Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. ایام باقی مانده به کنکور چطور ببریم؟
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

ایام باقی مانده به کنکور چطور ببریم؟

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده مشاوره تحصیلی
98 دیدگاه‌ها 30 کاربران 6.5k بازدیدها 29 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • revivalR revival

    mriaw
    ببین تو اول باید معین کنی چی ها رو میخوای بخونی:
    پیش2 تقریبا 9سوال داره فصلای سبکی هم داره میشه زدشون
    پیش یک 6سوال داره که 4تاش میشه زد
    تا اینجا پیش فقط 50 درصد مابقیش پایه است
    مثلا سه تا اینه و...

    اول تعیین کن واسه خودت چند درصد میخوای و چ مطالبی بخونی(میانگین فیزیک پزشکی کشور40 درصده)
    بعد برو سراغشون:
    هول نشو ی دبیر الا که ببین راحتتره و میفهمی رو انتخاب کن خودت نگاه فیلم فیزیکشون کن و باهاش اون مطالبو پیش ببر....من دبیرای فیزک اینجا رو ندیدم ک نظر بدم ولی خودت ببین و اونی که راحتی انتخاب نکن نه لزوما اونی که نکته و...زیاد میگ ....وقتی یه دبیری خودش سوالای کنکورم حل میکنه بعد تدریسش یعنی تدریس عالی بوده دیک
    هدف اینه بتونی باهاش سوالای کنکورو حل کنی...
    از بقیه بچه هام ی نظر بخواه ...لازمم شد تاپیک بزن

    M آفلاین
    M آفلاین
    mtnbm
    دانش آموزان آلاء
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #37

    revival میانگین ریاضی پزشکی چند درصده؟

    revivalR 1 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • M mtnbm

      revival میانگین ریاضی پزشکی چند درصده؟

      revivalR آفلاین
      revivalR آفلاین
      revival
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #38

      mtnbm
      http://www.kanoon.ir/Public/MainUniCourse?deptCode=2&rid=200

      mriawM 1 پاسخ آخرین پاسخ
      5
      • revivalR revival

        mtnbm
        http://www.kanoon.ir/Public/MainUniCourse?deptCode=2&rid=200

        mriawM آفلاین
        mriawM آفلاین
        mriaw
        انسانی
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #39

        revival از کجا مطمعنی لغات ادبیات فقط از آخر کتاب میاد؟مطمعنی که این حرفو میزنی یا کنکور دو سه سالو دیدی و اینجوری میگی؟

        یکـی کهـ عَــرَبیـش خــوبهـ به خـُـدا بِگـِـه بَسـِّـهـ :))

        revivalR 1 پاسخ آخرین پاسخ
        1
        • mriawM mriaw

          revival از کجا مطمعنی لغات ادبیات فقط از آخر کتاب میاد؟مطمعنی که این حرفو میزنی یا کنکور دو سه سالو دیدی و اینجوری میگی؟

          revivalR آفلاین
          revivalR آفلاین
          revival
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #40

          mriaw
          کنکورهای جدید 96 و 97...

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          4
          • romisaR آفلاین
            romisaR آفلاین
            romisa
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #41

            دانش-آموزان-آلاء

            🌍🌎🌏
            یه کارهایی هست اگه توو ماهای اخر انجام بدین خالی از لطف نیست:

            ● لطفا %(#ff0000)[شیمی و فیزیک کنکورهای رشته ریاضی] مخصوصا سال های اخیرشو مثل ۹۷ و ۹۶ داخل و به خصوص خارجشو حتما حل کنید
            فیزیکش یه سری مباحث داره که به ما مربوط نیست اما بیشترش مشترکه.

            ● لطفا روش ضربدر منفی و زمان نقصانی و %(#ff0000)[استراتژی بازگشت] رو حتما کار کنید و استراتژی مخصوص به خودتون رو بارها و بارها در آزمون های جامعی که از خودتون می گیرید یا شرکت می کنید به کار ببرید

            ● مهمترین کاری که هر کنکوری باید توو این ماه انجام بده چه دونی که از صفر تا صد مطالبو خونده چه اونی که میخواد چن تا مبحث رو انتخابکنه و همونا رو مسلط شه اینه که %(#ff0000)[آزمون جامع و شبیه سازی شده] زیاد حل کنه
            درست متوجه شدین حتی اونی که نخونده با این کار متوجه میشه کجاها رو باید بخونه و چجوری بخونه و وقتی خوند متوجه میشه خوندنش مفید بوده و میتونه کنکورا رو حل کنه یا نه
            تا جایی که میتونید آزمون جامع دقیقا با شرایط کنکور حل کنید و اگه کنکور های اخیر رو حل کردین میتونید از آزمون های شبیه سازی شده موسسات مختلف مثل گاج ، قلم چی و گزینه دو و سنجش هم استفاده کنید.

            با میانگین ۶۲۰۰ تونستم پزشکی روزانه قبول شم درحالیکه خیلی داشتیم با میانگین هایی خیلی بهتر و بالاتر از من پردیسشو قبول شدن یا پرستاری دانشگاهمونو
            تفاوت همش توو جمع بندی و مرور بود
            یکی از دلایل موفقیتم که تونستم با میانگین پایین قبول شم همین مرور مناسب و به موقع استفاده از ماهای الماسی (کار از طلا گذشته) بود.

            📢📣🔊قدر این روزا رو بدونید

            🗼هفته آخر تورق سریع یادتون نره

            🌝از توصیه های پرتجربه آلایی ها استفاده کنید

            🎀🎀🎀امیدوارم بعد کنکور همتون با شادی بیاید از موفقیتاتون بگید

            بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

            S 2 پاسخ آخرین پاسخ
            7
            • romisaR romisa

              دانش-آموزان-آلاء

              🌍🌎🌏
              یه کارهایی هست اگه توو ماهای اخر انجام بدین خالی از لطف نیست:

              ● لطفا %(#ff0000)[شیمی و فیزیک کنکورهای رشته ریاضی] مخصوصا سال های اخیرشو مثل ۹۷ و ۹۶ داخل و به خصوص خارجشو حتما حل کنید
              فیزیکش یه سری مباحث داره که به ما مربوط نیست اما بیشترش مشترکه.

              ● لطفا روش ضربدر منفی و زمان نقصانی و %(#ff0000)[استراتژی بازگشت] رو حتما کار کنید و استراتژی مخصوص به خودتون رو بارها و بارها در آزمون های جامعی که از خودتون می گیرید یا شرکت می کنید به کار ببرید

              ● مهمترین کاری که هر کنکوری باید توو این ماه انجام بده چه دونی که از صفر تا صد مطالبو خونده چه اونی که میخواد چن تا مبحث رو انتخابکنه و همونا رو مسلط شه اینه که %(#ff0000)[آزمون جامع و شبیه سازی شده] زیاد حل کنه
              درست متوجه شدین حتی اونی که نخونده با این کار متوجه میشه کجاها رو باید بخونه و چجوری بخونه و وقتی خوند متوجه میشه خوندنش مفید بوده و میتونه کنکورا رو حل کنه یا نه
              تا جایی که میتونید آزمون جامع دقیقا با شرایط کنکور حل کنید و اگه کنکور های اخیر رو حل کردین میتونید از آزمون های شبیه سازی شده موسسات مختلف مثل گاج ، قلم چی و گزینه دو و سنجش هم استفاده کنید.

              با میانگین ۶۲۰۰ تونستم پزشکی روزانه قبول شم درحالیکه خیلی داشتیم با میانگین هایی خیلی بهتر و بالاتر از من پردیسشو قبول شدن یا پرستاری دانشگاهمونو
              تفاوت همش توو جمع بندی و مرور بود
              یکی از دلایل موفقیتم که تونستم با میانگین پایین قبول شم همین مرور مناسب و به موقع استفاده از ماهای الماسی (کار از طلا گذشته) بود.

              📢📣🔊قدر این روزا رو بدونید

              🗼هفته آخر تورق سریع یادتون نره

              🌝از توصیه های پرتجربه آلایی ها استفاده کنید

              🎀🎀🎀امیدوارم بعد کنکور همتون با شادی بیاید از موفقیتاتون بگید

              S آفلاین
              S آفلاین
              Sobhan.1999
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #42

              romisa
              میشه درصد هاتون رو بگید ؟
              منطقه چند بودید؟

              romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
              1
              • S Sobhan.1999

                romisa
                میشه درصد هاتون رو بگید ؟
                منطقه چند بودید؟

                romisaR آفلاین
                romisaR آفلاین
                romisa
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #43

                @SOBHAN-1999
                منطقه سه بودم
                درصدام توو مصاحبست
                https://forum.alaatv.com/assets/uploads/files/1534679091873-lbf2_رتبه_درصد.png

                بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                mriawM S 2 پاسخ آخرین پاسخ
                2
                • romisaR romisa

                  @SOBHAN-1999
                  منطقه سه بودم
                  درصدام توو مصاحبست
                  https://forum.alaatv.com/assets/uploads/files/1534679091873-lbf2_رتبه_درصد.png

                  mriawM آفلاین
                  mriawM آفلاین
                  mriaw
                  انسانی
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #44

                  romisa ما که منطقه دو هستیم و با این سهمیه هایی که هر دفعه به بچه ها میدن اگه این درصد ها رو بزنیم قبول نمیشیم باید خیلی بیشتر تلاش کنیم :(

                  یکـی کهـ عَــرَبیـش خــوبهـ به خـُـدا بِگـِـه بَسـِّـهـ :))

                  romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • mriawM mriaw

                    romisa ما که منطقه دو هستیم و با این سهمیه هایی که هر دفعه به بچه ها میدن اگه این درصد ها رو بزنیم قبول نمیشیم باید خیلی بیشتر تلاش کنیم :(

                    romisaR آفلاین
                    romisaR آفلاین
                    romisa
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #45

                    mriaw الان خودتو به این درصدا رسوندی؟

                    بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                    mriawM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    2
                    • romisaR romisa

                      mriaw الان خودتو به این درصدا رسوندی؟

                      mriawM آفلاین
                      mriawM آفلاین
                      mriaw
                      انسانی
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #46

                      romisa نه عزیزم درصدات عالی بود من منظورم این بود باید خیلیییییی درصدامون بیشتر باشه :(
                      با توجه به منطقه و سهمیه ی بقیه بچه ها

                      یکـی کهـ عَــرَبیـش خــوبهـ به خـُـدا بِگـِـه بَسـِّـهـ :))

                      romisaR 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • romisaR romisa

                        @SOBHAN-1999
                        منطقه سه بودم
                        درصدام توو مصاحبست
                        https://forum.alaatv.com/assets/uploads/files/1534679091873-lbf2_رتبه_درصد.png

                        S آفلاین
                        S آفلاین
                        Sobhan.1999
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #47

                        romisa
                        خیلی خوب بود
                        موفق باشید

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        2
                        • mriawM mriaw

                          romisa نه عزیزم درصدات عالی بود من منظورم این بود باید خیلیییییی درصدامون بیشتر باشه :(
                          با توجه به منطقه و سهمیه ی بقیه بچه ها

                          romisaR آفلاین
                          romisaR آفلاین
                          romisa
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #48

                          mriaw در ایام باقی مانده به کنکور چطور ببریم؟ گفته است:

                          romisa نه عزیزم درصدات عالی بود من منظورم این بود باید خیلیییییی درصدامون بیشتر باشه :(
                          با توجه به منطقه و سهمیه ی بقیه بچه ها

                          همه درصدا کم کم میاد بالا
                          توو ماه اخر خیلی نتیجه ها عوض میشه

                          بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                          mriawM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                          2
                          • romisaR romisa

                            دانش-آموزان-آلاء

                            🌍🌎🌏
                            یه کارهایی هست اگه توو ماهای اخر انجام بدین خالی از لطف نیست:

                            ● لطفا %(#ff0000)[شیمی و فیزیک کنکورهای رشته ریاضی] مخصوصا سال های اخیرشو مثل ۹۷ و ۹۶ داخل و به خصوص خارجشو حتما حل کنید
                            فیزیکش یه سری مباحث داره که به ما مربوط نیست اما بیشترش مشترکه.

                            ● لطفا روش ضربدر منفی و زمان نقصانی و %(#ff0000)[استراتژی بازگشت] رو حتما کار کنید و استراتژی مخصوص به خودتون رو بارها و بارها در آزمون های جامعی که از خودتون می گیرید یا شرکت می کنید به کار ببرید

                            ● مهمترین کاری که هر کنکوری باید توو این ماه انجام بده چه دونی که از صفر تا صد مطالبو خونده چه اونی که میخواد چن تا مبحث رو انتخابکنه و همونا رو مسلط شه اینه که %(#ff0000)[آزمون جامع و شبیه سازی شده] زیاد حل کنه
                            درست متوجه شدین حتی اونی که نخونده با این کار متوجه میشه کجاها رو باید بخونه و چجوری بخونه و وقتی خوند متوجه میشه خوندنش مفید بوده و میتونه کنکورا رو حل کنه یا نه
                            تا جایی که میتونید آزمون جامع دقیقا با شرایط کنکور حل کنید و اگه کنکور های اخیر رو حل کردین میتونید از آزمون های شبیه سازی شده موسسات مختلف مثل گاج ، قلم چی و گزینه دو و سنجش هم استفاده کنید.

                            با میانگین ۶۲۰۰ تونستم پزشکی روزانه قبول شم درحالیکه خیلی داشتیم با میانگین هایی خیلی بهتر و بالاتر از من پردیسشو قبول شدن یا پرستاری دانشگاهمونو
                            تفاوت همش توو جمع بندی و مرور بود
                            یکی از دلایل موفقیتم که تونستم با میانگین پایین قبول شم همین مرور مناسب و به موقع استفاده از ماهای الماسی (کار از طلا گذشته) بود.

                            📢📣🔊قدر این روزا رو بدونید

                            🗼هفته آخر تورق سریع یادتون نره

                            🌝از توصیه های پرتجربه آلایی ها استفاده کنید

                            🎀🎀🎀امیدوارم بعد کنکور همتون با شادی بیاید از موفقیتاتون بگید

                            S آفلاین
                            S آفلاین
                            Sobhan.1999
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #49

                            romisa
                            میشه زمان نقصانی و ضربدر منفی توضیح بدید

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            2
                            • romisaR romisa

                              mriaw در ایام باقی مانده به کنکور چطور ببریم؟ گفته است:

                              romisa نه عزیزم درصدات عالی بود من منظورم این بود باید خیلیییییی درصدامون بیشتر باشه :(
                              با توجه به منطقه و سهمیه ی بقیه بچه ها

                              همه درصدا کم کم میاد بالا
                              توو ماه اخر خیلی نتیجه ها عوض میشه

                              mriawM آفلاین
                              mriawM آفلاین
                              mriaw
                              انسانی
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #50

                              romisa استراتژی بازگشت هم بگین لطفا :*

                              یکـی کهـ عَــرَبیـش خــوبهـ به خـُـدا بِگـِـه بَسـِّـهـ :))

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              2
                              • romisaR آفلاین
                                romisaR آفلاین
                                romisa
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #51

                                ایتدا از ضربدر منفی شروع می کنیم
                                برای اجرای این تکنیک اول باید قدرت تشخیصتون توو انواع سوالا توو اون مبحث خاص بالا باشه یعنی اینقد توو خونه تست زده باشین از اون مبحث که سرجلسه به راحتی بتونید تشخیص بدین کدوم سوال ارزش حل کردن توو دور اولو داره و کدوما وقت گیره باید بمونه برای دور دوم
                                گول ظاهرو نباید بخورین توو این مرحله
                                ممکنه یه سوالی ظاهر سختی داشته باشه اما حلش زیر یه دقه طول بکشه یا برعکس
                                کنار اونایی که یادتون رفته و بلد نیستین و دیگه نمیخواید که روش وقت بذارید منفی و اونایی که وقتگیر و زمانبره ضربدر و اونایی که بلدین رو حل می کنید رد میشید دیگه
                                نباید اینطوری باشه که شما نصف سوالو حل کرده باشین بعد تازه بفهمین سوال وقتگیره که این به ضررتونه😕باید توو نگاه اول تشخیص بدین

                                زمان نقصانی داره میگه از زمان پیشنهادی تو هر درس کم کنی و زمان کمتری در نظر بگیری برای هر درسی. با همون روش ضربدر منفی اینکار انجام پذیره یعنی این تکنیک ها بهم ربط دارن. در اخر سر یه تایمی برات می مونه که بهش میگیم زمان نقصانی

                                اینکه توو اون تایم باقیمونده بری سراغ کدوم درسا و کدوم سوالا میشه استراتژی بازگشت که برای هر شخصی با توجه به نقاط ضعف و قوتش و عملکردش توو درسای مختلف متفاوته و هر کی باید خودش کشف کنه و خیلی نیازمند تمرین و حل آزمون شبیه کنکور توو خونست

                                پیشنهاد میشه حتما استراتژی بازگشت رتبه های برتر رو توو سایت کانون مطالعه کنید و روش خودتونو با تمرین و تکرار به دست بیارین

                                بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                S mriawM 2 پاسخ آخرین پاسخ
                                4
                                • romisaR آفلاین
                                  romisaR آفلاین
                                  romisa
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #52

                                  این تکنیکا بیشتر برای زمان و کاهش اشتباهات بود
                                  راستی این ماه آخری خیلی حواستون به تعداد اشتباهاتتون باشه که خیلی رتبه رو بد می کنه اگه بالا باشه
                                  سوالایی که درصد بیشتری احتمال میره اشتباه جواب بدین رو توو ذهنتون دسته بندی کنید و به تسلط برسونید

                                  بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  4
                                  • romisaR romisa

                                    ایتدا از ضربدر منفی شروع می کنیم
                                    برای اجرای این تکنیک اول باید قدرت تشخیصتون توو انواع سوالا توو اون مبحث خاص بالا باشه یعنی اینقد توو خونه تست زده باشین از اون مبحث که سرجلسه به راحتی بتونید تشخیص بدین کدوم سوال ارزش حل کردن توو دور اولو داره و کدوما وقت گیره باید بمونه برای دور دوم
                                    گول ظاهرو نباید بخورین توو این مرحله
                                    ممکنه یه سوالی ظاهر سختی داشته باشه اما حلش زیر یه دقه طول بکشه یا برعکس
                                    کنار اونایی که یادتون رفته و بلد نیستین و دیگه نمیخواید که روش وقت بذارید منفی و اونایی که وقتگیر و زمانبره ضربدر و اونایی که بلدین رو حل می کنید رد میشید دیگه
                                    نباید اینطوری باشه که شما نصف سوالو حل کرده باشین بعد تازه بفهمین سوال وقتگیره که این به ضررتونه😕باید توو نگاه اول تشخیص بدین

                                    زمان نقصانی داره میگه از زمان پیشنهادی تو هر درس کم کنی و زمان کمتری در نظر بگیری برای هر درسی. با همون روش ضربدر منفی اینکار انجام پذیره یعنی این تکنیک ها بهم ربط دارن. در اخر سر یه تایمی برات می مونه که بهش میگیم زمان نقصانی

                                    اینکه توو اون تایم باقیمونده بری سراغ کدوم درسا و کدوم سوالا میشه استراتژی بازگشت که برای هر شخصی با توجه به نقاط ضعف و قوتش و عملکردش توو درسای مختلف متفاوته و هر کی باید خودش کشف کنه و خیلی نیازمند تمرین و حل آزمون شبیه کنکور توو خونست

                                    پیشنهاد میشه حتما استراتژی بازگشت رتبه های برتر رو توو سایت کانون مطالعه کنید و روش خودتونو با تمرین و تکرار به دست بیارین

                                    S آفلاین
                                    S آفلاین
                                    Sobhan.1999
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #53

                                    romisa
                                    ممنون از پاسختون من همین کار ها رو انجام میدم فقط اسمش رو نمیدونستم
                                    ممنون

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    3
                                    • romisaR romisa

                                      ایتدا از ضربدر منفی شروع می کنیم
                                      برای اجرای این تکنیک اول باید قدرت تشخیصتون توو انواع سوالا توو اون مبحث خاص بالا باشه یعنی اینقد توو خونه تست زده باشین از اون مبحث که سرجلسه به راحتی بتونید تشخیص بدین کدوم سوال ارزش حل کردن توو دور اولو داره و کدوما وقت گیره باید بمونه برای دور دوم
                                      گول ظاهرو نباید بخورین توو این مرحله
                                      ممکنه یه سوالی ظاهر سختی داشته باشه اما حلش زیر یه دقه طول بکشه یا برعکس
                                      کنار اونایی که یادتون رفته و بلد نیستین و دیگه نمیخواید که روش وقت بذارید منفی و اونایی که وقتگیر و زمانبره ضربدر و اونایی که بلدین رو حل می کنید رد میشید دیگه
                                      نباید اینطوری باشه که شما نصف سوالو حل کرده باشین بعد تازه بفهمین سوال وقتگیره که این به ضررتونه😕باید توو نگاه اول تشخیص بدین

                                      زمان نقصانی داره میگه از زمان پیشنهادی تو هر درس کم کنی و زمان کمتری در نظر بگیری برای هر درسی. با همون روش ضربدر منفی اینکار انجام پذیره یعنی این تکنیک ها بهم ربط دارن. در اخر سر یه تایمی برات می مونه که بهش میگیم زمان نقصانی

                                      اینکه توو اون تایم باقیمونده بری سراغ کدوم درسا و کدوم سوالا میشه استراتژی بازگشت که برای هر شخصی با توجه به نقاط ضعف و قوتش و عملکردش توو درسای مختلف متفاوته و هر کی باید خودش کشف کنه و خیلی نیازمند تمرین و حل آزمون شبیه کنکور توو خونست

                                      پیشنهاد میشه حتما استراتژی بازگشت رتبه های برتر رو توو سایت کانون مطالعه کنید و روش خودتونو با تمرین و تکرار به دست بیارین

                                      mriawM آفلاین
                                      mriawM آفلاین
                                      mriaw
                                      انسانی
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #54

                                      romisa مرسی که وقت گذاشتین برامون :*

                                      یکـی کهـ عَــرَبیـش خــوبهـ به خـُـدا بِگـِـه بَسـِّـهـ :))

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      2
                                      • romisaR آفلاین
                                        romisaR آفلاین
                                        romisa
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #55

                                        @SOBHAN-1999 mriaw
                                        خواهش می کنم

                                        بگرداند مرا آنکس که گردون را بگرداند...

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        2
                                        • revivalR آفلاین
                                          revivalR آفلاین
                                          revival
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #56

                                          این‌ شعر سعدی رو خیلی دوست دارم....

                                          کنون کاوفتادت به غفلت ز دست
                                          طریقی ندارد مگر باز بست

                                          که گفتت به جیحون درانداز تن؟
                                          چو افتاد، هم دست و پایی بزن

                                          به غفلت بدادی ز دست آب پاک
                                          چه چاره کنون جز تیمم به خاک؟

                                          چو از چاپکان در دویدن گرو
                                          نبردی، هم افتان و خیزان برو

                                          گر آن باد پایان برفتند تیز
                                          تو بی دست و پای از نشستن بخیز

                                          بچه ها تا اخر با هر وضعی هستید ادامه بدید...
                                          اینایی ک وضعشون ضعیفه و یا تازه شروع کردن فقط روی کنکورهای ۹۰ ب بعد وقت بذارن...وقت باز نبود روی ۹۴ ب بعد بازم نبود ۹۶ و۹۷...اما تعطیل نکن...محسابه های احمقانه نکن ک نمیشه و... تو باید بری و ی راه باز کنی...
                                          به قول اول ی کتابیهمون تغییری باش ک دوست داری توی دنیا ببینی
                                          یجایی باید تمومش کنی دیگ این جا زدنا شکستا،گریه های الکی،افسردگی های بیخودی،ترسها و....
                                          به قول بیدل؛
                                          تا بر نیابی از خویش نتوان بخود رسیدن
                                          بچه ها مشکلات و غفلت ها و.. مجوز باخت نیستن...
                                          زندگی خودته دریابش...
                                          خودت حال خودتو خوب کن...
                                          اگ بیفتی توی ی دره و ی دستت بشکنه میگی خب‌ دیگ وقت نیست برم بالا،مشکل هم دارم،پس عه میتونم راحت بمیرم،خب دیگ خدافظت....!!!!
                                          نه بدون شک تلاش میکنی نجات بدی خودتو
                                          الانم درک کن زندگیت کجا افتاده و چیکار میکنی...
                                          نکنه توی دره افتادی و الانشم با ی پای شکسته داره غروب میشه و هنوز داری با مورچه ها بازی میکنی؟!
                                          همین تاریخ ماه بعد همین ساعت کنکور تموم شده تفکر بازنده ک دست کشیده ی تفکر بالاتر داره فک میکنه ببره...
                                          ی تفکر بالاتر میگ عایا
                                          انتقام این همه سالو و زمانو و مهمانی و شادی و... ک ازم گرفتن،از کنکور گرفتم؟!
                                          چقدر حاضری مرد باشی؟!بمونی؟!با انگیزه بجنگی؟!۲ دوتا ۴تا رو۴۰تا کنی؟!
                                          بس کن خدایش بچه بازی و مسخره بازی و
                                          من نمیتونم،انگشتم زخم شده ،فلانم بهمانم و...
                                          انگیزه داشته باشی،دستتاتو مچ کنی...شجاعت بخرج بدی و توکل کنی
                                          همه ی معادلات عادی بهم میخوره

                                          mriawM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          11
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 5
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع