Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. دروس
  3. هندسه
  4. کاربرد هندسه پایه چیه؟
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

کاربرد هندسه پایه چیه؟

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده هندسه
31 دیدگاه‌ها 5 کاربران 842 بازدیدها 4 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • Kourosh MousaviK آفلاین
    Kourosh MousaviK آفلاین
    Kourosh Mousavi
    فارغ التحصیلان آلاء
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #11

    فارغ-التحصیلان-آلاء
    نظر شما چیه؟

    "?How did u feel" +
    ".I didn't feel anything"

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • ForgottenF Forgotten

      Kourosh Mousavi
      کسی که هندسه نمی داند وارد نشود
      این جمله تو سر در باغ افلاطون نوشته شده بود که بزرگترین بحث های علمی و فلسفی روزگار ، اونجا صورت میگرفت...یه چی تو مایه هاروارد امروزی بود
      (اینم بگم یونان فقط افلاطون و ارسطو و اینا رو نداشت، هرچی آدم حسابی بود اون زمان اونجا بودن منتها برا عوام فقط اسم دو سه نفر به یاد مونده)
      در مورد بحث اثبات، اولا کتاب درسی اثبات فرمول ها رو به عهده خود طرف گذاشته چون هندسه درس توصیفی یا حفظی نیست و باید مغزت مثل یه ماهیچه انقدر تمرین کنه که عضله بشه. دلیل دومش هم اینه که اثبات برا کنکور لازم نیست.
      در مورد بحث کاربرد
      ببین رفیق، هندسه ای که ما میخونیم خیلی ساده تر از هندسه ی روز هست...خودت داری میگی فیثاغورس...کشف این رابطه میدونی مال قبل از میلاده؟ پس انتظار نداشته باش دغدغه ی امروز ما هم با این جور چیزا که مال قرن ها پیش هست حل بشه... منتها هندسه ی روز دنیا که ایشالا بری دانشگا مفصل راجع بهش خواهی خوند، پاسخ دهنده ی بسیاری از سوالات هست که حتی همون هوش مصنوعی هم یا نمیتونه جواب بده یا اگه جواب بده عملا صرف نمیکنه(انرژی و زمان بسیار زیادی میطلبه) اینجا هست که متوسل میشیم به هوش طبیعی!
      برای هندسه در اون سطح هم نیازه که هندسه پایه در حد دبیرستان رو بلد بود دیگه
      حتی اگه یه رشته ی خاصی رفتی که ارتباط زیادی با هندسه نداشت، این و بدون که هندسه به قدری منطق و هوش رو تقویت میکنه که دیگه از پسِ بقیه علوم ساده تر بر میای...
      حالا برو خدات و شکر کن ریاضی میخونی...تجربی بودی چی میگفتی...هرچی زیست میخونن میرن دانشگا میبینن برعکسش درسته :confused_face: تازه اون درست هاشم کاربرد چندانی ندارن :|

      Kourosh MousaviK آفلاین
      Kourosh MousaviK آفلاین
      Kourosh Mousavi
      فارغ التحصیلان آلاء
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #12

      Forgotten در کاربرد هندسه پایه چیه؟ گفته است:

      Kourosh Mousavi
      کسی که هندسه نمی داند وارد نشود
      این جمله تو سر در باغ افلاطون نوشته شده بود که بزرگترین بحث های علمی و فلسفی روزگار ، اونجا صورت میگرفت...یه چی تو مایه هاروارد امروزی بود
      (اینم بگم یونان فقط افلاطون و ارسطو و اینا رو نداشت، هرچی آدم حسابی بود اون زمان اونجا بودن منتها برا عوام فقط اسم دو سه نفر به یاد مونده)
      در مورد بحث اثبات، اولا کتاب درسی اثبات فرمول ها رو به عهده خود طرف گذاشته چون هندسه درس توصیفی یا حفظی نیست و باید مغزت مثل یه ماهیچه انقدر تمرین کنه که عضله بشه. دلیل دومش هم اینه که اثبات برا کنکور لازم نیست.
      در مورد بحث کاربرد
      ببین رفیق، هندسه ای که ما میخونیم خیلی ساده تر از هندسه ی روز هست...خودت داری میگی فیثاغورس...کشف این رابطه میدونی مال قبل از میلاده؟ پس انتظار نداشته باش دغدغه ی امروز ما هم با این جور چیزا که مال قرن ها پیش هست حل بشه... منتها هندسه ی روز دنیا که ایشالا بری دانشگا مفصل راجع بهش خواهی خوند، پاسخ دهنده ی بسیاری از سوالات هست که حتی همون هوش مصنوعی هم یا نمیتونه جواب بده یا اگه جواب بده عملا صرف نمیکنه(انرژی و زمان بسیار زیادی میطلبه) اینجا هست که متوسل میشیم به هوش طبیعی!
      برای هندسه در اون سطح هم نیازه که هندسه پایه در حد دبیرستان رو بلد بود دیگه
      حتی اگه یه رشته ی خاصی رفتی که ارتباط زیادی با هندسه نداشت، این و بدون که هندسه به قدری منطق و هوش رو تقویت میکنه که دیگه از پسِ بقیه علوم ساده تر بر میای...
      حالا برو خدات و شکر کن ریاضی میخونی...تجربی بودی چی میگفتی...هرچی زیست میخونن میرن دانشگا میبینن برعکسش درسته :confused_face: تازه اون درست هاشم کاربرد چندانی ندارن :|

      [audio/2PLFYDhyrthvZFkTGIqem6hV.m4a]

      https://forum.alaatv.com/post/2973508
      https://forum.alaatv.com/post/2984265

      "?How did u feel" +
      ".I didn't feel anything"

      ForgottenF 1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • Kourosh MousaviK Kourosh Mousavi

        Forgotten در کاربرد هندسه پایه چیه؟ گفته است:

        Kourosh Mousavi
        کسی که هندسه نمی داند وارد نشود
        این جمله تو سر در باغ افلاطون نوشته شده بود که بزرگترین بحث های علمی و فلسفی روزگار ، اونجا صورت میگرفت...یه چی تو مایه هاروارد امروزی بود
        (اینم بگم یونان فقط افلاطون و ارسطو و اینا رو نداشت، هرچی آدم حسابی بود اون زمان اونجا بودن منتها برا عوام فقط اسم دو سه نفر به یاد مونده)
        در مورد بحث اثبات، اولا کتاب درسی اثبات فرمول ها رو به عهده خود طرف گذاشته چون هندسه درس توصیفی یا حفظی نیست و باید مغزت مثل یه ماهیچه انقدر تمرین کنه که عضله بشه. دلیل دومش هم اینه که اثبات برا کنکور لازم نیست.
        در مورد بحث کاربرد
        ببین رفیق، هندسه ای که ما میخونیم خیلی ساده تر از هندسه ی روز هست...خودت داری میگی فیثاغورس...کشف این رابطه میدونی مال قبل از میلاده؟ پس انتظار نداشته باش دغدغه ی امروز ما هم با این جور چیزا که مال قرن ها پیش هست حل بشه... منتها هندسه ی روز دنیا که ایشالا بری دانشگا مفصل راجع بهش خواهی خوند، پاسخ دهنده ی بسیاری از سوالات هست که حتی همون هوش مصنوعی هم یا نمیتونه جواب بده یا اگه جواب بده عملا صرف نمیکنه(انرژی و زمان بسیار زیادی میطلبه) اینجا هست که متوسل میشیم به هوش طبیعی!
        برای هندسه در اون سطح هم نیازه که هندسه پایه در حد دبیرستان رو بلد بود دیگه
        حتی اگه یه رشته ی خاصی رفتی که ارتباط زیادی با هندسه نداشت، این و بدون که هندسه به قدری منطق و هوش رو تقویت میکنه که دیگه از پسِ بقیه علوم ساده تر بر میای...
        حالا برو خدات و شکر کن ریاضی میخونی...تجربی بودی چی میگفتی...هرچی زیست میخونن میرن دانشگا میبینن برعکسش درسته :confused_face: تازه اون درست هاشم کاربرد چندانی ندارن :|

        [audio/2PLFYDhyrthvZFkTGIqem6hV.m4a]

        https://forum.alaatv.com/post/2973508
        https://forum.alaatv.com/post/2984265

        ForgottenF آفلاین
        ForgottenF آفلاین
        Forgotten
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Forgotten انجام شده
        #13

        Kourosh Mousavi
        متاسفانه حتی یک جمله از حرفامم انگار فهمیده نشده و از اون 4 دقیقه وقتی که برا پاسخ دادن به من گذاشتی بهتر بود حداقل یک دقیقه اش رو با تمرکز صرف خوندن چیزی که میخواستی بهش پاسخ بدی میکردی
        با این همه اینا رو میگم و رفع زحمت میکنم:
        1- درگیریِ ذهنی ای که تو هندسه (خصوصا هندسه پایه) هست قابل قیاس با دروسی مثل فیزیک(تیپ های بسیاااار محدود) و شیمی(شوخیشم زشته) و ... نیست. ریاضیات هم فقط برخی مباحثش مثل کمی نظریه اعداد و یکمی هم احتمالات همچین قابلیتی دارن...حسابان در حد کنکور ( نه مثل 1400 در حد المپیاد) خیلی محدود
        2- من نگفتم رابطه فیثاغورس بدیهی هست و نیازی نیست باهاش وقت بگذرونیم...اما سوال های روز دنیا(نه تست های کتاب کنکور) تو مهندسی و علوم پایه خیلی فراتر از اینن که صرفا با چند تا رابطه بشه به جواب رسید...وگرنه همونطور که خودت گفتی میشه تست هایی از همون روابط ساده و بدیهی داد که آدمو زمین گیر کنه
        3- ارتباط هندسه با هوش مصنوعی؟
        من که همچین حرفی نزدم...گفتم هوش مصنوعی توانایی محاسبه اش میتونه به قدری پیشرفته باشه که مسائلی از این دست رو هم متوجه بشه...اما بازم کم بیاره جلو یسری چیزا ( محدودیت های زمانی مثلا باعثش بشه...یه سوال رو ده ساله حل کنه انگار... که جزو مهم ترین بحث های علوم کامپیوتر هست که چطور زمان محاسبه رو کم کنیم ( یا حتی میل بدیم به صفر! )
        با این همه اگه میخوای بدونی ارتباطی داره با هوش مصنوعی این لینک و ببین:
        https://en.wikipedia.org/wiki/Computational_geometry
        4- بنده رشته ریاضی هستم نه تجربی...اگه تجربی بودم هم سنمون از کل انداختن و اینا گذشته...

        موفق باشی

        Kourosh MousaviK 1 پاسخ آخرین پاسخ
        2
        • ForgottenF Forgotten

          Kourosh Mousavi
          متاسفانه حتی یک جمله از حرفامم انگار فهمیده نشده و از اون 4 دقیقه وقتی که برا پاسخ دادن به من گذاشتی بهتر بود حداقل یک دقیقه اش رو با تمرکز صرف خوندن چیزی که میخواستی بهش پاسخ بدی میکردی
          با این همه اینا رو میگم و رفع زحمت میکنم:
          1- درگیریِ ذهنی ای که تو هندسه (خصوصا هندسه پایه) هست قابل قیاس با دروسی مثل فیزیک(تیپ های بسیاااار محدود) و شیمی(شوخیشم زشته) و ... نیست. ریاضیات هم فقط برخی مباحثش مثل کمی نظریه اعداد و یکمی هم احتمالات همچین قابلیتی دارن...حسابان در حد کنکور ( نه مثل 1400 در حد المپیاد) خیلی محدود
          2- من نگفتم رابطه فیثاغورس بدیهی هست و نیازی نیست باهاش وقت بگذرونیم...اما سوال های روز دنیا(نه تست های کتاب کنکور) تو مهندسی و علوم پایه خیلی فراتر از اینن که صرفا با چند تا رابطه بشه به جواب رسید...وگرنه همونطور که خودت گفتی میشه تست هایی از همون روابط ساده و بدیهی داد که آدمو زمین گیر کنه
          3- ارتباط هندسه با هوش مصنوعی؟
          من که همچین حرفی نزدم...گفتم هوش مصنوعی توانایی محاسبه اش میتونه به قدری پیشرفته باشه که مسائلی از این دست رو هم متوجه بشه...اما بازم کم بیاره جلو یسری چیزا ( محدودیت های زمانی مثلا باعثش بشه...یه سوال رو ده ساله حل کنه انگار... که جزو مهم ترین بحث های علوم کامپیوتر هست که چطور زمان محاسبه رو کم کنیم ( یا حتی میل بدیم به صفر! )
          با این همه اگه میخوای بدونی ارتباطی داره با هوش مصنوعی این لینک و ببین:
          https://en.wikipedia.org/wiki/Computational_geometry
          4- بنده رشته ریاضی هستم نه تجربی...اگه تجربی بودم هم سنمون از کل انداختن و اینا گذشته...

          موفق باشی

          Kourosh MousaviK آفلاین
          Kourosh MousaviK آفلاین
          Kourosh Mousavi
          فارغ التحصیلان آلاء
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #14

          Forgotten در کاربرد هندسه پایه چیه؟ گفته است:

          Kourosh Mousavi
          متاسفانه حتی یک جمله از حرفامم انگار فهمیده نشده و از اون 4 دقیقه وقتی که برا پاسخ دادن به من گذاشتی بهتر بود حداقل یک دقیقه اش رو با تمرکز صرف خوندن چیزی که میخواستی بهش پاسخ بدی میکردی
          با این همه اینا رو میگم و رفع زحمت میکنم:
          1- درگیریِ ذهنی ای که تو هندسه (خصوصا هندسه پایه) هست قابل قیاس با دروسی مثل فیزیک(تیپ های بسیاااار محدود) و شیمی(شوخیشم زشته) و ... نیست. ریاضیات هم فقط برخی مباحثش مثل کمی نظریه اعداد و یکمی هم احتمالات همچین قابلیتی دارن...حسابان در حد کنکور ( نه مثل 1400 در حد المپیاد) خیلی محدود
          2- من نگفتم رابطه فیثاغورس بدیهی هست و نیازی نیست باهاش وقت بگذرونیم...اما سوال های روز دنیا(نه تست های کتاب کنکور) تو مهندسی و علوم پایه خیلی فراتر از اینن که صرفا با چند تا رابطه بشه به جواب رسید...وگرنه همونطور که خودت گفتی میشه تست هایی از همون روابط ساده و بدیهی داد که آدمو زمین گیر کنه
          3- ارتباط هندسه با هوش مصنوعی؟
          من که همچین حرفی نزدم...گفتم هوش مصنوعی توانایی محاسبه اش میتونه به قدری پیشرفته باشه که مسائلی از این دست رو هم متوجه بشه...اما بازم کم بیاره جلو یسری چیزا ( محدودیت های زمانی مثلا باعثش بشه...یه سوال رو ده ساله حل کنه انگار... که جزو مهم ترین بحث های علوم کامپیوتر هست که چطور زمان محاسبه رو کم کنیم ( یا حتی میل بدیم به صفر! )
          با این همه اگه میخوای بدونی ارتباطی داره با هوش مصنوعی این لینک و ببین:
          https://en.wikipedia.org/wiki/Computational_geometry
          4- بنده رشته ریاضی هستم نه تجربی...اگه تجربی بودم هم سنمون از کل انداختن و اینا گذشته...

          موفق باشی

          [audio/eVKTkn6jYjhrRozmmaRp123B.m4a]

          "?How did u feel" +
          ".I didn't feel anything"

          ForgottenF D 2 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • Kourosh MousaviK Kourosh Mousavi

            Forgotten در کاربرد هندسه پایه چیه؟ گفته است:

            Kourosh Mousavi
            متاسفانه حتی یک جمله از حرفامم انگار فهمیده نشده و از اون 4 دقیقه وقتی که برا پاسخ دادن به من گذاشتی بهتر بود حداقل یک دقیقه اش رو با تمرکز صرف خوندن چیزی که میخواستی بهش پاسخ بدی میکردی
            با این همه اینا رو میگم و رفع زحمت میکنم:
            1- درگیریِ ذهنی ای که تو هندسه (خصوصا هندسه پایه) هست قابل قیاس با دروسی مثل فیزیک(تیپ های بسیاااار محدود) و شیمی(شوخیشم زشته) و ... نیست. ریاضیات هم فقط برخی مباحثش مثل کمی نظریه اعداد و یکمی هم احتمالات همچین قابلیتی دارن...حسابان در حد کنکور ( نه مثل 1400 در حد المپیاد) خیلی محدود
            2- من نگفتم رابطه فیثاغورس بدیهی هست و نیازی نیست باهاش وقت بگذرونیم...اما سوال های روز دنیا(نه تست های کتاب کنکور) تو مهندسی و علوم پایه خیلی فراتر از اینن که صرفا با چند تا رابطه بشه به جواب رسید...وگرنه همونطور که خودت گفتی میشه تست هایی از همون روابط ساده و بدیهی داد که آدمو زمین گیر کنه
            3- ارتباط هندسه با هوش مصنوعی؟
            من که همچین حرفی نزدم...گفتم هوش مصنوعی توانایی محاسبه اش میتونه به قدری پیشرفته باشه که مسائلی از این دست رو هم متوجه بشه...اما بازم کم بیاره جلو یسری چیزا ( محدودیت های زمانی مثلا باعثش بشه...یه سوال رو ده ساله حل کنه انگار... که جزو مهم ترین بحث های علوم کامپیوتر هست که چطور زمان محاسبه رو کم کنیم ( یا حتی میل بدیم به صفر! )
            با این همه اگه میخوای بدونی ارتباطی داره با هوش مصنوعی این لینک و ببین:
            https://en.wikipedia.org/wiki/Computational_geometry
            4- بنده رشته ریاضی هستم نه تجربی...اگه تجربی بودم هم سنمون از کل انداختن و اینا گذشته...

            موفق باشی

            [audio/eVKTkn6jYjhrRozmmaRp123B.m4a]

            ForgottenF آفلاین
            ForgottenF آفلاین
            Forgotten
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #15

            Kourosh Mousavi
            حداقلش محیط اینجا طوریه که میشه اینطور خودم و قانع کنم که اگه سوال کس دیگه ای بوده باشه تونستم نقطه نظرم رو برای جواب دادن بهش بگم
            اینطوری شرمنده خودم نمیشم که خواستم به یکی کمک کنم تهش شور سفسطه رو در آورد واسم
            موفق باشی

            Kourosh MousaviK 1 پاسخ آخرین پاسخ
            3
            • ForgottenF Forgotten

              Kourosh Mousavi
              حداقلش محیط اینجا طوریه که میشه اینطور خودم و قانع کنم که اگه سوال کس دیگه ای بوده باشه تونستم نقطه نظرم رو برای جواب دادن بهش بگم
              اینطوری شرمنده خودم نمیشم که خواستم به یکی کمک کنم تهش شور سفسطه رو در آورد واسم
              موفق باشی

              Kourosh MousaviK آفلاین
              Kourosh MousaviK آفلاین
              Kourosh Mousavi
              فارغ التحصیلان آلاء
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #16

              Forgotten در کاربرد هندسه پایه چیه؟ گفته است:

              Kourosh Mousavi
              حداقلش محیط اینجا طوریه که میشه اینطور خودم و قانع کنم که اگه سوال کس دیگه ای بوده باشه تونستم نقطه نظرم رو برای جواب دادن بهش بگم
              اینطوری شرمنده خودم نمیشم که خواستم به یکی کمک کنم تهش شور سفسطه رو در آورد واسم
              موفق باشی

              [audio/YGOzIlqukEKmn3bcbBLnPu3N.m4a]

              "?How did u feel" +
              ".I didn't feel anything"

              D 1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • Kourosh MousaviK Kourosh Mousavi

                Forgotten در کاربرد هندسه پایه چیه؟ گفته است:

                Kourosh Mousavi
                متاسفانه حتی یک جمله از حرفامم انگار فهمیده نشده و از اون 4 دقیقه وقتی که برا پاسخ دادن به من گذاشتی بهتر بود حداقل یک دقیقه اش رو با تمرکز صرف خوندن چیزی که میخواستی بهش پاسخ بدی میکردی
                با این همه اینا رو میگم و رفع زحمت میکنم:
                1- درگیریِ ذهنی ای که تو هندسه (خصوصا هندسه پایه) هست قابل قیاس با دروسی مثل فیزیک(تیپ های بسیاااار محدود) و شیمی(شوخیشم زشته) و ... نیست. ریاضیات هم فقط برخی مباحثش مثل کمی نظریه اعداد و یکمی هم احتمالات همچین قابلیتی دارن...حسابان در حد کنکور ( نه مثل 1400 در حد المپیاد) خیلی محدود
                2- من نگفتم رابطه فیثاغورس بدیهی هست و نیازی نیست باهاش وقت بگذرونیم...اما سوال های روز دنیا(نه تست های کتاب کنکور) تو مهندسی و علوم پایه خیلی فراتر از اینن که صرفا با چند تا رابطه بشه به جواب رسید...وگرنه همونطور که خودت گفتی میشه تست هایی از همون روابط ساده و بدیهی داد که آدمو زمین گیر کنه
                3- ارتباط هندسه با هوش مصنوعی؟
                من که همچین حرفی نزدم...گفتم هوش مصنوعی توانایی محاسبه اش میتونه به قدری پیشرفته باشه که مسائلی از این دست رو هم متوجه بشه...اما بازم کم بیاره جلو یسری چیزا ( محدودیت های زمانی مثلا باعثش بشه...یه سوال رو ده ساله حل کنه انگار... که جزو مهم ترین بحث های علوم کامپیوتر هست که چطور زمان محاسبه رو کم کنیم ( یا حتی میل بدیم به صفر! )
                با این همه اگه میخوای بدونی ارتباطی داره با هوش مصنوعی این لینک و ببین:
                https://en.wikipedia.org/wiki/Computational_geometry
                4- بنده رشته ریاضی هستم نه تجربی...اگه تجربی بودم هم سنمون از کل انداختن و اینا گذشته...

                موفق باشی

                [audio/eVKTkn6jYjhrRozmmaRp123B.m4a]

                D آفلاین
                D آفلاین
                Danial.al
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Danial.al انجام شده
                #17

                Kourosh Mousavi من ی چیز فهمیده باشم اینه قانع بشو نیستی با درد خودت بساز دوست من یا حرف بشنو 🥀

                Kourosh MousaviK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • Kourosh MousaviK Kourosh Mousavi

                  Forgotten در کاربرد هندسه پایه چیه؟ گفته است:

                  Kourosh Mousavi
                  حداقلش محیط اینجا طوریه که میشه اینطور خودم و قانع کنم که اگه سوال کس دیگه ای بوده باشه تونستم نقطه نظرم رو برای جواب دادن بهش بگم
                  اینطوری شرمنده خودم نمیشم که خواستم به یکی کمک کنم تهش شور سفسطه رو در آورد واسم
                  موفق باشی

                  [audio/YGOzIlqukEKmn3bcbBLnPu3N.m4a]

                  D آفلاین
                  D آفلاین
                  Danial.al
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #18

                  Kourosh Mousavi آره داداش لازمه کسی ک هندسه علاقه داره باید بیاد رشته ریاضی و در سطح بالا یاد بگیره

                  Kourosh MousaviK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  0
                  • D Danial.al

                    Kourosh Mousavi من ی چیز فهمیده باشم اینه قانع بشو نیستی با درد خودت بساز دوست من یا حرف بشنو 🥀

                    Kourosh MousaviK آفلاین
                    Kourosh MousaviK آفلاین
                    Kourosh Mousavi
                    فارغ التحصیلان آلاء
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #19

                    @Danial-al در کاربرد هندسه پایه چیه؟ گفته است:

                    Kourosh Mousavi من ی چیز فهمیده باشم اینه قانع بشو نیستی با درد خودت بساز دوست من یا حرف بشنو 🥀

                    [audio/IA1zIo12yZ6j2Idd3GTSiagE.m4a]

                    "?How did u feel" +
                    ".I didn't feel anything"

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    0
                    • D Danial.al

                      Kourosh Mousavi آره داداش لازمه کسی ک هندسه علاقه داره باید بیاد رشته ریاضی و در سطح بالا یاد بگیره

                      Kourosh MousaviK آفلاین
                      Kourosh MousaviK آفلاین
                      Kourosh Mousavi
                      فارغ التحصیلان آلاء
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Kourosh Mousavi انجام شده
                      #20

                      @Danial-al در کاربرد هندسه پایه چیه؟ گفته است:

                      Kourosh Mousavi آره داداش لازمه کسی ک هندسه علاقه داره باید بیاد رشته ریاضی و در سطح بالا یاد بگیره

                      [audio/UJ60SAjWcZ-U9w9OzHaQtS4t.m4a]
                      دقیقا همین داستان توی انسانی هم هست
                      کسی رو ندیدم هم فلسفه دوس داره
                      هم منطق هن ادبیات و اقتصاد هم روانشناسی

                      "?How did u feel" +
                      ".I didn't feel anything"

                      D 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • Kourosh MousaviK Kourosh Mousavi

                        @Danial-al در کاربرد هندسه پایه چیه؟ گفته است:

                        Kourosh Mousavi آره داداش لازمه کسی ک هندسه علاقه داره باید بیاد رشته ریاضی و در سطح بالا یاد بگیره

                        [audio/UJ60SAjWcZ-U9w9OzHaQtS4t.m4a]
                        دقیقا همین داستان توی انسانی هم هست
                        کسی رو ندیدم هم فلسفه دوس داره
                        هم منطق هن ادبیات و اقتصاد هم روانشناسی

                        D آفلاین
                        D آفلاین
                        Danial.al
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Danial.al انجام شده
                        #21

                        Kourosh Mousavi خب مگ من چی گفتم تو از این 5تا دوتا علاقه داری اومدی هندسه و گسسته و...هم تحمل میکنی خب

                        کسانی هم مثل تو اومدن ک با هندسه و آمارو گسسته و اینا حال میکنن فیزیکو هم مجبورن تحمل کنن حرف من اینه

                        تو همین جا دیدم یکی بود میگف من تجربی بودم تابستون خواستم ی سطح از هندسه تجربی بالا تر کار کنم کتاب هندسه یک ریاضی رو گرفتم و بعد دیدم من بیش تر زیست و اینا ریاضی و هندسه کارم رشته عوض کرده اومده ریاضی ....

                        حالا مثلا اگ هندسه ما تو این سطح نبود طرف چرا باید رشته عوض می‌کرد ؟ خب همون سطح و بقیه رشته ها هم پیدا می‌کرد

                        Kourosh MousaviK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • D Danial.al

                          Kourosh Mousavi خب مگ من چی گفتم تو از این 5تا دوتا علاقه داری اومدی هندسه و گسسته و...هم تحمل میکنی خب

                          کسانی هم مثل تو اومدن ک با هندسه و آمارو گسسته و اینا حال میکنن فیزیکو هم مجبورن تحمل کنن حرف من اینه

                          تو همین جا دیدم یکی بود میگف من تجربی بودم تابستون خواستم ی سطح از هندسه تجربی بالا تر کار کنم کتاب هندسه یک ریاضی رو گرفتم و بعد دیدم من بیش تر زیست و اینا ریاضی و هندسه کارم رشته عوض کرده اومده ریاضی ....

                          حالا مثلا اگ هندسه ما تو این سطح نبود طرف چرا باید رشته عوض می‌کرد ؟ خب همون سطح و بقیه رشته ها هم پیدا می‌کرد

                          Kourosh MousaviK آفلاین
                          Kourosh MousaviK آفلاین
                          Kourosh Mousavi
                          فارغ التحصیلان آلاء
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #22

                          @Danial-al در کاربرد هندسه پایه چیه؟ گفته است:

                          Kourosh Mousavi خب مگ من چی گفتم تو از این 5تا دوتا علاقه داری اومدی هندسه و گسسته و...هم تحمل میکنی خب

                          کسانی هم مثل تو اومدن ک با هندسه و آمارو گسسته و اینا حال میکنن فیزیکو هم مجبورن تحمل کنن حرف من اینه

                          تو همین جا دیدم یکی بود میگف من تجربی بودم تابستون خواستم ی سطح از هندسه تجربی بالا تر کار کنم کتاب هندسه یک ریاضی رو گرفتم و بعد دیدم من بیش تر زیست و اینا ریاضی و هندسه کارم رشته عوض کرده اومده ریاضی ....

                          حرف اولت چنین چیزی رو نمی گفت
                          حرف های منو فقط تکرار کردی

                          در هر صورت

                          توی هندسه کمک کن😂😂😂😂
                          نیازه واقعا انقدر بخونیم؟ منبعت چیه؟ (چه آره چه نه)

                          "?How did u feel" +
                          ".I didn't feel anything"

                          D 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • Kourosh MousaviK Kourosh Mousavi

                            @Danial-al در کاربرد هندسه پایه چیه؟ گفته است:

                            Kourosh Mousavi خب مگ من چی گفتم تو از این 5تا دوتا علاقه داری اومدی هندسه و گسسته و...هم تحمل میکنی خب

                            کسانی هم مثل تو اومدن ک با هندسه و آمارو گسسته و اینا حال میکنن فیزیکو هم مجبورن تحمل کنن حرف من اینه

                            تو همین جا دیدم یکی بود میگف من تجربی بودم تابستون خواستم ی سطح از هندسه تجربی بالا تر کار کنم کتاب هندسه یک ریاضی رو گرفتم و بعد دیدم من بیش تر زیست و اینا ریاضی و هندسه کارم رشته عوض کرده اومده ریاضی ....

                            حرف اولت چنین چیزی رو نمی گفت
                            حرف های منو فقط تکرار کردی

                            در هر صورت

                            توی هندسه کمک کن😂😂😂😂
                            نیازه واقعا انقدر بخونیم؟ منبعت چیه؟ (چه آره چه نه)

                            D آفلاین
                            D آفلاین
                            Danial.al
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #23

                            Kourosh Mousavi داداش گفتم ک
                            اون طرف ک تجربی بود اگ ما تو سطح بالاتر هندسه نمی خوندیم چرا باید رشته عوض می‌کرد ؟

                            Kourosh MousaviK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            0
                            • D Danial.al

                              Kourosh Mousavi داداش گفتم ک
                              اون طرف ک تجربی بود اگ ما تو سطح بالاتر هندسه نمی خوندیم چرا باید رشته عوض می‌کرد ؟

                              Kourosh MousaviK آفلاین
                              Kourosh MousaviK آفلاین
                              Kourosh Mousavi
                              فارغ التحصیلان آلاء
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #24

                              @Danial-al در کاربرد هندسه پایه چیه؟ گفته است:

                              Kourosh Mousavi داداش گفتم ک
                              اون طرف ک تجربی بود اگ ما تو سطح بالاتر هندسه نمی خوندیم چرا باید رشته عوض می‌کرد ؟

                              ۱. نمی تونی یا یک نفر نتیجه بگیری
                              ۲. هنوز کتربرد این سطح بالا معلوم نشده

                              "?How did u feel" +
                              ".I didn't feel anything"

                              D 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              1
                              • Kourosh MousaviK Kourosh Mousavi

                                @Danial-al در کاربرد هندسه پایه چیه؟ گفته است:

                                Kourosh Mousavi داداش گفتم ک
                                اون طرف ک تجربی بود اگ ما تو سطح بالاتر هندسه نمی خوندیم چرا باید رشته عوض می‌کرد ؟

                                ۱. نمی تونی یا یک نفر نتیجه بگیری
                                ۲. هنوز کتربرد این سطح بالا معلوم نشده

                                D آفلاین
                                D آفلاین
                                Danial.al
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #25

                                Kourosh Mousavi من این کتابو ننوشتم ک بخوام کلشو برات باز کنم🤣
                                ی نصفه ترم رفتم والا رسم فنی هندسه فضایی و بردار ها کاملا بررسی میشد
                                بقیشم بزا ب امید خدا سال بعد بریم دانشگاه میگیم بهت

                                کتاب هندسه دبیرستان از زیست خبر ندارم ولی سخت ترین کتابه واقعا سوالاش عجیبه این دگ طراحالا باید جواب گو باشن
                                کتاب اثبات محوره
                                کنکور فرمول محور
                                طراح محترم کتاب باید جواب تو رو بدم ن منی ک مثل خودتم

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • Kourosh MousaviK آفلاین
                                  Kourosh MousaviK آفلاین
                                  Kourosh Mousavi
                                  فارغ التحصیلان آلاء
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Kourosh Mousavi انجام شده
                                  #26

                                  @Danial-al در کاربرد هندسه پایه چیه؟ گفته است:

                                  ی نصفه ترم رفتم والا رسم فنی هندسه فضایی و بردار ها کاملا بررسی میشد

                                  اینم هندسه 3 هستش🥐😂😂
                                  این مولف کتاب آدرسش رو نداری؟ قراره تالس تیری که میره توی سرش رو با زاویه که با خیابون داره بگیرم

                                  "?How did u feel" +
                                  ".I didn't feel anything"

                                  D 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • D آفلاین
                                    D آفلاین
                                    Danial.al
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Danial.al انجام شده
                                    #27

                                    sadeghsabeti استاد وقت داشتی اینجا ی رفع ابهام کن درباره اینکه هندسه داخل مراتب دانشگاه و بالاتر قراره چ بدردمون بخوره

                                    Kourosh MousaviK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • D Danial.al

                                      sadeghsabeti استاد وقت داشتی اینجا ی رفع ابهام کن درباره اینکه هندسه داخل مراتب دانشگاه و بالاتر قراره چ بدردمون بخوره

                                      Kourosh MousaviK آفلاین
                                      Kourosh MousaviK آفلاین
                                      Kourosh Mousavi
                                      فارغ التحصیلان آلاء
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #28

                                      @Danial-al در کاربرد هندسه پایه چیه؟ گفته است:

                                      sadeghsabeti استاد وقت داشتی اینجا ی رفع ابهام کن درباره اینکه هندسه داخل مراتب دانشگاه و بالاتر قراره چ بدردمون بخوره

                                      و این که واقعا باید کتاب دبیرستان انقدر سطحش بالا باشه؟ کتاب درسی انقدر گنگ باشه؟ و سطح کتاب و کنکور خیلی متفاوت؟

                                      "?How did u feel" +
                                      ".I didn't feel anything"

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • Kourosh MousaviK Kourosh Mousavi

                                        @Danial-al در کاربرد هندسه پایه چیه؟ گفته است:

                                        ی نصفه ترم رفتم والا رسم فنی هندسه فضایی و بردار ها کاملا بررسی میشد

                                        اینم هندسه 3 هستش🥐😂😂
                                        این مولف کتاب آدرسش رو نداری؟ قراره تالس تیری که میره توی سرش رو با زاویه که با خیابون داره بگیرم

                                        D آفلاین
                                        D آفلاین
                                        Danial.al
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #29

                                        Kourosh Mousavi اینو هم در نظر بگیر خود معلما هم تو هندسه موندن و اکثر موسسه ها و کتابا هندسه رو حفظی درس میدن

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • Kourosh MousaviK Kourosh Mousavi

                                          [audio/84jWWfOlIMksXTXlyvvL9Q1w.m4a]
                                          نظرت برام خیلی مهمه
                                          موافق مخالف اطلاعات حتما با ما به اشتراک بزار

                                          Mr Mazrai 1M آفلاین
                                          Mr Mazrai 1M آفلاین
                                          Mr Mazrai 1
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Mr Mazrai 1 انجام شده
                                          #30

                                          Kourosh Mousavi
                                          سلام وقتت بخیر.. ببین هندسه پایه همه جا هست مخصوصا مهندسی و فیزیک اما الان مستقیم اونو کسی متوجه نمیشه، هر جایی که میخوای طبیعت رو مدل سازی کنی و هر درسی باشه و وقتی پای ریاضی بیاد وسط، اینم هست از خواص مثلث ها گرفته تا دایره و... یجور درک اطراف هست توی مسائل و بهتر متوجه میشی.. حتی توی فیزیک دبیرستان هم بیشتر توجه کنی رد پاش هست تا حدودی.. کلا هر جا پای اندازه وسط میاد هندسه هست

                                          Kourosh MousaviK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          0
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع