-
ممنون
ببخشید یه سوال دیگه آنالیز کی تموم میشه.banoo در گسسته مؤذنی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
منم سوال پرسیده بودم
ادمینehsan lotfi در گسسته مؤذنی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
ممنون
ببخشید یه سوال دیگه آنالیز کی تموم میشه.منم بالاتر جوا دادم که آنالیز حدودا 2 یا 3 جلسه ی دیگه داره تا تموم بشه بعد تئوری اعداد شروع میشه.
هفته گذشته 2 تا گسسته رو سایت اومده، ان شاء الله دو تا جلسه ی دیگه هم تا آخر هفته میاد روی سایت
-
banoo در گسسته مؤذنی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
منم سوال پرسیده بودم
ادمینehsan lotfi در گسسته مؤذنی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
ممنون
ببخشید یه سوال دیگه آنالیز کی تموم میشه.منم بالاتر جوا دادم که آنالیز حدودا 2 یا 3 جلسه ی دیگه داره تا تموم بشه بعد تئوری اعداد شروع میشه.
هفته گذشته 2 تا گسسته رو سایت اومده، ان شاء الله دو تا جلسه ی دیگه هم تا آخر هفته میاد روی سایت
sohrab در گسسته مؤذنی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
banoo در گسسته مؤذنی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
منم سوال پرسیده بودم
ادمینehsan lotfi در گسسته مؤذنی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
ممنون
ببخشید یه سوال دیگه آنالیز کی تموم میشه.منم بالاتر جوا دادم که آنالیز حدودا 2 یا 3 جلسه ی دیگه داره تا تموم بشه بعد تئوری اعداد شروع میشه.
هفته گذشته 2 تا گسسته رو سایت اومده، ان شاء الله دو تا جلسه ی دیگه هم تا آخر هفته میاد روی سایت
ممنونم ولی من سوالم این نبودا! چون معمولا آمار همراه با دیف و ریاضی پایه تدریس میشه پرسیدم ایشون آمار رو قراره تدریس کنن؟
من که حواسم هست سوال تکراری نپرسم -
یک جلسه از تدریسشونو دیدم و واقعا لذت بردم! بسیار شیرین و خوب و کامل درس میدن به طوری که جای سوال برای من باقی نمیمونه! تمام جلسات رو زدم دانلود بشه، ممنون از آلا که رایگان این امکانات فوق العاده ارزشمند رو فراهم کردند!
-
sohrab در گسسته مؤذنی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
banoo در گسسته مؤذنی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
منم سوال پرسیده بودم
ادمینehsan lotfi در گسسته مؤذنی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
ممنون
ببخشید یه سوال دیگه آنالیز کی تموم میشه.منم بالاتر جوا دادم که آنالیز حدودا 2 یا 3 جلسه ی دیگه داره تا تموم بشه بعد تئوری اعداد شروع میشه.
هفته گذشته 2 تا گسسته رو سایت اومده، ان شاء الله دو تا جلسه ی دیگه هم تا آخر هفته میاد روی سایت
ممنونم ولی من سوالم این نبودا! چون معمولا آمار همراه با دیف و ریاضی پایه تدریس میشه پرسیدم ایشون آمار رو قراره تدریس کنن؟
من که حواسم هست سوال تکراری نپرسمbanoo در گسسته مؤذنی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
sohrab در گسسته مؤذنی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
banoo در گسسته مؤذنی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
منم سوال پرسیده بودم
ادمینehsan lotfi در گسسته مؤذنی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
ممنون
ببخشید یه سوال دیگه آنالیز کی تموم میشه.منم بالاتر جوا دادم که آنالیز حدودا 2 یا 3 جلسه ی دیگه داره تا تموم بشه بعد تئوری اعداد شروع میشه.
هفته گذشته 2 تا گسسته رو سایت اومده، ان شاء الله دو تا جلسه ی دیگه هم تا آخر هفته میاد روی سایت
ممنونم ولی من سوالم این نبودا! چون معمولا آمار همراه با دیف و ریاضی پایه تدریس میشه پرسیدم ایشون آمار رو قراره تدریس کنن؟
من که حواسم هست سوال تکراری نپرسمتو آلاء معمولا آمار و مدلسازی رو همراه گسسته و جبر و احتمال تدریس می کنیم. ( فکر کنم به جز یه بار )
امسال امکان داره سنت شکنی کنیم و هم با گسسته و هم با ریاضی پایه تدریس کنیم،
فعلا قراره اعلام نکنیم
-
سلام
اگه امکان داره تمام جزوات استاد رو بزارین تا از همگی یک جا پرینت بگیریم فنر بزنیم .
تشکر -
سلام
اگه امکان داره تمام جزوات استاد رو بزارین تا از همگی یک جا پرینت بگیریم فنر بزنیم .
تشکرehsan lotfi در گسسته مؤذنی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
سلام
اگه امکان داره تمام جزوات استاد رو بزارین تا از همگی یک جا پرینت بگیریم فنر بزنیم .
تشکربله من هم موافقم منم پرینت گرفتمشون ولی با گیره بهم وصلشون کردم تا کامل بشن
اگه مقدوره که جزوه کامل قرار بگیره خیلی بهتره -
دوستای خوب آلایی
سوال آخر ص 10 جزوه ی استاد رو کسی حل کرده؟میشه حل تونو بزارین؟ تا وقتی که فیلم حل تمرین استاد گذاشته بشه؟
اگر گراف G یک گراف 2-منتظم و متناظر با بازه ها باشد،مرتبه ی گراف کدام یک از اعداد زیر میتواند باشد؟
1)42
2)45
3)56
4)30
دانش-آموزان-آلاء -
گزینه ها رو اشتباه نوشتی
حل :
چون گراف 2-منتظم هست باید به صورت یک n ضلعی منتظم باشه ولی چون گفته متناظر با بازه ها n ضلعی رو نمیشه بزرگتر از 3 گرفت ( چون در غیر این صورت در گراف یک حفره ایجاد میشه ) یعنی گراف از یک یا چند تا 3 ضلعی یا همون مثلث باید تشکیل شده باشه پس p میتونه اعداد مضرب 3 باشه چون 3 ضلعی سه راس داره تنها عدد 9 توی گزینه ها وجود داره پس جواب گزینه 3 -
لطفا نظریه اعداد رو زودتر شروع کنید واقعا خیلی عقب افتادیم کاش انالیز ترکیبی رو برای نزدیکای اسفند قرار میدادید .
-
گزینه ها رو اشتباه نوشتی
حل :
چون گراف 2-منتظم هست باید به صورت یک n ضلعی منتظم باشه ولی چون گفته متناظر با بازه ها n ضلعی رو نمیشه بزرگتر از 3 گرفت ( چون در غیر این صورت در گراف یک حفره ایجاد میشه ) یعنی گراف از یک یا چند تا 3 ضلعی یا همون مثلث باید تشکیل شده باشه پس p میتونه اعداد مضرب 3 باشه چون 3 ضلعی سه راس داره تنها عدد 9 توی گزینه ها وجود داره پس جواب گزینه 3@00alireza در گسسته مؤذنی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
گزینه ها رو اشتباه نوشتی
حل :
چون گراف 2-منتظم هست باید به صورت یک n ضلعی منتظم باشه ولی چون گفته متناظر با بازه ها n ضلعی رو نمیشه بزرگتر از 3 گرفت ( چون در غیر این صورت در گراف یک حفره ایجاد میشه ) یعنی گراف از یک یا چند تا 3 ضلعی یا همون مثلث باید تشکیل شده باشه پس p میتونه اعداد مضرب 3 باشه چون 3 ضلعی سه راس داره تنها عدد 9 توی گزینه ها وجود داره پس جواب گزینه 3آره اشتباه نوشتم اومدم بعدا اضافه کنم با یه سوال دیگه اشتباه کردم
و ممنون! -
دوستانی که بخش گراف رو دیدن دقت کردید که صفحات 11 و 12 و 13 جزوه که مربوط به گراف کامل و مکمل بود تدریس نشد ؟!! استاد به خودمون واگذار کردن ؟؟
-
دوستانی که بخش گراف رو دیدن دقت کردید که صفحات 11 و 12 و 13 جزوه که مربوط به گراف کامل و مکمل بود تدریس نشد ؟!! استاد به خودمون واگذار کردن ؟؟
@00alireza در گسسته مؤذنی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
دوستانی که بخش گراف رو دیدن دقت کردید که صفحات 11 و 12 و 13 جزوه که مربوط به گراف کامل و مکمل بود تدریس نشد ؟!! استاد به خودمون واگذار کردن ؟؟
کی گفته تدریس نشد، پس این فیلم چیه ؟
http://sanatisharif.ir/Sanati-Sharif-Video/1/26/5309 -
دوستان من مبحث گرافو به خاطر ترکیبیات زیاد توی جزوه آقای موذنی پور خوب متوجه نشدم،به نظر شما اگه اول جزوه ترکیبیاتو بخونم و بعد دوباره برم سراغ گراف ،گرافو راحت میفهمم؟
nero در گسسته مؤذنی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
دوستان من مبحث گرافو به خاطر ترکیبیات زیاد توی جزوه آقای موذنی پور خوب متوجه نشدم،به نظر شما اگه اول جزوه ترکیبیاتو بخونم و بعد دوباره برم سراغ گراف ،گرافو راحت میفهمم؟
سلام قسمت های زیادی مربوط به ترکیبیات نمیشه اونم در حد ساده است.فکر کنم با دو جلسه ی اول آنالیز کارتون راه بیوفته.ولی در کل توی سرتاسر گسسته به آنالیز نیازه.ببینین خیلی یادگیری رو راحت تر میکنه براتون
-
nero در گسسته مؤذنی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
دوستان من مبحث گرافو به خاطر ترکیبیات زیاد توی جزوه آقای موذنی پور خوب متوجه نشدم،به نظر شما اگه اول جزوه ترکیبیاتو بخونم و بعد دوباره برم سراغ گراف ،گرافو راحت میفهمم؟
سلام قسمت های زیادی مربوط به ترکیبیات نمیشه اونم در حد ساده است.فکر کنم با دو جلسه ی اول آنالیز کارتون راه بیوفته.ولی در کل توی سرتاسر گسسته به آنالیز نیازه.ببینین خیلی یادگیری رو راحت تر میکنه براتون
banoo ممنون از راهنماییتون،یه سوال،با دیدن فیلم های آقای موذنی پور میشه راحت تست زد؟مثلا آزمون های قلم چی رو میشه بالا زد؟یعنی به نظر شما کامله؟و یه نظر شما من اگه بخوام دوباره بخونم به نظر شما و دیگر دوستان،فیلم های استاد شامیزاده توصیه میشه با استاد موذنی پور؟چون گسسته من خیلی ضعیفه ،نظرتون چیه؟
-
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
بلخره منم رسیدم بهتون
حالا میتونم ریز مباحثو بنویسم
جلسه 17 : آنالیز ترکیبی http://sanatisharif.ir/Sanati-Sharif-Video/1/26/5490
مدت زمان : 31:17
تدریس:
1 ) ادامه جا به جایی اشیا با تکرار
2 )جایگشت های خاص
_مثال 2 صفحه ی 5 قسمت ج مهم است
_مثال 4 مهم است
نکته ی مثال 4 صفحه ی 5 : تعداد تبدیل های n شیء از n شیء دقیقا برابر است با تعداد تبدیل های n-1 شیء از n شیء چه در حالت تکرار چه در حالت متمایز
نکته مثال 5 صفحه ی 6 : اگر تعدا داده های مسئله از خواسته های مسئله بیشتر باشد و همچنین بین داده ها تکرار وجود داشته باشد در این صورت باید مسئله را تقسیم بندی کنیم.تقسیم بندی معمولا روی شی دارای تکرار انجام می شود.سوال هایی که در آن ها تکرار وجود دارد را نمی توان با روش های اصول شمارش حل کرد چون تکرار محدودیت دارد.
پس این قبیل سوال ها را باید با روش جا به جایی حل کرد.
_ مثال 10 صفحه ی 7 مهم است
_ اتمام مبحث جایگشت های خاص با 3 مثال -
banoo ممنون از راهنماییتون،یه سوال،با دیدن فیلم های آقای موذنی پور میشه راحت تست زد؟مثلا آزمون های قلم چی رو میشه بالا زد؟یعنی به نظر شما کامله؟و یه نظر شما من اگه بخوام دوباره بخونم به نظر شما و دیگر دوستان،فیلم های استاد شامیزاده توصیه میشه با استاد موذنی پور؟چون گسسته من خیلی ضعیفه ،نظرتون چیه؟
nero در گسسته مؤذنی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
banoo ممنون از راهنماییتون،یه سوال،با دیدن فیلم های آقای موذنی پور میشه راحت تست زد؟مثلا آزمون های قلم چی رو میشه بالا زد؟یعنی به نظر شما کامله؟و یه نظر شما من اگه بخوام دوباره بخونم به نظر شما و دیگر دوستان،فیلم های استاد شامیزاده توصیه میشه با استاد موذنی پور؟چون گسسته من خیلی ضعیفه ،نظرتون چیه؟
شما تدریس هر استادی رو هم ببینین باید خیلی تست حل کنین مگه نه؟
من خیلی تدریس ایشونو دوست دارم و توی تست ها هم میتونین نتیجه بگیرین.استاد شامیزاده هم بسیار استاد خوبی هستن و با ایشون هم میشه نتیجه گرفت باید ببینین با توجه به زمانی که دارین و برنامه تون یا حتی سلیقه تون! کدوم استاد رو بیشتر میپسندین. -
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
بلخره منم رسیدم بهتون
حالا میتونم ریز مباحثو بنویسم
جلسه 17 : آنالیز ترکیبی http://sanatisharif.ir/Sanati-Sharif-Video/1/26/5490
مدت زمان : 31:17
تدریس:
1 ) ادامه جا به جایی اشیا با تکرار
2 )جایگشت های خاص
_مثال 2 صفحه ی 5 قسمت ج مهم است
_مثال 4 مهم است
نکته ی مثال 4 صفحه ی 5 : تعداد تبدیل های n شیء از n شیء دقیقا برابر است با تعداد تبدیل های n-1 شیء از n شیء چه در حالت تکرار چه در حالت متمایز
نکته مثال 5 صفحه ی 6 : اگر تعدا داده های مسئله از خواسته های مسئله بیشتر باشد و همچنین بین داده ها تکرار وجود داشته باشد در این صورت باید مسئله را تقسیم بندی کنیم.تقسیم بندی معمولا روی شی دارای تکرار انجام می شود.سوال هایی که در آن ها تکرار وجود دارد را نمی توان با روش های اصول شمارش حل کرد چون تکرار محدودیت دارد.
پس این قبیل سوال ها را باید با روش جا به جایی حل کرد.
_ مثال 10 صفحه ی 7 مهم است
_ اتمام مبحث جایگشت های خاص با 3 مثال@ROOHIA در گسسته مؤذنی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
بلخره منم رسیدم بهتون
حالا میتونم ریز مباحثو بنویسم
جلسه 17 : آنالیز ترکیبی http://sanatisharif.ir/Sanati-Sharif-Video/1/26/5490
مدت زمان : 31:17
تدریس:
1 ) ادامه جا به جایی اشیا با تکرار
2 )جایگشت های خاص
_مثال 2 صفحه ی 5 قسمت ج مهم است
_مثال 4 مهم است
نکته ی مثال 4 صفحه ی 5 : تعداد تبدیل های n شیء از n شیء دقیقا برابر است با تعداد تبدیل های n-1 شیء از n شیء چه در حالت تکرار چه در حالت متمایز
نکته مثال 5 صفحه ی 6 : اگر تعدا داده های مسئله از خواسته های مسئله بیشتر باشد و همچنین بین داده ها تکرار وجود داشته باشد در این صورت باید مسئله را تقسیم بندی کنیم.تقسیم بندی معمولا روی شی دارای تکرار انجام می شود.سوال هایی که در آن ها تکرار وجود دارد را نمی توان با روش های اصول شمارش حل کرد چون تکرار محدودیت دارد.
پس این قبیل سوال ها را باید با روش جا به جایی حل کرد.
_ مثال 10 صفحه ی 7 مهم است
_ اتمام مبحث جایگشت های خاص با 3 مثال