سوال زیست از دستگاه ایمنی
-
نفیسه 134 در سوال زیست از دستگاه ایمنی گفته است:
@dr-bernosi مرررسی
فقط در سوال 2 قسمت الف همیشه دو جایگاه اتصال برا پادتن وجود نداره؟؟؟فک کنم تو شکل آلرژی مشخص باشه این
-
نفیسه 134 در سوال زیست از دستگاه ایمنی گفته است:
@dr-bernosi مرررسی
فقط در سوال 2 قسمت الف همیشه دو جایگاه اتصال برا پادتن وجود نداره؟؟؟فک کنم تو شکل آلرژی مشخص باشه این
-
نفیسه 134 در سوال زیست از دستگاه ایمنی گفته است:
@dr-bernosi پس الف غلطه؟؟؟چون همشون دو جایگاه دارن دیگه
طبق شکل کتاب
-
نفیسه 134 در سوال زیست از دستگاه ایمنی گفته است:
@dr-bernosi پس الف غلطه؟؟؟چون همشون دو جایگاه دارن دیگه
طبق شکل کتاب
-
نفیسه 134 در سوال زیست از دستگاه ایمنی گفته است:
@dr-bernosi ؟؟؟؟پس الان گزینه یک باید همواره میشد دیگه ؟؟؟
بله
-
نفیسه 134 در سوال زیست از دستگاه ایمنی گفته است:
@dr-bernosi ؟؟؟؟پس الان گزینه یک باید همواره میشد دیگه ؟؟؟
بله
-
نفیسه 134 در سوال زیست از دستگاه ایمنی گفته است:
یک جوابش یکه...........
طبق کتاب غلطه چون ممکنه آلرژن اصن وارد نشه سوال کچاس؟
-
نفیسه 134 در سوال زیست از دستگاه ایمنی گفته است:
یک جوابش یکه...........
طبق کتاب غلطه چون ممکنه آلرژن اصن وارد نشه سوال کچاس؟
-
@dr-bernosi نه به نظرم درسته پادتن وارد نشه ولی اون چیزی برای پذیرش پادتن رو همیشه داره
منطق شما گزینه دو رو رد میکنه
از سوالات دکتر خادم هستنفیسه 134 در سوال زیست از دستگاه ایمنی گفته است:
@dr-bernosi نه به نظرم درسته پادتن وارد نشه ولی اون چیزی برای پذیرش پادتن رو همیشه داره
منطق شما گزینه دو رو رد میکنه
از سوالات دکتر خادم هستگیرنده رو ندیدم 1 میشه


