Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. پشتیبانی فنی آلاء
  3. عدم ویرایش پست ها در انجمن
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

عدم ویرایش پست ها در انجمن

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده پشتیبانی فنی آلاء
28 دیدگاه‌ها 5 کاربران 4.2k بازدیدها 5 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • sohrabS sohrab

    m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

    فرقی نمیکنه همه جا
    مثلا همینی که الان فرستادمم نمیشه پاک کنم

    من منتقل کردم اینجا که تاپیک زیست شلوغ نشه،

    حذف رو نمی گم، تا 5 الی 10 دقیقه ویرایش بازه فکر کنم و حذف پست رو فقط administrators و ادمین ها می تونند.

    m.mM آفلاین
    m.mM آفلاین
    m.m
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #9

    sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

    m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

    فرقی نمیکنه همه جا
    مثلا همینی که الان فرستادمم نمیشه پاک کنم

    من منتقل کردم اینجا که تاپیک زیست شلوغ نشه،

    حذف رو نمی گم، تا 5 الی 10 دقیقه ویرایش بازه فکر کنم و حذف پست رو فقط administrators و ادمین ها می تونند.

    نه .من پرسیدم بچه های دیگه میتونن حذف و ویرایش کنن.حالا تا چند دقیقه ی بعدشو نمیدونم.ولی من اصلا هیچ کدومو نمیتونم
    همش باید برم منته ادمینارو بکشم

    sohrabS 1 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • m.mM m.m

      sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

      m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

      فرقی نمیکنه همه جا
      مثلا همینی که الان فرستادمم نمیشه پاک کنم

      من منتقل کردم اینجا که تاپیک زیست شلوغ نشه،

      حذف رو نمی گم، تا 5 الی 10 دقیقه ویرایش بازه فکر کنم و حذف پست رو فقط administrators و ادمین ها می تونند.

      نه .من پرسیدم بچه های دیگه میتونن حذف و ویرایش کنن.حالا تا چند دقیقه ی بعدشو نمیدونم.ولی من اصلا هیچ کدومو نمیتونم
      همش باید برم منته ادمینارو بکشم

      sohrabS آفلاین
      sohrabS آفلاین
      sohrab
      مدیر
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #10

      m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

      sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

      m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

      فرقی نمیکنه همه جا
      مثلا همینی که الان فرستادمم نمیشه پاک کنم

      من منتقل کردم اینجا که تاپیک زیست شلوغ نشه،

      حذف رو نمی گم، تا 5 الی 10 دقیقه ویرایش بازه فکر کنم و حذف پست رو فقط administrators و ادمین ها می تونند.

      نه .من پرسیدم بچه های دیگه میتونن حذف و ویرایش کنن.حالا تا چند دقیقه ی بعدشو نمیدونم.ولی من اصلا هیچ کدومو نمیتونم
      همش باید برم منته ادمینارو بکشم

      عجیبه!
      یه پست الان در پاسخ من ارسال کنید و بلافاصله سعی کنید ویرایش کنید
      مثلا یه چیزی بهش اضافه کنید ببینید الان میشه

      هیچ پدر سوخته بازیی بالاتر از صداقت و راستگویی نیست.

      m.mM 2 پاسخ آخرین پاسخ
      2
      • sohrabS sohrab

        m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

        sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

        m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

        فرقی نمیکنه همه جا
        مثلا همینی که الان فرستادمم نمیشه پاک کنم

        من منتقل کردم اینجا که تاپیک زیست شلوغ نشه،

        حذف رو نمی گم، تا 5 الی 10 دقیقه ویرایش بازه فکر کنم و حذف پست رو فقط administrators و ادمین ها می تونند.

        نه .من پرسیدم بچه های دیگه میتونن حذف و ویرایش کنن.حالا تا چند دقیقه ی بعدشو نمیدونم.ولی من اصلا هیچ کدومو نمیتونم
        همش باید برم منته ادمینارو بکشم

        عجیبه!
        یه پست الان در پاسخ من ارسال کنید و بلافاصله سعی کنید ویرایش کنید
        مثلا یه چیزی بهش اضافه کنید ببینید الان میشه

        m.mM آفلاین
        m.mM آفلاین
        m.m
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #11

        sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

        m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

        sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

        m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

        فرقی نمیکنه همه جا
        مثلا همینی که الان فرستادمم نمیشه پاک کنم

        من منتقل کردم اینجا که تاپیک زیست شلوغ نشه،

        حذف رو نمی گم، تا 5 الی 10 دقیقه ویرایش بازه فکر کنم و حذف پست رو فقط administrators و ادمین ها می تونند.

        نه .من پرسیدم بچه های دیگه میتونن حذف و ویرایش کنن.حالا تا چند دقیقه ی بعدشو نمیدونم.ولی من اصلا هیچ کدومو نمیتونم
        همش باید برم منته ادمینارو بکشم

        عجیبه!
        یه پست الان در پاسخ من ارسال کنید و بلافاصله سعی کنید ویرایش کنید
        مثلا یه چیزی بهش اضافه کنید ببینید الان میشه

        چشم

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • m.mM آفلاین
          m.mM آفلاین
          m.m
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #12

          زدم این خطارو داد
          خطا

          شما تنها می توانید 1 ساعت(ها) پس از فرستادن پست آن‌ را ویرایش کنید

          sohrabS 1 پاسخ آخرین پاسخ
          1
          • sohrabS sohrab

            m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

            sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

            m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

            فرقی نمیکنه همه جا
            مثلا همینی که الان فرستادمم نمیشه پاک کنم

            من منتقل کردم اینجا که تاپیک زیست شلوغ نشه،

            حذف رو نمی گم، تا 5 الی 10 دقیقه ویرایش بازه فکر کنم و حذف پست رو فقط administrators و ادمین ها می تونند.

            نه .من پرسیدم بچه های دیگه میتونن حذف و ویرایش کنن.حالا تا چند دقیقه ی بعدشو نمیدونم.ولی من اصلا هیچ کدومو نمیتونم
            همش باید برم منته ادمینارو بکشم

            عجیبه!
            یه پست الان در پاسخ من ارسال کنید و بلافاصله سعی کنید ویرایش کنید
            مثلا یه چیزی بهش اضافه کنید ببینید الان میشه

            m.mM آفلاین
            m.mM آفلاین
            m.m
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #13

            sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

            m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

            sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

            m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

            فرقی نمیکنه همه جا
            مثلا همینی که الان فرستادمم نمیشه پاک کنم

            من منتقل کردم اینجا که تاپیک زیست شلوغ نشه،

            حذف رو نمی گم، تا 5 الی 10 دقیقه ویرایش بازه فکر کنم و حذف پست رو فقط administrators و ادمین ها می تونند.

            نه .من پرسیدم بچه های دیگه میتونن حذف و ویرایش کنن.حالا تا چند دقیقه ی بعدشو نمیدونم.ولی من اصلا هیچ کدومو نمیتونم
            همش باید برم منته ادمینارو بکشم

            عجیبه!
            یه پست الان در پاسخ من ارسال کنید و بلافاصله سعی کنید ویرایش کنید
            مثلا یه چیزی بهش اضافه کنید ببینید الان میشه

            میگم منو ببرید تو گروه ادمینا مشکله حل میشه
            چطوره؟:laughing:

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            4
            • عااطفهع آفلاین
              عااطفهع آفلاین
              عااطفه
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #14

              منم مشکلم همینه 5 مین که هیچ شما بگو یه ثانیه ی بعد نمیتونم ویرایش و حذف کنم

              دختر !
              !این طور به من نگاه نکن !
              این چشم هایت اخر مراوادار به یک خبط بزرگ خواهد کرد!!!
              این خبط شما ارزوی من است !!!
              بزرگ علوی !چشم هایش !

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • m.mM m.m

                زدم این خطارو داد
                خطا

                شما تنها می توانید 1 ساعت(ها) پس از فرستادن پست آن‌ را ویرایش کنید

                sohrabS آفلاین
                sohrabS آفلاین
                sohrab
                مدیر
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط sohrab انجام شده
                #15

                m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                زدم این خطارو داد
                خطا

                شما تنها می توانید 1 ساعت(ها) پس از فرستادن پست آن‌ را ویرایش کنید

                وقتی پستی رو ارسال می کنید، دیدید کنار عکستون می نویسه چند دقیه ی پیش این پست ارسال شده ؟ برای شما چی می نویسه ؟

                هیچ پدر سوخته بازیی بالاتر از صداقت و راستگویی نیست.

                m.mM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • sohrabS sohrab

                  m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                  زدم این خطارو داد
                  خطا

                  شما تنها می توانید 1 ساعت(ها) پس از فرستادن پست آن‌ را ویرایش کنید

                  وقتی پستی رو ارسال می کنید، دیدید کنار عکستون می نویسه چند دقیه ی پیش این پست ارسال شده ؟ برای شما چی می نویسه ؟

                  m.mM آفلاین
                  m.mM آفلاین
                  m.m
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #16

                  sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                  m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                  زدم این خطارو داد
                  خطا

                  شما تنها می توانید 1 ساعت(ها) پس از فرستادن پست آن‌ را ویرایش کنید

                  وقتی پستی رو ارسال می کنید، دیدید کنار عکستون می نویسه چند دقیه ی پیش این پست ارسال شده ؟ برای شما چی می نویسه ؟

                  برای من مینویسه 6 ماه پیش
                  ولی وقتی موسو نگه میدارم روش به انگلیسی تاریخ و ساعتشو نشون میده

                  sohrabS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  0
                  • m.mM آفلاین
                    m.mM آفلاین
                    m.m
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #17

                    مثلا اینی که الان فرستادم 31 oct ساعت 3و 28 دقیقه

                    sohrabS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    0
                    • m.mM m.m

                      sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                      m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                      زدم این خطارو داد
                      خطا

                      شما تنها می توانید 1 ساعت(ها) پس از فرستادن پست آن‌ را ویرایش کنید

                      وقتی پستی رو ارسال می کنید، دیدید کنار عکستون می نویسه چند دقیه ی پیش این پست ارسال شده ؟ برای شما چی می نویسه ؟

                      برای من مینویسه 6 ماه پیش
                      ولی وقتی موسو نگه میدارم روش به انگلیسی تاریخ و ساعتشو نشون میده

                      sohrabS آفلاین
                      sohrabS آفلاین
                      sohrab
                      مدیر
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #18

                      m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                      sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                      m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                      زدم این خطارو داد
                      خطا

                      شما تنها می توانید 1 ساعت(ها) پس از فرستادن پست آن‌ را ویرایش کنید

                      وقتی پستی رو ارسال می کنید، دیدید کنار عکستون می نویسه چند دقیه ی پیش این پست ارسال شده ؟ برای شما چی می نویسه ؟

                      برای من مینویسه 6 ماه پیش
                      ولی وقتی موسو نگه میدارم روش به انگلیسی تاریخ و ساعتشو نشون میده

                      همون تاریخ کامپیوتر شما تنظیم نیست، یعنی عملا وقتی پستی ارسال می کنید انگار که 6 ماه پیش ارسال کردید :joy:

                      هیچ پدر سوخته بازیی بالاتر از صداقت و راستگویی نیست.

                      m.mM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      2
                      • m.mM m.m

                        مثلا اینی که الان فرستادم 31 oct ساعت 3و 28 دقیقه

                        sohrabS آفلاین
                        sohrabS آفلاین
                        sohrab
                        مدیر
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #19

                        m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                        مثلا اینی که الان فرستادم 31 oct ساعت 3و 28 دقیقه

                        بعد تایم زون رو ایران زده برای شما ؟ ( همون موس رو که روش نگه می دارید، آخرش نوشته ایران یا یه کشور دیگه رو نوشته

                        هیچ پدر سوخته بازیی بالاتر از صداقت و راستگویی نیست.

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • sohrabS sohrab

                          m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                          sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                          m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                          زدم این خطارو داد
                          خطا

                          شما تنها می توانید 1 ساعت(ها) پس از فرستادن پست آن‌ را ویرایش کنید

                          وقتی پستی رو ارسال می کنید، دیدید کنار عکستون می نویسه چند دقیه ی پیش این پست ارسال شده ؟ برای شما چی می نویسه ؟

                          برای من مینویسه 6 ماه پیش
                          ولی وقتی موسو نگه میدارم روش به انگلیسی تاریخ و ساعتشو نشون میده

                          همون تاریخ کامپیوتر شما تنظیم نیست، یعنی عملا وقتی پستی ارسال می کنید انگار که 6 ماه پیش ارسال کردید :joy:

                          m.mM آفلاین
                          m.mM آفلاین
                          m.m
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #20

                          sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                          m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                          sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                          m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                          زدم این خطارو داد
                          خطا

                          شما تنها می توانید 1 ساعت(ها) پس از فرستادن پست آن‌ را ویرایش کنید

                          وقتی پستی رو ارسال می کنید، دیدید کنار عکستون می نویسه چند دقیه ی پیش این پست ارسال شده ؟ برای شما چی می نویسه ؟

                          برای من مینویسه 6 ماه پیش
                          ولی وقتی موسو نگه میدارم روش به انگلیسی تاریخ و ساعتشو نشون میده

                          همون تاریخ کامپیوتر شما تنظیم نیست، یعنی عملا وقتی پستی ارسال می کنید انگار که 6 ماه پیش ارسال کردید :joy:

                          اره تنظیم نیست:sweat_smile:
                          تنظیم کنم همه چی درست میشه؟

                          sohrabS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          0
                          • m.mM m.m

                            sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                            m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                            sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                            m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                            زدم این خطارو داد
                            خطا

                            شما تنها می توانید 1 ساعت(ها) پس از فرستادن پست آن‌ را ویرایش کنید

                            وقتی پستی رو ارسال می کنید، دیدید کنار عکستون می نویسه چند دقیه ی پیش این پست ارسال شده ؟ برای شما چی می نویسه ؟

                            برای من مینویسه 6 ماه پیش
                            ولی وقتی موسو نگه میدارم روش به انگلیسی تاریخ و ساعتشو نشون میده

                            همون تاریخ کامپیوتر شما تنظیم نیست، یعنی عملا وقتی پستی ارسال می کنید انگار که 6 ماه پیش ارسال کردید :joy:

                            اره تنظیم نیست:sweat_smile:
                            تنظیم کنم همه چی درست میشه؟

                            sohrabS آفلاین
                            sohrabS آفلاین
                            sohrab
                            مدیر
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #21

                            m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                            sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                            m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                            sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                            m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                            زدم این خطارو داد
                            خطا

                            شما تنها می توانید 1 ساعت(ها) پس از فرستادن پست آن‌ را ویرایش کنید

                            وقتی پستی رو ارسال می کنید، دیدید کنار عکستون می نویسه چند دقیه ی پیش این پست ارسال شده ؟ برای شما چی می نویسه ؟

                            برای من مینویسه 6 ماه پیش
                            ولی وقتی موسو نگه میدارم روش به انگلیسی تاریخ و ساعتشو نشون میده

                            همون تاریخ کامپیوتر شما تنظیم نیست، یعنی عملا وقتی پستی ارسال می کنید انگار که 6 ماه پیش ارسال کردید :joy:

                            اره تنظیم نیست:sweat_smile:
                            تنظیم کنم همه چی درست میشه؟

                            بله، راستی شما تجربی بودید درسته ؟ اگر بله میشه یه زحمت بکشید
                            من تو پست زیر عنوان فصل ها یا اسم فصل ها رو به سبک های مختلف نوشتم میشه همه رو به یه فرمت کنید ؟ می خوام بذارم تو کانال

                            http://forum.alaatv.com/post/64654

                            یعنی مثلا همه اینطور بشن "فصل ؟ زیست ؟ - <عنوان فصل>"

                            ببخشید زحمت دادما، همون جا در پاسخ ارسال کنید ممنون میشم

                            هیچ پدر سوخته بازیی بالاتر از صداقت و راستگویی نیست.

                            m.mM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            2
                            • sohrabS sohrab

                              m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                              sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                              m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                              sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                              m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                              زدم این خطارو داد
                              خطا

                              شما تنها می توانید 1 ساعت(ها) پس از فرستادن پست آن‌ را ویرایش کنید

                              وقتی پستی رو ارسال می کنید، دیدید کنار عکستون می نویسه چند دقیه ی پیش این پست ارسال شده ؟ برای شما چی می نویسه ؟

                              برای من مینویسه 6 ماه پیش
                              ولی وقتی موسو نگه میدارم روش به انگلیسی تاریخ و ساعتشو نشون میده

                              همون تاریخ کامپیوتر شما تنظیم نیست، یعنی عملا وقتی پستی ارسال می کنید انگار که 6 ماه پیش ارسال کردید :joy:

                              اره تنظیم نیست:sweat_smile:
                              تنظیم کنم همه چی درست میشه؟

                              بله، راستی شما تجربی بودید درسته ؟ اگر بله میشه یه زحمت بکشید
                              من تو پست زیر عنوان فصل ها یا اسم فصل ها رو به سبک های مختلف نوشتم میشه همه رو به یه فرمت کنید ؟ می خوام بذارم تو کانال

                              http://forum.alaatv.com/post/64654

                              یعنی مثلا همه اینطور بشن "فصل ؟ زیست ؟ - <عنوان فصل>"

                              ببخشید زحمت دادما، همون جا در پاسخ ارسال کنید ممنون میشم

                              m.mM آفلاین
                              m.mM آفلاین
                              m.m
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #22

                              sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                              m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                              sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                              m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                              sohrab در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                              m.m در عدم ویرایش پست ها در انجمن گفته است:

                              زدم این خطارو داد
                              خطا

                              شما تنها می توانید 1 ساعت(ها) پس از فرستادن پست آن‌ را ویرایش کنید

                              وقتی پستی رو ارسال می کنید، دیدید کنار عکستون می نویسه چند دقیه ی پیش این پست ارسال شده ؟ برای شما چی می نویسه ؟

                              برای من مینویسه 6 ماه پیش
                              ولی وقتی موسو نگه میدارم روش به انگلیسی تاریخ و ساعتشو نشون میده

                              همون تاریخ کامپیوتر شما تنظیم نیست، یعنی عملا وقتی پستی ارسال می کنید انگار که 6 ماه پیش ارسال کردید :joy:

                              اره تنظیم نیست:sweat_smile:
                              تنظیم کنم همه چی درست میشه؟

                              بله، راستی شما تجربی بودید درسته ؟ اگر بله میشه یه زحمت بکشید
                              من تو پست زیر عنوان فصل ها یا اسم فصل ها رو به سبک های مختلف نوشتم میشه همه رو به یه فرمت کنید ؟ می خوام بذارم تو کانال

                              http://forum.alaatv.com/post/64654

                              یعنی مثلا همه اینطور بشن "فصل ؟ زیست ؟ - <عنوان فصل>"

                              ببخشید زحمت دادما، همون جا در پاسخ ارسال کنید ممنون میشم

                              خواهش میکنم

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • m.mM آفلاین
                                m.mM آفلاین
                                m.m
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط m.m انجام شده
                                #23

                                مرسی آقا سهراب درست شد
                                دستتون درد نکنه راحت شدم:laughing:
                                پس همش زیره سره تاریخه کامپیوترم بوده الان 10 ماه بود من نمیتونستم تاریخ اخرین حضورو ببینم

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • m.mM آفلاین
                                  m.mM آفلاین
                                  m.m
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #24

                                  آخیییش هم میتونم حذف کنم و هم ویرایش
                                  راحت شدم
                                  بازم ممنون

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  0
                                  • m.mM آفلاین
                                    m.mM آفلاین
                                    m.m
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #25

                                    حالا من نمیدونستم فک میکردم واسه همه زده 6 ماه پیش بعد 1 ماه پیش به فاطمه گفتم من اومدم انجمن ولی پست نذاشتم هرکی پرسید بگو خیلی وقته نیومده:laughing:
                                    بعد فاطمه گفت خسته نباشی تاریخ اخرین حضورت خورده 25 دقیقه پیش
                                    و اونجا بود که من فهمیدم همه اخرین حضورو میبینن به جز من

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • عااطفهع آفلاین
                                      عااطفهع آفلاین
                                      عااطفه
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط عااطفه انجام شده
                                      #26

                                      مال منم درس شد
                                      اصن فک نمیکردم برا این باشه
                                      من ساعت قبلا تنظیم کرده بودم اما تاریخ رونه :joy:

                                      دختر !
                                      !این طور به من نگاه نکن !
                                      این چشم هایت اخر مراوادار به یک خبط بزرگ خواهد کرد!!!
                                      این خبط شما ارزوی من است !!!
                                      بزرگ علوی !چشم هایش !

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • VezraV آفلاین
                                        VezraV آفلاین
                                        Vezra
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Vezra انجام شده
                                        #27

                                        من نمیتونم حذف کنم:confused: تاریخ و همه چی هم درسته:worried:

                                        _Mohammad_reza__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • VezraV Vezra

                                          من نمیتونم حذف کنم:confused: تاریخ و همه چی هم درسته:worried:

                                          _Mohammad_reza__ آفلاین
                                          _Mohammad_reza__ آفلاین
                                          _Mohammad_reza_
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #28

                                          @saher پست حذف کردن برای کاربرا محدودیت زمانی داره !

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          2
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع