Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. دروس
  3. زبان انگلیسی
  4. یکمی خارجکی 😂🙂👐🏼
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

یکمی خارجکی 😂🙂👐🏼

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده زبان انگلیسی
انگیزشیانگلیسیغیر درسی
41 دیدگاه‌ها 9 کاربران 1.3k بازدیدها 6 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • MobtalaM Mobtala

    Smile and Smile and enjoy your opportunity for living ...! Smile and trust God and leave everything to him ...! Smile and be happy ...! Smile and be sure that every pain and sorrow is temporary ...! Smile and be yourself ...! Smile and know that you are unique because a peerless God made just 1 Version of you ...! Smile and climb to the top of the mountain of yours ...! Smile because you can enhance and improve yourself daily ...! Smile because every mistake can make you better ...! Smile because there is no losing in your whole life ...! Smile because every failure is your experience and every success is your moment ...! Smile because you may die tomorrow ...! Smile because you’re breathing ...! Smile because God loves you ...! Smile because your story is yours and you are different from others ...! Smile and thanks God for this opportunity that is called life ...! With all the sorrows, pains, cheers, tears, laughters, failures and successes, living is still beautiful ...!:) 💛✨

    ~ •♡•

    Muhammad Ali RahmaniM آفلاین
    Muhammad Ali RahmaniM آفلاین
    Muhammad Ali Rahmani
    دانش آموزان آلاء تجربی
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #5

    Mobtala

    بسیار زیبا بود

    به قول آن مرد بزرگ

    « وان دقیقه وان دقیقه » زمان بُرد که مطالعه کنیم .🤣🤣🤣😁😁😁😁😶😶😶😶😶😶

    اثرانگشت می زنم که مطمئن‌تره...

    MobtalaM 1 پاسخ آخرین پاسخ
    3
    • Muhammad Ali RahmaniM Muhammad Ali Rahmani

      Mobtala

      بسیار زیبا بود

      به قول آن مرد بزرگ

      « وان دقیقه وان دقیقه » زمان بُرد که مطالعه کنیم .🤣🤣🤣😁😁😁😁😶😶😶😶😶😶

      MobtalaM آفلاین
      MobtalaM آفلاین
      Mobtala
      دوازدهم تجربی دانش آموزان آلاء
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #6

      Muhammad Ali Rahmani
      ✅😂🌸✨

      ☆★ (: !... Life Is All About Love 💜✨

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      2
      • MoonchildM آفلاین
        MoonchildM آفلاین
        Moonchild
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #7

        Perfect =)))

        MobtalaM 1 پاسخ آخرین پاسخ
        2
        • MoonchildM Moonchild

          Perfect =)))

          MobtalaM آفلاین
          MobtalaM آفلاین
          Mobtala
          دوازدهم تجربی دانش آموزان آلاء
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #8

          Patima Moinaldini
          🌸✨

          ☆★ (: !... Life Is All About Love 💜✨

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • MobtalaM Mobtala

            Smile and Smile and enjoy your opportunity for living ...! Smile and trust God and leave everything to him ...! Smile and be happy ...! Smile and be sure that every pain and sorrow is temporary ...! Smile and be yourself ...! Smile and know that you are unique because a peerless God made just 1 Version of you ...! Smile and climb to the top of the mountain of yours ...! Smile because you can enhance and improve yourself daily ...! Smile because every mistake can make you better ...! Smile because there is no losing in your whole life ...! Smile because every failure is your experience and every success is your moment ...! Smile because you may die tomorrow ...! Smile because you’re breathing ...! Smile because God loves you ...! Smile because your story is yours and you are different from others ...! Smile and thanks God for this opportunity that is called life ...! With all the sorrows, pains, cheers, tears, laughters, failures and successes, living is still beautiful ...!:) 💛✨

            ~ •♡•

            AnneA آفلاین
            AnneA آفلاین
            Anne
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #9

            Mobtala این ظلم در حق اونایی هسته که به زور زبان رو پاس کردن😂😂😂😂😂😂😂😂
            بازم خسته نباشید بابت نوشتنش

            بسم الله الرحمن الرحیم

            MobtalaM 1 پاسخ آخرین پاسخ
            3
            • AnneA Anne

              Mobtala این ظلم در حق اونایی هسته که به زور زبان رو پاس کردن😂😂😂😂😂😂😂😂
              بازم خسته نباشید بابت نوشتنش

              MobtalaM آفلاین
              MobtalaM آفلاین
              Mobtala
              دوازدهم تجربی دانش آموزان آلاء
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Mobtala انجام شده
              #10

              @فرناز-مقیمی
              سلام ملیکم؛ 🌸✨
              اممم راستش من عادت داشتم قبلنا خیلی پست می نوشتم؛ اینم قبلاً نوشته بودم؛ ببخشید بر حسب عادت بود؛ ولی ولی ولی بازم چون زبان تون یه مقدار از بقیه ضعیف تره دلیل بر این نمیشه که شما ضعیفید:) شما خیلی چیز های دیگه بلدید که اونایی که زبان شون یه مقدار از شما بهتره بلد نیستن:) مثل این میمونه که خب من زیستم ضعیف تره و مجبورم کلی وقت بزارم تا بتونم یه مطلب ساده رو بفهمم ولی شما با یه ساعت خوندن راحت یاد میگیرید؛ و از طرفی این قضیه برعکسش توی یه درس دیگه که شما از من ضعیف تر ممکنه باشید صادقه؛ پس مقصد ها یکیه؛ ولی یکی راهش طولانی تره یکی کوتاه تر دیگه:) ولی بازم با تموم اینا شما ضعیف نیستید:) حتی یه ذره:) قوی هستین:) قوی!:) پس ناراحت نباشید؛ زبان رو میشه با تمرین و تکرار بعد وقتی رفتید دانشگاه و وقتتون آزاد تر شد یاد گرفت:) 🌸✨

              ☆★ (: !... Life Is All About Love 💜✨

              AnneA 1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • MobtalaM Mobtala

                Smile and Smile and enjoy your opportunity for living ...! Smile and trust God and leave everything to him ...! Smile and be happy ...! Smile and be sure that every pain and sorrow is temporary ...! Smile and be yourself ...! Smile and know that you are unique because a peerless God made just 1 Version of you ...! Smile and climb to the top of the mountain of yours ...! Smile because you can enhance and improve yourself daily ...! Smile because every mistake can make you better ...! Smile because there is no losing in your whole life ...! Smile because every failure is your experience and every success is your moment ...! Smile because you may die tomorrow ...! Smile because you’re breathing ...! Smile because God loves you ...! Smile because your story is yours and you are different from others ...! Smile and thanks God for this opportunity that is called life ...! With all the sorrows, pains, cheers, tears, laughters, failures and successes, living is still beautiful ...!:) 💛✨

                ~ •♡•

                Michael VeyM آفلاین
                Michael VeyM آفلاین
                Michael Vey
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #11

                Mobtala سووووتتتت clap clap clap :face_with_tears_of_joy:

                ناتینگ برای گفتن

                MobtalaM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                3
                • MobtalaM Mobtala

                  @فرناز-مقیمی
                  سلام ملیکم؛ 🌸✨
                  اممم راستش من عادت داشتم قبلنا خیلی پست می نوشتم؛ اینم قبلاً نوشته بودم؛ ببخشید بر حسب عادت بود؛ ولی ولی ولی بازم چون زبان تون یه مقدار از بقیه ضعیف تره دلیل بر این نمیشه که شما ضعیفید:) شما خیلی چیز های دیگه بلدید که اونایی که زبان شون یه مقدار از شما بهتره بلد نیستن:) مثل این میمونه که خب من زیستم ضعیف تره و مجبورم کلی وقت بزارم تا بتونم یه مطلب ساده رو بفهمم ولی شما با یه ساعت خوندن راحت یاد میگیرید؛ و از طرفی این قضیه برعکسش توی یه درس دیگه که شما از من ضعیف تر ممکنه باشید صادقه؛ پس مقصد ها یکیه؛ ولی یکی راهش طولانی تره یکی کوتاه تر دیگه:) ولی بازم با تموم اینا شما ضعیف نیستید:) حتی یه ذره:) قوی هستین:) قوی!:) پس ناراحت نباشید؛ زبان رو میشه با تمرین و تکرار بعد وقتی رفتید دانشگاه و وقتتون آزاد تر شد یاد گرفت:) 🌸✨

                  AnneA آفلاین
                  AnneA آفلاین
                  Anne
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #12

                  Mobtala منظوری نداشتم جهت شوخی بود😂
                  بله درست میگید ممنون بابت نظرتون

                  بسم الله الرحمن الرحیم

                  MobtalaM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • AnneA Anne

                    Mobtala منظوری نداشتم جهت شوخی بود😂
                    بله درست میگید ممنون بابت نظرتون

                    MobtalaM آفلاین
                    MobtalaM آفلاین
                    Mobtala
                    دوازدهم تجربی دانش آموزان آلاء
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #13

                    @فرناز-مقیمی
                    میدونم؛ منم منظوری نداشتم؛ فقط جهت یادآوری گفتم؛ بازم ممنونم؛ 🙂🌸✨

                    ☆★ (: !... Life Is All About Love 💜✨

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • Michael VeyM Michael Vey

                      Mobtala سووووتتتت clap clap clap :face_with_tears_of_joy:

                      MobtalaM آفلاین
                      MobtalaM آفلاین
                      Mobtala
                      دوازدهم تجربی دانش آموزان آلاء
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Mobtala انجام شده
                      #14

                      Michael Vey
                      عههه سلاممم خوش اومدین 🌸✨
                      آره واقعنی اوس کریم Clap Clap و سوت و جیغ و دست و هوراااا داره؛ 🙂🦋💫

                      پ. ن: وِی دارد با کلی زور جلوی انگشتان دستانش را میگیرد که با استاد وِی بزرگوار حرفی نزنند 😂💔😐🪓

                      ☆★ (: !... Life Is All About Love 💜✨

                      Michael VeyM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • MobtalaM Mobtala

                        Michael Vey
                        عههه سلاممم خوش اومدین 🌸✨
                        آره واقعنی اوس کریم Clap Clap و سوت و جیغ و دست و هوراااا داره؛ 🙂🦋💫

                        پ. ن: وِی دارد با کلی زور جلوی انگشتان دستانش را میگیرد که با استاد وِی بزرگوار حرفی نزنند 😂💔😐🪓

                        Michael VeyM آفلاین
                        Michael VeyM آفلاین
                        Michael Vey
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #15

                        Mobtala چراااا باهام حرف نزنییییدیتسبنسی

                        ناتینگ برای گفتن

                        MobtalaM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • Michael VeyM Michael Vey

                          Mobtala چراااا باهام حرف نزنییییدیتسبنسی

                          MobtalaM آفلاین
                          MobtalaM آفلاین
                          Mobtala
                          دوازدهم تجربی دانش آموزان آلاء
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Mobtala انجام شده
                          #16

                          Michael Vey
                          چون یه جوری هستین! 😂🙂
                          از همونا که من نباید باهاشون مستقیم حرف بزنم؛ 😂🙂🧸

                          ☆★ (: !... Life Is All About Love 💜✨

                          Michael VeyM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • MobtalaM Mobtala

                            Michael Vey
                            چون یه جوری هستین! 😂🙂
                            از همونا که من نباید باهاشون مستقیم حرف بزنم؛ 😂🙂🧸

                            Michael VeyM آفلاین
                            Michael VeyM آفلاین
                            Michael Vey
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Michael Vey انجام شده
                            #17

                            Mobtala هوممممممممم.. (با ی حالت تهدید و غرش طور بخون)
                            مششکوک میزنییی
                            جرئت داری شب ساعت 2 بیا کوچه پشتی بیبینم چییی میییگییییییی

                            :face_with_tears_of_joy:

                            ناتینگ برای گفتن

                            MobtalaM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            • Michael VeyM Michael Vey

                              Mobtala هوممممممممم.. (با ی حالت تهدید و غرش طور بخون)
                              مششکوک میزنییی
                              جرئت داری شب ساعت 2 بیا کوچه پشتی بیبینم چییی میییگییییییی

                              :face_with_tears_of_joy:

                              MobtalaM آفلاین
                              MobtalaM آفلاین
                              Mobtala
                              دوازدهم تجربی دانش آموزان آلاء
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #18

                              Michael Vey
                              اون موقع شوما در سرزمین عجایب توی دشت گل ها به سر می برین و دارین تعداد ببعی هایی که میان گل ها رو داغون میکنن رو میشمارین و حرص میخورین؛ 😂🙂

                              ☆★ (: !... Life Is All About Love 💜✨

                              Michael VeyM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              1
                              • MobtalaM Mobtala

                                Michael Vey
                                اون موقع شوما در سرزمین عجایب توی دشت گل ها به سر می برین و دارین تعداد ببعی هایی که میان گل ها رو داغون میکنن رو میشمارین و حرص میخورین؛ 😂🙂

                                Michael VeyM آفلاین
                                Michael VeyM آفلاین
                                Michael Vey
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #19

                                Mobtala حیف که اگ چیزی بگم ب جرم کودک ازاری اخراج میشم

                                ناتینگ برای گفتن

                                MobtalaM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                1
                                • Michael VeyM Michael Vey

                                  Mobtala حیف که اگ چیزی بگم ب جرم کودک ازاری اخراج میشم

                                  MobtalaM آفلاین
                                  MobtalaM آفلاین
                                  Mobtala
                                  دوازدهم تجربی دانش آموزان آلاء
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #20

                                  Michael Vey
                                  من مجهز به تسبیحممممم! دور شوووو!!!! 😂😔🗿📿📿📿📿

                                  ☆★ (: !... Life Is All About Love 💜✨

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  2
                                  • MobtalaM Mobtala

                                    Smile and Smile and enjoy your opportunity for living ...! Smile and trust God and leave everything to him ...! Smile and be happy ...! Smile and be sure that every pain and sorrow is temporary ...! Smile and be yourself ...! Smile and know that you are unique because a peerless God made just 1 Version of you ...! Smile and climb to the top of the mountain of yours ...! Smile because you can enhance and improve yourself daily ...! Smile because every mistake can make you better ...! Smile because there is no losing in your whole life ...! Smile because every failure is your experience and every success is your moment ...! Smile because you may die tomorrow ...! Smile because you’re breathing ...! Smile because God loves you ...! Smile because your story is yours and you are different from others ...! Smile and thanks God for this opportunity that is called life ...! With all the sorrows, pains, cheers, tears, laughters, failures and successes, living is still beautiful ...!:) 💛✨

                                    ~ •♡•

                                    Gharibe GomnamG آفلاین
                                    Gharibe GomnamG آفلاین
                                    Gharibe Gomnam
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #21

                                    Mobtala
                                    Hello, it was very beautiful. But sometimes smiles are full of pain, sometimes you laugh to forget your pains, but a beautiful smile is to smile at all your difficulties and problems. Although we all have many reasons for sadness, I know that sadness is always easier for a greedy person, whether a person is prosperous or poor, he is always ungrateful, sad and greedy. Let's laugh, even as small as a future smile for us, this is a truth

                                    نقطه . سرخط

                                    MobtalaM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    5
                                    • Gharibe GomnamG Gharibe Gomnam

                                      Mobtala
                                      Hello, it was very beautiful. But sometimes smiles are full of pain, sometimes you laugh to forget your pains, but a beautiful smile is to smile at all your difficulties and problems. Although we all have many reasons for sadness, I know that sadness is always easier for a greedy person, whether a person is prosperous or poor, he is always ungrateful, sad and greedy. Let's laugh, even as small as a future smile for us, this is a truth

                                      MobtalaM آفلاین
                                      MobtalaM آفلاین
                                      Mobtala
                                      دوازدهم تجربی دانش آموزان آلاء
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #22

                                      Gharibe Gomnam
                                      ,Yep! Couldn’t agree more
                                      But You know whenever you’re sad
                                      and you want to stop
                                      even in those times
                                      There Are a lot of reasons for being Happy
                                      and you’d smile duo to those reasons
                                      In other words
                                      When you’re trapped by a lot of sorrows
                                      You can smile too
                                      ? Why
                                      Cause there is a tomorrow that you will be happy and your problem will be solved
                                      Cause there is a God who is watching you and helping you and who is take care of you
                                      Cause God won’t give you any problem which you don’t have the power to overcome it
                                      And If You have a problem now You definitely have the power and things that are! necessary for handling them
                                      That’s it 🙂

                                      ☆★ (: !... Life Is All About Love 💜✨

                                      Gharibe GomnamG 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      3
                                      • MobtalaM Mobtala

                                        Gharibe Gomnam
                                        ,Yep! Couldn’t agree more
                                        But You know whenever you’re sad
                                        and you want to stop
                                        even in those times
                                        There Are a lot of reasons for being Happy
                                        and you’d smile duo to those reasons
                                        In other words
                                        When you’re trapped by a lot of sorrows
                                        You can smile too
                                        ? Why
                                        Cause there is a tomorrow that you will be happy and your problem will be solved
                                        Cause there is a God who is watching you and helping you and who is take care of you
                                        Cause God won’t give you any problem which you don’t have the power to overcome it
                                        And If You have a problem now You definitely have the power and things that are! necessary for handling them
                                        That’s it 🙂

                                        Gharibe GomnamG آفلاین
                                        Gharibe GomnamG آفلاین
                                        Gharibe Gomnam
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #23

                                        Mobtala
                                        Your opinion is respectful to me, in my opinion, being sad is not bad, but you should get up, you should laugh, you should have hope in life, in the end, we all may lose a loved one, get sick, make a financial loss or... so it is not a problem for We may not be good for a while, but we have to get up, because life is flowing, time is moving, we can poison time, ruin life, and regret the lost life like our grandfathers and grandmothers, or after every strong upsetting event. Let's get up and continue

                                        نقطه . سرخط

                                        Muhammad Ali RahmaniM MobtalaM 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • Gharibe GomnamG Gharibe Gomnam

                                          Mobtala
                                          Your opinion is respectful to me, in my opinion, being sad is not bad, but you should get up, you should laugh, you should have hope in life, in the end, we all may lose a loved one, get sick, make a financial loss or... so it is not a problem for We may not be good for a while, but we have to get up, because life is flowing, time is moving, we can poison time, ruin life, and regret the lost life like our grandfathers and grandmothers, or after every strong upsetting event. Let's get up and continue

                                          Muhammad Ali RahmaniM آفلاین
                                          Muhammad Ali RahmaniM آفلاین
                                          Muhammad Ali Rahmani
                                          دانش آموزان آلاء تجربی
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Muhammad Ali Rahmani انجام شده
                                          #24

                                          Gharibe Gomnam

                                          فی هذا الاوقات المهمیه اَن تنتهی الی الاجراء الکأس العالم فی قطر ؛ مقامات القطری تعزم هیئت الاولی لترضی الایرانیین اَن تعوق الحملات الصواریخی من البلد الیمنی الی سعودی ولکن هنا لا تضمین القطعیه عن هذا المهمیه.

                                          هذا الواقعه وقعت لالاظهارات المقامات النظامیه الایرانیه فی الاسبوع الماضیه .

                                          قناه الخبریه پرس تی وی فی تائید هذا التهدید وسع الربرتاژ الکامل عن المنابع المطمئنه .

                                          حاج من الاوقات الانتظارات بعد الکأس العالم توجه عن الخبر الاولیه

                                          العالم تنظر الی ایران و ایران تنظر الی بعد الکأس العالم ...

                                          پ.ن : تزئینی باشه تو این صفحه🤣🤣🤣🤣🤣

                                          اثرانگشت می زنم که مطمئن‌تره...

                                          Gharibe GomnamG MobtalaM 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                          3
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع