سوال دینی
-
سلام. تو این سوال باید دنبال توحید در خالقیت بگردید و نه توحید در ربوبیت و نه ولایت ظاهری! هر جا خلق اومد: توحید در خالقیت
اختلاف سنتکم و الوانکم و هم چنین من ایاته (من ایاته هر جا بیاد): حکمت الهی
چون گفته للعالمین: پس ما کل جهانیان رو مد نظر میگیریم که با این تفاسیر فقط گزینه 4 جوابه.گزینه 1 : ولایت ظاهری
گزینه 2: قسمت اخرش غلطه. مفهومش حکمت خدا هستش که ما دنبال توحید در خالقیت هستیم نه بحث حکمت!
گزینه 3 : قسمت دوم گزینه غلطه. مربوط میشه به توحید در ربوبیت که با سوال همخوانی نداره.
کل سوال بیانگر این هست که جهانیان با تفکر تو اسمان ها و زمین و اختلاف رنگ ها و زبان ها به خالقیت و ربوبیت خدا میتونن پی ببرن. -
سلام. تو این سوال باید دنبال توحید در خالقیت بگردید و نه توحید در ربوبیت و نه ولایت ظاهری! هر جا خلق اومد: توحید در خالقیت
اختلاف سنتکم و الوانکم و هم چنین من ایاته (من ایاته هر جا بیاد): حکمت الهی
چون گفته للعالمین: پس ما کل جهانیان رو مد نظر میگیریم که با این تفاسیر فقط گزینه 4 جوابه.گزینه 1 : ولایت ظاهری
گزینه 2: قسمت اخرش غلطه. مفهومش حکمت خدا هستش که ما دنبال توحید در خالقیت هستیم نه بحث حکمت!
گزینه 3 : قسمت دوم گزینه غلطه. مربوط میشه به توحید در ربوبیت که با سوال همخوانی نداره.
کل سوال بیانگر این هست که جهانیان با تفکر تو اسمان ها و زمین و اختلاف رنگ ها و زبان ها به خالقیت و ربوبیت خدا میتونن پی ببرن. -
سوال از اندیشه و تحقیقه فک کنم
بدون شک گزینه 1 و3 رد میشن توی دو گفته تفاوت انسان
کلا این ایه به حکمت خداوند مربوط میشه که همه جیز ها نمونه افرینش خداونده
همون کاروان هستی شامل تقدیر و اتقان صنع و هدف ک مهم ترینشه و...
و درگزینه 4گفته تفکر درمورد...
خب! این نشانه ها برای اینه انسان که همون عالمینن تفکر کنند درمورد این زبان و رنپ
تا به حکت خداوند پی ببرند
پس صحیح ترین 4 میشه
بازم پاسخ درست بزارید من خودمم کنکوریم و ممکنه اشتباه کرده باشم@amirsangin ولی توگزینه ۴ گفته که تفاوت رنگ ها وزبان ها تفکرآن برای همه کس امکان پذیره ولی ازیه جا یی خوندم تفکردرنشانه ها فقط برادانایانه
-
بازم اشتباه همیشگی من
اقای رنجبر گفتن که دقت کنید این ایه میگه دانایان و نه جهانیان. مثل زیست این موارد غلط تو ذهنم میمونه و موارد درست نه.
تو سوال باید دنبال توحید در خالقیت بگردید. گفته و من ایاته ..... -
تجربی اشتباهتون رودوباره تکرارنکنید.. موفق باشید.. ولی تفکردرنشانه ها فقط برای دانایان استه تو کتاب آیات وروایات گفته ولی گ۴ میگه تفکردررنگ ها وزبان ها برای هرکسی امکان پذیره یه کم گیژم کرده
تجربی اشتباهتون رودوباره تکرارنکنید.. موفق باشید.. ولی تفکردرنشانه ها فقط برای دانایان استه تو کتاب آیات وروایات گفته ولی گ۴ میگه تفکردررنگ ها وزبان ها برای هرکسی امکان پذیره یه کم گیژم کرده
برای دانشمندان عالم آشکار است.
برای دانایان گفته. دانایان مساوی نیست با جهانیان. فکر میکنم این تعبیر غلطه. شاید هم طراح خودش جهانیان در نظر گرفته. چون این گزینه فقط با جهانیان در نظر گرفتن عالمین حل میشه.
-
تجربی اشتباهتون رودوباره تکرارنکنید.. موفق باشید.. ولی تفکردرنشانه ها فقط برای دانایان استه تو کتاب آیات وروایات گفته ولی گ۴ میگه تفکردررنگ ها وزبان ها برای هرکسی امکان پذیره یه کم گیژم کرده
برای دانشمندان عالم آشکار است.
برای دانایان گفته. دانایان مساوی نیست با جهانیان. فکر میکنم این تعبیر غلطه. شاید هم طراح خودش جهانیان در نظر گرفته. چون این گزینه فقط با جهانیان در نظر گرفتن عالمین حل میشه.
-
تجربی ولی للعالمین منظورش دانایان استه به خاطرهمین من خودم گزینه ۲ روانتخاب کردم ولی تازه فهمیدم که خلقت واسه همست وتفکردرنشانه هافقط مخصوص دانایانه .. جواب ۴ است
تجربی ولی للعالمین منظورش دانایان استه به خاطرهمین من خودم گزینه ۲ روانتخاب کردم ولی تازه فهمیدم که خلقت واسه همست وتفکردرنشانه هافقط مخصوص دانایانه .. جواب ۴ است
سلام. خوب خودتون میگید (تفکر) در نشانه ها ( که در اینجا همون تفاوت رنگ ها و زبان هاست) مخصوص دانایان هست ( با توجه با این آیه) - پس 100 درصد گزینه 4 که گفته (تفکر) در زبان ها و رنگ ها برای (هرکس) امکان پذیر است غلطه!!
سوال استانداردی نیست ولی به نظرم درست ترین گزینه همون 2 باشه. منظور از قسمت آخرش ( برای تفاوت انسان ها از یکدیگر) هم میتونه تفاوت قائل شدن بین دانایان و افراد عادی باشه. -
تجربی ولی للعالمین منظورش دانایان استه به خاطرهمین من خودم گزینه ۲ روانتخاب کردم ولی تازه فهمیدم که خلقت واسه همست وتفکردرنشانه هافقط مخصوص دانایانه .. جواب ۴ است
سلام. خوب خودتون میگید (تفکر) در نشانه ها ( که در اینجا همون تفاوت رنگ ها و زبان هاست) مخصوص دانایان هست ( با توجه با این آیه) - پس 100 درصد گزینه 4 که گفته (تفکر) در زبان ها و رنگ ها برای (هرکس) امکان پذیر است غلطه!!
سوال استانداردی نیست ولی به نظرم درست ترین گزینه همون 2 باشه. منظور از قسمت آخرش ( برای تفاوت انسان ها از یکدیگر) هم میتونه تفاوت قائل شدن بین دانایان و افراد عادی باشه.alireza507 دقیقا من هم گزینه ۲ روانتخاب کردم ولی پاسخنامه تشریحی میگه گزینه۴ درسته .. علتش هم نمیدونم
-
سوال کجاس؟
مشکل ویرایشیش خیلی ضایس :|درمورد 4 آیه اشاره ای به خلقت انسان نداره
-
سوال کجاس؟
مشکل ویرایشیش خیلی ضایس :|درمورد 4 آیه اشاره ای به خلقت انسان نداره
@Amir-Bernousi سؤال آزمون آزمایشی سنجش
-
-
کلا سوال درب داغونیه به نظرم. مگه اینکه از استاد رنجبرزاده بپرسیم ببینیم چی میگه.
-
سوال کجاس؟
مشکل ویرایشیش خیلی ضایس :|درمورد 4 آیه اشاره ای به خلقت انسان نداره
-
@amirsangin ولی توگزینه ۴ گفته که تفاوت رنگ ها وزبان ها تفکرآن برای همه کس امکان پذیره ولی ازیه جا یی خوندم تفکردرنشانه ها فقط برادانایانه
-
ولی این که گفتی کسی که تفکر کنه در زبان ورنگ درکش برای همه امکان پذیره هم منطقی میخوره
چون توی جواب عبارت تفکر اورده میشه صحیح گرفت چون عالمینن تفکر میکنن -
ولی این که گفتی کسی که تفکر کنه در زبان ورنگ درکش برای همه امکان پذیره هم منطقی میخوره
چون توی جواب عبارت تفکر اورده میشه صحیح گرفت چون عالمینن تفکر میکنن -
ببینید گزینه های 123 که کلا پرت هستن اونا میرن کنار باهاشون کاری نداریم. گزینه 4 من میگم که طراح خودش جهانیان در نظر گرفته برای همین زده 4. این گزینه فقط اگه اون للعالمین که گفته رو جهانیان بگیریم درست در میاد و گرنه همه افراد دانا محسوب نمیشن که
اگه همه افراد روی زمین دانا بودن اونوقت لفظ دانا بی معنی بود و باید گفته میشد جهانیان. تو سنجش غلط اینطوری زیاده. یعنی طراح میخواد بپیچونه بعد کلا تست رو خراب میکنه یا گاها عمدا غلط سوال میده که فقط وقت تلف بشه . ولی اینکه زده 4 درسته این یعنی طراح اشتباه کرده وعمدی در کار نبوده
گفته "برای هر کس" امکان پذیر است. این یعنی جهانیان و اونم غلطه با توجه به ایه. پس کلا غلطه سوال