Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. سوال مشاوره ای
  4. تازه میخوام شروع کنم
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

تازه میخوام شروع کنم

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده سوال مشاوره ای
61 دیدگاه‌ها 17 کاربران 5.1k بازدیدها 17 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • ghavami94G ghavami94

    fatemeh67 در تازه میخوام شروع کنم گفته است:

    @sadegh73 جدا؟ شما مشاور هستین ؟

    بله

    F آفلاین
    F آفلاین
    fatemeh67
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #30

    @sadegh73 کنکوری هستین یا همینجوری عضو سایت الا ؟

    ghavami94G 1 پاسخ آخرین پاسخ
    0
    • F fatemeh67

      فقط تو برنامه ریزی صحیح مشکل دارم میخونم ولی مرور و تست زدن ندارم و نمیدونم چجوری تو برنامه م بگنجونم از این بابت نگرانم

      Z آفلاین
      Z آفلاین
      zahra_sh
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #31

      fatemeh67 من مشکلم بی انگیزگیه...من ریاضیو با کتاب ریاضی جامع نشر الگو میخونم....و راضیم ازش...کامل و مختصر و مفید واسه کل ریاضی و هندسه و آمار

      Dr.Fateme.2291D ش 2 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • F fatemeh67

        @sadegh73 کنکوری هستین یا همینجوری عضو سایت الا ؟

        ghavami94G آفلاین
        ghavami94G آفلاین
        ghavami94
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #32

        fatemeh67
        من خواهرم کنکوری هستش برا اون فیلم دانلود می کنم

        من همیشه موفقم

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • I IUGR

          دوستای گلم واقعا اشک تو چشمام حلقه زد وقتی این همه دلهای مهربون و دیدم که دستهاشونو برای یاری من دراز کردن ...واقعا هنوز اینجا امید هست ...
          شاید خنده دار باشه ولی باهمین چندتا کامنت کلی امید گرفتم
          من تو کارم موفقم و الان تو کلینیک نازایی دست راست رییس کلینیک که فوق تخصص نازایی داره هستم در واقع هفتاد درصد بیماراشو من ویزیت میکنم و بیمارا بمن خیلی یقین دارن ولی وقتی میبینم درامد ایشون ماهی صدو پنجاه میلیون و مال من سه میلیونه به این فکر میفتم که وقتی تواناییشو دارم چرا نه...ولی واقعا نمیدونم از کجا باید شروع کنم ...روزی چقد بخونم ...حافظه نسبتا خوبی دارم در عرض یه سال کل قران و حفظ کردم ولی راستش از اراده هیچی ندارم ...
          میشه بگید چطور باید برنامه ریزی کنم ....

          Dr.Fateme.2291D آفلاین
          Dr.Fateme.2291D آفلاین
          Dr.Fateme.2291
          دانش آموزان آلاء
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #33

          IUGR خیلی خوبه که خودتون باور دارید که تواناییشو دارید / بچه ها همه هستن کمکتون میکنیم

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • Z zahra_sh

            fatemeh67 من مشکلم بی انگیزگیه...من ریاضیو با کتاب ریاضی جامع نشر الگو میخونم....و راضیم ازش...کامل و مختصر و مفید واسه کل ریاضی و هندسه و آمار

            Dr.Fateme.2291D آفلاین
            Dr.Fateme.2291D آفلاین
            Dr.Fateme.2291
            دانش آموزان آلاء
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #34

            zahra_sh .قتی به ته ته این راه نگاه کنین و بدونین که با موفق شدنتون چه کسایی رو خوشحال و چه دل هایی رو شاد میکنین خود به خود پرمیشین از انگیزه

            Dr.Fateme.2291D 1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • Dr.Fateme.2291D Dr.Fateme.2291

              zahra_sh .قتی به ته ته این راه نگاه کنین و بدونین که با موفق شدنتون چه کسایی رو خوشحال و چه دل هایی رو شاد میکنین خود به خود پرمیشین از انگیزه

              Dr.Fateme.2291D آفلاین
              Dr.Fateme.2291D آفلاین
              Dr.Fateme.2291
              دانش آموزان آلاء
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #35

              Dr.Fateme.2291 وقتی

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • F fatemeh67

                فقط تو برنامه ریزی صحیح مشکل دارم میخونم ولی مرور و تست زدن ندارم و نمیدونم چجوری تو برنامه م بگنجونم از این بابت نگرانم

                DR.PeRshIAD آفلاین
                DR.PeRshIAD آفلاین
                DR.PeRshIA
                دانش آموزان آلاء
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #36

                fatemeh67
                سعی کن تایمای درسیتو بکنی یک ساعتو ربع تا نیم
                یک ساعتشو بخونی
                نیم ساعت تست بزنی
                یا اگر تمام یک ساعتو نیمو خوندی فرا یا هر روزی که اون درس تو برنامت بود اول تستاشو بزن

                تو خودم بدونه تو مثله همیشه گم شدم گم شدم مثله همیشه بی نشونه تو خودم
                پره برگه خشکه قلبم پر پاییزه دلم بعد تو واسه کسی دیگه نمیریزه دلم
                بعد تو واسه کسی دیگه نمیریزه دلم

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • ش آفلاین
                  ش آفلاین
                  شهرزاد
                  دانش آموزان آلاء
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #37

                  یااا خدااااا کل مملکت میخااااان دکترررررر شن................امیدواارم همتوووووووون موووفق بشید رقیباااااااای گل:girl:

                  تا امروز از تو نوشتم...امشب از عشقت انصراف میدهم...سخت است دوست داشتن تو
                  خسته ام..میخواهم کمی استراحت کنم..شااید فردا دوباره عاشقت شدم...
                  غلامرضا بروسان

                  ProfessorP 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  3
                  • Z zahra_sh

                    fatemeh67 من مشکلم بی انگیزگیه...من ریاضیو با کتاب ریاضی جامع نشر الگو میخونم....و راضیم ازش...کامل و مختصر و مفید واسه کل ریاضی و هندسه و آمار

                    ش آفلاین
                    ش آفلاین
                    شهرزاد
                    دانش آموزان آلاء
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #38

                    zahra_sh راست میگی ابجی منم گااهی بی انگیزه میشم خعلی بذه....الان دقیقا اینجوووریم.........دلم میخاااد زاااااااااار بزنم

                    تا امروز از تو نوشتم...امشب از عشقت انصراف میدهم...سخت است دوست داشتن تو
                    خسته ام..میخواهم کمی استراحت کنم..شااید فردا دوباره عاشقت شدم...
                    غلامرضا بروسان

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    1
                    • M آفلاین
                      M آفلاین
                      mrs.hosseini70
                      دانش آموزان آلاء
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #39

                      شماها آزمون هم میدین ؟
                      من قلم چی میرم حس میکنم نمیتونم به آزمونا برسم ریاضی فیزیکو میخونم ولی نتیجه نمیگیرم

                      ARTHURA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • ش آفلاین
                        ش آفلاین
                        شهرزاد
                        دانش آموزان آلاء
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #40

                        من گزینه2...همش عقبم از برنامه ازموووون

                        تا امروز از تو نوشتم...امشب از عشقت انصراف میدهم...سخت است دوست داشتن تو
                        خسته ام..میخواهم کمی استراحت کنم..شااید فردا دوباره عاشقت شدم...
                        غلامرضا بروسان

                        M 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • ش شهرزاد

                          من گزینه2...همش عقبم از برنامه ازموووون

                          M آفلاین
                          M آفلاین
                          mrs.hosseini70
                          دانش آموزان آلاء
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #41

                          @hadis-1999
                          من احساس میکنم موقع تست زنی خیلی وقتم رو خوب مدیریت نمیکنم واسه همین نمیرسم خیلی تست بزنم برا همین خوب نمیدم ترازم آزمون قبل شد ۵۴۰۰ تا هفت هزار خیلی راهه
                          بیاین ماها که هممون لیسانسه هستیم با هم بخونیم به هم کمک کنیم من مطمئنم که موفق میشیم

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          0
                          • M mrs.hosseini70

                            شماها آزمون هم میدین ؟
                            من قلم چی میرم حس میکنم نمیتونم به آزمونا برسم ریاضی فیزیکو میخونم ولی نتیجه نمیگیرم

                            ARTHURA آفلاین
                            ARTHURA آفلاین
                            ARTHUR
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #42

                            mrs.hosseini70 در تازه میخوام شروع کنم گفته است:

                            شماها آزمون هم میدین ؟
                            من قلم چی میرم حس میکنم نمیتونم به آزمونا برسم ریاضی فیزیکو میخونم ولی نتیجه نمیگیرم

                            سلام. فیزیک از چه کتابی می خونید؟

                            M 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            0
                            • ARTHURA ARTHUR

                              mrs.hosseini70 در تازه میخوام شروع کنم گفته است:

                              شماها آزمون هم میدین ؟
                              من قلم چی میرم حس میکنم نمیتونم به آزمونا برسم ریاضی فیزیکو میخونم ولی نتیجه نمیگیرم

                              سلام. فیزیک از چه کتابی می خونید؟

                              M آفلاین
                              M آفلاین
                              mrs.hosseini70
                              دانش آموزان آلاء
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #43

                              ARTHUR
                              پایه گاج
                              پیش خیلی سبز
                              یه بار دوستم گفت زوج و فرد کار کن که برسی همه تست ها رو بزنی ولی احساس میکنم وقتی همه تست ها کار بشه خوب جواب میده

                              ARTHURA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              1
                              • M mrs.hosseini70

                                ARTHUR
                                پایه گاج
                                پیش خیلی سبز
                                یه بار دوستم گفت زوج و فرد کار کن که برسی همه تست ها رو بزنی ولی احساس میکنم وقتی همه تست ها کار بشه خوب جواب میده

                                ARTHURA آفلاین
                                ARTHURA آفلاین
                                ARTHUR
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط ARTHUR انجام شده
                                #44

                                mrs.hosseini70 در تازه میخوام شروع کنم گفته است:

                                ARTHUR
                                پایه گاج
                                پیش خیلی سبز
                                یه بار دوستم گفت زوج و فرد کار کن که برسی همه تست ها رو بزنی ولی احساس میکنم وقتی همه تست ها کار بشه خوب جواب میده

                                کتاب های خوبی هستن. ولی بزرگترین ایراد این کتاب ها طبقه بندی کردن تست ها هست. مثلاً تیتر زده معادله مستقل از زمان ، همه ی تست هایی که با این معادله حل میشن رو اورده زیرش.بعد تنها کاری که آدم باید بکنه اینه که اطلاعات مسئله رو قرار بده توی فرمول و به جواب برسه. بعد کتاب گاج اومده تست های یه کم سخت رو جدا کرده در قالب یک قدم تا صد اورده. این به نظر من یه ایراده چون شما سر آزمون این قدرت تحلیل رو پیدا نمیکنی که از چه تستی بگذری و چه تستی رو حل کنی.
                                حالا اگه فقط با همین مدل درس خوندن کسی بره سر جلسه آزمون چی میشه؟ 1-درس رو بلده ولی نمیتونه تست بزنه. 2-زمان کم میاره. چرا چون اونجا دیگه بهش نمیگن این سوالو از مستقل از زمان برو اینو اینجوری ! همین باعث میشه یه تایمی رو تلف کنه تا بفهمه از چه فرمولی باید استفاده کنه بعد تازه بیاد سوال رو حل کنه.:sweat:
                                من پشت کنکوری هستم. پارسال تا دی-بهمن گاج کار میکردم و درس رو بلد بودم. توی خونه اکثر تست ها رو درست حل میکردم اما آزمونو خراب میکردم. رفتم کتاب آقای شهریاری (مبتکران) رو خریدم مشکلم به کل حل شد.:yum: (اما چون دیگه دیر شده بود فرصت نمیشده دوباره بخوام یه کتاب فیزیک دیگه بخونم پشت کنکوری شدم:sob: )ایشون تمام سوالا رو با فرمول های کتاب حل میکنه ( فرمول تستی ممنوع!) دلیلش رو هم داخل کتاب میگه. ریز طبقه بندی نکرده کتابو و همین باعث میشه خودت فکر کنی از چه فرمولی باید استفاده کنی. توی چاپ 94(چاپ جدیدش فکر کنم یه کم تغییر کرده) 2 سری تست هست. سری اول تست آموزشی هست که با هدف یاد دادن درس اورده شده که منتخب تست های دانشگاه آزاد + منتخب سنجش + تالیفی هست. سری دوم تست ها تست های کنکور هستن که به ترتیب سال (نه طبقه بندی شده)( از دهه ی 50 منتخب کرده ) که باید به صورت آزمون حل بشن یعنی زیر فشار زمان و بدون طبقه بندی ! دقیقاً همون صحنه ای که توی آزمون باهاش مواجه میشیم!
                                من خیلی راضیم از این کتاب(آموزش کامل(صفرتاصد)+تست های گلچین شده با تعداد مناسب+آزمون+پاسخ اَبَر تشریحی!) . شما هم اگه دیدید نتیجه نمیگیرید حتماً به کتاب ایشون یه نگاهی بندازید.

                                در مورد زوج و فرد به نظرم(در مورد کتاب گاج میگم) اول تست های ستاره دار رو باید کار کنی بعد اگه فرصت داشتی بری یک قدم تا صد و بازم اگه وقت داشتی بری بقیه ی تست ها رو بزنی. چون تست های تکراری زیاده داره و اگه بخوای همه رو حل کنی زمان زیادی باید صرف کنی.

                                چقد حرف زدم!:sweat_smile:

                                I banooB 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                2
                                • ARTHURA ARTHUR

                                  mrs.hosseini70 در تازه میخوام شروع کنم گفته است:

                                  ARTHUR
                                  پایه گاج
                                  پیش خیلی سبز
                                  یه بار دوستم گفت زوج و فرد کار کن که برسی همه تست ها رو بزنی ولی احساس میکنم وقتی همه تست ها کار بشه خوب جواب میده

                                  کتاب های خوبی هستن. ولی بزرگترین ایراد این کتاب ها طبقه بندی کردن تست ها هست. مثلاً تیتر زده معادله مستقل از زمان ، همه ی تست هایی که با این معادله حل میشن رو اورده زیرش.بعد تنها کاری که آدم باید بکنه اینه که اطلاعات مسئله رو قرار بده توی فرمول و به جواب برسه. بعد کتاب گاج اومده تست های یه کم سخت رو جدا کرده در قالب یک قدم تا صد اورده. این به نظر من یه ایراده چون شما سر آزمون این قدرت تحلیل رو پیدا نمیکنی که از چه تستی بگذری و چه تستی رو حل کنی.
                                  حالا اگه فقط با همین مدل درس خوندن کسی بره سر جلسه آزمون چی میشه؟ 1-درس رو بلده ولی نمیتونه تست بزنه. 2-زمان کم میاره. چرا چون اونجا دیگه بهش نمیگن این سوالو از مستقل از زمان برو اینو اینجوری ! همین باعث میشه یه تایمی رو تلف کنه تا بفهمه از چه فرمولی باید استفاده کنه بعد تازه بیاد سوال رو حل کنه.:sweat:
                                  من پشت کنکوری هستم. پارسال تا دی-بهمن گاج کار میکردم و درس رو بلد بودم. توی خونه اکثر تست ها رو درست حل میکردم اما آزمونو خراب میکردم. رفتم کتاب آقای شهریاری (مبتکران) رو خریدم مشکلم به کل حل شد.:yum: (اما چون دیگه دیر شده بود فرصت نمیشده دوباره بخوام یه کتاب فیزیک دیگه بخونم پشت کنکوری شدم:sob: )ایشون تمام سوالا رو با فرمول های کتاب حل میکنه ( فرمول تستی ممنوع!) دلیلش رو هم داخل کتاب میگه. ریز طبقه بندی نکرده کتابو و همین باعث میشه خودت فکر کنی از چه فرمولی باید استفاده کنی. توی چاپ 94(چاپ جدیدش فکر کنم یه کم تغییر کرده) 2 سری تست هست. سری اول تست آموزشی هست که با هدف یاد دادن درس اورده شده که منتخب تست های دانشگاه آزاد + منتخب سنجش + تالیفی هست. سری دوم تست ها تست های کنکور هستن که به ترتیب سال (نه طبقه بندی شده)( از دهه ی 50 منتخب کرده ) که باید به صورت آزمون حل بشن یعنی زیر فشار زمان و بدون طبقه بندی ! دقیقاً همون صحنه ای که توی آزمون باهاش مواجه میشیم!
                                  من خیلی راضیم از این کتاب(آموزش کامل(صفرتاصد)+تست های گلچین شده با تعداد مناسب+آزمون+پاسخ اَبَر تشریحی!) . شما هم اگه دیدید نتیجه نمیگیرید حتماً به کتاب ایشون یه نگاهی بندازید.

                                  در مورد زوج و فرد به نظرم(در مورد کتاب گاج میگم) اول تست های ستاره دار رو باید کار کنی بعد اگه فرصت داشتی بری یک قدم تا صد و بازم اگه وقت داشتی بری بقیه ی تست ها رو بزنی. چون تست های تکراری زیاده داره و اگه بخوای همه رو حل کنی زمان زیادی باید صرف کنی.

                                  چقد حرف زدم!:sweat_smile:

                                  I آفلاین
                                  I آفلاین
                                  IUGR
                                  دانش آموزان آلاء
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #45

                                  ARTHUR ممنون آرتور تو بی نظیری ...

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  1
                                  • M mrs.hosseini70

                                    IUGR
                                    سلام دوست عزیز
                                    منم لیسانس بیونکنولوژی دارم ورودی ۸۸ الان دو ماهه شروع کردم به خوندن ولی هنوز واسه فیزیک و شیمی و ریاضی روش خوندن اساسی رو پیدا نکردم دیشب اینجا رو پیدا کردم امیدوارم اینجا بتونم مشکلاتمو حل کنم اگه کمکی خواستی در خدمتم

                                    I آفلاین
                                    I آفلاین
                                    IUGR
                                    دانش آموزان آلاء
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #46

                                    mrs.hosseini70 ممنون

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • I آفلاین
                                      I آفلاین
                                      IUGR
                                      دانش آموزان آلاء
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #47

                                      دوستان ممنون از کمکتون

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • ARTHURA ARTHUR

                                        mrs.hosseini70 در تازه میخوام شروع کنم گفته است:

                                        ARTHUR
                                        پایه گاج
                                        پیش خیلی سبز
                                        یه بار دوستم گفت زوج و فرد کار کن که برسی همه تست ها رو بزنی ولی احساس میکنم وقتی همه تست ها کار بشه خوب جواب میده

                                        کتاب های خوبی هستن. ولی بزرگترین ایراد این کتاب ها طبقه بندی کردن تست ها هست. مثلاً تیتر زده معادله مستقل از زمان ، همه ی تست هایی که با این معادله حل میشن رو اورده زیرش.بعد تنها کاری که آدم باید بکنه اینه که اطلاعات مسئله رو قرار بده توی فرمول و به جواب برسه. بعد کتاب گاج اومده تست های یه کم سخت رو جدا کرده در قالب یک قدم تا صد اورده. این به نظر من یه ایراده چون شما سر آزمون این قدرت تحلیل رو پیدا نمیکنی که از چه تستی بگذری و چه تستی رو حل کنی.
                                        حالا اگه فقط با همین مدل درس خوندن کسی بره سر جلسه آزمون چی میشه؟ 1-درس رو بلده ولی نمیتونه تست بزنه. 2-زمان کم میاره. چرا چون اونجا دیگه بهش نمیگن این سوالو از مستقل از زمان برو اینو اینجوری ! همین باعث میشه یه تایمی رو تلف کنه تا بفهمه از چه فرمولی باید استفاده کنه بعد تازه بیاد سوال رو حل کنه.:sweat:
                                        من پشت کنکوری هستم. پارسال تا دی-بهمن گاج کار میکردم و درس رو بلد بودم. توی خونه اکثر تست ها رو درست حل میکردم اما آزمونو خراب میکردم. رفتم کتاب آقای شهریاری (مبتکران) رو خریدم مشکلم به کل حل شد.:yum: (اما چون دیگه دیر شده بود فرصت نمیشده دوباره بخوام یه کتاب فیزیک دیگه بخونم پشت کنکوری شدم:sob: )ایشون تمام سوالا رو با فرمول های کتاب حل میکنه ( فرمول تستی ممنوع!) دلیلش رو هم داخل کتاب میگه. ریز طبقه بندی نکرده کتابو و همین باعث میشه خودت فکر کنی از چه فرمولی باید استفاده کنی. توی چاپ 94(چاپ جدیدش فکر کنم یه کم تغییر کرده) 2 سری تست هست. سری اول تست آموزشی هست که با هدف یاد دادن درس اورده شده که منتخب تست های دانشگاه آزاد + منتخب سنجش + تالیفی هست. سری دوم تست ها تست های کنکور هستن که به ترتیب سال (نه طبقه بندی شده)( از دهه ی 50 منتخب کرده ) که باید به صورت آزمون حل بشن یعنی زیر فشار زمان و بدون طبقه بندی ! دقیقاً همون صحنه ای که توی آزمون باهاش مواجه میشیم!
                                        من خیلی راضیم از این کتاب(آموزش کامل(صفرتاصد)+تست های گلچین شده با تعداد مناسب+آزمون+پاسخ اَبَر تشریحی!) . شما هم اگه دیدید نتیجه نمیگیرید حتماً به کتاب ایشون یه نگاهی بندازید.

                                        در مورد زوج و فرد به نظرم(در مورد کتاب گاج میگم) اول تست های ستاره دار رو باید کار کنی بعد اگه فرصت داشتی بری یک قدم تا صد و بازم اگه وقت داشتی بری بقیه ی تست ها رو بزنی. چون تست های تکراری زیاده داره و اگه بخوای همه رو حل کنی زمان زیادی باید صرف کنی.

                                        چقد حرف زدم!:sweat_smile:

                                        banooB آفلاین
                                        banooB آفلاین
                                        banoo
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #48

                                        ARTHUR در تازه میخوام شروع کنم گفته است:

                                        mrs.hosseini70 در تازه میخوام شروع کنم گفته است:

                                        ARTHUR
                                        پایه گاج
                                        پیش خیلی سبز
                                        یه بار دوستم گفت زوج و فرد کار کن که برسی همه تست ها رو بزنی ولی احساس میکنم وقتی همه تست ها کار بشه خوب جواب میده

                                        کتاب های خوبی هستن. ولی بزرگترین ایراد این کتاب ها طبقه بندی کردن تست ها هست. مثلاً تیتر زده معادله مستقل از زمان ، همه ی تست هایی که با این معادله حل میشن رو اورده زیرش.بعد تنها کاری که آدم باید بکنه اینه که اطلاعات مسئله رو قرار بده توی قرمول و به جواب برسه. بعد کتاب گاج اومده تست های یه کم سخت رو جدا کرده در قالب یک قدم تا صد اورده. این به نظر من یه ایراده چون شما سر آزمون این قدرت تحلیل رو پیدا نمیکنی که از چه تستی بگذری و چه تستی رو حل کنی.
                                        حالا اگه فقط با همین مدل درس خوندن کسی بره سر جلسه آزمون چی میشه؟ 1-درس رو بلده ولی نمیتونه تست بزنه. 2-زمان کم میاره. چرا چون اونجا دیگه بهش نمیگن این سوالو از مستقل از زمان برو اینو اینجوری ! همین باعث میشه یه تایمی رو تلف کنه تا بفهمه از چه فرمولی باید استفاده کنه بعد تازه بیاد سوال رو حل کنه.:sweat:
                                        من پشت کنکوری هستم. پارسال تا دی-بهمن گاج کار میکردم و درس رو بلد بودم. توی خونه اکثر تست ها رو درست حل میکردم اما آزمونو خراب میکردم. رفتم کتاب آقای شهریاری (مبتکران) رو خریدم مشکلم به کل حل شد.:yum: (اما چون دیگه دیر شده بود فرصت نمیشده دوباره بخوام ییه کتاب فیزیک دیگه بخونم پشت کنکوری شدم:sob: )ایشون تمام سوالا رو با فرمول های کتاب حل میکنه ( فرمول تستی ممنوع!) دلیلش رو هم داخل کتاب میگه. ریز طبقه بندی نکرده کتابو و همین باعث میشه خودت فکر کنی از چه فرمولی باید استفاده کنی. توی چاپ 94(چاپ جدیدش فکر کنم یه کم تغییر کرده) 2 سری تست هست. سری اول تست آموزشی هست که با هدف یاد دادن درس اورده شده که منتخب تست های دانشگاه آزاد + منتخب سنجش + تالیفی هست. سری دوم تست ها تست های کنکور هستن که به ترتیب سال (نه طبقه بندی شده)( از دهه ی 50 منتخب کرده ) که باید به صورت آزمون حل بشن یعنی زیر فشار زمان و بدون طبقه بندی ! دقیقاً همون صحنه ای که توی آزمون باهاش مواجه میشیم!
                                        من خیلی راضیم از این کتاب(آموزش کامل(صفرتاصد)+تست های گلچین شده با تعداد مناسب+آزمون+پاسخ اَبَر تشریحی!) . شما هم اگه دیدید نتیجه نمیگیرید حتماً به کتاب ایشون یه نگاهی بندازید.

                                        در مورد زوج و فرد به نظرم(در مورد کتاب گاج میگم) اول تست های ستاره دار رو باید کار کنی بعد اگه فرصت داشتی بری یک قدم تا صد و بازم اگه وقت داشتی بری بقیه ی تست ها رو بزنی. چون تست های تکراری زیاده داره و اگه بخوای همه رو حل کنی زمان زیادی باید صرف کنی.

                                        چقد حرف زدم!:sweat_smile:

                                        خیلی توضیحاتشون کامله!
                                        منم فیزیک فرید شهریاری دارم خیلی هم راضیم.آموزش واقعا مفهومی

                                        گر از یادم رود عالم
                                        تو از یادم
                                        نخواهی رفت

                                        #شهریار

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • M آفلاین
                                          M آفلاین
                                          mrs.hosseini70
                                          دانش آموزان آلاء
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #49

                                          ممنون از توضیحات و راهنمایی هاتون حتما کتابو میگیرم
                                          به نظرتون اگه همین فیلمهای آلا رو برای فیزیک شیمی و ریاضی ببینم و بعدا برم تست زیییاد حل کنم از روی همین کتابا حالا یا مبتکران یا خیلی سبز ولی دیگه درسنامه هاشونو نخونم خوبه ؟
                                          چون من اصل مشکلم با این سه درسه
                                          بازم ممنون از کمک هاتون

                                          ARTHURA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          1
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع