Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. دروس
  3. زبان انگلیسی
  4. زبان عمومی و تخصصی
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

زبان عمومی و تخصصی

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده زبان انگلیسی
13 دیدگاه‌ها 3 کاربران 1.9k بازدیدها 3 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • Nima Hdp 0N آفلاین
    Nima Hdp 0N آفلاین
    Nima Hdp 0
    دانش آموزان آلاء
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #1

    سلام وقتتون بخیر 🌹
    این اول پست من هست توی انجمن و گفتم بد نیست اگه یه معرفی کوتاه داشته باشم از خودم. نیما هستم، ۲۳ سالمه و ساکن مسکو. در حال حاضر دانشجوی پزشکی هستم اینجا و قصد دارم در آینده ای نزدیک رشته های زبان شناسی آواشناسی رو هم تحصیل کنم در کنار رشته اول. عاشق ارتباط برقرار کردن با بقیه و حال دلشون رو خوب کردن هستم. اوقات فراغتش رو هم معمولا به زبان خوندن، موسیقی و ورزش اختصاص میدم و دوست دارم درباره آشپزی، روانشناسی و ایران عزیزمون هم مطالعه کنم
    قصدم از ایجاد این تاپیک این بود نکات خاصی که از زبان ها (به خصوص انگلیسی) یاد میگیرم رو اینجا باهاتون به اشتراک بزارم و اگه سوالی باشه اینجا یا تاپیک های دیگه، در حد توانم جواب بدم
    مرسی از اینکه وقت گذاشتید

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    3
    • Nima Hdp 0N آفلاین
      Nima Hdp 0N آفلاین
      Nima Hdp 0
      دانش آموزان آلاء
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #2

      دانش-آموزان-آلاء

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      2
      • D آفلاین
        D آفلاین
        Danial.al
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Danial.al انجام شده
        #3

        سلام جالبه
        ولی کاش درباره فرهنگ مردم اونجا و تفاوت هاشون در کارای روزمره هم میگفتی
        یا مثلا وضع عمومی مردم اونجا از روحی ،اخلاقی ....
        نحوه احترامشون ب همدیگه و.....

        Kourosh MousaviK Nima Hdp 0N 2 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • D Danial.al

          سلام جالبه
          ولی کاش درباره فرهنگ مردم اونجا و تفاوت هاشون در کارای روزمره هم میگفتی
          یا مثلا وضع عمومی مردم اونجا از روحی ،اخلاقی ....
          نحوه احترامشون ب همدیگه و.....

          Kourosh MousaviK آفلاین
          Kourosh MousaviK آفلاین
          Kourosh Mousavi
          فارغ التحصیلان آلاء
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Kourosh Mousavi انجام شده
          #4

          @Danial-al در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

          سلام جالبه
          ولی کاش درباره فرهنگ مردم اونجا و تفاوت هاشون در کارای روزمره هم میگفتی
          یا مثلا وضع عمومی مردم اونجا از روحی ،اخلاقی ....
          نحوه احترامشون ب همدیگه و.....

          [audio/f7WYLb93C0E5vxSZ0kJMTkNk.m4a]
          راستی حیون خونگی خرس داشته باشی چیزه عادی هستش
          EwoP6d_XIAMENcu.jpg

          اینم داشیا روسمون😂😂

          (راستی 143 میلیونن اشتباه گفتم)

          "?How did u feel" +
          ".I didn't feel anything"

          D Nima Hdp 0N 2 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • Kourosh MousaviK Kourosh Mousavi

            @Danial-al در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

            سلام جالبه
            ولی کاش درباره فرهنگ مردم اونجا و تفاوت هاشون در کارای روزمره هم میگفتی
            یا مثلا وضع عمومی مردم اونجا از روحی ،اخلاقی ....
            نحوه احترامشون ب همدیگه و.....

            [audio/f7WYLb93C0E5vxSZ0kJMTkNk.m4a]
            راستی حیون خونگی خرس داشته باشی چیزه عادی هستش
            EwoP6d_XIAMENcu.jpg

            اینم داشیا روسمون😂😂

            (راستی 143 میلیونن اشتباه گفتم)

            D آفلاین
            D آفلاین
            Danial.al
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Danial.al انجام شده
            #5

            Kourosh Mousavi حاجی خود روسا هم اینقدر اطلاعات درباره کشورشون ندارن دمت گرم خیلی مفید بود

            اکثر کشورای جنگ جهانی واقعا از لحاظ نظامی پیش رفت عجیبی کردن من واقعا علاقه ی عجیبی دارم ب فهمیدن تغییرات کشورا بعد جنگ جهانی 🤣
            واقعا کشورارو متحول کرد
            مثلا هیروشیما رو ببین چی بوده چی شده و شهرای دگ ....

            کشورای پر جمعیتی مثل همین روسیه هند و چین واقعا از لحاظ نظامی قوی ان ... ولی هنوز معلوم نیس روسا داخل اوکراین چیکار میکنن ی حرکت زدن خودشون نفهمیدن چیکار کردن ....

            Kourosh MousaviK 1 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • D Danial.al

              Kourosh Mousavi حاجی خود روسا هم اینقدر اطلاعات درباره کشورشون ندارن دمت گرم خیلی مفید بود

              اکثر کشورای جنگ جهانی واقعا از لحاظ نظامی پیش رفت عجیبی کردن من واقعا علاقه ی عجیبی دارم ب فهمیدن تغییرات کشورا بعد جنگ جهانی 🤣
              واقعا کشورارو متحول کرد
              مثلا هیروشیما رو ببین چی بوده چی شده و شهرای دگ ....

              کشورای پر جمعیتی مثل همین روسیه هند و چین واقعا از لحاظ نظامی قوی ان ... ولی هنوز معلوم نیس روسا داخل اوکراین چیکار میکنن ی حرکت زدن خودشون نفهمیدن چیکار کردن ....

              Kourosh MousaviK آفلاین
              Kourosh MousaviK آفلاین
              Kourosh Mousavi
              فارغ التحصیلان آلاء
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #6

              @Danial-al در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

              Kourosh Mousavi حاجی خود روسا هم اینقدر اطلاعات درباره کشورشون ندارن دمت گرم خیلی مفید بود

              اکثر کشورای جنگ جهانی واقعا از لحاظ نظامی پیش رفت عجیبی کردن من واقعا علاقه ی عجیبی دارم ب فهمیدن تغییرات کشورا بعد جنگ جهانی 🤣
              واقعا کشورارو متحول کرد
              مثلا هیروشیما رو ببین چی بوده چی شده و شهرای دگ ....

              کشورای پر جمعیتی مثل همین روسیه هند و چین واقعا از لحاظ نظامی قوی ان ... ولی هنوز معلوم نیس روسا داخل اوکراین چیکار میکنن ی حرکت زدن خودشون نفهمیدن چیکار کردن ....

              داش شاید باورت نشه ولی پوتین وارد بد تله ای شده 😂😂😂
              الان هم که جنگ فرسایشی شده که نگو

              "?How did u feel" +
              ".I didn't feel anything"

              D 1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • Kourosh MousaviK Kourosh Mousavi

                @Danial-al در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                Kourosh Mousavi حاجی خود روسا هم اینقدر اطلاعات درباره کشورشون ندارن دمت گرم خیلی مفید بود

                اکثر کشورای جنگ جهانی واقعا از لحاظ نظامی پیش رفت عجیبی کردن من واقعا علاقه ی عجیبی دارم ب فهمیدن تغییرات کشورا بعد جنگ جهانی 🤣
                واقعا کشورارو متحول کرد
                مثلا هیروشیما رو ببین چی بوده چی شده و شهرای دگ ....

                کشورای پر جمعیتی مثل همین روسیه هند و چین واقعا از لحاظ نظامی قوی ان ... ولی هنوز معلوم نیس روسا داخل اوکراین چیکار میکنن ی حرکت زدن خودشون نفهمیدن چیکار کردن ....

                داش شاید باورت نشه ولی پوتین وارد بد تله ای شده 😂😂😂
                الان هم که جنگ فرسایشی شده که نگو

                D آفلاین
                D آفلاین
                Danial.al
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Danial.al انجام شده
                #7

                Kourosh Mousavi اخبار دنبال نکردم حاجی 🤣

                ولی من خدایی ریاضی سر همین چیزا رفتم ...
                بعد اینکه فهمیدم مهندسای آلمانی نمی دونستن سرعت توپاشون تو اوج صفر میش و برا همین نقطه زناشون درست ب هدف نمی خوردن علاقم بیش تر شده اگ می فهمیدن شاید شرایط جهان ...
                واقعا این فیلسوف و مهندسای کشور انگلیس و ...بودن ک جنگ جهانی رو بردن

                انسان بدون علم زیست و شیمی زنده نبود
                زمین و دنیا هم بخاطر علم ریاضی
                و

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • D Danial.al

                  سلام جالبه
                  ولی کاش درباره فرهنگ مردم اونجا و تفاوت هاشون در کارای روزمره هم میگفتی
                  یا مثلا وضع عمومی مردم اونجا از روحی ،اخلاقی ....
                  نحوه احترامشون ب همدیگه و.....

                  Nima Hdp 0N آفلاین
                  Nima Hdp 0N آفلاین
                  Nima Hdp 0
                  دانش آموزان آلاء
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #8

                  @Danial-al در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                  سلام جالبه
                  ولی کاش درباره فرهنگ مردم اونجا و تفاوت هاشون در کارای روزمره هم میگفتی
                  یا مثلا وضع عمومی مردم اونجا از روحی ،اخلاقی ....
                  نحوه احترامشون ب همدیگه و.....

                  سلام وقتتون بخیر
                  والا خیلی مفصله. می‌خواین دونه دونه بپرسید بگم خدمتتون
                  بارزترین چیزی که میشه دید قانون مداری شدید، احساس مسئولیت کاری و تلاش زیادشون هست و خب نسبت به خودمون اغلب خیلی ملت سردتری هستن
                  ولی خب نتیجه نهایی رو بگم خدمتتون بعد از اینجا اومدن متوجه میشیم چقدر مردم خونگرمی داریم که واقعا انسان دوست هستن ولی از نظر قانونی و فرهنگی اغلب خیلی عقبیم از بقیه کشورها

                  Kourosh MousaviK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • Nima Hdp 0N Nima Hdp 0

                    @Danial-al در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                    سلام جالبه
                    ولی کاش درباره فرهنگ مردم اونجا و تفاوت هاشون در کارای روزمره هم میگفتی
                    یا مثلا وضع عمومی مردم اونجا از روحی ،اخلاقی ....
                    نحوه احترامشون ب همدیگه و.....

                    سلام وقتتون بخیر
                    والا خیلی مفصله. می‌خواین دونه دونه بپرسید بگم خدمتتون
                    بارزترین چیزی که میشه دید قانون مداری شدید، احساس مسئولیت کاری و تلاش زیادشون هست و خب نسبت به خودمون اغلب خیلی ملت سردتری هستن
                    ولی خب نتیجه نهایی رو بگم خدمتتون بعد از اینجا اومدن متوجه میشیم چقدر مردم خونگرمی داریم که واقعا انسان دوست هستن ولی از نظر قانونی و فرهنگی اغلب خیلی عقبیم از بقیه کشورها

                    Kourosh MousaviK آفلاین
                    Kourosh MousaviK آفلاین
                    Kourosh Mousavi
                    فارغ التحصیلان آلاء
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #9

                    Nima Hdp 0 در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                    @Danial-al در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                    سلام جالبه
                    ولی کاش درباره فرهنگ مردم اونجا و تفاوت هاشون در کارای روزمره هم میگفتی
                    یا مثلا وضع عمومی مردم اونجا از روحی ،اخلاقی ....
                    نحوه احترامشون ب همدیگه و.....

                    سلام وقتتون بخیر
                    والا خیلی مفصله. می‌خواین دونه دونه بپرسید بگم خدمتتون
                    بارزترین چیزی که میشه دید قانون مداری شدید، احساس مسئولیت کاری و تلاش زیادشون هست و خب نسبت به خودمون اغلب خیلی ملت سردتری هستن
                    ولی خب نتیجه نهایی رو بگم خدمتتون بعد از اینجا اومدن متوجه میشیم چقدر مردم خونگرمی داریم که واقعا انسان دوست هستن ولی از نظر قانونی و فرهنگی اغلب خیلی عقبیم از بقیه کشورها

                    داش مطمعنی روسیه هستی؟😂😂😂
                    قانون مدار؟😂😂😂😂😂

                    "?How did u feel" +
                    ".I didn't feel anything"

                    Nima Hdp 0N 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    0
                    • Kourosh MousaviK Kourosh Mousavi

                      @Danial-al در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                      سلام جالبه
                      ولی کاش درباره فرهنگ مردم اونجا و تفاوت هاشون در کارای روزمره هم میگفتی
                      یا مثلا وضع عمومی مردم اونجا از روحی ،اخلاقی ....
                      نحوه احترامشون ب همدیگه و.....

                      [audio/f7WYLb93C0E5vxSZ0kJMTkNk.m4a]
                      راستی حیون خونگی خرس داشته باشی چیزه عادی هستش
                      EwoP6d_XIAMENcu.jpg

                      اینم داشیا روسمون😂😂

                      (راستی 143 میلیونن اشتباه گفتم)

                      Nima Hdp 0N آفلاین
                      Nima Hdp 0N آفلاین
                      Nima Hdp 0
                      دانش آموزان آلاء
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #10

                      Kourosh Mousavi در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                      @Danial-al در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                      سلام جالبه
                      ولی کاش درباره فرهنگ مردم اونجا و تفاوت هاشون در کارای روزمره هم میگفتی
                      یا مثلا وضع عمومی مردم اونجا از روحی ،اخلاقی ....
                      نحوه احترامشون ب همدیگه و.....

                      [audio/f7WYLb93C0E5vxSZ0kJMTkNk.m4a]
                      راستی حیون خونگی خرس داشته باشی چیزه عادی هستش
                      EwoP6d_XIAMENcu.jpg

                      اینم داشیا روسمون😂😂

                      (راستی 143 میلیونن اشتباه گفتم)

                      آقا منم قبل از اینکه بیام تقریبا همینطور که شما فرمودین فکر میکردم ولی الان که اومدم دیدم کلا فرق داره تو بیشتر مسائل و اون تصوری که ما داریم به چیز دیگست کلا. نمیدونم اگه تا حالا تشریف آوردین اینجا یا نه ولی خب الکی هم نیست که روسیه، روسیه شده
                      با این وضعیت مدیریتی فکر نکنم هیچوقت ایران بتونه به شرایط فعلی روسیه برسه (آینده که هیچی)، البته امیدوارم اشتباه کنم و زودتر اوضاع کشورمون هم تغییر کنه
                      چون مواردی که فرمودین زیاد بود گفتم خستتتون کنم با زیاد نوشتن و در همین حد بسنده کنم. باز اگه مایل هستید میخواین بگم خدمتتون

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • Kourosh MousaviK Kourosh Mousavi

                        Nima Hdp 0 در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                        @Danial-al در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                        سلام جالبه
                        ولی کاش درباره فرهنگ مردم اونجا و تفاوت هاشون در کارای روزمره هم میگفتی
                        یا مثلا وضع عمومی مردم اونجا از روحی ،اخلاقی ....
                        نحوه احترامشون ب همدیگه و.....

                        سلام وقتتون بخیر
                        والا خیلی مفصله. می‌خواین دونه دونه بپرسید بگم خدمتتون
                        بارزترین چیزی که میشه دید قانون مداری شدید، احساس مسئولیت کاری و تلاش زیادشون هست و خب نسبت به خودمون اغلب خیلی ملت سردتری هستن
                        ولی خب نتیجه نهایی رو بگم خدمتتون بعد از اینجا اومدن متوجه میشیم چقدر مردم خونگرمی داریم که واقعا انسان دوست هستن ولی از نظر قانونی و فرهنگی اغلب خیلی عقبیم از بقیه کشورها

                        داش مطمعنی روسیه هستی؟😂😂😂
                        قانون مدار؟😂😂😂😂😂

                        Nima Hdp 0N آفلاین
                        Nima Hdp 0N آفلاین
                        Nima Hdp 0
                        دانش آموزان آلاء
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #11

                        Kourosh Mousavi در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                        Nima Hdp 0 در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                        @Danial-al در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                        سلام جالبه
                        ولی کاش درباره فرهنگ مردم اونجا و تفاوت هاشون در کارای روزمره هم میگفتی
                        یا مثلا وضع عمومی مردم اونجا از روحی ،اخلاقی ....
                        نحوه احترامشون ب همدیگه و.....

                        سلام وقتتون بخیر
                        والا خیلی مفصله. می‌خواین دونه دونه بپرسید بگم خدمتتون
                        بارزترین چیزی که میشه دید قانون مداری شدید، احساس مسئولیت کاری و تلاش زیادشون هست و خب نسبت به خودمون اغلب خیلی ملت سردتری هستن
                        ولی خب نتیجه نهایی رو بگم خدمتتون بعد از اینجا اومدن متوجه میشیم چقدر مردم خونگرمی داریم که واقعا انسان دوست هستن ولی از نظر قانونی و فرهنگی اغلب خیلی عقبیم از بقیه کشورها

                        داش مطمعنی روسیه هستی؟😂😂😂
                        قانون مدار؟😂😂😂😂😂

                        چیز خنده داری گفتم؟ :|
                        بله قانون مدار
                        شما جرات داری اینجا دانشگاهی یه روز غیبت کن مثلا یا یه دقیقه دیر برو سر کلاس
                        یا حتی از عابر پیاده وقتی چراغش قرمزه رد شو یا از وسط خیابون برو
                        یا چه بدونم وقتی میخوای سوار مترو و اتوبوس بشی بیلطشو نزن
                        مزاحمت ایجاد کن واسه مردم
                        و هزار و یک چیز دیگه
                        بلایی سرت میارن اون سرش ناپیدا

                        Kourosh MousaviK 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • Nima Hdp 0N Nima Hdp 0

                          Kourosh Mousavi در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                          Nima Hdp 0 در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                          @Danial-al در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                          سلام جالبه
                          ولی کاش درباره فرهنگ مردم اونجا و تفاوت هاشون در کارای روزمره هم میگفتی
                          یا مثلا وضع عمومی مردم اونجا از روحی ،اخلاقی ....
                          نحوه احترامشون ب همدیگه و.....

                          سلام وقتتون بخیر
                          والا خیلی مفصله. می‌خواین دونه دونه بپرسید بگم خدمتتون
                          بارزترین چیزی که میشه دید قانون مداری شدید، احساس مسئولیت کاری و تلاش زیادشون هست و خب نسبت به خودمون اغلب خیلی ملت سردتری هستن
                          ولی خب نتیجه نهایی رو بگم خدمتتون بعد از اینجا اومدن متوجه میشیم چقدر مردم خونگرمی داریم که واقعا انسان دوست هستن ولی از نظر قانونی و فرهنگی اغلب خیلی عقبیم از بقیه کشورها

                          داش مطمعنی روسیه هستی؟😂😂😂
                          قانون مدار؟😂😂😂😂😂

                          چیز خنده داری گفتم؟ :|
                          بله قانون مدار
                          شما جرات داری اینجا دانشگاهی یه روز غیبت کن مثلا یا یه دقیقه دیر برو سر کلاس
                          یا حتی از عابر پیاده وقتی چراغش قرمزه رد شو یا از وسط خیابون برو
                          یا چه بدونم وقتی میخوای سوار مترو و اتوبوس بشی بیلطشو نزن
                          مزاحمت ایجاد کن واسه مردم
                          و هزار و یک چیز دیگه
                          بلایی سرت میارن اون سرش ناپیدا

                          Kourosh MousaviK آفلاین
                          Kourosh MousaviK آفلاین
                          Kourosh Mousavi
                          فارغ التحصیلان آلاء
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #12

                          Nima Hdp 0 در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                          Kourosh Mousavi در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                          Nima Hdp 0 در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                          @Danial-al در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                          سلام جالبه
                          ولی کاش درباره فرهنگ مردم اونجا و تفاوت هاشون در کارای روزمره هم میگفتی
                          یا مثلا وضع عمومی مردم اونجا از روحی ،اخلاقی ....
                          نحوه احترامشون ب همدیگه و.....

                          سلام وقتتون بخیر
                          والا خیلی مفصله. می‌خواین دونه دونه بپرسید بگم خدمتتون
                          بارزترین چیزی که میشه دید قانون مداری شدید، احساس مسئولیت کاری و تلاش زیادشون هست و خب نسبت به خودمون اغلب خیلی ملت سردتری هستن
                          ولی خب نتیجه نهایی رو بگم خدمتتون بعد از اینجا اومدن متوجه میشیم چقدر مردم خونگرمی داریم که واقعا انسان دوست هستن ولی از نظر قانونی و فرهنگی اغلب خیلی عقبیم از بقیه کشورها

                          داش مطمعنی روسیه هستی؟😂😂😂
                          قانون مدار؟😂😂😂😂😂

                          چیز خنده داری گفتم؟ :|
                          بله قانون مدار
                          شما جرات داری اینجا دانشگاهی یه روز غیبت کن مثلا یا یه دقیقه دیر برو سر کلاس
                          یا حتی از عابر پیاده وقتی چراغش قرمزه رد شو یا از وسط خیابون برو
                          یا چه بدونم وقتی میخوای سوار مترو و اتوبوس بشی بیلطشو نزن
                          مزاحمت ایجاد کن واسه مردم
                          و هزار و یک چیز دیگه
                          بلایی سرت میارن اون سرش ناپیدا

                          داش یا تو روسیه نیستی یا من دارم گل می زنم😂
                          روسیه اون مدینه فاضله ای که فکر می کنی نیست

                          "?How did u feel" +
                          ".I didn't feel anything"

                          Nima Hdp 0N 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          0
                          • Kourosh MousaviK Kourosh Mousavi

                            Nima Hdp 0 در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                            Kourosh Mousavi در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                            Nima Hdp 0 در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                            @Danial-al در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                            سلام جالبه
                            ولی کاش درباره فرهنگ مردم اونجا و تفاوت هاشون در کارای روزمره هم میگفتی
                            یا مثلا وضع عمومی مردم اونجا از روحی ،اخلاقی ....
                            نحوه احترامشون ب همدیگه و.....

                            سلام وقتتون بخیر
                            والا خیلی مفصله. می‌خواین دونه دونه بپرسید بگم خدمتتون
                            بارزترین چیزی که میشه دید قانون مداری شدید، احساس مسئولیت کاری و تلاش زیادشون هست و خب نسبت به خودمون اغلب خیلی ملت سردتری هستن
                            ولی خب نتیجه نهایی رو بگم خدمتتون بعد از اینجا اومدن متوجه میشیم چقدر مردم خونگرمی داریم که واقعا انسان دوست هستن ولی از نظر قانونی و فرهنگی اغلب خیلی عقبیم از بقیه کشورها

                            داش مطمعنی روسیه هستی؟😂😂😂
                            قانون مدار؟😂😂😂😂😂

                            چیز خنده داری گفتم؟ :|
                            بله قانون مدار
                            شما جرات داری اینجا دانشگاهی یه روز غیبت کن مثلا یا یه دقیقه دیر برو سر کلاس
                            یا حتی از عابر پیاده وقتی چراغش قرمزه رد شو یا از وسط خیابون برو
                            یا چه بدونم وقتی میخوای سوار مترو و اتوبوس بشی بیلطشو نزن
                            مزاحمت ایجاد کن واسه مردم
                            و هزار و یک چیز دیگه
                            بلایی سرت میارن اون سرش ناپیدا

                            داش یا تو روسیه نیستی یا من دارم گل می زنم😂
                            روسیه اون مدینه فاضله ای که فکر می کنی نیست

                            Nima Hdp 0N آفلاین
                            Nima Hdp 0N آفلاین
                            Nima Hdp 0
                            دانش آموزان آلاء
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #13

                            Kourosh Mousavi در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                            Nima Hdp 0 در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                            Kourosh Mousavi در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                            Nima Hdp 0 در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                            @Danial-al در زبان عمومی و تخصصی گفته است:

                            سلام جالبه
                            ولی کاش درباره فرهنگ مردم اونجا و تفاوت هاشون در کارای روزمره هم میگفتی
                            یا مثلا وضع عمومی مردم اونجا از روحی ،اخلاقی ....
                            نحوه احترامشون ب همدیگه و.....

                            سلام وقتتون بخیر
                            والا خیلی مفصله. می‌خواین دونه دونه بپرسید بگم خدمتتون
                            بارزترین چیزی که میشه دید قانون مداری شدید، احساس مسئولیت کاری و تلاش زیادشون هست و خب نسبت به خودمون اغلب خیلی ملت سردتری هستن
                            ولی خب نتیجه نهایی رو بگم خدمتتون بعد از اینجا اومدن متوجه میشیم چقدر مردم خونگرمی داریم که واقعا انسان دوست هستن ولی از نظر قانونی و فرهنگی اغلب خیلی عقبیم از بقیه کشورها

                            داش مطمعنی روسیه هستی؟😂😂😂
                            قانون مدار؟😂😂😂😂😂

                            چیز خنده داری گفتم؟ :|
                            بله قانون مدار
                            شما جرات داری اینجا دانشگاهی یه روز غیبت کن مثلا یا یه دقیقه دیر برو سر کلاس
                            یا حتی از عابر پیاده وقتی چراغش قرمزه رد شو یا از وسط خیابون برو
                            یا چه بدونم وقتی میخوای سوار مترو و اتوبوس بشی بیلطشو نزن
                            مزاحمت ایجاد کن واسه مردم
                            و هزار و یک چیز دیگه
                            بلایی سرت میارن اون سرش ناپیدا

                            داش یا تو روسیه نیستی یا من دارم گل می زنم😂
                            روسیه اون مدینه فاضله ای که فکر می کنی نیست

                            باشه آقا شما راست میگی :|
                            من نیومدم خودمو ثابت کنم. وقتی خودتون اومدین ان شاءالله، متوجه میشید
                            من می‌خوام پست زبان بزارم و بس

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            1
                            پاسخ
                            • پاسخ به عنوان موضوع
                            وارد شوید تا پست بفرستید
                            • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                            • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                            • بیشترین رای ها


                            • درون آمدن

                            • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                            • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                            • اولین پست
                              آخرین پست
                            0
                            • دسته‌بندی‌ها
                            • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                            • جدیدترین پست ها
                            • برچسب‌ها
                            • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                            • دوره‌های آلاء
                            • گروه‌ها
                            • راهنمای آلاخونه
                              • معرفی آلاخونه
                              • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                              • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                              • استفاده از ابزارهای ادیتور
                              • معرفی گروه‌ها
                              • لینک‌های دسترسی سریع