هوم؟
-

بچه ها نمی فهمم چرا ،میشه توضیح بدید
یازدهم دوازدهم
بچه-های-تجربی-کنکور-1403پرستو بابایی درست میگه، چون یکم عقب تر از اسپرم آکروزومه
یعنی اکروزوم درون هستس -
بزار با رسم شکل توضیح بدم
-
سلام خسته نباشید...
طبق شکل کتاب درسی هسته رو با رنگ طوسی نشون داده و اکرزوم رو با رنگ تیره تر،اگر دقت کنید جلو اکروزم یکم بخش طوسی وجود هست. -
@kosar-ab

-

-

اینجا ها که تیره تره رو میگید ؟ -

اینجا ها که تیره تره رو میگید ؟پرستو بابایی بلع
-
پرستو بابایی بلع
@kosar-ab
اصلا بهش تا حالا توجه نکردم!
مرسی از دوتاتون ❤️
@O-P-S -
پ پرستو بابایی has marked this topic as solved on
-
@kosar-ab
اصلا بهش تا حالا توجه نکردم!
مرسی از دوتاتون ❤️
@O-P-Sپرستو بابایی خواهش ولی بهتر بود تست میگفت جلویی ترین قسمتش قسمتی از سرشه
چون هستش وسطه مثل اون شکلی ک کشیدم
و کتاب هم کلشو سر گرفت و وسطشو هسته
این نکته ریزترش بود ک تو زیستاز دیده بودم -
خواهش میکنم در حالت کلی کتاب درسی هم گفته که اسپرم از سر تنه و دم تشکیل شده و اکروزم رو گفته که کلاهک ضخیم در جلو سر اسپرم هست،این گزاره بجز شکل از اینجا هم برداشت میشه کرد که غشای اسپرم پیوسته و از سر تا دمش رو تشکیل میده پس اکروزم بخشی از هسته محسوب میشه


