - که دقیقا اطلاع ندارم - یه برنامه شخصی بریزید و موضوعاتی رو که مسلطتید جمع بندی کنید و با یه ذهن دسته بندی شده جلو برید که لا اقل یه بخش خوبی از سوالات کنکور رو حل کنید.
                            البته این صرفا نظر منه و با توجه به شرایطتتون ، خودتون باید برای خودتون تصمیم بگیرید
                            هیچکس نمیتونه خیلی براتون کاری کنه ، استرس و تشویش رو کنار بذارید و آلاخونه رو هم بذارید کنار و با آرامش به جمع بندی درساتون بپردازید.

                            FATEMEH VARANF 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            9
                            • z GheibiZ z Gheibi

                              FATEMEH VARAN در نیاز به کمکتون دارم💕💕 گفته است:

                              z Gheibi در نیاز به کمکتون دارم💕💕 گفته است:

                              FATEMEH VARAN سلام
                              میگن از خوبی یک فرد همین بس که میشه عیب هاش را شمرد ،این وضعیت شما همین طوره وقتی میتونی آنقدر دقیق بگی یعنی خوندی
                              مونده دوتا کار اساسی
                              ۱_ آزمون های سه روز یکبار
                              ۲_ یه جمع بندی حسابی به خصوص برا ریاضی ( همایش میشه کتاب هم، من با همایش سازگار ترم)
                              به این پستم توجه کامل کن و بعد هر سوالی داشتی حتما بپرس✨
                              https://forum.alaatv.com/post/1810603

                              ممنون از نظرات و کمکتون💕💕❤
                              مطالعه کردم 👌
                              اگه تا اخر ۲۶ ام تورق داشته باشم و کلا کتابو بزارم کنار میمونه از ۲۷ ام خرداد که باید ازمونو شروع کنم
                              چند نمونه از سراسریو زدم و چند تا موند.
                              آزمون بدم و بعد آزمون برم سراغ تست زدن مباحثی که مشکل دارم؟
                              اینطوری میشه پیشرفت کرد؟
                              اصلا استراتژی درستی هست؟

                              اون مباحثی که مشکل دارم تستو از کجا پیدا کنم؟
                              تست ازمونارو بزنم یا منابع دیگه؟

                              همزمان آزمون دادن تورق بکنی بهتره
                              وقتی آزمون را دادی وقت بررسی سوالات علامت دار ( غلط نزده و نکته دار) را میای بررسی می‌کنی
                              اگه با همون درسنامه یادگرفتی که حله
                              اگه نه میری سراغ کتاب درسی
                              اگر بازم نه میری ازش تست میزنی تا یاد بگیری
                              فرقی نمیکنه تست از کجا باشه ولی یه چیز جامع می‌خوایم ، مثلاآزمون ها انتهای هر فصل خوبن
                              این روش عالیه و قطعا باهاش خیلی پیشرفت میکنید
                              زمان نقصانی را هم حتما تو آزمون ها لحاظ کن

                              FATEMEH VARANF آفلاین
                              FATEMEH VARANF آفلاین
                              FATEMEH VARAN
                              دانش آموزان آلاء
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #16

                              z Gheibi اها متوجه شدم همین کارو میکنم ممنون❤💕

                              z GheibiZ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              1
                              • Amirabbas ShahbaziA Amirabbas Shahbazi

                                درود
                                دوست گرامی ببینید وضعیت شما با آزمون دادن ، اونهم تا حدودی (نه به صورت قطعی) ، مشخص میشه
                                اینکه میگید مثلا فلان فصل رو کامل مسلطتید ، امیدوارم بر اساس نتایج آزمون هاتون بگید
                                اما چیزی که خواستم بگم اینه که شما ، هر وضعیتی که داشته باشید ، باید حتما تا کنکور تلاش کنید و حتما حتما کنکور رو هم شرکت کنید.
                                با هر اوضاعی ، شاید نشه الزما پزشکی تهران رو آورد ولی میشه لا اقل به شهر خودتون یا به یه رشته مثل پرستاری فکر کرد
                                به علاوه حتما کنکور رو هم شرکت کنید که هم تجربه فضای کنکور و سوالات و ... باشه و هم بدونید مثلا اگر رتبه شما ۵۰۰۰ هست ، سال بعدی برای ۳۰۰۰ تلاش کنید.

                                پس حتما اول به کنکور امسال تون فکر کنید بعدش به سال بعد هم میشه فکر کرد .

                                FATEMEH VARANF آفلاین
                                FATEMEH VARANF آفلاین
                                FATEMEH VARAN
                                دانش آموزان آلاء
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #17

                                Amirabbas Shahbazi اینکه میگم مسلطم بر اساس تستایی که از اون قسمت زدم و خوبم زدم. گفتم مسلطم تا الان زیاد ازمون شرکت نکردم.

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • Amirabbas ShahbaziA Amirabbas Shahbazi

                                  برای کنکور امسالتون هم ‌، باید کمالگرایی رو کنار بذارید
                                  زیاد نباید روی موضوعات جدید خوندن وقت بذارید ، به نظرم با توجه به وضعیتتون - که دقیقا اطلاع ندارم - یه برنامه شخصی بریزید و موضوعاتی رو که مسلطتید جمع بندی کنید و با یه ذهن دسته بندی شده جلو برید که لا اقل یه بخش خوبی از سوالات کنکور رو حل کنید.
                                  البته این صرفا نظر منه و با توجه به شرایطتتون ، خودتون باید برای خودتون تصمیم بگیرید
                                  هیچکس نمیتونه خیلی براتون کاری کنه ، استرس و تشویش رو کنار بذارید و آلاخونه رو هم بذارید کنار و با آرامش به جمع بندی درساتون بپردازید.

                                  FATEMEH VARANF آفلاین
                                  FATEMEH VARANF آفلاین
                                  FATEMEH VARAN
                                  دانش آموزان آلاء
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #18

                                  Amirabbas Shahbazi درسته👌

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  0
                                  • FATEMEH VARANF FATEMEH VARAN

                                    z Gheibi اها متوجه شدم همین کارو میکنم ممنون❤💕

                                    z GheibiZ آفلاین
                                    z GheibiZ آفلاین
                                    z Gheibi
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط z Gheibi انجام شده
                                    #19

                                    FATEMEH VARAN خواهش می کنم 🌹

                                    🇵🇸🇮🇷

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    پاسخ
                                    • پاسخ به عنوان موضوع
                                    وارد شوید تا پست بفرستید
                                    • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                    • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                    • بیشترین رای ها


                                    • درون آمدن

                                    • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                    • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                    • اولین پست
                                      آخرین پست
                                    0
                                    • دسته‌بندی‌ها
                                    • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                    • جدیدترین پست ها
                                    • برچسب‌ها
                                    • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                    • دوره‌های آلاء
                                    • گروه‌ها
                                    • راهنمای آلاخونه
                                      • معرفی آلاخونه
                                      • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                      • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                      • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                      • معرفی گروه‌ها
                                      • لینک‌های دسترسی سریع