Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. انتخاب منابع
  4. چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده انتخاب منابع
35 دیدگاه‌ها 6 کاربران 1.3k بازدیدها 5 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • shahab1480S آفلاین
    shahab1480S آفلاین
    shahab1480
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #9

    تستس کتب چه

    ب 1 پاسخ آخرین پاسخ
    0
    • shahab1480S آفلاین
      shahab1480S آفلاین
      shahab1480
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #10

      کیبوردم خرابه

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • shahab1480S shahab1480

        تستس کتب چه

        ب آفلاین
        ب آفلاین
        بنده ی خدا
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #11

        shahab1480 در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

        تستس کتب چه

        کتاب تست؟
        من خیلی واسه پیشنهاد کتاب مناسب نیستما
        آخه تجربی بودم من
        ولی واسه مقدماتی کانون به نظرم خوبه
        چون اصلی ترین تستا تستای کنکورن
        تیپ بندیش خیلی خوبه
        ولی خب همونطور که دوستان گفتن سطحش پایینه

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • ب آفلاین
          ب آفلاین
          بنده ی خدا
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #12

          البته من هنوز دیف شروع نکردما!
          تستای پایه شو فعلا دیدم

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • shahab1480S آفلاین
            shahab1480S آفلاین
            shahab1480
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #13

            چیه خوشخوان دبفرانسیل به راجع نظرتورنظرت

            _Mohammad_reza__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • shahab1480S shahab1480

              چیه خوشخوان دبفرانسیل به راجع نظرتورنظرت

              _Mohammad_reza__ آفلاین
              _Mohammad_reza__ آفلاین
              _Mohammad_reza_
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط _Mohammad_reza_ انجام شده
              #14

              shahab1480 در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

              چیه خوشخوان دبفرانسیل به راجع نظرتورنظرت

              باید از چپ به راست بخونم :|
              خوشخوان کتاب خوبیه |:البته دیر به دیر اپدیت میشه :/ ولی در کل خوبه

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • ب بنده ی خدا

                _Mohammad_reza_
                ببخشید یادم رفت توضیح بدم
                من نظام قدیمم
                منتها رشته م ریاضی نبوده:(
                تعریف استاد شامیزاده رو از آقای زاهد شنیدم واس همین پرسیدم

                _Mohammad_reza__ آفلاین
                _Mohammad_reza__ آفلاین
                _Mohammad_reza_
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #15

                @azma در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                _Mohammad_reza_
                ببخشید یادم رفت توضیح بدم
                من نظام قدیمم
                منتها رشته م ریاضی نبوده:(
                تعریف استاد شامیزاده رو از آقای زاهد شنیدم واس همین پرسیدم

                اوهوم پس میتونین روی فیلمای استاد شامیزاده حساب باز کنین:)

                ب 2 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • _Mohammad_reza__ _Mohammad_reza_

                  @azma در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                  _Mohammad_reza_
                  ببخشید یادم رفت توضیح بدم
                  من نظام قدیمم
                  منتها رشته م ریاضی نبوده:(
                  تعریف استاد شامیزاده رو از آقای زاهد شنیدم واس همین پرسیدم

                  اوهوم پس میتونین روی فیلمای استاد شامیزاده حساب باز کنین:)

                  ب آفلاین
                  ب آفلاین
                  بنده ی خدا
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #16

                  _Mohammad_reza_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                  @azma در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                  _Mohammad_reza_
                  ببخشید یادم رفت توضیح بدم
                  من نظام قدیمم
                  منتها رشته م ریاضی نبوده:(
                  تعریف استاد شامیزاده رو از آقای زاهد شنیدم واس همین پرسیدم

                  اوهوم پس میتونین روی فیلمای استاد شامیزاده حساب باز کنین:)

                  خیلی ممنونم
                  راستی تو یه تاپیک دیگه گفته بودین ریاضی پایه رو باید ببندی بعد دبفو شروع کنی
                  واقعا؟
                  بستن ینی تسلط اونوقت؟
                  بقیه درسا رو هم لطف میکنین اگه پیش نیاز دارن اشاره کنین
                  مثلا تحلیلی نیاز به هندسه پایه داره
                  یا واسه گسسته جبرو باید خونده باشم؟
                  حالا سایر دروس هم حوصله کردین بگین ممنونتون میشم
                  ولی دغدغه اصلیم ریاضیاته
                  تشکر

                  _Mohammad_reza__ sobhawnS 2 پاسخ آخرین پاسخ
                  0
                  • _Mohammad_reza__ _Mohammad_reza_

                    @azma در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                    _Mohammad_reza_
                    ببخشید یادم رفت توضیح بدم
                    من نظام قدیمم
                    منتها رشته م ریاضی نبوده:(
                    تعریف استاد شامیزاده رو از آقای زاهد شنیدم واس همین پرسیدم

                    اوهوم پس میتونین روی فیلمای استاد شامیزاده حساب باز کنین:)

                    ب آفلاین
                    ب آفلاین
                    بنده ی خدا
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #17

                    _Mohammad_reza_
                    bebayad sakht instead of be + bayad(:
                    understood?

                    _Mohammad_reza__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    0
                    • alizlfghrA آفلاین
                      alizlfghrA آفلاین
                      alizlfghr
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #18

                      سلام دوست من

                      اگه میخوای دیفرانسیل رو بخونی و سطحت پایینه بنظرم کتاب هم باید هم سطح خودت بگیری چون کتاب سخت بگیری خودتم از حل کردن سوالاش بیزار میشی کتاب ابیه قلم چی خوبه ولی اگه کتاب بهتری میخوای کتاب تخته سیاه رو بگیر هم ریاضی پایه و دیفرانسیل اولین قدم برو رو درسنامه مبحث بگیر بخون سعی کن یه چیزایی رو بفهمی یا اگه نمیفهمی به خودت تلقین کن که دارم میفهمم (در کل آشناییت پیدا کن اگه چیزی هم نفهمیدی)بعد بورو فیلم های آقای ثابتی رو ببین و یه جزوه درست کن بعد بو.رو جزوتو بخون و مثال هارو دقیق حل کن دوباره و ایندفعه بورو سراغ درسنامه کتاب و دقیق بخونش و مثال های اموزشی رو خودت حل کن بعد بورو سراغ تست زنی اینم تجربه ی من و خیلی برادرانه بهت گفتم و درصد ریاضیم تو کنکور 97 40 بود

                      گفت پیغمبر که چون کوبی دری عاقبت زان در برون آید کسی
                      چون ز چاهی بر کنی هر روز خاک عاقبت اندر رسی در آب پاک

                      ب 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • alizlfghrA alizlfghr

                        سلام دوست من

                        اگه میخوای دیفرانسیل رو بخونی و سطحت پایینه بنظرم کتاب هم باید هم سطح خودت بگیری چون کتاب سخت بگیری خودتم از حل کردن سوالاش بیزار میشی کتاب ابیه قلم چی خوبه ولی اگه کتاب بهتری میخوای کتاب تخته سیاه رو بگیر هم ریاضی پایه و دیفرانسیل اولین قدم برو رو درسنامه مبحث بگیر بخون سعی کن یه چیزایی رو بفهمی یا اگه نمیفهمی به خودت تلقین کن که دارم میفهمم (در کل آشناییت پیدا کن اگه چیزی هم نفهمیدی)بعد بورو فیلم های آقای ثابتی رو ببین و یه جزوه درست کن بعد بو.رو جزوتو بخون و مثال هارو دقیق حل کن دوباره و ایندفعه بورو سراغ درسنامه کتاب و دقیق بخونش و مثال های اموزشی رو خودت حل کن بعد بورو سراغ تست زنی اینم تجربه ی من و خیلی برادرانه بهت گفتم و درصد ریاضیم تو کنکور 97 40 بود

                        ب آفلاین
                        ب آفلاین
                        بنده ی خدا
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #19

                        alizlfghr شما احتمالا جزء افتخارات آلا نیستین؟
                        درصد خوبی کسب کردین نسبتا

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • ب بنده ی خدا

                          _Mohammad_reza_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                          @azma در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                          _Mohammad_reza_
                          ببخشید یادم رفت توضیح بدم
                          من نظام قدیمم
                          منتها رشته م ریاضی نبوده:(
                          تعریف استاد شامیزاده رو از آقای زاهد شنیدم واس همین پرسیدم

                          اوهوم پس میتونین روی فیلمای استاد شامیزاده حساب باز کنین:)

                          خیلی ممنونم
                          راستی تو یه تاپیک دیگه گفته بودین ریاضی پایه رو باید ببندی بعد دبفو شروع کنی
                          واقعا؟
                          بستن ینی تسلط اونوقت؟
                          بقیه درسا رو هم لطف میکنین اگه پیش نیاز دارن اشاره کنین
                          مثلا تحلیلی نیاز به هندسه پایه داره
                          یا واسه گسسته جبرو باید خونده باشم؟
                          حالا سایر دروس هم حوصله کردین بگین ممنونتون میشم
                          ولی دغدغه اصلیم ریاضیاته
                          تشکر

                          _Mohammad_reza__ آفلاین
                          _Mohammad_reza__ آفلاین
                          _Mohammad_reza_
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #20

                          @_azar_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                          _Mohammad_reza_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                          @azma در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                          _Mohammad_reza_
                          ببخشید یادم رفت توضیح بدم
                          من نظام قدیمم
                          منتها رشته م ریاضی نبوده:(
                          تعریف استاد شامیزاده رو از آقای زاهد شنیدم واس همین پرسیدم

                          اوهوم پس میتونین روی فیلمای استاد شامیزاده حساب باز کنین:)

                          خیلی ممنونم
                          راستی تو یه تاپیک دیگه گفته بودین ریاضی پایه رو باید ببندی بعد دبفو شروع کنی
                          واقعا؟
                          بستن ینی تسلط اونوقت؟
                          بقیه درسا رو هم لطف میکنین اگه پیش نیاز دارن اشاره کنین
                          مثلا تحلیلی نیاز به هندسه پایه داره
                          یا واسه گسسته جبرو باید خونده باشم؟
                          حالا سایر دروس هم حوصله کردین بگین ممنونتون میشم
                          ولی دغدغه اصلیم ریاضیاته
                          تشکر

                          بله حتما برای دیفرانسیل باید ریاضی پایه رو مسلط باشین... حتما |:
                          گسسته هم بله جبر و احتمال رو باید بلد باشید...
                          هندسه تحلیلی نیاز نیست...
                          فیزیک هم نیاز نیست البته به جز بردار که تو همه مباحث فیزیک هست و باید بردارو رو بلد باشین...

                          ب alizlfghrA 2 پاسخ آخرین پاسخ
                          1
                          • ب بنده ی خدا

                            _Mohammad_reza_
                            bebayad sakht instead of be + bayad(:
                            understood?

                            _Mohammad_reza__ آفلاین
                            _Mohammad_reza__ آفلاین
                            _Mohammad_reza_
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #21

                            @_azar_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                            _Mohammad_reza_
                            bebayad sakht instead of be + bayad(:
                            understood?

                            :neutral_face: :face_with_tears_of_joy:

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            2
                            • _Mohammad_reza__ _Mohammad_reza_

                              @_azar_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                              _Mohammad_reza_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                              @azma در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                              _Mohammad_reza_
                              ببخشید یادم رفت توضیح بدم
                              من نظام قدیمم
                              منتها رشته م ریاضی نبوده:(
                              تعریف استاد شامیزاده رو از آقای زاهد شنیدم واس همین پرسیدم

                              اوهوم پس میتونین روی فیلمای استاد شامیزاده حساب باز کنین:)

                              خیلی ممنونم
                              راستی تو یه تاپیک دیگه گفته بودین ریاضی پایه رو باید ببندی بعد دبفو شروع کنی
                              واقعا؟
                              بستن ینی تسلط اونوقت؟
                              بقیه درسا رو هم لطف میکنین اگه پیش نیاز دارن اشاره کنین
                              مثلا تحلیلی نیاز به هندسه پایه داره
                              یا واسه گسسته جبرو باید خونده باشم؟
                              حالا سایر دروس هم حوصله کردین بگین ممنونتون میشم
                              ولی دغدغه اصلیم ریاضیاته
                              تشکر

                              بله حتما برای دیفرانسیل باید ریاضی پایه رو مسلط باشین... حتما |:
                              گسسته هم بله جبر و احتمال رو باید بلد باشید...
                              هندسه تحلیلی نیاز نیست...
                              فیزیک هم نیاز نیست البته به جز بردار که تو همه مباحث فیزیک هست و باید بردارو رو بلد باشین...

                              ب آفلاین
                              ب آفلاین
                              بنده ی خدا
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #22

                              _Mohammad_reza_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                              @_azar_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                              _Mohammad_reza_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                              @azma در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                              _Mohammad_reza_
                              ببخشید یادم رفت توضیح بدم
                              من نظام قدیمم
                              منتها رشته م ریاضی نبوده:(
                              تعریف استاد شامیزاده رو از آقای زاهد شنیدم واس همین پرسیدم

                              اوهوم پس میتونین روی فیلمای استاد شامیزاده حساب باز کنین:)

                              خیلی ممنونم
                              راستی تو یه تاپیک دیگه گفته بودین ریاضی پایه رو باید ببندی بعد دبفو شروع کنی
                              واقعا؟
                              بستن ینی تسلط اونوقت؟
                              بقیه درسا رو هم لطف میکنین اگه پیش نیاز دارن اشاره کنین
                              مثلا تحلیلی نیاز به هندسه پایه داره
                              یا واسه گسسته جبرو باید خونده باشم؟
                              حالا سایر دروس هم حوصله کردین بگین ممنونتون میشم
                              ولی دغدغه اصلیم ریاضیاته
                              تشکر

                              بله حتما برای دیفرانسیل باید ریاضی پایه رو مسلط باشین... حتما |:
                              گسسته هم بله جبر و احتمال رو باید بلد باشید...
                              هندسه تحلیلی نیاز نیست...
                              فیزیک هم نیاز نیست البته به جز بردار که تو همه مباحث فیزیک هست و باید بردارو رو بلد باشین...

                              وای نه :///
                              ممنون که جواب دادین: )

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              2
                              • shahab1480S آفلاین
                                shahab1480S آفلاین
                                shahab1480
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #23

                                سلام و خسته نباشی خدمت تمام برو بچه های آلایی ببخشید دوستان برا هندسه 1 چی رو پیشنهاد می کنین؟

                                ب 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • shahab1480S shahab1480

                                  سلام و خسته نباشی خدمت تمام برو بچه های آلایی ببخشید دوستان برا هندسه 1 چی رو پیشنهاد می کنین؟

                                  ب آفلاین
                                  ب آفلاین
                                  بنده ی خدا
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط بنده ی خدا انجام شده
                                  #24

                                  shahab1480 کتاب؟
                                  استاد کبریایی میگن الگو مام میگیم چشم خخخ
                                  راستی سلام

                                  sobhawnS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • ب بنده ی خدا

                                    shahab1480 کتاب؟
                                    استاد کبریایی میگن الگو مام میگیم چشم خخخ
                                    راستی سلام

                                    sobhawnS آفلاین
                                    sobhawnS آفلاین
                                    sobhawn
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #25

                                    @_azar_ دیفرانسیل نشرالگو فوق العاده قویه و ب نظرم برا درصد های بالا فوق العادهست
                                    البته آیکیو گاج چون تالیف جدیدتریه میتونه جای گزین بهتری باشع براش

                                    https://forum.alaatv.com/user/sobhawn/topics

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    2
                                    • ب بنده ی خدا

                                      _Mohammad_reza_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                                      @azma در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                                      _Mohammad_reza_
                                      ببخشید یادم رفت توضیح بدم
                                      من نظام قدیمم
                                      منتها رشته م ریاضی نبوده:(
                                      تعریف استاد شامیزاده رو از آقای زاهد شنیدم واس همین پرسیدم

                                      اوهوم پس میتونین روی فیلمای استاد شامیزاده حساب باز کنین:)

                                      خیلی ممنونم
                                      راستی تو یه تاپیک دیگه گفته بودین ریاضی پایه رو باید ببندی بعد دبفو شروع کنی
                                      واقعا؟
                                      بستن ینی تسلط اونوقت؟
                                      بقیه درسا رو هم لطف میکنین اگه پیش نیاز دارن اشاره کنین
                                      مثلا تحلیلی نیاز به هندسه پایه داره
                                      یا واسه گسسته جبرو باید خونده باشم؟
                                      حالا سایر دروس هم حوصله کردین بگین ممنونتون میشم
                                      ولی دغدغه اصلیم ریاضیاته
                                      تشکر

                                      sobhawnS آفلاین
                                      sobhawnS آفلاین
                                      sobhawn
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #26

                                      @_azar_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                                      _Mohammad_reza_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                                      @azma در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                                      _Mohammad_reza_
                                      ببخشید یادم رفت توضیح بدم
                                      من نظام قدیمم
                                      منتها رشته م ریاضی نبوده:(
                                      تعریف استاد شامیزاده رو از آقای زاهد شنیدم واس همین پرسیدم

                                      اوهوم پس میتونین روی فیلمای استاد شامیزاده حساب باز کنین:)

                                      خیلی ممنونم
                                      راستی تو یه تاپیک دیگه گفته بودین ریاضی پایه رو باید ببندی بعد دبفو شروع کنی
                                      واقعا؟
                                      بستن ینی تسلط اونوقت؟
                                      بقیه درسا رو هم لطف میکنین اگه پیش نیاز دارن اشاره کنین
                                      مثلا تحلیلی نیاز به هندسه پایه داره
                                      یا واسه گسسته جبرو باید خونده باشم؟
                                      حالا سایر دروس هم حوصله کردین بگین ممنونتون میشم
                                      ولی دغدغه اصلیم ریاضیاته
                                      تشکر

                                      دیفرانسیل و حسابان و ریاضی دو رو میشه باهم هم خوند چون خیلی از مطالب ادامه سال های قبله

                                      https://forum.alaatv.com/user/sobhawn/topics

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      2
                                      • _Mohammad_reza__ _Mohammad_reza_

                                        @_azar_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                                        _Mohammad_reza_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                                        @azma در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                                        _Mohammad_reza_
                                        ببخشید یادم رفت توضیح بدم
                                        من نظام قدیمم
                                        منتها رشته م ریاضی نبوده:(
                                        تعریف استاد شامیزاده رو از آقای زاهد شنیدم واس همین پرسیدم

                                        اوهوم پس میتونین روی فیلمای استاد شامیزاده حساب باز کنین:)

                                        خیلی ممنونم
                                        راستی تو یه تاپیک دیگه گفته بودین ریاضی پایه رو باید ببندی بعد دبفو شروع کنی
                                        واقعا؟
                                        بستن ینی تسلط اونوقت؟
                                        بقیه درسا رو هم لطف میکنین اگه پیش نیاز دارن اشاره کنین
                                        مثلا تحلیلی نیاز به هندسه پایه داره
                                        یا واسه گسسته جبرو باید خونده باشم؟
                                        حالا سایر دروس هم حوصله کردین بگین ممنونتون میشم
                                        ولی دغدغه اصلیم ریاضیاته
                                        تشکر

                                        بله حتما برای دیفرانسیل باید ریاضی پایه رو مسلط باشین... حتما |:
                                        گسسته هم بله جبر و احتمال رو باید بلد باشید...
                                        هندسه تحلیلی نیاز نیست...
                                        فیزیک هم نیاز نیست البته به جز بردار که تو همه مباحث فیزیک هست و باید بردارو رو بلد باشین...

                                        alizlfghrA آفلاین
                                        alizlfghrA آفلاین
                                        alizlfghr
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #27

                                        _Mohammad_reza_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                                        @_azar_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                                        _Mohammad_reza_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                                        @azma در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                                        _Mohammad_reza_
                                        ببخشید یادم رفت توضیح بدم
                                        من نظام قدیمم
                                        منتها رشته م ریاضی نبوده:(
                                        تعریف استاد شامیزاده رو از آقای زاهد شنیدم واس همین پرسیدم

                                        اوهوم پس میتونین روی فیلمای استاد شامیزاده حساب باز کنین:)

                                        خیلی ممنونم
                                        راستی تو یه تاپیک دیگه گفته بودین ریاضی پایه رو باید ببندی بعد دبفو شروع کنی
                                        واقعا؟
                                        بستن ینی تسلط اونوقت؟
                                        بقیه درسا رو هم لطف میکنین اگه پیش نیاز دارن اشاره کنین
                                        مثلا تحلیلی نیاز به هندسه پایه داره
                                        یا واسه گسسته جبرو باید خونده باشم؟
                                        حالا سایر دروس هم حوصله کردین بگین ممنونتون میشم
                                        ولی دغدغه اصلیم ریاضیاته
                                        تشکر

                                        بله حتما برای دیفرانسیل باید ریاضی پایه رو مسلط باشین... حتما |:
                                        گسسته هم بله جبر و احتمال رو باید بلد باشید...
                                        هندسه تحلیلی نیاز نیست...
                                        فیزیک هم نیاز نیست البته به جز بردار که تو همه مباحث فیزیک هست و باید بردارو رو بلد باشین...

                                        نه داداش گلم اصن اینطور نیست فقط فصل صفر اینطوریه وگرنه جز بعضی از فرمول های مثلثات چیزی از پایه لازم ندارین در کل فیلم های ثابتی رو ببین هرچی لازم باشه میگه

                                        گفت پیغمبر که چون کوبی دری عاقبت زان در برون آید کسی
                                        چون ز چاهی بر کنی هر روز خاک عاقبت اندر رسی در آب پاک

                                        _Mohammad_reza__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        0
                                        • alizlfghrA alizlfghr

                                          _Mohammad_reza_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                                          @_azar_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                                          _Mohammad_reza_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                                          @azma در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                                          _Mohammad_reza_
                                          ببخشید یادم رفت توضیح بدم
                                          من نظام قدیمم
                                          منتها رشته م ریاضی نبوده:(
                                          تعریف استاد شامیزاده رو از آقای زاهد شنیدم واس همین پرسیدم

                                          اوهوم پس میتونین روی فیلمای استاد شامیزاده حساب باز کنین:)

                                          خیلی ممنونم
                                          راستی تو یه تاپیک دیگه گفته بودین ریاضی پایه رو باید ببندی بعد دبفو شروع کنی
                                          واقعا؟
                                          بستن ینی تسلط اونوقت؟
                                          بقیه درسا رو هم لطف میکنین اگه پیش نیاز دارن اشاره کنین
                                          مثلا تحلیلی نیاز به هندسه پایه داره
                                          یا واسه گسسته جبرو باید خونده باشم؟
                                          حالا سایر دروس هم حوصله کردین بگین ممنونتون میشم
                                          ولی دغدغه اصلیم ریاضیاته
                                          تشکر

                                          بله حتما برای دیفرانسیل باید ریاضی پایه رو مسلط باشین... حتما |:
                                          گسسته هم بله جبر و احتمال رو باید بلد باشید...
                                          هندسه تحلیلی نیاز نیست...
                                          فیزیک هم نیاز نیست البته به جز بردار که تو همه مباحث فیزیک هست و باید بردارو رو بلد باشین...

                                          نه داداش گلم اصن اینطور نیست فقط فصل صفر اینطوریه وگرنه جز بعضی از فرمول های مثلثات چیزی از پایه لازم ندارین در کل فیلم های ثابتی رو ببین هرچی لازم باشه میگه

                                          _Mohammad_reza__ آفلاین
                                          _Mohammad_reza__ آفلاین
                                          _Mohammad_reza_
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #28

                                          alizlfghr در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                                          _Mohammad_reza_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                                          @_azar_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                                          _Mohammad_reza_ در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                                          @azma در چه طوری دیفرانسیل و شروع کنم؟ گفته است:

                                          _Mohammad_reza_
                                          ببخشید یادم رفت توضیح بدم
                                          من نظام قدیمم
                                          منتها رشته م ریاضی نبوده:(
                                          تعریف استاد شامیزاده رو از آقای زاهد شنیدم واس همین پرسیدم

                                          اوهوم پس میتونین روی فیلمای استاد شامیزاده حساب باز کنین:)

                                          خیلی ممنونم
                                          راستی تو یه تاپیک دیگه گفته بودین ریاضی پایه رو باید ببندی بعد دبفو شروع کنی
                                          واقعا؟
                                          بستن ینی تسلط اونوقت؟
                                          بقیه درسا رو هم لطف میکنین اگه پیش نیاز دارن اشاره کنین
                                          مثلا تحلیلی نیاز به هندسه پایه داره
                                          یا واسه گسسته جبرو باید خونده باشم؟
                                          حالا سایر دروس هم حوصله کردین بگین ممنونتون میشم
                                          ولی دغدغه اصلیم ریاضیاته
                                          تشکر

                                          بله حتما برای دیفرانسیل باید ریاضی پایه رو مسلط باشین... حتما |:
                                          گسسته هم بله جبر و احتمال رو باید بلد باشید...
                                          هندسه تحلیلی نیاز نیست...
                                          فیزیک هم نیاز نیست البته به جز بردار که تو همه مباحث فیزیک هست و باید بردارو رو بلد باشین...

                                          نه داداش گلم اصن اینطور نیست فقط فصل صفر اینطوریه وگرنه جز بعضی از فرمول های مثلثات چیزی از پایه لازم ندارین در کل فیلم های ثابتی رو ببین هرچی لازم باشه میگه

                                          از پایه قدر مطلق لگاریتم مثلثات جزصحیح معادلات و نامعادلات برا دیفرانسیل لازم هستش

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          3
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع