چرا این جوری شد؟ آسون بودا
-
فارغ-التحصیلان-آلاء @PHys
نظر شما چیه؟ -
ببین الان فک میکنم همچی بدم نگفتما. مشکل اون منفی پشت رادیکاله. تو نمیتونی بیاریش داخل چون در هر حال تبدیل میشه ب مثبت. برا همین جوابا یکی میشه. حس میکنم نکته این سوالا اینه ک اگ از بیرون عدد بیاریم داخل (مخخخصوصا اگ منفی باشه) ینی کار اشتباهی کردیم
-
حالا خودمم ذهنم درگیر شد ببینیم بقیه چی میگن:face_with_tears_of_joy:
-
ببین الان فک میکنم همچی بدم نگفتما. مشکل اون منفی پشت رادیکاله. تو نمیتونی بیاریش داخل چون در هر حال تبدیل میشه ب مثبت. برا همین جوابا یکی میشه. حس میکنم نکته این سوالا اینه ک اگ از بیرون عدد بیاریم داخل (مخخخصوصا اگ منفی باشه) ینی کار اشتباهی کردیم
Michael Vey در چرا این جوری شد؟ آسون بودا گفته است:
ببین الان فک میکنم همچی بدم نگفتما. مشکل اون منفی پشت رادیکاله. تو نمیتونی بیاریش داخل چون در هر حال تبدیل میشه ب مثبت. برا همین جوابا یکی میشه. حس میکنم نکته این سوالا اینه ک اگ از بیرون عدد بیاریم داخل (مخخخصوصا اگ منفی باشه) ینی کار اشتباهی کردیم
[audio/Z-mJwbdmJ5NCsaDHT-Ee_3NW.m4a]
-
سلام
قدر مطلق عدد پشت رادیکال رو به توان فرجه میرسونید و زیر رادیکال میبرید.
علامت بیرون رادیکال میمونه.
اینجا با توجه به دامنه عبارت سوال ، x منفی هست و منفیx مثبت ... -
Michael Vey در چرا این جوری شد؟ آسون بودا گفته است:
ببین الان فک میکنم همچی بدم نگفتما. مشکل اون منفی پشت رادیکاله. تو نمیتونی بیاریش داخل چون در هر حال تبدیل میشه ب مثبت. برا همین جوابا یکی میشه. حس میکنم نکته این سوالا اینه ک اگ از بیرون عدد بیاریم داخل (مخخخصوصا اگ منفی باشه) ینی کار اشتباهی کردیم
[audio/Z-mJwbdmJ5NCsaDHT-Ee_3NW.m4a]
Kourosh Mousavi میتونی از ی نظر دیگ هم نگا کنی.. اونم اینکه:
هیچکاری نکنی! اقا گ 3 و 4 رو نگا.. رادیکالو بریز دور مثبته در هر حال. ایا منفی ایکس و ایکس باهم برابرن؟ نووو. اون روشم باگ داره دیگ گوش کن بنده خدا نمیتونی از بیرون ی عدد منفیو ب توان برسونی بیاری داخل:rolling_on_the_floor_laughing: -
با عدد دادن م میشه گمونم
جای ایکس عدده بدیم بعد با گزینه ها چک کنیم -
منفی یک بدید قشنگ 4 رد میشه
-
یا عدد منفی دیگه مثلان منفی 2


