Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. اطلاعاتی درباره دانشگاه های دارای شرایط خاص و مصاحبه
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
صبح بخیر ✨ توی درس هفتم سودای عشق ترک خود بکند اینجا گروه مفتولی ترک خود هستش الان بخوایم روات تر بکنیمش میشه خود را ترک بکند خود م. الیه در حالت اولیه متن ولی در حالت تبدیل یافته خود را ترک بکند این حالت اتفاق نمی افته الان دستور این بخش چی میشه @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی

اطلاعاتی درباره دانشگاه های دارای شرایط خاص و مصاحبه

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سوال مشاوره ای
274 دیدگاه‌ها 11 کاربران 6.5k بازدیدها 10 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • Hamid.sH آفلاین
    Hamid.sH آفلاین
    Hamid.s
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #183

    🔴 جزئیات کنکور اختصاصی جذب معلم

    🟢 صحرایی: چند ماه قبل تر از کنکور عادی،  کنکور تربیت معلم  برگزار می شود تا فرصت گزینش خوب داشته باشیم و مواد آزمون متناسب با نیازی است که در آینده داریم، خواهد بود

    🔹 وی همچنین با اشاره به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص برگزاری کنکور اختصاصی تربیت معلم از سال ۱۴۰۳، گفت: از سال آینده جذب دانشجو معلم در دانشگاه های تربیت معلم از راه کنکور اختصاصی خواهد بود که مواد امتحانی و ضرایب آن در ستاد تربیت شورای عالی فرهنگی به تصویب می رسد.

    مروح کن دل و جان را...🌊

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    2
    • Hamid.sH آفلاین
      Hamid.sH آفلاین
      Hamid.s
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #184

      🛑سوالات تخصصی فرهنگیان

      ١. کجا درس خوندی؟
      ٣. بنظرت معلمی رشته ی خوبیه
      ۴. بنظرت اونایی که میان فرهنگیان میخونن علاقه دارن؟
      ۵. نرم افزار های آموزشی دوره ابتدایی رو بلدی نام ببر.
      ۶. اکسل چی فرمولای تخصصی شو بلدی!؟
      ٧. کتابهای اموزشی رو می‌دونی چیان اسمشونو نام ببر و اینکه چطورین و چطوری تدریس میشن؟
      ٨. ارزشیابی ابتدایی و متوسطه چند مدله؟ 
      ٩. طرح درس پیشنهادیت چیه و چطور میخوای قرآن رو تدریس کنی؟
      ١٠. اگه دانش آموزی مجبور شه برای کار با ماشین حساب گوشی بیاره چیکار می‌کنی؟
      ١١. اینترنت الان که توش همه چی هست من جمله مسائل آموزشی و کلیپ های تدریس بنظرت رقیبته تو تدریس؟
      ۱۲. وسط کلاس گوشی بازی میکردند ازشون خواستم گوشی شو خاموش کنه کلیپ میآورد می‌گفت ببین چه خوشگله بیا با هم ببینیم درس چیه بیا ژیمناستیک کار کنیم.
      ۱۴.مشکلات اجتماعی چیه؟
      ۱۵.حجاب و بی حجاب و بد حجابی چیه چه فرقی دارن؟
      ۱۶. مهارتهای زندگی چیه مهمترینش چیه بنظرت؟
      ۱۷. آموزش و پرورش و سند ٢٠٣٠ چیه؟
      ۱۸. تو کلاس انعطاف پذیری یا مقتدر
      کار اجتماعی کردی؟

      مروح کن دل و جان را...🌊

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      2
      • Hamid.sH آفلاین
        Hamid.sH آفلاین
        Hamid.s
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #185

        مصاحبه دانشگاه شاهد۱_230830_154418.pdf
        @Dex
        دانش-آموزان-آلاء

        مروح کن دل و جان را...🌊

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        3
        • Hamid.sH آفلاین
          Hamid.sH آفلاین
          Hamid.s
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #186

          ✅برای زن ومرد مستحب است پیش از نمازهای واجب یومیه اذان واقامه بگوید بهتر است حتی الامکان ترک نشود مخصوصا اقامه

          #اذان

          الله اکبر👈🏻چهارمرتبه
          اشهد ان لا اله الا الله👈🏻دو مرتبه
          اشهدان محمدرسول الله👈🏻دو مرتبه
          حی علی الصلا👈🏻دو مرتبه
          حی علی فلاح👈🏻دومرتبه
          حی علی خیرالعمل👈🏻دو مرتبه
          الله اکبر👈🏻دو مرتبه
          لا اله الا الله👈🏻دو مرتبه

          ✨👌🏽اشهدان علیا ولی الله:جز اذان واقامه نیست ولی چون ولایت آن حضرت مکمل دین از ارکان ایمان است خوب است شهادت به آن‌ به نحوی که شبیه جملات اذان واقامه نشود بعد از «اشهدان محمدا رسول الله به قصد تبرک وتیمن گفته شود

          #اقامه

          الله اکبر👈🏻دومرتبه
          اشهد ان لا اله الا الله👈🏻دو مرتبه
          اشهدان محمدرسول الله👈🏻دو مرتبه
          اشهدان علیا ولی الله👈🏻دومرتبه
          حی علی الصلا👈🏻دو مرتبه
          حی علی فلاح👈🏻دومرتبه
          حی علی خیرالعمل👈🏻دو مرتبه
          قدقامت الصلاه👈🏻دومرتبه
          الله اکبر👈🏻دو مرتبه
          لا اله الا الله👈🏻یک مرتبه
          #گزینش

          مروح کن دل و جان را...🌊

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          3
          • Hamid.sH آفلاین
            Hamid.sH آفلاین
            Hamid.s
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #187

            🔴 وزیر علوم: سال آینده برای گزینش دانشگاه فرهنگیان کنکورِ جداگانه برگزار می‌شود.

            خب دیگه همه چی مشخص شد

            ورودی های 1403 گزینش اونا خیلی سخت تر میشه و چند ماه طول میکشه. مثل الان نیست که 2 هفته ای مصاحبه تموم بشه

            یعنی عملا تغییرات مصاحبه میره برای اون موقع (کنکور اختصاصی) تا فرصت بررسی داشته باشند

            اونایی که امسال دعوت میشن تمام تلاششون رو کنند که به کانون ارزیابی سال بعد نخورن که دیگه ایفای نقش نقش و بحث گروهی و تدریس و سناریو و.... اضاف میشه

            🔴 كنكور مستقل براى تربيت معلم

            دوست محمد سميعى، مديركل خدمات آموزشى دانشگاه فرهنگيان كشور در گفت‌وگو با رستا گفت:

            🔸دانشگاه فرهنگيان از سال بعد با مصوبه شوراى عالى انقلاب فرهنگى، در تلاش است كنكور تربيت معلم را به طور مستقل برگزار كند.

            مروح کن دل و جان را...🌊

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            3
            • Hamid.sH آفلاین
              Hamid.sH آفلاین
              Hamid.s
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #188

              #فوری

              ✅ اسامی داوطلبان چندبرابر ظرفیت رشته های دارای شرایط خاص برای انجام فرایند مصاحبه و گزینش، تا پایان هفته آینده از سایت سنجش آموزش کشور اعلام می شود!!

              مروح کن دل و جان را...🌊

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              3
              • Hamid.sH آفلاین
                Hamid.sH آفلاین
                Hamid.s
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #189

                ‼️ چند نمونه سوال مصاحبه با جواب

                اول که وارد اتاق مصاحبه میشید چهار نفرند باید به همشون نگاه کنیدو ارتباط چشمی داشته باشید حتما، فقط سه نفر ازتون سوال میکنه، یک نفر فقط مینویسه ممکنه اولین چیزی ک ازتون بخوان اینه که بگن قران بخونید یا خودتونو معرفی کنید

                ✅ درمورد شهرتون توضیح دهید

                ✅ یکی شخصیت های برجسته شهرتون رو از نظر علمی ، سیاسی یا مذهبی رو بگید

                ✅ چرا شغل معلمیو دوست دارید

                ✅ اگه معلم نشدید چه شغلیو انتخاب میکنید؟
                دوباره کنکور میدادم ک معلمی قبول بشم 🤪

                ✅ اگر قراره باشه مدیر یا معاون بشید قبول میکنید؟
                باید بگید من به معلمی خیلی علاقه دارم ولی اگه آموزش و پرورش نیرو کم داشته باشه و مجبور شدم توانایی مدیریت رو دارم

                ✅ممکنه بگن یکم تدریس کن (یک تدریس رو حتمااا تمرین کنید)

                ✅ ممکنه حین تدریس اذیتتون کنن مثل بچه ها ازتون سوال کنن ولی تا آخر تدریس باید خونسردیتونو حفظ کنید

                ✅طرز نشستن و صحبت کردنتون خیلی مهمه و نباید وسط حرفشون بپرید(ولی اونا وسط حرفت زیاد میپرن😂میخوان عصابتو خورد کنن.اما تو خونسرد بااااش)

                ✅اگر بچه ای پرو باشه یا پیش فعال باشه چیکار میکنید ؟ بهش میگم که بیاد میز جلو بشینه و بهش مسئولیت انجام کاری مثل جمع کردن دفتر بچه ها رو میدم و اون لحظه ای که بی ادبی میکنه هیچ کاری نمیکنم و اصلا به روی خودم نمیارم

                ✅اگر دانش آموزی برای نوشتن کلمه ای مثلا بابا ، با را بد مینویست چیکار میکنید؟ دستشو میگیرم بعد بهش یاد میدم چطور بنویسه و چند بار دستشو میگیرم و با دستش براش مینویسم و بعد میخوام ازش دوباره خودش بنویسه

                ✅خدا چیست ؟ خدا رو چیجوری به یک دانش آموز کنجکاو توضیح میدید

                ✅ اگه به یکی بگید از کتاب روخوانی بکنه و خیلی بد بخونه چیکار میکنید؟ میذارم تا اخر بخونه و بعد از اینکه خوندنش تموم شد شکل صحیح کلماتو دوباره بهش میگم و ازش میخوام که رفت خونه این متنو کار کنه و جلسه بعدی ازش میپرسم که ببینم پیشرفت کرده یا نه

                ✅ برجام چیست ؟(بیشتر میگن درمورد اخبار روز ایران و جهان چی میدونید )

                ✅ درمورد سند تحول بنیادین یکم توضیح بدید.(احتمال کم)

                ✅ اگر اون روز مناسبتی چیزی هست مناسبت اون روز یاد بگیرید

                ✅ اگر شغلی بهتر از معلمی پیدا کنید معلمیو رها میکنید ؟ به هیچ عنوان. من به معلمی علاقه زیادی دارم و هرگز هیچ شغلی رو بهش ترجیح نمیدم

                ✅اگر دانش آموزی خجالتی و کم رو باشه چیکار میکنید؟ در کار های گروهی شرکتش میدم و یا میارمش پای تخته و ازش میخوام یه خاطره تعریف کنه

                ✅ممکنه در دفتر با مدیر یا معلمی بحثتون بشه چیکار میکنید ؟ من دوست دارم فضای کاریم محیطی آروم داشته باشه و هیچ وقت بحثیو شروع نمیکنم و با خونسردی میشینم صحبت میکنم و مشکل رو رفع میکنم

                ✅ در زندگیتون تا حالا مسئولیت کاریو داشتین?
                قطعا باید جوابتون بله باشه😁فکر کنید در موردش که چه مسئولیتی..

                ✅ انتقاد پذیر هستید یا خیر ؟ هر انتقادی کنند میپذیرین ؟ بستگی به نوع انتقادشون داره ما دو نوع انتقاد داریم: یکی انتقاد سازنده و یکی انتقاد مخرب ؛
                مثلا میگن این قسمت از تدریستون خوب نبوده و فرزندم خوب متوجه نشده و من این انتقادو میپذریم و تدریسمو اصلاح میکنم ولی اگه مثلا بهم بگن به همه ی بچه ها بیست بده من این انتقادو قبول نمیکنم.چون مخرب هست و بی‌عدالتیه

                ✅ویژگی های یک معلم خوب را نام ببرید. صبور ، مهربون ک، انتقاد پذیر، مسلط به درس، عادل و ..

                ✅ ایا اهل مطالعه هستید یا خیر ؟؟ اخرین کتابی که خوندید چی بودع؟ ممکنه بگن یکم از اون کتابو توضیح بده یا اگه رمان باشه بپرسن آخرش چی میشه ؟
                اسم چندتا کتاب شهید مطهری و خلاصه اون کتابو مطالعه کنید.چون موضوعش رو ازتون میپرسن.چندتا کتاب روانشناسی مثل(قورباغه ات را قورت بده)و خلاصه ای ازش رو یاد بگیرید

                ✅ یک ویژگی خوب و یک ویژگی بد از خودت بگو

                ✅ ممکنه ازتون بپرسند که کار با کامپیوتر بلدید ؟
                بگید بله.وورد و پاورپینت و اکسل بلدم.و حتما ازتون نحوه کارش هم میپرسن.پس مطالعه کنید.

                ✅ اگه دانش آموزی صدمه دید چیکار میکنی؟ بهش میگم که میدونم خیلی درد داره و درکت میکنم ولی ازت میخوام تحمل کنی من کمکت میکنم و میبرمش بیرون و زخمشو درمان میکنم

                ✅ از کدوم معلمت خوشت میومد/نمیومد چرا؟

                ✅ اگه معلم شدی دوست داری ادامه تحصیل بدی ؟؟ بله
                اگر آموزش و پرورش این اجازه رو بهت نده چی ؟؟ سعی میکنم دانشگاهیو انتخاب کنم که نزدیک محل خدمتم باشه که هم بتونم دانشگاه برم و هم بتونم به وظیفم عمل کنم.

                ✅ به عنوان معلم دوست داری به خارج از کشور اعظام بشی ؟ بهتره بگید خیر ، من کشورمو دوست دارم و دلم میخواد به کشور خودم خدمت کنم.

                مروح کن دل و جان را...🌊

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                2
                • Hamid.sH آفلاین
                  Hamid.sH آفلاین
                  Hamid.s
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #190

                  ⭕ برخورداری از امتیاز ویژه برای داوطلبان دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی

                  داوطلبان
                  🔹 حافظ کل قرآن
                  🔹 برگزیده مسابقات بین المللی قرآن
                  🔹 نخبگان علمی - مهارتی ، مخترعان و مبتکران
                  🔹 برگزیدگان المپیادهای علمی

                  ✔️با ارائه اصل و کپی آن در روز تشکیل پرونده و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان میتوانند از امتیازات #نخبگان استفاده نمایند

                  مروح کن دل و جان را...🌊

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  4
                  • Hamid.sH آفلاین
                    Hamid.sH آفلاین
                    Hamid.s
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Hamid.s انجام شده
                    #191

                    خیلیا در این باره ازم سوال کردن که به صورت کلی و کامل توضیح دادم
                    🔹 کلیات مصاحبه فرهنگیان

                    🟥 بطور کلی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان از سه مرحله تشکیل شده:

                    1️⃣ معاینه پزشکی
                    2️⃣ مصاحبه اختصاصی
                    3️⃣ مصاحبه عمومی یا گزینش
                     
                    🚩 مرحله اول: معاینات پزشکی | در این مرحله قد و وزن، توانایی گفتار، قدرت بینایی و شنوایی، مشکلات و بیماری های خاص و سلامت روانتون توسط پزشک معتمد آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی قرار می گیره و داوطلبایی که سلامتی لازم رو نداشته باشن از انجام مراحل بعدی این مصاحبه معاف میشن!

                    🚩 مرحله دوم : اتاق مصاحبه | این مرحله از فرآیند مصاحبه و گزینش پر امتیازترین، مهم ترین و طولانی ترین قسمته، به خاطر همین تاکید زیادی برای تسلط روی این قسمت داریم. بطور کلی همه رفتار شما و کلماتی که به زبون میارین در این قسمت رو امتیازتون تاثیر داره، پس حتما روی این مرحله خیلی متمرکز بشین!

                    📱 پر تکرارترین مباحثی که در این مرحله از مصاحبه باید توجه داشته باشین شامل موارد زیر میشه:

                    🔹 نوع پوشش (خانم ها از حجاب کامل استفاده کنند.)
                    🔹 نحوه ورود و احوال پرسی اولیه با تیم مصاحبه کننده
                    🔹 توجه به آداب قرائت قرائت قرآن و نحوه تلاوت صحیح آن
                    🔹 نحوه پاسخ دادن به سوالات
                    🔹 قبل از پاسخ به سوالات تحلیل هدف از هر پرسشی که از داوطلب صورت می گیره.
                    🔹 به سوالات چالشی محتاطانه باید جواب داد.
                    🔹 هدف از طرح سوالات روانشناسی چیست و حول چه موضوعاتی پرسیده میشه.
                    🔹 آشنایی با اصول اولیه تدریس
                     
                    🚩 مرحله سوم: قسمت گزینش نهایی. داوطلبایی که دو مرحله قبلی رو با موفقیت پشت سر میزارن، باید خودشون رو برای جواب دادن به سوالات عقیدتی، سیاسی و مسائل روز کشور آماده کنن. تیپ سوالات پرسیده شده در این قسمت با مرحله دوم خیلی متفاوت تره و برای موفقیت در این قسمت باید روی مباحث زیر کاملا مسلط باشین!

                    🤖 آشنایی با مسائل اولیه عقیدتی و دینی (نماز، روزه، خمس و ...)

                    🔹 شرکت در مراسمات مختلف مثل راهپیمایی
                    🔹 توانایی تحلیل مسائل مهم کشور و جهان
                    🔹 آشنایی با مسائل سیاسی مهم و بحران زا
                    🔹 آشنایی با مسائل اجتماعی فعلی و گذشته کشور 
                    🔹 مسلط بودن روی جواب سوالاتی پیرامون گذروندن اوقات فراغت داوطلب
                    🔹 اطلاع درباره ولایت فقیه و رهبری
                    دانش-آموزان-آلاء

                    مروح کن دل و جان را...🌊

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    4
                    • Hamid.sH Hamid.s

                      سلام و خسته نباشید به همه ی کنکوری های پر تلاش
                      که تا آخرین لحظات دست از تلاش بر نداشتن ✨️👏
                      علتی که این تاپیک رو زدم دوست داشتم اطلاعاتی ت زمینه ی مصاحبه مخصوصا علاقه مندان به فرهنگیان رو در اختیارتون بزارم🙏🙂
                      هر سوالی که دارین درباره ی مصاحبه شرایط دانشگاه نکات مربوط به انتخاب رشته و هر موردی تو این تاپیک بپرسید در حد توانم به همه ی سوال هاتون پاسخ میدم
                      آرزوی موفقیت برای همه کنکوری ها و همه ی افرادی که موفقیت رو تو زمینه های دیگر دیدن🫡✨️
                      دانش-آموزان-آلاء
                      دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
                      فارغ-التحصیلان-آلاء
                      تجربیا ریاضیا انسانیا
                      راه-ابریشم-پرو-ریاضی-تجربی راه-ابریشم-پرو-ریاضی-تجربی راه-ابریشم-پرو-شیمی

                      F آفلاین
                      F آفلاین
                      fateme.shafeie
                      فارغ التحصیلان آلاء
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #192

                      @Hamid-s
                      مفید بود
                      تشکر از شما 🌹

                      زندگی را ارزش غم خوردن نیست آنقدر محکم بخند تا ندانی غم چیست

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      3
                      • Hamid.sH آفلاین
                        Hamid.sH آفلاین
                        Hamid.s
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #193

                        🔴 اطلاعيه زمان و مکان مصاحبه استان ما در کجا منتشر می شود؟

                        اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی
                        www.ea.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی
                        www.wa.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل
                        www.arta.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان
                        www.Isf.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان البرز
                        www.alborz.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام
                        www.ilam.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر
                        www.bushehr.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری
                        www.Chb.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی
                        www.razavi.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی
                        www.Khn.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی
                        www.skh.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان
                        www.khouz.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان
                        www.zanjan.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان
                        www.semnan.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان
                        www.sb.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران
                        www.tehranedu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران
                        www.teo.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان فارس
                        www.fars.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین
                        www.caspian.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان قم
                        www.qom.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان
                        www.kurd.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان
                        www.kerman.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه
                        www.kermanshah.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
                        www.kb.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
                        www.golestan.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان
                        www.guilan.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان
                        www.lorestan.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران
                        www.mazand.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی
                        www.markazi.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان
                        www.hormozgan.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان همدان
                        www.hamedan.medu.ir

                        اداره کل آموزش و پرورش استان یزد
                        www.yazd.medu.ir

                        مروح کن دل و جان را...🌊

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        3
                        • Hamid.sH آفلاین
                          Hamid.sH آفلاین
                          Hamid.s
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #194

                          ✅تجربه مصاحبه فرهنگیان

                          🔵چرا اومدی فرهنگیان ؟

                          🔵چی تو خودت دیدی که فکر میکنی می تونی معلم بشی ؟

                          🔵اگه وارد کلاس بشی یکی لباستو مسخره کنه چیکار میکنی ؟

                          🔵اگه وارد کلاس بشی دو نفر همو بزنن چیکار میکنی ؟

                          🔵اگه سر کلاس خیلی عصبانی بشی چیکار میکنی ؟

                          🔵چه چیزی میتونه خیلی خیلی زیاااد سر کلاس عصبانیت کنه ؟

                          🔵ایا با علاقه رشته ی ریاضی (یاهر رشته ی دیگه رو) انتخاب کردی ؟

                          🔵با علاقه تموم درساشو پاس کردی ؟

                          🔵درس ریاضی درس خشکیِ چیکار میکنی کلاست جذاب باشه ؟(یاهر درس دیگ مثلا فیزیک یا جامعه شناسی)

                          🔵تولید محتوا کار کردی ؟

                          🔵برنامه هاش چیه ؟

                          🔵کار کردن با کامپیوتر رو بلدی ؟ چه کارایی ؟

                          🔵بهم گفتن فعالیت فرهنگی ،قرآنی ،سیاسی ،اجتماعی ،داشتی ؟ نام ببر .

                          🔵از نظر خودت اعتماد به نفس داری یا نه ؟

                          🔵ایا درمورد فرهنگیان تحقیق کردی و اومدی ، یا نه همینطوری زدی ؟

                          🔵تو آموزش پروش چیا میگذره ؟

                          🔵تا حالا شده یه درس سختی و به کسی یاد بدی ؟

                          🔵آخرین کتاب غیر درسی که خوندی چی بوده ؟

                          🔵ازش چی یاد گرفتی ؟

                          🔵اگه مجبور باشی مجازی تدریس کنی از چه برنامه ای استفاده میکنی ؟ شاد و پیشنهاد میکنی ؟ چرا ؟

                          مروح کن دل و جان را...🌊

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          4
                          • Hamid.sH آفلاین
                            Hamid.sH آفلاین
                            Hamid.s
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #195

                            بهترین روش برخورد با دانش آموزانی که با تأخیر وارد مدرسه می شوند

                            ابتدا باید علت را جست وجو کنیم بیشترین دلیل دیر آمدن دانش آموزان به خانواده ها  بر می گردد اگر زمان خواب خانواده ها منظم نباشد یا مهمانی های شبانه طولانی مدت باشد و...  دانش آموز با تأخیر به مدرسه می آید یا در مواردی دیگر ممکن است مشکلات خانوادگی وجود داشته باشد ویا دانش آموز پدر یا مادر نداشته باشد یا با کسی غیر از والدین زندگی کند و... پس وقتی با خانواده در این مورد صحبت شد مشکل تاحد زیادی برطرف می شود و می توان از روش های زیر برای تقویت رفتار دانش آموز استفاده کنیم :
                            1-به دانش آموز مسؤولیت هایی داده شود که مربوط به ساعت اول مدرسه است مثلا مسؤول درب حیاط یا سالن مدرسه یا مسؤول آماده کردن میز آموزگار در زنگ اول.
                            2-فعالیت هایی که دانش آموز به آنها علاقه دارد در ساعت اول قرار دهیم تا به دلیل علاقه وشرکت در فعالیت ها سعی کند به موقع بیاید.
                            3-نصب جدول ساعت حضور دانش آموز در کلاس که ساعت ورود دانش آموز زده شده و امضا شود (به خصوص پایه های بالاتر)
                            4-تشویق شفاهی در مراسم صبحگاه مدرسه و در حضور کلیه دانش آموزان.
                            5-برای بردن به اردوها وگردش علمی معرفی شوند.
                            6-گفت وگوی خصوصی با دانش آموز وتوجیه او برای به موقع آمدن.
                            7-روز هایی که به موقع می آید تشویق شود با زدن ستاره یا حتی دادن جایزه ای کوچک(به خصوص برای دانش آموزانی که در پایه های پایین تر هستند)
                            8- تابلویی تهیه شود که اسامی دانش آموزان روی آن نوشته شود .
                            9-قوانین مدرسه برای دانش آموز در ابتدای سال تشریح شود و در کلاس هم قوانین روی تابلو نصب شود ویکی از موارد آن حضور به موقع سر کلاس باشد.
                             البته قوانین مدرسه باید باثبات باشد وجز در موارد استثنایی نقض نشود

                            مروح کن دل و جان را...🌊

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            4
                            • Hamid.sH آفلاین
                              Hamid.sH آفلاین
                              Hamid.s
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Hamid.s انجام شده
                              #196

                              گزینش آموزش و پرورش.pdf
                              اینم یه فایل دیگه خدمتتون
                              دانش-آموزان-آلاء

                              مروح کن دل و جان را...🌊

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              3
                              • Hamid.sH آفلاین
                                Hamid.sH آفلاین
                                Hamid.s
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #197

                                سوالات انحرافی
                                ١. تفاوت قرآن کریم و مجید چیه؟
                                ٢. جهان محدود است یا نامحدود؟
                                ٣. درس خوندن به چه درد ما میخوره؟
                                ۴. سند تحول بنیادین ازش چی میدونی؟
                                ۵. اگه دانش آموزی بپرسه چرا ما خواب می‌بینیم چی میگی؟
                                ۶. مدیر اگه بخواد بیاد سر کلاست بشینه مشکلی داری؟
                                ٧. آدم برون گرایی هستی یا درون‌گرا؟ چرا؟
                                ٨. اگه مدیر ازت ایراد بگیره چیکار میکنی؟
                                ٩. چطوری سعی میکنی بچه ها رو سر کلاس فعال کنی؟
                                ١٠. مراحل رشد بچه ها رو بگو
                                ١١. اگه دانش آموزی سر کلاس سرما خورده باشه و بخواد حتما درس یاد بگیره چیکار میکنی؟
                                ١٢. معلم میتونه یه دانش آموز که خیلی اذیت میکنه رو از کلاس بیرون کنه؟
                                ١٣. خشمگین بشی چیکار میکنی؟
                                ١۴. اگه بچه ها بپرسن آینه از چی درست شده؟
                                ١۵. ویژگی شناختی بچه های دبستان چیه؟ دبیرستان چطور؟
                                ١۶. از کجا بفهمیم یکی بهمون دروغ میگه؟
                                ١٧. مسئله اول جهان اسلام؟
                                ١٨. اولین هدفت تو زندگی؟
                                ١٩. اگه سر کلاس گوشیت زنگ بخوره و خیلیییی مهم باشه، واکنش چیه؟
                                ٢٠. اولین معلم؟

                                مروح کن دل و جان را...🌊

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                3
                                • Hamid.sH آفلاین
                                  Hamid.sH آفلاین
                                  Hamid.s
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #198

                                  ✅ مراحل رسیدن به دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور

                                  1,مجاز به انتخاب رشته شدن از میان رشته های دانشگاه فرهنگیان

                                  2,اعلام اسامی چند برابر ظرفیت و  دعوت به مصاحبه از شخص

                                  3,ارسال مدارک به گزینش اداره آموزش و پرورش محل تحصیل دوران مدرسه و هسته گزینش آموزش و پرورش استان از طریق پست

                                  4,انجام تحقیق توسط گزینش اداره منطقه از فرد مورد نظر

                                  5,فرا رسیدن روز مصاحبه و مصاحبه تخصصی و عقیدتی با فرد و انجام معاینات پزشکی اولیه

                                  6,اعلام نتایج نهایی و اسامی قبول شدگان از دانشگاه فرهنگیان و رشته قبولی

                                  8,ثبت نام و آغاز دوران دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان

                                  مروح کن دل و جان را...🌊

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  3
                                  • Hamid.sH آفلاین
                                    Hamid.sH آفلاین
                                    Hamid.s
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #199

                                    ⭕️ چند تا مصاحبه برای قبولی فرهنگیان باید بدیم؟

                                    سوالات مصاحبه علمی(روانشناسی) پیرامون مباحث علمی است مانند چرا معلمی را انتخاب کردی، یک نمونه تدریس را ارائه بده،اگر دانش آموزی شلوغی بکنه چکار میکنی، اگر قرار باشه بچه ها را اردو ببری کجا میبری، نظرت راجع به معلمی وحقوق چیه، یک جمله راجع به معلمی بگو و...

                                    اما سوالات «عقیدتی و سیاسی» مربوط به احکام ومسائل روز هست مثلا نماز دو رکعتی بخون، وضو بگیر، تیمم بگیر، بعد از چه مسافتی نماز را باید شکسته خواند، آخرین سخنرانی رهبر راجع به چی بود، امام جمعه محلتون اسمش کیه، نماز جمعه میری و موضوع خطبه های قبلی چی بودن، روز قدس چه روزیه و راهپیمایی رفتی چی خوردی! مسیر راهپیمایی شهرتون بگو قرآن باز کن بخون و....

                                    و این را باید بدانید که مصاحبه علمی و عقیدتی سیاسی در دواتاق مجزا برگزار می شوند و اول وارد اتاق ۱ که ۳ معلم و ۱ ناظر عقیدتی سیاسی است می شوید و سپس وارد اتاق ۲ که فقط یک نفر هست می شوید.

                                    مروح کن دل و جان را...🌊

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    4
                                    • Hamid.sH آفلاین
                                      Hamid.sH آفلاین
                                      Hamid.s
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #200

                                      🔹 ماکزیمم نمره مصاحبه چنده؟

                                      ⭕برای ماده ٢٨ از 1000
                                      ⭕برای کنکوری ها از 100

                                      اینا رو با هم اشتباه نگیرید چون مصاحبه ماده ٢٨ ها فرق داره کلا و برای اونا مخصوصا آموزگاری، ۶٠ درصد مصاحبه و ۴٠ درصد نمره کتبی مؤثره. برای دبیری هم برعکس این هست و ۶٠ درصدنمره آزمون کتبی و ۴٠ درصد مصاحبه موثر هست.

                                      برای دانشگاه فرهنگیان (کنکوری ها) با اینا خیلی متفاوته و لطفا با هم مقایسه نکنید

                                      مروح کن دل و جان را...🌊

                                      jahad_121J 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      4
                                      • Hamid.sH Hamid.s

                                        🔹 ماکزیمم نمره مصاحبه چنده؟

                                        ⭕برای ماده ٢٨ از 1000
                                        ⭕برای کنکوری ها از 100

                                        اینا رو با هم اشتباه نگیرید چون مصاحبه ماده ٢٨ ها فرق داره کلا و برای اونا مخصوصا آموزگاری، ۶٠ درصد مصاحبه و ۴٠ درصد نمره کتبی مؤثره. برای دبیری هم برعکس این هست و ۶٠ درصدنمره آزمون کتبی و ۴٠ درصد مصاحبه موثر هست.

                                        برای دانشگاه فرهنگیان (کنکوری ها) با اینا خیلی متفاوته و لطفا با هم مقایسه نکنید

                                        jahad_121J آفلاین
                                        jahad_121J آفلاین
                                        jahad_121
                                        فارغ التحصیلان آلاء
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #201

                                        @Hamid-s سلام خیلی ممنون بابت مطالب که قرار می دید
                                        یک سوال برای ما نمره کتبی ازمون چند درصده؟ و دبیری و اموزش ابتداییش فرق داره؟ درصد هرکدوم یا یکی هست؟

                                        786

                                        Hamid.sH 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        3
                                        • jahad_121J jahad_121

                                          @Hamid-s سلام خیلی ممنون بابت مطالب که قرار می دید
                                          یک سوال برای ما نمره کتبی ازمون چند درصده؟ و دبیری و اموزش ابتداییش فرق داره؟ درصد هرکدوم یا یکی هست؟

                                          Hamid.sH آفلاین
                                          Hamid.sH آفلاین
                                          Hamid.s
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #202

                                          jahad_121
                                          سلام خیلی ممنون
                                          برای ماده ی ۲۸ یعنی اونایی که لیسانس هستن و حالا میخوان معلم بشن چه دبیر چه ابتدایی یه آزمونی مثل کنکور هست که ۴۰ درصد اون تاثیر داره ۶۰ درصد هم مصاحبه شون
                                          اما برای کنکوری ها که میخوان معلم شن چه دبیر چه ابتدایی
                                          سال پیش ۷۰ کنکور بود ۳۰ مصاحبه
                                          امسال برای کنکوری ها فعلا گفتن ۶۰ کنکوره ۴۰ مصاحبه
                                          چرا که گفتن رو مصاحبه باید روی یک سری جزئیات توجه بیشتر کنند از جمله مصاحبه ی محلی و قدرت تدریس

                                          مروح کن دل و جان را...🌊

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          3
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 8
                                          • 9
                                          • 10
                                          • 11
                                          • 12
                                          • 13
                                          • 14
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع