Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. دخترونه ورود پسر ها ممنوع😑
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

دخترونه ورود پسر ها ممنوع😑

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سوال مشاوره ای
43 دیدگاه‌ها 17 کاربران 1.6k بازدیدها 15 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • D OoD D Oo

    سلام بچه ها یه مشکلی برام پیش اومد شما وقتی پری میشید چی کار میکنید من اینقدر درد دارم که از صبح تا حالا نتونستم هیچی بخونم یکی از بچه ها می‌گفت میشه رفت دکتر رو وقتشو عقب انداخت یا یه چنین چیزی تا حالا کسی این کارو کرده ؟ عوارضی که نداره ؟

    Zahra.HDZ آفلاین
    Zahra.HDZ آفلاین
    Zahra.HD
    فارغ التحصیلان آلاء ⭐
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #22

    D Oo سلام عزیز
    منم اوایل دو سه روز درد زیادی دارم
    راه خاصی برای معجزه و تسکین درد نداره
    فقط باید استراحت کنی و گرمی بخوری و من خودم قرص پروفن ميندازم و زنجبیل و دارچین با عسل قاطی کردم با آب داغ میخورم.
    باید تحمل کنی خیلی سخته
    بعضی وقتا میشنیدم که میگن ما اصلا درد نداریم و فقط۳ روز طول میکشه خیلی حرص میخوردم ولی بعد با خودم حلش کردم
    شاید باورت نشه ولی دقیقا همون موقع که خیلی درد داشتم واسه بچه‌م یه نامه نوشتم که ببین از الان واسه به دنیا اومدن تو داره سختی کشیده میشه
    خیلی باحال بود😂
    از اون موقع به بعد قبول کردم این قضیه رو و تحملش میکنم
    این درد کشیدن با ارزشه!
    چون انسانی به دنیا میاد

    پر حرفی کردم😅

    So
    What is the point
    of every thing?...

    چیچکچ Michael VeyM Y 4 پاسخ آخرین پاسخ
    3
    • Zahra.HDZ Zahra.HD

      D Oo سلام عزیز
      منم اوایل دو سه روز درد زیادی دارم
      راه خاصی برای معجزه و تسکین درد نداره
      فقط باید استراحت کنی و گرمی بخوری و من خودم قرص پروفن ميندازم و زنجبیل و دارچین با عسل قاطی کردم با آب داغ میخورم.
      باید تحمل کنی خیلی سخته
      بعضی وقتا میشنیدم که میگن ما اصلا درد نداریم و فقط۳ روز طول میکشه خیلی حرص میخوردم ولی بعد با خودم حلش کردم
      شاید باورت نشه ولی دقیقا همون موقع که خیلی درد داشتم واسه بچه‌م یه نامه نوشتم که ببین از الان واسه به دنیا اومدن تو داره سختی کشیده میشه
      خیلی باحال بود😂
      از اون موقع به بعد قبول کردم این قضیه رو و تحملش میکنم
      این درد کشیدن با ارزشه!
      چون انسانی به دنیا میاد

      پر حرفی کردم😅

      چیچکچ آفلاین
      چیچکچ آفلاین
      چیچک
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #23

      @Zahra-Hamrang چه احساساتی !

      Zahra.HDZ 1 پاسخ آخرین پاسخ
      1
      • چیچکچ چیچک

        @Zahra-Hamrang چه احساساتی !

        Zahra.HDZ آفلاین
        Zahra.HDZ آفلاین
        Zahra.HD
        فارغ التحصیلان آلاء ⭐
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Zahra.HD انجام شده
        #24

        @haniehno اصولا آدم احساسی نیستم
        ولی تنها راه مقابله با این همین طرز فکر بود😂🚶

        So
        What is the point
        of every thing?...

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • Zahra.HDZ Zahra.HD

          D Oo سلام عزیز
          منم اوایل دو سه روز درد زیادی دارم
          راه خاصی برای معجزه و تسکین درد نداره
          فقط باید استراحت کنی و گرمی بخوری و من خودم قرص پروفن ميندازم و زنجبیل و دارچین با عسل قاطی کردم با آب داغ میخورم.
          باید تحمل کنی خیلی سخته
          بعضی وقتا میشنیدم که میگن ما اصلا درد نداریم و فقط۳ روز طول میکشه خیلی حرص میخوردم ولی بعد با خودم حلش کردم
          شاید باورت نشه ولی دقیقا همون موقع که خیلی درد داشتم واسه بچه‌م یه نامه نوشتم که ببین از الان واسه به دنیا اومدن تو داره سختی کشیده میشه
          خیلی باحال بود😂
          از اون موقع به بعد قبول کردم این قضیه رو و تحملش میکنم
          این درد کشیدن با ارزشه!
          چون انسانی به دنیا میاد

          پر حرفی کردم😅

          Michael VeyM آفلاین
          Michael VeyM آفلاین
          Michael Vey
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #25

          @Zahra-Hamrang منی ک دوس ندارم اون انسانه بدنیا بیاد چون ترجیح میدم بجای اینکه ی بچه ب این دنیا اضافه کنم سرپرستی اون بچه هایی ک منتظر ی حامین رو ب عهده بگیرم..

          ناتینگ برای گفتن

          Matin Mousavi 1M 1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • Zahra.HDZ Zahra.HD

            D Oo سلام عزیز
            منم اوایل دو سه روز درد زیادی دارم
            راه خاصی برای معجزه و تسکین درد نداره
            فقط باید استراحت کنی و گرمی بخوری و من خودم قرص پروفن ميندازم و زنجبیل و دارچین با عسل قاطی کردم با آب داغ میخورم.
            باید تحمل کنی خیلی سخته
            بعضی وقتا میشنیدم که میگن ما اصلا درد نداریم و فقط۳ روز طول میکشه خیلی حرص میخوردم ولی بعد با خودم حلش کردم
            شاید باورت نشه ولی دقیقا همون موقع که خیلی درد داشتم واسه بچه‌م یه نامه نوشتم که ببین از الان واسه به دنیا اومدن تو داره سختی کشیده میشه
            خیلی باحال بود😂
            از اون موقع به بعد قبول کردم این قضیه رو و تحملش میکنم
            این درد کشیدن با ارزشه!
            چون انسانی به دنیا میاد

            پر حرفی کردم😅

            Michael VeyM آفلاین
            Michael VeyM آفلاین
            Michael Vey
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #26

            @Zahra-Hamrang تازه! برا من کلا درد خاصی نداره بسوووزز:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:

            ناتینگ برای گفتن

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • Michael VeyM Michael Vey

              @Zahra-Hamrang منی ک دوس ندارم اون انسانه بدنیا بیاد چون ترجیح میدم بجای اینکه ی بچه ب این دنیا اضافه کنم سرپرستی اون بچه هایی ک منتظر ی حامین رو ب عهده بگیرم..

              Matin Mousavi 1M آفلاین
              Matin Mousavi 1M آفلاین
              Matin Mousavi 1
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #27

              Michael Vey توی این شرایط این کار رو کردن واقعا گناهههههه. ما خودمون توی این شرایط هستیم و درک میکنیم که بچه چه عذاب و سختی‌هایی باید بکشه

              چون عهد نمیشود کسی فردا را
              حالی خوش دار این دل پر سودا را

              Michael VeyM 1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • Matin Mousavi 1M Matin Mousavi 1

                Michael Vey توی این شرایط این کار رو کردن واقعا گناهههههه. ما خودمون توی این شرایط هستیم و درک میکنیم که بچه چه عذاب و سختی‌هایی باید بکشه

                Michael VeyM آفلاین
                Michael VeyM آفلاین
                Michael Vey
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #28

                Matin Mousavi 1 کدوم کارو میگی گناهه؟ بچه دار شدن یا بچه ب سرپرستی گرفتن؟ :**>

                ناتینگ برای گفتن

                Matin Mousavi 1M 1 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • Michael VeyM Michael Vey

                  Matin Mousavi 1 کدوم کارو میگی گناهه؟ بچه دار شدن یا بچه ب سرپرستی گرفتن؟ :**>

                  Matin Mousavi 1M آفلاین
                  Matin Mousavi 1M آفلاین
                  Matin Mousavi 1
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #29

                  Michael Vey بچه دار شدن

                  چون عهد نمیشود کسی فردا را
                  حالی خوش دار این دل پر سودا را

                  چیچکچ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  2
                  • Michael VeyM آفلاین
                    Michael VeyM آفلاین
                    Michael Vey
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #30

                    Matin Mousavi 1 دقیقا.. اون همه ادم بچه دار شدن و اون همه بچه رسما گند زده شد ب زندگیشون... حالا کار ندارم ب بچه هایی ک پیش پدرمادرشون هسنت و عذاب میکشن، ولی تکلیف اونایی ک تو پرورشگاهن چیه؟ مگه اونا حق زندگی ندارن؟ خیلی ادعای بچه دوستی میکنن برن همون بدبختارو نجات بدن و ی زندگی و اینده خوب بهشون بدن هوم؟ :>

                    ناتینگ برای گفتن

                    Matin Mousavi 1M 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    3
                    • Matin Mousavi 1M Matin Mousavi 1

                      Michael Vey بچه دار شدن

                      چیچکچ آفلاین
                      چیچکچ آفلاین
                      چیچک
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #31

                      Matin Mousavi 1 برا ما بده دیگه برا پولدارا خیلیم خوبه

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • Michael VeyM Michael Vey

                        Matin Mousavi 1 دقیقا.. اون همه ادم بچه دار شدن و اون همه بچه رسما گند زده شد ب زندگیشون... حالا کار ندارم ب بچه هایی ک پیش پدرمادرشون هسنت و عذاب میکشن، ولی تکلیف اونایی ک تو پرورشگاهن چیه؟ مگه اونا حق زندگی ندارن؟ خیلی ادعای بچه دوستی میکنن برن همون بدبختارو نجات بدن و ی زندگی و اینده خوب بهشون بدن هوم؟ :>

                        Matin Mousavi 1M آفلاین
                        Matin Mousavi 1M آفلاین
                        Matin Mousavi 1
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Matin Mousavi 1 انجام شده
                        #32

                        Michael Vey دقیقا👌👌

                        فقط میگن بچه بیارید و به فکر زندگی و آینده این بچه نیستن!!

                        چون عهد نمیشود کسی فردا را
                        حالی خوش دار این دل پر سودا را

                        P 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        2
                        • Matin Mousavi 1M Matin Mousavi 1

                          Michael Vey دقیقا👌👌

                          فقط میگن بچه بیارید و به فکر زندگی و آینده این بچه نیستن!!

                          P آفلاین
                          P آفلاین
                          Parsa Nm
                          ریاضی
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #33

                          Matin Mousavi 1 سلام از اونجایی که معتقدم بحث اگه حضوری نباشه نتیجه نداره ،خلاصه میگم (سریع موضع نگیرین فکر کنید بهش.میدونم از این حرفا زیاد شنیدین بازم بشنوین 😂)

                          افراد این جمع نزدیک بیست سالشونه.تا چهل سال دیگه دارن پیر میشن و توانشون رو از دست میدن.اونوقت کی باید کار کنه ؟
                          جامعه ای که بیشتر افرادش پیر باشن که از هم میپاشه!!(اونقدر این مسئله واضحه که نیاز به توضیح اضافه نداره)

                          درضمن اونی که به دنیا میاد تا وقتی که بچست بچگیشو میکنه.بعدش‌ خودش برای خودش تصمیم میگیره.هر جور دوست داره زندگیشو میکنه (والدین اگه بخوان هم نمیتونن کاری کنن)

                          Michael VeyM Matin Mousavi 1M 2 پاسخ آخرین پاسخ
                          6
                          • P Parsa Nm

                            Matin Mousavi 1 سلام از اونجایی که معتقدم بحث اگه حضوری نباشه نتیجه نداره ،خلاصه میگم (سریع موضع نگیرین فکر کنید بهش.میدونم از این حرفا زیاد شنیدین بازم بشنوین 😂)

                            افراد این جمع نزدیک بیست سالشونه.تا چهل سال دیگه دارن پیر میشن و توانشون رو از دست میدن.اونوقت کی باید کار کنه ؟
                            جامعه ای که بیشتر افرادش پیر باشن که از هم میپاشه!!(اونقدر این مسئله واضحه که نیاز به توضیح اضافه نداره)

                            درضمن اونی که به دنیا میاد تا وقتی که بچست بچگیشو میکنه.بعدش‌ خودش برای خودش تصمیم میگیره.هر جور دوست داره زندگیشو میکنه (والدین اگه بخوان هم نمیتونن کاری کنن)

                            Michael VeyM آفلاین
                            Michael VeyM آفلاین
                            Michael Vey
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #34

                            Parsa Nm بحث من میدونی چیه؟ اولا جمعیت زمین داره زیاد میشه و همینجوریشم اب و غذا و منابع و .. کممونه.. پس اوردن بچه های بیشتر چ فایده ای داره؟
                            بعد اینکه اره.. جمعیت پیر شده و نیاز ب نیروی جوون هس.. ولی مگه اونایی ک تو پرورشگاهن بچه نیستن؟ نکنه اونا دور ریزای جامعن؟

                            بدنیا اومدن بچه های جدید چ فایده داره وقتی توانایی نگهداریشو نداری یا تواناییشو داری ولی نمیری اون بچه ها رو ب سرپرستی بگیری..

                            اره میدونم بچه ب سرپرستی گرفتنم مشکلات زیاده داره ولی.. این زندگیی ک دارن حقشونه؟

                            ناتینگ برای گفتن

                            P P 2 پاسخ آخرین پاسخ
                            2
                            • Michael VeyM Michael Vey

                              Parsa Nm بحث من میدونی چیه؟ اولا جمعیت زمین داره زیاد میشه و همینجوریشم اب و غذا و منابع و .. کممونه.. پس اوردن بچه های بیشتر چ فایده ای داره؟
                              بعد اینکه اره.. جمعیت پیر شده و نیاز ب نیروی جوون هس.. ولی مگه اونایی ک تو پرورشگاهن بچه نیستن؟ نکنه اونا دور ریزای جامعن؟

                              بدنیا اومدن بچه های جدید چ فایده داره وقتی توانایی نگهداریشو نداری یا تواناییشو داری ولی نمیری اون بچه ها رو ب سرپرستی بگیری..

                              اره میدونم بچه ب سرپرستی گرفتنم مشکلات زیاده داره ولی.. این زندگیی ک دارن حقشونه؟

                              P آفلاین
                              P آفلاین
                              Parsa Amini
                              تجربی دانش آموزان آلاء
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #35

                              Michael Vey بحث پریود اون بنده خدا تموم شد فکر کنم بهتره تو این تاپیک دیگ چیزی نذارین چون بی ربط هست😞

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              4
                              • P Parsa Nm

                                Matin Mousavi 1 سلام از اونجایی که معتقدم بحث اگه حضوری نباشه نتیجه نداره ،خلاصه میگم (سریع موضع نگیرین فکر کنید بهش.میدونم از این حرفا زیاد شنیدین بازم بشنوین 😂)

                                افراد این جمع نزدیک بیست سالشونه.تا چهل سال دیگه دارن پیر میشن و توانشون رو از دست میدن.اونوقت کی باید کار کنه ؟
                                جامعه ای که بیشتر افرادش پیر باشن که از هم میپاشه!!(اونقدر این مسئله واضحه که نیاز به توضیح اضافه نداره)

                                درضمن اونی که به دنیا میاد تا وقتی که بچست بچگیشو میکنه.بعدش‌ خودش برای خودش تصمیم میگیره.هر جور دوست داره زندگیشو میکنه (والدین اگه بخوان هم نمیتونن کاری کنن)

                                Matin Mousavi 1M آفلاین
                                Matin Mousavi 1M آفلاین
                                Matin Mousavi 1
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Matin Mousavi 1 انجام شده
                                #36

                                Parsa Nm این درست ولی به نظر شما با این وضع که در یک خانواده چهار نفره سه نفرش دادن یه‌سره کار میکنن و بازم یکشون گرو دوشونه، وقتی با ۱۰۰ میلیون و ماهی ۵۰۰ هزار تومان خانه یا نیست یا یه جایی هست که انسان شرمش میگیره، وقتب مزخرف ترین ماشین ۲۰۰ میلیونه، وقتی که اکثر خانواده ها نمیتونن عادی ترین امکانات رو برای بچه شون ایجاد کنن، بچه آوردن منطقیه!؟؟ اونجوری نه پدر و مادر تا روزی که زنده باشن میتونن زندگی کنن نه بچه میتونه زندگی کنه! یا مثل خیلی از نمونه ها بچه از سطل های زباله سر در میاره!! یا از کنار خیابان سر در میاره!!

                                یه چرخی توی شهر بزنیم و سر چهار راه ها متوجه میشیم که چی به چیه!! بچه ۷ ساله یا ۹ ساله باید بیاد دست فروشی کنه یا توی سرما و گرما بیاد فال بفروشه یا شیشه ماشین بشوره؟؟ توی این شرایط بچه آوردن نه تنها کمکی به کشور و جامعه نمیکنه بلکه بر مشکلات هم افزوده میشه!! با این همه فشار روانی بچه میتونه به جایی برسه؟ جوانا الان تا کمر توی سطل زباله خم میشه و نونشون رو از توی سطل های زباله در میارن!! اینا نتیجه ناآگاهیه و میگن نسلمون از بین نره! بزار از بین بره به

                                خیلی عذر میخوام اسپم شد خیلی معذرت ولی نمیشد نگم بازم عذرخواهی میکنم🙏🙏🙏

                                چون عهد نمیشود کسی فردا را
                                حالی خوش دار این دل پر سودا را

                                P Y 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                3
                                • Michael VeyM Michael Vey

                                  Parsa Nm بحث من میدونی چیه؟ اولا جمعیت زمین داره زیاد میشه و همینجوریشم اب و غذا و منابع و .. کممونه.. پس اوردن بچه های بیشتر چ فایده ای داره؟
                                  بعد اینکه اره.. جمعیت پیر شده و نیاز ب نیروی جوون هس.. ولی مگه اونایی ک تو پرورشگاهن بچه نیستن؟ نکنه اونا دور ریزای جامعن؟

                                  بدنیا اومدن بچه های جدید چ فایده داره وقتی توانایی نگهداریشو نداری یا تواناییشو داری ولی نمیری اون بچه ها رو ب سرپرستی بگیری..

                                  اره میدونم بچه ب سرپرستی گرفتنم مشکلات زیاده داره ولی.. این زندگیی ک دارن حقشونه؟

                                  P آفلاین
                                  P آفلاین
                                  Parsa Nm
                                  ریاضی
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #37

                                  Michael Vey آره منم نمیدونم آینده قراره چی بشه با این کمبود منابع.امیدوارم بهترین اتفاق بیفته

                                  این ایده بچه پرورشگاهی هم جدید و جالب بود برام.مخالفش نیستم ولی بازم سر حرفم هستم (همون جمعیت پیر و...😅)
                                  مثلا یه بچه پرورشگاهی یه بچه جدید 😶😂

                                  با کامنت بعد هم موافقم دیگه من حرفی ندارم.روزخوش🌹

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  2
                                  • Matin Mousavi 1M Matin Mousavi 1

                                    Parsa Nm این درست ولی به نظر شما با این وضع که در یک خانواده چهار نفره سه نفرش دادن یه‌سره کار میکنن و بازم یکشون گرو دوشونه، وقتی با ۱۰۰ میلیون و ماهی ۵۰۰ هزار تومان خانه یا نیست یا یه جایی هست که انسان شرمش میگیره، وقتب مزخرف ترین ماشین ۲۰۰ میلیونه، وقتی که اکثر خانواده ها نمیتونن عادی ترین امکانات رو برای بچه شون ایجاد کنن، بچه آوردن منطقیه!؟؟ اونجوری نه پدر و مادر تا روزی که زنده باشن میتونن زندگی کنن نه بچه میتونه زندگی کنه! یا مثل خیلی از نمونه ها بچه از سطل های زباله سر در میاره!! یا از کنار خیابان سر در میاره!!

                                    یه چرخی توی شهر بزنیم و سر چهار راه ها متوجه میشیم که چی به چیه!! بچه ۷ ساله یا ۹ ساله باید بیاد دست فروشی کنه یا توی سرما و گرما بیاد فال بفروشه یا شیشه ماشین بشوره؟؟ توی این شرایط بچه آوردن نه تنها کمکی به کشور و جامعه نمیکنه بلکه بر مشکلات هم افزوده میشه!! با این همه فشار روانی بچه میتونه به جایی برسه؟ جوانا الان تا کمر توی سطل زباله خم میشه و نونشون رو از توی سطل های زباله در میارن!! اینا نتیجه ناآگاهیه و میگن نسلمون از بین نره! بزار از بین بره به

                                    خیلی عذر میخوام اسپم شد خیلی معذرت ولی نمیشد نگم بازم عذرخواهی میکنم🙏🙏🙏

                                    P آفلاین
                                    P آفلاین
                                    Parsa Nm
                                    ریاضی
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #38

                                    Matin Mousavi 1 داداش از بین بره که نمیشه.باید درست بشه.خودمون هم باید درستش کنیم.درست کردنش هم سختی داره.بدون سختی نیس (بدون جمعیت جوون هم امکانش نیست 😐)

                                    دیگه واقعا خداحافظ 😂

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    3
                                    • Zahra.HDZ آفلاین
                                      Zahra.HDZ آفلاین
                                      Zahra.HD
                                      فارغ التحصیلان آلاء ⭐
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #39

                                      بچه ها لطفا اسپم ندین
                                      میتونین تاپیک دیگه ای بزنین

                                      So
                                      What is the point
                                      of every thing?...

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      0
                                      • Matin Mousavi 1M Matin Mousavi 1

                                        Parsa Nm این درست ولی به نظر شما با این وضع که در یک خانواده چهار نفره سه نفرش دادن یه‌سره کار میکنن و بازم یکشون گرو دوشونه، وقتی با ۱۰۰ میلیون و ماهی ۵۰۰ هزار تومان خانه یا نیست یا یه جایی هست که انسان شرمش میگیره، وقتب مزخرف ترین ماشین ۲۰۰ میلیونه، وقتی که اکثر خانواده ها نمیتونن عادی ترین امکانات رو برای بچه شون ایجاد کنن، بچه آوردن منطقیه!؟؟ اونجوری نه پدر و مادر تا روزی که زنده باشن میتونن زندگی کنن نه بچه میتونه زندگی کنه! یا مثل خیلی از نمونه ها بچه از سطل های زباله سر در میاره!! یا از کنار خیابان سر در میاره!!

                                        یه چرخی توی شهر بزنیم و سر چهار راه ها متوجه میشیم که چی به چیه!! بچه ۷ ساله یا ۹ ساله باید بیاد دست فروشی کنه یا توی سرما و گرما بیاد فال بفروشه یا شیشه ماشین بشوره؟؟ توی این شرایط بچه آوردن نه تنها کمکی به کشور و جامعه نمیکنه بلکه بر مشکلات هم افزوده میشه!! با این همه فشار روانی بچه میتونه به جایی برسه؟ جوانا الان تا کمر توی سطل زباله خم میشه و نونشون رو از توی سطل های زباله در میارن!! اینا نتیجه ناآگاهیه و میگن نسلمون از بین نره! بزار از بین بره به

                                        خیلی عذر میخوام اسپم شد خیلی معذرت ولی نمیشد نگم بازم عذرخواهی میکنم🙏🙏🙏

                                        Y آفلاین
                                        Y آفلاین
                                        Younes.D.IUT
                                        فارغ التحصیلان آلاء
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #40

                                        Matin Mousavi 1
                                        داداش تو ی نفر رو یادت رفته
                                        همیشه اون بالایی وقتی فرزند رو به ی خانواده میده
                                        خودش گفته من روزی شو میدم
                                        ما کمتر از برادرا و خواهرای اهل افغانستان نیستم که این حرف رو میزنن
                                        فقط باید اعتقاد داشته باشی
                                        و در مورد بچه توی سطل زباله
                                        حس میکنم شما ی چیز رو بدون دلیل و چشم و گوش بسته
                                        قبول میکنید
                                        اصلا بچه بیش از 10 دقیقه که از بدن مادر خارج شد
                                        بدون مادر نمیتونه زنده بمونه
                                        و این بچه داخل سطل آشغالی رو به این خاطر باب کردن
                                        چون هی میگفتن فرزند آوری کنین
                                        *هر چیز رو که میبینیم لطفاً لطفاً بیاین باور نکنیم *
                                        حضرت علی علیه السلام میگن بین دروغ و حقیقت 4 انگشت فاصله هست

                                        **

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        3
                                        • Zahra.HDZ Zahra.HD

                                          D Oo سلام عزیز
                                          منم اوایل دو سه روز درد زیادی دارم
                                          راه خاصی برای معجزه و تسکین درد نداره
                                          فقط باید استراحت کنی و گرمی بخوری و من خودم قرص پروفن ميندازم و زنجبیل و دارچین با عسل قاطی کردم با آب داغ میخورم.
                                          باید تحمل کنی خیلی سخته
                                          بعضی وقتا میشنیدم که میگن ما اصلا درد نداریم و فقط۳ روز طول میکشه خیلی حرص میخوردم ولی بعد با خودم حلش کردم
                                          شاید باورت نشه ولی دقیقا همون موقع که خیلی درد داشتم واسه بچه‌م یه نامه نوشتم که ببین از الان واسه به دنیا اومدن تو داره سختی کشیده میشه
                                          خیلی باحال بود😂
                                          از اون موقع به بعد قبول کردم این قضیه رو و تحملش میکنم
                                          این درد کشیدن با ارزشه!
                                          چون انسانی به دنیا میاد

                                          پر حرفی کردم😅

                                          Y آفلاین
                                          Y آفلاین
                                          Younes.D.IUT
                                          فارغ التحصیلان آلاء
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #41

                                          @Zahra-Hamrang
                                          وای ......
                                          این نامهِ خیلی قشنگ بود
                                          بهتون تبریک میگم بهترین مادر دنیا
                                          (البته در آینده)

                                          Zahra.HDZ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          1
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع